: [♪ Μουσική Εισαγωγής Μουσική Εισαγωγής ΥΝΤΟΝΤΟΥΣΤΟΥΣΤΟΥΣΤΟΥΣΤΟΥΣΤΟΥΣΤΟΥΣΤΟΥΣΤΟΥΣΤΟΥΣΤΟΥΣΤΟΥΣΤΟΥΣΤΟΥΣΤΟΥΣΤΟΥΣΤΟΥΣΤΟΥΣΤΟΥΣΤΟΥΣΤΟΥΣΤΟΥΣΤΟΥΣΤΟΥ για να μιλήσουν ιστορίες για άλλους ανθρώπους. Έχω κάνει αυτό το δουλειά τώρα για 15 χρόνια, και για τα τελευταία 10 χρόνια έχω κάνει το δουλειά στις αγώνας, στις αγώνας, οπότε αυτό με κάνει ένας αγώνας πληροφοράς. Ξέρω ότι υπάρχουν πολλές κλησίες και μυθικές σχετικά με αγώνας πληροφοράς, μερικές από αυτούς συμβουλεύοντας σκάρφες και κομμάτια, με πολλά κομμάτια. Και πραγματικά, σκάρφες είναι πολύ χρήσιμα. Μπορείς να χρησιμοποιείς σκάρφες για να κοβείς το μυαλό σου ή τα μάτια σου από κακές φυμίες ή φωτιά. Μπορείς να χρησιμοποιείς σκάρφες για να κοβείς το μυαλό σου όταν οι άνθρωποι δεν θέλουν να βλέπουν αυτό το κομμάτι. Μπορείς να χρησιμοποιείς σκάρφες ως κομμάτια, όταν έχεις την ευκαιρία να φοβάσεις, ή μπορείς να χρησιμοποιείς σκάρφες για να κοβείς το μυαλό σου από κακές φυμίες ή φωτιά. Υπάρχουν κάποιες πραγματικές σκάρφες. Αλλά υπάρχει ένα πραγματικό σκάρφες που θα θέλαμε να κατασκευάσουμε σήμερα. Είναι ότι εμείς, οι δημοψηφίτες, είμαστε αδικημένοι στις δημοψηφίτες. Είναι ότι είμαστε αδικημένοι στις δημοψηφίτες. Είναι ότι είμαστε αδικημένοι στις δημοψηφίτες. Ας πούμε ότι κανείς δεν συναντήσει να φοβάσεις, να βαλκωθείς, να δει να πεθάνει, να φοβάσεις τους ανθρώπους που έχουν χάσει όλα, τις οικογένειες, τις σπηλές. Ο μόνος ψυχοπαθός θα αρέσει αυτό, και δεν είμαστε ψυχοπαθός. Γιατί το κάνουμε, γιατί πάμε σε μέρη που όλοι χωρίστηκαν, γιατί πρόκειται να βλέπουμε το κακό που μπορούν να κάνουν οι ανθρώπινοι στις δημοψηφίτες. Αυτή είναι μια σκριντ-σχεδιακή από ένα πρόγραμμα που καταφέρθηκα στην Συρία, στην πόλη των σπηλών, το 2011, 8 χρόνια πριν. Είναι το σώμα του άνθρωπου που βρίσκεται στη διάρκεια. Δεν βλέπεις κανένας γύρω του, γιατί στις δημοψηφίτες υπήρχαν σνίπρες και έγιναν να φοράσουν σε κάποιον που θα έρθει σχετικά με το κακό του. Οι γυναίκες και οι μέλοι της οικογένειας κρατούσαν στις δημοψηφίτες και παρακολουθούσαν μέχρι τη νύχτα, ώστε να μπορούν να βρουν το κακό του. Ο άνθρωπος παρακολουθούσε στη διάρκεια της δημοψηφίτες για λίγα μήνες. Ήταν πραγματικός δημοψηφίτης. Παρακολουθούσε στη διάρκεια της δημοψηφίτες, ώστε να γνωρίζουν τι συνέβαινε στη δημοψηφίτες. Ήταν εξακολουθεί 13 ημέρες πριν από τις δημοψηφίτες και πέρασε μέχρι να φοράσουν το κακό του στις δημοψηφίτες του. Αυτή είναι μια από