Lecture 8 / Διάλεξη 8 / Lecture 8

Lecture 8: Καλησπέρα, φίλοι μου! Στην 8η λεκτήρα της Εκκλησιαστικής Λόγας του Εράσμου, θα μιλήσουμε σχετικά με τις σχέσεις μεταξύ κράτων και κράτων, στις χώρες της ορθοδοκοπικής περιοχής, δηλαδή στις ευρωπαϊκές χώρες με πραγματικά ορθοδοκοπική περιοχή. Όπως γνωρίζετε, σε την παρουσιακή λεκτήρα, έχω...

Πλήρης περιγραφή

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος δημιουργός: Κυριαζόπουλος Κυριάκος (Επίκουρος Καθηγητής)
Γλώσσα:el
Φορέας:Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Είδος:Ανοικτά μαθήματα
Συλλογή:Νομικής / Ecclesiastical Law I (Erasmus)
Ημερομηνία έκδοσης: ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 2015
Θέματα:
Law
I
Άδεια Χρήσης:Αναφορά-Παρόμοια Διανομή
Διαθέσιμο Online:https://delos.it.auth.gr/opendelos/videolecture/show?rid=d60ff4de
Απομαγνητοφώνηση
Lecture 8: Καλησπέρα, φίλοι μου! Στην 8η λεκτήρα της Εκκλησιαστικής Λόγας του Εράσμου, θα μιλήσουμε σχετικά με τις σχέσεις μεταξύ κράτων και κράτων, στις χώρες της ορθοδοκοπικής περιοχής, δηλαδή στις ευρωπαϊκές χώρες με πραγματικά ορθοδοκοπική περιοχή. Όπως γνωρίζετε, σε την παρουσιακή λεκτήρα, έχω μιλήσει για τη θρησκευτική αλληλεγγύη και την αλληλεγγύη στις ίδια χώρες. Στην σχέση των σχέσεων μεταξύ κράτων και κράτων, στις χώρες της ορθοδοκοπικής περιοχής, θα ξεκινήσω με το πρόγραμμα της αλληλεγγύης διαχωρισμός μεταξύ κράτων και κράτων. Έχω να εφασίσω ότι το μόνο χώρο στο οποίο υπάρχει το σύστημα της κράτης, στις ευρωπαϊκές χώρες με πραγματικά ορθοδοκοπική περιοχή, είναι η Ελλάδα. Για ιστορικά λόγια, όλα τα άλλα ευρωπαϊκά χώρια με πραγματικά ορθοδοκοπική περιοχή έχουν το σύστημα της αλληλεγγύης και το σύστημα του δημοκρατικού κράτους. Όπως γνωρίζει, το σύστημα της κράτης είναι μια δημιουργία των πρωτεστικών κράτων. Αυτό το σύστημα έχει καταστροφεί από τον καθολικό πρόεδρο της Ελλάδας, τον κύριο της Ελλάδας, τον κύριο της Ελλάδας, τον κύριο της Ελλάδας, και από την αλληλεγγύη της Γερμανίας, στην Φεδρία της Γερμανίας υπήρχαν καθολικές κράτης και προτεστατικές κράτης. Οι προτεστατικές κράτης είχαν το σύστημα της κράτης. Μετά το 1919, με την Ευρωπαϊκή Κυβέρνηση, όλοι οι δημοκρατικοί κράτης της Γερμανίας έχουν το σύστημα της αλληλεγγύης με το σύστημα της δημοκρατικής κράτης. Σήμερα, το σύστημα της δημοκρατικής κράτης υπάρχει στις προτεστατικές κράτης της Σουιτζερλανδίας. Επίσης, σχετικά με το πρόεδρο της αλληλεγγύης και της δημοκρατικής κράτης, μόνο η Ελλάδα, έχει ένα σύστημα της δημοκρατικής αλληλεγγύης με την ελληνική ορθοδοξία της Ελλάδας και της Κρήτης, όπως είπα. Οι άλλες χώρες έχουν σύστημα της δημοκρατικής αλληλεγγύης, το πρόεδρο της αλληλεγγύης από τη κράτη, δημοκρατικής αλληλεγγύης με την ελληνική ορθοδοξία της ελληνικής αλληλεγγύης, είναι εξαιρετικά γνωρισμένο από τις δημοκρατικές αλληλεγγύης της Βουλγαρίας, του Φύρου, του Μόλτοβου, του Μοντενέγρου, του Ρωμανίου, του Σερβίου και του Ουκραίνου. Οι συγκεκριμένες λόγες της Μπιλάρος, της Βοσνιάς και της Τζεγκόβινας, της Βουλγαρίας, της Ρωμανίας και της Ουκραίνας, προστατεύουν το πρόεδρο της δημοκρατικής αλληλεγγύης. Μερικές χώρες, όπως την Αρμενία, το Φύρο, την Γεωργία, την Ελλάδα, την Μόλτοβα, την Ρωμανία και την Σερβία, έχουν αποφύγει το πρόεδρο της δημοκρατικής αλληλεγγύης το πρόεδρο της δημοκρατικής αλληλεγγύης. Πρέπει να γνωρίζω ότι μέσα στις Ορθόδοξες χώρες έχω εξελίξει την Αρμενία, παρά το γεγονός ότι η Αρμενία δεν υπάρχει στις Ορθόδοξες της Ρωμανικής Εμπάρειας, η οποία ακολουθεί την δοκτρία του 4ου Εκκλησιακού Κοινοβουλίου, το