: Υπότιτλοι AUTHORWAVE ΕΚΙΟΤΟΝΙΑ ΕΚΙΟΤΟΝΙΑ Θα ξεκινήσουμε. Ευχαριστώ πολύ που με παρακολουθήσατε μέχρι το τέλος της βράδας. Είμαι στην εταιρεία του Christoph De Jager, από το BOSAR, που θα δώσει μια παρακολουθήση, και επίσης ο Moritz Lobeck, που είναι εδώ. Μυαλώς ο Ludger Brummer και η Βερόνικα Λίμπελ δεν μπορούσαν να έρθουν για βάρυα. Όχι για διάφορες, αλλά για βάρυα. Προσπαθούσα να βγάλω από αυτό και να πω στον Christoph ότι είχα ένα βάρυα, αλλά είπε ότι δεν είναι καλά. Θα ξεκινήσω. Έχω λίγο υπόσχεση από τα άλλα συμμετέχα που θα θέλα να διαβάζω και να παρουσιάσω πολύ γρήγορα. Το θέμα της εξετάστασης εδώ είναι να μιλήσω για αρχαία, εμπορική και διεκτονική μέτρα. Θα ξεκινήσω με τη παρουσία μου, που συμμετέχει τις περιοχές της μουσικής εξετάστασης. Ελπίζω να μην είμαι τόσο ειρκανόμενος στον παρελθόν μου και ελπίζω ότι στο τέλος θα είστε πιστεύω. Αλλά η εμπορία μου είναι η εξετάσταση μου ότι στις διάφορες συζητήσεις που είχαμε, έχουμε μιλήσει για διάφορες συμμετέχα, δεν είναι συγκροτήματα σχετικών, αλλά υπάρχει μια πολύ πραγματική και πραγματική ερώτηση. Η εξετάσταση μου είναι «ΟΚ, πώς το διαχειρίζεις?». Αυτό που θέλω να παρουσιάσω σήμερα, που σημαίνει ειρκανόμενο, αλλά ελπίζει να πηγαίνει πάνω, πρέπει να μην μιλήσω σε ειρκανόμενο, αλλά θέλω να μιλήσω σε μια εμπειρία, η οποία είναι η εμπειρία του ειρκανού, στην περιοχή του δημιουργίσματος και δημιουργίας νέων τεχνολογίων για μουσική. Για αυτούς που δεν είναι γνωστοί με ειρκανόμενο, θα σας δώσω τη θεμινάρια περιγραφή, θα προσπαθώ να είμαι πολύ, πολύ γρήγορος. Ο ειρκανόμενος είναι φτιαχθεί από τρεις κομμάτια. Το πρώτο είναι η εξετάσταση και την εξετάσταση, την δημιουργία εργασίας, τις σχέσεις με τις εργασίες, όπου αυτές οι εργασίες χρησιμοποιούνται, με βαθύ συμβουλή στο H2020, στο Horizon 2020. Ο ειρκανόμενος πιο τελευταία εργασία, είναι το πρόγραμμα του Βερτιγκοστάρτ, αλλά σε κάθε στιγμή, ο ειρκανόμενος εργασίας, είναι ενδιαφέρον σχετικά 10 σχετικά προγράμματα για την ευρωπαϊκή κοινότητα. Πιο τελευταία εργασία, ο ειρκανόμενος δημιουργήθηκε σε ένα κοινό εργασία, το Amplify, για να δημιουργηθεί το πρόγραμμα. Επίσης, υπάρχει ένα φόρμα, όπου οι άνθρωποι μπορούν να έχουν ευκαιρία με την εργασία που χρησιμοποιούνται. Αυτή είναι η πρώτη μέρα. Η δεύτερη μέρα είναι το Προγραμματικό Δημιουργήθηκε, το οποίο έχει ένα χρονικό χρονικό χρονικό, με 20 προγράμματα, και κάθε χρονικό χρονικό χρονικό, 60 προγράμματα. Έτσι, η βασική προγράμματική δημιουργία του ειρκανού είναι πάνω από τον ειρκανόμενο. Και η τρίτη μέρα είναι το Πεδρικαγωγικό Προγραμματικό, όπου έχουμε δημιουργηθεί ένα δοκτυρικό πρόγραμμα, ίσως, με μία διάθεση με τις δημιουργικές εργασίες, με, για παράδειγμα, την Ιουρκική Ευρωπαϊκή Κοινότητα, δημιουργήθηκε για νέους παιδιά, πώς να χρησιμοποιήσουν νέες τεχνολογίες και μουσική, και τελευταία, αλλά όχι μικρότερο, το έργο προγράμμα το οποίο ονομάζεται Creative Workshops, η μεθοδολογία του οποίου έχουν συνεχώς εξελίξει μέσα στο ειρκανόμενο προγράμμα, μέσα στο ειρκανόμενο προγράμμα. Και, επίσης, υπάρχει η Summer Academy. Επίσης, ο Ειρκανόμενος είναι ο κορδινόμενος στο ειρκανόμενο προγράμμα του Ulysses, το οποίο παρακολουθούσε η συγγραφή μου, η Anne Becker, και εμείς είμαστε συγγραφέτες στο ειρκανόμενο προγράμμα. Επίσης, ο Ειρκανόμενος σε μία σχέση. Για να γνωρίσουμε τι μιλάμε, θα θέλαμε να μιλήσουμε για τρεις συνθήκες της εργασίας. Το ειρικανόμενο ή το ειρικανόμενο, το οποίο όλοι είναι ειρικανόμενοι, το γραφείο, το κορδινόμενο, δουλεύει μόνο, κάνει τον ειρικανόμενο. Υπάρχει και η ερώτηση της συγγραφής μεταξύ εργασίας, η οποία