: Η 8η Μαρτίου είναι ίσως η πιο συμβολική μέρα για το γυναικείο φύλλο. Στο πλαίσιο αυτό, ο Δήμος Φλόρινας και το Συμβουλευτικό Κέντρο, το οποίο λειτουργεί από το 2014, παρέχοντας συμβουλευτικές υπηρεσίες για γυναίκες, θύματα, αβίες ή και πολλαπλών διακρίσεων εξαιτίας του φίλου τους, προγραμμάτησαν τη σημερινή και την αυριανή εκδήλωση με στόχο να τιμήσουν τις γυναίκες αλλά και να ευαστοποιήσουν τους πολίτες όσον ανοιχτά ακόμη ζητήματα δικαιωμάτων που τις αφορούν. Η 8η Μαρτί είναι μια μέρα μνήμης για τους αγώνες του κινήματος για τα δικαιώματα των γυναικών μέσα στα χρόνια, αγώνες επώδυνους πολλές φορές για να διεκδικήσουν ακόμα και βασικά ανθρώπινα δικαιώματα όπως η ισότητα και η εξάλιψη της εκμετάλλευσης. Ήταν αρχές, η αρχή μάλλον έγινε την 8η Μαρτίου του 1857, όταν γυναίκες εργάτριες των εργοστασίων υφαντουργίας και μαντισμούς στη Νέα Υόρκη ξεσηκώθηκαν σε διαμαρτυρία ενάντια σε πάνθρωπες συνθήκες εργασίας και στο χαμηλό μισθό. Από τότε η 8η Μαρτί αποτελεί μέρα μνήμης του αγώνα εκείνου, του πρώτου σε μια σειρά αγώνων του γυναικείου κινήματος. 2023, και ενώ κάποια δικαιώματα θεωρούνταν κατοχυρωμένα, παρατηρούμε μια εξωφρενική οπισοδρόμηση διεθνώς, με την απαγόρευση της άγγλωσης να γίνεται νόμος του κράτους στην Αμερική και γενικότερα, τις επιθέσεις στην αυτοδιάθεση του σώματος και της σεξουαλικότητας των γυναικών. Πέραν αυτού, εξακολουθούν ειφίσταται σοβαρότερες μισολογικές διακρίσεις μεταξύ των δύο φίλων. Όσον αφορά δέτη χώρα μας, η Ελλάδα βρίσκεται στη τελευταία θέση του δίκτυσσοντος των φίλων και το 2022, τόσος προς την εργασία, όσο και στη μισολογική κατάταξη, στην εκπαίδευση, στην πρόσβαση σε θέσεις ευθύνης και στην υγεία. Αναφορικά με τα περιστατικά βίας και τα εγκλήματα εισβάρους των γυναικών, οι γυναικείες φεμινιστικές συλλογικότες αλλά και οι ερευνήτριες με συνείδηση του φίλου, οι οποίοι σημαίνουν μεταξύ άλλου το σοβαρό έλλειμμα σχετικών δεδομένων, ερευνητικών μεθοδολογιών και εργαλείων, άρα και εκτεταμένων έγκαιρον ερευνών, παράλληλα με έλλειμμα άμεσης ή έμμεσης αναγνώρισης και αποδοχής των φόνων ως εγκλήματα μίσους με σεξιστικά κίνητρα. Τα εγκλήματα φαίνεται να καταμετρώνεται μόνο από τα Daily Edition και τις εφημερίδες με τίτλους τους γνωστούς που βλέπουμε, έχουμε περίπου 30 γυναικοκτονίες του 2021, πάνω από 21 μέχρι τον Νοέμβριο του 2022 και ο ρυθμός των γυναικών που χάνουν τη ζωή τους συγχρετίως του φίλου τους συνεχίζει, συνεχώς αυξάνεται. Το βασικό κίνητρο μίας γυναικοκτονίας είναι το φίλο του θύματος, αλλά συχνά και η άρνηση της συμμόρφωσης τους πατριαρχικές επιταγές, η άρνησή του να επιτάσει την τιμωρία του με το πιο ακριό τρόπο. Αφορά όλες τις μορφές και τα είδη της σεξιστικής δολοφονίας, ανεξάκτητα από το αν προκαλούνται