Ανάπτυξη θεατρικών χαρακτήρων: ζώα / Διάλεξη 5 / σύντομη περιγραφή

σύντομη περιγραφή: και η εμπνευσία του ειδικού στρατηγίου του ειδικού στρατηγίου υπέροχα στο δεύτερο μέρος. Είχα δυνατό πρόβλημα για να δω να κάνω αυτό. Είχα δυνατό πρόβλημα για να δω να κάνω αυτό. Θα ήθελα να περπατήσετε ελεύθερα στο χώρο και αφού γίνει αυτό το ζέσταμα, ας το πούμε, θα σας πω τι θα...

Πλήρης περιγραφή

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος δημιουργός: Παπαγεωργίου Ευαγγελία (ΕΕΠ)
Γλώσσα:el
Φορέας:Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Είδος:Ανοικτά μαθήματα
Συλλογή:Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης / Γλώσσα του σώματος και λόγος: Η συμβολή του Θεάτρου στην Εκπαιδευτική πράξη
Ημερομηνία έκδοσης: ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 2015
Θέματα:
Άδεια Χρήσης:Αναφορά-Παρόμοια Διανομή
Διαθέσιμο Online:https://delos.it.auth.gr/opendelos/videolecture/show?rid=4fdc2a92
Απομαγνητοφώνηση
σύντομη περιγραφή: και η εμπνευσία του ειδικού στρατηγίου του ειδικού στρατηγίου υπέροχα στο δεύτερο μέρος. Είχα δυνατό πρόβλημα για να δω να κάνω αυτό. Είχα δυνατό πρόβλημα για να δω να κάνω αυτό. Θα ήθελα να περπατήσετε ελεύθερα στο χώρο και αφού γίνει αυτό το ζέσταμα, ας το πούμε, θα σας πω τι θα κάνουμε μετά. Πάντα σε αυτήν την λογική, σε αυτόν τον άξονα δημιουργίας ενός θεατρικού χαρακτήρα. Σήμερα θα κάνουμε κάτι λίγο extreme. Οπότε περπατάτε, όχι σε κύκλο, περπατάτε ελεύθερα στο χώρο. Στοπ λίγο. Τώρα θα ήθελα να θυμηθείτε, να θυμηθείτε πράγματα που κάνατε τις προηγούμενες φορές και να αρχίσετε να περπατάτε με μία στιγμή, με μία σύνθεση αυτών των χαρακτήρων που έχετε επινοήσει ή τουλάχιστον με έναν από αυτούς, όποιον θυμάστε. Ωραία, stop, αρκετά. Τώρα θα ξαναξεκινήσετε αυτό το ελεύθερο περπάτημα με τον χαρακτήρα που υποδίεστε, που έχετε βάλει στο μυαλό σας τώρα και θα συνοδέψετε τον τρόπο που κινείται και περπατάει και με τρόπους που χρησιμοποιεί τους ήχους της φωνής του. Ενδεχομένως και μία φράση που λέει, η οποία ανταποκρίνεται στην ενότητα εκείνη που είχαμε κάνει σχετικά με τη στάση του απέναντι στη ζωή. Συμβάστε αυτή την ενότητα, ποιοι την είχαν κάνει αυτή την ενότητα, ποιοι ήταν εδώ. Ωραία, τι είχαμε πει τότε. Βάζουμε στο νου μας μία στάση απέναντι στη ζωή, που έχει κάποιος, οποιοςδήποτε, και επινοούμε μία φράση που ταιριάζει, εκφράζει αυτή τη στάση απέναντι στη ζωή. Οπότε, όσοι μεν έχουν, μπορούν να φέρουν στο νου τους κάτι αντίστοιχο, αυτό θα κάνουν. Τώρα εκφράζοντας δηλαδή και με τα λόγια αυτό που κάνουν, αυτόν τον θεατρικό χαρακτήρα, όσοι δεν συμμετείχαν στη συγκεκριμένη ενότητα, να προσπαθήσουν να θυμηθούν πώς είχε αυτός ο χαρακτήρας. Γιατί το είχατε επίσης δοκιμάσει εδώ, αυτός ο χαρακτήρας που κάνονται, πώς είναι ο ήχος της φωνής του. Είναι κάτι που αν μιλήσει θα μοιάζει με βρυχυβμό, αν μιλήσει θα μοιάζει με τιτύβισμα, αν μιλήσει θα είναι πολύ μουσική, θα έχει μεγάλη μουσικότητα η φωνή του και ούτω καθεξής. Επομένως, καθώς περπατάτε και αρχίζουμε αμέσως παιδιά, αρχίζουμε τώρα να παράγουμε και ήχους, οι οποίοι είτε είναι σκέτοι ήχοι, είτε είναι ήχοι εφαρμοσμένοι πάνω σε λόγια, αυτά τα λόγια, τις φράσεις. Ναι, βέβαια. Αν