Ecclisiastical Law II (Erasmus): Παρακαλώ, φίλοι μου, σε το πέμπτο λεκτήριο της Εκκλησιαστικής Λόγας του Ράσμου, συνεχίζω να εξηγήσω το παράδειγμα 3, παράγραφο 1, της Ελληνικής Κυβερνήσης για την Εμφανιστική Λογή. Τώρα συνεχίζω να εξηγήσω το 3ο παράδειγμα, το ίδιο παράγραφο. Ξεκινάμε με το ίδιο παράδειγμα, το ίδιο παράδειγμα είναι οτοσέφαλος και δημιουργημένος από τον Παρακαλώ Σύνοδο της Εκκλησιαστικής Λόγας και τον Παρακαλώ Σύνοδο της Εκκλησιαστικής Λόγας, οδηγώντας και συνεχίζοντας, σχετικά με το στρατιωτικό σύνοδο της Εκκλησίας, συνεχίζοντας με τις προβλήματα του Πατριαρχικού Σύνοδου του Ιουνου 29, 1850 και του Σύνοδου Ακτου του Σεπτέμβρου 4, 1928. Στο τρίτο παράδειγμα, στο πρώτο παράδειγμα, δεν είναι σωστό να γράψει σε αυτή τη δημιουργική δημοσιογραφία, ότι η Εκκλησία της Ελλάδας είναι οτοσέφαλος, επειδή μόνο ένα από τα κομματικά μέρη της Εκκλησίας της Ελλάδας είναι οτοσέφαλος, τα άλλα κομματικά μέρη, δηλαδή τα μετροπολίσια της Νότων Ελλάδας ή τα μετροπολίσια των τελικών νέων χώρων, δεν συμφωνούν σε μια οτοσέφαλικη χώρο, επειδή ανήκουν στην εκκλησιαστική κυριαρχία της Εκκλησίας της Κωνσταντινόπλου. Η εκκλησιαστική κυριαρχία της Κωνσταντινόπλου, όπως είπα σε το τελευταίο μήνυμα μου, συμφωνήθηκε με το ελληνικό κυβέρνημα για να δημιουργήσει μια νέο οργανισμό, η οποία είναι σχετική με την οτοσέφαλικη κυριαρχία της Ελλάδας, η οποία είναι η κομματική μετροπολίσια της Κωνσταντινόπλου και η άλλη κομματική μέρη είναι η κομματική μετροπολίσια της Κωνσταντινόπλου ή μετροπολίσια σχετικών νέων χωριών. Η κυριαρχία της Ελλάδας δεν έχει κυριαρχική κυριαρχία πάνω στις μετροπολίσια της Κωνσταντινόπλου, η οποία σχετικά με την οτοσέφαλικη κυριαρχία της Κωνσταντινόπλου και η οποία είναι σχετική με την οτοσέφαλικη κυριαρχία της Ελλάδας σε μια άλλη οργανισμία που ονομάζεται ορθοκρασία της Ελλάδας και σε οποία ορθοκρασία της Ελλάδας? Ούτε οι σχετικοί της οτοσέφαλικης κυριαρχίας της Ελλάδας, ούτε οι σχετικοί της νότων Ελλάδας, ούτε οι σχετικοί των νέων χωριών, συνεργαζόμαστε σχετικά με την οργανισμία που ονομάζεται ορθοκρασία της Ελλάδας. Για αυτό το λόγο, εξηγήθηκε ήδη ότι η ορθοκρασία της Ελλάδας δεν είναι οτοσέφαλικη, όπως διαβάζει η Κωνσταντινόπλου. Η ορθοκρασία της Ελλάδας εμπνεύστηκε από τον Θεό Σύνοδο που υπηρετήθηκε στους βίσκοπους και την παραμονή Θεό Σύνοδο. Η ορθοκρασία της Ελλάδας είναι μια δημόσια ορθοκρασία, που κομμάτι είναι οτοσέφαλικη, όπως διαβάζει η ορθοκρασία της Ελλάδας, και κομμάτι δεν είναι οτοσέφαλικη, η οποία διαβάζει τη μετροπολί em Votoritsi, o sinodofiarasi, que é chamado na 3ª versão do 1º parágrafo do radículo 3 da Constituição Griega como o sinodofiarasi holy, que é o sinodofiarasi. Mas, porque o Holy Synod of Serving Bishops, ou o sinodofiarasi, que é presidido pelo bishops of Athens, está convencido, em uma sessão