από μισογενισμό, από σεξουαλική ευχαρίστηση ή από την αίσθηση κυριαρχίας επί του γυναικών. Αποτελεί κατά συνέπεια ένα σεξιστικό τιμωρικό έγκλημα και ακόμα πιο πέρα πατριαρχική ευρύτερα πολιτική με εργαλείο το έγκλημα που ωστόσο η πολιτεία και ιδιαίτερα το νομικό σύστημα αρνείται να τον αγνωρίσει ως τέτοιο. Αρνείται ή δεν είναι σε θέση να επικεντρωθεί στο μισογενισμό των εγκλημάτων, μεταφέρει την ενοχή στα θύματα, αποδέχεται την καταφύλλο διαφορετική ηθική και συμπεριφορά και τελικά αναδεικνύει και επιβεβαιώνει την αποτυχία του κράτους να προστατέψει το μισό του πληθυσμού, που είναι οι γυναίκες. Επιμένουμε να ζητάμε την νομική αναγνώριση του όρου γυναικοκτονία. Όρος εκνευρίζει κάποιους, προβληματίζει, θυμώνει, διχάζει, δυστυχώς όμως ακόμη δεν ξεβολεύει αρκετά. Τον συζητάμε, τον ακούμε, τον χωνεύουμε, λες και αφορά δύσπερτη δροφή και όχι καθαρό ζώφο που πετύλει στις μέτρα και διάλογο. Και όμως τον όρο το συζητάμε από τον 19ο αιώνα, από τότε που τον βρίσκουμε στα λεξικά με την έμφυλη πλέον διάστασή του να βγαίνει στο φως από τη φεμινίστρα κοινωνιολόγο Ράσελ που κατέστησε σαφές ότι το φύλλο πλαισίωνε, νοηματοδοτούσε και υπέγραφε την πράξη του φως. Δίνεται μάχη για να εξηγηθεί το αυτοάνωτο, αυτό που επισήμανε η Ράσελ, ότι δηλαδή οι ουδέτεροι όροι δεν αρκούν. Ότι ενώ οι άντρες δολοφονούνται πιο συχνά από τις γυναίκες, ωστόσο σπάνια τους αφαιρεί τη ζωή τους μόνο και μόνο επειδή είναι άντρες, ότι περισσότερες δολοφονίες γυναικών σημειώζονται αποκλειστικά εξαιτίας του φύλλου τους. Ο όρος γυναικοκτονία σε καμία περίπτωση δεν αντιτίθεται στον όρο Ανθρωποκτονία και ούτε και τον Ανερή. Οι γυναίκες χρειάζονται προστασία όχι επειδή δεν είναι άνθρωποι, αλλά επειδή πέφτουν θύματα λόγω του φύλλου τους. Η νομική αναγνώριση του εγκλήματος είναι αναγκαία και πρέπει να γίνει, αρχικά γιατί τονίζει τη νομική απουσία μιας παρούς ασβίας και δίνει άλλη βαρύτατα στο νομικό πλαίσιο τη μετόπιση αυτών των εγκλημάτων, υπογραμμίζοντας παράλληλα την ανάγκη για ισότητα αλλά και για λόγους ταξινόμηση του εγκλήματος. Όλα αυτά μαζί μπορούν να συμβάλουν στη πρόληψη. Στη σημερινή ταινία, το ντοκιμαντέρ με τίτλο «Φεμισίδιο» της Νίνας Μαρίας Φασχαλίδου, παρουσιάζω τις ιστορίες έμφυλης βίας που συγκλώνησαν την Ιταλία από το Βορρά έως το Νότο. Η ιστορία της Λάουρα Ροβέρι, μιας 28χρονης δασκάλας Ιόγκα, η οποία δέχθηκε 15 μαχαιριές από τον πρώην φίλο της, επέζησε της επίθεσης και έγινε σύμβολη ενδυνάμωσης για τις γυναίκες στην Ιταλία, όπου μια γυναίκα δολοφωνείται ένα τρεις ημέρες. Πρόπερς που εμείς εδώ έχουμε περίπου 30 δολοφονίες, αυτές είχαν 105 δολοφονίες γυναικών στην Ιταλία. Η Νάντζια και η Άλπα δολοφωνήθηκαν από τους συντρόφους τους, όπως επίσης και η Λορένα κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Οι οικογένειες και οι φίλοι τους βιώνουν τη σκληρή απώλεια των αγαπημένων τους και συντάσσονται στην προσπάθεια ευαισιστοποιής για το λυπηρό αυτό φαινόμενο. Στο ντοκιμαντέρ ειδική κοινωνιολόγικη πολιτική καταθέτει τους απόψεις για το φιλέγος ζήτημα των γενοκοκτονιών που αντιμετωπίζει όχι μόνο η Ιταλία αλλά και πολλές χώρες στον κόσμο. Ενημερωτικά η ταινία έκανε πρεμιέρι στο διευθυνές διαγωνιστικό τίμα του Φεστιβάλ ντοκιμαντέρ της Αισαλονίκης στο Μάρτιο του 22. Είμαι η Λαουρα Ρόβερη. Ήμουν γενημένη στην Ισόρια της Σκάλας, προβλήματα της Βερόνας. Είμαι η Λαουρα Ρόβερη. Ήμουν γενημένη στην Ισόρια της Σκάλας, προβλήματα της Βερόνας. Είμαι η Λαουρα Ρόβερη. Ήμουν γενημένη στην Ισόρια της Σκάλας, προβλήματα της Βερόνας. Είμαι η Λαουρα Ρόβερη. Ήμουν γενημένη στην Ισόρια της Σκάλας, προβλήματα της Βερόνας. Όταν εργάζομαι σε ένα μέρος και στο ίδιο περίοδο σκέφτηκα. Ένιωσα έναν άνθρωπο που είχε το σκέφτημα πραγματικά στο πλειοκύριασμα του μέτρου. Το συναντήριό μας ήταν, για όλους τους δύο, πιστεύω, ένα κλασικό σκέφτημα. Η σχετική μου με αυτόν τον άνθρωπο είναι για μένα, ακόμα σήμερα, έναν αγώνα. Εγώ, που ήμουν πάντα ελεύθερη και πολύ ασχολημένη στις δικαιώματα των γυναίων, έχω αρχίσει πιάνο-πιάνο να αφήσω πραγματικές δραστηριότητες από το άνθρωπο. Έχω δημιουργήσει αυτήν την άνθρωπο να μειώσει τη δυνατότητα της ζωής μου. Ευχαριστούμε πολύ που είστε σήμερα εδώ, να τιμήσουμε μαζί τις γυναίκες αυτήν την τόσο σημαντική μέρα για αυτές και για όλους μας. Ευχαριστούμε θερμά τον αντιπεριφεριάρχη Φλόριντο, τον κ. Σωτηριβόζου, για την παρουσία του εδώ. Και καλό για ένα σύντομο χαιρετισμό, την αντιδήματο κοινωνικής πολιτικής, κ. Σοφία Φουδούλη Τζόιτσε. Καλησπέρα και από εμένα. Κυρίες και κύριοι, καλησπέρα σας. Η σημερινή παγκόσμια μέρα της γυναίκας είναι αφορειωμένη στον ιστορικό και καθημερινό αγώνα των γυναικών για ίσα δικαιώματα. Χαιρετίζουμε τις γυναίκες που αγωνίζονται καθημερινά και τα καταφέρνουν να ανταποκριθούν στους πολλαπλούς τους ρόλους. Η 8η Μαρτίου αποτελεί αφορμή αλλά και υποχρέωση όλων μας να συνεχίσουμε τις προσπάθειές μας για τη διατήρηση και την ισχυροποίηση της θέσης και των δικαιωμάτων των γυναικών σε όλες τις εκφάσεις της καθημερινής ζωής, στην ασφάλεια, την υγεία, την παιδεία, την εκπαίδευση, την αγορά εργασίας, την ανέληξη θέσης ευθύνης και εκπροσώπησης. Στόχο όλων μας πρέπει να είναι οι γυναίκες να μπορούν να προχωρούν χωρίς εμπόδια, χωρίς διακρίσεις και περιορισμούς. Τούστε στις δύσκολες ώρες για τη χώρα και τον τόπο, αισθάνομαι την υποχρέωση να χαιρετήσω τις γυναίκες της καθημερινότητας, τις μητέρες, τις εργαζόμενες, τις αυρώτητες, τις μονογονείς, τις νοικοκυρές, τις νέες και άνεργες γυναίκες, αλλά