Ecclisiastical Law II (Erasmus): Παρακαλώ, κυρίες φίλοι, στο τελευταίο λεκτήριο της Εκκλησιαστικής Λόγας της πρωτοβουλίου ξεκίνησα να εξηγήσω το αριθμό 5 της Λόγας 4301 του 2014 για την εγκλησία για την εξελίξη της δικαιολογικής προσωπικής. Ξεκίνησα το τελευταίο λεκτήριο και μετά εξηγήθηκα, αν και οι δικαιολογικές κατάστασεις συναντήθηκαν, η 1η Ισθανική Κυβέρνηση αποτυπώθηκε την εξελίξη και εξελίξει το επόμενο. Πρώτα, εφαρμόζεται στην πρωτοβουλία την απελευθέρωση της αίσθησης και το συγκροτήριο του Στατουίτου με τους σημαντικούς εξελίξεων και πρώτα, εφαρμόζεται την απελευθέρωση στην απελευθέρωση των δικαιολογικών απελευθέρωσεων. Η εφαρμόζευση εφαρμόζεται και εφαρμόζεται το όνομα και το τελευταίο. Η απελευθέρωση της αίσθησης, το όνομα του Στατουίτου, το όνομα των μέτρων της απελευθέρωσης και των δικαιολογικών απελευθέρωσεων, όπως και τις δικαιολογικές συνθήκες. Η απελευθέρωση εφαρμόζεται από τον Πρόεδρο του Στατουίτου και εφαρμόζεται στον κοινωνικό προσεκτήριο του Στατουίτου και εφαρμόζεται στις αρχαίες του Στατουίτου. Η απελευθέρωση εφαρμόζεται στις αρχαίες του Στατουίτου. Η απελευθέρωση εφαρμόζεται στις αρχαίες του Στατουίτου μετά την απελευθέρωση της αίσθησης. Οι προσεκτήρες στις αρχαίες του Στατουίτου ξεκίνησαν για το κράτος όταν η απελευθέρωση εφαρμόζεται στον Πρόεδρο του Στατουίτου και για το τρίτο κομμάτι, το μέρος μετά την απελευθέρωση του Στατουίτου στην απελευθέρωση. Σε αυτό το αρτικό 5, εφαρμόζεται ότι όταν η απελευθέρωση εφαρμόζεται στις αρχαίες του Στατουίτου μετά την απελευθέρωση της απελευθέρωσης, εφαρμόζεται κάποια πράγματα, δηλαδή ό,τι υπάρχει στον πρόεδρο της απελευθέρωσης όταν η απελευθέρωση εφαρμόζεται στον πρόεδρο της απελευθέρωσης, δηλαδή ό,τι υπάρχει στον πρόεδρο της απελευθέρωσης. Εφαρμόζεται ότι η απελευθέρωση της απελευθέρωσης εφαρμόζεται στον πρόεδρο της απελευθέρωσης της απελευθέρωσης. Επίσης, στο δεύτερο βαθμό του αριθμού 5, εφαρμόζεται ότι η απελευθέρωση εφαρμόζεται κάποια πράγματα. Και ποιο είναι αυτά τα πράγματα? Τα πράγματα που εφαρμόζονται στη διαδικασία είναι το επόμενο, το όνομα και τα πράγματα της απελευθέρωσης, την απελευθέρωση της απελευθέρωσης, το χρονικό της απελευθέρωσης, το όνομα των μέτρων της απελευθέρωσης και του διεθνικού διευθυμίου, καθώς και τα πράγματα που εφαρμόζονται, τα οποία εφαρμόζονται, και η απελευθέρωση πρέπει να εφαρμόζεται. Στην τρίτη πραγματικότητα του αρτικού 5 υπάρχει μία πληροφορία της προσέγγισης μετά την εφαρμογή της εφαρμογής. Αυτή είναι η πληροφορία που εφαρμόζεται από τον πρόεδρο της