Φυσική Αγωγή - Σωματικά σχήματα - επίπεδα - παιχνίδια ισορροπίας - Α΄-Β΄Δημοτικού Επ. 150 /

: [♪ Μουσική Γεια σας, παιδιά! Είμαι η Αμαλία, είμαι γυμνάστρια και σήμερα θα κάνουμε μάθημα... μάθημα από το σπίτι. Θα είναι ένα διαφορετικό μάθημα. Δεν θα είναι σαν ένα μάθημα στην αυλή. Όμως, εγώ έχω σχεδιάσει ένα μάθημα... για να παίξουμε, να κινηθούμε... να γυμναστούμε και να θυμηθούμε πράγματα...

Πλήρης περιγραφή

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Γλώσσα:el
Φορέας:Υπουργείο Παιδείας
Μορφή:Video
Είδος:Ανοικτά μαθήματα
Συλλογή: /
Ημερομηνία έκδοσης: Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων 2020
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:https://www.youtube.com/watch?v=SBJ7hf0Nhbg&list=PLvLZ8duymN1Bdag3D9ibNaERK3A-nG3pI
Απομαγνητοφώνηση
: [♪ Μουσική Γεια σας, παιδιά! Είμαι η Αμαλία, είμαι γυμνάστρια και σήμερα θα κάνουμε μάθημα... μάθημα από το σπίτι. Θα είναι ένα διαφορετικό μάθημα. Δεν θα είναι σαν ένα μάθημα στην αυλή. Όμως, εγώ έχω σχεδιάσει ένα μάθημα... για να παίξουμε, να κινηθούμε... να γυμναστούμε και να θυμηθούμε πράγματα... που έχουμε διδαχθεί στην αυλή μας. Θα είναι διαφορετικό, γιατί στο ζέσταμά μας... δεν θα είναι ένα απλό ζέσταμα που κάνουμε πάντα στην αυλή. Θέλω να κάνουμε ένα ζέσταμα και να θυμηθούμε... τα κινήσεις και κατευθύνσεις. Θα σας τα λέω και στη συνέχεια. Τα υλικά τώρα, μετά θα περάσουμε στα σωματικά σχήματα... στο κυρίως μέρος. Μπόδια, θα βάλουμε πολλές ασκήσεις, ποικιλία... και παιχνιδάκια, για να έχει ένα ενδιαφέρον. Και στο τέλος, πάλι η αποθεραπεία μας... θα το δείτε, αποτελεί μια έκπληξη. Τα πραγματάκια που θέλω να χρησιμοποιήσετε... είναι μέσα στο σπίτι σας, δεν χρειάζεται να πάτε να πάρετε κάτι... μαξιλάρια, ένα... Εγώ τώρα έχω μία μπασκέτα, εσείς μπορεί να μην έχετε. Όμως μπορείτε να πάρετε ένα μπολ της μαμάς... ή να πάρετε ένα κουτί, ένα μπαλάκι έχουμε όλοι... και θα το βάλουμε ως στόχο, γιατί μία από τις ασκήσεις... θα είναι και ο στόχος, η ρίψη της μπάλα σε έναν στόχο. Κόνους έχω εγώ, εσείς δεν είστε υποχρεωμένοι να έχετε κόνους. Μπορείτε όμως μικρά αντικείμενα, ας πούμε να βάλετε γόμες... για να κάνετε έτσι, να κάνουμε την άσκηση. Ό,τι μικρό αντικείμενο έχετε στο σπίτι, πάντα με ασφάλεια. Αν έχετε και τους γονείς μαζί, ωραία σηκώστε τους κι αυτούς... να κάνουμε μαζί πραγματάκια ή τα αδέλφια σας, να συμμετέχουμε όλοι. Θα σας τα λέω κιόλας και στη συνέχεια, ότι χρειαστώ, ότι πρέπει να πάρετε. Πάμε λοιπόν να ξεκινήσουμε το ζέσταμά μας. Πάντα η γυμναστική μας ξεκινάει με ένα ζέσταμα. Σηκωθείτε από