πρόεδρο της δημοκρατικής αλληλεγγύης, η οποία αποφύγει το πρόεδρο της δημοκρατικής αλληλεγγύης. Οι συγκεκριμένοι λόγοι σε κάποια στιγμή της ορθόδοξης κουλτούρας, η Βελλαρουσία, η Βοσνιά, η Τζεγόβινα, η Μόλδοβα και η Ουκραίνη, προσφέρουν συμφωνία με τις δημοκρατικές αλληλεγγύης. Κάποια στιγμή έχουν συμφωνήσει σε συνεργασίες συνεργασίες μόνο με τις ορθόδοξες κουλτούρας, συνεργασμένες από εκείνες. Στη Γεωργία, ένα συνεργασίες συνεργασίες της δημοκρατικής αλληλεγγύης έχει συμφωνήσει μεταξύ της κράτης και της ορθόδοξης της Γεωργίας. Οι συνεργασίες συνεργασίες έχουν συμφωνήσει σε επίπεδο ανάπτυξη από τη δημοκρατική αλληλεγγύη. Πρώτα, μεταξύ της Βυλαρουσίας και της ορθόδοξης της Βυλαρουσίας, συνεργασμένες με τη ρωσιακή πατριαρχία. Και δεύτερο, μεταξύ της δημοκρατικής αλληλεγγύης και άλλων εργασμών της Ρωσιακής Φεδρίας και της ορθόδοξης της Ρωσιακής Βυλαρουσίας. Η Βυλαρουσία. Μια σύμφωνα προστασία της Βυλαρουσίας, συνεργασμένη από τη συγκεκριμένη δικαιοσύνη, δημιουργεί ότι η δικαιοσύνη από τη δικαιοσύνη των σχέσεων μεταξύ της κράτης και της οργανισίας θα παρακολουθήσει την εφαρμογή της δικαιοσύνης των σχέσεων, των πολιτικών και των δικαιοσύνης τραδιωμάτων των ανθρώπων της Βυλαρουσίας. Επίσης, η συγκεκριμένη δικαιοσύνη δημιουργεί τη δυνατότητα για το κράτος να εμφανίζει σε συμφωνία με τις δικαιοσύνης οργανισίας, για να δημιουργήσει δυνατότητες σχέσεις σε συμφωνία με τη δικαιοσύνη των σχέσεων τραδιωμάτων. Στην εφαρμογή της δικαιοσύνης των σχέσεων, η κυβέρνηση εμφανίζει σε συμφωνία με τη Βυλαρουσία στην 2003, για να εφαρμογήσει τις συγκεκριμένες σχέσεις της δικαιοσύνης. Η συμφωνία δημιουργεί μια συγκεκριμένη δικαιοσύνη σχέση με τη δικαιοσύνη και γνωρίζει την εφαρμογή της δικαιοσύνης για τη δημιουργία της πνευματικής, κουλτούρας και εθνικής τραδιωμάτων των λαών της Βυλαρουσίας. Εφαρμογεί τη δικαιοσύνη της δικαιοσύνης για την ορθονομία στις εφαρμογές και τη δυνατότητα της δικαιοσύνης σχέσεων και τη δημιουργία άλλων δραστηριότητων. Εφαρμογεί συνεργασία μεταξύ των δύο εργασίων, εφαρμογώντας πολιτικές σε διάφορους δραστηριότητες, εφαρμογώντας εκπαιδευτικούς, κουλτούρας, δικαιοσύνης και εφαρμογώντας δραστηριότητες που παρουσιάζονται στρατιωμένοι στις εφαρμογές και την κοινωνία. Συνεχίζουμε με το πρόεδρο της κοινωνικής συνεργασίας στην συμφωνία. Στην Ευρωπαϊκή Βοσνιακή Γεγόβινα, η συγκεκριμένη δικαιοσύνη της Ευρωπαϊκής Βοσνιακής Γεγόβινα προσφέρει ότι οι πρόσφυγες της κοινωνικής συνεργασίας στις Βοσνιακές Γεγόβινα και κάποιες ή περισσότερες κοινωνικές και θρησκευτικές κοινότητες μπορούν να συνεχίσουν με συμφωνία μεταξύ της Ευρωπαϊκής Βοσνιακής Γεγόβινα, του Κοινοβουλίου, των κυβερνήσεων των ιδιωτικών και των κοινωνικών ή δικαιωματικών κοινωνικών. Η Γεωργία, το συμφωνικό συμφωνικό, χωρίς συμφωνική βάση στην συμφωνία, δημιουργήθηκε από την Γεωργία και την Αποστολική Αυτοσεφαλική Ορθοδοκοπία της Γεωργίας, π.14.2002, δημιουργήθηκε από το Παρλιαμάντ το ίδιο χρόνο. Από ένα σημαντικό σχέδιο της δικαιωματικής ιερασίας, έχει πρωτοβουλία στις δικαιωματικές και δικαιωματικές δραστηριότητες, αλλά δεν είναι σημαντικό αν είναι από κυβερνητικό επίπεδο ή ανεξάρτητο από την κυβερνητική ιερασία. Το συμφωνικό συμφωνικό δημιουργεί σχετικά με το Γεωργικό Αυτοσεφαλική Ορθοδοκοπία και μεταφέρει σχετικά με τα δυνατότητες για όλα τα δικαιωματικά πράγματα, συμφωνικά με τα δυνατότητες για τα άλλα δικαιωματικά πράγματα. Επίσης, συμφωνεί και με εξαρτηριότητες, δίνοντας υποστηριότητα πατριάκια, δημιουργώντας στην κυβερνητική ιερασία εξαρτηριότητα για την κυβερνητική