Interfaces Conference | Art, Space and the Public Sphere /

: Είμαστε ευγενείς και ευγενείς. Καλώς, ευχαριστώ. Ευχαριστώ. Ευχαριστώ. Ευχαριστώ. Ευχαριστώ. Ευχαριστώ. Ευχαριστώ. Ευχαριστώ. Ευχαριστώ. Ευχαριστώ. Ευχαριστώ. Ευχαριστώ. Ευχαριστώ. Ευχαριστώ. Ευχαριστώ. Ευχαριστώ. Ευχαριστώ. Ευχαριστώ. Ευχαριστώ. Ευχαριστώ. Ευχαριστώ. Ευχαριστώ. Ευχαριστώ. Ευχαρισ...

Πλήρης περιγραφή

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Γλώσσα:en
Είδος:Ακαδημαϊκές/Επιστημονικές εκδηλώσεις
Συλλογή: /
Ημερομηνία έκδοσης: Onassis Foundation 2020
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:https://www.youtube.com/watch?v=YjzmswQKqzQ&list=PLq7qHS4BDtYM-a3fBw7arKt4tIy5ih2-e
Απομαγνητοφώνηση
: Είμαστε ευγενείς και ευγενείς. Καλώς, ευχαριστώ. Ευχαριστώ. Ευχαριστώ. Ευχαριστώ. Ευχαριστώ. Ευχαριστώ. Ευχαριστώ. Ευχαριστώ. Ευχαριστώ. Ευχαριστώ. Ευχαριστώ. Ευχαριστώ. Ευχαριστώ. Ευχαριστώ. Ευχαριστώ. Ευχαριστώ. Ευχαριστώ. Ευχαριστώ. Ευχαριστώ. Ευχαριστώ. Ευχαριστώ. Ευχαριστώ. Ευχαριστώ. Ευχαριστώ. Ευχαριστώ. Ευχαριστώ. Επίσης, υπάρχει φόβο ότι τέτοιες μοτοσυκλέτες... εμφανίζονται από πολιτικούς και χάσουν την αυτονομία... και το σημαντικό επικοινωνικό επίπεδο και σημασία. Τέτοιες πρακτικές πρέπει να δημιουργηθούν σχετικά με την κοινωνική δουλειά. Άρα, η συμμετοχική δουλειά και η δουλειά στον κοινό μέρος... ή στη κοινωνική δουλειά θα βοηθούν από μια εμφανιστική αυτοσυκλέτα... όπως έχει κάνει και η Κλαία Βίσσοφ. Πρέπει να μην χάσουμε την ιδιωτικότητα και την αυτονομία. Θα πρέπει να δημιουργηθούν ερωτήματα και εμφανίσεις... όπως πώς αναφερθούμε τα κοινωνικά δουλειά... και πώς οι δουλειές αντιμετωπίζουν ότι η κοινωνική δουλειά... είναι περισσότερα εμφανιστική και εμφανιστική. Ποιοι είναι οι ομάδες της κοινωνικής δουλειάς που θέλουν να εμφανίζουν... και να τις δημιουργηθούν ως εμφανιστικές ή εμφανιστικές... όπως συχνά κάνει, δεν είναι μία δυσκριμματική δουλειά. Ήρθει, για εμένα, κάποιες φορές πραγματικά δυσκριμαντικά. Ποιοι είναι οι εμφανίσεις για την αυτοσυκλέτα... της κοινωνικής δουλειάς που συναντώσουν με διαφορετικές πολιτισμίες... και αξιολογικές παραδοσιακές και εμφανίσεις. Ποιο είναι το σκληρό σχέδιο μεταξύ εμφανιστικών και κοινωνικών δουλειών... και ποιο είναι η αξιοπροστάσεις της συμμετοχής και της εμφανιστικής δουλειάς. Όπως πριν, πρώτα, παρουσιάσουμε. Λουκαρίτσι, Be Spectative, και Λιτισια Μανάχ, από διάφορες πόλεις... που είναι κυβερνήτρες σε προορισμούς που συναντώσουν με αυτές τις