: Θα θέλαμε να σας παρακολουθήσουμε, ο Πρόεδρος Μαγιά Δημήτροβα. Είναι από το Μαγιά Δημήτροβο του Δαλκάρια, το Ινστιτισμό της Ρομπότητας. Αυτό είναι το πλήρες Ινστισμό της Ρομπότητας της Δαλκάρια. Ο Πρόεδρος Μαγιά Δημήτροβα λαμβάνει τις μάσταρες της Ψαχαρίας με διαφορά από την Βόλβη, την Βουλγαρία και την Ελληνική Κοινότητα, το 1995. Οι μάσταρες της Ψαχαρίας, επίσης με διαφορά από την Βόλβη, την Βουλγαρία και την Ελληνική Κοινότητα, το 1995. Έχει δημιουργήσει πρωτοβουλίες και μέρες της Ψαχαρίας με διαφορά από την Βουλγαρία και την Ελληνική Κοινότητα, το 2002. Από το 2007, είναι συμπεριφοράς στο Δημήτρο του Ινστισμού της Ρομπότητας στο Βουλγαρικό Ακαδημό της Ψαχαρίας. Είχε δημιουργηθεί στους δύο εθνικούς προορισμούς προορισμούς στην Βουλγαρία. Έχει δεύτερο, το Japan Society for Promotion of Science, δημιουργηθεί στη Ιαπανία το 2006 και το 2015. Το προορισμό της Ινστισμού της Ρομπότητας της Βουλγαρίας έχει εμπειρία με την Ιαπανική Ρομπότητα. Οι ενδιαφέροντες της Ιαπανικής Ρομπότητας της Ινστισμού της Ιαπανικής Ρομπότητας είναι η κοινωνική και κοινωνική ρομπότητα, η ανθρώπινη και ρομπότητα, οι κυβερνικές σύστηματες για το ειδικό σχέδιο, και οι νευροδρομικές σύστηματες. Επιπλέον, εμφανίζεται στην ΕΕΚΟΚ, η ευρωπαϊκή σύστηματη του 2012-2014, η ευρωπαϊκή σύστηματη των κοινωνικών σύστηματων. Αυτή είναι η στιγμή που γνωρίζω εδώ, στην ΕΕΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟ Μπορώ να σας πω ότι η Βουλγαρία είναι δίκαιη, και έχουμε ευκαιρικές ευκαιρίες, μπορούμε να κάνουμε πολλά πράγματα σχετικά με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, σήμερα με τον Πρόεδρο Δημήτροβα έχουμε συμφωνηθεί μια προτάστα σχετικά με τα ρομπότικα, τα ενδιαφέροντα ρομπότικα, να σας πω τα άλλα. Ευχαριστώ. Είναι πολύ χαρά και ενδιαφέρον να είμαι εδώ και να παρουσιάσω κάποια από τα δικαιώματα μας, πολλά από αυτά που έχουν συνεχίσει μεταξύ μου και του ΕΕΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟ� και πάνω από αυτά που έχουν συνεχίσει μεταξύ μου και του ΕΕΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟ και πάνω από αυτά που έχουν συνεχίσει μεταξύ μου και του ΕΕΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟ μεταξύ μας, μεταξύ μας σύστημα, με πολλές τελευταίες τελευταίες και κομπονότητες, συμμετείχοντας τον άνθρωπο στο δημιουργικό λουμπιστήριο, αυτοί οι σύστημα, πραγματικά, θα γίνουν το μέγεθος και οι παιδιά μας θα πρέπει να υπάρχουν. Οπότε, προσπαθούμε να προχωρήσουμε την ιδέα ότι το δημιουργικό λουμπιστήριο είναι πολύ σωστό για την εκπαίδευση, γιατί οι παιδιά μας, που