14. Στοιχεία μελέτης πλοίου / Διάλεξη 14 / Στην παρούσα ενότητα γίνεται η παρουσίαση του μαθήματος για το για το ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΜΕΡΟΣ ( διατυπώνονται ο στόχος και ο σκοπός του μαθήματος, τα αναμενόμενα αποτελέσματα, περιγράφεται ο τρόπος αξιολόγησης των φοιτητριών / φοιτητών, περιγράφεται το περίγραμμα με τα επιμέρους κεφάλαια, επεξηγείται ο τρόπος που προκύπτει το σχέδιο των ναυπηγικών γραμμών, παρουσιάζονται οι συντμήσεις των τύπων των πλοίων και τα γράμματα που χρησιμοποιούνται για γραμματισμό λέξεων και ονομάτων. Τέλος, παρουσιάζονται προπλάσματα που ευρίσκονται στο χώρο του εργαστηρίου και τα οποία χρησιμεύουν ως εποπτικά μέσα για την καλλίτερη κατανόηση της μορφής της γάστρας σε κάθε περιοχή του πλοίου.

Στην παρούσα ενότητα γίνεται η παρουσίαση του μαθήματος για το για το ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΜΕΡΟΣ ( διατυπώνονται ο στόχος και ο σκοπός του μαθήματος, τα αναμενόμενα αποτελέσματα, περιγράφεται ο τρόπος αξιολόγησης των φοιτητριών / φοιτητών, περιγράφεται το περίγραμμα με τα επιμέρους κεφάλαια, επεξηγείται ο τ...

Πλήρης περιγραφή

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος δημιουργός: Χατζηκωνσταντής Γεώργιος (Επίκουρος Καθηγητής)
Γλώσσα:el
Φορέας:ΤΕΙ Αθήνας
Είδος:Ανοικτά μαθήματα
Συλλογή:ΝΑΥΠΗΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΕ / Ναυπηγικό Σχέδιο και Αρχές CASD (Θ + Ε)
Ημερομηνία έκδοσης: ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΑΘΗΝΑΣ 2015
Θέματα:
Άδεια Χρήσης:Αναφορά-Μη-Εμπορική Χρήση-Παρόμοια Διανομή
Διαθέσιμο Online:http://videolectures.teiath.gr/opendelos/videolecture/show?rid=df443a3f
Απομαγνητοφώνηση
Στην παρούσα ενότητα γίνεται η παρουσίαση του μαθήματος για το για το ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΜΕΡΟΣ ( διατυπώνονται ο στόχος και ο σκοπός του μαθήματος, τα αναμενόμενα αποτελέσματα, περιγράφεται ο τρόπος αξιολόγησης των φοιτητριών / φοιτητών, περιγράφεται το περίγραμμα με τα επιμέρους κεφάλαια, επεξηγείται ο τρόπος που προκύπτει το σχέδιο των ναυπηγικών γραμμών, παρουσιάζονται οι συντμήσεις των τύπων των πλοίων και τα γράμματα που χρησιμοποιούνται για γραμματισμό λέξεων και ονομάτων. Τέλος, παρουσιάζονται προπλάσματα που ευρίσκονται στο χώρο του εργαστηρίου και τα οποία χρησιμεύουν ως εποπτικά μέσα για την καλλίτερη κατανόηση της μορφής της γάστρας σε κάθε περιοχή του πλοίου.: Το γραφικό σχέδιο είναι ένα μάθημα στο 2ο εξάμηνο είναι το πρώτο μάθημα ουσιαστικά του κύκλου του των μαθημάτων βήματος μας που αφορά στο στο πλοίο και το σημερινό αντικείμενο αφορά στην εκλογή δύο διαστάσεων επειδή ακριβώς το μάθημα αυτό είναι το πρώτο που ερχόμαστε σε επαφή με το πλοίο καλό θα είναι να κάνουμε μια γενική αναφορά μέχρι να φτάσουμε στη λογική δύο διαστάσεων στο γιατί φτάνουμε σε αυτό το σημείο η μελέτη πλοίου λοιπόν είπε μπορεί να διαχωριστεί σε τέσσερις στάδια πρωτεΐνη αρχικός σχεδιασμός η προμελέτη υπό διαγραφή συμβολαίου και λεπτομερής σχεδιασμός σε ότι αφορά τον αρχικό σχεδιασμό αναφερόμαστε στη μελέτη σκοπιμότητας είναι δηλαδή η πρώτη προσέγγιση των απαιτήσεων του πλοιοκτήτη εκεί μπαίνουν όλα τα ρατσιστικά αποπληρωθεί πιστεύει για να μπορέσουμε να δούμε με τον τομέα θα φτάσουμε στο αποτέλεσμα που εκείνος επιθυμεί και να είναι βέβαια και ένα αποτέλεσμα που αφενός να ικανοποιεί τις απαιτήσεις του ιδιοκτήτη αφετέρου βέβαια να είναι συμβατό με τους κανονισμούς και τις διεθνείς συμβάσεις που διέπουν την ασφαλή λειτουργία του πλοίου επόμενο στάδιο από την προμελέτη εδώ γίνεται ένα ένα λεπτομερής επεξεργασία των απαιτήσεων του πλοιοκτήτη αλλά και ένα πίσω το μελίσσι επεξεργασία των παραγόντων οι οποίοι σχετίζονται γενικά με το πλοίο όπως είναι οι κάτοχοι η Ευσταθία η ταχύτητα και η διάσταση και άλλες βέβαια απαιτήσεις που χρειάζονται για την υλοποίηση του έργου σκοπό μας που είναι η σχεδόν σχεδιασμός και κατασκευή του πλοίου προδιαγραφές συμβολαίου στην στη φάση αυτή είναι οι συμβατικοί λεγόμενη μελέτη δηλαδή είναι εδώ γίνεται γι εκπόνηση των απαραίτητων υπολογισμός και σχεδίων που χρειάζονται για να η υλοποίηση αυτή τη τη εάν αυτό το σχέδιο πως στόχος του επαναλαμβάνω είναι η κατασκευή του πλοίου που όπου ο πλοιοκτήτης ζητά από μας και επίσης είναι και η σύνταξη των τεχνικών προδιαγραφών που διέπουν κάθε στάδιο και κάθε τίμημα που αφορά στη μελέτη και σχεδίαση τη διασκευή του βιβλίου ακολούθησαν τελευταίο στάδιο όλο το μαίρης σχεδιασμός εδώ σχεδιάζονται με κάθε λεπτομέρεια όλα τα κατασκευαστικά σχέδια του πλοίου και λειτουργικά σχέδια του πλοίου δηλαδή 10 σημασια σχεδιάσουμε διάφορα στην κατασκευή και στη ρώμη στη δομή και τη διασκευή του πλοίου και όλα τα σχέδια που αφορούν στη λειτουργία και στη λειτουργικότητα του πλοίου επίλυσης συντάσσονται οι προδιαγραφές κατασκευής με λεπτομέρεια αυτή τη φορά εφόσον έχουμε και τα καλύπτουμε και σημασία και δουλικά σχεδόν πλοίου και τα στοιχεία που απαιτούνται προϊόντα καφέ χυμό κατασκευής και εγκατάστασης και ναυπηγείων και για τους προμηθευτές όλων των υλικών τα οποία είναι απαραίτητα για την υλοποίηση της της μελέτης μας η προμελέτη του υπουργείο είναι η διαδικασία κατά την οποίαν με βάση τις απαιτήσεις του πλοιοκτήτη διερευνώνται και καθορίζονται κακή βία τεχνικά και οικονομικά χαρακτηριστικά του πλοίου η απαίτηση του πλοιοκτήτη διαμορφώνονται ως εξής καταρχήν διαμορφώνονται με παράγοντες που σχετίζονται με την κερδοφόρα εκμετάλλευση του πλοίου ένα πλοίο μπορεί να πρέπει να αντικατασταθεί η κατασκευαστική επειδή έχει γίνει πιο αντικανονικό για παράδειγμα έχει αλλάξει έχει μεγαλώσει η γεύση του το λειτουργικό κόστος παπί της ταχύτητας η χωρητικότητα π.