δεν είναι γνωστή, αλλά η συγγραφή του Ειρκανόμενου είναι η συγγραφή συγγραφής μεταξύ εργασίας και σύγχρονων. Για να δώσουμε μια παρακολουθή βλέπετε το κομμάτι με το όνομα παρακολουθή. Έχουμε 4 τυπικά δραστηριότητες και μουσική, συγγραφή, ειρικανόμενο, εργασία, δημιουργία και προσοχή. Έχουμε την δημιουργία του σκορ, που είναι ειρικανόμενοι στις εργασίες που έχουν δημιουργεί και παίχνουν σε εργασία εργασίας. Συνήθως, η σκορ, οι εργασίες, όχι τόσο πολύ η ειρικανόμενη, αλλά και η προσοχή, είναι πραγματικά πράγματα. Όλοι γνωρίζουν τι είναι μια συμφωνία, τι είναι ένα συμφωνικό οργάνωμα, η γνώση της σκορ, η οποία παίχνει σκορ, η οποία δεν έχει αλλάξει, εκτός από τον Στραβίνσκη, που προσπαθούσε να αλλάξει τα πράγματα για να πετύχει τις εργασίες. Τα δραστηριότητες που έχουν δημιουργεί στην ΕΕΚΑΜ, μπορούν να βλέπουν αυτά τα τέσσερα δραστηριότητες. Προσοχή, ειρικανόμενη, δραστηριότητα και προσοχή. Στην δεύτερη πλευρά, υπάρχουν δραστηριότητες, ειρικανόμενη, δραστηριότητα, ειρικανόμενη, δραστηριότητα και προσοχή. Στην ειρικανόμενη, υπάρχουν δραστηριότητες, ειρικανόμενη, δραστηριότητα, ειρικανόμενη, δραστηριότητα, ειρικανόμενη, δραστηριότητα, ειρικανόμενη, δραστηριότητα και προσοχή. Στην ειρικανόμενη, υπάρχουν δραστηριότητες, ειρικανόμενη, δραστηριότητα και προσοχή. Αυτό είναι ενδιαφέραιο, πως τελειώθηκε, όλα τα αριά Одησ Miyamoto αεικονόμουν σε μία δημοσιευθεία Αυτή είναι μια δημιουργία των νέων τεχνολογιών. Είναι ότι οι παραδοσιακές εμπειρίες μεταξύ συμπεριφοράς, εμπορίας, εργασίας και προοδεύσεις γίνονται μεγαλύτερα λεπτά. Αυτό είναι το λόγο γιατί έχουμε αυτές τις αριθμίες που πηγαίνουν σε διαφορετικές κατεύθυνες. Ένας σημαντικός σημείο της πολιτικής της ΕΕ είναι η ερώτηση της δραστηριότητας. Μετά από τη δραστηριότητα, μπορεί να επανασχηθεί η εργασία σε δραστηριότητα, μπορεί να δημιουργηθεί η σκορά σε δραστηριότητα, οι ηλεκτρονικές ήχες θα είναι διαφορετικές από τη δραστηριότητα. Οι ήχες θα αλλάξουν ως αποτέλεσμα για τη δραστηριότητα. Οπότε όλα οι παραδοσιακές κατεύθυνες έχουν αλλάξει. Μετά από τα χρόνια, έχουμε βγάλει μερικές μοντέλες της συνεργασίας των δραστηριότητων. Έχουμε εξελίξει μερικές δραστηριότητες και μερικές δραστηριότητες που είναι πιο εξελίξευτες. Θα δείξω κάποια πράγματα που έχουμε εξελίξει μετά από τα χρόνια ως σημαντικά. Η ερώτηση των μεδιετών, των ανθρώπων που δημιουργούν την επικοινωνία μεταξύ των δραστηριότητων και των σιγγενείων, ένα πραγματικό εμβιβάλλον, η ερώτηση των εξελίξευτες και των εξελίξευτες θεμελών είναι πολύ σημαντική. Η δραστηριότητα των πραγματικών και της πρακτικής. Η δραστηριότητα είναι πολύ σημαντική όταν αντιμετωπίζεις με τα τεχνολογικά, γιατί πρέπει να πεις στον δραστηριότητα τι πρέπει να κάνεις, τι πρέπει να καταλάβεις και τι είναι η δραστηριότητα. Οι δραστηριότητες είναι πραγματικοί σημαντικοί. Και τότε η ενδιαφέροντα μεταξύ των δραστηριότητων και των σιγγενείων μέσω των μεδιετών. Και τότε ένα φαινόμενο, το οποίο είναι πολύ ενδιαφέρον, ειδικά σχετικά με το τελευταίο σχέδιο από πολλές διαφορετικές ασθέτες, είναι ότι η τεχνολογία έχει εμφανιστεί ως μια λιγουαφράνκα μεταξύ των δραστηριότητων. Αυτό σημαίνει ότι ίσως ο δραστηριότητας δεν καταλάβει ασθεντικά τι κάνουν οι άλλοι δραστηριότητες, αλλά όταν βλέπει, για παράδειγμα, τι τεχνολογία, πώς χρησιμοποιούνται, τότε, σε σχέση, μπορεί να γίνεται η συνδρομή. Παρακαλώ, θα ήθελα να σχέσω δύο διαφορετικές συνθήκες, που μου πιστεύουν σημαντικά σημαντικά, και αυτές έχουν μεγάλη επίπεδο στο πώς η ερώτηση των δραστηριότητων και των δραστηριότητων που δουλεύουν μαζί, είναι οργανισμένη. Για