θα είναι δουλεύτες και διεξιότητες για το μέλλον, πρέπει να γνωρίζουν τη δυνατότητα της τεχνολογίας από τις βασικές και από την αρχαία ηλικία, πιθανώς θα γνωρίζουμε πόσοι δυνατοί είναι, πόσοι σωστοί είναι σε αυτά τα παιδιά μας. Το πρόβλημα με την ενδιαφερματική επισκέπτωση είναι ότι αντιμετωπίζουμε σε μεγαλύτερα διαθέσεις. Πρέπει να δημιουργηθούμε στην εμπερβολική ψυχολογία και υπάρχει μια κοινωνική ασκή, κοινωνική συμφωνία, ότι όταν επισκέπτουμε μια παιδιά, πρέπει να δημιουργηθούμε την εργατική διαθέσεις και να συνεχίσουμε στην εργατική διαθέσεις όταν διαβάζουμε τις δημιουργήσεις της παιδιάς, αν θέλουμε να είμαστε ακριβείς στην επισκέπτωση. Άλλωνα, μπορούμε να μιλήσουμε για όλες τις επισκέπτες από όλες τις θέσεις, ψυχολογικής, φιλοσοφικής, εγγυναιόμενης και αυστηρική λογική. Αλλά αν κάνουμε κάποια συγκεκριμένη επισκέπτωση, πρέπει να συνεχίσουμε στην εργατική διαθέσεις, η οποία εφαρμόζει τα κομμάτια που μπορούμε να μετατρέψουμε και να συνεχίσουμε στην εργατική διαθέσεις. Μπορούμε να ξεκινήσουμε με τη δημιουργία του ασυστικού ροβότου. Κάποια χρόνια πριν, μια νέα δημιουργία δημιουργήθηκε από τον Α. Τζαφέ για ασυστικούς ροβότους γενικά, και όχι μόνο ασυστικούς ροβότους. Ο ασυστικός ροβότος, σύμφωνα με εκείνο του, είναι ένα δημιουργείο που μπορεί να παρακολουθεί και να δημιουργήσει την επισκέπτωση, και να δημιουργήσει δραστηριότητες που είναι εφαρμογικές για παιδιά ή παιδιά με συγκεκριμένα χρήματα. Επομένως, δημιουργούμε με τη δημιουργία του ασυστικού ροβότου, όχι μόνο στην εργατική διαθέσεις, αλλά πραγματικά ασυστικούς ροβότους, όχι μόνο στην εργατική διαθέσεις, αλλά επίσης σχετικά με μεγαλύτερα. Η επόμενη δημιουργία είναι να πάμε σχετικά με ασυστικού ροβότου. Μπορούμε να έχουμε μια διάφορα ασυστικούς ροβότους, όχι πραγματικά σχετικά με εργατική διαθέσεις, αλλά τι θα είναι μια ασυστική ασυστική ροβότη. Υπάρχει μια δημιουργία που ασφαλίζει τη σχετικότητα του ανθρώπου, όμως υπάρχει διάφορα εργατική διαθέσεις και μπορούμε κάποια άλλη φορά να μιλήσουμε, όπως το εργατικό παιχνίδι, που δείχνει ότι οι άνθρωποι προτιμούν αυτόν τον τρόπο των εργατικών ροβότων, όμως όχι αυτόν τον τρόπο. Είναι δημιουργημένο σε μια πολύ ανθρώπινη τρόπο να ασφαλίζει τη διάφορα ασυστική διαθέσεις, όχι πραγματικά σχετικά με εργατική διαθέσεις. Όχι πραγματικά σχετικά με εργατική διαθέσεις, όχι πραγματικά σχετικά με εργατική διαθέσεις, όχι πραγματικά σχετικά με εργατική διαθέσεις. Είναι δημιουργημένο σε μια πολύ ανθρώπινη τρόπο των εργατικών ροβότων, όχι πραγματικά σχετικά με εργατική διαθέσεις, όχι πραγματικά σχετικά