Ημερίδα Γραφείου Εθελοντισμού για τον επαγγελματικό προσανατολισμό των μαθητών /

: Πανοσυολογιώτατε, κύριε Πρόεδρε της Κοινότητας Φλόρινας. Σας καλωσορίζω στη σημερινή μας εκδήλωση που διοργανώνει το Γραφείο Θελοτισμού Δήμου Φλόρινας σε συνεργασία με το Φροντιστήριο του Ορνικίδη και το Σύλλογο Γονεό και Κηδαιμόνο του Πρώτου ΕΠΑΡΤ. Μια ξεχωριστή εκδήλωση αφιερωμένη από πληστικά σ...

Πλήρης περιγραφή

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Γλώσσα:el
Φορέας:Δήμος Φλώρινας
Μορφή:Video
Είδος:Συνεδριάσεις
Συλλογή: /
Ημερομηνία έκδοσης: ΔΗΜΟΣ ΦΛΩΡΙΝΑΣ 2023
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:https://www.youtube.com/watch?v=qQtXGzMA_U4&list=UCFUiHxymvhWnKDmDGnyoFdA
Απομαγνητοφώνηση
: Πανοσυολογιώτατε, κύριε Πρόεδρε της Κοινότητας Φλόρινας. Σας καλωσορίζω στη σημερινή μας εκδήλωση που διοργανώνει το Γραφείο Θελοτισμού Δήμου Φλόρινας σε συνεργασία με το Φροντιστήριο του Ορνικίδη και το Σύλλογο Γονεό και Κηδαιμόνο του Πρώτου ΕΠΑΡΤ. Μια ξεχωριστή εκδήλωση αφιερωμένη από πληστικά σου μαθητές, τις μαθήτρες και τους γονείς του ενώπισης της διαδικασίας των εξετάσεις του Λυκείου. Μια εκδήλωση που επιθυμούμε να εξελιχθεί σε συζήτηση και όχι σε μονολόγου. Εάν το επιθυμεί να απευθύνει ένα σύντομο χειρετισμό που έχει πρόσκοψη στις Ιεράς Μητρόπολης Φλόρινας. Επίσημοι προσκεκλημένοι, αγαπητοί συνδεργανοτές, αγαπητοί γονείς, αγαπητα παιδιά, Χριστός Ανέστη, βρισκόμαστε σε μια ακόμη εκδήλωση του Γραφείου Εθελοντισμού μαζί με το ΕΠΑΛ, μαζί με φροντιστήριο, η οποία σίγουρα θα είναι προσόφελος όλων, από τον πιο μικρό μέχρι τον πιο μεγάλο. Καταφέρω τις ευχές του Σεβασμιωτά του Πειμενάτη μας, κύριο Θεοκλή, το οποίος για λόγους ανεξάρτητος από τη θέλησή του δεν βρίσκεται σωματικός ανάμεσά μας, για μια καλή επιτυχία στις εργασίες όλης αυτής της εκδήλωσης. Θα συνεχίσω με τους διοργανωτές, δίνοντας το λόγο στον κύριο Μιχάλη Χάτζιο, υπεύθυνο του Γραφείου Εθελοντισμού. Καλησπέρα σε όλους και σε όλες. Θα πω ελάχιστα πράγματα, αφού η σημερινή ημερίδα συζήτηση κυρίως δεν χαρακτηρίζεται από αυστηρά πρωτόκολλα και δεν χρειάζονται φιεροχαιρετισμοί. Είναι μια ξεκάθαρη προσπάθεια ενημέρωση και πληροφόρησης και είναι αφαιρωμένη εξ ολοκλήρου στους μαθητές και στους γονείς τους, οι οποίοι σε λίγες ημέρες θα εμπλακούν και επίσημα στη ψυχοφθόρα διαδικασία των εξετάσεων και θα κληθούν να σηκώσουν το βάρος της επιλογής για την επαγγελματική σταδιοδρομία των παιδιών τους. Πιστεύω ότι θα ακουστούν και κυρίως θα συζητηθούν μετά χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με το ομίζον θέμα του επαγγελματικού προσανατολισμού αλλά και τη διαχείριση άγχους που αναπόθετα προκαλεί η διαδικασία των εξετάσεων στους εξεταζόμενους αλλά και σε όλο το κοινωνιακό περιβάλλον. Για όλα αυτά θα μας μιλήσουν και θα μας πληροφορήσουν ειδικοί και καταξιωμένοι επιστήμονες. Ο σύμβολος επαγγελματικού προσανατολισμού ο κ. Στορνικήδης Ιωάννης και η ψυχολόγος κ. Κυριακοπούλου Μαγδαλινίκ. Να τους ευχαριστήσω ξεαρχής για την ευγενική τους, εθελοντική προσφορά να τονίσω, να μας παρέχουν έγκυρες πληροφορίες και απαντήσεις με τον κύρος των επιστημονικών τους γνώσεων. Προσωπικά, ως υπεύθυνος του Γραφείου Θεοθεματισμού του Δήμου Φλόρινας, θα σταθώ στη σημασία που έχει και σε αυτή την περίπτωση η συνεργασία και η συνέργεια με συλλόγους και φορείς. Και λέω φορείς, γιατί εκτός των επιστημόνων που ανέφερα, συνδιοργανωτής της σημερινής σίγουρα χρήσιμης συνάντησης, είναι και ένας ιδιαίτερο ενεργός και αξιόπερος για τη δράση τους σύλλογους. Ο Σύλλογος Ρωνικής και Δαιμόνων του Πρώτο ΕΠΑΛ, με τα μέλη του οποία έχω τη χαρά να συνεργαστώ για μία ακόμη φορά. Του συγχαίρω δημόσια το έργο που επιτελούνε, αφού ως εκπαιδευτικός γνωρίζω πολύ καλά την αξία και τη χρησιμότητα που μπορεί να έχει ένας ενεργός και δραστήριος Σύλλογος Βονένου στο εκπαιδευτικό έργο, δίπλα στο δάσκαλο και στο καθηγητή. Κλείνοντας, ευχαριστώ από καρδιά μου και με κάθε ειλικρίνεια στο Λόγο, όλους τους παρευρισκόμενους. Το μεγαλύτερό όμως ευχαριστώ τον Χριστό στους μαθητές και τις μαθήτριες, που με κάθε ευκαιρία και σε κάθε κάλεσμα βρίσκονται στη πρώτη γραμμή των δράσεων του Γραφείου Θεονοντισμού. Αποτελούν τη δύναμη και την έμπνευσή μας. Κάνουμε πράξη μαζί το κοινό μας όραμα, γιαγώνομη συνεργασία και καλλιέργεια της κουλτούρας του Θεονοντισμού και της εμπνευσίας μας. Σας ευχαριστώ και σας καλώ, μετά το πέραστη συζήτηση των εισηγείσων μάλλον, ή και κάτι διάρκεια αυτό, νομίζω, επιστήμα να σας το επιτρέψω, να θέσετε ερωτήματα προβληματισμούς στους αξιόλογους εισηγητές. Έχουν να δώσουν απαντήσεις, έγκυρες απαντήσεις. Γι' αυτό είμαστε εδώ, για να φύγουμε όλοι λίγο σοφότεροι και περισσότεροι ενωμενομένοι. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ. Ευχαριστούμε πολύ. Και θα συνεχίσουμε με τον κ. Πακάλι Γεώργιο, αντιπρόεδρο του Συλλόγου Νέων Κυκηδημώνων, του Πρώτου ΕΠΑ. Καλησπέρα κι από εμένα. Σας ευχαριστούμε πάρα πολύ που έρχετε. Είναι μια μερίδα που κάνουμε για τα παιδιά μας, για να τα βοηθήσουμε. Ευχαριστούμε πάρα πολύ όλους τους επίσημους που στους Κυκηδημένους που έχουν έρθει, τους καθηγητές του σχολείου μας του Πρώτου ΕΠΑ και όλους όσοι έχουν βοηθήσει. Ευχαριστούμε πάρα πολύ το Δήμο Φλόρινας και ιδιαίτερα τον κ. Χάτζο για την Εθνιωτισμό, τον κ. Τορνικίδη που είναι σε αυτή τη δέντρα. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ που είστε εδώ. Ευχαριστούμε πολύ και περνάμε στο θέμα της συζήτησης με τους αξιόλογους ομιληκτές μας, τον κ. Τορνικίδη, Ιωάννη, Σύμβουλ Επικαιρματικού Προσονατολισμού και την κ. Κυριακοπούλου-Μαγδαλινή, Συμφολόγο. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που είστε όλοι εδώ, ιδιαίτερα τα παιδιά που είναι εδώ μαζί μας, γιατί για τα παιδιά γίνεται όλη αυτή η εκδήλωση. Ευχαριστούμε πολύ το Γραφείο Εφελοντισμού και τον Μιχάλη Χάτζιο. Συγχαρητήρα για άλλη μια επιτυχημένη εκδήλωση. Και άλλες περιμένουμε από εσάς και είμαστε σίγουροι ότι θα έχετε. Είμαστε εδώ να βοηθήσουμε όσο μπορούμε με τις γνώσεις μας και εμείς, με την εμπειρία μας. Και Μαγδαλινή κι εγώ. Μαγδαλινή, το κουμπάκι. Τώρα καλύτερα. Ωραία. Να ευχαριστήσω κι εγώ με τη σειρά μου που είστε όλοι εδώ, ειδικά τα παιδιά. Στη συνεργασία με το Γραφείο Εφελοντισμού προσπαθούμε να δώσουμε έγγελες απαντήσεις στις ερωτήσεις σας, προβληματισμούς σας, σε οτιδήποτε σας απασχολεί, γι' αυτό είμαστε εδώ διαθέσιμοι και ανοιχτοί σε ό,τι έχετε να μας πείτε. Σας ευχαριστούμε πάρα πολύ. Επίσης εγώ ήθελα να τονίσω γιατί είναι και ψυχολόγος εδώ. Γιατί ουσιαστικά είναι μια δικτύωση, δεν μπορούμε να είμαστε μόνοι μας σε αυτό. Είναι ένα σύμβουλος προς ανατονισμού, μια ψυχολόγος, ίσως θα χρειαστεί και ένας άλλος. Ουσιαστικά πρόκειται για διεπιστημονική ομάδα η οποία είναι εδώ να στηρίξει τον μαθητή και έτσι λειτουργούμε και ατομικά στα επαγγελματά μας δηλαδή. Έτσι πρέπει να προσεγγίζουμε το θέμα και να παραπέμπουμε ο ένας τον άλλον και όλοι οι φορείς του τόπου, περιπτώσεις μαθητών, προβληματισμούς και τα λοιπά. Τώρα θα ξεκινήσουμε σιγά σιγά με το θεωρητικό κομμάτι και θα πάμε και στις ερωτήσεις σας. Στο επαγγελματικό μου μέλλον τι μου συμβαίνει, τι να γνωρίζω, ας δούμε λίγα πράγματα. Καταρχήν έχουν γίνει πολλές έρευνες, πολλές επιστημονικές έρευνες, δεν είναι τυχαίες, στα πλαίσια πανεπιστημιακών ιδρυμάτων έγκριτων και στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και τα αποτελέσματα είναι σαφή. Η περίοδος της εφηβίας χαρακτηρίζεται από τον καθορισμό μοναδικών και ξεχωριστών χαρακτηριστικών εαυτού. Και η περίοδος της εφηβίας που είστε εδώ διαπλάθεται σιγά σιγά το χαρακτήρα σας, την