τους καναπέδες γρήγορα. Μπράβο παιδιά! Και πάμε να ξεκινήσουμε. Και το ζέσταμά μας σε κατευθύνσεις. Θέλω να κάνουμε τρέξιμο σε ευθεία. Βρέστε μια ωραία ευθεία. Μια ευθεία εσείς θα την ορίσετε. Και πάμε να κάνουμε τρέξιμο στην ευθεία. Τρέξιμο και πίσω σε ευθεία. Το ξαναλέω. Θέλω να τρέξουμε σε ένα κύκλο. Για να θυμηθούμε λίγο το κύκλο. Πώς είναι να τρέχω σε ένα κύκλο. Μπορώ να κάνω δύο φορές δεξιά. Και δύο φορές αριστερά. Για να μη ζαλιστώ. Αλλάζω κατεύθυνση. Όταν έχω μικρό χώρο, το ξέρουμε, το έχουμε πει αυτό και στην αυλή. Αλλάζουμε κατεύθυνση για να μη ζαλιζόμαστε. Πολύ ωραία! Τέλεια! Η κατεύθυνση μου αλλάζει. Θέλω να τρέξετε σε μια γωνία. Στη γωνία του σπιτιού σας. Τρέχω διαγώνια. Τι κάνω? Τρέχω διαγώνια και επιστρέφω με τέσσερα αργά βήματα πίσω. Πάμε άλλη μία φορά. Τρέχω στη γωνία μου και επιστρέφω με τέσσερα αργά βήματα πίσω. Άλλη μία. Τρέχω, τρέχω, τρέχω και επιστρέφω με πίσω βήματα τρέχοντας. Όχι σταθερά αργά βήματα. Ωραία! Τώρα, θέλω να τρέξω και να οριοθετήσω. Κάνουμε και σχήματα του χώρου. Θέλω να κατευθύνσεις. Θέλω να τρέξω σε τετράγωνο. Θα τρέξω μπροστά. Θα κάνω πλαγιαδηματάκια. Θα κάνω τρέξιμο πίσω. Και πάλι πλαγιαδηματάκια για να σχηματίσω το τετράγωνό μου. Εύκολο! Πάμε άλλη μία φορά. Τρέχω μπροστά. Τρέχω με πλαγιαδήματα. Τρέχω πίσω. Πάλι πλαγιαδήματα. Και το σχημάδισα το ωραίο μου τετράγωνο. Τέλεια! Χαλαρώστε λίγο. Αν κουραστήκατε κι όλες πιέστε μια γουλίτσα νερό. Να είμαστε έτοιμοι να συνεχίσουμε στο επόμενο. Θα τοποθετήσω ό,τι μικρό αντικείμενο έχω. Εγώ είπα έχω κόνους. Εσείς δεν είστε υποχρεωμένοι να έχετε εικονάκια. Μπορείτε να βάλετε όμως... να το κάνω λίγο πιο μακριά. Ό,τι θέλετε. Ένα μικρό αντικείμενο για να τρέξω σε ζικ-ζακ. Να μάθω λίγο, να θυμηθώ μάλλον. Όχι να μάθω, το τρέξιμό μου με αλλαγή κατεύθυνσης. Πάμε άλλη μία φορά. Τρέχω ζικ-ζακ. Ωραία! Τέλεια! Μπράβο παιδιά! Εύκολα, μέσα στο σπίτι μπορούμε να τα κάνουμε όλα. Μαζεύω τους κόνους μου. Και αλλάζω. Έχω σκεφτεί την ευθεία μου. Την έχω στο μυαλό μου. Και πάνω σε αυτή την ευθεία, εγώ τώρα την ονομάζω δοκό. Δοκό ισορροπίας. Πάμε λοιπόν να περάσουμε, να περπατήσουμε... στη δοκό, ισορροπώντας τις μύτες σε ακροστασία. Και να επιστρέψω πάλι στην αρχική μου θέση. Πάμε άλλη μία φορά. Ψηλώστε. Ωραία στις μύτες. Τέλεια! Επιστρέφω, κρατάω την ισορροπία μου. Σαν να φαντάζομαι ότι είναι μία δοκός. Ας και εσείς ισορροπίας. Τέλεια! Το κάνουν λίγο πιο δύσκολο. Θα πάρω ένα βιβλίο. Το βάζω στο κεφάλι μου. Και εσείς περιμένω. Ωραία! Νομίζω το βρήκατε το βιβλίο, έτσι όλοι. Και κάνω το ίδιο. Προσπαθώντας να μην