ordinaria, em uma sessão ordinaria, que é a Parlamental Law nº 590, de 1977, em sessões extraordinárias, em sessões extraordinárias, em sessões extraordinárias, em sessões extraordinárias, em sessões extraordinárias, e que Haha have e que Haha have em sessões extraordinárias, em sessões extraordinárias, em sessões extraordinárias, em sessões extraordinárias, em sessões extraordinárias, em sessões extraordinárias, em sessões extraordinárias, em sessões extraordinárias, em sessões extraordinárias, em sessões extraordinárias, em sessões extraordinárias, em sessões wieldais… em sessões extraordin careers, em sessões extraordinários, em sessões extraordinrios, em sessões extraordinários, em sessões expressionais, em sessões adolescentais, e em sessões extraordinários, e em sessões extraordinários, em sessões extraordinários, Ακόμα και μερικά συμμετοχεία που προσφέρουν στις συγκεκριμένες προσφέσεις του κυβερνητικού στρατιώτηματος της Ευρωπαϊκής Κυβερνησίας της Ελλάδας. Λοιπόν, το συμμετοχημένο στρατιώτημα, το οποίο είναι μικρό στρατιώτημα, των 12 πιστωτών προσφέροντων από τους πιστωτών τους της Αθήνας, λειτουργεί όλη τη χρονιά, εκτός από τις περίοδες όπου ο Σύνολος της Ευρωπαϊκής Κυβερνησίας, και των πιστωτών που κυβερνούν τις μετροπολίες, είναι συμμετοχεμένοι. Και, όπως έχω εξηγήσει ήδη στη προηγούμενη μορφή μου, ο συμμετοχημένος Σύνολος της Ευρωπαϊκής Κυβερνησίας έχει δύο ομάδες πιστωτών, 6 πιστωτών από τη λίστα των πιστωτών της Ευρωπαϊκής Κυβερνησίας και 6 πιστωτών από τη λίστα των πιστωτών των μετροπολίων της Ευρωπαϊκής Κυβερνησίας ή των μετροπολίων των νέων χωριών. Για μόνο ένα συνοδικό περίοδο, δηλαδή για μόνο ένα χρονικό τεράστιο. Μετά, οι δύο ομάδες πιστωτών στην λίστα, οι δύο ομάδες πιστωτών στην λίστα των δύο ομάδων πιστωτών, γνωρίζουν να γίνουν συνοδικές μέλη του Περμαντικού Χριστογραφίου, επίσης για μόνο ένα συνοδικό χρονικό περίοδο. Και ο πρόεδρος του Περμαντικού Χριστογραφίου είναι επίσης ο αρχαίος πιστωτός της Αθήνας. Αυτή η στροφή του Περμανικού Χριστογραφίου, το παράγραφο 3, παράγραφο 1, παράγραφο 3, λέει ότι η στροφή του Περμανικού Χριστογραφίου είναι διαδικασμένη από τη Στρατιωτική Στρατιωτική της Εκκλησίας. Αυτό σημαίνει ότι η Στρατιωτική Στρατιωτική της Εκκλησίας, που δημιουργήθηκε από το Παράγραφο, σύμφωνα με το αρχαίο 70, σε σχέση με την παραδοσιακή διαδικασία, αυτή η Στρατιωτική Στρατιωτική της Εκκλησίας, η οποία είναι μια στρατιωτική δικαιολογία, μπορεί να γνωρίσει ως εκδικασιακή δικαιολογία. Είναι δημιουργημένη στη Κοστιτουσία. Η παραδοσιακή δικαιολογία της Στρατιωτικής Στρατιωτικής της Εκκλησίας είναι διαδικασμένη από τη Στρατιωτική Στρατιωτική της Εκκλησίας. Είναι διαδικασμένη στη τρίτη παραδοσιά του αρχαίου παραγραφίου του αριθμού 3 της Εκκλησίας της Εκκλησίας και αυτή η στρατιωτική λέει την ίδια στρατιωτική