: Ειρήνηницы Το π turtles Sea ble … είναι το ε Εκκλησιακή μουσική. Εκκλησίακη. Το πιανό, το π, είναι το πιο αγαπημένο μουσικό σύμβολο. Είμαστε να παίξετε τελείως. Αν παίζετε ένα μουσικό ενστρομίδι και δείτε έναν π στο σκόρο, πρέπει να παίζετε τελείως. Δύο πλούσια, ακόμα πλουσιασμένοι. Πέντε πλούσια, πολύ πλουσιασμένοι. Αυτή είναι η δραστηριότητά μου για ένα πλούσιο, που δείχνει πόσο πολλά πλούσια πλούσια πλούσια πλούσια μπορούν να είναι, δεν θα φτιαχθείτε ολόκληρη σκέψη. Αυτή είναι η δημιουργία μου για σκέψη. Ένα πολύ ασφαλικό ήχο. Θα θέλα να μιλήσω για την ιστορία του Αμερικανικού Σκέψης, ASL, και για το πρόγραμμα μου. Ο φραγματικός σκέψης εφαρμόθηκε στην Αμερική στις αρχές των 1800. Και όσο το χρόνο περάστηκε, μεταξύ των δημιουργικών σκέψης, εξελίχθηκε στον δημιουργικό σκέψη που γνωρίζουμε σήμερα ως ASL. Έχει μια ιστορία για 200 χρόνια. Ήμουν γνωρισμένη και ήμουν μπροστά να πιστεύω ότι ο σκέψης δεν ήταν ένα μέρος της ζωής μου. Και πιστεύω ότι είναι πραγματικό. Ωστόσο, τώρα καταλαβαίνω ότι αυτό δεν ήταν το πραγματικό. Ο σκέψης ήταν πολύ πολύ ένα μέρος της ζωής μου, πραγματικά στο μυαλό μου κάθε μέρα. Ο σκέψης ήταν πολύ πολύ ένα μέρος της ζωής μου, πραγματικά στο μυαλό μου κάθε μέρα. Όπως ένας δημοσιογραφός που ζει σε έναν κόσμο δημιούργησης, είναι σαν να ζω σε έναν ελληνικό χώρο, μόνος να ακολουθώ τις ρόλες, οι συμμετοχές, οι πραγματικές και οι νόρμες, χωρίς ποτέ να τους ερωτηθώ. Πώς καταλαβαίνω τον ήχο μου, εγώ? Καταλαβαίνω πώς οι άνθρωποι αντιμετωπίζουν τον ήχο μου. Οι άνθρωποι είναι σαν τα δημοσιογραφικά μου, αντιμετωπίζουν τον ήχο μου, και μάθω να μυρίζω τον ήχο μου. Επίσης, έχω γνωρίσει ότι δημιουργώ τον ήχο μου, και έχω δει πώς οι άνθρωποι αντιμετωπίζουν τον ήχο μου. Έτσι, έχω γνωρίσει, για παράδειγμα, να μην σκυλώσεις την πόρτα, να μην κάνεις πολύ ήχο όταν τελειώνεις από το τραπέζι, να μην πιέσεις, και όταν τελειώνεις, να μην σκυλώσεις τις υπηρεσίες σου. Όλα αυτά τα πράγματα καταλαβαίνω τον ήχο μου. Ίσως πιστεύω τον ήχο μου, περισσότερο από την περισσότερη αντιμετωπίζω τον ήχο μου. Είμαι υπερβάλλοντας σχετικά με τον ήχο μου. Και πάντα περιμένω και ευγενία, νευριακή αντιμετωπίζω σχετικά με τον ήχο μου, για το τι θα έρθει επόμενο. Έτσι, αυτή η γραμμή. TBD, να αποφασίσουμε. TBC, να συνεχίσουμε. TBA, να αποφασίσουμε. Και βλέπετε, στους διευθυντές δεν υπάρχουν σχέσεις στα σχέδια. Και αυτό είναι επειδή οι σχέσεις ήδη υπάρχουν σχέση από τις μικρότερες σκύλες και σκύλες. Στην διευθυντή πολιτισμία, η κινήθηση είναι εξαιρετική στο σχέδιο. Αυτό είναι ένα σχέδιο για τους διευθυντές στην ΑΣΛ. Οι