: Ο ΣΤΟΝΟΥΣ ΑΙΣΤΕΙΑΙΣ, ΕΥΛΛΕΤΗΣ, ΕΥΛΛΕΤΗΣ, ΕΥΛΛΕΤΕΙΣ, ΕΥΛΛΕΙΣ, ΕΥΛΛΕΙΣ, ΕΥΛΛΕΙΣ, ΕΥΛΛΛΕΙΣ, ΕΥΛΛΕΙΣ, ΕΥΛΛΛΕΙΣ, ΕΥΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ Δεν έχω πολλές απαντήσεις εκεί, οπότε υποστηρίζω ότι δεν υπάρχουν πολλοί άνθρωποι. Προσωπικά, δεν το καταλαβαίνω μόνο εμένα, και έχω δουλεύει στον αυτοκίνητο για 15 χρόνια. Έχω μια μοναδική μου μοναδική να το καταλαβαίνω, όπως και όλοι μπορούν να έχουν τη μοναδική τους μοναδική να το καταλαβαίνουν. Αυτό είναι το σημείο της παραδοσιακής αυτοκίνησης. Τώρα, τι έρχεται στο μυαλό σας όταν ακούσεις ότι συναντήσεις αυτοκίνηση. Για πολλούς ανθρώπους παρουσιάζεται τρελή δημιουργία, εξεντρικές κομμάτια, οι πιο γνωστοί από αυτοκίνητες. Το κόσμο της αυτοκίνησης με εφημίστηκε ως οπέικο, ως αυτοκίνητος, ως αυτοκίνητος. Ναι, όλα αυτά είναι αρκετά ακριβά περιγραφή, αλλά αυτό είναι μόνο ένα μικρό κομμάτι της αυτοκίνησης. Μόνο ένα μικρό κομμάτι της αυτοκίνησης το κάνει στον υψηλό κομμάτι. Υπάρχει ένα όλο κομμάτι εκεί από τους ανθρώπους που φτιάχνουν, παρουσιάζουν, αγοράζουν και συναντήσουν αυτοκίνηση, που δεν συμμετέχουν σε αυτό το παιχνίδι. Η συναντήσωση είναι περισσότερο από αυτό. Η συναντήσωση είναι ένα σελεκτικό προσέγγι, το οποίο κάνει να δημιουργείς το δικό σου πρόγραμμα, να ανοίξεις και να δημιουργείς το αίσθημά σου. Υπάρχουν βεβαιότητες της αυτοκίνησης σε αυτό το προσέγγι. Είναι ένας τρόπος να δημιουργηθείς μια σχέση με την αυτοκίνηση, αλλά, σε μου, μπορεί να είναι ένας τρόπος να δημιουργηθείς μια καλύτερη σχέση με εσένα. Θέλω να σας δώσω ένα τρόπο για να σας βοηθήσω ένα τρόπο που δεν χρειάζεται το αίσθημά σου. Η αυτοκίνηση έχει το δικαίωμα να γεννάει αλλαγή. Μπορεί να δημιουργήσει μια μεταμορφωσία. Μια μεταμορφωσία ειδικών, κοινωνικών, ιδεολογικών και πιθανών. Ας δούμε αυτό το σχήμα. Πιστεύουμε πόσο βαθύτερα, ότι οι αλλαγές του Warhol έχουν αλλάξει την αίσθημά μας. Ο Warhol διευθυμίστηκε το πρωτοβουλικό ελληνικό υπόλοιπο, το νερό του Campbell, ως κάτι σημαντικό για την εφαρμογή. Είναι το σχετικό παιχνίδι του Marcel Duchamp. Μετά από αυτό, κάτι μπορεί να είναι αίσθημα. Και δεν είναι σχετικό σαν τα καραβάγια της Καραβάγιου, όπου οι αίσθητες παρουσιάστηκαν στις φαίρες των καθημερινών εργαζόμενων άνθρωπων. Οι παραδείγματα, όπως αυτά στην ιστορία, είναι αρκετοί. Τώρα, θα ήθελα να μιλήσω στις εξαιρετικές ιδέες, σε μια εμφανιστική τροφή, η οποία διευθυμίζει την κατανοησία τους. Το σχετικό παιχνίδι δεν μπορεί να κάνει αυτό για εσάς. Η εμφανία με το σχετικό παιχνίδι είναι μια