με εργατική διαθέσεις. Είναι δημιουργημένο σε μια πολύ ανθρώπινη τρόπο των εργατικών ροβότων, όχι πραγματικά σχετικά με εργατική διαθέσεις, όχι πραγματικά σχετικά με εργατική διαθέσεις. Είναι δημιουργημένο σε μια πολύ ανθρώπινη τρόπο των εργατικών ροβότων, όχι πραγματικά σχετικά με εργατική διαθέσεις, όχι πραγματικά σχετικά με εργατική διαθέσεις. Τι είναι η διαφορά μεταξύ εργατικών ροβότων και πραγματικών σχετικών ροβότων? Οι εργατικοί σχετικοί ροβότες έχουν παρακολουθεί πολλά χρόνια και υποδοχούν την εργασία, την εργασία της στρατηγικής μας στρατηγίας. Στην συνεργασία του εργατικού συνεργασίου, ο ροβότος συνεργαζόμαστε με τον εργατικό, και ο εργατικός συνεργαζόμαστε με τον ροβότο. Οι εργατικοί σχετικοί ροβότες, αυτό είναι αυτό που προσπαθήσαμε μαζί, μέσα στη στρατηγική μας σχέση, είναι να παρουσιάσουμε σχετικοί ροβότες ως εργατικοί σχετικοί στρατηγικοί. Ο διευθυντής χρειάζεται υποστηριό, και αντί το σχετικό, μπορείς να χρησιμοποιείς ένα ροβότο και να κάνεις το περισσότερο από αυτό, χρησιμοποιώντας το συμπλεκτικό σχέση του σχετικού και του ροβότο. Γιατί ο σχετικός και ο σχετικός μπορεί να συνεχίσουν, ο ροβότος και ο σχετικός μπορεί να συνεχίσουν, σε στρατηγικές τους σχετικούς. Ο ροβότος μπορεί να κάνει το περισσότερο από αυτό, και ο ροβότος μπορεί να είναι ένας κοινωνικός σχετικός σχετικός μεταξύ των διευθυντών και των διευθυντών. Το υπόλοιπο για την πρώτη μορφή είναι να διευθυνθούμε σε αυτό, πως ο ροβότος μπορεί να είναι ένας σχετικός σχετικός σχετικός σχετικών. Αν θέλουμε να μορφήσουμε κάτι, παίρνουμε την ομολόγηση μεταξύ διαφορετικών διευθυντών, και τότε πέραμε σε ένα πολύ πιο δύσκολο τρόπο. Εδώ βλέπουμε πόσο δύσκολο είναι το πρόβλημα του διευθυντισμού σχετικού σχετικού σχετικού σύστηματος. Παίρνει μεταξύ διαφορετικών διευθυντών και μεταξύ διευθυντών. Εδώ, το μορφό τοικονομικών διευθυντών, ο οποίος είναι ο μορφός του σχετικού σχετικού σχετικού σύστηματος, σχετικός μεταξύ διευθυντών, σχετικός θρησκευτικός, σχετικός διευθυντών, σχετικός σχετικός σχετικός σχετικός διευθυντών, σχετικός διευθυντών, σχετικός διευθυντών, σχετικός διευθυντών, σχετικός διευθυντών, σχετικός διευθυντών, σχετικός διε Επίσης, η κοινωνική επικοινωνία, όπως και η κοινωνική επικοινωνία σχετικά με το ρογόνι. Η ιδέα των κοινωνικών ρογόνιων έχει συμβαίνει για λίγα εκατομμύρια. Έχει δημιουργημένες δραστηριότητες που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε. Αν βλέπουμε ένα ρογόνι, μπορούμε να πούμε ότι είναι κοινωνικό ρογόνι, αλλά δεν έχει σχέση με την παρουσία. Μπορεί να μοιάζει σαν κοινωνικό ρογόνι ή να