Στην παρούσα ενότητα γίνεται η παρουσίαση του μαθήματος για το για το ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΜΕΡΟΣ ( διατυπώνονται ο στόχος και ο σκοπός του μαθήματος, τα αναμενόμενα αποτελέσματα, περιγράφεται ο τρόπος αξιολόγησης των φοιτητριών / φοιτητών, περιγράφεται το περίγραμμα με τα επιμέρους κεφάλαια, επεξηγείται ο τρόπος που προκύπτει το σχέδιο των ναυπηγικών γραμμών, παρουσιάζονται οι συντμήσεις των τύπων των πλοίων και τα γράμματα που χρησιμοποιούνται για γραμματισμό λέξεων και ονομάτων. Τέλος, παρουσιάζονται προπλάσματα που ευρίσκονται στο χώρο του εργαστηρίου και τα οποία χρησιμεύουν ως εποπτικά μέσα για την καλλίτερη κατανόηση της μορφής της γάστρας σε κάθε περιοχή του πλοίου.: Στη συνέχεια της παρουσίασης μας εδώ τώρα θα αρχίσουμε να μπαίνουμε στην καθεαυτό εξέταση τον του θέματος το οποίο αφορά στο πλοίο καταρχήν να πούμε ότι ποιο θεωρείται ένα ειδική κατασκευή ναυπηγοί Μαράκη σώμα τοπίο η οποία είναι σχεδιασμένη να κινείται με ασφάλεια για το νερό και προορίζεται για να εκπληρώνει ναυτιλιακό προορισμό όπως π.χ. μεταφορά προσώπων εμπορευμάτων σκοπούς αλιείας αλλαγές στη ήδη πολικό προορισμού ήδη το πλήρωσαν 9 αντιμετωπίζεται με δύο διαφορετικές όψεις η ένα είναι η νομική έννοια και για την τεχνική νομική έννοια του πλοίου προσδιορίζεται από το ναυτικό δίκαιο έχουμε το ιδιωτικό αστικό δίκαιο το οποίο είναι ένα δίκαιο περιλαμβάνει διατάξεις οι οποίες ρυθμίζουν τις σχέσεις θαλάσσιου εμπορίου σύμβαση ναυτολόγηση εις θαλάσσια ασφάλεια λύση κυριότητα πλοίων και μεταβίβαση ναυτικής υποθήκης η διάταξη του ιδιωτικού ναυτικού δικαίου είναι διατάξεις ενωτικού δικαίου που σημαίνει ότι μπορούν να διαφοροποιηθούν ρυθμίσεις που προβλέπονται κι με συμφωνία των εμπλεκομένων μερών επίσης υπάρχει το δημόσιο αυτή ειπώθηκε το οποίο αφορά στην ασφάλεια NFC ευλογίας ναυτική εκπαίδευση την στην ακτοπλοΐα στο διοικητικό έλεγχο των ποινικών και πειθαρχικών δίκαιο και στο ναυτικό εργατικό δίκαιο η διάταξη του Δημοσίου Ναυτικού δικαίου είναι διατάξεις αναγκαστικού δικαίου σημαίνει ότι δεν τροποποιούνται ακόμα κι αν του επίσημου εμπλεκόμενα μέρη και φοβούνται γιατί μεταξύ αυτές δημοσιονομικού δικαίου αφορούν στη δημόσια μεταξύ επίσης παράλληλα υπάρχει το διεθνές ναυτικό δίκαιο το οποίο κι αυτό που διαιρείται στο ιδιωτικό διεθνές ναυτικό δίκαιο ένα δίκτυο το οποίο ορίζει πιο εσωτερικό δίκαιο θα εφαρμοστεί σε περιπτώσεις ναυτιλιακών σχέσεων όπως π.χ. διεθνής ναυτιλιακή συμβάσεις π.χ. σύμβαση ρύπανσης ναυαγίων εσύ δηλαδή παροχή βοήθειας σε διάφορα ατυχήματα ανάλογες περιπτώσεις ευθύνες πλοιοκτήτη και υπάρχει και το δημόσιο διεθνές ναυτικό δίκαιο τοπίο αφού οι διατάξεις που αφορούν σε θέματα ψυχολογίας μεταξύ των χωρών με βάση λοιπόν αυτές τις δύο βασικές διαφορετικές περιπτώσεις μπορούμε να προχωρήσουμε στον ορισμό του πλοίου κατά τη νομική έννοια κατά το δημόσιο να κάνω τον κώδικα ιδιωτικού ναυτικού δικαίου πλοίο είναι κάθε σκάφος καθαρής χωρητικότητες εκμεταλλεύσιμο χώρο δηλαδή μεγαλύτερο των 10 κόρων προορισμένο