εμφανίσεις... σε πολύ διαφορετικές τρόπες, και μπορούμε να μιλήσουμε μερικές από αυτές. Θα ξεκινήσω μόνο με λίγα λόγια... για τη θέση της οικογένειας μου, QO2 Arts Laboratory... για την εμφανιστική μουσική και τον ήχο στους Βρυξέλλες. Είμαστε ένας από τους εμφανιστικούς συμμετοχούς. Είμαστε ένας σχετικός λαμπρόγραμμος για την εμφανιστική μουσική... που αντιμετώπιζε τη θέση της εμφανιστικής δουλειάς. Αυτή ήταν μια γνώση που μας έκανε... και την πρώτα πιέσαμε. Ήμασταν κριτικοί σχετικά με την παραδοσιακή ιδέα... που συμβαίνει σε μεγαλύτερες πολιτικές ιστορικτήρια... ότι η εμφανιστική δουλειά... σημαίνει περισσότερα άνθρωποι να έρθουν στους εμφανιστικούς συμμετοχούς. Οπότε πρέπει να βρισκόμαστε νέους κοινωνικούς... που ακριβώς δεν συμμετοχούν ακόμα στην πολιτική. Αυτό συμβαίνει σε συγκεκριμένες... ή αντιμετωπισμένες ομάδες της οικογένειας... που υποδοχούν ότι έχουν λαμβάνει ή δεν έχουν εξέσκηση στην πολιτική. Βλέπουμε ότι αυτός δεν είναι πραγματικό. Για εμάς, αυτός ο σχετικός... μπορεί να έχει κάτι πραγματικό, σχετικά σχετικό... ή να είναι πραγματικό, αλλά δεν είναι σχετικό με τις καλές σχέσεις... που έχουμε στην περιοχή μας, στην Βρυξέλ, μια διαφορετική περιοχή. Αυτή η προβληματικότητα που δημιουργήσαμε... είναι σχετικά σχετικά με σχέσεις στους χώρους... στους οποίους πιθανόμαστε οι κοινωνικούς χώρους... όπως οι μεγαλύτεροι ιστοιτώτες, το Μουσείο, κλπ. Αυτό δεν είναι μόνο ένας σχετικός σχετικός... αλλά ένας σχετικός σχετικός. Αυτό είναι ένας σχετικός σχετικός. Αυτό είναι ένας σχετικός σχετικός. Αυτό είναι ένας σχετικός σχετικός. Αυτό είναι ένας σχετικός σχετικός. Το μητέρας ήταν ότι η αντιπροστασία του κοινωνικού... θα ξεκινήσει με τη διάστηση... των κουλτούρων και των άλλων κοινωνικών. Με την άλλη, με την άλλη, η στήριξη των ιστοιτών... που θέλουν να γίνουν σχέσεις με άλλα κουλτούρια. δημιουργήθηκαν δημιουργητικές δραστηριότητες. Έχουμε κάνει αυτό μέσα από τρεις πρωτοβουλίες δραστηριότητες, ελπιζόμενοι στις άλλες συμμετοχές. Υπήρξαμε 11 εθνικές δραστηριότητες που αντιμετωπίστηκαν σε ένα δημιουργήτημα, που εξελίξεσαν τραγικές δραστηριότητες ή συμμετοχές δραστηριότητες. Οι δραστηριότητες αντιμετωπίστηκαν σε διάφορες χώρες. Η κοινωνική, αρχιτεκτονική, λιγουαστική ήταν πολύ σημαντική για εμάς και η πολιτισμική. Ο δραστηριότητας ήταν πραγματικότερα σημαντική από την εξελίξη. Οι δραστηριότητες πήγαιναν στις προσωπικές χώρες μέσω μιας αρκετής εξελίξης χωρίς την ειρήνη τους. Για εμάς, αυτό δημιουργήθηκε