ιερασία, εξαρτηρίζοντας κλαρίζια από την κυβερνητική ιερασία και δίνοντας στην κυβερνητική ιερασία η μονοσύρια δικαιοκλήτητα να προσφέρει τη κυβερνητική ιερασία, συγκεκριμένως, στο εργατικό χώρο, αλλά περισσότερο από τα έννοια του, η υπηρεσία αυτού του συμφωνίου διαβάζει τις αξιολογικές ρυθμίες μεταξύ, από το ένα, της Γεωργίας και της Αρθροδοκτήτριας, η οποία αυξηθεί τις δυνατότητες και υπάρχουν πολλές προβλήματα και οι δικαίωτοι μηχανικοί, στις άλλες, που είναι αξιολογισμένοι από κάποιο πραγματικό ρεγίμιο. Μόλδοβα. Σύμφωνα με τη συγκεκριμένη δικαίωση της, το πρωθυσμός της συνεργασίας μπορεί επίσης να εμφανίζεται σε συνεργασίες συνεργασίας με κάποια γνωστή δημιουργία. Η Ρωσιακή Φεδερία. Στη Ρωσιακή Φεδερία, οι δικαίωτες της εκπαίδευσης, της αλληλεγγύης, της υγείας, τις δικαιωματικές συμμετοχές και τις ευκαιριστικές στιγμές και άλλες δικαιωματικές εργασίες, όπως το Φεδερικό Ταξίδι, το Φεδερικό Σύμφωνο Βόρδο και το κυριακό Δικαστήριο της ΚΟΣΑΚ, έχουν συμφωνήσει συγκεκριμένες συμφωνήσεις με το Ρωσιακό Ταξίδι για να επικοινωνήσουν την εκπαίδευση της δικαιωματικής εργασίας και να προσφέρουν δικαιωματικό, πνευματικό συμμετοχή χωρίς μια σχετική βάση στην ΚΟΣΑΚ ή στη συγκεκριμένη δικαιωματική εργασία. Η Ουκραίνη. Η συγκεκριμένη δικαιωματική δικαιωματική δικαιωματική προσφέρει ότι το κυβέρνημα μπορεί να εμφανίζει σε συμφωνήσεις με τις δικαιωματικές εργασίες ή κέντρες, που βρίσκονται είτε στο κράτος, είτε μέσα στον κράτος, για να εφαρμογήσουν τις δικαιωματικές σχέσεις, αν όχι με τη δικαιωματική δικαιωματική δικαιωματική δικαιωματική δικαιωματική δικαιωματική δικαιωματική. Ειδική αναγνώση των ορθοδοξικών κέντρων και άλλων παραδοσιακών δημοσιογραφών. Η Αρμενία. Η αρμενική κυβέρνηση αναγνώθηκε την εξωτερική ιστορική μηχανή της αρμενικής αποστόλιας κέντρας ως εθνική κέντρα, στη δική τους εμπειρία, το σχετικό δημοσιογράφος της εθνικής κουλτούρας και τη διαπραγματική του γενικού ιδέα της people of Armenia. Η αρμηνική συγκεκριμένη δικαιοσύνη γνωρίζει την Αρμηνική Αποστολική Κοινοβουλία ως την εθνική κοινοβουλία των αρμηνικών ανθρώπων και ένας σημαντικός βασίλειος για τη δημιουργία της πνευματικής ζωής και της εθνικής συνεργασίας. Η συγκεκριμένη διαφάνεια εitzerland επιμείνει σε μια организμή, που οδηγεί ότι η αρμηνική συγκεκριμένη δικαιοσύνη γνωρίζει την αρμηνική συγκεκριμένη δικαιοσύνη γνωρίζει την αρμηνική συγκεκριμένη δικαιοσύνη υποθέτρια από την αρμηνική συγκεκριμένη δικαιοσύνη που είναι κάθε μονοπολία και! εια η συγκεκριμένη συμπεριφορά is repeated in a provision stipulating that the Armenian Apostolic Church, with its traditional institutions and other religious organizations, operates in Armenia. Another provision lays down the tracts of this church that are its monopoly and specifies that the church concerned, as the National Church of the Armenians, is protected by the state, while its branch operating abroad is protected according to the rules of international law. Finally, another provision provides that the personally elected katholikos, Patriarchs of all Armenians, acquires Armenian citizenship. BILARUS The preamble to the Bilarus-specific law recognizes the determining role of Orthodox Church in the historical formation and development of spiritual, cultural and state traditions of the people of Bilarus. It also recognizes the historic importance of Evangelical Lutheran Church, Orthodox Judaism and Sunni Islam. Nevertheless, contemporary political interests, rather than the historic reality, have had influence on the