διευθυντές υπάρχουν σχέσεις από πέντε σχέσεις. Αλλά για εμένα, να τα σχέσω με τα δεύτερα σκύλια, δεν νιώθει φυσικά. Για αυτό θα δείτε ότι στις διευθυντές μου σχέσω σε τέσσερα σχέσια. Στο 2008, είχα την ευκαιρία να επισκέπτομαι στην Βερλίνη, Γερμανία, για μια εργασία εργασίας εκεί. Πριν από αυτή τη στιγμή, έπρεπε να δουλεύω ως εφαρμότητας. Στην εβδομάδα, επισκέπτομαι σε διάφορες μουσείες και γερμανικές σχέσεις, και όταν πήγα από ένα μέρος στον άλλο, γνωρίζα ότι δεν υπήρχε δημόσια εργασία εκεί. Στην εβδομάδα, η ήχη ήταν τρομερή. Και αυτό με σκέφτησε. Δεν υπήρχε δημόσια εργασία. Όλα ήταν σε διευθυντές. Τώρα η ήχη έχει έρθει στη δημόσια μου εργασία. Αν δεν υπάρχει διευθυντή μου εργασία, πώς θα με βοηθήσει από την εργασία? Ήρθα ότι αυτό δεν πρέπει να είναι το τέλος. Είμαι πραγματικά σαγωγή. Ξέρω τόσο καλά ότι δεν πρέπει να είναι κάτι που μόνο εμφανίζεται στους δεύτερους. Μπορεί να είναι αισθανόμενο ή εμφανίζεται ως ένα δημόσιο ή ακόμα ως ιδέα. Έτσι, αποφασίσα να επανασχωριστώ την εργασία μου και να την βάλω στη δημόσια μου εργασία. Και ό,τι είχα διδάξει σε σχέση με τον ήχο, αποφασίσα να το κάνω και να το μην μάθω. Ξεκίνησα να δημιουργήσω έναν νέο κομμάτι εργασίας. Όταν παρουσιάσα αυτό στον εργασία, ήταν παντρεμένος με την υπόσχεση και την εντυπωσία που έκανε. Είχα γνωρίσει ότι ο ήχος είναι σαν χρήμα, δυνατό, κοντρό, κοινωνική χρήματα. Στην πίεση μου, πάντα νιώθω ότι ο ήχος ήταν το πράγμα σας, το πράγμα μιας άνθρωπος. Ο ήχος είναι τόσο δυνατό, ότι μπορεί να με αποφασίσει με το εργασία μου και με το εργασία μου ή μπορεί να με αποφασίσει. Είχα αποφασίσει. Υπάρχει μια τεράστια πολιτική σχέση με το μιλό μιλό, και μόνο γιατί δεν χρησιμοποιώ τη λιτερική μου φωνή για να μιλήσω, στην οικογένεια, είναι σαν να δεν έχω κανέναν φωνή. Έτσι, πρέπει να δουλεύω με ειδικούς που μπορούν να με υποστηρίξουν ως οικογένειας και να γίνουν η φωνή μου. Και έτσι μπορώ να υποστηρίξω την εμφάνιση στην οικογένεια σήμερα. Στην σχολή, στις δουλειές και στις εργασίες εργάζομαι με πολλούς διαφορετικούς ασχολητές. Και η φωνή τους γίνεται η φωνή μου, μια ιδέντη. Είχαν βοηθήσει να με ακούσουν. Και οι δουλειές τους κρατούν αξιοπρέπεια και χρήματα. Ιρωνικά, από τη δουλειά τους, μπορώ να υποστηρίξω μια εμφάνιση στις εργασίες, μία τελείως με πολύ υψηλή εμφάνιση. Αν δεν συνεχίσα να συνεχίσω αυτή τη δουλειά, δεν θα μπορούσα να συνεχίσω να συνεχίσω να συνεχίσω να συνεχίσω να συνεχίσω να συνεχίσω να συνεχίσω να συνεχίσω να συνεχίσω να συνεχίσω να συνεχίσω να συνεχίσω να συνεχίσω να συνεχίσω να συ company. Προς να εφαρμοίσω αυτή την εμφάνιση, νιώθω πως μπορώ να φτιαχμόμαι στο βιόλιο και να πρασमτείω καν Fuck~~~~ να κρα sides Iike just cautions. 