42η Συνεδρίαση Οικονομικής Επιτροπής Δήμου Καβάλας 2022 /

: Συνεδρία Συγκρονομικής Επιτροπής. Πριν ξεκινήσουμε τα θέματα, θα ήθελα να διαβάσω μία πιστολή που μας έχουνε στείλει από το Δημοτικό Δύο Καβάλα σχετικά με ένα ερώτημα που είχε τεθεί αναφορικά με τα έσοδα από συνδρομές που έχει το Δημοτικό Δύο. Το διαβάζω ακριβώς όπως έχει. Ωχ, αρχίσαν πάλι τα... Σ...

Πλήρης περιγραφή

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Γλώσσα:el
Είδος:Συνεδριάσεις
Συλλογή: /
Ημερομηνία έκδοσης: Δήμος Καβάλας - Μunicipality of Κavala 2022
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:https://www.youtube.com/watch?v=N9oEXo1wUB0&list=PLlwE5KpbVWOqnF7Ht56M8BHUxrDxUtcbn
Απομαγνητοφώνηση
: Συνεδρία Συγκρονομικής Επιτροπής. Πριν ξεκινήσουμε τα θέματα, θα ήθελα να διαβάσω μία πιστολή που μας έχουνε στείλει από το Δημοτικό Δύο Καβάλα σχετικά με ένα ερώτημα που είχε τεθεί αναφορικά με τα έσοδα από συνδρομές που έχει το Δημοτικό Δύο. Το διαβάζω ακριβώς όπως έχει. Ωχ, αρχίσαν πάλι τα... Σωτήρη, κλείσε το μικρόφωνο. Σωτήρη, κλείσε το μικρόφωνο σου. Κύριε Λαζαρίδη. Ωραία. Όχι, ήταν ανοιχτό πριν. Προς τα μέλη από το Δημοτικό Δύο Καβάλα προς τα μέλη της Επιτροπής του Δήμου Καβάλα. Σε συνέχεια, ερώτημα που διατυπώθηκε κατά τη διάρκεια της 31 της 4-8 του 2022 Συνεδρίας Συγκρονομικής Επιτροπής σχετικά με την ύσπαξη των διδάκτων από το Δημοτικό Δύο Καβάλα και σύμφωνα με τις διευθυνήσεις που μου παρήχε ο υπεύθυνος μηχανογράφης του Προγράμματος Οικονομικής Διαχείρισης, κύριος Ιωάννης Αναστασόπουλος, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η ύσπαξη των διδάκτων του τρέχοντος έτρους ενημερούν διαφορετικό κωδικό προϋπολισμού και διαφορετικό η ύσπαξη ΣΠΟΕ προηγούμενων οικονομικών ετών. Διαφορετικό η κατηγορία εις πρακτέων υπολοίπων. Ομοίως λειτουργεί και το 2 όπως και τα υπόλοιπα νομικά πρόσωπα και ως εκ τούτου εμφανίζονται ορισμένα έσοδα στον κωδικό 0434 που αφορούν το τρέχον έτος και άλλα στο 2116 που αφορούν τις πράξεις ΠΟΕ των υπρακτών υπολοίπων. Συνεπώς, το συνολικό ποσό από την ύσπαξη των διδάκτων για το πρώτο εξάμεινο του 2022 και το οποίο κατανέμεται στους παραπάνω κωδικούς ανέχεται σε 127.464,10 Παναγιώτης Παπαδόκουλος, Πρόεδρος Δημοτικού 2 Καβάλας, προφανώς αφορά μια ερώτηση που είχε κάνει ο κ. Καλανταρίδης, διαπίστωσε ο κ. Παπαδόκουλος ότι δεν ήταν ακριβής η απάντηση που έδωσε και με αυτή την αποστολή φρόντισε να αποκαταστήσει την αλήθεια και την πραγματικότητα όπως έχουν τα νούμερα. Αυτό για όποιους θέλουν μπορούν να το διανύμουμε και να το δώσουμε και στον κ. Καλανταρίδη, μπορούν να το παραλάβουν και από τη Γραμματεία. Προχωράμε με το πρώτο θέμα, έγκριση πρακτικού δύο του διαγωνισμού για την ανάδειξη αναδόχου του έργου συντηρήσεις σχολικών κτιρίων Δήμο Καβάλας έτσι το 2022-2023. Είμαστε θετικοί? Ναι κ. Πρόεδρο, από εμάς. Ομόφωνα. Δεύτερο θέμα, σύσταση επιτροπής ενέργειας διαγωνισμού της Σύμβασης με τίτλο εκπονής μελετών για την ανέγρυση του νέου κ. Γυναστηρίου στην περιοχή Περιαλείου του Δήμου Καβάλας, συνολικού προϋπολισμού 940.513.11, πλέον θυπιά 24%. Είμαστε σύμφωνοι με την Επιτροπή, κ. Δρακονάκη? Γενικά είμαστε σύμφωνοι, αλλά εγώ μάλλον θα πέχω από την ψήφιση αυτή, διότι υπάρχει σχέση με μέλος της Επιτροπής. Κύριε Λαζαρίδη. Δεν ακούω να υπάρχει κάποια διαφάνεια από τον κύριο Λαζαρίδη. Ομόφωνα το δεύτερο θέμα. Μ' ακούς, Πρόεδρε. Ναι, τώρα σας ακούμε, κύριε