list of traditional denominations. This established by the fact that the least concern has failed to include denominations with deep roots in the country such as the Greek Catholic Church established there in 1564. The Calvinist Church is active by the mid-17th century and the priestless all-believer community is present since the end of the 17th century. The Russophile government recognizes in law and in practice, as vehicle of Bilarus Orthodox Church, only the Bilarus Orthodox Church subordinates to the Russian Patriarchate in the organizational form of exarche led by the Patriarchal Exarch Metropolitan of Minsk. Republic of Bosnia-Herzegovina The specific law of Bosnia-Herzegovina makes a general reference to the respect of heritages and traditional values of the constituent peoples of the republic. The specific law of the entity Republika Srpska of the Republic of Bosnia-Herzegovina recognizes the Serbian Orthodox Church as the church of the Serbian people, namely the ethnic group being the majority of the entity's population and other people of Orthodox religion. Bulgaria The Bulgarian Constitution recognizes Eastern Orthodox Christianity as the traditional religion in the state. The preamble to its specific law emphasizes the special and traditional role of the Bulgarian Orthodox Church in the history of Bulgaria in establishing and developing its spirituality and culture, and expresses respect for Christianity, Islam, Judaism, and other religions. Thus, Muslim, Catholic, and Jewish religions are considered to possess historic places in the society. Its specific law repeats the recognition of the traditional character of the Eastern Orthodox religion, adding that it has played a historical role in the existence of the Bulgarian statehood and that today it has meaning in its political life. As spokesperson and representative of this religion, the law considers the autocephalous Orthodox Church of Bulgaria, noting that this church, under the name Patriarchate, is the successor to Bulgaria's exarchate. It is a member of one holy Catholic and apostolic church, led by the Holy Synon of the Bulgarian Patriarchate, represented by the Bulgarian Patriarch, who is the Sophia Metropolitan. It however, prohibits from granting by law privileges or any advantages to the Bulgarian Orthodox Church by reason of its recognition as the traditional religion of Bulgaria or the automatic attribution to it of legal personality, namely church establishment is ruled out. Cyprus. The Cyprus Constitution recognizes by name the autocephalous Greek Orthodox Church and the Muslim organizations of the Turkish community. These religious institutions, as the Supreme Court held in Fuat, Celaledin and others, versus Council of Ministers and others, are not state institutions. It also recognizes, not by name, but in general, as religious groups, the three traditional religions, that is, the Armenian Apostolic, the Catholic Maronite and the Roman Catholic. The theorem. The theorem's constitution recognizes in specific terms the so-called Macedonian Orthodox Church and in general terms the other religious communities and groups. The State Committee for the Relations with Religious Communities and Groups, the Administrative Authority Supervising Denominations, considers the so-called Macedonian Orthodox Church and the Islamic community as traditional religious communities. Georgia. The Constitution of Georgia recognizes the special importance of