πέσει. Πάμε. Κάνω πίσω. Τέλεια παιδιά, μπράβο σας! Εξαιρετικά! Να το κάνουμε άλλη μία φορά. Τέλεια! Πάμε. Ψηλώστε. Ωραία, σε ακροστασία στις μύτες. Επιστρέφω. Το ένα ποδωράκι πίσω, το άλλο ψηλά. Μένω. Ωραία! Δύο φορές. Πάρα πολύ ωραία! Αφήστε το. Όλα αυτά μπορείτε εσείς να τα κάνετε και περισσότερες επαναλήψεις. Δηλαδή, το τρέξι μου στην ευθεία, στη γωνία, στον κύκλο, όλες αυτές τις κατευθύνσεις, στο τετράγωνο. Όλα αυτά είναι πράγματα που και θα σας ζεστάνουν. Θα σας προετοιμάσουν, ας πούμε, για το επόμενο μέρος. Θα σας γεμίσουν ευχαρίστηση και θα θυμηθείτε λίγο και τις κατευθύνσεις τα σχήματα που έχουμε διδαχτεί στο σχολείο. Τώρα, τι κάνω? Προσπαθώ να βρω τρόπους και πράγματα μέσα από το σπίτι μου για να κάνω γυμναστική. Με ασφάλεια, το ξαναλέω. Και με τους γονείς και με τα αδέλφια. Θέλω να περάσω. Λοιπόν, παίρνω απλά πραγματάκια. Μαξιλάρια που έχουμε όλοι στο σπίτι μας, τα παίρνουμε και εμείς, αφού δεν έχουμε χώρο και πολλή, τα βάζουμε και δεν έχουμε και εμπόδια, δεν είμαστε στο οχείπεδο. Τα βάζουμε σε μία σειρά και εμείς θέλουμε να πηδήσουμε τα εμπόδια πάνω από τα εμπόδιά μας. Θα το κάνουμε με βηματισμό και θα το κάνουμε και με τα δύο πόδια μαζί. Ξέρετε εσείς. Χοπ, χοπ, χοπ. Πάμε πάλι. Χοπ, χοπ, χοπ. Εύκολο, πανεύκολο. Πάμε. Χοπ, πάμε παιδιά. Χοπ, χοπ, ωραία, επιστρέφω. Χοπ, με βηματισμό, χοπ και προσέξτε να βγαίνει το ίδιο πόδι. Δεν θέλω να κάνετε μία το ένα, μία το άλλο, θα σας το είχα πει. Θέλω να πηγαίνετε χοπ με το ίδιο δεξί πόδι. Δεξί, ωραία, πάλι δεξί, δεξί, δεξί. Να κάνω άλλη μία και με το αριστερό. Να βγαίνει πάνω στο εμπόδιο το αριστερό. Χοπ, χοπ, τέλεια. Πάμε πάλι. Χοπ, χοπ, χοπ. Πολύ ωραία. Αυτό, αν έχουμε χώρο στο σπίτι, μπορούμε να βάλουμε πολλά μαξιλάδια. Και να το κάνουμε να μας δώσει και μία φυσική κατάσταση. Δηλαδή να μας γυμνάσει. Μπορούμε το ίδιο να το κάνουμε με διπλή, με διπλό βηματισμό. Δηλαδή δύο ποδαράκια μαζί. Χοπ, χοπ, τέλεια. Επιστρέφω. Χοπ, χοπ, με τα δύο. Χοπ, ωραία. Εσείς μπορείτε να το κάνετε, το ξαναλέω, πάρα πολλές φορές. Όσες εσείς αντέχετε. Αν κουραστήκατε, λαχανιάσατε, καθίστε λίγο στο καναπέ. Πάρτε μία νασούλα, πιέστε μία γουλίτσα νερό, για να συνεχίσουμε. Ωραία, τέλεια. Τώρα λοιπόν, τι θέλουμε να κάνουμε. Θέλουμε να κάνουμε κουτσό. Πάλι να το θυμηθούμε. Θέλουμε να κάνουμε τέσσερα κουτσά με το ένα πόδι και τέσσερα κουτσά με το άλλο. Για να πάμε να κάνουμε. Ένα, δύο, τρία, τέσσερα. Θα γυρίσω πίσω, τα κουτσά μου θα γίνουν προς τα πίσω. Ένα, δύο, τρία, τέσσερα. Εσείς μπορείτε να κάνετε περισσότερα και μπροστά. Αν έχετε χώρο, εγώ έχω λίγο