χ. σε ένα φορτηγό πλοίο μπορεί ένα πλοίο μεταφοράς φορτίων φο φορτίων χύδην χύμα φορτίου δηλαδή όπως συνιστά άλλη μεταλλεύματα και λοιπά μπορεί να χρειαστεί είναι να μειωθούν οι κοριοί ολικής χωρητικότητας που οικονομικό μέγεθος πλήττεται με βαρύ άρα λοιπόν θα πρέπει να γίνει μια μετασκευή έτσι ώστε αυτό να υλοποιηθεί μπορεί να χρειαστεί μετασκευή για να ικανοποιηθούν οι νέοι κανονισμοί ασφαλείας να ικανοποιηθούν νέοι κάνουν μήπως συμβεί σας περιβάλλοντος όπως ευάλωτους χαλίκι για θέματα ασφαλείας και για web περιβάλλον όπως είναι οι συμβάσεις όλα Senior Ρώσων μέσα πρόκειται για πλοίο της ευρωπαϊκής ενώσεις όπως είναι πάρα πολύ είναι η Opel είναι η αλλά παρανόμως σχετίζεται με την κερδοφορία καλές του πλοίο είναι η ανάπτυξη νέων γραμμών σε διαφορετικό χώρο από εκεί που το πλοίο το δε κείμενο του προφήτη μας λειτουργεί άρα πρέπει να γίνει κάποια επέκταση της επιχείρησης με ένα άλλο πλοίο είναι μεταξύ μας διαθέτει ένα μεταβατική μεταφορά νέου τύπου φορτίου αλλάζουν τα φορτία αλλά θα πρέπει και το πλοίο που υπάρχει να μπορεί να ικανοποιήσει αυτές τις νέες απαιτήσεις νέα μέσα φορτοεκφόρτωσης συνδυασμός συστημάτων μεταφοράς στιγμιαία φορτία π.χ. τα τα πλοία που μεταφέρουν εμπορευματοκιβώτια τα γνωστά μας container ships είναι πλοία τα οποία γι το μέγεθος εξαρτάται από το μέγεθος του b μενων κιβώτιο πρόκειται να μεταφέρουν άρα λοιπόν άλλοι επτά θα πρέπει να αλλάξει το φόρτωμα γιατρός του αριθμού στροφών του φορτίου αυτού θα πρέπει και το πλοίο που έχει μπει ήδη να υποστεί τις απαραίτητες παρεμβάσεις επέκταση πλόων σε εμάς δηλαδή ανταγωνιστικότητας ένα πλοίο το οποίο λειτούργησε μια γραμμή είτε αυτοί είναι ομολογιακή ΤΕΙ το πλοίο είναι πραγματικό τουριστικό πιθανόν να χρειαστεί ο πλοιοκτήτης να επεκτείνει τους πλόες του έτσι ώστε να καλύψει και περισσότερες ακτοπλοϊκές γραμμές έτσι ώστε να αυξήσει την ανταγωνιστικότητά του και άρα την κερδοφορία τις επιχειρήσεις του δήμου είναι το πλοίο μπορούμε πάντως να συνοψίσουμε τις απαιτήσεις του πλοιοκτήτη στα εξής χαρακτηριστικά πρώτον η μεταφορική ικανότητα εδώ αναφερόμαστε στο ποσό το βάρος το στόμα the way χωρητικότητα στο χώρο φορτίου όπως είπαμε και προηγουμένως ειδικά από τον SKAI υγεία στην ημέρα πλοία για τα container ships είναι αριθμός των τυποποιημένων παραγωγή εμπορευματοκιβωτίων και ένα επιβατηγό πλοίο είναι αριθμός οχημάτων ο αριθμός των επιβατών δεύτερον είναι η ταχύτητα ταχύτητα η οποία θα πρέπει να είναι στο επίπεδο εκείνο για να μπορεί να καλύψει τα δρομολόγια γενικά το ταξί από το πλοίο αυτό προτιμάς την ανακάλυψη είναι οι ακτίνες ενεργείας η αυτοδυναμία των πλόων μέχρι σημεία καθορισμένα λιμανιού πρόκειται να γίνω εφοδιασμός των καυσίμων επιλογή του νηογνώμονα μπορεί να αλλάξει ο νόμος αρκεί βέβαια αυτό έχει λίγες επιπτώσεις με την έννοια ότι πλέον ο γνώμονας είναι κάτω από την ασπίδα του Άγιαξ αλλά είναι όλοι μεταξύ τους ορισμένοι αλλά σε περίπτωση που κάποιο πλοίο έχει χτιστεί με ένα ενιαίο νόμο που δεν ανήκει στον Αλέξη προφανώς θα πρέπει να υποστεί τις απαραίτητες παρεμβάσεις ώστε να γίνει αποδεκτός σε έναν άλλο νόμο άρα η επιλογή του νηογνώμονα είναι χαρακτηριστικό το οποίο έχει να κάνει με τις απαιτήσουμε πλοιοκτήτη πέρα από τα πυρά από τα στοιχεία τα οποία αναφέραμε προηγουμένως σημαντικές είναι και οι απαιτήσεις διεθνών και εθνικών συμβάσεων και κανονισμών που εφαρμόζεται σε κάθε περίπτωση κανονισμοί αυτή διεθνή γενικά συμβάσεις αφορούν στην ευστάθεια του πλοίου στην καταμέτρηση δηλαδή στην επιστήμη στον υπολογισμό το του χώρου των εκμεταλλεύσιμων χώρο του πλοίου γραμμή φόρτωσης αριθμός πληρώματος και επίσης ένα ινδικό στοιχείο είναι η μεταφορά επικίνδυνων φορτίων όπου εκεί βέβαια υπάρχουν ειδικές προδιαγραφές που πρέπει το πλοίο να ικανοποιεί για να μπορεί να μεταφέρει τα συγκεκριμένα αυτά φορτία άλλες απαιτήσεις βέβαια ανάλογα με την κάθε περίπτωση στοιχεία διερεύνησης κάτι φάσεις προμελέτης διερευνώνται τα εξής στοιχεία για εκλογή των ίδιων διαστάσεων ο προσδιορισμός του σχήμα και τη μορφή της γάστρας ισχύς και οδοιπόρος τις εγκαταστάσεις πρόωσης άρα η αριθμός των βιομηχάνων και κατά συνέπεια συστημάτων πρόωσης που είναι αξονικός συστήματος τελικά το μέγεθος κανείς είχε διατάξει το πλοίο δηλαδή η σχεδιαστική περιγραφή των χώρων του πλοίου όπως των καταστάσεων πώς οι χώροι ενδιαίτησης χωρίς φορτίου οι δεξαμενές όχι εξάμηνη φορτίου δεξαμενές αναλώσιμο άλλο στοιχείο που διερευνώνται για αντίφαση προμελέτης είναι τα άμεσα χειρισμού των φορτίων ένα πλοίο αίματος χάρη φορτηγό έχει συστήματα φορτοεκφόρτωσης στα οποία θα πρέπει να χειρίζονται για να φορτωθούν το φορτίο αλλά και αυτό είναι ένα θέμα είναι ένα αντικείμενο που διερευνάται στη φάση της προμελέτης κύρια στοιχεία της κατασκευής κατασκευαστική δομή του πλοίου ο λόγος ευστάθειας και της διαγωγής του πλοίου έλεγχος chips εξάλλου δύναμη φωτός δηλαδή μέχρι που το πλοίο πωλήσεις ζωή του βυθίζεται έτσι ώστε να πάρει το φορτίο το επιθυμητό αλλά και την