How to escape education's death valley | Sir Ken Robinson /

: . Ευχαριστώ. κοιτά brakes . καλά π masked Πιστεύω ότι μεταφέραμε στην Αμερική, αλλά είναι μια σκληρή πλάνη από το Λοσάντζιβιστό. Στην Αμερική. Ήρθα εδώ 12 χρόνια πριν, και όταν ήρθα εδώ, μου είπαν πολλές πράγματα, όπως... Οι Αμερικαίοι δεν έχουν ειρήνη. Έχετε έρθει σε αυτό το ιδέο? Δεν είναι αλήθε...

Πλήρης περιγραφή

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Γλώσσα:el
Φορέας:TEDx Patras
Μορφή:Video
Είδος:Μαρτυρίες/Συνεντεύξεις
Συλλογή: /
Ημερομηνία έκδοσης: TEDx Patras 2013
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:https://www.youtube.com/watch?v=wX78iKhInsc&list=PLndeeREyJnDTVpHAEo6wIM2j7wgWsj4RJ
Απομαγνητοφώνηση
: . Ευχαριστώ. κοιτά brakes . καλά π masked Πιστεύω ότι μεταφέραμε στην Αμερική, αλλά είναι μια σκληρή πλάνη από το Λοσάντζιβιστό. Στην Αμερική. Ήρθα εδώ 12 χρόνια πριν, και όταν ήρθα εδώ, μου είπαν πολλές πράγματα, όπως... Οι Αμερικαίοι δεν έχουν ειρήνη. Έχετε έρθει σε αυτό το ιδέο? Δεν είναι αλήθεια. Έχω επέστρεψα σε όλο αυτό το χώρο, και δεν έχω βρει εμφάνιση ότι οι Αμερικαίοι δεν έχουν ειρήνη. Είναι ένα από αυτούς τους πολιτισμούς μύθους. Όπως, οι Βρετανικοί έχουν ειρήνη. Δεν ξέρω γιατί οι άνθρωποι πιστεύουν αυτό. Έχουμε εμφανιστεί κάθε χώρα που έχουμε αντιμετωπίσει. Δεν είναι αλήθεια ότι οι Αμερικαίοι δεν έχουν ειρήνη, αλλά θέλω να ξέρετε ότι αυτό είναι αυτό που λένε για εσάς, όταν πέφτουν από την Ευρώπη. Όταν πέφτουν από την Ευρώπη, οι άνθρωποι πιστεύουν ότι, ευχαριστούμε, δεν υπήρχε κανένας ειρήνης. Αλλά ήξερα ότι οι Αμερικαίοι έχουν ειρήνη. Όταν πέφτω από αυτή τη διαδικασία, δεν υπήρχε κανένας παιδί. Γιατί όποιος πιστεύε αυτό το τίτλο, έχουν ειρήνη. Δεν είναι αλήθεια, γιατί... Δεν είναι αλήθεια, γιατί... γιατί αφήνει χιλιάδες παιδιά. Μπορώ να βλέπω ότι αυτό δεν είναι ένα πολύ ενδιαφέρον όνομα για τη διαδικασία. Χιλιάδες παιδιά αφήνει χιλιάδες παιδιά. Μπορώ να βλέπω αυτό. Τι είναι το πλάνο? Βρισκόμαστε να αφήνουμε χιλιάδες παιδιά, και εδώ είναι πώς θα λειτουργεί. Και λειτουργεί όμορφα. Αφήνουμε χιλιάδες παιδιά. Στην αμερικανική κοινότητα είναι 80% παιδιά. Αν το καλύπτουμε αυτό, ένας σκοπός είναι ότι θα δημιουργήσει μια ασφάλεια υλικής οικονομίας σε 10 χρόνια, σχετικά με 1 εκατομμύρια δολάρια. Από έναν οικονομικό σκοπό, αυτό είναι καλή μάθα, δεν είναι, ότι πρέπει να το κάνουμε, πραγματικά χρειάζεται πολύ το πρόβλημα από την κρίση του βαθμίου. Αλλά η κρίση του βαθμίου είναι μόνο η κομμάτια ενός αισθήματος. Αυτό που δεν σημαίνει είναι ότι όλοι οι παιδίς είναι στη σχολή, αλλά ασφαλίζονται από αυτό, δεν αρέσουν από αυτό, δεν έχουν κανένα πραγματικό βαθμίδι από αυτό. Και η λόγω δεν είναι ότι δεν