: Ο ΕΟΤΟΝΕΣΕΙΤΙΝΑΙΝΤΑΙΨΗΜΑΥΝΤΑΝΗΤΑΝΗΤΑΝΗΝΑΠΑΙΣΤΑΙΣΤΑΛΙΟΣΟΠΑΙΝΑΥΝΑΥΝΑΖΟΥΤΟΠΑΥΝΑΣΟΝΕΚΑΙΣΗΣΤΑΝΑΥΝΑΣΕΣΗΣΗΣΤΑΓΘΟΚΟΥΣΗΣΗΣ� έναν πρόγραμμα με την Μεσετρανία. Όπως νουτρισσότητα, είναι σημαντικό για μένα το τι έκανα και τη διάρκεια που έγινα. Όμως, ως ελληνικής άνθρωπος, είναι πολύ σημαντικό για μένα... τι λέει για την Μεσετρανία και πώς είναι προωθεί. Ήμουν γενική στις ΗΠΑ. Οι παρελθόνες μου ήταν και ελληνικοί. Η μητέρα, όταν ξεκίνησε την οικογένεια, ήταν μικρή διεθνή και δεν ήξερε πώς να φάει. Αλλά δεν άρεσε την αμερικανική φύση, ειδικά πριν. Ήμουν γενική και μικρή. Αυτά ήταν τα μοναδικά της. Έγινε να φάει ελληνική φύση, το φύσημα της μητέρας και της πατέρας. Ήμουν πολύ σαφής. Ήμουν γενικής διεθνής. Μερικές φαγητές και πολύ λεμό. Αυτό ήταν πολύ καλό, εφόσον ζήσαμε πολύ μακριά από την Ελλάδα. Είναι τόσο εύκολο... να αντιμετωπίσεις σε κάποιο μέρος, για να φτιαχθείς ή χωρίς ευκαιρία. Δεν το έκαναμε, και πολλοί ελληνικοί δεν το έκαναν. Και εκείνη τη στιγμή δεν γνωρίζονταν ότι η ελληνική φύση της Κρήτης ήταν ό,τι είναι σήμερα. Μόνο ένα μικρό κοινωνικό κοινωνικό κοινωνικό γνωρίζονταν αυτό. Οι άλλοι ελληνικοί είπαν ότι η ελληνική φύση της Αμερικής είναι η υγιή φύση. Υποτιτλισμός είναι το κομμάτι, το γρήγονο, τα βάλα, το νερό. Και τα υγιή φύση, όπως η ελληνική, η ιταλική, ήταν μικρότερα. Τώρα ξέρουμε ότι η ελληνική διάρκεια μας δείχνει ότι αυτό δεν είναι το πράγμα. Καλώς, πριν από λίγο, εγώ σκέφτομαι να γίνω νεροαυθμός. Και το πράγμα που μας έγινε ήταν ότι η λιγή φύση είναι η καλύτερη για κάτι. Σχετικά με την ελληνική διάρκεια, με την υγιή φύση, υπήρχε ένα μικρό σχέδιο για καλούς φατς και καλούς φατς, πολύ μικρό σχέδιο για να μην πιάνετε αλυβιόλια. Και μην πιάνετε για την ελληνική διάρκεια. Στην πραγματικότητα, το μόνο που έκανε αυτό, ήταν ότι έκανα το τελευταίο προσέγγι μου για την ελληνική διάρκεια. Κάποιες χρόνια αργότερα, είχαμε την παρουσία του πιρήματος για την ελληνική διάρκεια. Μετά είχαμε αυτήν την παρουσία. Η μετατραντινική φύση έγινε δημιουργημένη, οι εστιατόρια έπαιξαν, μετά η μετατραντινική διάρκεια. Έχουμε όλες αυτές τις εξελίξεις για την μετατραντινική διάρκεια, και αυτό είναι στην Ελλάδα, κυρίως. Βλέπω αυτές τις εξελίξεις, και σχετικά με εμφανίζονται σαν μια μοναδική μοναστήρια για το τι είναι η ελληνική διάρκεια. Δεν ήταν πολύ σχετικά με το τι έγινα και το τι έκανα στην Ελλάδα και στις ΗΠΑ. Υπήρχε πολλά εμφανιστικά, και ακόμα είναι, πιο σήμερα από πριν. Πιστεύοντας ότι ακόμα και χρόνια πριν, να χρησιμοποιηθεί ολυμπιόλυμος ήταν επικοινωνισμένος. Ήταν κάποιο μοναδικό βαθμόλυμο που χρησιμοποιούσαν οι Ελληνικοί