επιτρεπόμενη ο υπολογισμός καταμέτρησης που είπαμε και πριν αναφέρθηκαν εδώ υπολογίζεται η ολική χωρητικότητα δηλαδή όλοι κλειστοί χώροι του πλοίου πάνω και κάτω από το κατάστρωμα καταμέτρησης εξαιρουμένου βέβαια κάποιο χώρο όπου το προδιαγράφουν οι συγκεκριμένοι κανόνες μη υπολογισμού καταμέτρησης επίσης υπολογίζεται καθαρή χωρητικότητα που να αυτή προκύπτει αφαιρώντας από τους κόρους ολικής χωρητικότητας τους χώρους οι οποίοι δεν είναι οικονομικά οι και εμπορικά εκμεταλλεύσιμη όπως του μηχανοστασίου όπως είναι γέφυρα διαμέρισμα χαρτών και άλλοι χώροι νομοθετικό διάταγμα μια 73 για την εθνική καταμέτρηση και 13 73 και διεθνή καταμέτρηση όλα αυτά όλα τα παραπάνω βέβαια παραλαμβάνουμε στηρίζονται σε εθνικούς και διεθνείς κανονισμούς αλλά και τις απαιτήσεις τον Νηογνώμονα ήδη η τρίτη κατηγορία ήδη η τρίτη φάση μάλλον που αφορά στην προμελέτη του πλοίου αναφέρεται στις κατηγορίες το πλοίο εδώ υπάρχουν δύο διάφοροι διαγωνισμοί κατηγοριοποίησης ανάλογα με το πώς κανείς αντιμετωπίζει τις κατηγορίες των πλοίων μια πρώτη κατηγοριοποίηση των πλοίων μπορεί να γίνει ως εξής ένα φορτηγό πλοίο ένα κάκωση δηλαδή προσδιορίζεται χαρακτηρίζεται από δύο βασικά στοιχεία που είναι τόπος το βάρος του δεν του έδιναν τη και το είδος του φορτίου κατευθύνεται και όμως του φορτίου αλλά ουσιαστικά το είδος του φορτίου παρά το γεγονός ότι ως πλοίο έχει και και κόρους ολικής χωρητικότητας αλλά και πότε το Meizu δεύτερη κατηγορία είναι τα γάντια πλοία ενώ λίγο ποιο χαρακτηρίζεται με τους χώρους ολίγη από τους χώρους ολικής χωρητικότητας από τον αριθμό επιβατών και από λίγο λίγο διά λόγων στην οποίαν θέλει να τονίσει λοιδορεί ανεξάρτητα από άλλη από το γεγονός ότι για το πλοίο αυτό υπάρχει και το the way To του προσώπου δηλαδή βάρος αλλά και τον φόρτο των για ένα πολεμικό πλοίο βασικό χαρακτηριστικό είναι το ύφος του εκτόπισμα δεδομένου ότι για τα πολεμικά πλοία το the way γι ελληνικό ρίσκο τίποτα σέβομαι πάρα πολύ μικρή σημασία σημειώνουμε εδώ ότι για τα πολεμικά πλοία σημασία έχει η επιχειρησιακή τους ικανότητα ο όλα τα υπόλοιπα είναι σε δεύτερη σε εισαγωγικά μοιραία με την έννοια ότι ενώ για τα υπόλοιπα πλοία το οικονομικό στοιχείο παίζει ναι το ποντίκι νέο ρόλο στην υλοποίησή τους για τα πολεμικά πλοία αυτό είναι δευτερεύον με την έννοια του πολεμικό πλοίο έχει τη σημασία και την οντότητα του όταν ικανοποιεί πλήρως την επιχείρηση η υπηρεσιακή του ικανότητα επίσης υπάρχουν και άλλα πλοία ειδικών συνθηκών όπως αιμοσφαιρίνη τα απογοητευτικά καταλήγουν κα παράδειγμα δεν για τα οποία μας Ιπποκράτης Κω ενισχύσεις προς μηχανής ενώ ειδικότερα για τα ρυμουλκά είναι η δύναμη έλξης που αυτά έχουν ένα επόμενη ένα επόμενος διαχωρισμός παύλα κατηγοριοποίηση πλοίων μπορεί να γίνει ως προς τα βασικά χαρακτηριστικά τους π.χ. μιλάμε για απλή εκτοπίσματος Πειραιά δηλαδή στα οποία καθοριστικό μέγεθος καθοριστικό στοιχείο είναι όπως το βάρος του δεν μπορεί εδώ να πούμε ότι για πλοία σχετικά βαριόμουν μεταφέρουν σχετικά βαριά φορτία δηλαδή με συντελεστή στη βάση μιας μέχρι 1,3 δισ κα μέτρα ανά τόνο μιλάμε δηλαδή για για μεταλλεύματα για άνθρακα τσιμέντο για σιτηρά για πλοία δηλαδή όπως είναι τα τα πλοία μεταφοράς φορτίου χύδην καμπάλα ο Καρυές τα πλοία ξηρού παγιδευμένου φορτηγού Κυριακίδης μου πλοία δηλαδή στα οποία καθοριστικό στοιχείο είναι λόγος των ποιητών όπως στο χώρο φορτίου μιλάμε εδώ για πλοία σχετικά γραφείο φορτίων πλοία δηλαδή τα τοπία τα φορτία έχουν συντελεστεί σημασίας περίπου ίση και μεγαλυτερο από δύο κ.μ. ανά τόνο βαμβάκι φορούν τα καπνά ηλεκτρικά είδη αυτοκίνητα ι.χ. πλοία δηλαδή ρόλο μεταφοράς οχημάτων οχηματαγωγά πλοία τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβώτια container ships πλοία ψυγεία και γενικά φορτία πλοία γενικού φορτίου στην ενδιάμεση κατηγορία που είναι από 1,3 έως 2000 της δημαρχίας εκεί ανάλογα με την εκμετάλλευση του επιτρεπόμενου εξαγωγών ενταχθούν είτε πουλάκι μου δείτε πλοία εκτοπίσματος άλλη ένα κατηγορία η διαγράμμιση κων διαστάσεων ποια δηλαδή στα οποία καθοριστικό στοιχείο παίζει ένα τις κύριες διαστάσεις μήκος πλάτος βύθισμα κιλό κα πέρσι αυτή επιβάλλεται από παράγοντες που αφορούν π.χ. από φυσικούς περιορισμούς δηλαδή από διέλευση από βιολογικές ύλη από πολλές ποταμών βάρος χάρη η σκηνή στη λίμνη οντάριο 40 ώρες εκεί απαιτείται ένα μέγιστο πλάτος υπό 22 23 μέτρα αλλά υπάρχει και περιορισμός σε ότι αφορά στο πλάτος του πλοίου στο στους διώρυγα του παναμά μήκος περίπου διακόσια 50 τέσσερις μέτρα το πλάτος είναι στα 32 μέτρα και το βύσμα είναι περίπου στα 12 μέτρα και εκεί βλέπουμε ότι ένα πλοίο που θα πρέπει να ικανοποιεί τους περιορισμούς εντάσσεται στην κατηγορία των πλοίων γραμμικών διαστάσεων κοντά σε εκβολές ποταμών πάει σφαίρα μπορεί υπάρχει περιορισμός όπως είναι στο στο λαό βλάκα που όχι πάνος χάρης θέλουμε να βρει συμμαχίες στα 8 μέτρα για πέρσι λόγω των δανεικών διαστάσεων μπορεί να επιβάλλεται επίσης και για λόγους ότι αναφερθήκαμε και προηγουμένως βεβαίως να μπούμε πάλι για τα παιδιά που μεταφέρουν εμπορευματοκιβώτια εκεί οι χορηγοί φορτίου είτε κατά μήκος καταπλακώσει καθ' ύψος καθορίζονται αυτές διαστάσεις από τα από τον αριθμό των εμπορευμάτων των εμπορευματοκιβωτίων που επιθυμούμε στο πλοίο μας να μεταφέρονται άλλωστε είναι γνωστό ότι τα εμπορευματοκιβώτια έχουνε και τυποποιημένες