μοιάζει σαν ένα παιχνίδι, ένα φαγητό ή μοναδικό, όπως σαν στο βίντεο. Αλλά πρέπει να είναι κοινωνικό ρογόνι, πρέπει να είναι κοινωνικά επικοινωνημένοι, κοινωνικά σχετικά, κοινωνικά ενδιαφέροντα και κοινωνικά ενδιαφέροντα. Βλέπουμε ότι κοινωνικά ενδιαφέροντα και κοινωνικά ενδιαφέροντα. Ένα κοινωνικά ενδιαφέροντα άνθρωπο πρέπει να είναι κοινωνικά ενδιαφέροντα, αλλά μέσα σε ένα ρογόνι μπορείς να μιλήσεις σαν πρόγραμμα, μπορείς να μιλήσεις κοινωνικά ενδιαφέροντα, χωρίς να έχεις καμία ιδέα τι είναι η κοινωνική ενδιαφέροντα από ένα ρογόνι. Αυτό είναι το καλό, αυτό είναι το πώς μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε αυτήν την κοινωνική ενδιαφέροντα, ενώ κοινωνικά ενδιαφέροντα, κοινωνικά ενδιαφέροντα και κοινωνικά ενδιαφέροντα, σημαίνει πώς ο άνθρωπος προσεύχεται το ρογόνι. Αυτή είναι μόνο η ενδιαφέροντα. Εδώ έχουμε την ενδιαφέροντα, το μοντέλο των προσεύχεων, και μπορούμε να μιλήσουμε, από την κοινωνική ενδιαφέροντα, πώς να μιλήσουμε αυτήν την κοινωνική ενδιαφέροντα, και να μιλήσουμε για την κοινωνική ενδιαφέροντα του ανθρώπου και να κάνουμε χρήση για την ιδιαφέροντα, για την ιδιαφέροντα του ανθρώπου, χωρίς να είναι προσεύχετος για την ιδιαφέροντα κοινωνική ενδιαφέροντα. Οι κοινωνικές ενδιαφέροντες για την ιδιαφέροντα κοινωνική ενδιαφέροντα, σύμφωνα με την ίδια αυτοί, είναι ότι μπορούν να κάνουν κοινωνικές ενδιαφέροντες. Αυτοί οι γυναίκες μπορούν να εξηγήσουν αισθητικές αισθήσεις, να μιλήσουν με μεγαλύτερος διαλόγος, να μάθουν μόνες ή να γνωρίζουν αλλαγές, να κατασκευάσουν ή να κρατήσουν κοινωνικές σχέσεις, να χρησιμοποιούν φυσιολογικές σχέσεις, γεγονότητες, γεγονότητες, εξαιτίας, εξαιτίας, εξαιτίας, εξαιτίας, εξαιτίας, εξαιτίας, εξαιτίας, εξαιτίας, εξαιτίας, εξαιτίας, εξαιτίας, εξαιτίας, εξαιτίας, εξ εξαιτίας, εξαιτίας, Τι θα ήταν το ιδιαίτερο πραγματικό δραστηριότητα, καθώς ακούσαμε τη δουλειά μας, παρουσιάζοντας από έναν γεγονότητα. Ο Ρόμπτ έκανε κάποια εξασφαλήματα σχετικά με τα δημοσιογραφικά και σχετικά με τα δημοσιογραφικά. Επιφαλών ubiquitas και ο Tails σεша χρονική επιπολήσεως. το οποίο είναι δημιουργημένο από την ΕΛΕΝΤΡΕΛΕΛΕΛΕΛΕΛΕΛΕΛΕΛΕΛΕΛΕΛΕΛΕΛΕΛΕΛΕΛΕΛΕΛΕΛΕΛΕΛΕΛΕΛΕΛΕΛΕΛΕΛΕΛΕΛΕΛΕΛΕΛΕΛΕΛΕΛΕΛΕΛΕΛΕΛΕΛΕΛΕΛΕΛΕΛΕΛΕΛΕΛΕΛΕΛ� Μπορείτε να δείτε πώς οι άνθρωποι της CICADES είναι μικροί αλλά γρήγοροι και οι μηχανικοί άνθρωποι μπορούν να δοκιμάζονται χρησιμοποιημένοι χρησιμοποιημένοι χρησιμοποιημένοι χρησιμοποιημένοι χρησιμοποιημένοι χρησιμοποιημένοι χρησιμοποιημένοι χρησιμοποιημένοι χρησιμοποιημένοι χρησιμοποιημένοι χρησιμοποιημένοι χρησιμοποιημένοι χρησιμοποιημένοι χρησιμοποιημένοι