είναι μια ηλικία που έχουμε ήδη διαλέξει, δεν πιάζει να στάσει κανείς από πέντε χρόνια, είναι δυνατό να πεντάχουν από πέντα χρόνια. Κοίταξε γενικά. Δεν θέλω τη ζωή μου το πεντάχρονο. Μπορείτε να διαλέξετε καινούργια στάση ή μπορείτε να διαλέξετε καινούργια ηλικία ή σε ορισμένες περιπτώσεις βέβαια θα είναι σιλυβερό. Δεν υπάρχουν και εδώ που τα λέμε τελείως προδιαγραμμένα πλαίσια πολιτισμικά, δηλαδή εντάξει το πεντάχρονο δύσκολο βέβαια, αλλά το δέκα πεντάχρονο ας πούμε θα ήταν βέβαια μια ακραία, μια οριακή περίπτωση, αλλά θα μπορούσε να συμβεί. Θέλω να πω ότι δεν υπάρχουν κανόνες για τη στάση απέναντι στη ζωή που πρέπει, γενικά από την εμπειρία και από την ενέργεια που υπάρχει στον άνθρωπο, θεωρούμε ότι, ναι, γενικώς είναι πιο αισιόδοξη, πιο δυνατή, πιο κτλ, αλλά δεν είναι και θέσφατο. Οπότε, εάν σε δυσκολεύουν τα ακραία πράγματα και μάλλον τα μη πιστευτά αυτό, στην περίπτωση του πεντάχρονου, ας πούμε είναι και μη πιστευθώ, μπορείς να αλλάξεις ένα από τα δύο για να είναι πιο λογικό για σένα. Το ουσιαστικό είναι να στέκεται για σένα. OK. Είναι εκατονοητό αυτό που είπαμε. Για ξαναδοκιμάστε τότε. Ξεκινάμε. Περπατάτε και ηχείτε επίσης. Πάμε. Καλησπέρα. Ωραία. Φτάνει. Φτάνει. Φτάνει. Γεια ησυχία. Αρκετά. Ωραία. Φτάνει. Λοιπόν, όλα αυτά δεν ήταν παρά ένα ζέσταμα, γιατί θα τα χρησιμοποιήσετε μόνοι σας δημιουργώντας το θεατρικό σας χαρακτήρα, όχι με τόσο γρήγορο και επιφανειακό τρόπο. Εδώ το κάναμε αυτό για να γίνει ένα ζέσταμα για την επόμενη δραστηριότητα που θα κάνουμε. Ωστόσο εσείς και στα κείμενα που μου στέλνετε το βλέπω, αλλά και στη δουλειά, την πρακτική που θα κάνετε για να φτιάξετε αυτόν τον θεατρικό χαρακτήρα, πραγματικά πρέπει να κάνετε μία δουλίτσα σοβαρή, ώστε να ενώσετε τις επινοήσεις που κάνετε εσείς οι ίδιοι, με βάση πάντοτε στις συγκεκριμένες και πολύ διαφορετικές μεταξύ τους κατευθύνσεις, δηλαδή άλλωτε λέμε αγάλματα, άλλωτε λέμε επαγγέλματα, άλλωτε λέμε ηλικία, άλλωτε λέμε στάση πάντα στη ζωή. Γιατί δεν το είδα και πολύ τώρα στο ζέσταμα αυτό που κάνατε, την κίνηση που ξεκινάει από κάποιον μέλος του σώματος. Θυμίζω την κίνηση που ξεκινάει από μία γκριμάτσα του προσώπου, που μας οδηγεί να την κατεβάσουμε, να φανταστούμε τι είδους άνθρωπος μπορεί να είναι αυτός που μορφάζει έτσι ή αλλιώς και να το ενσωματώσουμε και να το κατεβάσουμε στο επίπεδο του σώματος και της κίνησης του σώματος. Εντάξει, αυτά λοιπόν ισχύουν και αποτελούν μέρος της δουλειάς που κάνετε, της εργασίας που κάνετε και που πρέπει κάποιο στιγμή να την φέρετε και εδώ στην αίθουσα. Τώρα θα κάνουμε το εξής παιδιά, ακούστε και μην σας φανεί τόσο πια extreme, τόσο σπουδαίο. Είναι μια δραστηριότητα σε εργαστήρια θεάτρου που γίνεται εδώ και πολλά χρόνια, ειδικά τα τελευταία 30 ας πούμε, που δεν είναι άγνωστη και στους μοντερνιστές των αρχών του αιώνα. Αυτή η άσκηση που θα κάνετε η συγκεκριμένη τώρα. Λοιπόν, θα ήθελα να σας ζητήσω να βάλετε στο νου σας ένα ζώο. Ένα ζώο που σας αρέσει ή που το γνωρίζετε καλά, ένα οποιοδήποτε ζώο. Μπορεί να είναι ένα ζώο δυνατό ή ένα ζώο ανήμπορο. Μπορεί να είναι θυλαστικό ή μη θυλαστικό. Μπορεί να είναι και ψάρι και φίδι και κουνούπι, ό,τι θέλετε. Αρκεί