προσωπικότητά σας αυτά τα χρόνια. Είναι χρόνια διαμόρφωσης προσωπικότητας και επαγγελματικής προσωπικότητας σιγά σιγά. Βέβαια είναι διαβίου η διαμόρφωση της επαγγελματικής προσωπικότητας, δεν σταματάει στην εφηβία, αλλά ξεκινάει, ξεκινάει από τα παιδικά χρόνια, αλλά στην εφηβία ουσιαστικά γίνεται εικόνα το όνειρο του εφήβου, βλέπει σιγά σιγά να υλοποιείται κάτι που σκεφτότανε, κάτι που ήθελε να κάνει στο μέλλον επαγγελματικά. Και έχουμε διάφορες, και η Μαγδαλένη τα γνωρίζει αυτά, διάφορες διεργασίες που λαμβάνουν ο χώρας, φυσιολογικές, γνωστικές, συναισθηματικές, η οικογένεια σιγά σιγά αρχίζει και σε επηρεάζει πολύ περισσότερο. Ακούς, σκέφτεσαι σαν έφηβος, αφού γκράζεσαι, αφού κρατάς πληροφορίες μέσα σου, τις χρησιμοποιείς όπως εσύ νομίζεις και θέλεις και φυσικά τα χρόνια αυτά του λυκείου σε οριμάζουν και όλας, σαν παιδιά σας έχουν οριμάσει πλέον σιγά σιγά, κατασταλάζεται με το τι θέλετε να κάνετε με την ταυτότητά σας την επαγγελματική, την προσωπική. Ας προχωρήσουμε. Τα κυριότερα ζητήματα που απασχολούν είναι τον έφηβο, η διαμόρφωση της ταυτότητας τα διαδρομίας, δεν είναι απλή διαδικασία. Δεν ξυπνάς μια μέρα σαν παιδί και λες θα γίνω πληροφορικάριος, δεν είναι τόσο απλό, θα γίνω γιατρός. Είναι πολλά πράγματα που πρέπει να λάβεις υπόψη σου. Θα βγεις στην αγορά εργασίας, θα ασκήσεις το επάγγελμα, σου ταιριάζει, είσαι καλός στην επαφή με τον κόσμο, θα μπορείς να διαχειριστείς το άγχος και το στρες κάθε βήμα τόσο επαγγελματικού. Οπότε η διερεύνηση όλης, και ο σχεδιασμός της τα διαδρομία σου σιγά σιγά, βασίζεται, ναι, μέσα στα ενδιαφέροντά σου, στα προσωπικά σου χαρακτηριστικά, αλλά βλέπετε ότι και η οικογένεια αρχίζει και παίζει ρόλο. Θα αρχίσει η μαμά ξέρω. Άκουσες, ο γιος της, τάδε, αστυνομικός. Θα αρχίσει εσύ τώρα, θα λες, ναι, καλά έκανε, μπράβο, συγχαρητήρια. Ουσιαστικά, σου φυτέβουνε μέσα σου ένα σπόρο, ένα κάτι. Και αρχίζεις τώρα και αναρωτιέσαι, α η μάνα μου με θέλει αστυνομικό τώρα, με θέλει αστρατιωτικό, ξέρω, ή τη σίγουρη δουλειά. Οπότε αρχίζει η οικογένεια, οι ενδοβαλόμενοι παράγοντες, όλοι αυτοί σημαντικοί αλληφίλοι σου, ένας πρωτοξάδελφός σου πέρασε πέρυσι, ξέρω, ψυχολογία, και σε κοιτάνε. Και ξέρεις ότι περιμένουνε κάτι κι από σένα σημαντικό. Όλα αυτά σε καταβάζουν, ζυμώνονται μέσα σου, σε διαμορφώνουν, και το ευρύτερο περιβάλλον σου ακόμα. Στο σχολείο εσύ μαθητές σου, καθηγητές σου, θα πει η διευθύντρια, παιδί μου, εγώ από σένα περιμένω πολλά. Αυτό κάθεται μέσα σου σαν πληροφορία, το επεξεργάζεσαι σιγά σιγά. Είτε