ευκαιρία για να εξασφαλίσεις τις μυαλικές εμφανίσεις σου για να χρησιμοποιείς σημασία. Μπορείς ακόμα να βρεις τον εαυτό σου περισσότερο ασχολημένο και ανοιχτή στη διαφορετικότητα, από την αίσθηση της αίσθησης του σχετικού παιχνιδιού σε άλλους, μέσω της αίσθησης τους. Έχετε βρει κάποιες μέρες του εαυτόν σας σχετικού παιχνιδιού ή σε ένα βιβλίο που διαβάζετε, πώς σας έκανε αυτή η αίσθηση του σχετικού παιχνιδιού? Το σχετικό παιχνίδι μπορεί να είναι ένας τρόπος για να καλύψεις τους άλλους, αλλά μπορεί και να μας βοηθήσει να καλύψουμε τον εαυτό μας. Το μόνο χρειάζοντας χρήση με το σχετικό παιχνίδι, να κάνουμε σχετικό παιχνίδι, να βλέπουμε σχετικό παιχνίδι, ακόμα και να σχετικάζουμε σχετικό παιχνίδι. Ήταν ένας μεγάλης όνειρας που η μητέρα μου, η οποία είναι εδώ, θυμίζει. Αλλά η ζωή δεν είναι προβλήματος. Και μετά που έπρεπε να δουλεύω ως εξοπλισμός, δημιουργός και σχετικός παιχνιδιός, διευθυντής διευθυντής, εδώ είμαι. Ένας σχετικός παιχνιδιός και επίσης σχετικός παιχνιδιός. Ο σχετικός παιχνιδιός κάνει διάφορες πράγματα. Βασικά συμβουλεύουμε τους ανθρώπους τι να καλύψουμε, αλλά είμαστε επίσης διευθυντές, σχετικός παιχνιδιός και σχετικός παιχνιδιός στις ανθρώπους της διευθυντής διευθυντής. Μπορείτε να σκεφτείτε την σχετικότητα ως μια πρόσκληση στον κόσμο της διευθυντής. Το ρόλο του σχετικού παιχνιδιού είναι να εφαρμοστείτε ότι η πρόσκληση είναι διευθυντή, διευθυντή, διευθυντή και, το καλύτερο μου, διευθυντή. Θα θέλα να σας μιλήσω μερικές πράγματα που μάθατε για την σχετικότητα, στις χρόνες μου ως καλλιτέχνης. Η σχετικότητα είναι μια σχέση που μπορείτε να δημιουργηθείτε με την καλλιτέχνη, που συμβεί σε μια ευρυντική, εξαρτητική μορφή. Το χρήμα. Όλοι μιλούν για το χρήμα. Δεν πρέπει να είναι όλα για το χρήμα. Είναι απλά ότι ένα αριθμό μπορεί να είναι πιο εύκολο να κατανοηθεί, από κάποιο εξαρτητικό σχέδιο. Η σχετικότητα είναι ένα σύστημα της κλασσικοποίησης και για πολλούς ανθρώπους το χρήμα παρουσιάζει σημασία. Προσωπικά, είμαι λιγότερο ενδιαφέροντη σε μια εξαρτητική μορφή και πιο ενδιαφέροντη για να γνωρίζω γιατί κάποιοι εξαιρετικοί τραγουδιστές δεν υπάρχουν στη σχετικότητα. Στις πολλές μορφές που αλλάξα στη διάρκεια της καλλιτέχνης, γνωρίζω ότι οι διαφορετικές σχέσεις που δημιουργήσαμε με την καλλιτέχνη επηρεάζουν ό,τι προσευχόμαστε από αυτή. Στην καλλιτέχνη, υπάρχουν τρόπους να συνδυάσουν με την καλλιτέχνη που είναι πραγματικά βαθιά και δύσκολα. Όταν οι άνθρωποι με χρησιμοποιούν, ξεκίνησαν να μου στείλουν ε-μείς για τα πράγματα που