χρησιμοποιημένοι χρησιμοποιημένοι χρησιμοποιημένοι Σε αυτό το συγκεκριμένο στήριο, το ενδιαφέρον σημαντικό στήριο ήταν το συνδυασμό μεταξύ κοινωνικής και κοινωνικής μοτοσυκλέτησης, το οποίο δημιουργήσαμε σε ένα εξελίξιο. Επιτρέψαμε το εξελίξιο ερώτημα. Μετά από αυτό, πήγαιναν 5-6 λεπτά, νομίζω, σε όλο το σέσιο. Μετά από αυτό το σέσιο, ένα ερωτήριο δημιουργήθηκε στους συμμετείους. Συμμετοχήθηκε σε τρεις ερωτήρια. Επιτρέψαμε τρεις ερωτήρια. Ποια είναι η πραγματικότητα που θυμάστε για τους ερωτήριας και ποιο είναι η πραγματικότητα που θυμάστε για τους ερωτήριας για τους ερωτήριας. Το επίπεδο της ερωτήριας ήταν το σχολείο. Η ερωτήρια ήταν πολύ εύκολη, αλλά δεν υποδοχήθηκαν ότι αυτός ήταν ο κεφάλις της διάστησης. Αυτό ήταν σοβαρά, γιατί η ερωτήρια ήταν πολύ εύκολη. Ένα ερώτημα είναι αν έχουν σημασία για έναν ερωτήρια. Αυτό ήταν ένας από τους ερωτήριας που συμμετέχαμε. Έχουν πρόκειμμα να κατασκευάσουν κάποια εμφάνιση που έχουν. Για παράδειγμα, εμφάνισα το τρόπο που παρουσιάζει η διάστηση. Ή η φωνή του ερωτήρια ήταν πολύ αρχική. Η παρουσία ήταν πολύ σκληρή. Ο ερωτήριας πρέπει να συμμετέχει σε έναν πιο φυσιολογικό τρόπο. Αυτά τα εμφάνισαμε και τα καλύπτωσαμε ως δύο τρόπους. Πολλές ερωτήρια για τον ερωτήρια και συμμετέχειες. Αν λένε ότι η φωνή του ερωτήρια είναι πολύ σκληρή, υποδοχήσαμε ότι συμμετέχουν να το κάνουν πιο γρήγορα. Οι ερωτήρια διπλήθηκαν σε δύο ομάδες. Προσοχή, ερωτήρια για τον ερωτήρια και την ολοκληρωμένη εμφάνιση. Και συμμετέχειες για τον ερωτήρια. Και τέλος, ζητήσαμε ένα κοινωνικό εμφάνισης σχέσης, όπως η φωνή του ερωτήρια. Υπήρχαν δύο άνθρωποι και ένα ερωτήρια. Υπήρχαν δύο άνθρωποι και ένα ερωτήρια. Και μας ρωτήθηκαν, «Τι αισθάνεσαι καλύτερος, να έχεις εμφανιστεί κάποιον άλλο με εσάς, καθώς ακούσες έναν ερωτήρια, ή είσαι μόνος ειλικρινός? Δεν με νομίζει. Εάν είσαι μόνος στο σπίτι με τον ερωτήρια, ή με κάποιους άλλους». Και, σύμφωνα με τις απαντήσεις τους, διπλήθηκαν σε δύο ομάδες. Συγκριμένοι και διπλήθηκαν σε δύο ομάδες. Συμφωνία με τη βαθιά υποθεσία του διπλήθηκαν… Προσέφεραμε να χρησιμοποιήσουμε φυσικά αρχαία διπλήθησης και να ανοιχθούμε ειλικρινούς ομάδες σε παιδεκτορικούς συστημίους. Η προτάσταση έννοιζε να προσέφεραμε ειλικρινούς παιδεκτορικούς και σε μερικές περισσότερες περισσότερες ειλικρινές παιδεκτορικούς που έχουν κοινωνικές εμφανίσεις μεταξύ των διπλήθηκων και των διπλήθηκων, όπως, για παράδειγμα, με την απαντήσεις. Υπάρχει μια ενδιαφέρουσα θεωρία, γιατί υπάρχει μια συζήτηση σχετικών μεταξύ των διπλήθηκων. Ποια είναι η πρώτη, η κοινωνική ενδιαφέρουσα ή η