να κινείται αυτοδύναμα στις άλλες αυτό σημαίνει ότι ένα πλωτή κατασκευή είναι πλοίο θα πρέπει να είναι σαφώς ένα κιλό αφήγημα να έχει ολική χωρητικότητα πάνω από 10 κόρους και να έχει αυτοδυναμία κίνηση αυτό δυνατή ύλη αυτό δυναμική λύση σημαίνει ότι μπορεί αυτό να κινείται από μόνο του με οποιοδήποτε μέσο πρόωσης διαθέτει όμως χάριν καμπάνια μηχανές εσωτερικής καύσεως μ και άλλες μηχανικές έτσι οι λύσεις για την πρόωση ο προορισμός του είναι εκείνοι στη θάλασσα χωρίς να έχει σημασία αν θα μας αφήνει ανοικτή ανοιχτοί στη θάλασσα είναι όμως κρίμα είναι έγκλημα σε ότι αφορά αυτό που αναφέραμε για τυχόν ειδικότερα η χωρητικότητα είναι μονάδα μέτρησης του εκμεταλλεύσιμο χώρο του πλοίου θα πούμε παρακάτω σε γενικές γραμμές τι είναι και πώς υπολογίζεται η μονάδα μέτρησης της χωρητικότητας είναι ο όρος ένα χώρος είναι 2,83 κυβικά μέτρα κατά τον κώδικα δημοσίου ναυτικού δικαίου πλοίο είναι κάθε σκάφος προκειμένου να μετακινείται στο νερό για μεταφορά προσώπων πραγμάτων ρυμούλκηση επί θαλάσσιων λογία η αναψυχή επιστημονικές έρευνες η άλλο σκοπό με βάση λοιπόν τον ορισμό αυτό μοναδική προϋπόθεση είναι είναι σκάφη πως μόνο με εκείνες στο νερό ανεξάρτητα χωρητικότητας και αυτοδύναμης κινήσεις επίσης έρχονται και κάποιοι άλλοι οι ορισμοί οι οποίοι αφορούν καταρχήν κάποια άρια δηλαδή εκεί ατάραχη γεύματα τα οποία εκ των οποίων η χωρητικότητα είναι κάτω των 10 χωρών όπως ειδικά σκάφη αγώνων ήταν ρεαλιστικά αγίου βοηθητικά να πλοία μικρής όμως μικρού μεγέθους επίσης υπάρχει και στον κώδικα δημοσίου ναυτικού δικαίου η έννοια του βοηθητικού αφηγήματος τοπίο είναι κάθε πλωτών ευτύχημα ανεξαρτήτως χωρητικότητας που προορίζεται να χρησιμοποιείται σε σταθερή παραμονή για εποπτικούς σκοπούς μέσα σε λιμάνια και σε άλλες θαλάσσιες περιοχές πέρα από τη νομική άποψη 9 για το πλοίο θα πρέπει να πούμε και την εξής νομική ιδιομορφία που έχει όχι το πλοίο το στη νομική επιστήμη το βιβλίο θεωρείται η ζωή γεννιέται με την αφήγηση του και μάλιστα συγκεκριμένα από της ημέρας πού τοποθετείται η οβίδα δηλαδή το κάτω μέρος του βιβλίου πάνω στο οποίο θα χτιστεί θα αφηγηθεί κατασκευαστή εδώ πάνω στις σχάρες του ναυπηγείου το οποίο ζει όσο βρίσκεται σε υπηρεσία εκτελεί πλόες ακόμα όταν βρίσκεται σε κατάσταση παροπλισμού το πλοίο πεθαίνει μονόλογο απορίας διάλυσης η οριστική εγκατάλειψη καταλήψεις στην έννοια του δικαίου το οποίο φέτος αντικειμένων και όχι ως υποκείμενο του δικαίου η νομική του υπόσταση αυτή καθεαυτή είναι ήδη όμως ο συγκεκριμένα ενώ το πλοίο είναι κινητό εφαρμόζονται σε αυτό οι θεσμοί που βασίζονται σε ακίνητα όπως είναι θεσμός της υποθήκης και όμως είναι για τα πλοία ο θεσμός τις προτιμώμενες υποθήκης όπως αναφέρεται η τελετή καθέλκυση του πλοίου δηλαδή όταν ολοκληρωθεί η κατασκευή του και πέσει στη θάλασσα όπου δημοσιοποιείται το όνομα του προσομοιάζει με εκείνη τελετή αφής πριν προχωρήσουμε γενική θεώρηση να πούμε ολοκληρώνοντας το προηγούμενο την λεγόμενη μας κουβέντα καταδύσεων διαφορά στη χωρητικότητα χωρητικότητα είναι ένα από τους σημαντικότερους πόρους ναυτιλία και ακόμα είναι ένα στοιχείο εξατομίκευσης ένα πλοίου αφορά στον ιστορικό χώρο προσδιορίζεται στα κινήματα με τις δύο κόρες που όπως είπαμε είναι 2,82 κ.