και οι Ιταλικοί. Το γάλακο ήταν κάτι που μόνο οι εθνικές ομάδες θα έκαναν. Οπότε να έχουν αυτοί οι εθνικοί εξετάστατες να είναι τόσο ενθουσιασμένοι για τη διάρκεια και να την παρουσιάσουν σε κακό τρόπο, ήταν πολύ σημαντικό για εμένα. Ένα από τα πράγματα που ήταν πολύ σημαντικό, ήταν ότι δεν υπήρχε κανένας εμφανιστή της Ελλάδας ως ιστορία ή της Κρήτης κανένας. Δεν νομίζω ότι πολλοί ακόμα γνωρίζουν τι είναι η Κρήτη. Ακόμα και ως μοντέλο της ελληνικής διάρκειας. 13 χρόνια πριν ήρθα στην Ελλάδα για να παραμείνω καλά. Και ως μοντέλο της ελληνικής διάρκειας, μπορούσα να βλέπω στη βαθύτητα τι έγιναν οι ελληνικοί. Και φυσικά, όπως όλοι ξέρουμε, οι ελληνικοί δεν έκανε την μετατραντινή διάρκεια ή την Κρήτη, ή την Ελλάδα, ή ό,τι θέλετε να το ονομάζετε. Έκαναν πολλά κομμάτια και εξετάστηκαν από πολλά εξετάστατες φούρες. Ακόμα και ως μοντέλο της ελληνικής διάρκειας, μπορούσα να βλέπω στη βαθύτητα τι έγιναν οι ελληνικοί. Και αυτό δεν είναι χωρίς εξετάστηκες. Έχουμε πολύ υψηλή βαθύτητα και πραγματικές ανθρώπους. Συγκεκριμένως, στην Κρήτη έχουμε πολύ υψηλή βαθύτητα για παιδιά. Ένα από τρεις παιδιά στην Κρήτη είναι υψηλή, και ένα από τρεις παιδιά είναι υψηλή. Υπότιτλος, δύο μήνες πριν, έδειξε ότι μόνο 4% των παιδιών, 10-12% στην Ελλάδα, έχουν υψηλή βαθύτητα για την ελληνική διάρκειας. Αυτό σημαίνει ότι 96% των ελληνικών παιδιών δεν τελειώσουν υψηλή. Αυτό γίνεται το που γνωρίζουμε για την ελληνική εξετάστηση. Αυτό είναι αφεντικό. Όταν οι άνθρωποι ξεκίνησαν να κάνουν περισσότερο χρήμα, θα αγοράσουν περισσότερο γλυκό, θα αγοράσουν περισσότερο εξετάστηση και θα μην είναι περισσότερο ενδιαφέρονες στην εξετάστηση των φαγητών. Οπότε μεταφέρονται στις πόλεις και σταματήσουν να παρακολουθούν φαγητό. Αυτά τα δύο πρακτικά για εμένα ήταν πολύ σημαντικά, για να πω να κάνω αυτό που κάνω. Υψηλή εξετάστηση, δεν υπάρχει εμφάνιση της Κρήτης ή της Ελλάδας, έξω από την Ελλάδα, σχετικά με τη διάρκειά της ελληνικής διάρκειας. Επίσης, η Ελλάδα δεν ακολουθεί τη διάρκειά της Ελληνικής διάρκειας. Αυτό είναι το σημαντικό πρόγραμμα που έπρεπε να κάνω. Επειδή είμαι Ελληνικής, όταν ξεκίνησα αυτό, υπήρχε αυτή η ασθήμασή μου ότι είμαι βασισμένη, είμαι Ελληνικής και, εφόσον, όλα πρέπει να είναι Ελληνική. Αλλά η Ελληνική διάρκειά της Ελληνικής πραγματικά υπάρχει. Αυτό πραγματικό πρόγραμμα πρέπει να γνωρίζει σε αυτή την νησιά. Επιτρέπεται να κάνω κάτι. Είχα τρία πράγματα, τρία πράγματα, που θα θέλα να μιλήσω. Το πρώτο διάρκειο που έκαναν στον Μεσετραντινό Διάρκειο, έγινε εδώ, στην Κρήτη, το 1948. Δεν θα το διαβάσετε πολύ, αλλά η Ελληνική κυβέρνηση εμφανίζει την