χρησιμοποιούμε αρκετά χρήματα. Η Αμερική χρησιμοποιείται περισσότερα χρήματα στην εκπαίδευση από τα περισσότερα χώρια. Οι κομμάτια είναι μικρότερα από τα περισσότερα χώρια, και υπάρχουν εκατομμύρια πρωτοβουλίες κάθε χρόνο για να προσπαθήσουν την εκπαίδευση. Το πρόβλημα είναι ότι όλα τα πράγματα πάνε στη σχέση. Υπάρχουν τρία πρωτοβουλίες στις οποίες ο ανθρώπινος ζωός εξελίξει, και είναι διαβάζοντα από την πολιτική της εκπαίδευσης, κατά την οποία πάνε πολλοί διεργασμένοι και πολλοί σχολείς πρέπει να υποστηρίξουν. Το πρώτο είναι αυτό, ότι οι ανθρώπινοι είναι φυσικά διαφορετικοί και διαφορετικοί. Μπορώ να σας ρωτήσω πόσοι από εσάς έχετε παιδιά σας. Ωραία, ή παιδιά σας. Πολλοί παιδιά σας ή περισσότεροι. Και οι άλλοι από εσάς έχουν δει τέτοια παιδιά σας. Πολλοί παιδιά που θέλουν. Θα σας κάνω έναν πιθανό και είμαι ευγενής ότι θα κερδίσω το πιθανό. Αν έχετε δύο παιδιά ή περισσότεροι, θα σας πω ότι είναι πραγματικά διαφορετικοί από εσάς, δεν είναι αυτοί, δεν είναι αυτοί. Δεν θα τους εξαφανίσετε, δεν θα τους εξαφανίσετε, δεν θα τους εξαφανίσετε, δεν θα τους εξαφανίσετε. Η εκπαίδευση, με το παντοδύναμο παιδί, βασίζεται, όχι με τη διαφορετικότητα, αλλά με την εμφανιστική. Τι οι σχολείς είναι ενδιαφέροντες να κάνουν είναι να γνωρίζουν τι μπορούν οι παιδιά να κάνουν, σε μια πολύ σκληρή σπέκτρονα επιτυχία. Ένας από τους επίπεδους του No Child Left Behind, είναι να σκληρήσουν το σχέδιο στις ονομάζοντες ΣΤΕΜ. Είναι πολύ σημαντικές. Δεν θεωρώ να συμβουλεύω σχολείς και ΜΜΕΘΕ. Είναι πραγματικότητα, αλλά δεν είναι αρκετή. Ένας πραγματικός σχολείς πρέπει να δίνει αρκετή σχέση στις αρχές, στις ανθρώπους, στις φυσικές σχολείς και σε πολλούς παιδιά. Ευχαριστώ. Ένας εμφανιστής στην Αμερική σχετικά, είναι ότι σχετικά 10% των παιδιών, που βρίσκονται έτσι, γνωρίζονται με διάφορες συνθήκες, κατά το δημοσιογραφικό όνομα της αρκετής σχέσης. ΑΔΧΔ. Δεν λέω ότι δεν υπάρχει τίποτα. Δεν πιστεύω ότι είναι μια επειδημία, όπως αυτή. Αν βρίσκονται παιδιά, ώρα με ώρα, κάνοντας σχετικά σχετικά σχολείς, μην πιστεύετε αν ξεκινήσουν να φυγηθούν. Οι παιδιά δεν είναι, για το περισσότερο, αρκετές από σχετικά συνθήκες. Είναι αρκετές από την παιδεία. Και γνωρίζω αυτό, γιατί χωρίσα την πρώτη μου ζωή, ως παιδί. Πέφτωσαν όλο το πράγμα. Οι παιδιά προσπαθούν καλύτερα, με ένα δημοσιογραφικό οργάνωμα, που γεγονίζει τους διάφορους ταντές, όχι μόνο ένας μικρός. Και, πιστεύω, οι αρκετές δεν είναι σίγουρα σημαντικοί, γιατί αντιμετωπίζουν τις μαθήκες. Είναι σημαντικοί, επειδή μιλούν σε μέρες του παιδιού, που αντιμετωπίζουν. Το δεύτερο πρόγραμμα, που οδηγεί την ανθρώπινη ζωή, είναι η κοινωνία. Αν μπορείς να φωτιάσεις την κοινωνία σε ένα παιδί, θα γνωρίζουν