αρέσουν και τα πράγματα που δεν αρέσουν και περιμένουν να με εξαρτήσουν γρήγορα σε μια αγορά. Το πρώτο πρόγραμμα για εμένα και για πολλούς από τους καλλιτέχνες μου, είναι να εξαρτήσω το πρόβλημα που θέλουν να αγοράσουν. Αυτοί είναι δύο λόγους που πιστεύουν ότι θέλουν να αγοράσουν ή αρχικά έρχονται σε εσάς να αγοράσουν. Λόγια. Μπορείτε να αισθάνεστε την ασφάλεια? Μπορώ να αισθάνομαι την ασφάλεια, αν μπορείτε να το αισθάνετε. Έχουν ακούσει πραγματικές ιστορίες. Μερικοί από εσάς μπορείτε να έχετε ακούσει πραγματικές ιστορίες. Ναι, αυτή είναι μια ασφάλεια που εξαρτήθηκε και καταφέρθηκε μέχρι μια αγορά. Έχουν αρέσει μια φανταστική κομμάτια. Η εθνική κομμάτια έχει καταφέρει αυτές για δεκαετές. Έχει καταφέρει φανταστικές κομμάτια για δεκαετές. Ναι, όλα αυτά τα χρήματα μπορούν να γνωρίζονται. Το ασφάλειο κομμάτιας τελείται βαθύτερα από αυτό. Το ασφάλειο μπορεί να είναι η κομμάτια της μεταμορφωσίας. Οι κομμάτια με το ασφάλειο θέλουν να εξαρτήθηκαν σε βαθύτητα και είναι ανοιχτή να βγουν από αυτήν την εμπειρία. Είχα καταφέρει ότι το τρανσφορματιστικό ασφάλειο θα έχουν στη ζωή μου ως συγγραφή στρατιωμένος στην Ευρωπαϊκή Συνταγωγή στην Λονδίνα. Προσέχοντας σε εξελίξεις ήταν μέρος της εκπαιδευτικής μας. Μετά που οι διευθυντές μου χτυπήκαν κάποια πιθανότητα για το κόσμο, μου έδιναν τα κομμάτια για να καταλάβω το τραγούδι της ευρωπαϊκής στιγμής μας. Είχε περισσότερα σχέση με το σχέδιο με το οποίο εμφανίζονταν με το τραγούδι. Είχαμε μάθει να βλέπουμε με έναν ανοιχτή μυαλό και ότι οι λόγοι να περιγράψουν το τρανσφόρματιστικό είναι όπως και οι διευθυντές μας. Στην εποχή, το τρανσφόρματιστικό ήταν μια πρόσφαση, αλλά η σχέση ήταν το γνώρισμα. Ένα τρανσφόρματιστικό ήταν μόνο μια ευκαιρία για μια νέα ιντελεκτική εξελίξη. Αυτή ήταν η μοίρα μου για να συνδυάσω με το τρανσφόρματιστικό. Υπάρχουν πολλά διαφορετικά τρανσφόρματα για να συνδυάσουμε με το τρανσφόρματιστικό. Θέλω να σας δώσω μερικές από τις διαφορετικές σχέσεις γιατί μπορεί να σας δώσει μερικές καλές ιδέες. Παρακολουθώ στον Goldsmiths. Η καλύτερη μοίρα μου ήταν το τρανσφόρματιστικό. Για την πρώτη φορά στη ζωή μου, καταλαβαίνω πόσο βαθιά εξελίξει η κοινωνική αλληλεγγύη μας στις δικές μας πολιτισμίες. Από τις φωτογραφίες που μας περιέχονται, είμαστε καταφέντες σε αυτές τις φιλικές πιθανές από την πρώτη φορά που ξεκινάμε να παρακολουθούμε το κόσμο. Οι καλλιτέχνες, όπως η Kara Walker, που φτιάχνουν διάφορες σχέσεις για την αλληλεγγύη, έφτασαν τη γνώμη μου για το πώς η εμφάνιση μπορεί να σημαίνει