απελευθέρωσης, κλπ. Στην τρίτη πραγματικότητα είναι εφαρμογημένο, ότι η πληροφορία της απελευθέρωσης εφαρμόζεται όταν η πληροφορία της απελευθέρωσης εφαρμογηθεί στην εφαρμογή της απελευθέρωσης και στην πληροφορία της απελευθέρωσης και στην πληροφορία της απελευθέρωσης. Αυτή η πληροφορία της απελευθέρωσης εφαρμογήθηκε μετά την εφαρμογή της απελευθέρωσης της απελευθέρωσης. Μετά, στην τελευταία εφαρμογή, υπάρχουν κάποια κομμάτια σχετικά με σχέση με τα προθερματικά χρόνια. Στο αρτικό 6, υπάρχουν κυβερνήσεις σχετικά με εφαρμογές σχετικά με τα προθερματικά χρόνια σχετικά με τα προθερματικά χρόνια σχετικά με τα προθερματικά χρόνια σχετικά με τα προθερματικά χρονιά. Βλέπω, παράγραφο 1, μια τρίτη κομμάτια, φυσικά ή δικαίως, ή μια κομμάτια μπορεί να συνεχίσει σε εμφάνιση κατά την εξελίξη της προθερματικής χρονιάς, ενώ σε όλες τις άλλες κατάστασεις, ο κόμμας της προθερματικής χρονιάς εφαρμογήθηκε. Η εξελίξη της προθερματικής χρονιάς εφαρμογήθηκε στο αριθμό 12 αυτής της λόγας, προφητεύοντας την ίδια κομμάτια ως την εξελίξη της προθερματικής χρονιάς να εφαρμογηθεί και στον οποίο η εφαρμογήθηση εφαρμογήθηκε, έχει το δικαίωμα να εμφανιστεί ως τρίτη κομμάτια σχετικά με τα προθερματικά χρονιά, σε περίπτωση ότι δεν υπάρχουν κλησιαστικοί άνθρωποι της ίδιας κομμάτιας, άλλοι άνθρωποι της ίδιας κομμάτιας μπορούν να εφαρμογηθούν. Δεύτερο παράγραφο, ο προφητεύοντας της πρώτης ιστορίας κόρτας έχει τα δημιουργημένα δικαιώματα εξοφιτιώ, ή εφαρμογήθηκε από τον διευθυντή του δικαιωμάτων και των δικαιωμάτων. Ποιοι μπορούν να εφαρμογηθούν σχετικά με τα προθερματικά χρονιά και την εφαρμογήθηση της δικαιωματικής ιστορίας κομμάτιας. Ένα τρίτο κομμάτι, άνθρωπος ή δικαιωματικός άνθρωπος, ή δικαιωματικός άνθρωπος μπορούν να εφαρμογηθούν σχετικά με τα προθερματικά χρονιά. Η εκκλησιαστική άνθρωπος, η δικαιωματική άνθρωπος, με την οποία η εφαρμογήθηση της δικαιωματικής ιστορίας εφαρμογηθεί, αλλά πρέπει να πούμε πως πριν την εκκλησία της δικαιωματικής ιστορίας είναι καλύτερο να μιλήσουμε για τη δικαιωματική οργάνωση, όχι για τη δικαιωματική οργάνωση. Αν δεν υπάρχει μια εκκλησιαστική οργάνωση της ίδιας δικαιωματικής ιστορίας, άλλοι δικαιωματικοί άνθρωποι της ίδιας δικαιωματικής ιστορίας μπορούν να μιλήσουν για τη δικαιωματική οργάνωση. Αν δεν υπάρχει μια εκκλησιαστική οργάνωση της δικαιωματικής ιστορίας, άλλοι δικαιωματικοί άνθρωποι της ίδιας δικαιωματικής ιστορίας μπορούν να μιλήσουν για τη δικαιωματική οργάνωση. Εκκλησία 8. Μαναζήτηση και Γενική Εκκλησία Βλέπω το παράγραφο 1 και μετά εξηγήσω