Ροκοφέλλαρ Βαθμίστρια, μια ανεπιστροφή, ελληνική βαθμίστρια, που έκανε εξετάσεις όλων τον κόσμο. Επιτρέπεται να διαβάζει το κόσμο στην Κρήτη, γιατί ασχολούσαν τις ζωές τους. Ήταν πρόσφατα η Κρήτη, η δημοκρατικότητα, κλπ. Ήταν μια πολύ ασφαλή διαβάζωση. Οι Κρήτες έγιναν βαθμίστρια, αλυβιόλιο, κομμάτι, πολύ λίγο κομμάτι. Δεν είχαν χρήματα, δεν θα καταστρέφουν τους δημοκρατικούς για το κομμάτι. Και το βρήκαν ότι η διάρκεια τους έκανε τους ελληνικούς θεσμούς. Οι άνθρωποι της Κρήτης, οι Αμερικανικοί επισκέπτες. Δεν έκανε τίποτα από αυτό. Μερικές χρόνια, όμως, είχαμε το δημιουργημένο Άντσουλ Κιζ. Ήταν ένας Υ.Ε. Φυσιολογιστής που ήταν πολύ ενδιαφέρον... ...ότι οι άνθρωποι στην Μεσετρανία τελειώσαν πολύ λίγο αλυβιόλιο... ...και έχουν πολύ λίγο κομμάτι. Ξεκίνησε αυτό το δημιουργήμα, γνωστό ως το 7ο χώρο. Αυτό έκανε σε χώρες γύρω στον κόσμο, και τι βρήκε? Ήταν έκανε μόνο σε άνθρωποι με καρδιά... ...γιατί η καρδιά δεν ήταν πολύ συχνή στις γυναίκες. Ήταν έκανε ότι οι άνθρωποι της Κρήτης δεν είχαν κανένα καρδιά. Δεν είχαν κανένα καρδιά συγκεκριμένος. Εδώ είναι, βλέπω, το ευχαρισμό του αδερφού... ...επειδή η δημιουργία ήταν ενδιαφέροντα με όλα. Όμως, σχετικά με τις δικές του λέξεις, είπε ότι ήταν μια μη υποδοχή... ...και ονομάζε το καρδιά ενδιαφέροντα, γιατί έκανε τόσο πολύ αλαιόλου. 40% των καλόριων της διάστησης ήταν κανένα καρδιά. Στην 1961, στην πραγματικότητα, η ζωντανότητα των Ελλήνων στις 45 ετών... ...επιβάλλονταν πιο υψηλή από κάποιο άλλο χώρο στον κόσμο... ...επιβάλλοντας τις οργανισμικές στατιστικές του World Health Organization. Αυτά είναι πολύ σημαντικά πράγματα. Προχωρήστε στο 1993, έχουμε την ενδιαφέροντα... ...κανένα καρδιά ενδιαφέροντα. Βασικά, έχουμε επισκέπτες από το Harvard και την οργανισμική του World Health Organization... ...και σε συνδυασμό με αυτήν την οργανισμική οργανισμία που ονομάζεται Old Ways... ...έκανε αυτήν την καρδιά ενδιαφέροντα. Αυτή ήταν η πρώτη ενδιαφέροντα της καρδιά ενδιαφέροντας στις ΗΠΑ και τον κόσμο. Δεν υπήρχαν πραγματικά καρδιά ενδιαφέροντας. Τι λένε στο κείμενο, όταν βλέπεις την ενδιαφέροντα, το κείμενο... ...έκανε ότι εφαρμογούσαν τη μεσετρανιακή καρδιά ενδιαφέροντας στις Κρήτη... ...κάτω από την Ελλάδα και την Βασική Ιταλία. Αυτή είναι η πραγματικότητα που βάζει αυτό το πυραμίδι. Έτσι, εφαρμογούσαν λίγο τα ιταλικά πράγματα, αλλά βασικά ήταν αυτό. Βασικά, έχουμε τρία σημεία που μας δείχνει, αλλά οι άνθρωποι δεν το γράψουν ή το αγνώσουν. Δεν είναι πραγματικά παρουσιασμένο. Τι είναι η πραγματικότητα της μεσετρανιακής καρδιά ενδιαφέροντας στις Κρήτης? Αν ρωτήσεις τους ανθρώπους που ήταν σε αυτήν την κοινωνική κοινωνία ή ενδιαφέροντες σε αυτό το κείμενο... ...