Λαζαρίδη. Συγγνώμη. Τώρα είχα κάποια προβληματάκια με το ίντερνετ. Θέλετε να επαναλάβω τα θέματα, αν δεν μας ακούσατε. Να χαίρεσε και το γιος, Σοφύρη. Να χαίρεσε το Σταύρο. Ευχαριστώ, Λεωνίδα. Το ένα το ψηφίσαμε? Ναι, το ψηφίσαμε. Είμασταν όλοι θετικοί. Εσύ? Κι εγώ θετικός είμαι στο πρώτο νέο. Συγγνώμη, δεν είχα αντιληφθεί ότι δεν ήμουσαν μέσα. Δεύτερο θέμα. Είσαι σύμφωνος με το δεύτερο θέμα με την Επιτροπή. Ναι. Αν και με την αγιότητα και τον δυσκολογικό του έργο έχουμε διαφωνήσει, με την Επιτροπή είμαστε σύμφωνοι. Τρίτο θέμα. Ακύρες της Σπαρίδνη 30 του 2022 απόφαση Εικονομικής Επιτροπής του Διαγωνισμού Τοπικό Χωρικό Σχέδιο Δήμου Καβάλλας κατόπιν έκδοσης της Σπαρίδνη 586 του 2022 απόφασης της ενιαίς αρχής δημοσίων συμβάσεων. Υπάρχουν κάποιες ερωτήσεις. Λέω πότε θέλετε να τα δούμε μαζί, κύριε Αποβίδη. Ναι, μαζί. Να διαβάσω και το τέταρτο. Εκκλησία δεύτερης παράτασης ισχύος προσφορών και εγγυητικών επιστολών συμμετοχής οικονομικών φορέων και αντιμελέτη τοπικό χωρικό σχέδιο Δήμου Καβάλλας. Κύριε Δρακονάκη, έχετε κάποια ερώτηση. Παρακαλώ. Ίσως έχει γίνει κάτι λάθος στην αναγραφή. Βλέπω στην εισήγηση ότι έχει γίνει στις 28 Δευτέρου. Έχει κατατεθεί από τον Οικονομικό Φορέα η προδικαστική προσφυγή στην αρχή της εξεταστικής προδικαστικών προσφυγών στο Δεύτερο Κλιμάκιο. Και την ίδια ημερομηνία αναγράφεται στην εισήγησή σας, πάλι δηλαδή 28 Δευτέρου. Έχει κατατεθεί στο Διοικητικό Εφετείο Εκομοτινής το έτοιμα για την αναστολή εκτέλεσης της απόφασης προαναφερθήσεως της 586 του 22. Και της απόφασης ενός της οικονομικής επιτροπής 322. Αυτό 28 Δευτέρου. Στα επισυναπτόμενα τα παρακάτω, τα οποία έχουν να κάνουν με τις αποφάσεις του κλιμακίου, όπως μας έχουν γνωστοποιηθεί. Αναφέρονται οι ημερομηνίες. Συγγνώμη λίγο για τη καθυστέρηση. Αναφέρεται ότι στον Δήμο προτοκολύθηκε η απόφαση της ενιαίας αρχής δημοσίων συμβάσεων του Δεύτερου Κλιμακίου στις 16 Πέμπτου του 22. Ενώ είχε συνελήφθει, είχε συνελήφθει, είχε συνελήφθει, είχε συνελήφθει, είχε συνελήφθει, είχε συνελήφθει, είχε συνεδριάσει η Επιτροπή 5 Απριλίου, ήρθε μετά από ένα μήνα ένα και κάτι στο Δήμο 16 Πέμπτου. Η ημερομηνία αποστολής είναι 5 Τετάρτου. Γενικότερα υπάρχει μια ανακολουθία στις ημερομηνίες των αποφάσεων και των ενστάσεων και των προσφυγών. Υπότιτλοι AUTHORWAVE Μέχρι να επικοινωνήσουμε με την αρμόδια η παλιό να μας δώσει απαντήσεις που προφανώς υπάρχουν και αυτές οι ανακολουθίες, να περάσουμε στο Πέμπτο θέμα έτσι ώστε να μην χάσουμε χρόνο και θα επανέλθουμε στο Τρίτο και Σένταρτο. Πέμπτο θέμα, εισήγηση για την τροποποίηση των αποφάσεων της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Καβάλλας, 327 του 22, έκρηση πρακτικού, 3, 15-7 του 22 για την αποσφράγηση και αξιολόγηση των οικονομικών προσφορών και την καταφόρηση συνολικής μαθημολογίας στη ΔΑΠΑΝΙ με τίτλο «Πρότυπο Σύστημα Έγκυρης Ενημέρους Αλλιέων και Παρακολούτηση των Επιτώσεων της Κλιματικής Αλλαγής στην Παράκτια Ζώνη του Δήμου Καβάλλας», με σειδείς 1586-49 στο ΤΜΑ1, 160858 στο ΤΜΑ2, 160849 στο ΤΜΑ3 και επερπολογισμού 20695 προ-OFIPA του 22 για τον ανοιχτό ΔΓΑΠΑ για την προμήθεια με τίτλο «Πρότυπο Σύστημα Έγκυρης Ενημέρους Αλλιέων και Παρακολούτηση των Επιτώσεων της Κλιματικής Αλλαγής στην Παράκτια Ζώνη του Δήμου Καβάλλας». Δεν υπάρχει κάποιο… Αν θέλετε να μας δώσετε κάποια διακρίνηση γιατί είχαμε… Νομίζω να μας διαβάσει κάποιος είναι τυπικό το θέμα έχει γίνει εκ παραδρομής