: characteristics During the early part of the video, there may be different rolling notes that follow up to the end of the video each week but which touch upon a topic in depth. έγινε στη γη και μετά την εξελίξη μιας άλλης ομάδας εκατομμύριας χρόνια καταστρέφθηκε σε ένας μάμουλος και τελικά καταστρέφθηκε σε έναν ανθρώπινο. Το καλύτερο αποτέλεσμα αυτών των ανθρώπινων, αυτών των ανθρώπινων, ήταν η δημιουργία των κέντρων. Αυτό είναι τώρα δημιουργημένο. Και μια από τις πρώτες κέντρες που δημιουργήθηκαν ήταν η Φενεσία, το Βίπλο, συγκεκριμένα, από το οποίο εμείς Έλληνες εξελίξαμε τις αρχές της αλφάβησης μας, την παραγωγή των αλυμπών μας, την εντυπωσία του βινου. Και το Βίπλο και την ευρύνη κυβερνήση που το δημιουργήθηκε σε όλη τη Μεσετράνια, στο Κάιρο, στο Αλεξανδρία, στο Καρθέτζ, στο Μαρσελόνα, στο Μαρσέ, πάνω στην αρχαία μου πόλη, το Κωνσταντινόπο. ægle κατά καθέπου eight thousand years ago established eight thousand years ago Υπήρχε ένας σύστημας ευρωπαϊκός για 1.200 χρόνια και σημαντικά, αφήστε μας, ήταν ένας σύστημας ευρωπαϊκός, χωρίς χειρακτήρα, χωρίς εμπνευσμό, ένας κέντρος της συγκεντρικής συγκεντρίας. Αλλά, στον κόσμο, υπήρχε μια στιγμή με τη φύση. Οι ευρωπαϊκές συγκεντρικές εμπνεύστηκαν σχετικά από τη φύση. Και ο μεγαλύτερος οικολογιστής, Μέρι Βουκτζεν, ένας από τους μεγαλύτερους φιλοσοφούς οικολογιστής στον κόσμο του ευρωπαϊκού γνωρίου, είπε ότι υπήρχε μια στιγμή στις οργανικές συγκεντρικές. Εδώ έχουμε, για παράδειγμα, ένα παράδειγμα όπου οι πόλεις έχουν μεγάλωσει τόσο. Αυτή είναι η Μουμπάι, στην Ινδία. Αυτή είναι η Νέα Υόρκη, στις 5 π.μ. Αυτό είναι το λόγο που δεν υπάρχουν τόσο πολλοί. Υπήρχε μια στιγμή μεταξύ της ευρωπαϊκής συγκεντρίας και της φύσης. Και ως αποτέλεσμα σε αυτήν την στιγμή, υπήρχαν πολλές πολύ σημαντικές προβλήματα, οικολογικές προβλήματα. Έτσι, εδώ, για παράδειγμα, σε ένα μέρος της Βρουκλάνης, στη Νέα Υόρκη, βρίσκεται ένα σέσπουλ. Βρίσκεται η πιο κακή, σκληρή μορφή της οικολογικής καταστροφής. Δεν μπορείς να πιστεύεις τις συνέπειες της αερο- και της νεροπολουτίας. Δεν μπορείς να πιστεύεις την πραγματικότητα των ευρωπαϊκών συστημάτων στη Νέα Υόρκη. Η τεράστιμη κρίση της οικογένειας, όχι μόνο στη Νέα Υόρκη, αλλά και στη Λατίνα Αμερική. Όχι μόνο στη Λατίνα Αμερική, αλλά και εδώ, στο χώρο της Ευρώπης. Και όχι μόνο, φυσικά, στη Ευρώπη, αλλά και στη Ελλάδα. Αυτό είναι ένα παράδειγμα για το τι έχουμε μεταξύ της φύσης. Αυτή είναι μια τεράστιμη, ευρωπαϊκή κλίμακα, η οποία κόψει τη ζωή μας από το Βασίλειο. Όλα αυτά είναι πλαστικά. Όλα αυτά είναι ασφάλεια, η οποία δεν έχει κατασκευαστεί. Και κόψει τη ζωή μας από τη σύστημα της ζωής μας, στις οικογένειες. Και η Μαρρύ Μουκτζεν, εφαρμογήθηκε σε πολλές, πολλές εργασίες, ότι η οικολογική κρίση είναι πραγματικά, μια σχετική κρίση, μια σχετική κρίση, που βρίσκεται κεντρικά στις πόλεις μας. Με τη σχετική κρίση, σημαίνει ένα