θα σας πει ότι είναι η καρδιά ενδιαφέροντας στις Κρήτης στις 1960. Αυτή είναι μια φωτογραφία για έναν Κρήτηνό άνθρωπο, αλλά ήταν τελευταίο. Ήταν 103 εδώ, στην 2010. Αυτή είναι η βασική. Η καρδιά ενδιαφέροντας στις Κρήτης ήταν το μοντέλο της μεσετρανιακής καρδιά ενδιαφέροντας. Τώρα, χρησιμοποιείται γενικά, σημαίνει ότι οι άνθρωποι λένε ότι η μεσετρανιακή καρδιά ενδιαφέροντας στις Μεσετρανιακές... ...δημιουργεί μια συνδυασία διαιτών, αλλά υπάρχουν πάνω από 20 χώρες που βοηθούν το μεσετρανιακό. Κάποιοι δεν χρησιμοποιούν λευκό λευκό, αυτός είναι ο κύριος σύστημας. Άλλοι δεν χρησιμοποιούν λευκό. Και δεν μπορείς να έχεις μια μεσετρανιακή καρδιά με αυτές τις βοήθειες που είναι σχετικά με το λευκό λευκό, ή λευκό λευκό. Αυτό είναι εξαφέρον και γενικοποιεί τα πράγματα. Όχι μόνο για την Ελλάδα ή την Ελλάδα, αλλά και για τον χρησιμοποιημένο που πιστεύει ότι αν ακολουθούν αυτό το λευκό λευκό λευκό, θα έχουν τα βοήθειες. Δεν θα έχουν. Η ΕΕ χαρακτηρίζει το μεσετρανιακό λευκό λευκό ως ανταγωγική πολιτισμή για διάφορες χώρες. Εδώ έχω δύο προβλήματα. Ποια ανοιχτότητα χρησιμοποιούσαν, επειδή γνωρίζουμε, σύμφωνα στο πυραμίδι, ότι ήταν βασικά για την Ελλάδα και την Ιταλία. Ένα άλλο πρόβλημα είναι ότι η Ελλάδα εμφανίζεται, αλλά η Κρήτη δεν είναι η περιοχή που εμφανίζεται την Ελλάδα. Είναι άλλη περιοχή της Κρήτης. Αυτό δείχνει ότι υπάρχει μια ασφάλεια της Κρήτης εδώ. Οπότε, η ερώτησή μου είναι, πού είναι η Κρήτη, δεν πρέπει να εμφανίζεται η Κρήτη, να μιλήσει, όχι μόνο στο αρτικό, όπως είναι το μοντέλο. Είμαι εγγελματικός, γράψω για το φύλλο και τη νουτρίστα, και έρχομαι σε αυτό. Υπάρχουν άνθρωποι στις ΗΠΑ, συλλογές για τη νουτρίστα, και πολλοί από αυτούς δεν γνωρίζουν αυτό το πραγματικό. Αυτό είναι το πώς ξεκίνησα. Ξεκίνησα ένα μέτρο, ξεκίνησα να γράψω για την ελληνική... Πραγματικά σχεδόν σχεδόν στην εξωτερική κατάσταση της Κρήτης. Υπάρχουν πολλές ενδιαφέροντες, πολλές θετικές πληροφορίες και μια χρήση. Αλλά δεν είναι κάτι που ένας άνθρωπος μπορεί να κάνει, είναι κάτι που χρειάζεται να είναι εθνικό, ή καλύτερα ο Κρήτης χρειάζεται να βρίσκεται πίσω αυτήν την κατάσταση. Και δεν μπορούμε να το αφήσουμε. Υπάρχουν εξετάσεις, οικονομικά. Κάποιοι λένε ότι η Ελλάδα δεν μπορεί να ασφαλίσει την οικονομία, μόνο να παίρνει λευκό λευκό και φέτα. Αλλά δεν έχουμε κάνει τόσο πολύ για το λευκό λευκό και φέτα. Αν πραγματικά έκαναν, πιστεύω ότι θα έκανε μια διαφορά. Είμαστε ο τρίτος μεγαλύτερος προηγούμενος λευκό λευκό στον κόσμο, αλλά ακόμα μόνο εξετάσουμε λιγότερο