성공ников На αυτός τα όρια Pop, Julianei, προΗ midst και δημιουργημένοι και εφαρμογημένοι. Και το ίδιο είναι αλήθεια για ένα concept και ένα ASL. Είναι δύο πολύ σπασιακά και πολύ εφαρμογημένα. Με σημασία ότι τα τελευταία αλλαγή μπορεί να επηρεάσουν το πλειοψηφικό μήνυμα στις δύο σημασίες και σημασίες. Θα ήθελα να σας δώσω μια πιάνο μεταφορά για να έχετε μια καλύτερη κατάσταση για το πώς δουλεύει το ASL. Λοιπόν, παίξτε ένα πιάνο. Το ASL είναι καταφέρει σε πολλές διαφορετικές γραμματικές παραγωγές. Αν συμμετέχετε ένα διαφορετικό παραγωγή σε κάθε πιάνο, όπως εφαρμογημένο, κομμάτι, γραμματικό, χαρακτήρια και άλλα, όταν παίζετε το πιάνο, το αγγλικό είναι μια λινέα γραμματική, όπως αν μία κομμάτια παίξεται κάθε φορά. Όμως, το ASL είναι περισσότερο σαν ένα κομμάτι. Όλα τα 10 πιάνο πρέπει να έρθουν συμμεταλλικά για να εξηγήσει ένα σκληρό concept ή ιδέα για το ASL. Αν μόνο ένα από αυτά τα κομμάτια ήταν να αλλάξουν το κομμάτι, θα δημιουργηθούσαν ένας διαφορετικός μήνυμα. Το ίδιο συμβαίνει και για τη μουσική, για τον τόνο και για το βολήμα. Σε το ASL, παίζοντας με αυτά τα διαφορετικά κομμάτια, μπορείς να εξηγήσεις διαφορετικές ιδέες. Για παράδειγμα, παίξτε το σημασί για να δείτε. Αυτό είναι το σημασί για να δείτε. Είμαι να δείτε. Στέλνω σε εσάς. Ας δούμε. Μμμμ, χα. Ωωω, κακό. Ωωω. Ωωω. Ωωω. Ωωω. Ωωω. Ωωω. Ωωω. Ωωω. Ωωω. Ωωω. Ωωω. Ωωω. Ωωω. Ωωω. Ωωω. Ωωω. Ωωω. Ωωω. Ωωω,mış το bought. Ωωω. Ωωω. Ωωω. Ωωω. Ωωω. Ωωω. Ωωω. B going. motherfucker B going. B going. B going. B going. B going. B going. B going. B going. B going. B going. B going. B going. για όλη τη νύχτα. Όλη τη νύχτα. Αυτή η γραμμή σημαίνει όλη τη νύχτα. Και αυτό με έκανε να σκεφτώ στις τρεις διαφορετικές νύχτες. Πριν τη νύχτα. Πριν τη νύχτα. Αυτή η γραμμή σημαίνει όλη τη νύχτα. Και όλη τη νύχτα. Πιστεύω ότι η τρίτη έχει πολύ περισσότερη μουσικαλία από τα άλλα δύο. Αυτή η γραμμή σημαίνει πώς το χρόνο εξηγείται στην αεροβολία και πώς η δύσκολη από το σώμα μπορεί να εξηγήσει τις αλλαγές του χρόνου. Πιστεύω ότι η τρίτη δεν είναι μόνη του και δεν έχει και δεν έχει καινούργια. Παράλληλα, η τρίτη έχει δύο σύννεφες. Κι η τρίτη δεν είναι μόνη του και δεν έχει καινούργια. Και η τρίτη δεν είναι μόνη του και δεν έχει καινούργια. Άρα, η τρίτη έχει δύσκολη σύννεφες. Άρα, η τρίτη δεν έχει καινούργια. Αυτή η γραμμή σημαίνει ότι η τρίτη δεν έχει καινούργια. Αυτή η γραμμή σημαίνει ότι η τρίτη δεν έχει καινούργια. Μέσα σε μια στιγμή. Επίσης, δεν κουβάζει και το