να ξέρετε πράγματα γι' αυτό, είτε γιατί το έχετε δει, ας πούμε είναι ένα ζώο μεσογειακό, ακόμη πιο εύκολα ένα ζώο που ζει στον ελληνικό χώρο, αλλά μπορείτε να βάλετε στο νου σας και οι αγουάρους και ξέρω γω ζώα εξωτικά που ζουν σε άλλες υπήρους. Και αυτό που μας ζητάει η συγκεκριμένη άσκηση είναι με το ανθρώπινο μας σώμα, που είναι το μοναδικό που έχουμε, δεν έχουμε σώμα ζώου, το ανθρώπινο μας σώμα που έχει επομένως κάποιες διαφορές από το σώμα του ζώου που βάλαμε στο μυαλό μας. Και με το σώμα μας ως εκφραστικό μέσο, το ανθρώπινο μας σώμα ως εκφραστικό μέσο, να κάνετε έναν πειραματισμό προσπαθώντας να κινηθείτε, δεν λέω να περπατήσετε, γιατί το ζώο σας μπορεί να πετάει ή να έρπει ή να κολυμπάει ή να περπατάει στα δύο και τα λοιπά. Να μετακινηθείτε στο χώρο σαν αυτό το ζώο, έτσι όπως το αντιλαμβάνεστε εσείς. Κάποια φορά ας πούμε ένα αγόρι, φοιτητής μου παλιός, είχε βάλει στο νου του το φίδι, ένα φίδι. Δεν ξέρω τι είδους φίδι, δεν μας ενδιαφέρει και τόσο, αν ήταν οχιά, αν ήταν κόμπρα, αν ήταν μικρό ή μεγάλο, πάντως είχε βάλει στο νου του το φίδι. Η λύση που έδωσε η κινησιακή, δεν ήταν αυτή που περιμένει κανείς πιο εύκολα, δηλαδή να ξαπλώσει κάτω και να αρχίσει να προσπαθεί να έρπει, αλλά ήταν ένα φίδι όρθιο. Προσπαθήσε να, δηλαδή έπαιξε μεγάλο ρόλο η κίνηση του αυχένα του, η κίνηση της μονδυλικής του στήλης, κάποια σταματήματα. Δηλαδή, αν βάλετε στο νου σας ένα ζώο που το γνωρίζετε, είτε από άμεση γνωριμία, είτε μέσω της τηλεόρασης ή του κινηματογράφου και τα λοιπά, των βίντεο, μπορείτε να εστιάσετε, όχι επακριβώς στην αντιγραφή μιας κίνησης, που ούτως ή άλλως είναι σχεδόν αδύνατον, δεν έχουμε τα ίδια μέλη, δεν έχουμε το ίδιο μυϊκό σύστημα. Αλλά υπάρχουν θέματα της κίνησης που είναι κρυμμένα πίσω από το ίδιο το σώμα, μέσα στο ίδιο το σώμα, δηλαδή υπάρχει ένας ρυθμός. Υπάρχουν κινήσεις και πάσεις. Υπάρχει ένας τρόπος να κινούμε το κεφάλι στηριζόμενη στον αυχένα. Υπάρχει ένας τρόπος να κινούμε τα μπράττα. Ξέρω εγώ, να κάνει κανείς ένα πτυνό, μπορεί να κάνει έναν πτυνό, ξέρω εγώ έναν αϊτό με μεγάλα φτερά, μπορεί να κάνει μια κοτούλα που έχει... Ο τρόπος που μιμείται ο καθένας, δεν μας είναι δοσμένος από κάποιον άλλον που το κάνει καλύτερα. Είναι κάτι που βρίσκουμε μόνοι μας και που για μας ταιριάζει με το ρυθμό τον κινησιακό αυτού του ζώου που έχουμε βάλει στο νου μας. Τον κινησιακό ή και τον ηχητικό. Επομένως, χωρίς να προσπαθείτε να κάνετε κάτι που είναι αποτέλεσμα συζήτησης με ένα πηγαδάκι εκεί, γιατί δεν υπάρχει ένα πόρισμα που θα μας φέρει κοντά σε σωστότερη ή λιγότερο σωστή απόδοση αυτού του ζώου, ο καθένας με το δικό του σώμα, τη δική του κίνηση, τον δικό του τρόπο μετακίνησης στον χώρο, ας προσπαθήσει να πειραματιστεί με αυτό το πράγμα. Τι σημαίνει σε αυτή την περίπτωση που πειραματίζομαι, στην περίπτωση του θεάτρου, έχει κάτι από παιχνίδι. Παίζω σαν να είμαι μικρότερο άτομο στην ηλικία, μιμούμενος αυτό το ζώο. Επομένως, μου βγαίνει κάτι. Και αν είμαι προσεκτικός, επειδή δεν είμαι και μικρό παιδί, είμαι όντως ενήλικας, αν είμαι προσεκτική ώστε να θυμηθώ ιδιαιτερότητες αυτής της κίνησης, λεπτομέρειες του ρυθμού επίσης της κίνησης, όχι μόνο της ίδιας