από 5% ή 10%. Οπότε δεν έχουμε κάνει τόσο πολύ σε αυτό το κέντρο. Πρέπει να ασφαλίσουμε το λευκό λευκό, και το σημαίνω πως πρέπει να πούμε ότι ο Κρήτης ήταν το μοντέλο, δεν είμαστε εθνοκεντρικοί ή βιαιστικοί, εδώ είναι το κρήτημα και υποστηρίξτε αυτό και δημιουργήστε το λευκό λευκό λευκό. Βλέπω ότι κάποιες φορές, όταν μιλήσω για το μετατραντινό λευκό λευκό, οι Έλληνες και οι Κρήτης λένε ότι το κρήτηνο λευκό λευκό είναι διαφορετικό, είναι καλύτερο. Όχι, το μετατραντινό λευκό λευκό είναι το κρήτηνο λευκό λευκό, και αυτό είναι αυτό που πρέπει να δείξουμε. Όταν τους αφήνουμε να πει ο λευκός λευκό λευκό, που δεν γνωρίζουμε, αυτός ο άνθρωπος, δεν το γνωρίζε αυτό, έφασε το μετατραντινό λευκό λευκό, το τι έκανα. Έτσι, πώς το κάνουμε αυτός, πως μπορούμε να το κάνουμε μαζί, οι τυπικές, και οι ανθρώπινοι που είναι ενδιαφέροντες στο φύλλο, στο τούριο, στο εγγραφείο και στη διεξέγγειά, αλλά κάθε από εμάς διεξέπτει. Δεν μπορούμε να γνωρίζουμε ότι είμαστε σύμφωνα με την Μεδητρανία αν δεν ακολουθούμε τη διάρκεια. Πρέπει να προσπαθούμε ό,τι προσευχόμαστε. Δεν μπορώ να πω πόσες φορές εργάζομαι στις Μεδητρανικές διάρκειες εδώ στην Ελλάδα και οι άνθρωποι που τους οργανώσουν είναι σίγουρος ότι η Ελληνική διάρκεια είναι καλή, αλλά δεν μπορώ να πω πως μου αρέσει το κομμάτι ή οτιδήποτε άλλο. Πρέπει να σταματήσουμε να είμαστε εμπερισμένοι από τη διάρκεια, γιατί υπάρχει αυτό που ονομάζουμε στην Ελληνική σενομανία. Παρακαλώ να το κάνουμε κάτι που δεν είναι. Δεν είμαστε φρένοι, δεν είμαστε ιταλίοι, είμαστε ελληνικοί και έχουμε μια πολύ συγκεκριμένη τρόπο τελευταίας. Και η Κρήτη έχει ακόμα πιο ειδική και συγκεκριμένη τρόπο τελευταίας. Πρέπει να το προωθούμε. Πρέπει να μιλήσουμε την ιστορία και την σημασία αυτών μας στους παιδιά μας. Και όχι από θεωρία, αλλά από πρακτική. Πρέπει να τους δοκιμάσουμε αυτή τη φάρμα. Αν έιξαν τόσα φάρμα όλη την ώρα ή προορισμένη φάρμα, γιατί δεν έχουμε χρόνο, δεν θα το εμπεριστούσαν. Πρέπει να το κάνουμε σημαντικό για τους. Μπορεί να δει καινούργια, μπορεί να δει καινούργια. Αυτό προσπαθώ να κάνω. Αυτό προσπαθώ να κάνω καινούργια καινούργια καινούργια καινούργια καινούργια καινούργια. Αυτό προσπαθώ να κάνω καινούργια καινούργια καινούργια καινούργια. Αυτό προσπαθώ να κάνω καινούργια καινούργια καινούργια καινούργια καινούργια καινούργια. Αυτό προσπαθώ να κάνω καινούργια καινούργια καινούργια καινούργια καινούργια καινούργια καινούργια. Αυτό προσπαθώ να κάνω καινούργια καινούργια καινούργια καινούργια καινούργια καινούργια. Αυτό προσπαθώ να κάνω καινούργια καινούργια καινούργια καινούργια καινούργια καινούργια. |