κάποιο μικρό λάθος σε ποσά το συνολικό, το συνολικό ποσό παραμένει το ίδιο απλώς μπεδεύτηκαν στα νούμερα στην Επιτροπή και έχει μια πολύ μικρή διαφορά. Μια μικρή διαφορά από το ένα στο άλλο δηλαδή. Η οποία αποκαταστήθηκε. Δεν αλλάζει κάποιος το συνολικό ποσό. Παρακαλώ, κύριε Δαρκονάκη. Πρόεδρε, συγνώμη αλλά έχω την αίσθηση ότι έτσι όπως έχει έρθει η σήγηση και το θέμα της σήγηση είναι λάθος. Στην ουσία ζητείται από το σώμα να πάρει μια απόφαση περί ορθής επανάληψης κάποιων παραλήψεων οι οποίες έχουν γίνει και αφορούν ως επιτοκλήστων στα ποσά των ΦΠΑ ή στον κ. Ποσό. Αυτή τη στιγμή το θέμα στην εισήγηση είναι αυτούσεως ο τίτλος του προγράμματος με τις κατηγορίες τα τμήματα 1 και 2 και τους κωδικούς του ΕΣΙΔΙΣ και τους αντίστοιχους προϋπολογισμούς χωρίς να λαμβάνουμε υπόψη ξεκάθαρα που ακριβώς είναι το λάθος. Αντιθέτως, στο επόμενο επισυναπτώμενο, στα επόμενα δύο επισυναπτώμενα της εισήγησης της αρχικής επιτροπής αυτής, καλούμαστε να αποφασίσουμε αν δείτε, γράφει πρακτικό 3 και μέσα επαρένθεση ορθή επανάληψη ως προς το ποσό της οικονομικής προσφοράς χωρίς ΦΠΑ και ως προς το ΦΠΑ το θέμα 2 της πράξης. Θεωρώ δηλαδή ότι από τη στιγμή που καλείται το σώμα να πάρει μια απόφαση περί ορθής επανάληψης προγενέστερων αποφάσεων της οικονομικής θα πρέπει αντίστοιχα να γραφεί στην εισήγηση το θέμα ως προς τι καλούμαστε εμείς να πάρουμε απόφαση, ποια είναι η ορθή επανάληψη δηλαδή με την πρώτη ανάγνωση του θέματος της εισήγησης ποια είναι η ορθή επανάληψη που καλούμαστε να ψηφίσουμε. Βαγγελία δηλαδή ως ποσοδίτλο εννοείς? Στην αρχή γράφει η εισήγηση για την τροποποίηση των αποφάσεων της οικονομικής για την τροποποίηση των αποφάσεων και σε αποφάσεις αναφέρει... Όχι, τώρα δεν κάνουμε αντίλογο. Λέει τροποποίηση των αποφάσεων. Άρα λοιπόν σε αποφάση λέει η ορθή επανάληψη ως προς την οικονομική προσφορά. Δεν υπάρχει θέμα να το πάρουμε πίσω, μήπως κατηστερούμε την επιτροπή του. Ωραία, να το δούμε τότε. Να το δούμε αν είναι το σωστό να γίνει έτσι ή να γίνει. Νοείτο ότι συμφωνούμε. Απλά θα πρέπει... Είναι παγκοσμίως αποτεχτό ότι διαβάζοντας το θέμα ενός εγγράφου είναι ο τίτλος του τι θα... Άρα είμαστε σύμφωνοι ως προς το θέμα και θα δούμε για την τροποποίηση της σύγκυσης ως προς το τίτλο. Ομόκονα λοιπόν. Να περάσουμε... Κύριε Ιακουίδη, είσαι έτοιμος να συνεχίσω. Έκτο θέμα. Έγκριση γεννόμενο δαπανόπυλο της Ωνάποντιεμπά για προκαταβολή αφορά το δήμο Καβάλλας, δαπάνες δύο δύο. Είμαστε σύμφωνοι? Ναι, κύριε Πρόεδρε. Έβδομο θέμα. Έγκριση γεννόμενο δαπανόπυλο της Ωνάποντιεμπά για προκαταβολή κοινότητα Μυγδαλεώνα. Είμαστε σύμφωνοι? Ναι. Με αφορά εργασίας αποκατάστασης δρόμων εντός του οικισμού του. Υπάρχει και τιμολόγιο πρόσκαπτικο μηχάνημα. Συμφωνώ με. Και όγδο θέμα. Έγκριση γεννόμενο δαπανόπυλο της Ωνάποντιεμπά για προκαταβολή κοινότητα Ζιγού. Υποδομικά υλικά. Το περίμενα. Σας ευχαριστούμε. Είμαστε στο όγδο θέμα. Πάει για κοινότητα Ζιγού. Κύριε Δρακονάκη. Λοιπόν, για το όγδο θέμα. Βλέπουμε ότι ο πρόεδρος και ο πρόεδρος και ο πρόεδρος και ο πρόεδρος και ο πρόεδρος και ο πρόεδρος και ο πρόεδρος ο πρόεδρος από το Ζιγό έχει στείλει έτοιμα με ρύθμω πρωτοκόλλου τόσο 26-8 του 2022. Συγγνώμη. 16-8 του 2022 ζητά ο πρόεδρος οικοδομικά, άμμο, τσιμέντο και τα λοιπά. Έχει κοπεί το τιμολόγιο στις 24 Σοβδώου. Έχει γίνει το πρωτόκολλο παραλαβής καλής εκτέλεση και τα λοιπά 24 Σοβδώου. 