της κίνησης, μπορώ να πειραματικά, να προσπαθήσω να αποδώσω αυτό το πράγμα, αυτό το ζώο. Επομένως, ταυτόχρονα θα λειτουργήσετε, άρα δεν υπάρχει ένα κοινό στο οποίο πρέπει να ανταποκρισήσετε. Είμαστε μεταξύ μας, είναι ένα εργαστήριο θεατρικό εδώ μέσα. Επομένως, σας καλώ σε αυτή τη νέα κατάσταση, σκορπίστε στο χώρο, αρχίστε να κινήσετε κανονικά με τα πόδια σας πρώτα σαν άνθρωποι και πολύ γρήγορα αρχίστε να μπαίνετε στο ψάξιμο αυτής της κίνησης. Ευχαριστούμε. Παιδιά, στόπ λίγο. Για σταματήστε μια στιγμή, όπως είστε, δεν χρειάζεται να σηκωθείτε και ακούστε με. Στην αρχή, τώρα, προσπαθήστε να μην διάδρατε, να μην υπάρχει διάδραση. Σαμπούμε και σε αυτήν. Δηλαδή, το ένα ζώο δεν συναντιέται με κανένα άλλο ή με κάποιον άνθρωπο. Να είστε μόνοι σας μέσα στην ομάδα, ο καθένας και η κάθε μια, με το δικό της ζώο στο μυαλό και στο σώμα, στην κίνηση όσο μπορεί. Εντάξει. Σκεφτείτε τρόπους με τους οποίους κινείται το ζώο όταν βιάζεται ή όταν είναι ήρεμο, τρόπους με τους οποίους ψάχνει την τροφή του, την πλησιάζει, τρόπους με τους οποίους αμήνεται αν είναι παθητικό ζώο ή επιτίθεται αν είναι επιθετικό. Και μέσα σε αυτήν την ησυχία, γιατί αφού δεν πρέπει να διαδράσετε, ούτε ως ζώα, ούτε ως άνθρωποι, κανονικά δεν πρέπει να ακούγονται ομιλίες, ίσως κάποιοι ήχοι μόνο. Επομένως αυτό θα μου δώσει εμένα τη δυνατότητα, χωρίς να φωνάζω και να σας σταματήσω για να σας μιλήσω, να σας δίνω κάποιες οδηγίες, κάποιες νύξεις, στους οποίες εσείς θα προσπαθείτε να ανταποκριστείτε. Πάμε λοιπόν χωρίς διάδραση, καθένας και καθεμιά μόνης. Για δοκιμάστε η ησυχία όμως να ακούγεται, το πολύ πολύ ήχη αυτών των ζώων. Επικεντρωθείτε στο ψάξιμο της τροφής. Πώς αυτό το ζώο ψάχνει την τροφή του. Τι μυϊκό ρυθμό έχει το ζώο. Πώς σχετίζεται με το περιβάλλον του, βρίσκεται μέσα σε ένα περιβάλλον. Πώς σχετίζεται με το περιβάλλον του, πού σταματάει, από πού προς πού πηγαίνει μέσα στο περιβάλλον του. Πώς ψάχνει την τροφή του. Τι ήχους βγάζει κάνοντας τα αυτά. Πώς σχετίζεται με το περιβάλλον του, πού σταματάει, από πού πηγαίνει μέσα στο περιβάλλον του. Πώς σχετίζεται με το περιβάλλον του, πού σταματάει, από πού πηγαίνει μέσα στο περιβάλλον του. Πώς σχετίζεται με το περιβάλλον του, πού σταματάει, από πού πηγαίνει μέσα στο περιβάλλον του. Πώς σχετίζεται με το περιβάλλον του, πού σταματάει, από πού πηγαίνει μέσα στο περιβάλλον του. Πώς σχετίζεται με το περιβάλλον του, πού σταματάει, από πού πηγαίνει μέσα στο περιβάλλον του. Πώς σχετίζεται με το περιβάλλον του, πού σταματάει, από πού πηγαίνει μέσα στο περιβάλλον του. Πώς σχετίζεται με το περιβάλλον του, πού σταματάει, από πού πηγαίνει μέσα στο περιβάλλον του. Πώς σχετίζεται με το περιβάλλον του, πού σταματάει, από πού πηγαίνει μέσα στο περιβάλλον του. Πώς σχετίζεται με το περιβάλλον του, πού σταματάει, από πού πηγαίνει μέσα στο περιβάλλον του. Πώς σχετίζεται με το περιβάλλον του, πού σταματάει, από πού πηγαίνει μέσα στο περιβάλλον του. Πώς σχετίζεται με το περιβάλλον του, πού σταματάει, από πού πηγαίνει μέσα στο περιβάλλον του. Πώς σχετίζεται με το περιβάλλον του, πού σταματάει, από πού πηγαίνει μέσα στο περιβάλλον του. Τι θόρυβος ήταν αυτός, πώς θα αντιδράσει το