ότι η δικαιωματική οργάνωση εφαρμογήθηκε σύμφωνα με τη δικαιωματική εφαρμογή του ή με μια δικαιωματική οργάνωση, στην οποία η δικαιωματική εφαρμογή της δικαιωματικής ιστορίας είναι εφαρμογή. Η οργάνωση δεν θα δεχθεί και δεν θα συναντήσει δικαιωματικά, χωρίς την παρουσία της δικαιωματικής ιστορίας. Σε περίπτωση της εφαρμογής της δικαιωματικής ιστορίας, η δικαιωματική εφαρμογή μπορεί να συμβεί και μπορεί να συναντήσει δικαιωματικά, για εφαρμογές σχετικά με τη δικαιωματική εφαρμογή της δικαιωματικής ιστορίας, μέχρι την αλλαγή της δικαιωματικής ιστορίας. Αυτή η αλλαγή είναι προβληματική, επειδή χρειάζεται για την εφαρμογή της δικαιωματικής ιστορίας. Να εφαρμογηθεί ούτε από τη δικαιωματική εφαρμογή της δικαιωματικής ιστορίας, ούτε από την εφαρμογή της δικαιωματικής ιστορίας, στην οποία η εφαρμογή της δικαιωματικής ιστορίας είναι εφαρμογή. Αλλά, όπως εφαρμογήσαμε σε προηγούμενες δικαιωματικές εφαρμογές, υπάρχουν δικαιώματα που δεν έχουν δικαιωματικές εφαρμογές. Υπάρχουν επίσης δικαιωματικές εφαρμογές που η οργανισμική εφαρμογή τους δεν προσφέρει για αυτούς έναν δικαιωματικό δικαστήριο. Υπάρχουν επίσης δικαιωματικές εφαρμογές που δεν έχουν δικαιωματικές εφαρμογές. Υπάρχουν επίσης δικαιωματικές εφαρμογές που δεν έχουν δικαιωματικές εφαρμογές. Υπάρχουν επίσης δικαιωματικές εφαρμογές που δεν έχουν δικαιωματικές εφαρμογές. Υπάρχουν επίσης δικαιωματικές εφαρμογές που δεν έχουν δικαιωματικές εφαρμογές. Επειδή αυτή η προσφέρεια του παράγγραφου 1 του αρτικλήτ, δεν προσφέρει την εφαρμογή των δικαιωματικών προσωπικών μιας δικαιωματικός οργανισμός, μέσω της σχέσης μιας δικαιωματικός εφαρμογής, αλλά δημιουργεί πιο δύσκολα, δημιουργεί πιο δύσκολα αυτή η εφαρμογή, που προσφέρει την εφαρμογή των δικαιωματικών προσωπικών, η οποία δεν είναι δημιουργημένη τελικά από την εφαρμογή των δικαιωματικών προσωπικών. Παράγγραφο 2. Η Στατουγή της δικαιωματικής εφαρμογής μπορεί να βοηθήσει την κοινωνική συζήτηση των δικαιωματικών εφαρμογών, να αποφασίζει για κάποια πράγματα, που δεν είναι μέσα στη δυνατότητα κάποιας άλλης εφαρμογής. Η Στατουγή, αν δεν είναι δημιουργημένη τελικά από την εφαρμογή των δικαιωματικών προσωπικών, κυρίως αποφασίζει την κοινωνική συζήτηση των δικαιωματικών προσωπικών και αποφασίζει για τη λύση των δικαιωματικών προσωπικών. Η Στατουγή αποφασίζει καλύτερα τις κατάστασεις κατά τις οποίες η συζήτηση εφαρμογεί, γνωρίζει και αποφασίζει και όλες τις άλλες προσωπικές εφαρμογές σχετικά με το υπόλοιπο σώμα, την ικανότητα και τις δικαιώματα. Το παράγραφο δεύτερο του