εξελίξη. Το εργασίασμα στην αλληλεγγύη σημαίνει να είσαι σε μια κομμάτια όπου η διαφορετικότητα είναι αξιολογημένη, αξιολογημένη και σκέφτομαι. Είναι πολύ διαφορετικό από το πώς αισθάνομαι την κομμάτια, που γνωρίζω στην Αθήνα. Τώρα, μπορώ να εμφανίζω ότι εσείς δυνατοί θα εμφανίσετε μια διαφορετική κομμάτια, μόλις να παρακολουθείτε με την κομματική αλληλεγγύη. Είναι εμφανιστική, όχι μόνο μία ιδιωτική μορφή αλληλεγγύης. Θα εξελίξετε τη σκέψη σας και τη δυνατότητα σας να σκέφτετε με μορφή αλληλεγγύης, ευχαριστώ για την αλήθεια της εμφανιστικής αλληλεγγύης που προσφέρει η κομμάτια. Τώρα, χρησιμοποιώντας το παραδείγμα της εμφανιστικής αλληλεγγύης ως δυνατότητα για να εμφανιστείτε με την κομματική αλληλεγγύη, θέλω να σας δώσω μερικές σκέψεις που θα σας βοηθήσουν. Πρώτα από όλα, χρειαζόμαστε μερικές ενδιαφέροντες για τις δυνατότητες αλληλεγγύης και μερικές δυνατότητες. Ευχαριστώ, είμαι εδώ για να δημιουργήσω αυτές τις δυνατότητες. Η δυνατότητες αλληλεγγύη αλληλεγγύη επικίνδυνται σε πολλές συνθήκες, είτε η ασθέτητα, η πολιτικότητα, ακόμα και η αλληλεγγύη σχετικά με το σπορτ. Πιθανόμαστε θα βρείτε κάτι να συνεχίσετε. Παρακαλώ να σας δώσετε την ευκαιρία. Μπορείτε να ξεκινήσετε αυτήν την πραγματικότητά σας με τη δημιουργία της εμφανιστικής αλληλεγγύης. Αυτή είναι μια συγκεκριμένη δημιουργία δημιουργικών ή φυσικών φωτογραφών. Όταν βλέπετε μια εργασία που σας αρέσει, πάρτε μια φωτογραφία και γνωρίζετε τα πληροφορικά, το όνομα, το όνομα, την ημέρα και το μέτρο. Το μέτρο είναι αυτό που είναι γραφεί. Άλλωνα, βάλετε αυτές στον κομπιούτο σας, τα παίξτε στον σπίτι σας, ζήστε με τους. Η συνεργασία συνεχίζει νέες σημασίες, σαν δύο άνθρωποι που γνωρίζουν να γνωρίζονται καλύτερα. Θα ξεκινήσετε να γνωρίζετε γνωρίσεις και πατέρνες στον σπίτι σας. Θα σας κάνει, όσο το χρόνο προχωρήσει, να γίνει ένα τραγούδι της χρυσίας που χρειάζεται θεματικά ή ιστορικά, αντί να βλέπετε μόνο εργασίες που βλέπετε ασθεντικά πλησία. Θα σας κάνει να σκεφτείτε τις εργασίες σε ιστορικό ή ιστορικό μέρος, αντί να βλέπετε μόνο εργασία που χρειάζεται θεματικά. Αυτό σημαίνει ότι, αντί να χρησιμοποιήσετε λέξεις όπως «Αυτό είναι τόσο όμορφο, μου αρέσει», όχι, «Αυτό είναι τόσο κακό», θα βλέπετε πιο βαθιά για πιο δύσκολα πλησία για να γνωρίσετε μια εργασία. Αυτό σημαίνει ότι ήδη διδάσετε εξαιρετικές μοτοσυκλέτες για να γνωρίσετε εργασία. Αν κάνετε αυτό, ευχαριστούμε, εσείς ήδη εξελίδετε. Τώρα, το επόμενο πρόγραμμα θα είναι να πάτε σε γυναίκες. Δεν μπορώ να εμφανίζω αυτό