ό,τι πραγματικά αντιμετωπίστηκε. Οι δραστηριότητες αντιμετωπίστηκαν στις προσωπικές χώρες. Οι δραστηριότητες αντιμετωπίστηκαν στις προσωπικές χώρες. Δεν θα πω αυτό τόσο ξεκάθαρα, γιατί η Καρολίνα Πουφάντα, η συμφωνή μου, εξελίξει αυτό πολύ περισσότερο σήμερα. Μετά, κρατήσαμε δύο συμποσίες, ένα για ήχο και συμπορία, με 12 δραστηριότητες και θεωρητές, οι οποίοι αντιμετωπίστηκαν αυτό το θέμα. Το δεύτερο συμποσίες ήταν οργανισμένος ως μέρος μιας από τις περισσότερες και ενδιαφέρονται με την εμφανία των ιδέων, το οποίο είναι επίσης πολύ σημαντικό στη συμπορία, όπου η σύμφωνη αντιμετωπίστηκαν στις προσωπικές χώρες και οι ιδέες μιγνούσαν και δεν είναι πάντα ξεκάθαρα ποιος είναι ο προσωπικός. Επίσης, ποιος πρέπει να χρησιμοποιηθεί, για παράδειγμα. Αυτά είναι πολύ σημαντικά ερωτήματα. Και μετά κλείσαμε το πρόγραμμα με ένα φεστιβάλ για να μοιραστούμε τις σκέψεις και τις αποτέλεσσες. Αυτά τα σκέψια ήταν σημαντικά, επειδή πήγαμε σε διαφορετικές σκέψεις πολιτισμικές στην Βρυξέλλη, όπου υπήρχαν άλλα κόρτες, άλλα κοινότητες, άλλα μουσική, πραγματικά. Επίσης, προσπαθήκαμε να συνεργαστούμε. Το φεστιβάλ έκανε τη φυσική του σκέψου να ρωτήσει τι είναι τόσο σημαντικό σχετικά με αυτό το μέτρο, σχετικά με τη συμμετοχή. Επειδή πιστεύω ότι ο σκέψος είναι ένα μέτρο που είναι πολύ καλό για τη συμμετοχή, επειδή περνάει σκέψεις και σκέψεις σε άλλη μία τρόπο, από τη διάφορα εμπειρία ή κάποια άλλη μοναδική τέχνη. Και τέλος, συμμετοχήσαμε κάποια από τις ιδέες που συζήτησαμε και βρήκαμε μέσα στο προϊόντρο με την εφημερία. Είμαστε ενδιαφέρονις να σας δώσουμε. Παρακαλώ για τη συμμετοχή του μέτρου που χρησιμοποιούμε, σχετικά με το σκέψι. Αυτό το ονομάζαμε. Λοιπόν, θα σταματήσω εδώ. Η παρακολουθήσαμε αυτό το σχέδιο που χωρίς σκέψι θα δεν έχουμε αντιμετωπίσει. Αλλά ήταν πολύ ενδιαφέρονι και οι μέτρες ήταν πολύ σημαντικοί. Και ό,τι ήδη είπαμε, η ερώτηση για το πώς μετρήσουμε την καλύτερη. Είναι ένα καλό προσέγγισης, αρκετά καλύτερη, για παράδειγμα, πάνω από ένα έργο. Και πραγματικά, η συμμετοχή ότι είμαστε κάποια sort of policy makers επειδή αποφασίζουμε ποιους προωθούμε. Ήταν πολύ σωστό να πούμε ότι πρέπει να είμαστε πολύ περισσότεροι. Και να δημιουργήσουμε την εμπειρία στον οικογένειό μας, στον τι σημαίνει. Να εμπιστευόμαστε και σε άλλα πολιτικά σχέδια, ιδέες, όπου η ε εφαρμογήθηκε από άλλα κοινότητες. Νομίζω ότι αυτό είναι μια πολύ σημαντική εμπειρία που πρέπει να κάνουμε για να μπορούμε να εμπιστευόμαστε και άλλα