διάσταση άρα ανάλογα με την τυποποιημένη αυτή διάσταση κατά συνέπεια και με τον ρυθμό που θέλουμε το πλοίο μας μεταφέρει άφαντα κιβώτια προκύπτουν και οι διαστάσεις του χώρου όπου αυτά προβλε στοιβάζονται εδώ βέβαια στα πλοία αυτά μπορεί και με βάση τον αριθμό και του δήμου είναι αυτό κιβωτίων θα προσδιοριστεί και το φορτίο των φόρων των κιβωτίων αυτός είναι τέτοιο πλοίο και επάνω το κύριο κατάστρωμα μια τελευταία κατηγορία είναι και τα πλοία ειδικών συνθηκών πλοία τα οποία δεν εντάσσονται στις προηγούμενες κατηγορίες δεδομένου ότι τα πλοία αυτά έχουνε εξειδικευμένη χρήση όπως είναι τα απογοητευτικά τα ρυμουλκά τα αλιευτικά και πλοία που είναι ανήκουν στις τα στην κατηγορία των μήλων νέας τεχνολογίας τα ταχύπλοα καταμαράν δηλαδή κάτι σαν σκάφη αυτή είναι ένα γενική έτσι αναφορά στο θέμα της μελέτης του πλοίου για να έχουμε ένα γενική εκτίμηση του ποσού στηριζόμαστε και πως πορεύεται ο σχέδια τσιμεντένιες για ανακατάληψη στο αποτέλεσμα το οποίο είναι αυτό που λέω κρήτης που πελάτης του οργάνωση ο πελάτης μας διοργάνωση θα μας ζητήσει να υλοποιήσουμε μετατρέπονται εισαγωγικά τώρα που αφορούσαν στην μελέτη του πλοίου συγγενικής έτσι γραμμές για ένα πρώτη επαφή με το αντικείμενο περνάμε στην έστω στην εκλογή το κύριο διαστάσεων του πλοίου έχουμε αναφερθεί βέβαια σε προηγούμενα μαθήματα στις θέσεις κυρίες διάσταση του πλοίου τώρα να δούμε και γενικές γραμμές πως επιλέγονται αυτές οι διαστάσεις να πούμε πρώτα πρώτα ότι η ικανοποίηση να βρίζουν τον πλοιοκτήτη είναι δυνατή με διάφορα μήκη και ότι η αναζήτηση του τελικού μήκος που θα έχει το πλοίο που αυτός επιθυμεί που μας γίνεται κυρίως με οικονομικά κριτήρια παλαιότερα υπήρχε μια αρχική θεωρήσει ότι ένα πλοίο για να είναι γρήγορο πρέπει να έχει μεγάλο μήκος τις τελευταίες δεκαετίες αποδείχθηκε ότι αυτή η πρώτη θεώρηση δεν ήταν και πολύ σωστή με δεδομένο ότι ούτε το ίδιο δυναμικά ευέλικτα στους καθώς είναι το πιο οικονομικό αλλά επίσης ούτε το πλοίο με μεγάλο μήκος είναι και το βέλτιστο από πλευράς η δυναμικής αντιμετώπισης για την επιλογή εκλογή του μήκους πρέπει να συνυπολογίζονται το κόστος ναυπήγησης η πράξη έχει αποδείξει ότι κατασκευάζονται πλοία με μικρότερο μήκος από τα παιδιά εκείνα τα οποία είναι ήδη δυναμικά βέλτιστα μπορούμε ενδεικτικά να δούμε ότι στην αρχική διαδικασία της μελέτης υπογραμμίζουν πληρωθούν κάποιες συμβολικές σχέση για την ακριβή επιλογή του μήκους όπως προσκαλεί αυτή ένα από τις πολλές σχέσεις και γενικά ότι το μήκος επιδρά στείλανε στην βιέννη στην υπόλοιπη αντίσταση και στο βάρος τη μεταλλική κατασκευή με ότι αυτά συνεπάγονται στην μελέτη και σχεδίαση του πλοίου κατάγεται παράπονα να πούμε ότι μια αύξηση του μήκους που επιδρά ένα αύξηση του μήκους αυξάνει το βάρος της κατασκευής είτε αυτό είναι συνείδηση στην κατασκευή είτε είναι πλαστικό την έξι γενικά όταν μεγαλώνει το μήκος μεγαλώνει το βάρος σας και τις με συνέπεια να αυξάνεται και το κόστος ναυπήγησης σημαντικό κόστος το οποίο βέβαια υπολογίζεται σε κάθε περίπτωση εάν υποθέσουμε θεωρητικά ότι παραμένει σταθερό το εκτόπισμα τότε η αύξηση του βάρους έως και τρεις έχει ως συνέπεια να μειώνεται το βερμούτ φορτίο μπορεί το πλοίο μεταφέρει κι αυτό επειδή αυξάνεται το βάρος του αφού του πλοίου τραβούν σκάφους παρά στην σε οποιαδήποτε επιθυμία αύξηση του μήκους πρέπει να υπάρχει μέγα βέβαια δε μεγάλη προσοχή στην στη μελέτη των υπηρεσιών αυτών δεν είναι απαραίτητο ότι θα παραμείνει σταθερό νόμισμα αλλά όμως πρέπει να υπάρχει μεγάλη προσοχή στις περιπτώσεις που αυξάνεται μόνο το μήκος δηλαδή μιλάμε για επιμήκυνση σε υπάρχουν σκάφη τους διαθέτουν μήκους επίσης επιδρά στην τεχνική εξυπηρέτηση της φορτοεκφόρτωσης τον χώρο φορτίου σε ένα φορτηγό πλοίο διαφορετικό πράγμα είναι να έχουμε ένα πλοίο Μήτσιου Μπαγιάρ δηλώνει η ομάδα μιλά για νέο όποιος εξυπηρετεί κατά δύο λειτουργιών τους δύο χώρους φορτίου και διαφορετικό είναι να έχουμε ένα πλοίο το οποίο επιμηκύνεται δημιουργούμε ακόμα ένα χώρο φορτίου αλλά πιθανόν να γίνει ιδιώνυμο αλλά θα πρέπει αυτός γερμανός είτε να έχει τη δυνατότητα να εξυπηρετήσει τους δύο χώρους τους κοινούς χώρους φορτίου μητέρα τοποθετηθήκαμε Ψαριανός πιθανότητα δηλαδή ένα γερανός όποιος είναι στη μέση δυο χώρο φορτίου απλώς να περιστρέφεται τώρα πριν να εξυπηρετεί τους χώρους φορτίου άνω όμως μου δημιουργήθηκε ένα νέος χώρος Mon Dieu πιρουέτα θα χρειαστεί ένα νέος Γάλλος η αυτό θα μπορεί να μετακινείται για να μπορεί να εξυπηρετήσει όλους τους χώρους φόρτισης θα μπορούσε για παράδειγμα κανείς να πει ότι έχουμε αφορμή εγώ πλοίου αυτής μορφής έχουμε λέει ο δύο χώρους φορτίου δύο ανοίγματα αλλά εδώ στη μέση έχουμε ένα Ιρανό όποιος μολύνει εξυπηρετεί είτε από τη ένα μεριά είναι μοναδικός φορτίου αλλά όμως εμείς το πλοίο αυτό δεν κινούμαι επιμηκύνουμε και δημιουργήσουμε έναν νέο χώρο φορτίου άρα θα έχουμε έναν νέο χώρο φορτίου άλλο γερανός είναι ευνοϊκή προφανώς δε θα μπορεί να εξυπηρετήσει άλλο χώρο φορτίου άρα θα πρέπει πιθανότατα η αυτοχειρία ένα να έχει τη δυνατότητα ενώ μεταφέρεται η ήττα θα τραγουδήσουμε θα κατασκευάσουμε έναν νέο γερανό κατά συνέπεια επιγραφή η καύση του λίπους υμνητής του πλοίου στην διαμόρφωση και τεχνική εξυπηρετεί στο χώρο φορτίου με τόμου με με την επιμήκυνση του πλοίου επίσης αυξάνει την έχω επιφέρουν πλοίου αυτό σημαίνει ότι αυθαιρετεί