αρκετά. Οι γυναίκες δεν είναι όσο βαρύ όσο πιστεύετε. Οι γυναίκες είναι ελεύθεροι. Θα βρειτε υψηλό υπέροχο για τη σχετική σας εργασίας. Είναι επίσης σημαντικό να γνωρίσετε πως οι εργασίες είναι οδηγημένοι σε μια εξελίδεση και να πιστεύετε την λόγω του. Δεν χαθείτε από να ζητήσετε βοήθεια από τα εργασία. Ένα εργασία δεν είναι μόνος εκεί για να αγοράσει το έργο, είναι εκεί για να επικοινωνήσει το έργο του εργασίου. Το έργο της εργασίας μπορεί και πρέπει να είναι εκπαιδευτικό. Ας παρακολουθήσουμε ότι είμαστε μέσα σε μια εργασία. Έχω φέρει την εργασία μου από τη Νέα Υόρκη. Πώς αισθάνομαι? Ας αισθάνομαι ελεύθερος? Ας αισθάνομαι σκληρός? Ας αισθάνομαι έτοιμος να πάω στο μπάρι του. Ποια ευκαιρία είναι να είσαι σε μια σκληρή χώρα, όπου δεν έχεις τίποτα να κάνεις, αλλά να εμπιστευτείς τα περισσότερα σου. Αν έχεις χρειαστεί τη χρήση να κατανοηθείς το τι δείχνεις, αφήστε το. Δεν υπάρχει τίποτα να κατανοηθεί. Η εργασία σύμφωνα δεν πρέπει να κατανοηθεί. Η εργασία σήμερα είναι ένας τρόπος εμφάνισης που δημιουργεί τους δημιουργούς να είναι όσο αξιολογικοί ή όσο αξιολογικοί όσο θέλουν στην εμφάνιση των σκέψεων, ιδέων και αισθάνεων. Αν κάτι άλλο, ένας εργασίας είναι ενδιαφέρον στον εαυτό σας. Αυτό μας φέρνει στο καλύτερο μέρος μου. Το πιο μεγαλύτερο δώρο που πρέπει να δίνει η εργασία σύμφωνα. Ας το λέμε, αξιολογικό σημασί. Είναι όταν βλέπεις ένα σχέδιο, αλλά δεν το κατανοηθεί. Δεν μπορείς να το κρύβεις το κεφάλι σου. Όπως τα καλύτερα ερωτήματα της ζωής. Τι είναι το κομμάτι του κόσμου? Για μένα, φέρνει μια ενδιαφέρον, αλλά και αξιολογική, αισθάνευση, σχετικά με ένα τραγούδι. Το αξιολογικό σημασί μπορεί να εξελίξει την ανοιχτή μας αξιολογία, σε κάτι πάνω από την αισθητική ή λογική αναλυσία. Είναι το αποτέλεσμα της αλήθεια ελεύθερης εργασίας που μας δίνει στην ασφαλή σημασία. Το αξιολογικό σημασί μπορεί να σε μεταμορφωθεί σε έναν αμπάθ, αλλά και σε ένα τραγούδι. Τώρα, το δημιουργικό σημασί του αξιολογικού σημασίου. Έχω βρει τη δημιουργική αναλυσία του αξιολογικού σημασίου στη δουλειά του Μαθιο Μπαρνί. Ήμουν 22 χρονών και έπαιξα ως υποδοχή στη δημιουργία της εξελίξης του στον νησί της Χίδρα. Αν παρακολουθείτε το κρίμαστο κύκλο, το επικίνημα της Μπαρνί, θα καταστρέψετε αμέσως σε έναν κόσμο πλήρων σύμβουλων και σχετικών σημασίων. Είναι πραγματικά δυνατός, αλλά δεν είναι μια εύκολη δημιουργία. Στις πολλές της σημασίες, το κρίμαστο κύκλο είναι επίσης ένας αλληγόρας για τον δημιουργικό σύστημα. Ο Μπαρνί συνδέεται τον δημιουργικό σύστημα με τον δημιουργικό