κοινότητες. Καλησπέρα όλοι. Θα προχωρήσω πολύ γρήγορα σε αυτό το πρόγραμμα. Είμαι διευθυντής της project Future Diversities. Είμαι δημιουργημένη από την Λονδίνα και είμαι φραγματικός, όπως θα δείτε γρήγορα με τον εφαρμογή μου. Future Diversities είναι μια συμμετοχή από 9 συμμετοχές σε όλη την Ευρώπη, αλλά και στην Καναδία. Έχουμε διευθυντήρια στον χώρο της ευρωπαϊκής ενδιαφέρονσης και νέων δημιουργών. Αυτό είναι ένας καλός τρόπος να το βάλω σε μία στιγμή, αλλά πρέπει να πω ότι είναι μια συμμετοχή που είναι πολύ διαφορετική. Έχουμε ένα κοινότητα, ένα ευρωπαϊκό εργασμό, ένα τεχνικό εργασμό, ένα πιο κοινωνική εμπιστευόμαστα οργανισμό και έχουμε ένα κορύπτο που είναι πιο σημαντικό, το οποίο βλέπουμε από το διευθυντικό εργασμό. Πιστεύω ότι πολλοί από εσάς που δουλεύετε στο ευρωπαϊκό εργασμό, το πρώτο μέρος του εργασμού είναι να αντιμετωπίσετε αυτήν την διευθυντήρια εμπιστευόμαστα. Έχουμε ένα εργασμό, καταφέρουμε κάτι, λαμβάνουμε το βιβλίο, αλλά πώς πρέπει να κάνουμε πράγματα που είναι σημαντικά και που είναι δημιουργημένα από την ίδια φιλοσοφία και προτεραιότητα. Αυτό είναι κάτι πολύ σημαντικό να πω. Επίσης, είναι 4 χρόνια πρόγραμμα και είναι μεγαλύτερο σχέδιο. Όπως είπε ο Ben, είναι 4 χρόνια ευρώ, αλλά είναι 4 χρόνια. Σε εμείς έχουμε εξέγερση, οπότε είναι 4,5 χρόνια. Αυτό είναι τόσο εξέγερση, επειδή σήμερα είναι δύσκολο να έχεις ένα πρόσφυγμα που είναι τόσο δύσκολο. Πρέπει να πω, ειδικά όταν αντιμετωπίσετε με τη διευθυντικότητα και την εμπνευματικότητα των συμμετοχών, είναι πολύ καλό να δουλεύεις με το χρόνο της συνεργασίας. 4 χρόνια και 1,5 χρόνια είναι πολύ ενδιαφέρον για να εξελίξουμε μαζί. Στο σχόλιο, Future Diversities παρακολουθεί το ευεργασιακό ρόλο της διευθυνσης και της πολιτισμίας σε ευρύτερο σχέδιο, μέσω διαφορετικών περιπτώσεων, αλλά το πιο σημαντικό στο σύστημα είναι η πραγματικότητα και τις αλλαγές και την ιδιωτικότητα των πραγματικών περιπτώσεων στο σύστημα και πώς μπορούμε να σκέφτονται αντιμετωπιστές ή διευθυντές που μπορούν να είναι σημαντικοί για τις πραγματικές και που μπορούν να δουλεύουν μαζί με τους πολιτισμίους, για να τους δημιουργήσουν και να δημιουργούν και να δημιουργούν την πόλη. Ας σας δείξω το πιο περισσότερο. Δεν θα μιλήσω πολύ για το τι είναι το σχέδιο, τι έχουμε κάνει και για το παραδεικτικό. Έχω ένα μικρό βίντεο, που συμβαίνω να κρατήσουμε για το τέλος, αν έχουμε χρονικό, αν δεν, δεν είναι τόσο σημαντικό. Αυτό που θέλω να μιλήσω σήμερα, είναι να σας εξηγήσω