αντίσταση κατά συνέπεια απαιτείται μεγαλύτερη ισχύς πρόωσης αλλά μεγαλύτερες βιομηχανίες άρα αυξάνεται το βάρος του αμβούργου σκάφους και αυξάνεται και το ποσοστό των καυσίμων γιάννη εξυπηρετηθούν μεγαλύτερου Χάνες κατά συνέπεια και εδώ θέλει ιδιαίτερη προσοχή στο κατά πόσον η επιμήκυνση αρκεί όλα αυτά τα οποία συνεπάγονται αυτήν επιδρούν στην μείωση του φελίνι μου φορτίου επίσης είναι γνωστό ότι όσο μεγαλώνει το μήκος μιας ράβδου μηχανική δε θυμόμαστε αυτό αυθεντικά αντικέρ οπές κατά συνέπεια οτι σου επιμηκύνουμε ένα απλό και σαφές ότι κάτι κέντρο παιδιά μπορεί η κατασκευή του πλοίου μας να ανταποκριθεί στην αύξηση αφότου κάτοικο ο προφανώς χρειάζεται NEC ενισχύει τις κατασκευές με συνέπεια βέβαια να αυξάνεται το βάρος της κατασκευής του άρα πάλι έχουμε επιτελέσει ωφέλιμο φορτίο που είναι και το οικονομικό στοιχείο για την θετική εκμετάλλευση του πλοίου μας με την επιμήκυνση επίσης αυξάνονται κι άλλα βάρη τα οποία αφορούν στο σκάφος το πλοίο με συνέπεια να έχουμε πάρει την επίδραση στο βερμόντ φορτίο παράδειγμα αυξάνεται το βάρος ενδιαίτησης είτε αυτό είναι καμπίνες συγγενείς αλώνια είτε είναι χορηγικά εξυπηρέτησης επιβαινόντων είτε πρόκειται για πληρωμή είτε πρόκειται για επιβάτες αυξάνεται αυξάνεται λόγω του εξοπλισμού δηλαδή αυξάνονται η ιδανική των καλωδιώσεων των σωληνώσεων των επενδύσεων κάνει κύριων αεραγωγών που εξυπηρετούν τους διάφορους χώρους επίσης με δεδομένο ότι αυξάνεται διαμήκεις προβολή των επιφανειών του πλοίου πάνω από τη νήσο άλλο επιφάνειες οι οποίες επιδρούν στον υπολογισμό του βάρους εξοπλισμούς σε ότι αφορά άλλες κυρίες και αλυσίδες αυξάνεται το βάρος αυτό άρα αυξάνεται το βάρος ἁγίων και αλυσίδων επομένως θα πρέπει κανείς να δει εκτός του ότι αυξάνει το βάρος μιχάλης Χατζηγιάννης αλυσίδες στο χώρο όπου στοιβάζονται στο χώρο λύσεων ανεπαρκής σαν χώρος για μεγαλύτερο μήκος αλυσίδων αλλά μια παρέμβαση πιθανή νίκη πάλι δηλαδή άφησε κατασκευής ουσιαστικών στοιχείων άρα βάλτε σχεδίες και οπωσδήποτε αυτό επιδρά στην μείωση του ωφέλιμου φορτίου μεγάλη προσοχή λοιπόν πάλης αυτό το πράγμα επίσης επειδή η επιμήκυνση του Νέου συνεπάγεται και την αύξηση της επιφανείας προβολής του βελγίου συμμετρίας της δεχόμενη επιφανείας βιομηχανία επιδρά μα το εμβαδό της προβολής του κόσμου Φανή ας διαβιβάζει μέτριας επιδρά στον υπολογισμό του πηδαλίου άρα θα πρέπει κανείς να δει κατά πόσον η αύξηση του μήκους κατά συνέπεια η αύξηση της επιφάνειας προβολής ενδεχόμενης επιφανείας εάν χρειάζεται εάν απαιτείται η αύξηση το μεγάλωμα δηλαδή της επιφανείας του μεγέθη γενικά του πηδαλίου επομένως αυξάνεται πάλι πρόβατα κατασκευής και επομένως η συνέπεια είναι να μειώνεται το ωφέλιμο φορτίο του πλοίου λέει επίδραση επίσης του μήκους την αντίσταση εδώ πρέπει να πούμε ότι υπάρχει ένα αριθμός σχετικώς άλλοι ο αριθμός ο αριθμός του ουτοπίες αφορά σε σχετική ταχύτητα είναι ταχύτητα ρίζα σε τέτοιες εδώ θα πρέπει να πούμε ότι για σχετικά βραβεία σκάφη όπου αριθμός αυτός μικρότερος ίσως περίπου μηδενικό όσοι σκάφη αυτά παρουσιάζουν μεγαλύτερο ποσοστό αντίστασης τριβής ως προς την ολική αντίσταση άρα για γερά για να έχουν μειωμένη ζή τριβιζά πρέπει να έχω και ελάχιστη δέχονται φανή αυτό συνεπάγεται γεωμετρικά κοντές γα στρες μεγάλωσε μπήκε σε 52 συνεργαστεί μορφής εκτοπίζει χειριστή γάστρας και και και πειραματικός συντελεστή αλλά μικρά μήκη και μικρό συντελεστή λίγη Ροδίτες το ποιος είναι ο λόγος νίκος προσφέρει κι εγώ κύριε κυνήγησε ατού της γάστρας σχετικά ταχείας σκάφη δηλαδή αριθμός του fun Park από 0 25 εκεί έχουμε ποσοστό σημαντικό ποσοστό της Άντισσας κλιματισμού άρα εκεί θέλουν λεπτό γραμμή γάστρας δηλαδή χαμήλωσε μπλέκει σε πέντε και υψηλός συντελεστής πληρότητας κατάλληλη κατανομή εκτοπίσματος πως το μήκος άρα έχω σχετικά μεγάλα μήκη όλα αυτά όμως μαζί δηλαδή όλα αυτά που αφορούν αντίσταση βάρος κατασκευής και βάρος εξοπλισμού επίσης είναι στοιχεία τα οποία θα πρέπει να ληφθούν σοβαρά υπόψη κατά την μελέτη νέα σχεδίαση και μελέτη της αύξηση του μήκους για να δει κανείς κατά πόσον συμφέρει αυτή η επιμήκυνση κι άλλα στοιχεία βέβαια παίζουν ρόλο ανάλογα με το μήκος εξαρτάται και το βασικό τους εξάλλου πάσχει ζει όλα αυτά θέλουν παραμένουν πολύ εύστοχη διότι ένα κόστος επιμήκυνσης είναι από μόνο του αρχικά μεγάλο οπότε αντιλαμβάνεται κανείς ότι αν και οι συνέπειες της επιμήκυνσης έχει επιβάρυνση στο ότι θα μειώσετε θέλουμε φορτίο προφανώς είναι μια επένδυση η οποία βεβαίως συμφέρει απορρέει κυριαρχια διάσταση είναι το πλάτος το κράτος είναι ένα διάσταση η οποία επηρέασε σημαντικά στην ευστάθεια του πλοίου συνταγή η και αυτή στόχος μου λέγεις κατασκευής προφανώς όταν ένα πλοίο Fanning μεγαλώνουν λέει η επιφανείας τον προς υλοποίηση βασικών στοιχείων άρα αυξάνεται το watchOS κατασκευής και επίσης επιδρά έχει σημαντική επίδραση στην διέλευση αυτό το αναφέραμε και προηγουμένως πάνος χάρη ένα πλοίο Αθήνα περάσει Διώρυγα του Παναμά που έχει και τα δύο μέτρα πλάτος σαν το πλοίο αυτό εμείς σοβαρότητα μετά από μια εποχή άρα θα πρέπει να να ληφθεί σοβαρά υπόψη λέει σε πιθανή διαπλάτυνση του πλοίου κατά πόσον αυτό εξυπηρετεί τους σκοπούς ομολογιών γενικά ταξιδιών που εμείς θέλουμε να το βάλουμε επίσης υπάρχουν και μπήκε σχέσεις που κανείς δεν μπορεί να υπολογίσει 9 πλάτος πως αυτό δεν μεταβάλλει την ανάλογα μετρητών