περιορισμένο χώρο. Πάμε πάλι δεξί. Και ένα, δύο, τρία, τέσσερα. Πίσω, ένα, δύο, τρία, τέσσερα. Ωραία, τέσσερα κουτσά με το ένα πόδι, τέσσερα με το άλλο. Τι σκέφτηκα τώρα να κάνουμε. Το παραδοσιακό κουτσό, που το ξέρω που το παίζετε στην αυλή, στα διαλήμματα... και νομίζω σας έχει λείψει, αλλά είναι και πολύ ωραία γυναστική. Μπορείτε να το σχεδιάσετε, δεν είναι κάτι δύσκολο, με μία κυμολία, με ένα μαρκαδόρο στο πλακάκι, στο μάρμαρο και βγαίνει αμέσως, μη φοβηθούν οι μαμάδες. Επίσης μπορείτε να θεωρίσετε τα τετράγωνα από τα πλακάκια σας για κουτσό. Εγώ τώρα, όπως τα δείτε, έχω ένα χαλάκι εδώ, το οποίο είναι σχηματισμένο κουτσό. Είναι και αριθμημένο, δεν ξέρω αν φαίνεται. Είναι 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10. Έχει 10 κουτάκια. Πάμε λοιπόν εσείς, πάτε στα πλακάκια, στα τετράγωνα του σπιτιού σας και πάμε να το κάνουμε μαζί. Κουτσό, πατάω, κουτσό, πατάω, κουτσό, πατάω, κουτσό και βγαίνω, λέγαμε εμείς. Επιστρέφω εγώ, κουτσό, πατάω, κουτσό, κουτσό και βγαίνω. Τόσο απλώς τα πλακάκια, ξαναλέω, ή το σχεδιάζεται με κυμολία ή μαρκαδόρο. Άλλη μια φορά, χοπ, χοπ, χοπ, χοπ, χοπ, επιστρέφω. Πατάω, κουτσό, πατάω, κουτσό, πατάω, κουτσό και βγαίνω. Να το κάνω λίγο πιο δύσκολο. Μόνο θα πάω, θα κάνω μόνο 10 κουτσά σε κάθε τετραγωνάκι, όσα είναι τα κουτσά μου εδώ. Και εσείς το ίδιο θα κάνετε από το σπίτι. Κουτσό, κουτσό, κουτσό, κουτσό, κουτσό, κουτσό, κουτσό, κουτσό, κουτσό και βγαίνω. Πάμε να δυναμώσουμε και το άλλο πόδι τώρα, αλλά 10 κουτσά θα πάμε στα τετραγωνάκια με το αριστερό ποδαράκι αυτή τη φορά. Έτοιμοι, πάμε! Κουτσό, κουτσό, κουτσό, κουτσό, χοπ, χοπ, χοπ, χοπ, χοπ, πολύ ωραία! Και έτσι δουλέψαμε πολύ καλά τους τετρακεφάλους μας, τα ποδαράκια μας. Χαλαρώστε λίγο, πάρτε μια νασούλα, πιέστε μια γουγλίτσα νερό αν κουραστήκατε, και περνάμε στην επόμενη άσκηση που την κάνουμε και στο σχολείο και σας αρέσει. Ο στόχος, εγώ έχω μία μπασκέτα και θα ανάλογα, εσείς τώρα αν δεν έχετε μία μπασκέτα, γιατί δεν είναι εύκολο να έχουν όλοι μία μικρή μπασκέτα στο σπίτι, μπορούν να πάρουν, ξαναείπα, ένα κουτί, ένα καλάθι και να αυξάνουν και το βαθμό δυσκολίας. Δηλαδή πάω από κοντά, πάω ένα βήμα πίσω, έτσι το κάνω πιο δύσκολο και πιο ενδιαφέρον και βελτιώνομαι στη ρήψη σε στόχο. Λοιπόν, κάνω δύο προσπάθειες ή οριοθετώ πόσες προσπάθειες θα κάνω. Εγώ τώρα, επειδή δεν έχω πολύ χρόνο, ήθελα μόνο να το δείξω, θα κάνω δύο προσπάθειες. Δεν μπει το καλάθι, δεν μας ενδιαφέρει. Εσείς από το σπίτι μπορείτε να βάλετε χρονόμετρο ή μπορείτε να πείτε στη μαμά να μετρήσει μέχρι το 10, 20, βάλτε έναν