χωρίς περισσότερη υποστήριξη. Οι παιδιά είναι φανταστές. Είναι ένα πραγματικό αποτέλεσμα να βάλει αυτήν την ικανότητα, ή να την εξασφαλίσει. Η κοινωνία είναι το μυαλό του αποτέλεσμα. Το λόγο που λέω αυτό είναι, επειδή ένας από τους επίπεδους της τελευταίας πολιτισμίας, είναι να εξασφαλίσει τους διεπροθεσματικούς. Δεν υπάρχει σύστημα στον κόσμο, ή σε κανένα σχολείο, που είναι καλύτερο από τους διεπροθεσμούς. Οι διεπροθεσμάτες είναι η ζωή της επιτυχίας των σχολείων, αλλά η διεπροθεσμάτευση είναι μια δημιουργία. Η διεπροθεσματική διεπροθεσμάτευση δεν είναι ένα δημιουργικό σύστημα. Δεν υπάρχει μόνο να δώσει την εξασφάλεια. Οι καλύτεροι διεπροθεσμάτες κάνουν αυτό, αλλά οι καλύτεροι διεπροθεσμάτες κάνουν επίσης, για να ποιηθούν, να διαβάζουν, να εμπιστεύουν, να ενδιαφέρονται. Το φιλικό σχολείο είναι η αλλαγή. Υπάρχει κανένας αλλαγής, δεν υπάρχει κανένας εγγυσμός. Οι άνθρωποι μπορούν να περπατήσουν πολύ χρόνο να συζητάσουν την εγγυσμή χωρίς να συζητάσουν την αλλαγή. Το πλήγμα της εγγυσμής είναι να γίνει να ειδάσουν. Ένα φίλος μου, μια α Με ένας υπέροχος φιλόσοφος, μιλούσε για να μιλήσει για την διαφορετικότητα μεταξύ των δραστηριότητες και των κατασκευασμών σκέψεων των δημιουργών. Μπορείς να συνεχίσεις σε κάποια δραστηριότητα, αλλά δεν μπορείς να το κατασκευάσεις. Είναι σαν να κατασκευάσεις. Είναι ένα πολύ καλό παράδειγμα. Είναι εκεί, να κατασκευάσεις. Κατασκευάσεις κάποια βαθμότητα, όχι πραγματικά. Το δραστηριότητα είναι έναν λόγο σαν αυτό. Είναι ένα πολύ καλό παράδειγμα. Είναι εκεί, να κατασκευάσεις. Κατασκευάσεις κάποια βαθμότητα, όχι πραγματικά. Το δραστηριότητα είναι έναν λόγο σαν αυτό. Μπορείς να πεις, εκεί είναι η Δεύτερη, είναι στο 34, μιλάει. Αλλά αν δεν μάθει κανένα, μπορεί να μη μιλάει σε ένα τρόπο δραστηριότητα, αλλά δεν θα το κατασκευάσεις. Πρέπει να μη μιλάει σε ένα τρόπο δραστηριότητα, αλλά να το κατασκευάσεις. Το κατασκευάσεις είναι σημαντικό. Οι δραστηριότητες δραστηριότητες έχουν σημείο, αλλά δεν πρέπει να είναι η δυνατότητα της εκπαίδευσης. Πρέπει να είναι διαγνώστα, πρέπει να βοηθούν. Αν πάω σε ένα δραστηριότητα, θέλω κάποια δραστηριότητες δραστηριότητες. Θέλω να γνωρίζω τι είναι το κλαιστρολίδι μου σχετικά με όλους τους άλλους, σε ένα σχετικό σχέδιο. Δεν θέλω να μιλήσω σε κάποιο σχέδιο, ότι ο διευθυντής μου το έκανε στον αυτοκίνητο. Το κλαιστρολίδι σου είναι αυτό που λέω, κλαιστρολίδι. Εντάξει? Αυτό είναι καλό, δεν ξέρουμε. Όλα αυτά πρέπει να υποστηρίξουν το δραστηριότητα. Δεν πρέπει να το κατασκευάσεις. Αυτό, φυσικά, συμβαίνει. Στην μέση της δραστηριότητας, έχουμε μια πολιτική συμβαίνωση. Οι παιδιά μας και οι διευθυντές πιστεύουν να συνεχίσουν σε ρουτίνα αλγόριθμια, αντί να