Εκπαιδευτικοί και ενδοσχολική βία (Bullying) /

: Προσπαθώ να δω πώς είναι τα πιο σκληρή και ξέρω ότι αυτά τα χωμάτια που είχατε στον φέγγι, ξεφύγαμε από τον χρόνο και την έλεγα πολύ για να δω το πιο νοστιμό στιγμό των ερωτήσεων. Όλοι έφυγαν εδώ για να πούμε και να τα ρωτήσουμε και πρέπει πάρα πολύ να περάσουμε στιγμό και με λεμάντα. Καταρχήν πρι...

Πλήρης περιγραφή

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Γλώσσα:el
Είδος:Ακαδημαϊκές/Επιστημονικές εκδηλώσεις
Συλλογή: /
Ημερομηνία έκδοσης: DimosPallinis 2013
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:https://www.youtube.com/watch?v=w614TOR4Sd0&list=PLXgEiUoredvtKfgdP8sdSap9s3SHTEMxS
Απομαγνητοφώνηση
: Προσπαθώ να δω πώς είναι τα πιο σκληρή και ξέρω ότι αυτά τα χωμάτια που είχατε στον φέγγι, ξεφύγαμε από τον χρόνο και την έλεγα πολύ για να δω το πιο νοστιμό στιγμό των ερωτήσεων. Όλοι έφυγαν εδώ για να πούμε και να τα ρωτήσουμε και πρέπει πάρα πολύ να περάσουμε στιγμό και με λεμάντα. Καταρχήν πριν να αναπνευστούμε στρόφους πρόληψης και επικεντώπισης από πλήβρα των πραγματικιτών, θα ήθελα να σας παραθέσω να πω κάποια ρητερικά στοιχεία που οθορρούν τα αποτελεσματικά επικεντώπια σε ερωτικά σχολεία μετά από στη θυματική εκπαίδευση δασκάλων και με αυτό στρόφους επικεντώπισης της εντοσχολικής βίαιας. Για να μη σας περάσουμε το σωστά και αριθμούς, απλώς να παραθέρω ότι μετά από τη θυματική εκπαίδευση δασκάλων και μαθητών στον πώς να αντιμετωπίζουν ευδαιμόμενα αδερφίας, παρατηρήθηκε μεγάλη μείωση των μαθητών διτών και μεγάλη αύξηση των παιδιών αδημάτων τα οποία κοινόντυσαν δοκιμονός με κάποια μορφή είτε μαμηρική είτε συμμεκάθμιδιλικά. Ακόμα αυξήθηκε πολύ το ποσοστό των μαθητών διτών, οι οποίοι αποφάσισαν να παρτηρήσουν το καλύτερο δοκιμονός σε κάποιο δάσκαλο ή σε κάποιο άλλο νοικείο τους. Η παρέμβαση αυτοβιεκράτων εκπαιδευτικών γίνεται σε τρία πλαίσια, στο πλαίσιο του σχολείου δημιουργητικότερα, στο πλαίσιο της τάξης και στο πλευροδοκομματικτή. Έτσι λοιπόν αρχικά σε ένα σχολείο στο οποίο δεν υπάρχουν συγνάθμια νόμενα αδερφίας ή ακόμα δεν έχουν επηρεωθεί με τον μαθημό, ή αλλιώς στον πρόσωπο που θα το δούμε στα πλαίσια της πρόληψης, ο δάσκαλος μπορεί να εντοπίζει τους ομομονωμένους και περιφερεμένους μαθητές, να ζητά την αιτία που έχει προκαλέσει αυτοί τους στη συμπεριφορά, για να μπορεί από απόσταση να παρατηρήσει. Καλό θα είναι να μπορεί να είναι να την ένταξε νοικηρωμένους μαθητών ή μαθητών με ειδικά προβλήματα, καθώς αυτοί θα μπορούσαν να είναι εύκολοι στόχους παιδιών και σχολικής βίας. Σε μια τέτοια περίπτωση ο μαθητής θα πρέπει να φροντίσει ώστε κανένα παιδί να μην αποπλήρει κάποιες ομορφιστικές δυνατριότητες, όσο που είναι αρκετοί ή εταιρεοχημένοι στην αιτία της. Θα πρέπει ακόμα να συζητάμε τους μαθητές για τα δικαιώματα τους, να τους εξηγήσω