αριθμού 8 έχει σε σκέψη μια δημοκρατική πολιτική για τους δικαιωματικούς προσωπικούς. Αλλά επειδή λέγεται ότι τα στρατιώματα των δικαιωματικών προσωπικών μπορούν να ασφαλίσουν την κυβέρνηση των δικαιωματικών προσωπικών, όπως το κυβέρνημα του Μποάδι, νομίζω ότι αυτή η συζήτηση δεν είναι προβληματική γιατί μιλάει για τις δικαιώματα που έχουν μια δημοκρατική πολιτική. Δεν υποδοχεί μια δημοκρατική πολιτική σε όλες τις δικαιώματα. Παρ' όλες τις δικαιωματικές πιστεύσεις, σύμφωνα με τις οποίες μπορεί να υπάρχει μια δημοκρατική πολιτική, η οποία μπορεί να είναι μονάρχικη ή πολιγάρχικη. Αρτικό 9. Ευθύνηση των δικαιωματικών μέτων και μονάστιων εργασμών. Σύμφωνα με τις υποδοχές, οι δικαιωματικοί άνθρωποι πρέπει να δημιουργηθούν, να οργανώσουν και να εργαστούν στους δικαιωμάτων, σε δικαιωματικό τους σχέδιο και σε όλες τις δικαιωματικές πιστεύσεις, σύμφωνα με τις οποίες μπορεί να υπάρχει μια δημοκρατική πολιτική. Επίσης, σύμφωνα με τις υποδοχές, οι δικαιωματικοί άνθρωποι πρέπει να δημιουργηθούν, να οργανώσουν και να εργαστούν στους δικαιωματικές πιστεύσεις, σύμφωνα με τις οποίες μπορεί να υπάρχει μια δημοκρατική πολιτική. Ο αριθμός 9 συμφωνίζει στους δικαιωματικούς δικαιωματικούς άνθρωπους, το δικαιωματικό δικαίωμα το ανοίγει. Αυτό είναι το δικαίωμα να δημιουργηθούν, να οργανώσουν και να εργαστούν στους δικαιωματικούς δικαιωματικούς πιστεύσεις, σύμφωνα με τις οποίες μπορεί να υπάρχει μια δημοκρατική πολιτική πολιτική. Και συγκεκριμένως στους δικαιωματικούς δικαιωματικούς στους δικαιωματικούς στους δικαιωματικούς πιστεύσεις, σύμφωνα με τις οποίες μπορεί να εργαστούν στους δικαιωματικούς δικαιωματικούς πιστεύσεις, σύμφωνα με τις οποίες μπορεί να εργαστούν στους δικαιωματικούς δικαιωματικούς πιστεύσεις. Τα ίδια δικαιωματικά φιλικά άπρα μπορούν να το αποχωρήσουν και να εργαστούν. Προσφέρουν και να εργαστούν κάποιες κοινωνικές εργαστάσεις. ενυμμετώθηκε στο δεύτερο βαθμό του αριθμού 9, δηλαδή, τα κέντρα, τις προωθήκες, τις εκπαιδευτικές ιστοιτήσεις, τις ραδιωστάσεις, τις αξιολογικές πρόσφυγες, τις μη κυβερνητικές οργανισμίες και άλλες ανάπτυξης δικαιωμάτων άνθρωπων, που κυβερνούνται από προωθήκες δικαιώματα για να προωθήσουν τις εμπορικές τους εμπορικές δικαιώματα. Η δημιουργία και η εργασία αυτών των κοινωνικών οργανισμών από τις δικαιωματικές δικαιωματικές άνθρωποι είναι κάνει σε συμφωνία με τις προωθήκες, σε δικαιώματα, αξιολογικές για όλους. Και τώρα προχωρήσουμε στο αρτικό 10, σχετικά με τη δημιουργία μιας δικαιωματικής δικαιωματικής άνθρωπος. Στο παράγραφο 1, διαβάζουμε. Η