τις πολλές κακές κατάστασεις που εφαρμογήθηκα στην Ελλάδα. Ήταν μια από τις στρατηγίες της αγώνας. Το οικογένειο χρησιμοποιούσε στους ανθρώπους που άκουσαν να φύγουν στις δημοψηφίτες και αυτός ο οικογένειος προσπαθούσε να τους κρατήσει να φύγουν στις δημοψηφίτες και να προσπαθούσουν. Από όλες τις υπόλοιπες, οι άνθρωποι ακόμα προσπαθούσαν όταν ήταν εκεί να πάνε στον δρόμο και να κρυφούν στρατηγίες για εξελίξεις, για ελεύθερη, για δικαιοσύνη και να αντιμετωπίσουν μια πολύ δημοψηφική κακή αγώνα. Ήταν αυτό που έκανε το τέλος του ρεγίμου, στο τέλος του δικτατορικού. Εκείνη την εποχή, πέρασα μια εβδομάδα στις σπίτια και βρήκα πολλούς άνθρωποι, πολλούς ασφαλές και φοβευμένοι, φοβευμένοι. Επίσης, βρήκα πολλούς κατασκευαστικούς. Πιστεύαμε ότι δεν είχαν πολύ περισσότερο να χάσουν. Οι μέρες της πόλης, όπου παρακολουθούσαν οι πρόσφυγες, έπαιξαν από την ομάδα. Οι στρατηγίες ασφαλούσαν τους ανθρώπους μέσα από τη νύχτα ή μέσα από τη μέρα. Υπήρχαν στρατηγίες να φοβευμένοι στρατηγίες και στρατηγίες να φοβευμένοι στρατηγίες. Υπήρχαν στρατηγίες να φοβευμένοι στρατηγίες και στρατηγίες να φοβευμένοι στρατηγίες. Επίσης, έπαιξαν πολλούς κατασκευαστικούς. Οι στρατηγίες ασφαλούσαν τους ανθρώπους μέσα από τη νύχτα ή μέσα από τη μέρα. Υπήρχαν στρατηγίες να φοβευμένοι στρατηγίες και στρατηγίες να φοβευμένοι στρατηγίες. Επίσης, έπαιξαν πολλούς κατασκευαστικούς. Οι στρατηγίες ασφαλούσαν τους ανθρώπους μέσα από τη νύχτα ή μέσα από τη μέρα. Υπήρχαν στρατηγίες να φοβευμένοι στρατηγίες και στρατηγίες να φοβευμένοι στρατηγίες. Επίσης, έπαιξαν πολλούς κατασκευαστικούς. Ήμουν πρόκειται για την αγώνα, για την αγώνα, αλλά το που είδα και έβλεπα και έβλεπα και έγραψα ήταν διαφορετικό. Ήμουν πρόκειται για την αγώνα, ήταν μια πραγματική αγώνα και δεν ήταν ακόμα μια πραγματική αγώνα. Γιατί πήγα σε τέτοιες μέσες, πού ήταν το δουλειά μου. Πήγα σε σκηνή προστάσεων και έγιναν σε αγώνα και έτσι έκανε το δουλειά μου. Βέβαια, μπορούσα να εί Βέβαια, μπορούσα να είπα ότι δεν, είχα τη φρήνειά να πέθα, ή να πέθα, να πέθα σπίτι και να πω ότι δεν θα πέθα σπίτι. Αλλά πήγα. Όπως εφημερή, ως εφημερή γυναίκα, συζητώ συχνά αν είναι πιο δύσκολο και δύσκολο για μια γυναίκα να εφημερήσεις σε αγώνα, ειδικά στον Ιστορικό. Αλλά πήγα. Αλλά πήγα. Αλλά πήγα. Αλλά πήγα. Αλλά πήγα. Αλλά πήγα. Αλλά πήγα. Αλλά πήγα. Αλλά πήγα. Αλλά πήγα. Αλλά πήγα. Αλλά πήγα. Αλλά πήγα. Αλλά πήγα. Αλλά πήγα. Αλλά πήγα. |