εμπνεύσουν το δυνατό της εμπνευσίας και της δραστηριότητας. Το τρίτο πρόγραμμα είναι ότι η ανθρώπινη ζωή είναι πραγματικά δημιουργημένη. Είναι γι' αυτό που όλοι έχουμε διαφορετικές σχέσεις. Κρατήσουμε τις ζωές μας και μπορούμε να τις δημιουργήσουμε, όσο πάμε μέσα. Είναι η κοινωνική χρήση της ανθρώπινης ζωής. Είναι γι' αυτό που η ανθρώπινη πολιτική είναι διαφορετική και δυναμική. Οι άλλοι ζωές μπορούν να έχουν εμπνευσίες και δημιουργία, αλλά δεν είναι τόσο εμπνευσμένοι όσο και μας. Μπορείτε να έχετε μία γυναίκα και η γυναίκα σας μπορεί να γίνει πνευματική. Αλλά δεν ακούγεται στο ραδιοκτήριο, έτσι. Μπορεί να στις ρόλες της εκπαίδευσης, είναι να ανοιχτήσουν και να αναπτύσσουν αυτές τις δυνατότητες της δημιουργίας. Επίσης, αυτό που έχουμε είναι μια πολιτισμική στρατιωσία. Δεν πρέπει να είναι έτσι. Πραγματικά δεν είναι έτσι. Η Φινλανδία συχνά βρίσκεται πάνω στην Μαθ, Σαγωγή και Βασίλειο. Αυτό μόνο γνωρίζουμε ότι είναι αυτό που κάνουν καλά, γιατί αυτό είναι ό,τι παρουσιάζεται. Αυτό είναι ένας από τους προβλήματος. Αυτό είναι ένας από τους προβλήματος για άλλα πράγματα που σημαντικά σημαντικούν. Το πράγμα για τη δουλειά στην Φινλανδία είναι αυτό. Δεν υποστηρίζουν αυτές τις δυνατότητες. Έχουν μια πολύ διπλή προσέγγιση στην εκπαίδευση, που συμβεί με την ανθρωπότητα, την φυσική εκπαίδευση, τις δραστηριότητες. Δεύτερον, δεν υπάρχει κατασκευαστική δομή στην Φινλανδία. Δηλαδή, υπάρχει λίγο, αλλά δεν υπάρχει κατασκευαστική δομή στην Φινλανδία. Και ο τρίτος πράγμας είναι ότι είχα μια συζήτηση με κάποιους φινουργούς από την Φινλανδία, πραγματικούς φινουργούς φινουργούς, και κάποιος από το αμερικάνικο σύστημα είπε στους φινουργούς, «Γιατί να κάνεις για τη δυνατότητα στην Φινλανδία?» Και όλοι είχαν μοναδικά και είπαν, «Αυτό δεν υπάρχει. Γιατί θα βγεις έξω από εκεί? Τώρα, οι άνθρωποι πάντα λένε ότι δεν μπορείς να παρουσιάσεις τη Φινλανδία με την Αμερική. Όχι, πιστεύω ότι υπάρχει μια πολιτισμή των 5.000.000 στην Φινλανδία, αλλά μπορείς να παρουσιάσεις τη Φινλανδία με ένα κράτος στην Αμερική. Πολλοί κράτος στην Αμερική έχουν λιγότερους ανθρώπους από αυτά. Δηλαδή, ήμουν σε κάποια κράτος στην Αμερική και ήμουν η μόνη άνθρωπος εκεί. Όχι, πραγματικά, έπρεπε να κλειδίσω όταν πέφτω. Αλλά ό,τι κάνουν όλοι οι υψηλικοί σύστηματοι στον κόσμο είναι, σήμερα, ό,τι δεν είναι εφαρμογημένο, σωστά, μεταξύ των σύστηματοι στην Αμερική. Δηλαδή, όπως ολόκληρο. Ένα είναι αυτό. Οι διευθυμίστες διευθυμίσουν το μάθημα και το μάθημα. Οι διευθυμίστες γνωρίζουν ότι είναι διευθυμίστες που μάθουν και το σύστημα πρέπει να τους ενδυναμώσει, την ευκαιρία τους, την ιδιωτικότητα τους και την δημιουργία τους. Αυτό είναι το τρόπο που τους διευθυμίσουν να