ένα σχέδιο ή σχέδιο που χρησιμοποιήσαμε στην αρχή του προγράμματος, για να μας βοηθήσει αυτήν την κοινωνική φιλοσοφία, την κοινωνική γεγονότητα του προγράμματος, για το τι σημαίνουμε για την πολιτισμία, την εξελίξιση, την πολιτισμία στις νέες αμφιλίες. Είχαμε δουλεύει με τον Charles Landry, ένα σχέδιο που έχει εξελίξει, και τον εξελίξαμε για να το εξελίξουμε λίγο πιο. Είναι το σχέδιο της κοινωνικής φιλοσοφίας. Όπως είπε η Μιλένα, είναι λίγο φανταστικό, αλλά είναι χρήσιμο σχέδιο. Λοιπόν, η κοινωνική φιλοσοφία είναι 1.0, 2.0, 3.0. Και πώς προχωρήσουμε σχετικά με αυτά τα σχέδια. Θα προχωρήσω να μιλήσω στο σχέδιο και μετά θα γίνω. Έχω δημιουργήσει αυτό μόνο εμένα, οπότε κανένα σχέδιο στο Charles, αν υπάρχει κάποια εμφάνιση, μην πάτε στον τον. Βασικά, αυτό το σχέδιο είναι πολύ ενδιαφέρον για εμείς, για την θέση που θέλουμε να εμφανιστεί. Και πρέπει να πω ότι βλέπουμε αυτό το σχέδιο για την εξελίξη μας. Έχουμε έναν επισκέπτος που δουλεύει με αυτό και βλέπει πού βρισκόμαστε. Θα μιλήσω στο σχέδιο και μετά θα γίνω. Θα μιλήσω στο σχέδιο και μετά θα γίνω. Αυτά τα τρία προσέγγισης μπορούν να βλέπουν ιστορικά, αλλά υπάρχουν και μετά. Το σχέδιο 1.0 είναι πολύ σχετικά με το Μουσείο, το Ναστινό, το Θέατρο, etc. Πολύ σχετικά με αυτό που βλέπουμε, είναι η κομμάτια. Είναι πολύ σχετικά με το πως έχουμε σχέδια, όπου έχουμε μέρη, όπου βρίσκονται οι κοινότητες, και όπου υπάρχει μια πραγματική προσέγγιση για το τι βλέπουμε στο σχέδιο. Υπάρχει μια αίσθηση της δραστηριότητας και της κατευθυνότητας της διευθυνίας, που είναι η δημιουργία, αν είναι μια συλλογική δραστηριότητα, αλλά υπάρχει μια εξελίξη που βρίσκεται πραγματικά. Είναι πολύ σχετικά με τη σπέκτατος για τους κοινούτητες, για τους κοινούτητες που συμμετείχονται με τις δραστηριότητες. Αυτό που συμμετείχεται με το κοινότητο σύστημα, είναι πολύ σχετικά με τη δραστηριότητα και την οικονομία. Έχουμε μια πολιτική για την εξελίξη, μια πολιτική για το σχέδιο, μια πολιτική για το δραστηριότητα. Έχουμε κάτι που είναι πολύ σχετικό. Η οικονομία της κουλτούρας είναι η βασική προσέγγιση και δημιουργία της κουλτούρας. Η κουλτούρα 2.0, που έρχεται λίγο μετά, πιθανόν στις τελευταίες ή 90, είναι η πιθανότητα ότι στην κουλτούρα, η κουλτούρα μπορεί να εξελίξει την κουλτούρα. Η κουλτούρα μπορεί να είναι εξελίξη σε δημιουργημένες οικονομίες, αλλά επίσης να ενδιαφέρεται στο τουρισμό. Έχουμε χρησιμοποιήσει την κουλτούρα, το δραστηριότητα ή το δραστηριότητα, για να αλλάξει