και όλες εκείνες που καθημερινά ως πολίτες συνεχίζουν να προσπαθούν για την ισότητα με αξιοπρέπεια, σεβασμό και όραμα για το αύριο αυτού του τόπου. Αισθάνομαι την υποχρέωση να φιερώσουμε τη σημερινή ημέρα στις μάνες, στις μάνες των αδικοχαμένων παιδιών των τελών. Σας ευχαριστώ πολύ. Η 8η Μάρτη, Παγκόσμια ημέρα για τα δικαιώματα των γυναικών, είναι αφιερωμένη στους γυναικείους αγώνες για ισότητα και ισονομία στην εργασία και στο δημόσιο βίο. Οι κινητοποιήσεις των γυναικών με απεργίες, πορείες και άλλες διαμαρτυρίες σε όλο τον κόσμο κατά τον 10ο και 20ο αιώνα, συντέλεσαν στην αναγνώριση βασικών ανθρώπινων δικαιωμάτων και στην οργάνωση αργότερα των θεμινιστικών κινημάτων. Ο κόσμος της μουσικής, εκπροσωπείται από γυναίκες που αγωνίστηκαν να βρουν τη θέση τους στη μουσική βιομηχανία, προσπάθησαν να πετύχουν τα θέλα τους και σε πολλές περιπτώσεις επηρέασαν με το έργο τους στη κοινωνία. Οι γυναίκες αποτελούν μέρος της μουσικής βιομηχανίας εδώ και αιώνες, αλλά η εκπροσώπηση και μεταχείρισή τους είναι τα πανταδίκια ή ισότιμη. Η εκπροσώπηση των γυναικών στη μουσική ήταν ιστορικά περιορισμένη, με λίγες να έχουν ευκαιρίες να ερμηνεύσουν ή να ηχογραφήσουν τη μουσική τους, πράγμα που αποτυπώνονταν και στο χαμηλότερο ποσοστό γυναικών στη μουσική βιομηχανία σε σύγκριση με τους άντρες. Ωστόσο οι γυναίκες επέμεναν και πίεσαν για ίση εκπροσώπηση. Έτσι ο ρόλος στη μουσική έχει εξελιχθεί με την πάροδο του χρόνου, με τις γυναίκες μουσικούς να ερμηνεύουν και να αναλαμβάνουν εξέχοντες ρόλους στη βιομηχανία, να σπάνουν τη γυάλα για άλλη νεοροφή και να καταφέρουν να γίνουν επιτυχημένες μουσική, παραγωγή και στελέχη. Σήμερα μπορούν και σημειώνει ουσιαστική πρόοδος σε παραδοσιακά με πρατούμενα είδη μουσικής, όπως η rock και η hip hop. Οι γυναίκες συνεχίζουν όμως να αντικειμενοποιούνται ή να σεξουαλικοποιούνται, η εικόνα τους κυρίως, και οι μουσικές τους ικανότητες να υποβαθμίζονται ή να απορρίπτονται. Παρά τις προκλήσεις αυτές, η μουσική μπορεί να ενδυναμώσει τις γυναίκες με πολλούς τρόπους. Η μουσική είναι ένα πεδίο για να εκφραστούν δημιουργικά, να αφηγηθούν τις ιστορίες τους και να εμπνεύσουν άλλους. Και άλλες. Οι γυναίκες της μουσικής έχουν γίνει πρότυπα για την αέρα κορίτσια, για τις άλλες γυναίκες, δείχνοντάς τους ότι μπορούν και εκείνες να κυνηγήσουν τα ομοιρά τους και να υπερβούν τα εμπόδια. Σκεφτείτε ονόματα όπως αυτό της Σαρήφα Φράκλιν, που η ισχύρη φωνή της και οι πληματικές επιτυχίσεις την έκαναν θρύλος στη μουσική. Ή την Μπίλι Χόλντει, την πρωτοπόρος στην τζαζ μουσική, την Τίνα Τάρνρνρ στην σκηνική της παρουσία και τα δυναμικά φωνητικά της, που την έκαναν ήδη δολό της rock'n'roll, ή την Αντέλη, την Μαντόνα, την Μπιγιόνσερ, εκπροσώχους από κουλτούρας που