ζώο. Βρίσκω τη Λία μου και την τρώω. Τι θόρυβος ήταν αυτός, πώς θα αντιδράσει το ζώο. Ποια αίσθηση είναι η ισχυρότερη, η όραση, η ακοή, η όσφριση. Ποια αίσθηση είναι η ισχυρότερη, είστε σε δραστηριότητα. Χρησιμοποιήστε αυτήν την ισχυρότερη αίσθηση, χρησιμοποιήστε την καλά στις διάφορες δραστηριότητες. Παιδιά, όχι δεν θέλω να κάνετε αυτό το πράγμα, προσπαθήστε να κάνετε ό,τι και όλοι οι άλλοι. Καθαριστείτε σαν αυτό το ζώο, εάν είναι ένα ζώο που αυτό καθαρίζεται. Σκεφτείτε τι αισθάνεται με τη γλώσσα του καθώς καθαρίζεται. Και δοκιμάστε να πάτε εκεί που το ζώο κοιμάται, στο περιβάλλον που είναι κατάλληλο για να κοιμηθεί και ας κοιμηθεί. Ήπνος. Ωραία. Πολύ ωραία. Χαλαρά και ορθήπια. Μπορείτε και να καθίσετε. Ωραία, οι περισσότεροι δουλέψετε πολύ ωραία. Αυτοί που δουλέψατε ωραία, νομίζω στο σύνολό τους το διασκεδάσατε και όλα. Στην πραγματικότητα, τι ήταν αυτό αυτός ο πειραματισμός που κάνατε, να λειτουργήσετε σαν κάτι που δεν είστε. Στην πραγματικότητα βέβαια στο θεατρικό εργαστήριο πάντοτε υποδιώμαστε κάτι που δεν είμαστε ή κάποιον που δεν είμαστε ή τουλάχιστον υποδιώμαστε τον εαυτό μας όχι όπως είμαστε όμως τώρα αλλά όπως είναι σε κάποια άλλη στιγμή, σε κάποιο άλλο περιβάλλον, σε κάποια άλλη χρονική στιγμή, δεν πονεί. Πάντως υποδιώμαστε κάτι που δεν είμαστε στην αλήθεια εκείνη τη στιγμή. Τώρα εδώ με αυτές τις δραστηριότητες αυτό που προσπαθούμε να κάνουμε είναι να επεκτείνουμε αυτή την ικανότητα που την αποκτάμε σιγά σιγά παίζοντας θεατρικό παιχνίδι μέσω του θεατρικού παιχνίδιου και κάνοντας αυτή τη σειρά θεατρικών ασκήσεων που κάνουμε για να επεκτασεί η ικανότητα μη μισή. Αυτή η ικανότητα μη μισή μας σε χώρους πέραν της μήμισης ανθρώπων ή ανθρωπόμορφων πλασμάτων όπως βλέπετε στο χώρο των ζώων καταρχάς. Αυτό μας δίνει μια δυνατότητα. Έχουμε ήδη προσεγγίσει τον αυτοσχεδιασμό, τη δράση του αυτοσχεδιασμού που μας βοηθά να δημιουργήσουμε μια θεατρική ταυτότητα ή πολλές θεατρικές ταυτότητες κάθε φορά ανάλογες με το παιχνίδι που παίζουμε το θεατρικό ή με τη θεατρική άσκηση που κάνουμε ή με τις επινοήσεις τις πιο σύνθετες που κάνετε και μόνοι σας και μεταξύ σας. Και τώρα αυτό επεκτείνεται. Παρ' όλα αυτά δεν βγαίνει από το στόχο μας που είναι να δημιουργήσετε εσείς οι ίδιοι και οι ίδιες ο καθένας και η καθεμιά μόνος του και μόνη της ένα θεατρικό χαρακτήρα που θα είναι ανθρώπινος θεατρικός χαρακτήρας. Δεν απομακρυνόμαστε γιατί αν και από τη μία αυξάνονται οι δυνατότητες σας να μιμηθείτε κάτι που δεν είναι άνθρωπος, άρα είναι πιο δύσκολο να το μιμηθείτε, αλλά είναι και πιο παιγνιώδες ταυτόχρονα, αν το δείτε έτσι. Αυτό είναι το ένα κέρδος και θα δούμε πώς θα μας βοηθήσει αυτό και στο σχολείο. Από την άλλη, στην πραγματικότητα εμείς κάνουμε αυτή την άσκηση για να αισθανθείτε όλες αυτές τις μυικές εντάσεις, όλους αυτούς τους ρυθμούς που βγήκαν από εσάς τους ίδιους από τα ίδια σας τα σώματα ως εκφραστικά μέσα από τις ίδια σας τις κινήσεις και όλους αυτούς τους ήχους γνωρίζοντας το δικό τους περιεχόμενο, όχι το είδος του ζώου που κάνατε, αλλά το τι κάνατε εσείς οι ίδιοι με τις μυικές εντάσεις, τις μυικές μάζες, τα νεύρα, τα οστά κτλ. Στην προσπάθειά σας να μηθείτε το ζώο, μπορείτε