πέρα άνθρωποι που έχουν τροτερήματα και λατόμοτα, όλοι άνθρωποι έχονται κάποιες ικαμότητες, έχουν κάποιες ιερήσεις και θα πρέπει οι υπόλοιποι να τους έδωσαν τίποτα που είναι. Θα πρέπει να τους θυμίσει συχνά, πως ο κανένας δεν έχει δουλειώμα να είναι ο μαθητός του, χωρίς να θέλετε να τον εξευθυμισθώ, ή να πόρεψε από τα άλλα παιδιά. Γενικότερα θα πρέπει να δωράει για την συνεργασία, την αναγκαία γη και τις επαπέσεις ανάμεσα στα παιδιά. Πολύ σημαντική παρανομετρός στα πλαίσια της πρόληψης είναι να μην προκαλεί οδηγιωστητεία. Το ψυχολογικό θυλήμα, το οποίο έχει κραθεί σε μια τάξη, μπορεί ή να προωθήσει ή να αποδυναμώσει την επιτυπωρική συμπεριφορά. Η στάση του δασκάρα έπρεπε να περιέχει δύο βασικά στοιχεία, το σεβασμό και την δικαιοσύνη του. Σέβομαι σημαίνει αποδέχομαι το κάθε μαθητή ανεξάρτητα με το πώς δίνεται και με το πώς είναι η εμφάνιση του και αποδέχομαι τελικά ο εργασίας του κατανοησίας και προσευχής του. Σέβομαι και είμαι τέτοιος σημαίνει ότι χαρακτηρίζω και την εργασία του κακή και όχι το ίδιο πρόσωπο. Ακόμα το να μην προκαλεί οδηγία σημαίνει να λεπω την ψυχυριαγμία μου και τον αυθόριο μου φόμου και να δηλώξω σε κάμερα το τι ανέχομαι και το τι όχι και να βρίσκω τρόπους να διατηρήσω μια έρμη αυμόσφαιρα στην τάξη έρχοντας στο ύψος και τη βιβλία της φωνή. Σημαντικό επίσης είναι τα αποπλήρια σε τη συνείδηση των μαθητών. Τα παιδιά μου θεατές πρέπει να τελειθούν ότι παίζουν ένα καθοριστικό ρόλο στην αντιμετώπιση των κρουσμάτων από τις σχολικίες βίας. Θα πρέπει να καταλάβουμε τι είναι το αποτελικά άρθρομα να μιλήσουμε σε κάποιο δάστηρο από αυτό που έχουμε δει και σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να νιώθουμε και πριν είμαστε από το παιδί θύκη. Για το λόγο αυτό ο δάστηρος μπορεί να πληροφορήσει τα παιδιά και να εκπαιδεύσει διάξει με απλά πήματα και ξακάβερα. Μπορεί να χρησιμοποιήσει τα παιδιά να τα χωρίσει σε ομάδες και να τα βοηθήσει να καταστήσουν μικρές ιστορίες ενημερικής περιφοράς στις οποίες το κάθε παιδί θα παίζει το δικό του ρόλο σύμφωνα με αυτά που διδάθηκε. Έτσι θα είναι εύκολο τα παιδιά να βιώσουν και τους ρόλους του θύκη για να μπορούν να ειδιστοποιηθούν ακόμα περισσότερο για να σε ζητήσουν πιο αγκητά εκπράστατας αμώσεις του ζωοσκεικριμένου θέμου. Εξίσως σημαντικό είναι ο δάστηρος να δώσει με σαφήνια τους κανόνες του σχολείου κατά της βίας καθώς και τις συνέβειες αν δεν τελειθούν οι κανόνες αυτήν. Ή να έρχεται πως σε κάποια σχολεία δεν έχουν σαφήνιες κανονισμοί στις σχέσεις με την αντιμετώπιση των χρυσούς ανθρώπων βίας. Υπάρχει η λογική παιδιά εις τέτοια γραστά να τα βρουν μόνα τους. Έτσι τα σχολεία του Λάσσου προέδρουν την βία. Τα σχολεία όμως τα οποία δίνουν ένα σαφές μήνυμα το τελείδι δε να έρχονται μόνο τους έχουν πολύ πιο περιορισμένες ανιδικές συμπεριφορές από την παιδιά