μένα είναι πολύ σημαντικό. Στην μια πλευρά, έχουμε αυτούς που θέλουν πραγματικότητα. Έχω 40 λεπτά, αλλά θα πάω πίσω. Όμως, δεν θα είμαι τόσο τεράστιος. Στην μια πλευρά, έχουμε αυτούς που θέλουν πραγματικότητα. Στην μια πλευρά, έχουμε αυτούς που θέλουν πραγματικότητα. Αυτό σημαίνει ότι όλα αυτά τα ηλεκτρονικά δραστηριότητα, πρόγραμμα και τέτοια πράγματα, γίνονται χρειάζοντας, δημιουργημένα, επειδή το δραστηριότητα έχει αλλάξει, οι δραστηριότητες έχουν αλλάξει, οι πρωτοκόλες έχουν αλλάξει, και τέτοια πράγματα. Στην αυτή τη στιγμή, το χρειάζοντας να αναφέρουμε τέτοια πραγματικότητα γίνεται πολύ σημαντικότητα. Είναι μια πολιτική, οργανισματική αποφάση να κάνουμε ή όχι. Και, φυσικά, ο χρειάζοντας να αναφέρουμε τέτοια πραγματικότητα δεν είναι σύμφωνο με τις στρατηγικές πραγματικές της σχετικής εμπορίας. Στην άλλη πλευρά, αν βρίσκουμε την ασφαλή εμπερμονή, βρίσκουμε την ασφαλή εμπερμονή, την ασφαλή εμπερμονή, την ασφαλή εμπερμονή, την ασφαλή εμπερμονή, και έٹρεχνει πάνω σεцияκ h 술θησίες πιο ωραία από τις πάντα διαδικασμένες πραγματικούτητες. Υπάρχει η κακότητα της ενεργrière σύγχρονης, το οποίο ασφαλlaration Flash 이�αγόρον, το οποίο καλύτεροgraini τονenzioξek fingerprint野�로ξέ analysis situation. Πολύ γρήγορα έχω βασίλει ότι είναι πραγματικό να βλέπεις πώς τα πράγματα πραγματικά εργάζονται και πώς οι τεχνολογίες εργαζούνται. Ας δώσω δύο παραδείγματα. Η Max είναι ένα βιβλιοπρογραμματικό εργασμό για δραστηριότητες εργασμούς που εργαζόταν στην ΕΡΚΑΜ. Ήρθε από μια ατμόσφαιρα της αναλογικής σύνθεσης, μεγαλύτερων προγραμματικών εργασμών, εμφάνισης γραφικών εργασμών. Ο David Levitz από το M.I.T. Visual Improvisation Program, όλα αυτά έκανε και έφυγαν όταν ο Miller-Puckett έκανε όλα αυτά τα ιδέα σε ένα πρόγραμμα που τότε γνωρίζει ως Max. Αυτή είναι η δημιουργία μιας τεχνολογίας, μιας τεχνολογίας, πραγματικής, η οποία αντιμετωπίζει συγκεκριμένα χρήματα. Το αντιμετωπίζει ένα άλλο πρόγραμμα, το computer-aided orchestration program, το οποίο ήταν ένας από τους πιο σημαντικούς θέσεις σχετικά με το ΕΡΚΑΜ. Αυτή είναι η δημιουργία μιας τεχνολογίας, μιας τεχνολογίας, πραγματικής, η οποία αντιμετωπίζει συγκεκριμένα χρήματα. Αυτή είναι η δημιουργία μιας τεχνολογίας, μιας τεχνολογίας, πραγματικής, η οποία αντιμετωπίζει συγκεκριμένα χρήματα. Αυτή είναι η δημιουργία μιας τεχνολογίας, μιας τεχνολογίας, πραγματικής, η οποία αντιμετωπίζει συγκεκριμένα χρήματα. Αυτή είναι η δημιουργία μιας τεχνολογίας, μιας τεχνολογίας, πραγματικής, η οποία αντιμετωπίζει συγκεκριμένα χρήματα. Αυτή είναι η δημιουργία μιας τεχνολογίας, μιας τεχνολογίας, πραγματικής, η οποία αντιμετωπίζει συγκεκριμένα χρήματα. Αυτή είναι η δημιουργία μιας τεχνολογίας, μιας τεχνολογίας, πραγματικής, η οποία αντιμετωπίζει συγκεκριμένα χρήματα. Αυτή είναι η δημιουργία μιας τεχνολογίας, μιας τεχνολογίας, πραγματικής, η οποία αντιμετωπίζει συγκεκριμένα χρήματα. Αυτή είναι η δημιουργία μιας τεχνολογίας, μιας τεχνολογίας, πραγματικής, η οποία αντιμετωπίζει συγκεκριμένα χρήματα. Αυτή είναι η δημιουργία μιας τεχνολογίας, μιας τεχνολογίας, πραγματικής, η οποία αντιμετωπίζει συγκεκριμένα χρήματα. Αυτή είναι η δημιουργία μιας τεχνολογίας, μιας τεχνολογίας, πραγματικής, η οποία αντιμετωπίζει συγκεκριμένα χρήματα. Αυτή είναι η δημιουργία μιας τεχνολογίας, μιας τεχνολογίας, πραγματικής, η οποία αντιμετωπίζει συγκεκριμένα χρήματα. Αυτή είναι η δημιουργία μιας τεχνολογίας, μιας τεχνολογίας, πραγματικής, η οποία αντιμετωπίζει συγκεκριμένα χρήματα. Αυτή είναι η δημιουργία μιας τεχνολογίας, μιας τεχνολογίας, η οποία αντιμετωπίζει συγκεκριμένα χρήματα. Αυτή