26 Σοβδώου έχει υπαρθεί η απόφαση όπου επικυρώνει την δαπάνη όποια έχει γίνει, αλλά η απάντηση από την οικονομική επιτροπή, από την τεχνική υπηρεσία, έχει μεταγενέστερη ημερομηνία από την κοπή των τιμολογίων και από τη λήψη απόφαση του τοπικού. Δεν σχολιάζω τις ποσότητες, αυτό τα αφήνω σε δεύτερο. Αλλά οι ημερομηνίες των τιμολογίων, όπως και οι ημερομηνίες απόφασης του τοπικού περί προμήθειας και καλής εκτέλεσης, είναι μεταγενέστερες της ημερομηνίας που απαντάει η τεχνική υπηρεσία. Με αυτό το θέμα είμαστε παρόνες. Είναι μεταγενέστερη η απάντηση της τεχνικής υπηρεσίας. Η τεχνική υπηρεσία απάντησε, τυπικά τουλάχιστον, αφού ότι δεν δίνεται. Το οποίο όμως είναι απαραίτητη προϋπόθεση για να ακολουθήσει. Αυτό είναι δεκαέξι ογδόου. Εδώ τι έχουμε τώρα, αμοχάλικο. 24 ογδόου, 24 ογδόου πρωτόκολλο παραλαβής της κοινότητας 26 ογδόου. Και εδώ είμαστε σε αποστροφή του ΔΥΑΕΧΤΑΚΙΣ να πάρει προμήθεια σε αλουπινάκων. 26 ογδόου. Να χορηγήσετε προγενέστερο. Η απάντηση του Δήμου είναι δεκαέξι ογδοτεχνική υπηρεσία. Για τους αλουπίνακες. Α, συγγνώμη, τους αλουπίνακες. Χορηγήσετε όχι και τους αλουπίνακες. Τους ανοιμρώνουμε τη διαδικασία. Ναι. Ναι, εδώ το έγγραφο του αρχικώνησης 16 ογδόου. Και παραδρομής η τεχνική κρίση έχει αναφέρει χρώματα και όχι σίδερα. Και στις πέντε είναι η ορθή επανάληψη. Είμαστε παρόντες μολατάφτα. Υπάρχει κάποια άλλη αντίρηση. Κι εγώ παρόμοιο πρόεδρο. Και εγώ πρόεδρο. Και εγώ πρόεδρο. Και εγώ πρόεδρο. Και εγώ πρόεδρο. Και εγώ πρόεδρο. Και εγώ πρόεδρο. Και εγώ πρόεδρο. Και εγώ πρόεδρο. Και εγώ πρόεδρο. Και εγώ πρόεδρο. Και εγώ πρόεδρο. Και εγώ πρόεδρο. Να ενημερώσουμε και το σώμα ότι... ...είχε απαντειθεί από την τεχνική υπηρεσία. Απλώς είχε γίνει ένα λάθος προς την απάντηση. Και έγινε ορθή επανάληψη. Εντάξει δεν διαφωνώ και με αυτό που λέει η κυρία Δρακονάκη... ...Turner βέβαια εδώ αναφέρει ως προς τον αριθμό του εγγράφου. Εγκρίνεται λοιπόν κατά ομόφιλα. Συνεχίζουμε με το ένα το θέμα. Διαγραφή δεδεωμένη σε οφειλής. Εδώ πρόκειται για παραδρομή διπλή δεδέωση από το τίμα εισόδων και φυσικά έχει δίκιο ο δημότης και ζητούμε και διαγραφή του. Είμαστε σύμφωνοι? Ερώτηση. Διαφένεται από τα εμένου συναπτώμενα, ατρεπόμενα και συναπτώμενα της αρχικής εισήγησης του θέματος, οι καρτέλες χρεώσεων στον δημότη, οι οποίες μέχρι κάποιο χρονικό σημείο, βεβαιώνονται με το παλιό λογισμικό και μετά που άλλαξε το λογισμικό, αλλάζει και η μορφή της καρτέλας. Κάνοντας την παραβολή, κάνοντας τον έλεγχο, παίρνοντας ως σημείο αναφοράς μία συγκεκριμένη ημερομηνία και συγκεκριμένα τη 2110, αν θυμάμαι καλά, του 2021, φαίνεται την ίδια χρονική μία διαφορά, περίπου 110 ευρώ, μεταξύ των χρεώσεων, στον ίδιο φιλέτη. Δηλαδή δεν έχουμε την ίδια χρονική στιγμή, μεταφορά από ένα λογισμικό στο άλλο, την ίδια ακριβώς τιμή. Και δεν διαφέρεται, δεν είναι εύκολο να καταλάβει κανείς, σε ποιο σημείο έχει γίνει η διπλοχρέωση του 28. Δεν έχω μπροστά μου την καρτέλα, αν θέλετε μπορώ να τα αποσύρω. Θα το δω ευθύο αναλυτικά. Δεν νομίζω ότι υπάρχει πρόβλημα να το περάσουμε στην επόμενη, και να σας δώσω μια πιο στιγμή. Δεν διαφωνώ. Θα το δούμε και θα σας απαντήσουμε την επόμενη φορά, που το αποσύρουμε. Το ένα το θέμα. Δέκα το θέμα έκκληση πρακτικού επιτροπής διερεύνησης των Δημών για την υποβολή πρότασης ματοδότησης φτάσης με τίτλο, πυλωτικές δράσεις διαχείρισης, της συγχωριστής συλλογής ασταστικών αποβλήτων, στο Δήμο Καβάλλας, υποδομές μεταφορών, περιβάλλον και