να το σκεφτείτε αυτό και να το κρατήσετε στο σώμα σας έτσι ώστε και από αυτή την πηγή να αντλήσετε στοιχεία για τη δημιουργία του θεατρικού σας χαρακτήρα. Και θα σας βοηθήσει και του είδους τη μετατόπιση η επόμενη άσκηση που θα κάνουμε, δηλαδή το σενάριο που σας δίνετε είναι να μηθώ ένα ζώο ας το πούμε σενάριο, δηλαδή αυτή η πολύ μικρή βάση, η πολύ μικρή άσκηση. Με παιγνιώδη διάθεση και με προσπάθειά έτσι πειραματική έχοντας στο νου σας το ζώο ψάχνετε αυτές τις λειτουργίες του και αυτά τα θέματα, τις μυϊκές εντάσεις, τις μυϊκές μάδες, τους τρόπους κτλ. Μένως έχοντας ζώο το στόχο στην πραγματικότητα ασκήστες αυτά και μετά παίρνοντας αυτά ως δεδομένα γιατί τα έχετε ανακαλύψει και κρατώντας τα μη αφήνοντάς τα να χαθούν, μπορείτε να τα επενδύσετε πάνω στο θεατρικό σας χαρακτήρα. Δηλαδή να κάνετε και πάλι για άλλη μια φορά αυτό που κάναμε και με προηγούμενες ασκήσεις δημιουργίας θεατρικού χαρακτήρα, δηλαδή έχουμε πει τι επάγγελμα έχει για παράδειγμα και διαλέξατε ο καθένας και κάθε μια από ένα επάγγελμα. Το μυμηθήκατε, ένα επάγγελμα που γνωρίζετε, αυτό σας είχε ζητηθεί, επομένως είχατε μια σειρά δράσεων σχετικών με αυτό το επάγγελμα. Επίσης είχατε μια σειρά δράσεων σχετικών με το περιβάλλον στο οποίο γίνεται αυτό το επάγγελμα, άρα είχατε μια σχέση και με έναν φανταστικό χώρο, πολύ σημαντικό για τον αυτοσχεδιασμό σας. Είχατε ενδεχομένως σχέση με φανταστικούς ανθρώπους, οι οποίοι έχουν την ώρα που ο επαγγελματίας δρά, έχουν κάποια σχέση μαζί του, ο ένας πελάτης ή ο συνεργάτης κτλ. Αυτό με κεντρικό θέμα το επάγγελμα ήταν μια σειρά από μικρές επινοήσεις πάνω στο θέμα αυτό του επαγγελματος και αυτό που επινοήσατε ως θεατρικό χαρακτήρα πάνω σε αυτή την άσκηση είναι ένα από τα στοιχεία με τα οποία καλείστε να συνθέσετε τον τελικό θεατρικό σας χαρακτήρα. Συμφωνεί? Έτσι είναι και τώρα. Παρότι δηλαδή απομακρύναστε από την ανθρώπινη μορφή, από τις ανθρώπινες ή ανθρωπόμορφες παρουσίες και πάτε σε έναν κόσμο που είναι αλλιώτικος από τον δικό μας, πάτε στο πεδίο των ζώων, στην πραγματικότητα η ίδια χρησιμότητα μπορεί να αντληθεί και από αυτό. Γιατί επικεντρώνεστε σε αυτά που είπαμε, στην κίνηση που κάνουν τα ουστά σας μιμούμενοι το τάδε ζώο, στην κίνηση και στις εντάσεις που έχουν τα νεύρα σας, το νευρικό σας σύστημα την ώρα που μιμήθηκε αυτό το ζώο, στις κινήσεις που κάνουν η μία σας την ώρα αυτή. Και σε όλες αυτές τις λεπτομέρειες, πώς το ζώο πλησιάζει την τροφή και όλα αυτά, είναι κανάλια που ανοίγουν τη φαντασία μας αλλά και τη μνήμη μας σε σχέση με το τι ξέρουμε γι' αυτό το ζώο, έτσι ώστε να μπορέσουμε να δράσουμε εμείς σωματικά, γιατί αυτό μας χρειάζεται για να αντλήσουμε έμπνευση για τον θεατρικό μας χαρακτήρα. Συμφωνή. Δηλαδή ο θεατρικός χαρακτήρας που χτίζεται σιγά σιγά μέχρι και μέχρι το τέλος του εξαμίνου, θα πρέπει να τον έχετε ολοκληρώσει, πάντοτε είναι ένα πλάσιμο και με επιλογές και με ξεσκαρτάρισμα. Δεν είναι ανάγκη να χρησιμοποιήσετε τα πάντα από όσα επινοείτε, αλλά είναι πάντοτε μια όσμοση ανάμεσα σε επινοήσεις που κάνετε φορά τη φορά, άσκηση την άσκηση. Και αυτή ειπωμένως με τα ζώα που φέρνει έτσι μια μεγαλύτερη θυμιδία ακριβώς γιατί είναι κάτι ακόμα