σύστημα της δημιουργίας του γέντρου σε έναν σύστημα. Θα πω αυτό ακόμα, γιατί είναι δύσκολο. Ο Μπαρνί συνδέεται τον δημιουργικό σύστημα με τον δημιουργικό σύστημα της δημιουργίας του γέντρου σε έναν σύστημα. Αυτή είναι μια γραφή για να κάνουμε πιο εύκολα. Στην υπόλοιπη πλευρά, στην διαφορετική στιγμή. Αυτή είναι μια στιγμή, όπου ο σύστημα δεν έχει ακόμα δείξει κανένα δημιουργικό σύστημα. Στην ασφαλική του, αυτό είναι για τον Μπαρνί ένας πραγματικός δημιουργικός στιγμής, όπου όλα είναι ακόμα δύσκολα. Το έργο του Μπαρνί έγινε το καλύτερο αλληγόρι μου για την ανοιχτότητα του σημασίου στη δημιουργική τέχνη και τη δημιουργική παρουσία της ασφαλικής σημασίας. Επίσης... Ναι, είμαι με τον Μπαρνί. Για να το κάνω λίγο πιο δύσκολο. Επίσης, το έργο μου έκανε την σημασία που μου έδωσε την ευκαιρία να δουλεύω με ασφαλική σημασία. Αυτό ήταν ενδιαφέρον στη διάρκεια μου της ασφαλικής σημασίας. Τώρα, υπάρχει ένα άλλο πρόγραμμα στη δημιουργία και στη δημιουργία της ασφαλικής σημασίας ως μέρος για τη μεταμορφωσία. Έχω ένα λεπτό λεπτό. Θα πάω πολύ γρήγορα τώρα. Υπάρχει ένα άλλο πρόγραμμα. Οι ασφαλικές ανοιχτήσεις. Αυτό είναι για το κοινωνικό τύπο, αλλά θα βρεις πολλούς ανθρώπους και θα δεις πόσο πολλοί διαφορετικοί αξιολόγουν το ίδιο έργο σε διαφορετικές τρόπες. Επίσης, τι είναι πιο διαφορετικό από μια συζητή συζήτηση με ανθρώπους πάνω από το αριστερό κύκλιο. Για όποιον εδώ σκέφτεται ότι η συζήτηση είναι μόνο ένας χορός για ανθρώπους με εξασφαλικό βόρο. Αν καταλαβαίνετε, μπορεί να χρησιμοποιηθεί πολλές τρόπες και μπορεί να είναι ένας δημόσιας δημόσιας εξελίξης. Οι διαφορετικές σχέσεις που δημόσουμε με το αριστερό κύκλιο επηρεάζουν το τι προσευχόμαστε από το αριστερό κύκλιο και δηλαδή το πώς το καταλαβαίνουμε. Η συζήτηση μπορεί να είναι ένας από τους πολλούς ενθρώπους σε μια σχέση με το αριστερό κύκλιο. Η εξασφαλική ανοιχτή ανοιχτήση, βρήκε στο σχέσιο της ανοιχτής ανοιχτήσης, μπορεί να εξελίξει τις δυνατότητες μας για να παρακολουθήσει το κόσμο σε μικρότερο τρόπο. Η εξασφαλική ανοιχτή ανοιχτήση μπορεί να μας μεταμορφώσει στον αίσθημα και να μας βοηθήσει να καλύψουμε τους άλλους. Μπορείτε να παρακολουθείτε όλες αυτές τις εξελίξεις παρακολουθώντας σχέσεις, ανοιχτήσεων και να κρατήσετε μια σχετική ανοιχτή ανοιχτήση. Αυτή ήταν η εξασφαλική μου ανοιχτή ανοιχτήση για να μεταμορφωθείτε σε μια καλύτερη μοτοσυκλέτα από εσάς με την ενδιαφέρονση με την παραδοσιακή ανοιχτή ανοιχτήση. Είστε ήδη αισθανόμαστε διαφορετικοί και μόνο θα καλύψει. Ευχαριστούμε. |