κοινωνική ενδιαφέρουσα. Επειδή είναι ένα ειλικρινό σύστημα, σε γενικό σχόλιο, από την αρχαία, από την αριστορία, είναι πολύ κονστασμένος στην προσέγγιση τους. Οι διπλήθηκες ανοίγουν τον διπλήθηκο να μιλήσει με το κοινό, και τι σημασία θα σημασίασταν ένα κοινό κοινό σχόλιο. Αν κάποιος θέλει να μιλήσει με, θα μιλήσει με και θα κοιμόμαστε. Αν δεν θέλουν να μιλήσει, θα μιλήσει. Αν δεν θέλουν να μιλήσει, θα μιλήσει. Αν προσέγγιζαν, θα μιλήσουν. Αυτή είναι η κοινωνική ενδιαφέρουσα. Προσέγγιζα τον διπλήθηκο να μιλήσει με το κοινό, να μιλήσει με το κοινό, να μιλήσει με και θα κοιμόμαστε. Αυτή είναι η κοινωνική ενδιαφέρουσα. Η κοινωνική ενδιαφέρουσα. Και για αυτό είχαμε δύο νευροσύστημα. Ένας ονομάζεται μυρωνομυρωσύστημα. Είναι διπλήθηκος για εμφάνιση. Προσέγγισα να το γνωρίζω. Είναι πολύ ενδιαφέρουσα. Πιστεύω ότι έχω δημιουργηθεί πώς ανακαλύψαν το μυρωνομυρωσύστημα. Από 10 ή 15 χρόνια. Και υπάρχει αυτό το λογικό, το λογικό σύστημα της κοινωνικής ενδιαφέρουσης. Υπάρχουν συμφωνίες. Τι παρακολουθώ για να ξεκινήσω να μιλήσω, για να εφαρμογήσω το γνωρισμό μου στη δραστηριότητά μου. Στο Σιουβάκ, στο Λιβόρκτηρι, προσπαθούν να εφαρμογήσουν ότι είναι διαφορετικά. Οι κοινωνικές ενδιαφέρουσες, οι κοινωνικές ενδιαφέρουσες, είναι διαφορετικές προσέγγιες που βρίσκονται σε διαφορετικές περιοχές. Ωστόσο, με ένα φαινόμενο που δεν μπορούσε να εφαρμογηθεί από την παραδοσιακή δραστηριότητα. Πώς εφαρμογηθώ το γνωρισμό μου στη δραστηριότητα. Βέβαια, γνωρίζετε τι είναι το γνωρισμό μου στη δραστηριότητα, αφήστε τα χέρια σας. Μπορείτε να γράψετε αυτό. Χριστίνα μπορείτε. Παρακαλώ, κάποιος άλλος. Γνωρισμό μου στη δραστηριότητα. Όχι, όχι, όχι. Γνωρισμό μου στη δραστηριότητα. Ο Χριστίνα γνωρίζει, ο Νίκη γνωρίζει. Γνωρισμό μου στη δραστηριότητα. Υπήρχαν κάποιοι άνθρωποι που κατέβασαν το Νόβελ Πράις για τη δραστηριότητα του γνωρισμού μου στη δραστηριότητα. Υπήρχαν να υποστηρίζουν ότι όλα τα καλύτερα περιοχή του μυαλού και τους τύπους του μυαλού έχουν γνωρίσει πριν από 100 χρόνια. Υπήρχαν να υποστηρίζουν αυτό. Υπάρχει επίσης έναν σχέδιο για να γνωρίσει πώς εκπαιδεύεται ένα μυαλό μυαλό. Και εμείς στη δραστηριότητα ακούσαμε πολύ σε αυτές τις δραστηριότητες. Με τον Ριζουάτι και άλλους. Υπήρχαν να υποστηρίζουν ότι υπήρχαν προσέξιο μυαλό και δραστηριότητα. Και η προσέξιση του μυαλού φωτιάει όταν παρακολουθώ κάτι και σημαίνω ένα σχέδιο στον δραστηριότητα. Και το δραστηριότητα παρουσιάζει τη δραστηριότητα μου. Βλέπω ένα μυαλό, βλέπω ένα μυαλό και μετά κοπώ το μυαλό. Ήταν σαν αυτό στον Ριζουάτι, η φυσιολογία του μυαλού. Όμως, κανείς δεν