πιο ασυνήθιστο από αυτά που κάνετε συνήθως, είναι μέσα στην ίδια λογική. Λοιπόν, τώρα θα σας καλέσω να στερεοποιήσετε μέσα στο μυαλό σας και μέσα στο σώμα σας και έξω από το σώμα σας με την κίνησή σας αυτό που μόλις κάνατε με το ζώο που διαλέξατε και μετά θα σας ζητήσω κάτι λίγο πιο σύνθετο. Αλλά πριν περάσουμε σε αυτά τα δύο επόμενα πράγματα, σας ήθελα αν συμφωνείτε να δούμε ένα από τα συλλαστικά, ένα πουλί, ένα έντομο, ένα ερπετό. ΟΚ, ποιος θέλει ένας ελλαστικό ας πούμε. Να το δούμε λίγο εδώ στο χώρο. Ναι, έλα. Όχι, δεν χρειάζεται. Είπαμε, δεν είναι υποχρεωτική η ακρίβεια, είναι η προσπάθεια, η μυική προσπάθεια και η ρυσμική προσπάθεια να είσαι όσο το δυνατόν πιο κοντά. Ωραία. Ωραία, τι ήταν αυτό το ρουάκι. Λιοντάρι. Λιοντάρι. Ωραία. Ένα ακόμη συλλαστικό της ζούγκλας. Όχι, αυτό είναι της Σαββάνας το λιοντάρι, δεν της ζούγκλας. Θα δούμε άλλο ένα συλλαστικό. Έλα. Δεν πειράζει. Μάλιστα. Τι ήταν αυτό. Ναι. Δείτε, νομίζω στα συλλαστικά, αλλά και στο ερπετό που είχε κάνει εκείνος ο φιδιτής που μου είχε αρέσει πάρα πολύ, το έπαιξε σε όρσια κατάσταση όπως σας είπα το φίδι, αλλά σίγουρα στα συλλαστικά έχω την αίσθηση ότι πολύ μεγάλο ρόλο παίζουν οι σπόνδυλοι στον αυχένα, δηλαδή η απελευθέρωση του κεφαλιού από το υπόλοιπο σώμα. Επομένως και εδώ στην περίπτωση της καμιουριαπάραδης που έχει πολύ μακρύ λαιμό, θα μπορούσες να ψάξεις ακόμα περισσότερο να απομακρύνεις τους σπονδύλους σαν να μεγαλώνεις τα μεσοσπονδύλια διαστήματα. Ένα έχει ένα κεφάλι πιο, όπως κάνουνε κάτι γατάκια και σκυλάκια που βάζουν στο πίσω μέρος των αυτοκινητών που κάνουνε το κεφάλι, κάτι τέτοιο. Ωραία, πάμε παρακάτω να δούμε κάτι άλλο, ένα ψάρι ας πούμε. Μπορεί να μην κάνει κανένας. Ωραία, ένα πουλί, έλα. Πολύ ωραία. Πολύ ωραία, πολύ ωραία. Και εδώ έχει πολύ μεγάλη σημασία η αποδέσμευση του κεφαλιού και νομίζω και στα πουλιά συμβαίνει πολύ αυτό, κάνουν αυτή την κίνηση, πάντοτε είναι σαν αποσυνδεδεμένοι από το υπόλοιπο σώμα. Ποιο ήταν το πουλί σου? Κοράκι. Όχι, όχι, κοράκι. Το πρώτο που έκανες ήταν πιο κοντά. Μετά για να μας εξηγήσεις, το είπες ανθρώπινα. Ωραία, ναι. Ναι, έλα. Ήθελες να πεις κάτι ή να σηκωθείς. Ανόμιζε σήκωσες το χέρι. Έλα τώρα, έλα, έλα. Δεν πειράζει, εντάξει, κάνουμε και ένα πυσογύρισμα. Ναι, ναι, εσύ πλησίασες πάρα πολύ. Ίσως και γιατί το είδος του ζώου μας μοιάζει πολύ. Δηλαδή, εμείς προερχόμαστε από αυτό, οπότε ίσως είναι πιο εύκολο να το μιμηθούμε. Ωραία. Έντομο, είχαμε και έντομο. Ήταν πάντων κολεόπτερο. Ωραία, θέλει κάποιος να μας δείξει αυτό που έκανε, αν νομίζει μάλιστα ότι το έκανε αρκετά πιστικά. Εδώ είναι θέμα αντικειμενικότητας, υποκειμενικής αντικειμενικότητας. Δεν είναι θέμα κομπασμού, ότι εγώ το έκανα μια χαρά. Αν νομίζετε ότι ήσασταν κοντά σε αυτό, αξίζει να μας το δείξετε και εμάς. Όχι. Ωραία, λοιπόν, πάμε τότε παρακάτω. Κάντε μια επανάληψη, επέκταση αυτού που κάνατε, πιο πολύ για να το ξαναθυμηθείτε και να το παγιώσετε μέσα σας. Ίσως τώρα να σκεφτείτε και άλλα μέλη, που ενδεχομένως στην προσπάθειά σας να λειτουργήσετε σωστά κάποια μέλη, δεν χρησιμοποιήσατε. Ας πούμε το κοράκι σου, δεν το είδαμε στα ποδαράκια, είχες καταργήσει τα πόδια, ήσουν στα γόντα. Ίσως αν