ευρωπαϊκό περιβάλλον, ένα ευρωπαϊκό περιβάλλον, που βρίσκεται από την εξοπλισμία και την εξοπλισμία, όπου το 1% κόψει τη ζωή μας από το 99%, όπου υπάρχει οικογένειο, όπου υπάρχει οικογένειο, όπου υπάρχει κασσενοφόβιο, όπου υπάρχει οικογένειο, όπου υπάρχει πόλη. Αυτό είναι ένα παράδειγμα της Ρειό, η οποία είναι μια πόλη, με όλα αυτά τα πέντε και τέσσερα χωτέλια, που είναι πραγματικά περισσότερα από την πόλη, από τα φαβελά. Και οι φαβελά δεν είναι πια ασφαλές. Είναι αντιμετωπισμένοι και ξεκινούν να αντιμετωπίζονται. Και αυτό είναι αυτό που θέλω να προχωρήσω. Θέλω να σας φέρνω την αίσθηση, την αίσθηση μιας πολιτισμίας που λέει, όχι, αυτό είναι αρκετά, δεν θα το πάρουμε πια, οι πόλεις μας υπάρχουν και θα τα πάρουμε πίσω. Και αυτό είναι ένα πολύ σημαντικό αλλάγμα που έχει συμβεί, γιατί το 2007, κυρίες και κύριοι, οι ΗΠΑ είπαν ότι η περιοχή των ανθρώπων τώρα ζει στις πόλεις. Λοιπόν, η πολιτική, η οικονομική εξασφαλή έχει πραγματικά εξελίξει. Οι πόλεις τώρα παίζουν μια δυνατότητα, 60 μεγαλύτερες πόλεις στον κόσμο, παίζουν μια δυνατότητα στη κοινωνική οικονομία. Δημιουργούν τη φύση της εργασίας, τη φύση της ελληνικής, τη φύση της ελληνικής αγοράς. Υπάρχουν εξελίξεις σε μια πλήρη νέα, πολιτική, κοινωνική, πολιτική και οικονομική μοζέικη. Και σε αυτήν την κρίση, γεννήθηκε αυτό το νέο κοινωνικό κίνημα, που ονομάζεται το δικαίωμα στην πόλη. Και αυτό θα ήθελα να μιλήσω με εσάς. Αυτοί είναι οι άνθρωποι, που έχουν βρει το δυνατότητα, να ζουν εύκολα στις πόλεις και έξω από αυτήν την διαδικασία, βρίσκονται κάποιοι πολύ σημαντικοί πιστωτές, κάποιοι πολύ σημαντικοί γραφείς, όπως η επόμενη σκέψη, που μας φέρνει την εντυπωσία του Αγίου Λεφέβρου, ένας πολύ γνωστός παρουσιακός αναγνώτης και θεωρητής και η εμπιστοσύνη της ιδέας, ότι η πόλη πραγματικά ανήκει στους κοινωνικούς. Αν μπορούμε να μιλήσουμε στην επόμενη σκέψη, θα μπορούμε να δούμε το χωριό μας, τη πόλη μας, το Μοντριό. Και εκεί, το κοινωνικό κίνημα, έπαιξε μια πιεθυσία, μια πιεθυσία πιεθυσίας, που είναι πολύ σημαντική. Στην 1968, σε αυτήν την πόλη 5.000 εστιατόρια, η πόλη με ειρήνη εγκαιρία, ως πόλη με ειρήνη εγκαιρία, με ειρήνη εγκαιρία μεταλλαγής, μια πόλη που χρησιμοποιεί πολλές ανθρώπους, όταν είναι πραγματικά ένα φραγματικό λιγό και ένα μηχανικό πόλεμο. Σε αυτήν την πόλη, δημιουργήσαμε μια ασκητική κοινωνική συμμετέχωση. Αυτή είναι η γειτονική μου, τον Μίλτον Παρκ, όπου αποφασίσαμε να παρακολουθήσουμε ένα μεγαλύτερο ασκητικό λιγό, που έκανε πέρα χρόνια, ένα 6-ο κομμάτι, στην πόλη της πόλης. Αυτό είναι το κέντρο της πόλης. Ήθελαν να εξελίξουν το κέντρο της πόλης, στους νότους, και ήθελαν να καταστρέψουν ολόκληρη, την οικογένειά του, των ελληνικών βικτωριών, και να καταστρέψουν ολόκληρη αυτή την περιοχή, και να δημιουργήσουν την τελευταία πόλη του 21ου αιώνα. Και είπαμε όχι. Και είπαμε όχι με μεγάλη πιθανότητα. Αυτά είναι κάποια από τις