είσαι έφηβος, είτε είσαι ενήλικας, και ενήλικες το βιώνετε. Αυτό δεν είναι ότι δεν το βιώνετε στο επαγγελμά σας. Οπότε ο έφηβος σίγουρα ξεκινά με βάση ότι χρειάζεται να αναζητά πληροφορίες για τα επαγγελματικά του ενδιαφέροντα και τις δεξιότητες στις περιοχές που τον ενδιαφέρουν. Οπότε, ναι άκουσα αυτό που μου είπε η μαμά, άκουσα αυτό που μου είπε ένας συμμαθητής μου, ο καθηγητής στο φροντιστήριο, ok, λαμβάνω τη πληροφορία, χωρίς να με αγχώνει αυτό. Ok, έλαβα τη πληροφορία, την επεξεργάζομαι μέσα μου. Ταυτόχρονα βλέπω ότι είμαι κι εγώ ο ίδιος. Μπορώ να τα κάνω όλα αυτά που οι άλλοι βλέπουν σε μένα, στο πρόσωπό μου. Ο καθηγητής στο φροντιστήριο είσαι πολύ καλός συμμαθηματικός. Μπράβο σου, αγγίζεις μαθηματικός. Μπορώ να διδάξω σε σχολείο. Έχω το σθένος, την αντοχή να χειριστώ τάξη μαθητών. Μήπως με αφορά πιο πολύ έρευνα. Γενικότερα, όλα αυτά σιγά σιγά, σαν έφηβοι, πρέπει να αρχίσετε να τα επεξεργάζεστε και μόνοι σας. Το ίντερνετ όχι στον Θεό, πληροφορίες μπόλικες έχει, ψάχνετε, σημειώνετε, κρατάτε σημειώσεις, ζητάτε συμβουλές και από μας. Ένα τηλέφωνο δεν είναι κάτι, έναν καθηγητή σας. Υπάρχουν και υπηρεσίες να σας παραπέμψουν και εγώ. Και σιγά σιγά εντοπίζεις ποια επαγγέλματα σου ταιριάζουν περισσότερα. Τώρα, το προσπερνάω λίγο αυτό, τι θα με βοηθήσει σε όλη αυτή την κατάσταση. Τι θα με βοηθήσει δηλαδή να καταλάβω ποιος είμαι και πού βαθίζω και τι επάγγελμα θα διαλέξω. Η στοχωθέτηση, παιδιά, είναι πολύ σαφές. Σίγουρα το ακούτε από πολλούς να το λένε, ότι πρέπει να έχεις ένα στόχο. Ναι, αφού έχεις κάνει την έρευνά σου στο ίντερνετ, έχεις πάρει τις πληροφορίες που θέλεις από τους καθηγητές σου, από τα φροντιστήρια, από τις γονείς σου, έχεις γράψει κάποια επαγγέλματα, βάζεις στόχους. Χωρίς στόχους δεν μπορείς να προχωρήσεις. Ο στόχος πρέπει να είναι έξυπνος. Smart, τα ανομάζουμε εμείς όταν διαβάζουμε τη βιβλιογραφία, δηλαδή να είναι συγκεκριμένος. Πυχή, θέλω να περάσω. Γράφεις πέντε επαγγέλματα, δεν χρειάζεται ένα επάγγελμα, πέντε έξι επαγγέλματα. Μαθηματικός, γιατί το ψάξε και κατάλαβα ότι είμαι καλός μαθηματικά. Δάσκαλος, γιατί μου αρέσει να έχω επαφή με τα παιδιά. Ο στόχος πρέπει να είναι μετρήσιμος. Δηλαδή, εκτός από συγκεκριμένος, πρέπει να δεις. Ξέρω εγώ, σχολή μαθηματικών Θεσσαλονίκης δέχεται 151 υποψηφίους. Δηλαδή πρέπει να αρχίσεις να στατικοποιείς λίγο μερικά πράγματα. Να ψάσνεις και με αριθμούς ακριβώς τι γίνεται. Τι βάση έχει αυτή η σχολή που θέλω. Κατέγραψέ το, κάνε ένα αρχείο σιγά σιγά. Να είναι χρονικά οριοθετημένος. Εντάξει, εσείς