μ. και με τη μονάδα αυτή αποδίδονται οι πραγματικές διαστάσεις του πλοίου που περιλαμβάνονται σε όλα τα πιστοποιητικά του πλοίου η χωρητικότητα του πλοίου διακρίνεται σε ολική και καθαρή χωρητικότητα η ολική χωρητικότητα είναι αυτό που λέμε μπρος ρε είστε των ένα είναι ο συνολικός εσωτερικός όγκος όλων των μόνιμα σκεπαστό και κλειστών χώρων του πλοίου που βρίσκονται κάτω από το κατάστημα του ανωτέρου του πλοίου αλλά και μόνο που αυτό οι χώροι αυτοί διατίθενται για φορτίο για φωτιά πλοίου για χρήση ενδιαίτησης πληρώματος οι και επιβατών καθαρή χωρητικότητα είναι αυτό που λέμε ναι Registry ειδώλων της είναι ως συνολικός όγκος σε κόρους μέλη εάν απόλυτη χωρητικότητα αφαιρεθεί όγκος ορισμένων χωρών του πλοίου και αυτό που προσδιορίζεται από τις ισχύουσες διατάξεις χώροι οι οποίοι δεν προσφέρεται για εκμετάλλευση όπως μπορούμε κατάσταση εγώ δεξαμενές αποθήκες εφοδίων δεξαμενές έρματος χώροι ενδιαίτησης πληρώματος γέφυρα του πλοίου κλπ γεωργική χώρα η καθαρή χωρητικότητα υπολογίζεται στον υπολογισμό των τελών διέλευσης διαύλου δι' ολίγων στιγμών και παραμονής λιμένος σε ημέρες επίσης υπάρχουν και εξειδικευμένη υπολογισμοί χωρητικότητας για την διέλευση πάντως χάρη του παναμά η του σουέζ συγκεκριμένα έτσι ενδεικτικά να πούμε ότι καθαρή χωρητικότητα η οποία λαμβάνεται υπόψη για τη διέλευση από τη διώρυγα του σουέζ είναι καθαροί οι χώροι καθαρής χωρητικότητας επί του 23% αυτής έτσι το συνολικό αυτό εγώ τελικός αριθμός χωρών υπολογίζεται για τα τέλη διέλευσης από την Apple σχολές τεχνική έννοια του πλοίου τώρα αφορά στο στα εκκαθαριστικά τα οποία είναι η ικανότητα να πλέει με ασφάλεια σε κατάσταση που πληροί τις προδιαγραφές σύμφωνα με τους ισχύοντες κανονισμούς με τις όλων μας με τη διεθνή σύμβαση για τη φόρτωση ένα και με την σύμβαση ασφαλείας στη θάλασσα η ικανότητα να μεταφέρει μια ασφαλή για επιβάτες και εμπορεύματα η ικανότητα ασφαλούς κίνησης του πλοίου πάνω στο νερό Παράλληλα με την ικανοποίηση των παραπάνω προδιαγραφών στήνεται τεχνική θεώρηση του πλοίου επίσης περιλαμβάνονται το σύνολο των ερευνών βελτίωσης όλων εκείνων των συνθηκών προς αυτό είτε είναι τα τεχνικά μέρη ήτοι εξοπλισμός γιατί ακόμα η συμμόρφωση του πλοίου με άλλους κανονισμούς οι εξελίξεις όμως μάγματος χάρη εξελίξεων στον αστικό τομέα στην αντοχή στην ευστάθεια ανάλογα με τις συνθήκες και τη νομοθεσία η οποία εξελίσσεται και άρα πρέπει να εφαρμοστεί στα πλοία αυτοματισμό στην πρόωση όλα αυτά είναι θέματα τα οποία αφορούν στην τεχνική θεώρηση του πλοίου εδώ γενικά μπορούμε να πούμε ότι το αντικείμενο της ναυπηγικής είναι αφορά στην κατασκευή στην αφήγηση των πλοίων ένα άλλος ένα άλλος ένα άλλος τομέας αφορά στη ναυτιλία και την ακτοπλοΐα που αφορά στην ασφαλή πλεύση του πλοίου η οικονομική εκμετάλλευση αναφέρεται και εξετάζεται στην οικονομική αυτή