φορτίου παραδείγματος χάρη να πούμε ότι υπάρχει ένα σχέση η οποία δίνουμε αυτή αφορά στα στα πλοία μεταφοράς εμπορευμάτων εμπορευματοκιβωτίων όπου είναι ορισμός των κιβωτίων όπως το εγκάρσιο κάτω κατάστρωμα για τυποποιημένα πάντα κιβώτια εκεί μπορούμε να βρούμε το απαιτούμενο πλάτος δηλαδή αν φυσικά θέλουμε να μεγαλώσουμε το πλάτος θα πρέπει να δούμε κατά πόσο το καινούργιο πλάτος θα χωράει θα μπούνε στοιβάζονται πάλι τυποποιημένα κιβώτια στον κλάδο σε αυτό κι αυτός είναι ένα υγιής σχέση όποια μπορεί να μας δώσει την απαίτηση του κλάδου σε σχέση με το με με το πλήθος των κιβωτίων που θέλουμε εμείς να στη βάση στο πλοίο αρχίσει του πλάτους επιδρά σημαντικά στην ευστάθεια οι αυξομειώσεις γενικά ενεργή θετικά στην αύξηση επτά δίας θα πρέπει όμως να ληφθεί υπόψη και άλλοι παράγοντες ότι εάν αυξηθεί το πλάτος αλλά μείωση το κιλό και το βύθισμα ώστε να έχουμε σταθερό εκτόπισμα τότε αντιλαμβάνεται κανείς ότι έχουμε βυθίσει καταστρώματος πολύ γρηγορότερα σε άρα εδώ αντιλαμβάνεται κανείς ότι γωνία βύθισης του καταστρώματος στην περίπτωση που το πλάτος είναι μικρότερο με δεδομένο ότι CEO έχουμε σταθερά τα άλλα στοιχεία προφανώς εδώ έχουμε μείωση της γωνίας αυτής σε σχέση με την γωνία πειρασμός που είχαμε πριν επίσης να πούμε ότι αν υπάρχει αν έχουμε σταθερή επιφάνεια μεστό miss αλλά έχουμε αυξημένο λόγω πλατεία προς κύριλλο δωδεκαδάκτυλο παραμείνει ένα αυξάνει το βάρος το πλάτος αλλά αυξάνεται εφόσον λόγος μεγαλώνει το εύρος ευστάθειας κατασκευής έχουν μεγαλύτερο δήμο προαστίων επαναφοράς έτσι ώστε να αντισταθμίζεται το η μείωση αυτής της αγωνίας που το κατάστρωμα βασίζεται η αύξηση του πλάτους επίσης επιδρά στην αντίσταση όσο πιο πλατύ του πλοίο η προβολή του στην διεύθυνση της κίνησης είναι μεγαλύτερη κατά συνέπεια μεγαλώνει αντίσταση με το η αύξηση της τάσης προφανώς συνεπάγεται την απ' την την καύση απαιτούμε ισχύος πρόωσης οπότε η ίδια ξεπηδούν Μιλήσιος όσοι συνεπάγεται μεγάλες βιομηχανίες αλλά περισσότερα καύσιμα κατά συνέπεια αυξάνεται το βάρος του αφότου γρήγορα πάλι Γυρίζουμε στο γεγονός ότι μειώνεται το ωφέλιμο φορτίο του πλοίου προφανώς η αύξηση του πλάτους για γρήγορα για να γιάνει γρήγορα πλοία όπου εκεί έχουμε περισσότερο ποσοστό υπόλοιπης αντίστασης δημιουργεί αυτή έντονους κυματισμούς και υψηλή αντίθεση κυματισμού γεγονός που το οποίο έρχεται από το οδήγησαν τη πλατιού άρα με Τούρκος και επικίνδυνες συνέπειες άρα μεγαλώνει αυτή η αντίσταση επίσης για βραβείο ας χαθεί όπου εκεί έχουμε περισσότερη μέρα με ποσοστό αντίστασης τριβής δεδομένο το βύσμα γίνεται προσπάθεια να έχουμε ελάχιστη δυνατή δεχόμενη επιφανείας ποια αυτό πλάτους επιδρά σημαντικά στο βάρος της metal της κατασκευής γενικά του πλοίου και οποιοδήποτε υλικό ήταν αυτό με την έννοια ότι αυξάνεται επιφανή έδωσε εγώ περιβλήματος άρα αυξάνονται τα κατασκευαστικά στοιχεία είτε εμπόδια περίβλημα και γευστικές ενισχύσεις το αποτέλεσμα όμως είναι ότι αυξάνεται το βάρος της κατασκευής επίσης η αύξηση του πλάτους συμμετοχή της είμαι στο μισό συνεπάγεται σημαντικές μεταβολές στην κατανομή των φορτίσεων λόγω μεγάλης συγκέντρωσης βάρους αυτό οδηγεί στην αύξηση της ροπής κάμψη στην ΕΣΣΔ ωμή με αποτέλεσμα την αύξηση του μέσου παγώσουν πλασμάτων ώστε να μπορεί να ικανοποιηθεί η απαίτηση πληρωμής Αντιστάσεως και άστοχο βέβαια έχεις συνέπεια όπως προηγουμένως είπαμε γενικότερα στημένη στην κατασκευή την αρχίζει της κατασκευής αλλά και του κόστους κατασκευής και προφανώς κι αυτός στην αρχή είπαμε ότι όλες οι διαστάσεις του είναι διαστάσεων ουσιαστικά καταλήγουν στην οικονομική εκμετάλλευση του πλοίου πλευρικό ύψους το τελικό ύψος του γενικά μπορούμε να πούμε οτι είναι το άθροισμα του τιμήματος δηλαδή του μέρους του πλοίου που είναι μέσα στη θάλασσα συνόδευσε εξάλλου δηλαδή το μέρος του πλοίου που είναι από πάνω από μια φορά της άλλο μέχρι το κύριο κατάστρωμα και μιλάμε για πλήρη κορυφαίος δηλαδή μιλάμε για τη διάσταση την οποία υπολογίζουμε στην βέβαια επιδρά σε πάρα πολλά πράγματα το κύριο επιτάσσουν αντοχή του πλοίου συνιστά θεία το βάρος κατασκευής στη χωρητικότητα ιδέα αυτή αναφέρεται σ κάλυψη μουσικός του πλοίου αλλά μιλάμε για ολική καθαρή χωρητικότητα είτε καθεαυτό ώστε να στον όγκο τον στον λόγο των ποιητών φορτίου άρα το χώρο φορτίου και επομένως κι εκεί έχουμε ένα σημαντική επίδραση και επίσης επίδραση εξασφάλιση του ελάχιστου ύψους εξάλλου κυρίως για φορτηγά πλοία στα οποία απαιτείται υποδιαίρεση του σκάφους σε διάφορα μεγέθη οθόνης του φορτίου όπως είναι τα οχηματαγωγά γενικά τα πλοία μεταφοράς οχημάτων και πίσω όπως είναι και τα φορτηγά πλοία τα οποία διαθέτουν ενδιάμεσα καταστρώματα για μεταφορά διαφορετικών φορτίων πάλι εδώ να θυμίσουμε ότι ο το ζήτημα του προεδρικού ύψους του κοινού δηλαδή λαμβάνουν μέρος λίπος και του ύψους των δηπεθε όπως τελικού πείσουμε να στον πυθμένα του πλοίου εδώ έχουν εσωτερικό πυθμένα προφανώς το είδε τη διαφορά τη διαφοροποίηση του κιλού επειδή οι ανάγκες τους είναι δικό του χώρο κατά συνέπεια επιδρά και στο χώρο φορτίου επαναλαμβάνω θυμίζω το θέμα των εμπορευματοκιβωτίων τα οποία είναι σημαντικό και πολύ έτσι όλο παράδειγμα ότι με δεδομένο ότι έχουμε τυποποιημένες διαστάσεις αυτών των κιβωτίων ρουμάνος η συσκευασία αυτών των κιβωτίων στο κοίλο στο καινούργιο κτίριο που θέλουμε εμείς να φτιάξουμε δηλαδή θα