αϊφόρος ανάπτυξης. Κύριε Μιχαηλίδη, έχετε να μας πείτε κάτι εξηγητικά. Δέκα το θέμα είπα, τι εντέκατο. Δέκα το, δέκα το. Το εντέκατο είναι μαζί. Να διαβάσουμε το εντέκατο τότε. Υποβολή έτσι έντεξη για τη θεματοδότηση λοποίησης της πράξης με τίτλο, πυλωτικές δράσεις διαχείρισης της χωριστής συλλογής ασταστικών αποβλήτων στο Δήμο Καβάλλας, στο πλαίσιο της πρόσκλησης 14 έκτου, 24 έξι, 26 δύο, 4 δώδικα, άξιος προτεραιότητας, 14 διατήρηση και προστασία του περιβάλλοντος προαγωγής της εμπορικής χρήσης των όρων τα Α. Ωραία, όπως σαν έφερες, λοιπόν, πρόεδρε, σκοπεύουμε να υποβάλλουμε μια πρόταση για ένα πληρωτικό πρόγραμμα πάνω σε ένα θέμα το οποίο αναγκαστικά θα μας απασχολήσει πάρα πολύ τα επόμενα χρόνια και αφορά τον νέο τρόπο με τον οποίο θα υπολογίζονται υποχρεωτικά πλέον τα επόμενα χρόνια, τα τέλη, όσον αφορά αν το θέλω και το τέλος ταθής, βασισμένου πάνω στο σύστημα POP, πληρώνω όσο πετάω. Ήδη, έτσι, σε ευρωπαϊκό επίπεδο έχοντας αντιληφθεί ότι δεν μπορούμε να πιάσουμε, αν το θέλετε, τα ποσοστά ανακύκλωσης, τα επιθυμητά ποσοστά ανακύκλωσης, ακόμα κι αν όσες δράσεις εφιστοποίησης κι αν κάνουμε, πλέον η λογική πάει στο οικονομικό κίνητο. Και το σύστημα POP είναι ακριβώς αυτό, ότι θεσπίζονται οικονομικά κίντρα προκειμένου να έχει άμεσο, αντί να έχουμε ένα ενιαίο τέλος, να έχει ένα άμεσο όφελος αυτός, ο οποίος ανακυκλώνει και χρησιμοποιεί τις διάφορες ζωρές, ώστε να βοηθάει και αντίστοιχα τον δημο να έχει καλύτερη, καλύτερα να φτάνει τα ποσοστά ανακύκλωσης. Επομένως, λοιπόν, έχει βγει ένα πρόγραμμα. Εμείς στην πρόταση μας καλύπτουμε όλο το ύψος που αναλογεί στο δήμο μας, το ποσό που αναλογεί στο δήμο μας. Έτσι είναι 100% ο χρηματοδοτούμενος. Και το πληρωτικό αυτό πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί, σας έχουνε σταλεί, αν δεν κάνω λάθος, δεν ξέρω αν σας έχουνε σταλεί λεπτομέρος, φαντάζομαι να σας έχουνε σταλεί, σχεδιάζεται με τόπο ώστε να μπορέσουμε μετά το δωδεκάμινο, το διάστημα στη διάρκεια της πληρωτικής λειτουργίας, να έχουμε δοκιμάσει και να έχουμε εξάγει συμπεράσματα για διάφορες ομάδες, αν το θέλετε, που έχουν διαφορετικά, ποιοτικά, καρακτηριστικά, δηλαδή το σύστημα αυτό πρέπει να εφαρμορώζεται και από την διεθνή εμπειρία, αλλά και από την κοινή λογική συνάγεται, με διαφορετικό τρόπο σε περιοχές όπου υπάρχει μια, αν το θέλετε, χαμηλή δηθυσμιακή πυκνότητα ή κι άλλου τύπου δόμηση, παράδειγμα, αραιή δόμηση σε σχέση με την πυκνή δόμηση που έχουμε στο κέντρο της πόλης. Διαφορετικά συστήματα πρέπει να εφαρμοστούν στο κέντρο των πόλεων, κυρίως εκεί όπου έχουμε μαγαζιά και διαφορετικά εκεί που έχουμε μεγάλους παραγωγούς. Επομένως, η πρότασή μας περιλαμβάνει την ανάδειξη τεσσάρων συστημάτων, ανάλογα με την περιοχή στην οποία θα εφαρμοστεί. Κάθε μία έχει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, σε περίπτωση που έχετε έτσι κάποιες απορίες σχετικά με τα χαρακτηριστικά, ενδεχομένως θα μπορούσε ο κ. σκητής, ο σύμβουλος του Διουμάχου, στα θέματα αυτά, ο οποίος ετοιμάζει την πρόταση να σας απαντήσει. Δεν ξέρω αν κάποιος έχει κάποιες λεπτομέρειες τεχνικού χαρακτήρα ή οτιδήποτε άλλο. Απλώς θα ήθελα να πω ότι προφανώς, στη διάρκεια της πληρωτικής λειτουργίας, δεν συνεπάγει σε καμία περίπτωση η μεταβολή του τέλους. Έτσι, το τέλος παραμένει ενιαίο, το πληρωτικό πρόγραμμα δεν μεταβάλλει. Είναι εικονική χρέωση η οποία θα γίνεται στα πλαίσια του προγράμματος, προκειμένου