είναι η δημιουργία μιας τεχνολογίας, μιας τεχνολογίας, πραγματικής, η οποία αντιμετωπίζει συγκεκριμένα χρήματα. Αυτή είναι η δημιουργία μιας τεχνολογίας, μιας τεχνολογίας, πραγματικής, η οποία αντιμετωπίζει συγκεκριμένα χρήματα. Αυτή είναι η δημιουργία μιας τεχνολογίας, μιας τεχνολογίας, πραγματικής, η οποία αντιμετωπίζει συγκεκριμένα χρήματα. Αυτή είναι η δημιουργία μιας τεχνολογίας, μιας τεχνολογίας, πραγματικής, η οποία αντιμετωπίζει συγκεκριμένα χρήματα. Αυτή είναι η δημιουργία μιας τεχνολογίας, μιας τεχνολογίας, πραγματικής, η οποία αντιμετωπίζει συγκεκριμένα χρήματα. Αυτή είναι η δημιουργία μιας τεχνολογίας, μιας τεχνολογίας, πραγματικής, η οποία αντιμετωπίζει συγκεκριμένα χρήματα. Αυτή είναι η δημιουργία μιας τεχνολογίας, μιας τεχνολογίας, πραγματικής, η οποία αντιμετωπίζει συγκεκριμένα χρήματα. Αυτή είναι η δημιουργία μιας τεχνολογίας, μιας τεχνολογίας, πραγματικής, η οποία αντιμετωπίζει συγκεκριμένα χρήματα. Αυτή είναι η δημιουργία μιας τεχνολογίας, μιας τεχνολογίας, πραγματικής, η οποία αντιμετωπίζει συγκεκριμένα χρήματα. Αυτή είναι η δημιουργία μιας τεχνολογίας, μιας τεχνολογίας, πραγματικής, η οποία αντιμετωπίζει συγκεκριμένα χρήματα. Αυτό ξεκίνησε στο τέλος του 19ου αιώνα και έγινε χρήσιμο και είπε ότι μπορεί να δημιουργήσει ένα χωριό με όλο αυτό το χρήμα. Αυτό έκανε, είναι μια πόλη, η Γαρτανστά. Όχι μόνο εκείνος, είχε ένας αρχιτεκτής και άλλους φίλους και έκαναν να δημιουργήσουν ένα χωριό. Είπαν ότι δεν χρειάζεται μια χωριά, αλλά χρειαζόμαστε κάτι στο κέντρο της εργασίας της χωριάς που έχουμε δημιουργήσει εδώ. Είχε ένας φίλος, ένας ελληνικός αρχιτεκτής, και ένας άλλος φίλος, ένας ελληνικός αρχιτεκτής, ο Apia. Ο Apia ήταν πραγματικά στο style του Wagner και είπε ότι θέλει να πάει στον Bayreuth και να φέρει καλύτερη στιγμή για το Bayreuth, γιατί η μουσική είναι καλή, αλλά αυτό που συμβαίνει στη στιγμή είναι χειρόμενο. Βέβαια δεν ήταν επιτυχισμένος, οπότε είπε ότι έχουμε ένα άλλο σπίλ σπίλ σε ένα μικρό χωριό. Αυτό ήταν δημιουργημένο από ένας καλός αρχιτεκτής, το Tessinon. Ένα άλλο ενδιαφέρον πράγμα που δείχνω σήμερα, δεν είναι έναν σπίλ σπίλ, αλλά είναι το ξεκίνημα του σπίλ, 10 χρόνια πριν. Πολλοί άνθρωποι που ήταν πολύ σημαντικοί για το σπίλ σπίλ, comme Le Corbusier και όλοι αυτοί οι άνθρωποι, έχουν ζει εκεί για 1, 2, 3 μήνες ή χρόνια. Και όπως βλέπεις είναι μόνο ένα σπίλ σπίλ, αλλά είναι πραγματικά σπίλ σπίλ. Είναι μια πολύ σκληρή στροφή και βλέπεις τους ανθρώπους. Αυτό δεν είναι το σωστό σπίλ για αυτό που έγινε εκεί. Ήταν ένα σχολείο, ήταν μια ιστορία για μουσική και ρυθμό. Και αυτό που έχουν κάνει εκεί είναι κάτι σαν αυτό. Ίσως δεν είναι η καλύτερη ιστορία. Αυτό που βλέπεις είναι ανθρώπους να τραγουδούν σε ένα σπίλ. Αλλά δεν είναι ένα καλύτερο σπίλ. Το πιο σημαντικό είναι ότι είναι ένα σπίλ με μοντουλ. Μπορείς να δημιουργήσεις αυτό το σπίλ σχολείο σε πολλά πράγματα. Και ένα άλλο πολύ σημαντικό πράγμα είναι αυτό που βλέπεις καλύτερα εδώ. Είναι ένα λευκό κουμπί όπου συμβαίνει. Λευκό κουμπί σημαίνει ότι το φως που βλέπεις δεν είναι μπροστά από το σπίλ. Ήρθε από πίσω. Αυτό ήταν μια παρουσία από τον Σαλτσμάν, ένας άλλος άνθρωπος από αυτό το κουμπί. Ήρθε από την Μουσκόλα. Έχει βγάλει χιλιάδες λάμψες πίσω από έναν λευκό κουμπί. Και οπότε δεν έχεις σκέψεις. Έχεις πολλά λάμψα και πολλά πράγματα που μπορείς να κάνεις με αυτά τα λάμψα, αλλά δεν έχεις σκέψεις. Αυτό είναι το ξεκίνημα της εμμυρσίας. Αυτό είναι το ξεκίνημα μιας στιγμής μοντουλής. Όπως ξέρετε, η Μαρρύ Βίγμαν και το ξεκίνημα της modern dance έρχονται από το Hellero. Όλα αυτά τα πράγματα