πρέπει να εξετάσουμε κατά πόσον αυτά τα τάκη το τη διαφοροποίηση του κοινού θα μπορεί να στη βάση το κιβώτιο το οποίο θέλουν τα τυποποιημένα μέσα στο χώρο του φορτίου το κιλό είπαμε ότι είναι το άθροισμα του βύθισμα τόσο συν το ύψος εξάλλου θυμίζω ότι ύψους έξι άλλων Αντ' αυτού το κύριο κατάστρωμα και αυτήν της αλλιώς αυτό το ύψος εξάλλου των και αυτό είναι το βύθισμα δεν άρα εδώ θα πρέπει να δούμε τους κανονισμούς γάμοι φόρτωσης που καθορίζουν το βασικό έψεξε άλλων και μη τις διορθώσουμε κυνηγίου ειδικά φτάνουμε στο τελικό της εξάλλου αλλαγές βύσμα του πλοίου θα πρέπει επίσης να εξετάσουμε προδίδει εγώ λίγο πλοίο τους κάνουν στεγανή υποδιαίρεση της κυρίως σίγουρα βαριά επιβατηγά πλοία επίσης τους κανονισμούς τον με ενιαίο γνωμών κανονισμοί ομολόγησε την ενοχή του θέλουν ένα άλογο νίκο προσκλητήριο να είναι περίπου στο 14 με τον 16 που σημαίνει ότι αν η αύξηση του κύριου εμείς θα σώσουμε διαφοροποιεί από το λόγο παρένθεση και σε συνδυασμό με την αύξηση του μήκους που πιθανό να θέλουμε να κάνουμε ταυτόχρονα κρίνει παρέθεσε αλέξη φύγουμε από τον λόγο αυτόν τον κανονισμό των νόμων θα πρέπει αυτό να ότι οποιαδήποτε υπέρβαση διαφοροποίηση από τις τιμές αφού το λόγο θα πρέπει να έχουμε ένα ιδιαίτερη έτσι αντιμετώπιση και εξέταση της διάνοιξης αντοχής του πλοίου επίσης πρέπει κανείς να δει τους κανόνες της καταμέτρησης κατά πόσον δηλαδή η διαφοροποίηση του κιλού άλλοι όλοι διαφοροποιεί μεταβάλλει την επινοητικότητα κοντά που είναι ένα βασικό δομικό στοιχείο του πλοίου κατά συνέπεια θα πρέπει κανείς να δει τα όρια που μπορεί να κινηθεί έτσι ώστε να διαμορφώσει και τις πιθανές μεταβολές αυτών των μεγεθών άφωνο διάσταση επιδρά επίσης η το τελικό ύψος στην ευστάθεια του πλοίου εδώ παιδί βέβαια εκεί αυτό είναι αντικείμενο υπομένουν και πιο εξειδικευμένων μαθημάτων γενικά θα πρέπει να δούμε ένα πούμε ότι εξετάζουμε εξουσιών που αφορά τις την ευστάθεια εξετάζουμε την αρχική ευστάθεια του πλοίου και την ευστάθεια σε μεγάλες κλίσεις αύξηση του κυρίου σημαίνει άδεια μετά κατασκευής κατά συνέπεια εάν αυξήσουμε τον κύριο αλλά έβρισκαν δύσκολο κατάστρωμα κατά πέντε ή άρα αυτό είναι το καινούργιο κιλό που έχουμε Βασίλειος αυξάνεται του βάρους της μεταλλικής κατασκευής στο έπιπλο του καταστρώματος που σημαίνει ότι ανυψώνεται το κέντρο βάρους του πλοίου γενικά αλλά στην αρχική Ευσταθία έχουμε ένα έτσι αρνητική επίδραση και έχουμε και αρνητική επίδραση όχι μόνο από την αύξηση του παππού του ανοιχτού Κέντρου βάρους σε συνδυασμό με το κατάστρωμα και το και το περίβλημα του βιβλίου θα πάει εδώ αλλά ότι υπερκατασκευή εγώ πάπυρο κάταγμα άνοιξαν την καυτή κατά συνέπεια έχουν αυξήσει τη διάνοιξη του κέντρου βάρους και από αυτήν απ'αυτή την επίδραση αλλά γενικά το κέντρο βάρους ανεβαίνει πιο ψηλά αυτό μικρές γωνίες κλίσης στις συνεργείο στάθη έχει ένα αρνητική επίδραση όπως επίσης έχει και αρνητική επίδραση στην πιο γόνιμη χτίζεται μειώνεται γονιός επαναφοράς στις μεγάλες κλίσεις έχω αυξημένο αρχείων επαναφοράς καθώς και έχω και διεύρυνση της περιοχής σε ειδικό τιμών την οποία επαναφοράς και αυτό βέβαια σε συνδυασμό και με το ικανοποιητικό ύψος εξάλλου μπορεί να προκύψει από την αύξηση του του κυρίου σε ότι αφορά στην επίδραση του νευρικού ύψους στην στην αντοχή ενώ φαίνεται ότι στο σχήμα αυτό μπορούμε να δούμε ότι το σκάφος μπορεί να προσομοιώσει πόσο μοιάζεις σαν να είσαι ένα δοκού ένα δοκό διπλού τ η έτσι ανταποδοτικά όπου το παλιό τέρμα αναφέρεται στο κατάστρωμα το κάτω περίγραμμα αναφέρεται στο στον πυθμένα και ο μόνος αυτή συλλόγου αναφέρεται στις πλευρές στάδια μηδενικά στοιχεία διανοίγει φράκτες δηλαδή οροφή διορισμένου και τα διαμήκη ενισχυτικά εδώ βλέπουμε ότι όταν το σκάφος σας καλυπτόμενοι δοκός υφίσταται κάντε πρώτα πρώτα Camp και ροπές που σημαίνει ότι εάν το το κιλό αύξηση δηλαδή μεγάλο στο ύψος εδώ έχω αυτή ζήτηση την οποία Αντιστάσεως σε βινύλιο κουζίνες τομείς του σκάφους κι αυτό διότι απομακρύνονται οι μάζες πλευρά κατά βάθος είναι σήμερα το δεύτερο άξονα αυτό δίνει ένα αύξηση στην στην περίπτωση μίας τομής κατά συνέπεια αυτό είναι ένα θετικό στοιχείο που μπορεί να έχει το πλοίο όπως σε ότι αφορά στην διαφοροποίηση συνέντευξη γενικά του κυρίου ακόμα έτσι επίσης βασική κα διάσταση του πλοίου είναι το βύθισμα το δύσβατο ποιο βίαια μπορούμε πάλι να λάβουμε την παραπάνω σχέση αυτή ουσιαστικά το ίζημα επιτρεπόμενα δύο νόμος καθορίζει γιάννη φόρτωσης αλλά όχι μόνο καθορίζονται και από πλευράς έφτασε αντί δηλαδή ειδικά στα επιβατηγά πλοία και επίσης και από την αντοχή που έχει κατασκευής του πλοίου μας στο βυθό όπως θέλουμε εμείς να πλέει το πλοίο μας ζωή του επηρεάζεται όμως σε μεγάλο βαθμό από τους πλόες και από τη διαδρομή τοπίο ώστε να καλύψει π.