να εξάγουμε τα αντίστοιχα συμπεράσματα. Κυρία Δρακονάκη. Ήθελα να ρωτήσω το εξής. Καταρχάς, εννοείται ότι έχουμε εγκεκριμένο τοπικό σχέδιο διαχείρισης απορριμάτων, με το οποίο είναι απαραίτητη προϋπόδοση για να λάβουμε μέρος στον πληρωτικό αυτό πρόγραμμα. Έτσι δεν είναι. Σωστά. Έχουμε προχωρήσει στην σκέψη για το πώς θα δεσμεύσουμε στην ουσία κάποιο συγκεκριμένο αριθμό κατοίκων, νοικοκυριών που θα συμμετέχουν σε αυτό το πρόγραμμα πλήρων οτι πετάω. Θες να απαντήσεις εσύ Κώστα. Ναι, ναι, ναι. Ωραία. Λοιπόν, όπως είπε και ο Γιώργος Μιχαηλίδης, το πρόγραμμα αφορά… Κώστα δεν σε ακούμε. Δεν ακούγεται. Τώρα με ακούτε. Ναι, ναι, ναι. Ωραία. Λοιπόν, το πρόγραμμα αφορά την εφαρμογή σε τέσσερις διαφορετικές περιοχές. Η μία περιοχή είναι μάλλον τρεις διαφορετικές περιοχές και μία μεγάλη ομάδα παραγωγών. Στις τρεις περιοχές συμπεριλαμβάνεται μία περιοχή, όπως είπε ο Γιώργος Μιχαηλίδης, με χαρακτηριστικά δόμησης, θα το πω, πολύ απλά τύπου δέπος, αραιή κατοικία μονοκατοικίες ή διβλοκατοικίες. Η δεύτερη περιοχή αφορά μία περιοχή τύπου αηγιάνη, ας πούμε, πυκνή δόμηση, πολυκατοικίες. Η τρίτη περιοχή αφορά το κέντρο της πόλης χοντρικά. Να φανταστείτε, η περιοχή από... Λοιπόν, από Βενιζέλου μέχρι Κουντουριώτου, που έχουμε κυρίως καταστήματα εστίασης και η τέταρτη κατηγορία αφαρμογής του προγράμματος, είναι κάποια μεγάλη παραγωγή, όπως ξενοδοχεία, όπως κάποιες μικρές βιοτεχνίες, κτλ. Γιατί επιλέξαμε αυτές τις περιοχές. Αφενός τους μεγάλους παραγωγούς, όπως τα ξενοδοχεία που προανέφερα, για την υποχρεωτική εφαρμογή βάση του 48-19 από π.1-23, προφανώς θα πάρει παράταση. Αλλά εν πάση πρότως έπρεπε να το δοκιμάσουμε, δεδομένου ότι είναι υποχρεωτικό από τη νομοθεσία. Και το κέντρο της πόλης, η επιχειρή συστίασης, επίσης υπάρχει αντίστοιχη πρόβληψη από το 48-19, οπότε επιλέξαμε κάποιες βασικές περιοχές που έχουμε την υποχρέωση. Τώρα, από εκεί και πέρα, δύο μήνες πριν από την έναξη του προγράμματος, καταρχήν το πρόγραμμα αυτό αφορά κυρίως προμήθειες, σκάδων, προσωποποιημένης πρόσβασης, κάποιες σακούλες, προπληρωμένες κάρτες κτλ. Δύο μήνες πριν από την έναξη του προγράμματος, η πρόσκληση μας δίνει τη δυνατότητα και το έχουμε βάλει μέσα για σύμβουλο. Λοιπόν, δύο μήνες πριν από την έναξη του προγράμματος, ο σύμβουλος του έργου θα εκτελέσει ακριβώς αυτές τις εργασίες. Δηλαδή, θα εκτελέσει κάποιες εργασίες ενημέρωσης σε βιβλία, δηλαδή, δηλαδή, δηλαδή, δηλαδή, δηλαδή, δηλαδή, δηλαδή, δηλαδή, δηλαδή, δηλαδή, δηλαδή, δηλαδή, δηλαδή, δηλαδή, δηλαδή, δηλαδή, δηλαδή, δηλαδή, δηλαδή, δηλαδή, δηλαδή, δηλαδή, δηλαδή, δηλαδή, δηλαδή, δηλαδή, δηλαδή, δηλαδή, δηλαδή, δηλαδή διανομή την பολλουφή, έ знакомι, Jobhumi, Για να jakoναμε για taste, ήouredות μας μπορούν να加入 ένα τετρικό δημοσιογρα газιωσημες. Ήταν γύρω στους 5,5 χιλιάδες κατοίκους. Μέσω της πρόσκλησης είχαμε δυνατότητα να το πάμε και μέχρι 7... δεν το πήγαμε μέχρι τέλους. Ο σχεδιασμός μας υπηδείκνει τους 5,5 χιλιάδες. Με μέγιστο κόστος 178 ευρώ ανακάτικο, το οποίο σχεδόν το εξαδλούμε. Δηλαδή, είναι 9,79 χιλιάδες το συνολικό ποσόπου δικαίου από το Δήμος Καβάλας, ο προπολεγισμός είναι 9,76 και κάτι ψηλά. Διαφαίνεται, λοιπόν, ότι πρέπει να υπάρχει... ότι υπάρχει πλέον και η ανάγκη ενδεχομένως να διατηρηθεί ένα ξεχωριστό λογισμικό σύστημα για την παρακολούθηση αυτών των οικοκυριών, έτσι δεν είναι, για να γίνει στην ουσία και η μετέπειτα χρέωση των