κυρία οι ασφαλιστές έχουν σύντομη πλοίων αφορά και αντιμετωπίζονται από την αυτονομία και επίσης στην τεχνική θεώρηση έχουμε και την επιθεώρηση των πλοίων δηλαδή ότι κακώς περιοδικός έκανε τους ελέγχους των πλοίων τοπίο αυτό γίνεται από τις αρμόδιες αρχές είτε είναι κλάδος επιθεώρηση εμπορικών πλοίων του υπουργείου Ναυτιλίας τη σημαία δηλαδή είτε είναι η γνωμοδότηση εταιρεία δηλαδή εκείνες οι οποίες έχουν γράψει στα στα αρχεία του στα πλοία προβλέπει μια ικανοποιούν ασφαλώς τους κανονισμούς κατασκευής και λειτουργίας που έχει θεσπίσει καθένας από αυτούς αν και τώρα τα τελευταία χρόνια βέβαια υπάρχει ο Άγιαξ που είναι όλοι ίδιοι αρκετοί εμπειρογνώμονες σωμάτων μεν με κοινούς κανόνες must για κάθε τύπο πέρα από την νομική και τεχνική θεώρηση του πλοίου έρχεται εγώ τα στοιχεία τα οποία αφορούν στην ταυτότητα του πλοίου κάθε πλοίο έχει τη δική του νομική ταυτότητα στοιχεία της οποίας είναι το όνομα η χωρητικότητα είναι όλο το νησί και διεθνές διακριτικό σήμα το όνομα ορίζεται ελεύθερα από τον πλοιοκτήτη για την υπηρεσία αν είναι κρατικό πλοίο αναλάβει στην πυρηνικές τις παλιές τους κάβους τους κάβους ενώ τα κρατικά πλοία που φέρουν ένα συγκεκριμένο κωδικό αριθμό η χωρητικότητα και στην οποία αναφερθήκαμε προηγουμένως οι πολίτες σε χώρους και διακρίνεται είπαμε σε ολική και καθαρή χωρητικότητα η γραφή του πλοίου στα αρχεία γίνεται στο λιμάνι λογιστής έτσι γίνεται στα στα στα αρχεία μου ωρολογίου ύλη που πλοιοκτήτης επιλέγει σαν λογιστών πλοίο του αλλά επιλέγει τον μαν νηολόγησης το οποίο καταχωρίζει το πλοίο με αριθμό όποιος είναι αριθμός νηολογίου το λιμάνι λογής επίσης προσδιορίζει και την εθνικότητά της σημαίας του πλοίου και συνοδοί στην βρέμη κάτω από το όνομα στα κρατικά δεν σημειώνεται αυτό παρά μόνο η σημαία είναι αυτή η οποία αρκεί για να προσδιορίσει την προέλευση του οποίου κάθε πλοίο υποχρεωτικά πρέπει να ομολογηθεί ανεξαρτήτως μεγέθους και τύπου τα κρατικά πλοία μειώνονται στο κύριο λιμάνι της χώρας νηολόγηση είναι μνημείο λογιστή δηλαδή να αφήσεις δύο εάν ένα ναυπηγείο μάτια θεωρείται πλοίο όπως Λίβανος hi βάρκες δηλαδή εκεί αυτές γράφονται στα αλίμου ολογία το διεθνές αρνητικό σήμα είναι ένα σήμα το οποίο έχουν όλα τα πλοία για να μπορούν να διακρίνονται διεθνώς το διεθνές αρνητικό σήμα αποτελείται από συνδυασμό τεσσάρων γραμμάτων του ελληνικού αλφαβήτου και μεσημβρία άλλο το 30 κόρων καθαρής χωρητικότητας στην Ελλάδα έχουν παραχωρηθεί οι συνδυασμοί από ΔΕΗ μέχρι χθες βέβαια η ζέτα και αρμόδιος φορέας διαχείρισης και για να δώσει το ίδιο δημοσίευμα είναι ο κλάδος επιθεώρησε μπορεί μπόλικο πλοίων του υπουργείου εμπορικής ναυτιλίας όλα τα πλοία λαμβάνουν 2021 ακόμα και τα κρατικά κτίρια και όταν ένα πλοίο διάλυση πέσαν δηλαδή νομικά το διεθνές αρνητικό πρόσημα δε δίδεται σε άλλο πλοίο ασφαλώς και προκύπτει αυτό από τα παραπάνω ότι δύο πλοία είναι δυνατόν έχουνε διασκεδάζοντας έστεκαν έχουν όνομα χωρητικότητα και λιμάνι νηολογίου αφού ασφαλώς διαφέρουν στο αριθμό νηολόγησης και στο διεθνές διακριτικό |