λίγο πόσο η πόλη είναι αξιολογημένη. Αυτό είναι το στιγμό όπου οι αρχιτεκστές είναι πολύ δυνατοί, όπως οι αρχιτεκστές του Frank Gehry, αλλά είναι και η ευρωπαϊκή κεφαλαία της κουλτούρας. Στην οικονομικό σύστημα βλέπεις τις επίσης αποτελέσματα. Η πραγματικότητα ότι δημιουργείς την αξία της κουλτούρας μέσω της οικονομικής δημιουργίας δραστηριότητας και δραστηριότητας αποτελέσματα. Πάω γρήγορα, γιατί θα ήθελα να είμαι πολύ πιο γρήγορα. Το κοινωνικό σύστημα είναι το τουρισμό, οι δραστηριότητες και οι δραστηριότητες. Αυτό που είναι ενδιαφέρον στην κόρη 3.0 είναι το σημείο που βρίσκουμε σήμερα. Στην κόρη 3.0 οι εφαρμογές είναι οι δραστηριότητες, η κουλτούρα, κάτι που είναι πολύ περισσότερο, κάτι που έρχεται πολύ περισσότερο από τις κοινότητες. Είναι, ναι, κάτι που βασίζει στην κοινωνική δραστηριότητα, κάτι που μπορεί να συμβαίνει, επειδή έχουμε διευθυντικές εργασίες και διευθυντικό τρόπο να συμβαίνει στην αξία και την κουλτούρα. Αλλά θέλω να πω, όμως, ότι πιθανόμαστε να προχωρήσουμε πέρα από αυτό, σε κάτι που είναι επίσης σχετικό με τη δραστηριότητα, σε κάτι που αντιμετωπίζει και με την πραγματικότητα. Και πώς δουλεύουμε πραγματικότητα, το οποίο βάζω κάπου. Ναι, πραγματικότητα, κοινωνικές κοινότητες. Πώς δουλεύουμε πραγματικότητα, πώς κάνουμε πραγματικότητα, πώς δουλεύουμε πραγματικότητα. Κάποιες παραδείγματα του Extinction Rebellion, όπου δουλεύουν στην Λονδία, είναι πολύ δύσκολα σε αυτόν τον επίπεδο, με πραγματικότητα. Επίσης, η οικονομία που εφαρμόζεται σε αυτό, είναι η συνεργασία, η συνεργασία, η συμμετοχή και κάτι που είναι μάλλον μια πραγματική οικονομία. Αυτό που έχουμε κάνει με την πραγματικότητα, είναι πολύ σχετικά εξελίξοντας το 3.0 και πολύ σχετικά εξελίξοντας τις δυναμικές μεταξύ τους, γιατί αυτό που αντιμετωπίζουμε πολύ, και αυτό είναι η τελευταία μου στιγμή εδώ, είναι ότι, φυσικά, αυτές οι σχέσεις έρχονται ένα μετά το άλλο, αλλά η инφραστροχή, υπάρχει μια инφραστροχή για όλα αυτά. Ωστόσο, όλοι έχουμε ένα 3.0 σχέση, ένας τρόπος ενδιαφέρονσης με την τελευταία και την κουλτούρα, ένας τρόπος δημιουργίας της κουλτούρας και ένας τρόπος πιθανότητας την συμμετοχή, όπως είπατε, ο Κλαίρ Βισόπ, ένας τρόπος ενδιαφέρονσης με την συμμετοχή της τελευταίας, ζούμε με την инφραστροχή, η οποία είναι 1.0, 2.0, και συμμετοχεύονται. Αυτό είναι πολύ ενδιαφέρον όταν δουλεύεις με την τελευταία και τις νέες εθνικές χώρες, είναι να δεις πώς είσαι σε μια χώρα ή σε μια πόλη που καταλαβαίνουν αυτές τις δυναμικές