: Δεν μπορώ να αρχίσω να εμειδητοποιήσω, λοιπόν, κυρίες και φίλοι, πρώτα απ' όλα θέλω να ευχαριστήσω όλους εσάς που ήρθατε σήμερα εδώ και να θυμάστε με την παρουσία σας και τη μερή μας εκδήλωση, με την παρουσία σας του πρώτου πέπτου του περιοδικού, πρέπει να την είμαστε, ευχαριστώ η γάλα μου και κατά αυτό την ευγνωμοσύνη μου, τον εξαίρετο συμβολίτημα και φίλο μου, καθηγητή εκδόθη μου κύριο Γεράσινο Καλλιγκράτο, για την πολύτιμη υποχρήνηση και την προσφορά του. Ο Κύριος Γεράσινος Καλλιγκράτος εκτύπω και τις σκέψεις και τις έρευνες μας, τα πλαίσια και κέντρο ξένων γλώσσων πλέξης και των εκδόσεων superfoods, για να μπορέσουμε σήμερα εμείς να παραδουσιάσουμε το νέο περιοδικό και τα στιγμονικά διαμέροντα που κρίσκονται μέσα. Ευχαριστώ τον Διευθυντή Κοινοβουλίτη Συμβερίας, τον κύριο Αντώνιο Καλλιγκράτο, και όλους τους ευγενικούς υπαρήτους για την υποστηρία μας στους άνθρωπους και σύνθουλους χώρους. Ευχαριστώ τους εκλεκτούς μου συνεργάτες και φίλους, που με εμπιστεύτηκαν με την συμμετοχή τους και με τις εμπεριστατωμένες εργασίες τους, που ήρθαν από την ανοίσθηση έρευνα και της συγκρατήτας. Και τέλος, θέλω να ευχαριστήσω την οικογένειά μου για την καταγωγή της και την υποστηρική της διαθωρικής μας. Το νέο περιοδικό, και το οποίο είναι υπεύθυνος για την έγκρωση της κίντασης και την επιμέτειά του, γεννήθηκε από την άμεση ανοιχειότητα της διατήρησης της πάλεποτε της δόσας και της πραγματικής ιστορικής ιστορίας της περιοδικής μας. Το περιοδικό, για το οποίο είμαι υπεύθυνος επίσης, για να μπορέσουμε να φτιάχνουμε χαστιγμό κάθε δραστηριότητας και κάθε θέμα προς πολιτισμού και ιστορία. Πρώτα και λοιπόν, το περιοδικό μας θα οδηγείται κάθε φορά στο προανατερώνωνο στόχο, πρώτα και πρωταρχικά, στηρίζεται στο επιστημονικό και πολιτισμικό δυναμικό της Βέρειας και όλης της ημαφίας, στους τοπικούς συγγραφείς που ζουν και δημιουργούν στο χώρο μας, στους βεργιώτες και ημαφιώτες που ζουν και δημιουργούν σε όλα τα μύγια και τα πλάτε του πλανήτου, στους όσους επίσης κατά καιρούς έδησαν στη δημαθία και δημιούργησαν αντίστοιχο συγγραφικό και πολιτισμικό έργο. Το περιοδικό λοιπόν σεύρεται και τιμά την τοπική δημιουργία, διασώδει τις σελίδες του, την έρευνα, τον λόγο, την προσωπικότητα των δημιουργών και την όλη δυναμική τους και παραδίδει στις επόμενες γενιάς και στους μελλοντικούς μελετητές το πολύτιμο έργο και τις πληροφορίες τους για να μην περυπέσουν τις θυλήσεις του πανταμάτουρα χρόνου και χαθούν για πάντα όπως δυστυχώς συνέβη για σπουδαίες χρονικές περιόδους που ο εικάς παντεμερικής δεν μπορούσε να βρει τελικές απαντήσεις. Κυρίες και κύριοι, μετά τις παραπάνω σκέψεις μου, τα κληθούν οι συνεργάτες της συγγραφής μας, οι οποίοι θα αναφερθούν στη θεματολογία των εργασιών τους για πέντε λεπτά της ώρας ο καθένας. Προηγουμένως, όμως, και για να μην διακόψεται η συνεχή δημογή των αναφορών τους σε διαφορετικά στάδια, αρχικά θα αναφερθώ στους συνεργάτες μας κυρίους-κυρίους ερωτόρφους του Κασταγωνίου, Παναγιώτη Παπαδόγολα και Στάβρο Αβγολούπη, για λόγους πάνω από τη θέλησή τους, δεν μπορούν να βρεθούν σήμερα ανεμεστά μας, καθώς και στις δικές μου εργασίες οι οποίες βρίσκονται σε διαφορετικές θέσεις. Η σημερινή μας εκδήλωση δεν μπορούσε, λοιπόν, να παραχεί λόγω ενημιουμένων επισκημονικών υποχρεώσεων και δουλεύω δημιουργημένα από τόσο μεγάλη απόσταση, οδηγεί και κεκριμένος βεβιώτης αστροφυσιβός, κύριος Ερατώθητος Κασταγωνίου. Σε επικοινωνία μας, ο κύριος Κασταγωνίδης στέλνει από το Ιστητούπο Τυχνολογίας Μοσαφουσέδης Αμερικής τους στερνούς ιερατισμούς, στους συντελεστές του περιοδικού μας και στους παρόνδες της εκδήλωσης και ευχαριστεί τον εκδότη για την τιμή του αφιερώματος αυτού, καθώς και τους συντοπίτες του βελγιώτης για την αγάπη και την αγάπη με συνοφία των περιβάλλων, και ο εκδότης του περιοδικού αισθάνεται ιδιαίτερη συγκίνηση και κανοποίηση για το μαθητή του ως καθηγητής του πρώτου λύτου ευερίας. Με την κυρία Κασταγωνίδου και τον κύριο Κασταγωνίδης. Βεβαίως, βεβαίως, ήταν μαθητής με την έννοια ότι δεν εγγυλώνε πολύ, όπου έλεγε πολλά, αλλά αυτά που έλεγε δε στείκονταν αφιερωμένους. Και πολλές