παιχνίδι. Όταν το σε έναν στιγμό, το παιχνίδι πρόκειται να καταφέρει. Μόλις, μόλις. Μόλις, μόλις. Μόλις, μόλις. Μόλις, μόλις. Μόλις, μόλις. Μόλις, μόλις. Μόλις, μόλις. Μόλις, μόλις. Μόλις, μόλις. Μόλις, μόλις. Μόλις, μόλις. Μόλις, μόλις. Έχουμε τη στήριξη μεταξύ του κεφάλαιου και του κεφάλαιου. Ας δείξω τώρα μια χαρτίση που λέγεται η Flash Claw. Μπορείτε να με ακολουθείτε με εμένα? Κάθε παιδιά, χέστες πάνω. Τώρα θα το κάνουμε και με το κεφάλαιο και το κεφάλαιο. Όπως με το κεφάλαιο και το κεφάλαιο, σαν το σωστό χρόνο ή στο ίδιο χρόνο. Ναι, το έχετε. Αυτό σημαίνει να φανταστείτε μια διεθνή σύνδεξη σύνδεξης. , Η διεθνή σύνδεξη σύνδεξη σύνδεξη, ως σημαίνει, είναι ένας δημιουργικός εργασίας που βοηθάει να διεθνήσει μεταξύ πολιτισμών και σύνδεξης σύνδεξης. Το δεύτερο που θέλω να δείξω είναι αυτό. Παρακαλώ να συνεχίσετε με εμένα. Και τώρα αυτό. Αυτή είναι η πολιτισμή σύνδεξης σύνδεξης. Τώρα το δεύτερο. Παρακαλώ να συνεχίσετε με εμένα. Αυτή είναι η πολιτισμή σύνδεξη σύνδεξης σύνδεξης σύνδεξης, ως σημαίνει, είναι ένας δημιουργικός εργασίας που βοηθάει να διεθνήσει μεταξύ πολιτισμών και σύνδεξης σύνδεξης σύνδεξης. Αυτή είναι η πολιτισμή σύνδεξη σύνδεξης σύνδεξης σύνδεξης. Εδώ εδώั่μουν γι' αυτό που Cheers Αυτή είναι η Εμφάνιση και η ΑΕΣΕΛ. Ας το κάνουμε όλοι μαζί. Βάλει αγάπη, πολιτισμό και Η Εμφάνιση. Καλή δουλειά, όλοι. Κατάλαβα ότι όλοι οι τρεις σημασίες είναι πολύ σημαντικοί, τα δύο συμβαίνουν στο κεφάλι και στο κεφάλι, αλλά συμβαίνουν πολύ διαφορετικές σημασίες. Είναι υπέροχο να βλέπεις πώς η ΑΕΣΕΛ είναι ζωντανή και ανεξάρτητη, όπως και η μουσική. Κατάλαβα ότι όλοι οι τρεις σημασίες είναι πολύ σημαντικοί. Αλλά σε αυτή τη στιγμή, ζούμε σε μια πολύ αυτιοκέντρικη κομμάτια, και μόνο επειδή η ΑΕΣΕΛ δεν έχει σημασία, αυτοκτονικά δεν έχει σημασία κοινωνικής. Πρέπει να ξεκινήσουμε να σκεφτήσουμε πιο δύσκολα το τι σημασία κοινωνικής και να δημιουργήσει την ΑΕΣΕΛ να δημιουργήσει τη δική της κοινωνικής χωρίς σημασία. Και αυτό μπορεί να είναι ένα πρόγραμμα για να δημιουργηθεί σε μια κοινωνική κοινωνική κοινωνία. Και ίσως οι άνθρωποι θα καταλάβουν ότι δεν πρέπει να είσαι δύσκολος για να μάθεις την ΑΕΣΕΛ, ούτε να πρέπει να ακούσεις, για να μάθεις μουσική. Η ΑΕΣΕΛ είναι τόσο ευκαιρία, ότι θα ήθελα να έχετε την ίδια εμπειρία. Και θα ήθελα να σας συμβουλεύω να ανοίξετε τα μάτια σας, να ανοίξετε τα μάτια σας, να παρακολουθείτε στη κουλτούρα σας και να εμπνεύσετε τη δικαιογραμματική μας μάτια. Και δεν ξεχνάτε. Υποθέσετε να φανταστείτε με εμάς. Ευχαριστώ. Ευχαριστώ. Ευχαριστώ. Ευχαριστώ. Ευχαριστώ, ευχαριστώ, ευχαριστώ. |