αριθμό. Και ρίχνω ρήψεις μέσα στην μπασκέτα. Ω, άσχερα! Ω, μέσα! Από τα δύο μπήκε το ένα, ωραία! Επιτυχία! Εσείς, νομίζω, θα τα καταφέρετε καλύτερα από εμένα. Είμαι σίγουρη γι' αυτό. Ωραία! Τώρα, επειδή σας έχει λείψει αυτό, μπορείτε να το κάνουμε σε παιχνίδι. Να βάλετε το χρονόμετρο, όπως είπα, ή τη μαμά και να χτυπήσει ή να έχετε μια κλεψίδρα από ένα παιχνίδι σας. Και να βάλετε την κλεψίδρα και να κάνετε κούτσο, περνάω τα εμπόδια, ρίχνω το στόχο. Και βάζετε και χρόνο, δηλαδή κάνετε τρία πράγματα μαζί, σε μορφή παιχνιδιού. Να βάλω λίγο τα εμπόδια. Θα βάλω, ή μάλλον θα βάλω το ζικ-ζακ, τα εμπόδια ήταν τα μαξιλάρια μου. Ωραία! Θα τρέξω σε ζικ-ζακ, θα πάρω, άρα λέω, ο χρόνος μου ξεκινάει από τώρα, για παράδειγμα. Θα κάνω ζικ-ζακ, θα κάνω το κουτσό μου, ωραία, θα πάρω την μπάλα και θα ρίξω στο στόχο. Μπράβο! Αυτό μπορείτε να το κάνετε και να περάσετε ωραία και με τα αδέλφια σας, μέσα στο σπίτι με πραγματάκια απλά που τα έχουμε όλοι. Ωραία! Τέλεια! Ξεκουραστείτε λίγο για να περάσουμε στο επόμενο μέρος. Τώρα, θέλω να κάνουμε τα σωματικά σχήματα. Το σωματικό σχήμα είναι το περίγραμμα του σώματός μας, το έχουμε πει. Κάθε μέλος του σώματός μας που κουνιέται και αλλάζει θέση, αποτελεί ένα νέο κινητικό σχήμα, ένα διαφορετικό. Υπάρχει το ανοιχτό κινητικό σχήμα, σωματικό σχήμα, συγγνώμη, υπάρχει το ψηλό, ανοιχτό και το κλειστό. Υπάρχουν και τα επίπεδα του χώρου. Είμαι κάτω, στο χαμηλό επίπεδο, είμαι στο μεσαίο και είμαι και στο ψηλό επίπεδο. Αλλά εγώ θα κάνω ένα παιχνιδάκι τώρα, το οποίο το κάνουμε και στην αύλη και ξέρω ότι το αγαπάτε πάρα πολύ. Τα πρωτάκια μου θα το θυμηθούν αμέσως. Λοιπόν, τι κάνω, έχω εγώ δύο ξυλάκια, εσείς μπορείτε να έχετε και ένα μουσικό άλλο όργανο ή να έχετε μουσική και η μαμά ή ο μπαμπάς να κλείνει τη μουσική και να δώσει ένα παράγγελμα. Άρα εγώ θα πω, τρέχω, τρέχω, χοροπηδώ και παίρνω ένα σχήμα, ένα σωματικό σχήμα. Πάμε να το κάνουμε και θα το πούμε και στην πορεία. Τρέχω, τρέχω, σταματώ και στο χαμηλό επίπεδο σε κλειστό σωματικό σχήμα έρχομαι να μείνω. Για να σας δω να το κάνετε. Πάμε πάλι. Τρέχω, τρέχω ή χορεύω ελεύθερα. Δεν απαραίτηται να τρέχω, μπορώ και να χορεύω. Αν βάλω μια ωραία μουσική και χορεύω ελεύθερα με το παράγγελμα ή με το σταμάτημα της μουσικής, θέλω ένα σωματικό σχήμα που να ενώσω τους αγκώνες μου. Τρέχω, τρέχω, θέλω να ενώσω με ένα σωματικό σχήμα αγκώνας γόνατο. Αυτό είναι ένα πρωτότυπο σωματικό σχήμα. Τρέχω, τρέχω, τρέχω και θέλω να ενώσω χέρι-κεφάλι. Άλλο σωματικό σχήμα. Είδατε ανάλογα με το πώς κινώ τα χέρια μου ή τα πόδια μου, αλλάζω το