φορές μου έκανε λύθος ότι έμπαινα σε φιλοσοφικά θέματα, με τα οποία δημιουργούνταν αντίστοιχες ερωταπαντήσεις στα παιδιά και δημιουργούσαν μέχρι ένα διάλογο πάρα πολύ ωραίο. Λοιπόν, η εργασία του κυριού εργατώντος του Κασταγωνίδου αναφέρεται στην έρευνά του γύρω από τα βαρετικά κύματα και φέρνει στο δίκτυο «Η αστρολογία βαρετικών κυμάτων, ένα ακόμη δώρο του αισθάνει στην αθροβότητα». Και ένα πρώτο πλησίασμα σχετικά, με την αντίληψή μας για την κουλεότητα της ανακάλυψης των βαρετικών κυμάτων και την αντίληψή μας επίσης του ατρικού μας χώρου με τεράστιες επιστημονικές δροπτικές και πειθακτικές εφαρμογές στην αθροβότητα αναφερόμαστε σε μερικά χαρακτηριστικά προσπάσματα της εργασίας του. Δύο είναι, λοιπόν, καθ' ο διγύρω Κασταγωνιδής τα χαρακτηριστικά των βαρετικών κυμάτων που θα καθορίσουν τον ρόλο τους στην αστρολογία του 21ου αιώνα. Πρώτα απ' όλα είναι το γεγονός ότι απαιτούν τεράστιες μάδες που επιταχύνονται στους μεγάλες ταχύτητες κοντά στην ταχύτητα του φωτός προκειμένου να είναι ισχυρά σε βαθμό που να μπορούν να αρχινεχθούν. Το δεύτερο έχει να κάνει με το γεγονός πως βαρετικά κύματα αλληλεπιδρούν με την ύλη με εξαιρετική ασθενή τρόπο. Αυτό σημαίνει πως είναι σε ιδανικότερο τρόπο την γελιοφόρη για τη μελέτη της ισχυρής βαρύτητας. Κι οι κανοί να βοητεύσουν και να δώσουν άμεσα σημειωφορίες από μέρη τους σήμαντους που είναι αδύνατο όταν θα παρατηρήσει κανείς με την ηλεκτρομαγνητική ακυνοβολία ή ακόμα και με το νετρίνο. Όταν πήρα την εργασία και προσπαθούσα να την καταλάβω δεν σας κρύβω ότι είχαμε πάρα πολλές επικοινωνίες με μέλη και τηλεφωνικά και κατ' όλους θέλω να πω λίγο στην κυλοσοφία τους γιατί φυσικά για να τα καταλάβει καλύτερα όταν είναι το ιδικός. Εδώ βγάλαξα λοιπόν ένα κείμενο και με πρόταση του κ. Κατσαβουλίδη όπου αν το προσέξετε μένουν κάποια σημεία οφέλημα. Βέβαια λοιπόν συνεχίζει η ασθενική αλληλεπίσβαση με την Ήλη είναι αυτό που κάνει εξαιρετικοί δύσκολοι την ανοίξη τους αλλά και αυτό που τα επιτρέπει να ταξιδεύουν ανά το Σύμπαν χωρίς καμία απορρόφηση. Δεδομένου του φως δημιουργούνται οι πληροφορίες που θα μας φέρουν πένει στην πληρωματικές αυτών που γνωρίζουμε μέχρι σήμερα χειδιακτικά μέσω των παρατηρήσεων στο ηλεκτρομαγνητικό φάσμα. Ας σκεφτούμε ότι τα βαρυντικά δημιουργούνται από τις συμφασικές σειραιζότητες, αλλά το λέω, συμφασικές. Λοιπόν, κινήσεις τεραστίων μαζών, οι πληροφορίες που κουβαλάνε αντικατοπλίζουν την ολική δυναμική των πληγών τους. Για το λόγο αυτό, ένας ανεκνευστής βαρυντικών κυμάτων δεν πρέπει ποτέ να μας δώσει μία εικόνα της πηγής του. Για κάτι τέτοιο χρειάζεται κανείς την ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία που βρέθηκε από ένα μεγάλο αριθμό εκπομπών εντός της πηγής, όλων με μήκη κύματος πολύ μικροτέρων των διαστάσεων της πηγής. Οι ανεκνευστές βαρυντικών κυμάτων είναι, για τα πηδεσκόπια, τα ηλεκτρομαγνητικά κύματα, ό,τι είναι τα αυτιά για τα μάτια στο κάθε ζωντανό οργανισμό. Η ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία είναι αυτή που κουβαλάει τις επομέρειες και σχηματίζει τις εικόνες, σε θεωργικά αυτά, ενώ η βαρυντική ακτινοβολία αποτυπώνει την ολική δυναμική και σχηματίζει τον ήχο. Με την ανακάλυψη των βαρυντικών κυμάτων προσθέτουμε τα καλύτερα αυτιά, θεωργικά, τα καλύτερα μάτια, θεωργικά, σε αυτό το κυνήγι των γνώσεων. Είναι το ξεκίνημα μιας νέας αστρονομίας αυτής των βαρυντικών κυμάτων που έρχεται να μας δώσει μια ριζικά διαφορετική εικόνα του σύμπατου, συμπληρώνοντας αυτή που έχουμε μέχρι σήμερα. Επιπλέον και ίσως πιο σημαντικό, η νέα αυτή αστρονομία βαρυντικών κυμάτων έρχεται να δουλέψει κέρι με κέρι με την παραδοσιακή αστρονομία προκειμένου να δώσει απαντήσεις στα ανοιχτά ερωτηματικά για το σύμπαν και να χαρτογραφήσει τέρα εικογνικά. Τα βαρυντικά κύματα θα προσφέρουν έναν εντελώς νέο τρόπο παρατήρησης και γνώσης του σύμπαντος, θα φέρουν μια επανάσταση στην αστρονομία και αστροφυσική. Μήνετε συντονισμένοι για περισσότερες εκπλήξεις στους επόμενους μήνες και τα επόμενα χρόνια. Μια εντελώς καινούργια τελίδα και φυσική και την αστρονομία έχει μόλις γυρίσει. Ο κύριος Παναγιώτης Παπαδόπολος, μη