έθεσαν νέα όρια και έγιναν από τα μεγαλύτερα νόματα στην ιστορία της μουσικής. Αλλά και την Ελληνίδα Νάνα Μούσχουρη, με πολλήσεις πάνω από 300 εκατομμύρια δίσκους παγκοσμίως, τη Μαρία Κάλλας, γνωστή για τη δυνατή φωνή της και τις δερματικές ερμηνείες της, μία από τις σπουδαιότερες οπρανού του 20ου αιώνα. Αυτές οι γυναίκες είναι μόνο μερικά παραδείγματα από τις πολλές στελαντούχες και επιδραστικές γυναίκες παγκόσμιες και της ελληνικής μουσικής, που με το έργο τους άνοιξαν τον δρόμο για τις μελλοντικές γενιές γυναικών που θα αφήσουν το στίγμα τους στη μουσική βιομηχανία. Είναι αδιαφυσβήτητο λοιπόν ότι οι γυναίκες έχουν συμβάλει σημαντικά στη μουσική και συνεχίζουν να το κάνουν και σήμερα. Η μουσική είναι δυναμών της γυναίκες και μπορεί να συμβάλλει στην αλληλεγγύη της αντίληψης για τις ίδιες τις γυναίκες. Είναι σημαντικό λοιπόν να συνεχίσουμε να υποστηρίσουμε και να αναβαθμίζουμε τις γυναίκες στη μουσική, καθώς συμβολίτεως είναι ουσιαστική. Με τη σημερινή λοιπόν εκδήλωση τιμάμε όλες τις γυναίκες για τους αγώνες και τις κατακτήσεις τους ελπίζοντας να έρθει το συντομότερο ουσιαστική ισόταση σε όλα τα επίπεδα μεταξύ ανδρώ και γυναικών. Αυτή είναι η γυναική μουσική. Αυτή είναι η γυναική μουσική. Αυτή είναι η γυναική μουσική. Αυτή είναι η γυναική μουσική. Αυτή είναι η γυναική μουσική. Αυτή είναι η γυναική μουσική. Αυτή είναι η γυναική μουσική. Αυτή είναι η γυναική μουσική. Αυτή είναι η γυναική μουσική. Αυτή είναι η γυναική μουσική. Αυτή είναι η γυναική μουσική. Αυτή είναι η γυναική μουσική. Αυτή είναι η γυναική μουσική. Αυτή είναι η γυναική μουσική. Αυτή είναι η γυναική μουσική. Αυτή είναι η γυναική μουσική. Αυτή είναι η γυναική μουσική. Αυτή είναι η γυναική μουσική. Αυτή είναι η γυναική μουσική. Αυτή είναι η γυναική μουσική. Αυτή είναι η γυναική μουσική. Αυτή είναι η γυναική μουσική. Αυτή είναι η γυναική μουσική. Αυτή είναι η γυναική μουσική. Αυτή είναι η γυναική μουσική. Αυτή είναι η γυναική μουσική. Αυτή είναι η γυναική μουσική. Αυτή είναι η γυναική μουσική. Αυτή είναι η γυναική μουσική. Αυτή είναι η γυναική μουσική. Αυτή είναι η γυναική μουσική. Αυτή είναι η γυναική μουσική. Αυτή είναι η γυναική μουσική. Αυτή είναι η γυναική μουσική. Αυτή είναι η γυναική μουσική. Αυτή είναι η γυναική μουσική. Αυτή είναι η γυναική μουσική. Αυτή είναι η γυναική μουσική. Αυτή είναι η γυναική μουσική. Αυτή είναι η γυναική μουσική. Αυτή είναι η γυναική μουσική. Αυτή είναι η γυναική μουσική. Αυτή είναι η γυναική μουσική. Αυτή είναι η γυναική μουσική. Αυτή είναι η γυναική μουσική. Αυτή είναι η γυναική μουσική. Αυτή είναι η γυναική μουσική. Αυτή είναι η γυναική μουσική. Αυτή είναι η γυναική μουσική. Αυτή είναι η γυναική μουσική. Αυτή είναι η γυναική μουσική. Αυτή