δοκιμάσεις τώρα να δεις τι κάνει και με τα ποδαράκια, θέλω να πω, επανάληψη και επέκταση αυτής της προσπάθειας που κάνετε για μέσος μετά θα σας πω τι άλλο, πώς θα συνεχίσουμε. Προσπαθείτε. Ωραία, συγκεντρωθείτε όλο και περισσότερο. Αφήστε τη συζήτηση την ανθρώπινη. Αν νιώθετε ότι θέλετε πια να διαδράσετε, αρχίστε να διαδράτε αλλά σαν ζώα και οι δύο. Μην μιλάτε ελληνικά, αλλά ούτε και άλλα, κάποια άλλη γλώσσα ανθρώπινη. Μόνο μέσω των ήχων του ζώου. Για πάμε. Πάτε λίγο κυκλικά, θα παρακαλώ στην αίθουσα. Αφήστε τον κεντρικό χώρο καινό. Παιδί, έχουμε τραυματισμό. Για να κάνουμε ένα είδους μεγάλο κύκλο, όσο γίνεται πιο μεγάλο, για να μην είστε δύο-τρεις σειρές εκεί, όσο γίνεται να είστε μία σειρά. Έλα πιο κοντά, ώστε εκεί να ραιώσετε λιγάκι. Λοιπόν, θα κάνουμε το εξής. Δύο άτομα ταυτόχρονα, δύο απέναντι άτομα, με τη χαρά. Θα μας κάνετε έναν κύκλο και θα πάτε στη θέση σας. Πριν τελειώσει η εξήλωση αυτών των δύο, οι δύο διπλανές, πάλι διαγωνίως απέναντι, εσείς συμμετέχεις ή απλώς μας βοηθάς με την μετάφραση. Λίγο πριν τελειώσουν τα κορίτσια, ξεκινάς εσύ, Σοφία, και ξεκινάς εσύ, Χαρά. Και κάνετε έναν κύκλο και αμέσως μετά, εσύ και εσύ και ούτω καθεξής. Έτσι ώστε όλοι να δούμε αυτά τα ζωάκια, που ήταν πάρα πολύ ενδιαφέροντα, σας διαβεβαιώ. Όχι, αγνοώντας, αγνοώντας. Θα είναι απέναντι, θα είναι μακριά. Πάμε, λοιπόν. Εσύ και εγώ. Εσύ και εγώ. Εσύ και εγώ. Εσύ και εγώ. Εσύ και εγώ. Πιγγουίνος. Το έρα πολύ ωραία είναι, ναι. Φαγανόλα. Ωραία. Πάτε. Δεν πειράζει, λίγο θα κάνεις, εσύ λιγότερη. Δεν είναι. Α, και αυτό το χτύπημα που κάνει. Θα μας το εξηγήσει μετά. Πάτε. Δεν πειράζει. Εσείς που μπορείτε να διανύσετε λίγο, πάτε προς το κέντρο, ώστε να είναι μικρότερο το κυκλάκι σας. Κοίτα πού ανοίγει, κάνει και το στωματάκι έτσι. Πολύ καλό το γλυκό μου. Πάτε. Ναι, πάρα πολύ δικτραστική. Ωραία. Δύο μαζί, από εκεί, στο έτσι, να πλησιάζεστε δηλαδή. Πολύ καλό. Ωραία, πάτε δύο μαζί. Μην ξεχνάτε και τους ήχους σας, τους ήχους του ζώου. Τέλεια. Πάτε. Πρόσεξε να δεις ένα ωραίο φινικόπτερο. Παγώνει. Και τρέχει στο ζωολογικό κήπο. Πολλά πιγκουινάκια και πολλά σκυλάκια έχουμε δει. Τέλεια είναι. Πολλά πιγκουινάκια και πολλά σκυλάκια. Τέλεια. Θέλουμε κι αβγό. Ωραία, πάτε. Φυσικία η άλλη. Πολλά πιγκουινάκια και πολλά σκυλάκια. Πολλά πιγκουινάκια και πολλά σκυλάκια. Πολλά πιγκουινάκια. Πολλά πιγκουινάκια και πολλά σκυλάκια. Πολλά πιγκουινάκια. Πολλά πιγκουινάκια. Πολλά πιγκουινάκια. Πολλά πιγκουινάκια και πολλά σκυλάκια. Πολλά πιγκουινάκια. Πολλά πιγκουινάκια και πολλά σκυλάκια. Πολλά πιγκουινάκια και πολλά σκυλάκια. Πολλά πιγκουινάκια. Παίρνουμε. Πολλά πιγκουινάκια. Πολλά πιγκουινάκια. Πολλά πιγκουινάκια. Πολλά πιγκουινάκια. Πολλά πιγκουινάκια. Πολλά πιγκουινάκια. Πολλά πιγκουινάκια. Πολλά πιγκουινάκια. Πολλά πιγκουινάκια. Πολλά πιγκουινάκια. Οκ. Για πάμε. Καλησπέρα. Καλησπέρα. Να δούμε τώρα τι δεν είδαμε. Η κύκνη είναι η μέλητσα. Η κύκνη είναι η μέλητσα. Η κύκνη είναι η μέλητσα. Η κύκνη είναι η μέλητσα. Η κύκνη είναι η μέλητσα. Η κύκνη είναι η μέλητσα. Να δούμε τις πεταλούδους και τις μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες. Πετάτε ελεύθερα στα πεταλούδιτσες και μέλησσες.