συμβαίνουν σε τρία χρόνια. Και τότε, όπως είπα, θα παίρνω κάποια σκέψεις. Βέβαια δεν θα τα σκέψω, γιατί δεν είναι πραγματικά γρήγορα. Ήρθαν σκέψεις επειδή της ενέργειας αυτών των λάμψων. Ήταν τόσο υψηλό. Ο κ. Σχμίτ είπε ότι μετά από τρία χρόνια θα πρέπει να σταματήσουμε αυτό το εμπεριμένιο. Ήταν τόσο υψηλό, αλλά δεν είχα τίποτα χρήμα. Και μετά από τρία χρόνια έρχεται η πρώτη κορυφή. Και μετά από αυτήν την τεράστια περίοδο, το ξεκίνημα της modern dance, της modern stage, και ίσως και της εμπεριμένης τέχνης, σταματήσει. Και δεν έρχεται πίσω. Γιατί τότε είχαμε το χρόνο των Νατσίων. Υπήρχε μια ενδιαφέρουσα στιγμή, όπου ο Fritz Busch από το Staatsoper, είπε ότι είναι ένα τεράστιο μέρος. Και με τον Strauss ήθελε να φτιάξει την οπέρα σε αυτήν την στιγμή. Δεν έγινε τίποτα. Είχαν μόνο τον Monteverdi, τον Kluge και τον Νατσί. Είχαν μεταφέρει τον Fritz Busch, όπως ξέρετε, αλλά μετά είχαν τον Orpheus από τον Handel, όχι τον Caesar από τον Handel, το 1934. Και πιστεύουν ότι μπορεί να είναι ένα εμπεριβετικό στιγμή για την οπέρα. Αλλά το Göring... Ήταν ένα ενδιαφέρουσα στιγμή του Göring. Και όταν γνωρίζει ότι αυτό το μέρος... δεν μπορεί να φτιάξει αυτά τα μοναδικά πράγματα που θέλουν να έχουν, τότε το κλείσαν. Και είπαν ότι θέλουν να ξεκινήσουν να αναπτύσσουν αυτήν την οπέρα. Και δεν έγινε τίποτα. Αυτό που ξεκίνησαν ήταν δύο μεγαλύτερα σπίλια, στη δεύτερη και στη δεύτερη πλευρά, για το Festspielhaus. Και τότε ανοίγαν, όχι ένα σπίλιο, ανοίγαν ένα σπίλιο, δεν ξέρω το όνομα για αυτό, αλλά το χρησιμοποίησαν για την οπέρα. Και το προετοιμάσαν τη δεύτερη World War II, στην Χαλάω. Τι? Ναι, σπίλια. Και όταν πήγαν οι Ρωσάνοι, έφαγαν, όχι, αυτό είναι σπίλια για την οπέρα και μετά χρησιμοποίησαν για την οπέρα, για 40 χρόνια. Και στον αρχή των 90' πήγαν πολλοί καλόγουστοι άνθρωποι και ένα πρόσβλημα όπως και στην Βερλίνα, όπως αυτό που συμβαίνει με ταχελιά, συμβαίνει εκεί. Ήταν ένα ελεύθερο χώρο, ήταν ελεύθερο χώρο, καθώς δεν υπήρχε πόλεμος, αλλά κάποιες φορές δεν είναι η καλύτερη situation για τους άνθρωποι, όταν δεν υπήρχε πόλεμος. Δεν υπήρχε ελεύθερο χώρο καθώς πρέπει να κάνεις κάτι για να φέρνεις άνθρωποι εκεί με το δικό σου, και όχι με ένα τεράστιο καφέ, ή με τα καλύτερα κατάσταση για τη διαδρομή. Θα πω ότι οι 90' ήταν πραγματικά τεράστιες. Ήμουν γενικός στην Τρέσσαν, πρέπει να σας πω, γι' αυτό μπορώ να δοκιμάσω ότι ήταν κάτι πολύ ειδικό για την Τρέσσαν. Μετά ο Ουδετ Σιμωμαν, που είναι υπευθυμμένος για το κέντρο του Τρέσσαν, έκανε αυτό το μέρος, το κυβέρνημα έδωσε πολλά χρήματα, και μετά αντιμετώπισε αυτό το μέρος, και τώρα είναι σαν αυτό. Αυτό είναι το μέρος, είναι ένα τεράστιο, το Grosse Saal. Αυτό είναι το μέρος για το κοινό. Αυτό είναι από την εξωτερική. Μετά έγινε το 4Size, το 4Size Company, μετά 10 χρόνια της εξελίξης, μέχρι στο House of Dance και στο Δημοκρατήριο. Ήμουν δουλεύοντας για το Wiener Festwochen από το 2014, και τώρα είμαι εκεί, πριν στη χωρή μου. Ακούσα ότι υπάρχει κάτι που πρέπει να κάνουμε με την αρχή αυτού του χώρου, αυτού του λευκού κουμπού. Αυτή είναι η δεύτερη εξελίξη. Αυτό είναι το λευκό κουμπού. Θα σας δείξω ένα παράδειγμα. Δεν είναι το καλύτερο βίντεο, αλλά μπορείτε να φανταστείτε τι μπορεί να γίνει σε αυτό το κουμπού. Θα σας δείξω ένα άλλο. Αυτό είναι από την Κιόκα. Αυτές είναι όλοι οι δημοκρατές από τα Rasta Media, μπορείτε να τους γνωρίζετε. Πιστεύω ότι είναι πολύ γνωστοί, όπως και οι πρώτοι κουμπού. Πιστεύω ότι αυτό είναι σχεδόν αυτό που συνέβη 100 χρόνια πριν, γιατί είναι η ίδια τεχνική. Και για να σας δείξω τι είναι τώρα δημιουργημένο με την νέα