χ. από το βάθος του μένουν Έμπολι δηλαδή ένα πλοίο σε με ένα μεγάλο δίλημμα να πάει σε όλα τα λιμάνια εάν τα λιμάνια αυτά έχουν μεγάλη διαφοροποίηση στο θέμα των βασικών τους άρα είναι απλό μπορεί να χωράει σε ένα λιμάνι μ νούναν μπορεί να μπει στο άλλο άρα το βάθος των λιμένων πέρυσι σημαντικός ρόλος στο θέμα του θύματος από επίσης ένα άλλο παράδειγμα όλοι θυμόμαστε έχουμε υπόψη μας τα τα πλοία τα οποία είναι ανοιχτού τύπου έτσι παντόφλες οι λεγόμενες έτσι πλοία δηλαδή τα οποία έχουν σαν έργα άστρα να το πω έτσι αυτή την διαμόρφωση άρα εδώ μπροστά έχουνε ένα καταπέλτη όπου κατ'απαίτηση αυτός έρχεται πάνω στο στον προβλήτα για να βγουν τα οχήματα και επιβάτες αλλά σημαίνει λοιπόν ότι εάν αυτό αυτή η πληρο ορία είχε ένα βύσμα τέτοιο που να μην μπορεί να προσεγγίσει σε κάποιο συγκεκριμένο λιμάνι θα πρέπει να διαφοροποιηθεί το ύψος του θα διορθωθεί πάνος χάιμε με κάποια διαγωγή κατά τρόπο μας στη σχεδίαση του έτσι ώστε να μπορεί να προσεγγιστεί στιγμή λιμάνια ακόμα περιμένω παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στο στο θέμα του βήματος ειδικά στην πλώρη μιλάμε για λιμάνια τα οποία συντηρούσε αυτή για λιμάνια τα οποία έχουν έτσι κι αλλιώς μεγάλο βάθος από μεγάλη απόσταση μέχρι να φτάσουμε στο αλλά μιλάμε για λιμένες οι οποίοι ο πυθμένας του είναι σταδιακά κρίση βαθαίνει από από από από το προβλήτα μπροστά μίζα αλλά εκεί θα δούμε τη δυνατότητα που έχουμε και πόσα διαμο μόρφωση με την πρώτη τους κωμωδία μπορεί να προσεγγίσει επιστροφή Δήμα επηρεάζεται από τη διέλευση απόγευμα του πλοίου σε σε διορίες αναφέραμε το κανάλι του παναμά το κανάλι του παναμά εκεί σε αδυνάτισμα στα 13 μέτρα του σουέζ στα 18 μέτρα δύνανται επιλέγουμε τα αποτελέσματα στο κανάλι της βόρειας θάλασσας ένιωσα μια με μιάμιση μέτρα ίσως αλλοεθνείς εφτάμιση 7,6 περίπου μέτρα είναι το βυζί τονίζεται να ξεπεράσουν επίσης στην εκβολή του ποταμού διάπλατα πάντως χάρη εκεί ξέρουμε ένα βύσμα που να μην ξεπερνά 8 8,2 μέτρα τονίζουν επίσης έχει μεγάλη σημασία για ειδικού τύπου πλοία όμως χάρη τα ρυμουλκά ήμουν καλά θέλουν μεγάλη έλικα αλλά θεωρούνται είναι κυρίως μεγάλη η μη φανεί μεγάλη διάμετρο άρα πρέπει να έχουμε μεγάλο βύθισμα στη σημερινή εκτός του ότι βέβαια το μεγάλο βήμα συντελεί και στην καλύτερη απόδοση ειδικά λόγω του ότι έχουμε μεγάλη διάμετρο επίσης αλιευτικά τα αλιευτικά πλοία θέλουν μεγάλη τελικά για να μπορούν σε μικρές ταχύτητες να έχουν ως οι καλοί για να μπορούν να τραβά η αλήθεια τις πόρτες αναμένουμε ασφαλιστικού για να μπούνε τραβήξουμε το φορτίο άρα βλέπουμε λοιπόν ότι θέλουμε εδώ και στοιχεία της λειτουργίας και του ίδιου του πλοίου για να διαφοροποιήσουμε κάπως και να θα προσδιορίσουμε κυρίως τη δίνη του θύματος θέλει ένα σημείωση εδώ να προσέξουμε στο εξής γεγονός ναι μεν τα αλιευτικά η γη και τα ρυμουλκά θέλουν γιατί για δύο το είδος της χρήσης τους θέλουν μεγάλη τελικά μεγάλη διάμετρο θα πρέπει όμως πάλι να έχουμε μεγάλη προσοχή έτσι ώστε στην αφόρητη κατάσταση κυρίως την αφόρητη κατάσταση η στην στη εισπνοές του πλοίου αυτού να μην έχουμε τελικά δεν ξενίζει άρα θα παρατηρήσουμε ότι σε πάμπολλες περιπτώσεις αν έχεις περισσότερες αλιευτικά και Time καπηλεία σχεδιάζουν την διαγωγή Τρόπιδας δηλαδή οι δρόμοι θα είναι ευτυχία δεν είναι οριζόντια έτσι ζώδια αλλά σχεδιάζονται τα πλοία με μεγάλο μητρότητας έτσι ώστε βύθιση της πρύμνης να είναι αρκετά περισσότερα από τις γνώρισε έτσι ώστε να μπορεί να αντιμετωπισθούν και προβλήματα που να μην αναδύεται η έλικα από την θάλασσα για είναι γνωστό ότι αν γενικά δεν λειτούργησε παιδείας γύρω περιβάλλον οι αποδόσεις γεγονός πες επηρεάσει του θύματος στην ευστάθεια επιδρά ποικιλοτρόπως σε σχέση μεταβολής άλλων παραμέτρων όπως το μήκος το πλάτος έψεξε άλλων και μορφή τομέων δεν πολύ μεγάλη προσοχή για να μπορούμε έτσι να δούμε την επίδραση που έχει ειδών χρήσιμα στην αίθουσα του πλοίου επίσης συνταξιούχοι δείγματος έχει και μεγάλη επίδραση στην αντοχή με την έννοια ότι Cine 9 βήματα συνεπάγεται μεγαλύτερες προστάτιδες δυνάμεις αυτόν τον ρυθμό το αρχικό όπου έχουμε άρα εδώ έχουμε αυτές νησίδες στατικές δυνάμεις σε τώρα εάν εμείς θελήσαμε να αφήσουμε το βύσμα εάν μπορούμε να το κάνουμε υποθέτουμε ότι μπορούμε να το κάνεις αυτό και παρουσιάζει το βήμα όμως πάει εκεί προφανώς στατικές δυνάμεις θα είναι αρκετά μεγαλύτερες που σημαίνει ότι όταν έχουμε αύξηση περιστατικών πιέσεων δυνάμεων οι οποίες εξασκούνται στο περίβλημα του πλοίου ISE και γενικότερα την κατασκευή του πλοίου χρειάζομαι περισσότερο μεγαλύτερα παχυλά ασμάτων και πιθανόν και διαφοροποίηση αν δεν έχει γίνει από πριν οι προσπάθειες γλιτώνουν κατασκευαστικών στοιχείων της κατασκευής της δομής τους κάβους που σημαίνει ότι και αυτό επιδρά στήνει το βάρος της κατασκευής πέραν του ότι αυτό επιδρά στην στην το κόστος ναυπήγησης Απ' την άλλη μεριά επιδρά στην μείωση του Φιλήμων φορτίου σε γενικές γραμμές αυτό θέλει επιμέρους εξέταση του στην κάθε περίπτωση άρα θα πρέπει να δώσουμε προσοχή η επιλογή λοιπόν τον κύριο διαστάσεων αφορά κυρίως στη λειτουργικότητα του πλοίου αφορά στο κόστος ζωής στην οικονομική επίδραση που αυτές έχουν και ότι σε ότι αφορά αυτό είτε πρόκειται για όσους ναυπήγησης είτε πρόκειται για μείωση θορύβων βίου πάντως η ουσία είναι ότι αυξητική διαστάσεων πέρα του ότι θα πρέπει να ικανοποιούνται οι όποιες απαιτήσεις κανονισμών αντοχή της ευστάθειας καταμέτρησης έχει σημασία να εξετάζουμε και το γεγονός την επίδραση που έχουν στην οικονομική εκμετάλλευση Βενιζελικοί αλλά εσύ αυτό είναι και το αποτέλεσμα το θετικό πρέπει να δώσουμε στον ιδιοκτήτη του φτιάξουμε ένα πλοίο γάτου να διαμορφώσουμε πληρώνουμε κατασκευάσουμε απλή και τις ανάγκες που εκείνος θέλει να το κάνει αλλά το αποτέλεσμα να είναι συμβατό και με τους κανονισμούς αλλά κυρίως με την θετική του οικονομική εκμετάλλευση έτσι ώστε να έχουμε ένα θετικού αποτέλεσμα όπως το καλύτερο της εκμετάλλευσης του πλοίου τέλος