των ανθρώπων. Μια ακόμα σημαντική παράμετρος στα πλαίσια της πρόληψης για τον δάσκαλο είναι το βασιστική ουσιαστική αποκτήια μη έρχοντας στο περιβάλλον το σχολείο. Όλοι γνωρίζουν ότι το σχολείο δεν μπορεί σε απόλυτο μαθημό να προσφέρει ένα σαφές περιβάλλον όπου τα παιδιά τα κυκτημένουν να αποκτιαστεί από το κορφίς η εθνική σωματική βία. Βέβαια αυτό δεν σημαίνει ότι το σχολείο δεν μπορεί να τριωρήσει τέτοιες περιφορές. Πιο συγκεκριμένα μια βροχή μελέτη του περιβαλλοντικού συγκεκριμένου σχολείου μπορεί να αποκαλέψει περιερχές που στερούνται επίγελψεις ή είναι πλάχθανομένες. Επίσης και ακόμα για τη δεύτερη οργάνωση του χώρου μπορεί να βοηθήσει τα παιδιά να εξοδόνουν τα δυο δικαιωτικικά θεσσόρες του διαλυμάνου. Επίσης σημαντικό είναι να εμπεριστοποιηθούν και οι γονείς για το θέμα της κολυμπιστίας που εκπανέφερε και οι συνάδελφους. Ακόμα σημαντικό είναι να συνεργάζεται με φορέστικια, σε εκπαίδευσης και δικαιοσύνης. Ο δάσκαλος το πρίσεξε πρέπει να ευστηρίζει και να έχει μια θεωρητική κατάληψη. Είναι πάρα πολύ σημαντικό να υπάρχει και μια πρακτική εξάσκηση τώρα. Δε ουσίδητο χρειάζεται να κατέχει. Η αποκαθέτερα στην ασκαλιά είναι απλά δεν έχει αποτελέσματα. Γι' αυτό ο δάσκαλος θα πρέπει να έχει την ικανότητα να χρησιμοποιήσει την ανομιολογία των ψυχολικών επιπέδων και συμπεριφορών και να κατευθύνται σε μία τάση. Για να ζητήσει αυτό ο δάσκαλος θα πρέπει να εντοπίζει πότε είναι η στάθμιση της θερκότητας. Θα πρέπει να επαγρυπνεί η καθημερινά, σε κάποιες ορισμένες στιγμές της ημέρας, του μήνα ή του τριμήνου, να εντοπίζει πότε αρχίσουν οι μεγαλύτεροι συμπεριφορές των παιδιών. Όπως όμως συμβαίνει σε αυτή η σχολική σχολεμιά, σαν τα παιδιά πρέπει να δεχτυμάσουν πού θα οδηγούν το σκάιο. Έτσι, λοιπόν, θορυφώδες εκδηλώσεις ή άγγελες μετακλίνηση θα πρέπει να εντοπίζονται άμεσα και να καταστέλλονται, είτε με ένα πλόο νεύμα, είτε με την πιο αίθληρη αποδοχή για την πηλωγράφωνα στάθμιση. Αν, παράλληλα, εκδηλωθεί η πίεση περιφορά, τότε θα πρέπει να υπάρξει άλλη συμπαρέμβαση, όπου για καταστάσεις περισσότερους σύγκριντες ή που συμβαίνουν πλέον καθ' ανάληψη, καλύπτουν επιδιώσεις, επιδηλωμίες και συζήτησης συντάρξης μετά από συστηματικά ποιούσαν ταφέες. Σε τέτοια συζητήσεις, όπου τα παιδιά δόντουν να συμμετέχουν, συγκνάω να καλύπτωνται περιστατικά διάστηση που συνέβη σαν ήχο από τον χρόνο. Όμως, για να απελευθερωθεί ο λόγος, απαιτείται παρουσιακός προσώπου που τον δέει μη τον χειρίζεται και βοηθάς τον να μην περιουριστούν στις απειές δεξιτώσεις αλλά με αλειθήμα αποφάσεις. Ακόμα θα πρέπει να τηρήσει την τιμωρία τον κεφάλαιο του κανονισμού του σχολείου. Όλοι γνωρίζουμε ότι για να είναι αποτελεσματική μια ευκολία, θα πρέπει να είναι δίκαιη και ανάλογη με το σφάλαιο το οποίο έχει εκπληκθεί. Η τιμωρία δεν πρέπει ποτέ να χρησιμοποιείται