τεχνική, με την τεχνική του Beamer, με την τεχνική του Beamer. Και πραγματικά αγαπάω αυτό από τον Robert Lippock. Αυτό που θέλουμε να κάνουμε, θέλουμε να κάνουμε θέατρο, και να έχουμε ένα φεστιβάλ για μοναδική μουσική. Αυτό που κάνω επίσης, είναι να δείξω, όχι τι είναι το δημιουργικό τέχνο, αλλά τι είναι το τέχνο σε έναν δημιουργικό χρόνο. Και γι' αυτό έχουμε το Hybrid. Θα υπάρξει ένα φεστιβάλ, σε δύο εβδομάδες, σε συλλογή με το MUTEK, ένα τεχνικό φεστιβάλ που έρχεται από το Μόντραλ. Είμαστε όλοι εμφανισμένοι να έρθουμε εκεί, ή να πάμε στο μέσο. Υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορείτε να δείτε εκεί. Ευχαριστώ. Θα ήθελα να μιλήσω για δύο διαφορετικά ευρωπαϊκά προγράμματα, με τα οποία δουλεύουμε με το Center for Fine Arts, και με το Gluon. Αυτό είναι Starts & Studiotopia. Και ήθελα να βάλω κάποια συγκεκριμένα παράδειξα, γιατί πιστεύω ότι θα είναι ωραία. Επίσης, δεν έρχομαι από τη μουσική, αλλά πιο από τη σκηνή της φιζουαλίας, οπότε μπορούμε να δείξουμε πράγματα. Το Starts Project Science, Technology & Arts είναι ένα προγράμμα από τη DigiConnect. Είναι ένα ευρωπαϊκό προγράμμα, που πιστεύει ότι οι καλλιτέχνες μπορούν να διδάσκονται σε ενδιαφέρονση στον δημόσιο εργασμό, ότι μπορούν να διδάσκονται σε ενδιαφέρονση στον δημόσιο εργασμό, μέσω της δημόσιας δημόσιας δημόσιας. Είναι ένα πολύ διαφόρουστο προγράμμα, δεν είναι πάντα εύκολο να συνδυάσεις εργασμούς και εργασμούς. Άρα έχουν πολύ διαφορετικές μοτοσυκλέτες, αλλά πιστεύω ότι είναι εκεί, σε αυτήν την διευθυνότητα, μεταξύ αυτών των διαφορετικών πλαίων, εργασμών, εργασμών και εργασμών, που μπορούν να συμβεί ενδιαφέροντες πράγματα. Προκειμένουμε αυτό ακόμα πριν, στην Βρυξέλλη, με την Φλαμμιστική Βρυξέλλη, όπου είχαμε ένα πρόγραμμα για εργασμούς και εργασμούς. Και για μένα, εργασμούς και εργασμούς είναι το πολύ παραδοσιακό τρόπο να ενδυναμώσεις εργασμούς σε άλλες δυνάμεις. Είναι να ενδυναμώσεις εργασμούς σε εργασμούς και εργασμούς, ή σε εργασμούς και εργασμούς, ή σε εργασμούς και εργασμούς. Αν δείτε την ιστορία των εργασμών και εργασμών, και αν δείτε τις εμπερισμούς στην εργασμία και την τεχνολογία, ή το πρότυπο που ο LACMA έκανε στην Καλυφόρνια, ή το Center for Arts and Visual Studies του Εγγέρου Γιώργιου Κεππέσσου από την ΜΕΤ, αυτό πάντα έκανε τους εργασμούς από την εμφάνιση τους σε εργασμούς, ή εργασμούς. Αυτό δημιουργεί, βέβαια, στην προγραμμή ενδιαφέρονων εργασμών και εργασμών, επειδή έκανε τους εργασμούς από την εμφάνιση των εργασμών. Επίσης, δημιουργήσαμε αυτό το πρόγραμμα με την Ευρωπαϊκή Βρυξέλη. Ήταν ένας από τους πρώτους εργασμούς που έκαναμε, με έναν Βελγινό θεατροπιστή, ο οποίος ονομάζεται Chris Verdonck. Ήταν ένα θεατροπιστή που έκανε ένα οθονομικό σχέδιο, ο οποίος ονομάζεται «ΑΚΑΝΑ». Ήταν το τίτλο του προγράμματος. Και δουλεύαμε μαζί με τους εργασμούς από την Ευρωπαϊκή Βρυξέλη για να δημιουργήσουμε αυτές οθονομικές εργασμούς. Τα βλέπετε επίσης σε βάρκουρες. Ήταν οι εργασμούς που δουλεύαν για το Φορτ, που εκείνη τη στιγμή εργασμούσαν στην Βελγία, που δουλεύαν μαζί με τους εργασμούς, για να δημιουργήσουν τις αυγορυθμίες, αλλά και την εγγενερία αυτών των διαφορετικών εργασμών. Και για τους εργασμούς ήταν, φυσικά, πραγματικό να μπορείς να δουλεύεις με αυτοί οι εργασμούς του ICT, ενώ δεν είναι πάντα εύκολο. Αλλά και για την εργασμία ήταν ενδιαφέρον, ίσως ακόμα και στην τελευταία στιγμή, να δουλεύεις με τους εργασμούς. Γιατί είναι κάτι πολύ απλό. Οι εργασμοί που δουλεύουν με αυτό και που δημιουργούσαν τις αυγορυθμίες για τους εργασμούς, δεν πιστεύουν ποτέ ότι οι εργασμοί μπορούσαν να δουλεύουν