μάθουν. Το δεύτερο είναι, ότι διευθυμίσουν πολύ υψηλικοί σύστηματοι στον διευθυμίσιο. Οι διευθυμίστες γνωρίζουν ότι δεν μπορείς να εξελίξεις την εκπαίδευση αν δεν είσαι καλός για να διευθυμίσεις, αν δεν είσαι καλός για να διευθυμίσεις. Όλοι οι άλλοι χώροι που συνεχίζουν καλά, γνωρίζουν αυτό. Εάν είναι η Αυστραλία, ο Κανάδρας, η Ψαυκή Καρία, η Συγκοπή, η Χογκώνα ή η Σαγχαία. Οι διευθυμίσεις γνωρίζουν αυτό. Και το τρίτο είναι, ότι διευθυμίσουν την ευκαιρία τους στο σχολικό επίπεδο για να κάνουν το δουλειά τους. Βλέπετε, υπάρχει μια μεγάλη διαφορά εδώ, ανάμεσα σε έναν τρόπο δικαιώματος και δικαιώματος στην ευκαιρία. Αυτό συμβαίνει σε κάποια σύστημα. Οι κεντρικοί κυβερνήσεις ή οι κυβερνήσεις κυβερνήσουν, γνωρίζουν το καλύτερο και θα σας παντρεύουν τι να κάνετε. Το πρόβλημα είναι, ότι η ευκαιρία δεν συνεχίζει στις διευθυμίσεις των δικαιωμάτων μας. Αυτό συμβαίνει σε σχολικές και σχολικές. Οι άνθρωποι που το κάνουν είναι οι διευθυμίσεις και οι διευθυμίσεις. Αν αφαιρέσετε τη διευθυμία τους, σταματήσει να δουλεύει. Πρέπει να το δώσετε πίσω στους ανθρώπους. Αλλαγή Υπάρχει υπέροχο δουλειά σε αυτό το χώρο. Αλλά πρέπει να πω ότι συμβαίνει σε σχέση με την ευκαιρία των διευθυμίσεων, όχι επειδή. Είναι σαν ότι οι άνθρωποι παντρεύουν μέσα σε ένα κεφάλι. Και η λόγω είναι ότι πολλές από τις σχετικές πολιτικές είναι βασικά σε μηχανικές εμπορισμίσεις. Είναι σαν ότι η εκπαίδευση είναι μια διευθυμία που μπορεί να βελτιωθεί μόνο αν έχουμε καλύτερα δεδομένα. Και κάποια από τις πολιτικές εμπορισμίσεις έχουν την ιδέα ότι αν το κατασκευάσουμε καλύτερα, αν το κατάσκευαμε, θα συνεχίσει καλύτερα στο μέλλον. Δεν θα το κάνει και ποτέ δεν θα το κάνει. Το σημαντικό είναι ότι η εκπαίδευση δεν είναι ένα μηχανικό σύστημα, είναι ένα ανθρώπινο σύστημα. Είναι σχετικά με τους ανθρώπους. Οι άνθρωποι θέλουν να μάθουν ή δεν θέλουν να μάθουν. Κάθε παιδί που σκέφτεται από τη σχολή έχει μια λόγω για αυτό, η οποία είναι βασισμένη στη βιωγραφία τους. Μπορεί να το βρεθούν σκληρό, μπορεί να το βρεθούν σχετικά, μπορεί να βρεθούν ότι είναι σχετικά με τη ζωή που ζουν έξω από τη σχολή. Υπάρχουν τρένες, αλλά οι ιστορίες είναι πάντα μοναδικές. Ήμουν σε μια συζήτηση σχετικά, στη Λοσάντζα, σχετικά με τα δημόσια εκπαιδευτικά προγράμματα. Είναι προγράμματα σχετικά με τη δημόσια εκπαιδευτική προγράμματος. Έχουν κάποια συγκεκριμένα χαρακτηρισμότητες. Είναι πολύ συγκεκριμένα, έχουν σκληρό υποστήριξο για τους διευθυντές, σχετικά με τη κοινωνική, σχετικά με τη δημόσια εκπαιδευτική προγράμματος και συγκεκριμένα σχετικά με τα δημόσια εκπαιδευτικά προγράμματα. Αυτό που είναι ενδιαφέρον για εμένα είναι ότι αυτά ονομάζονται αλλαγή εκπαιδευτική προγράμματος. Και όλη