διευκολικά ή απλώς διευκολικά σχεδόν στους συμπερές τα όρια. Συνήθως οι σπινές δεν χρειάζουν το μαθητήθι. Οι πολύ άδικες σπινές ή οι πολύ αυστηρές συμπαρασύνουν την ομάδα στο να συμπαραστέκεται στο μαθητήθι ή κάποιες συναπλά και επιθυμητές, παρά το σχάδιο για το πολύ λίγο που θα έχει ο μαθητής στο να χάσει το μαθημά του. Έτσι, λοιπόν, μια τιμωρία θα πρέπει να είναι πάρα πολύ μεγαλυμμένη από το σχολικό περιβάλλον και να αποδίνεται με βάση πως την αδικία του έχει διαπραγματεί. Αφού, λοιπόν, αποδοκιμαστεί η βία συμπεριφορά, ο δάσκαλος θα πρέπει να στηρίξει στον παιδί της θύμω, πρόδηστα εντοπίζοντας το βοθμό και το είδος της βίας που έχει υποστή. Θα πρέπει να ακούσει στην εποπτεία του και να του υπερθυμίσει πως βρίσκεται εκεί για να τον προστατεύσει και να τον στηρίξει. Και το ίδιο το οποίο θα πρέπει να καταλυάζει πως, αν τα σπάσει το ίδιο τον 12ο χρησιοποίης, δεν θα μπορέσει να αντιμετωπίξει τα περιστατικά της βίας, στα οποία έρχεται εντομένου. Ακόμα θα πρέπει να ενημερώσει άντιση της νομής των εμπιακομένων αυτόν, καθώς η επιεύθυνση του σχολείου. Και γι' αυτό θα έρχεται στο σχολείο να μπορεί να καταγράφει τέτοια συμβάντα σε είδους ή συγνώμητα, για να μπορεί να τα κατατοποιήσει πιο οδραιασματικά. Σημαντικό επίσης είναι να μην στιγματίσει τους στίδες και τα θύματα της σχολικής βίας. Το σύμφωνο σύμφωνο είναι το ότι υπάρχει ένα περιστατικό σχολικής βίας, να μαζεύονται όλοι θύμες και θύματα, την ίδια στιγμή, και να προσπαθεί να πληγχθεί. Αυτή όμως η πρακτική εφθαρρύνει τα ψέματα της νύσης της οικογραφίας και στιγματίζει τα παιδιά, τα οποία έχουν πληγχθεί. Οπότε, απαραίτητη προηγόδευση είναι κατηδύα να συμμετοχθεί, δεν αποφεύγοντας την δημόσιο ειδικό πευσίδι των αχλειάς και της πορείας. Σημαντικό είναι να έχει βγει και ουσιαστική παρακολουθώση των παιδιών μετά τον καλλιστανικό, όπως και με παιδί στενή συνεργασία και κοινωνία με το σχολικό. Τέλος και πάρα πολύ σημαντικό, εάν κρυφθεί αναγκλαίω, θα πρέπει να αναζητήσει βοήθεια από κάποιο δημιουργικό ψυχίες υγείας για εκείνες τις ίδιες περιπτώσεις των φυτών, που δεν μπορούν να δείξουν καμία συνέστηση και επικαντάστηση των δυο θύματος, ούτε την ειδική λάβη που προκαλούν. Εκεί η υπόμεση της τάδης παραβεί στις συγκρήσεις ψυχολογικής προσθήκσης, γιατί όλες τις παραμάνες που λες να σας δώσουμε μπορούν να αποδεχθούν αποτελεσματικές. Σημαντικό είναι να γνωρίζω ότι υπάρχουν πολύ σχεδημένες τεχνικές τις οποίες μπορούν να ακολουθήσουν την πραγματική τέρηση και οι δάσκες, ειδικά ο εκπαιδευτικός, που αφορά την πετόπιση της σχολικής βίας. Μακάρι να έχουμε τον χρόνο να μπορούσαμε να στραστηρίζουμε τις παραθέσεις χρόνια συμφελτικά και μακάρι να μας δώσει η δυνατότητα σε ένα δεύτερο, ίσως σε μία άλλη μήλια, να δωρέσουμε να δικεντρωθούμε σε αυτές που ίσως θα σωθούν να είναι ακόμα πιο χρήσιμες.