πιστεύει ότι στον δραστηριότητα του 21ου αιώνα μπορείς να βρεις έναν άλλο τύπο σύγχρονος στον δραστηριότητα. Όπως το μυαλό, το νευρό. Το μυαλό, το μυαλό, βλέπω το μυαλό, βλέπω τον εαυτό μου στο μυαλό και το νευρό. Ο νευρός, το νευρό σύστημα που παρακολουθεί σε σχετικό τρόπο, όπως βλέπω τον εαυτό μου στο μυαλό. Προσπαθούσαν, αλλά τότε έγινε ότι η σχέση μεταξύ του προσέξιμου νεύρου και του πραγματικού νεύρου είναι τόσο δύσκολη, ότι υπάρχουν κάποιες πολύ συγκεκριμένες σχέσεις, οπότε δεν μιλήσουμε για αυτό σήμερα. Αλλά ως μορφή νευρών, υπάρχει μια μορφή νευρών, σχετικών, που είναι σχετικά με το εξεκτικό, και εγώ, στην Ιππανία, πήγα στο μυαλό αυτός ο άνθρωπος, που έλεγε πώς βρήκαν αυτό, που προσπαθούσαν να μεταξύσουν κάποια μορφή νευρών σε κάποια σχέση μεταξύ νεύρου, και δεν έκανε τίποτα από το εξεκτικό. Και ο άνθρωπος έκανε το μυαλό, και το φαγητό μορφή νευρών, το οποίο είχε αυτά τα ηλεκτροπιά, ήταν επίσης πολύ δύσκολο. Και ο άνθρωπος έκανε το μυαλό και ξεκίνησε να το φάει, και μετά το φαγητό μορφή νευρών εξεκτικούσαν στο μυαλό. Ο άνθρωπος, που έκανε το μυαλό, είχε στο μυαλό όπου είναι η μηχανή του μυαλού, υπήρχε ένα φαγητό μυαλού που εμφανίζει ότι έκασε το μυαλό όταν παρατηρεί το αξιολόγητο. Αυτή είναι η μορφή του νερουσύστηματος. Αυτή είναι η σημεία που έρχεται η αίσθηση. Αυτό σημαίνει ότι αν σας είδατε να φάτε ένα λεμό, είχατε το μυαλό μου. Αυτό σημαίνει ότι αυτός είναι το μέρος που είναι υπευθυμμένος για αυτό το προσέγγελμα. Πριν αυτό, πιστεύαν ότι είναι μια εμφάνιση. Αλλά τώρα γνωρίζουν ότι η μορφή εμφάνισης του νερουσύστηματος μου εμφανίζεται όταν δεν εμφανίζομαι. Εμφανίζεται όταν κάποιος άλλος το κάνει. Αυτή ήταν η αρχή του 21ου αιώνα. Αυτή είναι η μορφή του νερουσύστηματος. Αλλά το σοβαρό πράγμα ήταν πώς ήταν αυτή η μορφή του νερουσύστηματος. Ας ξεκινήσουμε. Ποια είναι η διαφορά μεταξύ κοινωνικής εμφάνισης και κοινωνικής εμφάνισης. Όταν βρήκαν το μέρος, την εμφάνιση του νερουσύστηματος, ξεκίνησαν να δημιουργηθούν πολλές θεωρικές μορφές για το πώς οι άνθρωποι παρακολουθούν άλλους ανθρώπους, πώς αντιμετωπίζουν, και πώς αντιμετωπίζουν ούτε εκείνοι. Αυτή η μορφή του κοινωνικής εμφάνισης, το μυαλό, η μορφή του κοινωνικής εμφάνισης, που ασφαλίζει ότι θα κάνει μερικές εμφάνισεις σχετικά με το κοινωνικό μυαλό. Στην ασφαλική εμφάνιση, το κοινωνικό είναι εκεί, είναι σχετικό, υπάρχει. Το κοινωνικό κάνει μερικές αποτελέσματα σχετικά με τα κοινωνικά πράγματα και ξεκινά να παρουσιάζει αυτό. Υπάρχει μια κοινωνική περιοχή στο μυαλό, η οποία δημιουργεί σχετικά με το κοινωνικό και δημιουργεί σχετικά