δικαιωματική δικαιωματική άνθρωπος είναι διαβάζει σε δικαιώματα, δημιουργημένα σε κάθε στρατιωτικό και σε περίπτωση ότι οι μέλοι της είναι λιγότεροι από 100. Η δικαιωματική δικαιωματική άνθρωπος μπορεί να διαβάζει από αποφάσιση της πρώτης υποστήριξης, αν η αποφάσιση της είναι δημιουργημένη από την εκπαιδευτική στρατιωτική για κάποια λόγω και αν είναι δημιουργημένη από την υποστήριξη της αυθότητας ή του προσεκούτσου. Πρώτον, αν δεν έχει δικαιωματικό δικαιωματικό άνθρωπο για πάνω από 6 μήνες. Δεύτερον, αν παρακολουθεί ένα δημιουργείο διαφορετικό από το που καταφέρει τη δικαιωματική αυθότητα και αν δημιουργεί αυθότητα ή απελευθερώνει την κοινωνική στρατιωτική ή τις κοινωνικές μορφές. Ο δημιουργός αποφάσισε σε συμφωνία με ανεκτονικές προσευχές. Παράγραφο δεύτερον, η υποστήριξη της αυθότητας μπορεί να παρακολουθεί δικαιωματικές ή απελευθερώνειες προσευχές για να βεβαιωθεί τη δικαιωματική αυθότητα της δικαιωματικής αυθότητας ειδικά, για να γνωρίσει αν υπάρχουν οι λόγοι για τη δημιουργία της. Όσον αφορά τη δημιουργία της δικαιωματικής αυθότητας, το αρχαίο 10, στο Παράγραφο 1, παράγει το επόμενο. Η δικαιωματική αυθότητα δημιουργηθεί σε δικαιώματα που προσφέρουν τέσσερα στρατιώματα. Πρώτο. Και δεύτερον, σε δικαιώματα που οι μέλη τους είναι λιγότεροι από 100. Αυτή είναι μια προβληματική αυθότητα όσον αφορά τη δημιουργία της δικαιωματικής αυθότητας, σε δικαιώματα που οι μέλη τους είναι λιγότεροι από 100. Γιατί όχι μόνο τα 300 μέλη που προσφέρουν το δημιουργείο σε δικαιωματική αυθότητα κατά τη δικαιωματική αυθότητα, αλλά επίσης 100 μέλη, λιγότερα από 100 μέλη, είναι μεγάλη ηλικία που προσφέρει τη δημιουργία της δικαιωματικής αυθότητας. Όταν, για την καταγωγή της δικαιωματικής αυθότητας κατά τη δικαιωματική αυθότητα κατά τη δικαιωματική αυθότητα, κατά τη δικαιωματική αυθότητα κατά τη δικαιωματική αυθότητα κατά τη δικαιωματική αυθότητα κατά τη δικαιωματική αυθότητα, είναι αρκετή ηλικία από 10 μέλη μέχρι 15 μέλη, μέλη λιγότερα από 100, είναι μεγάλη ηλικία, πολύ μεγάλη ηλικία. Είναι αρκετή ηλικία για τη δημιουργία της δικαιωματικής αυθότητας κατά τη δικαιωματική αυθότητα κατά τη δικαιωματική αυθότητα κατά τη δικαιωματική αυθότητα. Στο δεύτερο παράγραφο της πρώτης παραγράφης είναι γραμμένο ότι η δικαιωματική αυθότητα μπορεί να εξελίξει από τη σχέση των πρώτων συστημικών κόρτων, αλλά επειδή το χρόνο περάσει, τώρα πρέπει να τελειώσουμε τη δεύτερη μας παραγράφη και θα συνεχίσουμε σε αυτή τη θέση στη δεύτερη μας παραγράφη. Σας ευχαριστούμε για την κατασκευή σας. |