είναι η γυναική μουσική. Αυτή είναι η γυναική μουσική. Αυτή είναι η γυναική μουσική. Αυτή είναι η γυναική μουσική. Αυτή είναι η γυναική μουσική. Αυτή είναι η γυναική μουσική. Αυτή είναι η γυναική μουσική. Αυτή είναι η γυναική μουσική. Αυτή είναι η γυναική μουσική. Αυτή είναι η γυναική μουσική. Αυτή είναι η γυναική μουσική. Αυτή είναι η γυναική μουσική. Αυτή είναι η γυναική μουσική. Αυτή είναι η γυναική μουσική. Αυτή είναι η γυναική μουσική. Μια φορά και έναν καιρό όπως λένε τα παραμύθια κυνηγούσα το όνειρο για να μάθω την αλήθεια να'ναι ήλιος, να'ναι αστέρι ποιος την είδε ποιος την ξέρει αχ γιατί, αχ γιατί μοιάζει με καρδούλα νηστεί. Μια φορά και έναν καιρό κάποιος άγγελος διαβάτης σαν κρουγιά λιλόμερο είχε γράψει το όνομά της μας απέρασε τα γέρη ποιος την είδε ποιος την ξέρει αχ γιατί, αχ γιατί να'ναι σαν μια σπίτα σβηστή. Μια φορά και έναν καιρό στη φωτιά και στον αγώνα την αντίκρισα θαρώ σαν μια κόκκινη σταγώνα μα πριν βγει το καλοκαίρι ποιος την είδε ποιος την ξέρει αχ γιατί, αχ γιατί να'χε στην ζωή ξεχαστεί. αχ γιατί, αχ γιατί να'χε στην ζωή ξεχαστεί. Μια φορά και έναν καιρό στη φωτιά και στον αγώνα με τα ψηλά τα πάτη τα γωνά και τους μιλώ για σένα πως έχει σου μορφιά και φρύδια όσο τα σαν πέντε αναγεφήρια. Και μ' απάντησαν τα γεφύρια χωρτά λιαζούν καμηρή ψυχή μη ξεχελαστεί. Μιλώ με το ουρανού τα μαύρα συναιθά και τους μιλώ για σένα πως όταν πετάς κοίτα πού κατάς η στεφαγή ανθίζει. Και μ' απάντησαν η γη ανθίζει εκεί που θέλει αμηρή ψυχή μη ξεχελαστεί. Μιλώ με τις πηγές που ζουνε ονάχες και τους μιλώ για σένα πως όταν με κοιτάς σαν λες πως μ' αγαπάς άγγελοι φτερούγιζουν. Και μ' απάντησαν είναι χαρτινή αγγελή αμηρή ψυχή μη ξεχελαστεί. Και μ' απάντησαν είναι χαρτινή αγγελή αμηρή ψυχή μη ξεχελαστεί. Μιλώ με τις πηγές που ζουνε ονάχες και τους μιλώ για σένα πως μ' αγαπάς άγγελοι φτερούγιζουν. Και μ' απάντησαν είναι χαρτινή αγγελή αμηρή ψυχή μη ξεχελαστεί. Μιλώ με τις πηγές που ζουνε ονάχες και τους μιλώ για σένα πως μ' αγαπάς άγγελοι φτερούγιζουν. Μιλώ με τις πηγές που ζουνε ονάχες και τους μιλώ για σένα πως μ' αγαπάς άγγελοι φτερούγιζουν. Μιλώ με τις πηγές που ζουνε ονάχες και τους μιλώ για σένα πως μ' αγαπάς άγγελοι φτερούγιζουν. Μιλώ με τις πηγές που ζουνε ονάχες και τους μιλώ για σένα πως μ' αγαπάς άγγελοι φτερούγιζουν. Μιλώ με τις πηγές που ζουνε ονάχες και τους μιλώ για σένα πως μ' αγαπάς άγγελοι φτερούγιζουν. Μιλώ με τις πηγές που ζουνε ονάχες και τους μιλώ για σένα πως μ' αγαπάς άγγελοι φτερούγιζουν. Μιλώ με τις πηγές που ζουνε ονάχες και τους μιλώ για σένα πως μ' αγαπάς άγγελοι φτερούγιζουν. Strummin' my pain with his fingers Singin' my life with his words Killin' me softly with this song Killin' me softly with this song Tellin' my