παραδοσιακές παραδοσιακές, που σας μιλήσατε. Ωραία πόλη. Αυτή εκεί, στη δεύτερη, πρόκειται να είναι η ρωσιακή πόλη, πριν την Εκτόμβρανση στην Ρωσία. Μεγαλύτερη στροφή. Το σωστό το έχουμε ασφαλικθεί. Και το έχουμε ασφαλικθεί από όλη την πόλη, και το έχουμε ασφαλικθεί από όλη την πόλη. Και πώς το έχουμε ασφαλικθεί? Περίπου από ένα εκατό χρόνιο, το έχουμε σκουάττ. Έχουμε εμπιστοσύνες, είχαμε εμφάνιση σεντέρ, επίσης, πλήτρωσαμε τις εργασίας του εργασμένα, ήμουν ασφαλωμένος. Ήμουν ένας από τα 59 άνθρωποι, που ήμουν ασφαλωμένος. Υπήρχαν τεράστιες εξετάσεις μπροστά από εμάς και μας ένιωσαν όχι πρόκειται. Μας ένιωσαν όχι πρόκειται γιατί το πρόεδρο, το διευθυντήριο, έφερε ότι είχαμε το καλύτερο δικαίωμα να αγωνιστεί για να ασφαλίσουμε την περιοχή μας. Και δημιουργήσαμε το μεγαλύτερο κοινωνικό συνεργασμό στο πρόγραμμα Υπηρεσίας στην Νότσα Αμερική, συμφωνώντας σε 642 ομάδες. Υπάρχει η διευθυντήριά μας, με πάνω από 1.000 ανθρώπους που είναι δημοκρατικοί συμμετοχοί στο πρόγραμμα. Και εκεί, στη δεύτερη δεύτερη, βλέπεις ένα στάδι που εφαρμόθηκε από το Canada Post, συμφωνώντας τη διευθυντήριά μας. Και αυτό που είναι σημαντικό σχετικά με αυτό το πρόγραμμα, είναι ότι χωρίζουμε το χώρο συμφωνώντας. Δεν υπάρχει διευθυντήρια και οπότε δεν υπάρχει διευθυντήρια. Δεν είναι δύσκολο να αγοράζει και να αγοράζει το χώρο μέσα στη δεύτερη δεύτερη περιοχή. Και οπότε βάζουμε ένα παράδειγμα, στη Μοντριά, στη Καναδία και στη Νότσα Αμερική, για το τι μπορούν να κάνουν οι άνθρωποι του κόσμου. Και είναι γνωστό σχετικά, επειδή είναι εμφανισμένο μέσα σε μια δημοκρατική αισθητικότητα της πολιτικής συμμετοχής. Μπορείτε να φανταστείτε εξελίξεις από πολλές εκατομμύρια άνθρωποι που συμμετοχεύονται στο ευρωπαϊκό σχέδιο της περιοχής τους, το χρηματισμό των ευρωπαϊκών σχέσεων, των ευρωπαϊκών σχέσεων, των ευρωπαϊκών κυβερνήσεων, της αυτοκτονικής χώρος και τέτοιου τέτοιου. Όλα αυτά ήταν δημιουργημένα από την εξελίξη της δημοκρατικής αισθητικής συμμετοχής και συμμετοχής. Αυτό έκανε, όπως τα ιδέα έκανε, έκανε στην επηρεσία της κυβερνητικής αυτοκτονικής συμμετοχής, της κυβερνητικής χώρος. Επιτρέπτησα την πολύ σημαντική ιστοτισία, το Εκολογικό Κέντρο της Ευρωπαϊκής Σύνολας, που εγγυρίσα το 1996, στο κέντρο της περιοχής του Μίλτων Παρκού. Επιτρέπτησα την πόλη να εξελίξει τον Μαύρο Προσφυγείο της ίδιας Κυβερνητικής Αυτοκτονικής Συμμετοχής, που εγγυρίζει τα ανθρώπινα δικαιώματα που έχουμε μέσα στη κόρη μας. Τι είναι οι δικαιώματα μας στην περιοχή της περιοχής της κατοικίας, της εξελίξης, της δημοκρατικής συμμετοχής, της νερού, της κουλτού, της κοινωνικής εργασίας, της περιοχής της περιοχής της περιοχής της περιοχής, της πολιτικής. Όλα αυτά είναι δικαιώματα, δικαιωματικά δικαιώματα, μέσα στη κόρη μας. Αυτό τώρα έχει εξελίξει την Ευνέσκο στην Παρίσα. Έχει εξελίξει την μέξικο κόρη, την Γουάντζου, την Κορία, και άλλες κόρης σε όλο τον