διαδικαιολογία. Η ίδια στρατιωτική διαδικαιολογία είναι σύμφωνα με τις προβλήματα του Πατριαρχικού Τόμου του Ιουνιού 1929, 1850 και του Σύνοδου Λάκου του Σεπτέμβρου 4, 1928. Επίσης, είναι γνωστή από τις προηγούμενες μορφές του Πατριαρχικού Τόμου του Ιουνιού 1929, 1850, είναι η κανονική δημιουργία μέσω της οποίας το στρατιωτικό της Εκκλησίας της Εκκλησίας έχει καταφέρει από την Εκκλησία του Πατριαρχικού Τόμου στην Εκκλησία της Εκκλησίας της Εκκλησίας της Ελλάδας, σε κανονικό τρόπο, επειδή το στρατιωτικό της Εκκλησίας της Εκκλησίας της Εκκλησίας της Εκκλησίας της Εκκλησίας της Ελλάδα δημιουργήθηκε το 1833, κατά τη σκέψη της τότε παραδοσιακής πολιτικής αυτοκτονικής, επειδή η πολιτική αυτοκτονική ήθελε να κυβερνήσει την οργανισμή και την administration της τόσο γνωσσής οτωσεφικής Εκκλησίας της Ελλάδας και για 17 χρόνια, η Εκκλησία της Εκκλησίας της Εκκλησίας της Εκκλησίας της Ελλάδας δεν είχε κανένα κομμούνιο με τη μητέρα της Εκκλησίας, που είναι η Εκκλησία του Κωνσταντινόπλου, επειδή προκλήθηκε αυτοκτονικά, κατά πολιτική αυτοκτονική, την οργανισμή της τόσο γνωσσής οτωσεφικής Εκκλησίας. Και για αυτόν τον λόγο, το κυβέρνημα, το ελληνικό κυβέρνημα, το 1850, και το Παλαιό Σύνοδο της τόσο γνωσσής οτωσεφικής Εκκλησίας της Εκκλησίας της Εκκλησίας της Εκκλησίας της Εκκλησίας της Ελλάδας, το σχέθηκαν στην 1850 στο Παλαιό Σύνοδο της Κωνσταντινόπλου, για να καταγράψει κανονικά, από την εξουσιακή εκκλησία, το σχέθηκον της τόσο γνωσσής οτωσεφικής Εκκλησίας. Και, όπως και έχω εξηγήσει σε προηγούμενες μου μορφές, το Σύνοδο της Εκκλησίας του 4 Σεπτέμβρηου 1928 προβλέπω την εγκέλ ένας μεταξύς της τόσο γνωσσής οτωσεφικής Εκκλησίας της Εκκλησίας της Εκκλησίας της Εκκλησίας της Εκκλησίας της Εκκλησίας της Ελλάδας, ή μεταπροσώπισης σχετικών νέων χώρων. Οι σχετικές προσέγγισης του Πατριάρκου, του Συνοδικού Ακτου, του Σεπτέμβρου 4ου 1928, δίνουν την οικογένεια του Πατριάρκου Συνοδικού Ακτου, της οργανισίας της Ορθοδοκοπίας της Ελλάδας. Γιατί οι προσέγγισης του Πατριάρκου Ακτου, του Σεπτέμβρου 29ου 1850, γνωρίζουν τον Πατριάρκο Συνοδικού Ακτου, ως την υπερβολική αδερφή της Ορθοδοκοπίας της Ελλάδας, προσέγγισης από την τελευταία Μετροπολιτάν της Αθήνας. Τώρα προχωρήσουμε στο δεύτερο παράγραφο του τρίτου επεισόδου της Ελλάδας. Βλέπουμε ότι το εκκλησιαστικό ρεγίμιο, που υπάρχει σε κάποιες περιοχές του κράτους, δεν θα δεχθεί σχετικά με τις προσέγγισης του προηγούμενου παράγραφου. Όπως είπα ήδη στις προηγούμενες μορφές, δεν υπάρχει στην περιοχή των ελληνικών κράτων μια εκκλησιαστική δικαστική μιας οτώσεφαλόρθοδοκοπής. Υπάρχουν δύο εκκλησιαστικά δικαστικά από δύο οτώσεφαλόρθοκοπές στην ελληνική περιοχή. Έχω εξηγήσει ήδη, όσον αφορά το πρώτο παράγραφο του τρίτου επεισόδου της ελληνικής κυβέρνησης, το εκκλησιαστικό ρεγίμ, γνωστό από την Κυβέρνηση, το οργανισμό της