λογαριασμών από μέσα των οποίων θα έχουν μια διαφορετική διαχείριση των δημοτικών τελών για αυτά τα νοικοκυριά. Ο κ. Μιχαηλίδης προκομμένως είπε όχι, αλλά... Στην φάση πληρωτικής λειτουργίας, προφανώς και όχι, αφού απαιτείται απόφαση συμμουλίου, αν δεν κάνω λάθος. Δηλαδή, στη φάση πληρωτικής λειτουργίας θα έχουμε μια εικονική χρέωση, προκειμένου να μπορέσουμε να εξάγουμε συμπεράσματα στατιστικά. Εξάλλου είναι... Συγγνώμη. Να απαντήσω. Ήθελα απλά να τονίσω, κ. Μιχαηλίδη, την ενδεφόμενη αναγκαιότητα για να διατηρείται ένα ξεχωριστό λογισμικό στο οποίο να... Ξεχωριστό είναι το λογισμικό και προβλέπεται στη μελέτη. Φυσικά, δεν υπάρχει περίπτωση σύμπληκτη λειτουργία να μπλέξει με τα εκφιστάμενα συστήματα που έχουμε. Ναι, απλώς συμπληρωματικά. Το είπα, βασικά, ο Γιώργος, τώρα. Στο αντικείμενο στρομήθειαση είναι και ένα κεντρικό λογισμικό παρακολούθησης γιατί θα υπάρχουν προσωποποιημένα στον βαθμό του δυνατού δεδομένα απόρριψης, βάσει των οποίων θα γίνεται η χρέωση. Επομένως, αυτά θα παρακολουθούνται από ένα κεντρικό λογισμικό. Είναι απέτηση της πρόσκλησης, προφανώς, να μην επιβαρυθούν οι χρήστες. Δηλαδή, το λέει ξεκάθαρα, εικονική τιμολόγηση, πρόσκληση. Σε αυτή τη φάση, θα δοκιμάσουμε να δούμε πώς δουλεύει το σύστημα. Και από εκεί και πέρα, όταν με το καλό η νομοθεσία μας το επιβάλλει, με την απόφαση του Δημοτικού Συμβούλου, που είπε ο Γιώργος, θα επεκταθεί, ελπίζουμε, στο σύνολο του δήμου. Όπως αντιλαμβάνομαστε, αλλάζει δραστικά ο τρόπος, όσο όλη τη χώρα, όχι μόνο στο Δήμο Καβάλας, όπου ενεργούμε όσο αφρά τα απορρίματα. Δηλαδή, στο Δήμο Καβάλας, σύμφωνα με το νομοσχέδιο που έχει ψηθήσει, σύμφωνα με τον νόμο λοιπόν, από το 28 και μετά, για δήμους πάνω των 20.000, αν δεν κάνω λάθος, είναι υποχρεωτική η τιμολόγηση με αυτόν τον τρόπο. Επομένως, πολύ σύντομα, θα καλούμαστε να ενεργούμε διαφορετικά. Σίγουρα, θα μας πάρει κάποιο καιρό να μάθουμε να ενεργούμε αποτελεσματικά με τον νέο αυτόν τον τρόπο. Σίγουρα, θα προκύψουν τις δικτουργίες που θα πρέπει να τις εντοπίσουμε και να δούμε πώς θα τις αντιμετωπίσουμε. Προφανώς, έτσι, μέσα από το πρόγραμμα αυτό του υπουργείου, θα συγκεντρωθεί μια συνολική εμπειρία. Δεν είμαστε εξέρετους. Αλλά πρέπει να ξεκινήσουμε από τώρα, γιατί το 28 είναι πολύ κοντά. Ας σχέτος που ήδη κάποιες προθεσμίες ξεκινάνε από το 23, προφανώς θα αναθεωρηθούν, μιας και δεν έτρεξαν ανάλογα προγράμματα, αλλά αν δεν είναι το 23, θα είναι το 24. Για κάποιες συγκεκριμένες ενώ μονάδες. Για αυτό το πρόγραμμα, θα είναι πολύ σημαντικό. Για κάποιες συγκεκριμένες ενώ μονάδες. Αυτή η πράξη είναι συγχρεματοδοτούμενη για... 100% συγχρεματοδοτούμενη. Δεν υπάρχει αίσθηση με το χειροδίμο, ε? Είναι ακριβώς το όριο που μας αναλογεί ως δήμος βάσει τον καρτίπλου. Κύριε Δρακονάκη, σας πω. Συμφωνώ με πρόεδρο. Κύριε Λαζαρίδη. Εκρίνει το μόφωνα. Πραγματικά πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση. Θα θέλαμε να το υλοποιήσουμε σε όλους. Είναι, επομένως, ομόφωνα και το 10ο και το 11ο. Να περάσουμε και στο 12ο, που είναι σχετικά εύκολο, για να επανέλθουμε στο 4ο και στο 5ο. 12ο θέμα, ορισμός μελών επιτροπών διενέργειας αξιολόγησης και παγλαβής σύμφωνα με τη διετάξη του Άρθου 32 του 3852 του 10 και της τροποβήσεις αυτό. Είμαστε σύμφωνοι? Ναι. Κύριε Ακοβίδη, είμαστε έτοιμοι για το τέταρτο. Να επαναλάβω λίγο, γιατί αποσυντονιστήκαμε. Ακύρος της αριθμής 32 του 22 οπόφαση οικονομικής