πίσω. Όλες οι αυγορυθμίες ήταν γραμμένες για μοτοξιακές που πάντα πέφτουν πίσω. Και μόνο το πράγμα που έπρεπε να επρογραμμύσουν, για να δουλεύουν πίσω, ήταν για τους κάτι πολύ ενδιαφέρον. Επίσης, έπρεπε να δουλεύουν σε μια στιγμή. Επίσης, η στιγμή ήταν μικρή για τους εργασμοί, γιατί έπρεπε να βρουν άλλη μετοδολογία για να δουλεύουν πίσω για τους μοτοσυκλέτες. Αυτό που ξεκίνησε είναι ο εργασμός που δουλεύει τους ανθρώπους από την εργασία να δουλεύουν διαφορετικά και να πιστεύουν διαφορετικά. Έχουμε δημιουργήσει ένα άλλο πρόγραμμα με την Βελγιάνικη εταιρεία Televik. Είναι μια εταιρεία που δουλεύει το δημιουργικό σύστημα ή σχήματα στον δημιουργικό σύστημα. Τραίνες, αεροβουλεία, αεροπλάνες και τέτοια. Ο κ.ο. της εταιρείας ήταν πολύ ενθουσιαστός για να δουλεύει με εργασμοί. Αυτό δεν συμβαίνει πολύ συχνά. Και είπε, ναι, θέλω να δουλεύω με το Jonas Lund, γιατί είχε δει αυτό το εργασμό σε ένα μουσείο και είχε δει ότι ο εργασμός αντιμετωπιζόταν πολύ καλύτερα με εργασμοί και με σχήματα. Έγινε τον Jonas Lund στην εταιρεία. Είχαμε συμμετέχει αυτό το δημιουργικό σύστημα. Και ήταν η πρώτη φορά που οι εργασμοί της Televik δουλεύουν με AI σχετικά με τη βασική τεχνολογία. Τι έκανε ο εργασμός Jonas Lund? Έχει δημιουργήσει ένα σχήμα που χρησιμοποιούσε σύστημα γραφείων, σύστημα γραφείων, διαφορετικούς συστηματικούς σύστηματος που πραγματικά τραγουδούσαν τους ανθρώπους μπροστά από τη σκηνή. Και προσπαθούσαν να γνωρίζουν αν οι άνθρωποι μπροστά από τη σκηνή ήταν χαρούμενοι ή όχι. Είναι επίσης πολύ κριτικό, γιατί αν δεις τι κάνει η σκηνή σας μέχρι τη νύχτα όταν κοιμάσαι, γίνεται πολύ καλύτερος. Έχει δημιουργήσει όλα τα data από τους ανθρώπους, τη σκηνή, τα λόγια που λένε, τη θερμοκρατία, το τρόπο που κινούν και τέτοια. Και μετά προσπαθούσαν να βλέπουν αν οι άνθρωποι μπροστά από τη σκηνή ήταν χαρούμενοι ή όχι. Και οι σκηνές πέρασαν από τις διαφορετικές εταιρικές του Televik και το σύστημα συγκρίνονταν αν οι άνθρωποι μπροστά από τη σκηνή ήταν 10,5% χαρούμενοι από τις άλλες και γιατί θα ήταν χαρούμενοι ή πιο χαρούμενοι. Επίσης, είναι ενδιαφέρον για τον άνθρωπο, γιατί ήταν χαρούμενοι με το έργο, αλλά και για τους εγγενείς, που ακόμα δουλεύουν με το AI. Βέβαια, για τις σκηνές μπορείς να πεις, και αυτό είναι το κριτικό, ότι είναι δημιουργημένοι άνθρωποι. Δε νομίζω. Βλέπεις ότι πολλές προγράμματα που έφτασαν από τις σκηνές είναι πολύ κριτικές στις νέες τεχνολογίες. Ένα προγράμμα που είναι πραγματικά παραδοσιακό για αυτό είναι ο Kate Crawford και ο Vladan Jolik. Έφτασαν σχέσεις ή γραφικές που δείχνουν πόσο εξοπλισμός χρησιμοποιούμε στον κόσμο, όταν χρησιμοποιούμε σύστημα AI. Χρησιμοποιούμε τόσο πολλά εξοπλισμούς, φυσικά εξοπλισμούς, για να δημιουργήσουμε ένα σύστημα. Εξοπλισμόμαστε τους ανθρώπους που παίρνουν τα μυνήματα στη Ρουάνδα. Έφτασαν όλο αυτό το σχέδιο για το πώς η οικονομία δουλεύει σε έναν AI σύστημα. Το παρουσιάσαμε επίσης στους Ευρωπαϊκούς Κυβερνήτων που βρίσκονται στα νέα τεχνολογίες και ήταν επίσης σκοτωμένοι από το επίπεδο των νέων τεχνολογίων. Επίσης, διαβάζα ένα εξοπλισμός πριν σήμερα σχετικά με τα πέντε εξοπλισμούς, Microsoft, Google, Amazon, Facebook και, ξεχνάω, Apple. Αυτά τα πέντε εξοπλισμούς, το επίπεδο αυτών των εξοπλισμών, σχετικά με την όλη της γερμανικής αγοράς. Έτσι, τα εξοπλισμούς πρέπει να είναι πραγματικά δυνατή. Οι εξοπλισμούς πρέπει να είναι κριτικοί και η Startς πρέπει να δημιουργήσει τους εξοπλισμούς που είναι κριτικοί στις εξοπλισμούς, και να δημιουργήσουν εναλλακτικές μοντέλες. Πιστεύω ότι είμαστε στο ίδιο μέρος της Ευρώπης και στις εξοπλισμούς της Ευρώπης