η εφαρμογή στον κόσμο είναι ότι αν όλοι έκαναν αυτό, δεν υπήρχε χρήση για την αλλαγή εκπαιδευτική προγράμματος. Αλλαγή εκπαιδευτική προγράμματος Έτσι, πιστεύω ότι πρέπει να αντιμετωπίσουμε μια διαφορετική μεταφορά. Πρέπει να γνωρίζουμε ότι είναι ένας ανθρώπινος σύστημας και υπάρχουν συνθήκες που αντιμετωπίζουν οι άνθρωποι και συνθήκες που δεν αντιμετωπίζουν οι άνθρωποι. Είμαστε, αφού όλα, οργανικούς δημόσιας. Και η πολιτική της σχολίας είναι πραγματικά σημαντική. Η πολιτική είναι ένας οργανικός δημόσιας, όχι? Δεν είναι δύσκολο από όπου ζω, είναι ένα μέρος που ονομάζεται Death Valley. Death Valley είναι το καλύτερο μέρος στην Αμερική και δεν υπάρχει τίποτα. Δεν υπάρχει τίποτα, επειδή δεν κυνηγεί. Έτσι, Death Valley. Στην αιώνα του 2004, κυνηγήθηκε στη Death Valley. 7 εκατομμύρια νερό πέτωσε σε μια πολύ σκληρή περίοδο. Και στον πρωί του 2005, υπήρχε ένα φαινόμενο. Το όλο πλαίσιο της Death Valley ήταν καρποδιωμένοι σε χαρτίες. Περισσότερα. Αυτό δείχνει ότι η Death Valley δεν είναι παντρεμένη. Είναι παντρεμένη. Κάτω από την πλαίσια υπάρχουν αυτές οι δύσκολες δυσκολίες, παρακολουθώντας για να έρθουν οι δύσκολες δυσκολίες. Και με το οργανικό σύστημα, αν οι δύσκολες δυσκολίες είναι δύσκολες, η ζωή είναι πραγματική. Αυτό συμβαίνει όλη την ώρα. Υπάρχει μια περιοχή, ένα σχολείο, ένα δικαστήριο, αλλάζεις τις δύσκολες, δίνεις στον κόσμο ένα διαφορετικό σκοπό, ένα διαφορετικό σύστημα, μια δύσκολη δύσκολη ευκαιρία, χαιρετίσεις και αξιολογηθείς και οι σχολείες που πήγαν πριν να καταστρέψουν. Οι καταστρέφτες γνωρίζουν αυτό. Το πραγματικό σύστημα ευκαιρίας στην εκπαίδευση, και πιστεύω ότι είναι στο κοινωνικό, στο κράτος, στο σχολείο, δεν είναι και δεν πρέπει να είναι σύστημα και κοντρό. Το πραγματικό σύστημα ευκαιρίας είναι το κλίμα του κοντρό, να δημιουργηθεί ένα κλίμα, μια πιθανότητα. Και αν το κάνεις, οι άνθρωποι θα αντιμετωπίζουν και θα καταστρέψουν πράγματα που δεν αντιμετωπίστηκαν και δεν θα μπορούσαν να περιμένουν. Έχει ένα όμορφο σχόλιο από τον Benjamin Franklin. Υπάρχουν τρία τέτοια άνθρωποι στον κόσμο. Οι άνθρωποι που είναι ασφαλικοί, όσοι δεν το έχουν, δεν θέλουν να το έχουν, δεν θα γνωρίζουν τίποτα. Υπάρχουν άνθρωποι που είναι ασφαλικοί, όσοι βλέπουν τη χρήση της αλληλεγγύης και όσοι βλέπουν τη χρήση της αλληλεγγύης και όσοι βλέπουν τη χρήση της αλληλεγγύης. Και υπάρχουν άνθρωποι που κινούν. Υπάρχουν άνθρωποι που κάνουν τα πράγματα να συμμετέχουν. Και αν μπορούμε να συμμετέχουμε περισσότερα άνθρωποι, θα είναι ένας κινούς. Και αν το κινούς είναι ασφαλικοί, θα είναι, στο καλύτερο σύστημα, μια εξελίξη. Και αυτό είναι αυτό που χρειάζεται. Ευχαριστώ πολύ. Ευχαριστώ πολύ, ευχαριστώ πολύ, ευχαριστώ πολύ.