έχετε το deadline της εξετάσεις. Ξέρετε ότι μέχρι τις 10 Ιουνίου, όταν ξεκινάτε 1 Ιουνίου, πρέπει να έχω τελειώσει την Ήλη σίγουρα. Πρέπει να αφήσω μερικές επαναλήψεις για το τέλος. Δεν είναι κακό και να τα γράφετε αυτά, να τα σημειώνετε σε ένα τετράδιο, σε ένα ηλεκτρονικό μέσο. Ο στόχος πρέπει να είναι ρεαλιστικός. Δηλαδή, θέλω να γίνω γιατρός, αλλά γράφω 14 και 15. Έχει μία πηχή και στα άλλα μαθήματα 12. Δεν μπορώ να περάσω ιατρική, πρέπει να πατάω και στη γη. Και έναν εφικτός, δηλαδή, τι σημαίνει εφικτός. Μπορεί η οικογένεια να με βοηθήσει, μπορεί να με στηρίξει ή να σπουδάσω Θεσσαλονίκη. Ή ξέρω, πρέπει να περιοριστεί γύρω γύρω ή στην πόλη μου. Αυτά όλα σιγά σιγά, πρέπει να τα βλέπετε και να τα μελετώ. Οι δεξιότητες στα διαδρομίας, ουσιαστικά αυτό είναι το μέλλον και του κλάδου μου, και από όλων κλάδων συγχολογίας. Αυτά μπαίνουν σιγά σιγά στον προσκήνιο. Τι είναι οι δεξιότητες στα διαδρομίας. Βασικά τα χαρακτηριστικά τους, ας δούμε. Ενδυναμώνουν την ικανότητα του ατόμου για μάθηση, προσαρμογή, πρόβληψη, διερεύνηση, δημιουργία αλλαγών, αντιμετώψει μεταβάσεις. Δηλαδή, πλέον, οι κοινωνίες έχουν γίνει πολύ απαιτητικές και το καταλαβαίνετε όλοι. Ο δημόσιος τομέας ηρικνώνεται, οι ίδιοι ιδιωτικοποιούνται πολλά κομμάτια του, άρα περάσαμε λίγο αυτές τις εποχές του να τρυπώσει στο δημόσιο και χαλάρεσε μετά. Τώρα μετράνε προσώδα, μετράνε δεξιότητες μετάβασης και ας τις δούμε σιγά σιγά. Λοιπόν, οι δεξιότητες αδιοδρομίας, σ' αυτές θα ταυτιστείτε και πολύ ενήλικες, όχι μόνο τα παιδιά. Ψυχική ανθεκτικότητα, είσαι στη δουλειά σου και βάλεσαι κάθε μέρα. Πρέπει να έχεις γερό στομάχι. Όλα αυτά πλέον καλλιεργούνται στα πλαίσια της ψυχολόγων, γραφείων, υπηρεσιών και δημόσιων. Δηλαδή, δεν μιλάω μόνο για τον ιδιωτικό τομέα. Υπάρχουν δραστηριότητες, ασκήσεις να σε κάνουν πιο δυνατό. Διεκδικητικότητα, και στα πλαίσια του δημοσίου ισχύουν πολλές από αυτές τις δεξιότητες. Επαγγελματική προσαρμοστικότητα. Ξεκινάω με ένα επάγγελμα και μετά ξαφνικά οι δεοί κλείνει και μου λένε πρέπει να μπεις στη προσβυστική. Εκεί πρέπει να πουσαμώσεις κάπως, στο νέο αυτοεργασιακό περιβάλλον. Η διευθύντρια κλείνει το ΕΠΑΛ, δεν υπάρχουν ομα αυτές και τραβάνει σε μια υπηρεσία άλλη. νέο περιβάλλον εργασιές, άλλα καθήκοντα. τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα. τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα. τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα τέχαια να βλέπω μπροστά και να μην επαναπάδομαι σε μια θέση και μια καρέκλα