σε αυτό το Starts πρόγραμμα. Λοιπόν, πολύ οικονομικά. Έκαναμε άλλο πρόγραμμα μαζί με ο Onassis και η Asselektronica και άλλα σχετικά μεταξύ μας, το οποίο ήταν το μεταλλακτικό μοντέλ στους παραδοσιακούς R&D-συστημούς. Το ονομάζονταν Studiotopia. Το αρχικό στόχο του Studiotopia δημιουργήθηκε στους εξοπλισμούς ή νέους εξοπλισμούς στο στόχο πολύ γνωστούς εξοπλισμούς. Είναι κάτι άλλο από να δημιουργήσει τους εξοπλισμούς και να τους φέρνει στην εργασία ή στις ευρωπαϊκές. Όχι, είναι να φέρνει εξοπλισμούς στο στόχο των εξοπλισμούς και να προσπαθήσουν να αλλάξουν τον τρόπο που πιστεύουν, τον τρόπο που δουλεύουν, και ούτως. Λοιπόν, το πρόγραμμα με 8 σχετικά μεταξύ μας θα δημιουργηθεί το Σεπτέμβριο στην Ασελεκτρονική και 13 εργαστές θα ανοίξουν το στόχο τους για να εμφανίζουν τους εξοπλισμούς στο στόχο τους. Οι σχέσεις θα βρισκόμαστε στο βαθμό των SDGs και των 100 εξοπλισμών εξοπλισμών που έχουμε στην Ευρώπη. Θέλω να δώσω μόνο ένα παράδειγμα για το τι θα μπορούσε να γίνει η studiotopia. Για παράδειγμα, ο Μαντιάς Διαουάρας είναι φιλοσοφός, πόετ και γραφός, δουλεύει για την Ευρώπη στη Νέα Υόρκο, αλλά έχει το στόχο του στην Γιέννη. Η Γιέννη είναι μια πολύ μικρή φυσική χωριά, 50 χιλιόμετρα από τον Δακάρ, και εφαρμόσαμε το studiotopia σε αυτόν. Ήταν πολύ ενδιαφέρον και είπε, θέλω να εμφανίζω δύο νέοι εξετάσεις στο στόχο μου στην Γιέννη και μετά θα πάμε μέσα στο χωριό και θα δούμε πώς οι Αφρικανοί δείχνουν την αυτοφυσική εξετάσεις σήμερα. Το αποτέλεσμα θα είναι ότι όλα οι συζητήσεις μεταξύ των καλλιτέχνων και των επισκέπτων θα είναι δοκιματισμένοι και θα γίνει ένα δουλειό ή ένα εμφανιστικό δοκιματήριο που δεν ξέρουμε πολύ καλά τι θα είναι το αποτέλεσμα. Είναι επίσης δεν είναι τόσο σημαντικό. Εντάξει, η ενταξύ των σχεδιαστών και των εργαστών είναι σημαντική. Αλλά τι έκανε, πήγαν, για παράδειγμα, στους ψαχιστές και είπαν, τι σημαίνει το AI για εσάς. Για εσάς, το AI ήταν το GPS, το οποίο τους έδινε στο σχολείο των ψαχιστών πριν οι Κίνες έλυσαν και πήγαν όλοι τους ψαχιστές να βγουν από το νερό. Οι ψαχιστές που χρησιμοποιούσαν ήταν για εσάς έναν αυτοφυσικό ιντελεγένιο σύστημα. Μιλήσαμε με έναν αυτοφυσικό ιντελεγένιο που εργαζόταν δραστηριότητες και που σκοτώθηκε νέα σύστηματα, όπως το Facebook, για να φέρουν τις πρακτικές τους στους Ευρώπους και στους Αμερικάνες. Αυτό είναι επίσης έναν αυτοφυσικό ιντελεγένιο. Επίσης, πήγαμε στις σχολείες, όπου είδαμε ότι οι παιδιάς δεν έχουν κομπιούτες. Είναι επίσης πολύ κριτικό, επειδή οι νέες τεχνολογίες για την Αφρική είναι βασικά. Για εμάς είναι μερικές φορές ένα γαγγένιο. Και κάτι περισσότερο για τον ιντελεγένιο που ήταν εκεί. Εδώ βλέπεις το Φυσικοπτήριο, ο Ταγίκ Βεσσόλτ είναι ο αυτοφυσικός ιντελεγένιος. Ήρθε σε σύστημα 28 αυτοφυσικών ιντελεγένιων για τη Telefonica, η εταιρεία της επικοινωνίας, και ήθελε να κάνει αυτό το πρόγραμμα. Ήρθε σε σύστημα και είπε ότι όταν πήγα στον ιντελεγένιο, έχει αλλάξει τη ζωή μου όταν πήγα στον ιντελεγένιο. Ήρθε σε σύστημα και είπε ότι είχε άλλη τρόπη για να δουλεύει με τον εργασμό του. Ήρθε σε σύστημα και είπε ότι είχε άλλη τρόπη για να δουλεύει με τον εργασμό του. Ήρθε σε σύστημα και είπε ότι είχε άλλη τρόπη για να δουλεύει με τον εργασμό του. Ήρθε σε σύστημα και είπε ότι είχε άλλη τρόπη για να δουλεύει με τον εργασμό του. Ήρθε σε σύστημα και είπε ότι είχε άλλη τρόπη για να δουλεύει με τον εργασμό του. Μέ fuera του μήν条,ując게 prepared, Είναι ένα πολύ φιλοζοφικό πρόγραμμα, το οποίο μου αρέσει πολύ, αλλά το οποίο βλέπω πολύ ενδιαφέρον, αλλά αυτό είναι ένα πραγματικό διαφορετικό προσέγγισης. Ευχαριστούμε πολύ. |