κόσμο. Υπάρχουν τώρα κόσμοι σύμμετς που συμβαίνουν σε όλη την ιδέα των πολιτικών δικαιώσεων, δικαιώσεων και δικαιώσεων. Και οπότε είναι πολύ εφαρμογητικό το πως η Μοντριά έχει στραφεί ένα παράδειγμα που τώρα είναι διευκολογημένος από κάπου άλλο. Και έχει επηρέασει την κοινωνική κοινωνική κοινωνία, έχει εξελίξει πάνω, αυτό το δημοκρατικό θέμα για τους ανθρώπους να πάρουν το δίσκο τους σε δικαιώματα. Και έχει δημιουργηθεί σε μια νέα γενετία των παιδιών, οπότε σήμερα έχουμε χιλιάδες, χιλιάδες, χιλιάδες παιδιών, πάνω από την Κουβέκη, πάνω από την Μοντριά, που δείχνουν για ελεύθερη κοινωνική εκπαίδευση, μέχρι και μέσα στην ινδιαπροσκοπή, που έχουν μια κοινωνική αγέντα, που βρίσκονται για να αφαιρέσουν τα δικαιώματα των πλειών, να βρίσκονται για να αφαιρέσουν τους ανθρώπους που είναι διασκριμμένοι σε κάποια τρόπο, και που είναι μετά υποστηρίφητες από την κοινωνική κοινωνία που έρχεται κάθε βράδυ στις 8 ώρες και βαρκώνει τις κουβέκες και τις κουβέκες, σε υπόσχεση σε αυτές τις δημοκρατικές δημοσιογραφίες, που έχουν οδηγήσει την καταστροφή των δύο περιοχών. Δεν είναι μόνο ότι διασκέπτεται στην πόλη, αλλά πραγματικά έχουν σημαντικές πολιτικές επίπεδες. Και όλοι αυτοί οι χιλιάδες και οι χιλιάδες και οι χιλιάδες νέοι ανθρώπους, που έχουν πάρει την κοινωνία τους και την πόλη τους, όλοι τους κάνουν τις σημαντικές αποφάσεις μέσα από τις δημοκρατικές συμβουλίες, όπου όλα αυτά έχουν σημαντικές αποφάσεις. Και μου έκανε να σκέφτομαι για την εκκλησία μας, για την αγορά μας, και για το πώς οι αγγόρες μας, μέσα από τεράστικες διαβάσεις, μέσα από τεράστικες εγκαλυτρικές συμβουλίες, έκανε να κάνουν τις πιο σημαντικές αποφάσεις για το μέλλον των πρωτοβουλίων τους. Και έκανα ένα παράδειγμα στον κόσμο. Αυτό έκανε από το Μαύρο Πόλεμο. Η ιστορία συνεχίζει συχνά τα κακά παράδειξα, αλλά συνεχίζει συχνά τα καλύτερα παράδειξα. Και αυτό είναι ένα παράδειγμα από αυτά τα καλύτερα παράδειξα. Ας πούμε αυτό. Στην τελική, τώρα αντιμετωπίζουμε μια μοναδική κρίση, που ονομάζεται «Κλίμα Ελληνικής». Δεν υπάρχει καμία σκέψη εδώ, γιατί αυτό είναι το πόσο σκληρό είναι το μέλλον μας. Ο κλίμα Ελληνικής, που επηρεάζει την πλανή πλάνη. Και τι πείσουν οι πιο σημαντικοί παιχνίδες στον κλίμα Ελληνικής? Ο Αγγόρ, παραδοσιακός πρόεδρος των ΗΠΑ, έκανε ένα εξαιρετικό δοκιμαντήριο, ο οποίος, όπως ξέρετε, ονομάζεται «Κλίμα Ελληνικής». Παραδοσιακό πρόεδρος των ΗΠΑ. Και αν θυμάστε, στο τέλος του δοκιμαντήριου, λέει «Δεν έχω πολλά αίσθηση, ότι η λύση θα έρθει από τις εθνικές κυβερνήσεις, θα έρθει από τις πόλεις». Και ο τελευταίος κυβερνητής των ΗΠΑ, μόλις δύο χρόνια πριν, μπροστά του World Urban Forum in Naples, όπου συμμετείχα, είπε ακριβώς το ίδιο. Ας τελειώσουμε, λέγοντας, ότι εμείς, ως ανθρώπους, εμείς, ως κυβερνήσεις, πρέπει να πάρουμε τα πόλια μας, πίσω από το 1%, πίσω στο 99%, και εγώ πιστεύω, στο τέλος, «Κλίμα στον κόσμο». Ευχαριστούμε. |