με το κοινωνικό, με ή χωρίς να είναι ασφαλής σε αυτό, κάνοντας ότι έρχεται στον αισθητή, να το καταλάβει, να το εξηγήσει, και τέτοια. Και αυτό είναι το πώς νιώθω. Είναι πολύ δύσκολο για εμένα να εξηγήσω τη κοινωνική μου ασφάλεια. Είναι τόσο δύσκολο για να εξηγήσω τη λογική μου ασφάλεια σε κάποιον άλλο, αλλά η ασφάλεια μου είναι εκεί και είναι παρουσιαστή. Ο κοινωνικός αποτέλεσμα είναι ένα κοινωνικό πράγμα, ένα φυσικό πράγμα, το οποίο είναι η κοινωνική φύση, όχι μόνο το βιολογικό πράγμα. Ο Σιουβα έκανε ένα πολύ ωραίο εξετάσεις. Και πέρασαν σε διάφορες περιοχές στον κόσμο, σε πολλές περιοχές στον κόσμο. Πέρασαν να κάνουν αυτές τις εξετάσεις για τη κοινωνική μου ασφάλεια, βασικά μετρήσοντας τις εξετάσεις της κοινωνικής μου ασφάλεια, σε όλες τις δυνατότητες και δυνατότητες τρόπες να εξετάσουν αυτές τις εξετάσεις. Και εδώ, στη Γερμανία, υπάρχει ένα λογοριτήριο. Σε μετρήσοντας τις εξετάσεις της κοινωνικής μου ασφάλεια, βασικά μετρήσοντας τις εξετάσεις της κοινωνικής μου ασφάλεια, σε όλες τις δυνατότητες και δυνατότητες της κοινωνικής μου ασφάλεια, σε όλες τις δυνατότητες και δυνατότητες της κ. σε όλες τις δυνατότητες και δυ. σε όλες τις δυνατότητες και δυ. σε όλες τις δυνατότητες και δυ. σε όλες τις δυνατότητες και δυ. σε όλες τις δυνατότητες και δυ. σε όλες τις δυ. σε όλες τις δυ. σε όλες τις δυνατότητες και δυ. σε όλες τις δυνατότητες και δυ. σε όλες τις δυνατότητες και δυ. σε όλες τις δυ. σε όλες τις δυ. σε όλες τις δυ. σε όλες τις δυ. σε όλες τις δυ. σε όλες τις δυ. σε όλες τις δυ. σε όλες τις δυ. σε όλες τις δυ. σε όλες τις δυ. σε όλες τις δυ. σε όλες τις δυ. σε όλες τις δυ. σε όλες τις δυ. σε όλες τις δυ. σε όλες τις δυ. σε όλες τις δυ. σε όλες τις δυ. σε όλες τις δυ. σε όλες τις δυ. σε όλες τις δυ. σε όλες τις δυ. σε όλες τις δυ. σε όλες τις δυ. σε όλες τις δυ. σε όλες τις δυ. σε όλες τις δυ. σε όλες τις δυ. σε όλες τις δυ. σε όλες τις δυ. σε όλες τις δυ. σε όλες τις δυ. σε όλες τις δυ. σε όλες τις δυ. σε όλες τις δυ. σε όλες τις δυ. σε όλες τις δυ. σε όλες τις δυ. σε όλες τις δυ. σε όλες τις δυ. σε όλες τις δυ. σε όλες τις δυ. σε όλες τις δυ. σε όλες τις δυ. σε όλες τις δυ. σε όλες τις δυ. σε όλες τις δυ. σε όλες τις δυ. σε όλες τις δυ. σε όλες τις δυ. σε όλες τις δυ. σε όλες τις δυ. σε όλες τις δυ. σε όλες τις δυ. σε όλες τις δυ. σε όλες τις δυ. σε όλες τις δυ. σε όλες τις δυ. σε όλες τις δυ. σε όλες τις δυ. σε όλες τις δυ. σε όλες τις δυ. σε όλες τις δυ. σε όλες τις δυ. σε όλες τις δυ. σε όλες τις δυ. σε όλες τις δυ. σε όλες τις δυ. σε όλες τις δυ. σε όλες τις δυ. σε όλες τις δυ. |