Georgian Orthodox Church in its history. Greece. The Greek Constitution recognizes as prevailing religion in Greece the Eastern Orthodox Church. It guarantees the inseparable doctrinal and canonical union of the Orthodox Church of Greece with the Ecumenical Patriarchate of Constantinople and every other autocephalous Orthodox Church. It stipulates that the Orthodox Church of Greece is autocephalous and it is administered by the holy synod of serving metropolitans and the permanent holy synod originating thereof. The Orthodox Church of Greece is consisted of, first, the autocephalous Orthodox Church of Greece that acquired the autocephaly regime through the 1850 Patriarchic Tome and includes approximately the half number of the metropolises of the Orthodox Church of Greece and, second, the metropolises of the Ecumenical Patriarchate that, by virtue of the 1928 Patriarchic and Synodic Act, were on an interim basis united with the autocephalous Orthodox Church of Greece from the administrative but not spiritual point of view, given that they keep being placed under the spiritual jurisdiction of the Ecumenical Patriarchate. The dominant opinion in theory and the administration accepts that the term prevailing religion means state religion and that the statutory charter of the Orthodox Church of Greece is passed by the plenary session of the parliament. I have to correct that the dominant opinion in theory accepts that the term prevailing religion means state religion. It is only one alternative of interpretation of the term prevailing religion. But the most important for the interpretation of this term prevailing religion, which is a vague one, is the interpretation, legislative interpretation, done by the parliament and the governments until now, because the Greek parliament votes the statutes of the Orthodox Church of Greece and the Orthodox Church of Crete. For that reason, the church as a state system between state and the Orthodox Church of Greece and the Orthodox Church of Crete is that of the state church. Because, as I have already emphasized in my previous lectures, the difference between a state church and a free church is who enacts the statutes of a church. The state legislative body where there is a state church or the church legislative body where there is a free church. I have also to mention that the statutes of Mount Athos are not voted by the Greek parliament. They are voted by the Holy Communities and they are confirmed by the Greek parliament for their administrative part and by the Ecumenical Patriarchate for their spiritual part as the Greek constitution in the article 105 disposes. But there is a part of the Greek territory that is Dodecanese in which there is not the system of state church because this part of Greek territory Dodecanese, that is five metropolises and the Patriarchate of Patmos, do not have any statutes voted by the Greek parliament. This group of metropolises are governed by the canon law of the Ecumenical Patriarchate as their statutes and the metropolite, the metropolitans who are elected by the Patriarchate of Constantinople are not nominated by a presidential decree as it is done for the metropolitans of the Orthodox Church of Greece and the Orthodox Church of Crete. These metropolitans of Dodecanese, for their salary given by the state, they are recognized only for this purpose by a ministerial resolution. Now we have finished the eighth lecture. Thank you for your attention.