σύντομη περιγραφή: Επίσης, η αδύναμιση της θερμοκρασίας είναι μια σημαντική σωροβία. Ένα ωραίο και ενδιαφέρον δείραμα, το οποίο όμως έχει κάποιους κινδύνους, είναι η επίγραση της θερμοκρασίας στην θέση μιας σημανικής σωροβίας. Μια πολύ ωραία δίδραση με αυτή που θα δούμε στη συνέχεια, αλλά επειδή η διαδικασία πρέπει να πάρει και χρήση κυκνού μητροπολικού, ξέρετε, πρέπει να πάρει και χρήση κυκνού μητροπολικού, και επειδή η διαδικασία πρέπει να πάρει και χρήση κυκνού μητροπολικού οξέως, καλό είναι να γίνει είτε σε χώρο που έχει από απόγωγο, είτε αν γύπνει ο απόγωγος, να γίνει με τη μορφή επίδεξης από τον διτάστα. Εδώ δηλαδή θα χρησιμοποιήσουμε μια αποσότητα από διάλειμμα φλωριού κομπαλιτίου, διδατικό, βλέπετε ότι αυτό το διαλειμματάκι έχει ένα ανοιχτό ρόντινο φρώμα. Μπορούμε λοιπόν σε αυτό να προσθέσουμε σιγά σιγά και με προσοχή το πυκνό μητροπολικό οξύ. Σιγά και με προσοχή σιγά και μόνο σε αυτό που βλέπουμε. Ο σωτήνας ο Λοξάν, το ποτήρι ο Λοξάν. Εκείνο που παρατηρούμε είναι ότι σε αυτό το σημείο έχουν σημανιστεί δυο στιβάλες από χρώμα. Το ανοιχτό ρόντινο που είχαμε επάνω στην αρχή και κάτω ένα κυαλό χρώμα. Επειδή λοιπόν το πυκνό το πυκνό μητροπολικό οξύ είναι λίγο πιο πυκνό από αυτό το νερό και το πρώτο που έγινε προσθέστηκε τα τύσια σιγά σιγά το περίπτωμε στο κατήρ και κάτω στο σωτήνα. Έχει κάτω λοιπόν λοιπόν μια μεγάλη περίσσια από χρωριού παϊό αλλά και συμπροθέστηκε ένα άλλο προϊόντο που είχε κάτω σε χρώμα. Προφανώς λοιπόν αν αναμίξουμε τα δύο αυτά συστατικά στο σωτήνα θα επιτύχουμε τη θέση της ισορροπίας εκείνης την οποία δεν έχουμε ούτε το ρόδι να πάρουμε και το κυαλό κάτω. Η ανάληξη των δύο ιδρών τελικά μας έδωσε αυτό το ενιαίο χρώμα του σωτήνα που έχει αυτό το ιώδες χρώμα. Εγώ λοιπόν αν δεν γνώρισα κάτι θα έλεγα ότι αυτός ο σωτήνας περιέχει κάτι που έχει αυτό το ιώδες χρώμα. Όμως από αυτό που κάναμε τελικουμένους καταλαβαίνουμε ότι μέσα εκεί συνηπάρχουν δύο ένα χρωμά συστατικά, ένα το αρχικό ρόδινο πρώτο κομπομάτιο και ένα εκείνο το τελικό κομπομάτιο. Άρα έχουμε μια θέση κυνηγική ισορροπίας και ενδεκομένως η επίτρεψη της θερμοκρασίας πάνω σε αυτήν την κυνηγική ισορροπία να είναι εμφανής. Υπερημένουμε τώρα για την επίτρεψη της θερμοκρασίας, θερμαίνοντας προφανώς η κυνηγική ισορροπία θα μετατοπιστεί προς τη μή, προς την άλλη κατεύθυνση. Άρα το περημέναμε ενός σωτήνας μας τώρα που θερμαίνεται, να το συστηθεί μέσα σε θερμό νερό, να μετακλεινυθεί είτε προς το ρόδινο είτε προς το κιάνο προϊόν. Έχουμε εμφανώς την τεχνική προς το κιάνο. Συνεχώς, γνωρίζοντας και από τη θεωρία ότι στις περιπτώσεις που έχουμε ενδόθερμες ή εξόθερμες θερμιδράσεις, η επίεδραση θερμοκρασίας σχολεί και την αντίδραση προς την κατεύθυνση που είναι ενδόθερμη, μπορούμε να πούμε, να γράψουμε τη θερμική αντίδραση, προς ποια κατεύθυνση είναι εξόθερμη και προς ποια είναι ανδόθερμη. Σε αυτό να θυμηθούμε την ιδέα του Μαλοπολαβουαζίου Καλαβουάζ. Αν η αντίδραση προς την κατεύθυνση είναι εξόθερμη, προς την αντίστορνη κατεύθυνση είναι ενδόθερμη. Μπορούμε να παραφέρουμε τη θέση της θερμικής αυτορροπίας εκεί που ήταν στην αρχή ή η αντίδραση είναι τελειωτική. Έχουμε εδώ ένα ποθείο με όχι παγωμένο γραμμό, νερό, όχι ζευλή ζητά το κρασί οδηγό. Αν η δύσκολη σωγή είναι εκεί και το χρώμα παραμείγει κι η ανώ, προφανώς η αντίδραση έχει πάει κάπου και δεν με στρέφει ποτέ πίσω. Άλλη η αντίδραση είναι αντιστρεπτή, τότε σιγά σιγά το χρώμα του σωγή να μας θα μπορεί να γίνει σε εκείνο το υιώδες που είχαμε αρχικά. Και φυσικά αν επιστρέψεις το υιώδες, όπως είπαμε είναι, όπως αν είχαμε ένα βιχείο με πάγο, θα μπορούσαμε να σφρώσουμε την αντίδραση προς την αντίδραση. Δηλαδή μέσα στον πάγο το διάλειο θα περιμένουμε να πάρει έναν χρώμα. Μπορούμε να εξετάσουμε να δούμε τι χρώμα έχει αυτό το σωγή μας. Φαίνεται ότι αρχίσει να κάνει και εκείνο το υιώδες χρώμα που είχε και προγουμάνουσης. Είναι ακομαγή που κυριανόσαμε, το μεγαλύτερο μέρος του έχει γίνει υιώδες. |