Ορθοδοκοπής Κυβέρνησης της Ελλάδας, που βασίζεται από την Οτώσεφαλή Κυβέρνηση της Ελλάδας και από τις μετροπολίες της νότου Ελλάδας ή των μετροπολίων των νέων νέων νέων. Αλλά υπάρχουν και άλλα εκκλησιαστικά ρεγίμια στην ελληνική περιοχή. Οι οποίοι υπάρχουν στην άλλη Ορθοδοκοπή Κυβέρνηση της Ορθοδοκοπής Κυβέρνησης, η οποία έχει δικαίωμα στην ελληνική περιοχή. Η Ορθοδοκοπή Κυβέρνηση της Κρήτη. Από το κανονικό σχόλιο, δηλαδή από το σχόλιο της ελληνικής λόγας της Ορθοδοκοπής Κυβέρνησης, είναι μια μη ορθονομική κυβέρνηση, υποδοχημένη από την Οτωσεφαλή Κυβέρνηση της Εκκλησιακής Πατριαρχίας. Η Ορθοδοκοπή Κυβέρνηση της Κρήτη είναι επίσης μια κυβέρνηση κυβέρνησης, επειδή το κανονικό σχόλιο της Εκκλησιακής Πατριαρχίας είναι δημιουργημένο από το ελληνικό σχόλιο. Και μέχρι τελείως δεν είχε την ικανότητα να δημιουργηθεί εργασίες. Επειδή, στις παραδοσιακές γερμανικές τεχνικές της Εκκλησιακής Πατριαρχίας, δεν υπήρχαν ικανότητες της Εκκλησίας, ικανότητες της Εκκλησίας, για την επαρσιακή γερμανική της Εκκλησίας, που είναι παραδοσιακή από την Εκκλησία της Κρήτη, που βρίσκεται στην Ερακλειόν, από την Εκκλησία της Κρήτη. Ακόμα και τελευταία, μετά τα σχετικά μεταλλευκάσεις της Εκκλησίας της Εκκλησίας της Κρήτη, από την Εκκλησία της Κρήτη, την επαρσιακή γερμανική της Εκκλησίας της Κρήτη, η οποία είναι η υψηλή εκκλησιαστική ικανότητα, κατά την επαρσιακή γερμανική της Εκκλησίας της Κρήτη, και τα άλλα οργάνια της Εκκλησίας της Κρήτη, έχουν εξακολουθήσει την ικανότητα για να προτεραιωθεί τις εργασίες στις συγκεκριμένες θέσεις, για τις οποίες αυτές οι δυνατότητες της Εκκλησίας της Κρήτης έχουν εξακολουθήσει. Το παράγραφο δεύτερο του αρτικού τρίτου σχετίζεται, όπως ένα εκκλησιαστικό ρεγίμιο, αλλά υπάρχουν και άλλα εκκλησιαστικά ρεγίμια στην Ελλάδα. Οι μετροπολίες του Δουδεκανέζ, πέντε μετροπολίες και η πατριαρχική εξορσία του Πατμούς, υπάρχουν σύντομα στην Εκκλησιαστική Πατριαρχία της Κωνσταντινόπλου. Το σύστημα της Εκκλησιαστικής Πατριαρχίας της Κωνσταντινόπλου είναι αυτό το μετροπολίες του Δουδεκανέζ, με το οποίο η πατριαρχική εξορσία είναι ασυμβολιωμένη, αντί το γεγονός ότι η πατριαρχική εξορσία του Πατμούς δεν είναι μία ποιότητα, αλλά μια πατριαρχική εξορσία, η πατριαρχική εξορσία του Πατριαρχικού Μοναστήρια του Ιωάννου Βιθεολογίου, όλοι αυτοί οι δυνατές, όλοι αυτοί οι εξορσίες του Δουδεκανέζ, πέντε μετροπολίες και πατριαρχική εξορσία του Πατμούς, ο οποίος έχει το σύστημα της αλληλεγγύησης μεταξύ Πατριαρχίας και κράτων, όπου ο κράτος, το κράτος, το Παλαιόμεντο, δεν δημιουργεί κάθε αλληλεγγύησης, επειδή η αλληλεγγύηση της αλληλεγγύησης εξορσίας του δυνατών, είναι η κανονική λόγω του Εκκληματικού Πατριαρχικού. Και υπάρχει και ένα άλλο εκκλησιαστικό ρυθμίο, αυτό του Μαύου Τάθος, για το οποίο θα μιλήσω στο επόμενο φοράδι. Ευχαριστώ για την παρακοπή σας. |