επιτροπής με θέμα έγκριση εκ νέου πρακτικού ένα του διαγωνισμού Τετρικό Χορικό Σχέδιο Δήμο Καβάλα. Συνοδευούμε με την λεκτική αιτιολόγηση βαθμολόγησης. Κατόπινη έκδοση της 586 του 22 οπόφασης ενιαίας αρχής δημοσίων συμβάσεων και το τέταρτο, έκκριση δεύτερης παράτασης ισχύος προσφορών συμμετοχής οικονομικών χωρέων για την μελέτη Τοπικό Χορικό Σχέδιο Δήμο Καβάλα. Κύριε Δρακωνάκη, διαπιστώσεις κάποιες ανακολουθίες στις ημερομηνίες. Καταρχήν, με τις ημερομηνίες, η δεύτερη, η προσφυγή, δηλαδή, στο εφετίο είναι η 28ο τετάρτου του 22. Το πρώτο. Αν πάμε και στην ουσία, αυτή τη στιγμή, με βάση την απόφαση της προδικαστικής προσφυγής, υποχρεούνται με βάση το άρθρο, όπως λαμβάνοντας υπόψη παρακάτω το έγγραφο, με το άρθρο 367 του νόμου ΣΤΑΔΕ, προβλέπεται ότι οι αναφέτους αρχείως οφείλουν να συμμορφώνονται με τις αποφάσεις των προδικαστικών διαδικαστικών. Κύριε Ακοβήρη, το 24 είναι το πρώτο ή το δεύτερο? Το δεύτερο. Το 28 τετάρτου είναι το ΑΚΤΟΥΧΤΟ. Οπότε θα το διορθώσουμε ακόμη πιο κοντά. Με αριθμό απόφαση καταχώρηση ΑΚΤΟΥΧΤΟ καθέτος 28 τετάρτου του 22 υποβλήθηκε έτηση αναστολής ακύρωσης των φορέων στο διοικητικό εφετίο κομοτινής. Η απόφαση αυτή επίκηται. Το θέμα μας είναι ότι πριν προκύψει η απόφαση αυτή και με βάση το άρθρο 367 του νόμου 44-12 του 16, στο οποίο προβλέπουμε ότι οι αναθέτους στις αρχές οφείλουν να συμμορφώνονται με τις αποφάσεις της ΑΕΠ, ΑΕΠΠ, λοιπόν, είναι υποχρεωμένοι να επανέλθει ακυρώνοντας την προηγούμενη απόφαση. Παρακαλούμε, ανεξάρτητα επιμένω από την απόφαση που θα προκύψει από το διοικητικό εφετίο κομοτινής, επειδή είναι δεσμευτικό. Παρακαλούμε, όπως εγκρίνεται την ακύρωση 30 του 22 απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής, που εμκρήθηκε με το πρακτικό 1 και ουσιαστικά η παρούσα απόφαση που θα προκύψει με την ακύρωση να προχωρήσει στην σύνταξη νέου πρακτικού, λαμβάνοντας υπόψη τα όσα ορίζονται στην υπαρήτητη 586 του 22 απόφασης της εννέας αρχής δημοσιών συμβάσεων του δεύτερου κλιμακίου. Τώρα, το επόμενο θέμα αφορά την παράταση του χρόνου ισχύως και των προσφορών και των εγγυητικών επιστολών για να ολοκληρωθεί αυτή η διαδικασία προκειμένου να αποφύγουμε την επαναδημοπράτηση και την καθυστέρηση της ολοκλήρωσης αυτής της διαδικασίας. Έτσι συνδέονται τα δύο θέματα. Κύριε Τραγωνάκη. Σωρί. Μετά από αυτήν εδώ την διευκρινήση και βέβαια θεωρώντας ότι, γιατί δεν έχω ελέγξει αν έχει τροποποιηθεί το Άρθο 367 θα του δούσαμε 412 και θέτει κάτι άλλο, θεωρώ ότι είναι αυτούσιο έτσι όπως μας το έχει μεταφέρει και η υπηρεσία, είμαστε σύμφωνοι και στα δύο θέματα. Και στα δύο θέματα. Κύριε Λαζαρίδη. Εμείς θα δηλώσουμε παρόν πρώτα και στα δύο θέματα. Οπότε γκρίνετε ομόφωνα το τρίτο και τα τέταρτο. Ο κύριος Ιακοβίδη ζητάει και το λόγο, αν θέλετε να το δώσετε. Το λόγο που ψηφίζουμε παρόν? Ναι, αν θέλετε λέει ο κύριος Ιακοβίδης. Γιατί ακόμα εκκλημεί ακόμα η απόφαση του διοικητικού εφετιού της κομμουτινής που μπορεί να ακυρώσει και το έργο, το διαγωνισμό μάλλον. Ένα αυτό και μετά δεν ξέρουμε αν οι λόγοι που επικαλείται η κοινοπραξία Αγία είναι ορθή. Δεν έχουμε την αντιναμπιστητήξη, η οποία αφησβητεί με την απόφαση της ενιαίας αρχής δημοσιών συζυβάσεων, την 586 του 2022. Και εκεί ακριβώς υπάρχει αυτό το μπέρδιμα. Νομίζω ότι καίει την στάση να ψηφίσουν παρόν. Σε ευχαριστώ, κύριε Λαζαρίδη. Ελοκληρώθηκε η συναιδρία σου. Καλό μεσημέρι. Σε ευχαριστούμε όλους. Να είστε καλά.