whole life with his words Killin' me softly with this song I heard he sang a good song I heard he had a style And so I came to see him listen for a while And there he was this young boy A stranger to my eyes Strummin' my pain with his fingers Singin' my life with his words Killin' me softly with this song Killin' me softly with this song Tellin' my whole life with his words Killin' me softly with this song I felt confused with fever Embraced by the crowd I felt he found my letters and read each one of them I prayed that he would finish But he just kept runnin' home Strummin' my pain with his fingers Singin' my life with his words Killin' me softly with this song Killin' me softly with this song Tellin' my whole life with his words Killin' me softly with this song Strummin' my pain with his fingers Singin' my life with his words Killin' me softly with this song Killin' me softly with this song Tellin' my whole life with his words Killin' me softly with this song Μυστήριο παντήσεες για μένα και τ' έχω αγάπη που λάει με μένα Και τον σφιγμό σου να βρω δεν μπορώ γι' αυτό με πήραν ας τόσο καιρό Αλλά μου λέει τα μάτια σου και αλλά ή καθιά σου Αλλά μου λέει τα χάρια σου και αλλά τα φύλλα σου Παιχνίδια και παιχνίπια όλο κάνεις γι' αυτό κερδίζεις πονταρ και δεν χάνεις Παράξενας τα μάτια με κοιτάς μα εσύ δεν σ' έχεις τι ζητάς Αλλά μου λέει τα μάτια σου και αλλά ή καθιά σου Αλλά μου λέει τα χάρια σου και αλλά τα φύλλα σου Μουσική Μαζί μου παίζεις θέατρο αράδα μια τέτοια φωμωβία με ξανάδα Δεν ξέρω να μαζί σου τι να πω θέλω και δεν θέλω σαν να πω Αλλά μου λέει τα μάτια σου και αλλά ή καθιά σου Αλλά μου λέει τα μάτια σου και αλλά τα φύλλα σου Αλλά μου λέει τα μάτια σου και αλλά ή καθιά σου Αλλά μου λέει τα χάρια σου και αλλά τα φύλλα σου Μουσική Μουσική Όλα ξέρω γιατί γίνονται και πως λειτουργούν Το μυαλό με βοήθησε να καταλαβαίνω Οι ευαίσθητες μίνονται στη ζωή κι αργούν Κι η λαχτάρ τους συνήθισε να πατάει το φρεγό Μα εγώ μιλάω για την αμή της αγάπης Ισοδύναμη και ζητάω ευρωτεραιότητα, εισυχτέση και ιδιότητα Μα εγώ μιλάω για την αμή της αγάπης Ισοδύναμη και γυρνάω στην αθότητα, την παλιά μου την αθότητα Μουσική Όλα ξέρω τι σημαίνουν και τι έννοουν Το μυαλό μου συντώνει στο καινούργιο μήκος Οι ρεβέστητες παθαίνουν και παρανοούν Λες που ο κόσμος το κανόξει να λειτώνει ο γηκός Μα εγώ μιλάω για την αμή της αγάπης Ισοδύναμη και ζητάω ευρωτεραιότητα, εισυχτέση και ιδιότητα Μα εγώ μιλάω για την αμή της αγάπης Ισοδύναμη και γυρνάω στην αθότητα, την παλιά μου την αθότητα Μα εγώ μιλάω για την αμή της αγάπης Ισοδύναμη και ζητάω ευρωτεραιότητα, εισυχτέση και ιδιότητα Μα εγώ μιλάω για την αμή της αγάπης Ισοδύναμη και γυρνάω στην αθότητα, την παλιά μου την αθότητα |