σωματικό σχήμα. Ωραία, τρέχω, θέλω τώρα να κάνω σωματικά σχήματα και στήριξη στο έδωθος, θα σας λέω. Τρέχω ή περπατώ, ό,τι θέλετε, ελεύθερα στο χώρο, εσείς θα το ορίσετε αυτό. Και θέλω με το σταμάτημα ή της μουσικής. Ωραία, θέλω να έχω στήριξη σε ένα χέρι και σε ένα πόδι. Στήριξη με δύο σημεία του σώματος μου, δύο μέλη. Συνεχίζω, τρέχω, τρέχω και θέλω με το σταμάτημα, ξαναλέω εσείς θα το ορίσετε, να μείνω ακίνητη σε χαμηλό σωματικό σχήμα, αλλά ανοιχτό σωματικό σχήμα. Ανοιχτό. Σκεφτείτε πρωτότυπα σχήματα, δώστε στον εαυτό σας, φανταστείτε. Τρέξτε, τρέξτε, τρέξτε, τρέξτε, τρέξτε, τρέξτε, τρέξτε. Ωραία, σταματώ και μένω με στήριξη στο ένα μου πόδι, άρα βελτιώνει και την ισορροπία μου. Για να σας δω, τέλεια, πάρα πολύ ωραία, εξαιρετικά. Συνεχίζω, συνεχίζω. Ωραία, τρέχω, σταματώ και έρχομαι κάτω να στηρίξω με τα γόνατα και με τις φτέρνες. Φτέρνες, γόνατα, παλάμες. Έξι σημεία, ακουμπάνε έξι σημεία του σώματός μου. Ανεβαίνω πάλι. Σκεφτείτε, σκεφτείτε μόνοι σας, δεν χρειάζεται να κάνετε μόνο αυτά που προτείνω εγώ. Πάμε να σταματήσουμε και πάρτε ένα ανοιχτό σωματικό σχήμα. Ανοιχτό, ό,τι θέλετε εσείς. Πολύ ωραία, τρέχω, τρέχω, τρέχω, τρέχω, τρέχω. Άλλη μία φορά, είσαι κλειστό τώρα. Ό,τι θέλετε, μην κάνετε μόνο αυτό που κάνω εγώ. Ξέρετε ποιο είναι το κλειστό και ποιο είναι το ανοιχτό. Ωραία, το ψηλό, το μεσαίο και το χαμηλό επίπεδο. Τα ξέρετε και παίξτε αυτό το παιχνιδάκι, βάλτε μουσική. Πάμε, τελευταία φορά να το κάνουμε αυτό και τρέχω, τρέχω, τρέχω και μένω κάτω. Ωραία, κάτω, ωραία, είσαι κλειστό. Ή είσαι ανοιχτό, θα ανοίξετε, θα ξαπλώσετε κάτω. Εσείς σκεφτείτε τι θέλετε, πως θέλετε να το κάνετε. Μένω, αλλάζω, χαλαρώνω. Πάμε να κάνουμε διαφορετικές κινήσεις από θεραπείας. Θα κάνουμε το τεντωματάκι της γάντας για να χαλαρώσουμε. Ωραία, τεντώστε πλατούλα. Ωραία, ελάτε μπροστά να κάνουμε λίγο την άσκηση της κόμπρας. Να τεντώσουμε λίγο πίσω, σκεφτείτε πως κάνει κόμπρα. Ωραία, ελάτε πάλι στη θέση της γατούλας. Ωραία, και τώρα παραλάσσουμε, ερχόμαστε μία στο πλάι. Ωραία, και άλλη μία στο άλλο πλάι. Ωραία, ξανακάνω λίγο, σέρνω με κάτω, στήθος και πάνω. Ωραία, ξανά τεντωματάκι. Τελευταία φορά σέρνω με στήθος κάτω και μένω ψηλά όπως η κόμπρα. Ωραία, νομίζω ελάτε σε πεταλουδίτσα οκλαδών, όπως είμαστε. Εδώ, ωραία. Και πάρτε αναπνοούλες, χαλαρώστε, διώξτε την έντασή σας. Ωραία, εισπνοούλα, εκπνοούλα, πάμε άλλη μία. Μπράβο παιδάκια μου. Πολύ ωραία, τεντώνω μία χεράκια πίσω. Τεντώνω μπροστά, ψηλώνω λίγο. Ωραία, τελευταία εισπνοούλα, εισπνοή και βγάζω. Και να περάσετε καλά, πολλά φιλιά από εμένα.