μπορώντας να παραθεί, στέλνει τους χαιρετιμούς του και έρχεται εγώ στην παρουσία του πριβερικού. Ο Παναγιώτης Παπαδόπολος γεννήθηκε στη Σταυρού Πολιτσάντης, ζει για δεκαετίας στην Βέλεια. Φύτσης εκπληκτικής Πολιτσάντης είναι επί και ούχος της Θεοδικής Πολής στην Αθήκη και της Θεοσοφικής Πολής στην Αθηνών. Μετακαιπαιδέθηκε στη Σέλυμη της Αλονίκης και στην Αθήνα σε σεμινάρες ισχωρίδες και παιδαγωγικών. Υπηρέτησε ως θεολόγος, φιλόγος, καθηγητής και διευθυντής δημασίων και ελληνικίων σε διάφορα σχολεία της Ελλάδας και σε ενταγμένα σχολεία της Γερμανίας ως αποσπασμένος διευθυντής παιδιάτης. Βλέπετε τώρα μπαίνω σε δάθη δικά μας και είμαι πιο ταχύσιος. Στον κύριο Κατσαβουλίδη διάβαζε για να τα καταλάβω πρώτα εγώ και μετά να τα εξέφερω. Ο Παναγιώτης Παραδόκολος συνεργάζεται με τον παιδραδικό με την έρευνά του για τους πρόσφυγες που καταστάθηκαν στην ημαφία από τα έτους 1914-1923. Ισταγωγικά αναφέρεται στη μηχασευτή καταστροφή, η οποία για την ελληνική ιστορία είναι η μεγαλύτερη συμφορά που γνώρισε ο ελληνισμός κατά τον 19ο αιώνα. Κατά τη διάρκεια του πρώτου παντογραμμίου κολέμου, 100.000 Έλληνες της δικάς ασίας και του πόντου αντιμετώπισαν το θάνατο και τον ξεριζωμό τους από τις πατρογωνικές προσκείες. Από την ένδυνα, λοιπόν, του κ. Παραδόκολου, που βαρυματοποιήθηκε στα γραφεία της κτηματικής ιδιοδιογραφίας και ιδιοδημικής εκκλησίας της Βέρια στην οποία λειτουργούσε το επικριστικό γραφείο του 1978. Μετά την απογραφή, κατευθύνονταν σε διάφορες πρόσφυγες, σε διάφορα πορεία της περιοχής μας. Η εγκατάσταση των προσφύγων παρουσιάζει την εξής εικόνα. Πόντι που ήσταν σκηνηματεία από διάφορες πόλεις του πόντου. Πρόσφυγες από το ΚΑΣ, πόντι πρόσφυγες από την Τραπεζούντα, τα Σούρμενα, τα Πλάτανα, την Αυγυρούπολη, την Νικόπολη, την Σεμπάθεια, την Κασταμονή, την Γερασούντα, το ΚΑΣ και το ΑΡΔΑΧΑ που εγκαταστάθηκαν σε διάφορα πορεία της αμαθίας. Κυρίες και κύριοι, το σημείο αυτό πρέπει να υποθεί πως το Παγκόσμιο Έπος Αριστοτέλη ανακοίνησε το 2016 η Ουνέσκο με πρόταση και του Διαεπιστημονικού Κέντρου Αριστοτελικών Μελετών του ΑΠΤ. Διότι συμπληρώνονταν τότε 2.400 χρόνια από τη γέννηση του Ψ. Αριστοτέλη στα θέστα Άγγελα της Καλτιβικής το 378 μ.Χ. Το περιεδευτικό μας κάνει ειδική αναφορά στον Αριστοτέλη, αφού στην περιπαθητική σχολή της Νάουστας ο Αριστοτέλης δίδαξε τον νεαρό Αλέκταυρο. Έτσι προσθενούμε εργασίας του καθηγητή Κυρίου Σάβρου Αυγολούπη. Αναφέρομαι στη συνέχεια με δική μου εργασία στην ιστοριογεωγραφία της Χωρίς Ψ. Αριστοτέλης στις μίας Νάουστας και ολοκληρώνεται σχετική αναφορά με την εργασία του κυρίου ιδιωργίου Προβατάμου. Δηλαδή, πέρα από τον κύριο Κασταδουνίδη που είναι ένα φιέρομα, λόγω του ότι τη στιγμή χρονιά ήταν μιας της Αριστοτέλης και μας αφορά άμεσα, για πολλούς λόγους, και τουριτούς και τουριστικούς, γίνεται μία σενοπτική παρουσίαση με μία εργασία καθηγητού παραστημίου, που θα δείτε τώρα που στεγάζεται, τι λέει, και κάνω εγώ μία επιτόπια παρουσία για την εργασία της Νάουστας και ο κύριος Προβατάς κάνει και αυτός το σημείο με την εργασία του. Ο κύριος Τάβρος Αυγολούβης, μας στέλνει το συνεργασίσμα του και έφτιαζε επιτυχία στην εκδήλωσή μας και μας διευθυνίζει πως βρίσκεται σε στιμονικό συνέδριο που είχε οριστεί από καιρό για να πραγματοποιηθεί αυτές τις μέρες. Ο Τάβρος Αυγολούβης, καθηγητής καστρολομίας του ΑΠΤ, συνεργάζεται στο περιοδικό μας με την εργασία του με τίτλο, σχολιάζοντας σήμερα μερικά αποσπάσματα από την περιγουρανού πραγματεία του Αριστοτέλη. Αναφέρει, λοιπόν, ο Αριστοτέλης πως η αστρονομία ανήκει στις πληθυκές επισκήμες και ο Αριστοτέλης θεωρείται ως ο πιο γνωστός φυσικός φιλόσφαιρος από τους μεθέτους. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός της εκπαίδευσης. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός της εκπαίδευσης. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός της εκπαίδευσης. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός της εκπαίδευσης. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός της εκπαίδευσης. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός της εκπαίδευσης. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός της εκπαίδευσης. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός της εκπαίδευσης. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός της εκπαίδευσης. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός της εκπαίδευσης. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός της εκπαίδευσης. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός της εκπαίδευσης. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός της εκπαίδευσης. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός της εκπαίδευσης. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός της εκπαίδευσης. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός της εκπαίδευσης. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός της εκπαίδευσης. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός της εκπαίδευσης. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός της εκπαίδευσης. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός της εκπαίδευσης. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός της εκπαίδευσης. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός της εκπαίδευσης. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός της εκπαίδευσης. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός της εκπαίδευσης. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός της εκπαίδευσης. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός της εκπαίδευσης. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός της εκπαίδευσης. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός της εκπαίδευσης. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός της εκπαίδευσης. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός της εκπαίδευσης. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός της εκπαίδευσης. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός της εκπαίδευσης. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός της εκπαίδευσης. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός της εκπαίδευσης. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός της εκπαίδευσης. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός της εκπαίδευσης. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός της εκπαίδευσης. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός της εκπαίδευσης. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός της εκπαίδευσης. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός της εκπαίδευσης. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός της εκπαίδευσης. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός της εκπαίδευσης. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός της εκπαίδευσης. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός της εκπαίδευσης. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός της εκπαίδευσης. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός της εκπαίδευσης. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός της εκπαίδευσης. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός της εκπαίδευσης. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός της εκπαίδευσης. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός της εκπαίδευσης. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός της εκπαίδευσης. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός της εκπαίδευσης. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός της εκπαίδευσης. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός της εκπαίδευσης. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός της εκπαίδευσης. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός της εκπαίδευσης. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός της εκπαίδευσης. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός της εκπαίδευσης. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός της εκπαίδευσης. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός της εκπαίδευσης. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός της εκπαίδευσης. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός της εκπαίδευσης. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός της εκπαίδευσης. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός της εκπαίδευσης. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός της εκπαίδευσης. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός της εκπαίδευσης. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός της εκπαίδευσης. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός της εκπαίδευσης. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός της εκπαίδευσης. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός της εκπαίδευσης. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός της εκπαίδευσης. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός της εκπαίδευσης. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός της εκπαίδευσης. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός της εκπαίδευσης. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός της εκπαίδευσης. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός της εκπαίδευσης. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός της εκπαίδευσης. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός της εκπαίδευσης. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός της εκπαίδευσης. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός της εκπαίδευσης. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός της εκπαίδευσης. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός της εκπαίδευσης. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός των μαθηματικών. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός των μαθηματικών. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός των μαθηματικών. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός των μαθηματικών. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός των μαθηματικών. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός των μαθηματικών. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός των μαθηματικών. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός των μαθηματικών. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών και τη θεωρούσε κύριος συστατικός των μαθηματικών. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλάδους των μαθηματικών. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλαδών. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλαδών. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλαδών. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλαδών. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλαδών. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλαδών. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλαδών. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλαδών. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλαδών. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλαδών. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλαδών. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλαδών. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλαδών. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλαδών. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλαδών. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλαδών. Ο δάσκαλος του Πλάτωνας συμπεριλαμβάνει, μάλιστα, την αστρονομία στους τέσσερις κλαδών. Εύχομαι, εδώ βλέπουμε και ορισμένους από τους μακεδονομάχους, τους ντόπιους, και αναφέρονται οι περισσότεροι στο τεύχος. Εύχομαι, το περιοδικό σύγγραμμα Έρευλες και Λόγους, ΒΕΡΙΑ ΡΑΤΗΝΕΙ ΜΑΘΙΑ, που με ακάμα το εργάτη, τον βαθυγουτή κ. Αντώνη Κολτσίδα, ξεκίνησε το 2017, το πρώτο του τεύχους, με αύριο μακρόχρονη περία. Σας ευχαριστώ. Καλησπέρα, κύριε Δημήτρη Καρασάβα. Καλησπέρα. Καλησπέρα, κύριε Δημήτρη Καρασάβα. Καλησπέρα, κύριε Δημήτρη Καρασάβα. Καλησπέρα, κύριε Δημήτρη Καρασάβα. Καλησπέρα, κύριε Καρασάβα. Καλησπέρα, κύριε Δημήτρη Καρασάβα. Καλησπέρα, κύριε Καρασάβα. Καλησπέρα, κύριε Δημήτρη Καρασάβα. Καλησπέρα, κύριε Καρασάβα. Καλησπέρα, κύριε Δημήτρη Καρασάβα. Καλησπέρα, κύριε Δημήτρη Καρασάβα. Καλησπέρα, κύριε Δημήτρη Καρασάβα. Καλησπέρα, κύριε Καρασάβα. Καλησπέρα, κύριε Καρασάβα. Καλησπέρα, κύριε Καρασάβα. |