και πώς δημιουργείς πραγματικότητα μεταξύ των συστήματων. Έχω μία λεπτά, ναι. Στο σχόλιο, αυτό που έχουμε κάνει, και δεν θα μάθω στιγμές εδώ, έχουμε κάνει, η βασική μας δραστηριότητα έχει γίνει αυτό που ονομάζουμε το «Αρτιστικό Λαμπ». Λαμπ είναι ένα τόσο φανταστικό όνομα που δεν σημαίνει πολλά πράγματα, αλλά είναι μια αρκετή ζωή με αρκετές από διαφορετικούς συνθήκους και διαφορετικούς εξετάσεις, ενδιαφέροντας με εθνικές χώρες και κοινώντας συγκεκριμένες θεματικές ή θέματα σχετικά με την πόλη, τεχνολογική καταστροφή, αρκετή ζωή, αρκετή ζωή, αυτά τα πράγματα. Βλέπουμε διαφορετικές προσθήκες στις θέματα. Έχουμε κάνει ένα app και έχουμε κάνει επαγγελματική συμμετοχή και δουλεύουμε με περισσότερες οργανισμούς. Καλησπέρα. Στις στιγμές συμμετείχνουμε συμμετείχνες που, πραγματικά, υποστηρίζουν εθνικές χώρες που έχουν μία πράγματα συλλογικά. Υποστηρίζουν εθνικές χώρες σχετικά με δημόσια. Το ίντερνετ έχει εξελίξει τα χρόνια από 6 συμμετείχνες το 2003 μέχρι σήμερα 20 συμμετείχνες και 8 συμμετείχνες συμμετείχνες σε 19 χώρες. Υπάρχει αρκετή διαφορετικότητα στις μέρες. Έχουμε μεγάλες και μικρές φεστιβάλες, εθνικές χώρες, μέρες και οργανισμούς που έχουν προγραμμάτες όλη την χρονιά. Επίσης, δημόσια διαφορετικότητα στις μέρες, γιατί είναι βασισμένα σε μεγάλες πόλεις ή μικρές χώρες, εθνικές περιοχές, ακόμα και στις φεστιβάλες φεστιβάλες, το οποίο δημόσια διαφορετικότητα στις εθνικές χώρες για τους εθνικούς. Αυτό που κάνουμε είναι να υποστηρίζουμε τους εθνικούς. Αυτό είναι το σύστημα. Έχουμε διάφορες προγραμμάτες που πρόκειται για όλα τα πράγματα της δημόσιας χρονιάς. Έχουμε δημόσια εθνικές εργασίας, συγκεκριμένα για την ιδιωτική φορά ή την προγραμματική φορά. Έχουμε δημόσια εθνικές περιοχές, όπου ένας συμφωνιστός προσθέτει ένας εθνικός σε ένα άλλο εθνικό μέρος, βασισμένος από τη σημασία του μέρος για το προγράμμα. Έχουμε κοπροδ και δημόσια προγραμμάτες για να βοηθήσουν τους συμφωνιστούς. Έχουμε και ένα μουκ και ένα think-tank. Θέλω να γνωρίσω ότι οι εθνικοί που δουλεύουν στον κοινό μέρος έχουν σχετικό σχέδιο με την κοινότητα επειδή αυτή η σχέδια είναι ενδυναμμένη στο πως παίζουν στον κοινό μέρος. Αυτό μπορεί να συμβαίνει μέχρι την παρουσία. Αυτό μπορεί να συμβαίνει μέχρι την παρουσία. Αυτό μπορεί να συμβαίνει μέχρι την παρουσία. Αυτό μπορεί να συμβαίνει μέχρι την παρουσία. Αυτό μπορεί να συμβαίνει μέχρι την παρουσία. Αυτό μπορεί να συμβαίνει μέχρι την παρουσία. Αυτό μπορεί να συμβαίνει μέχρι την παρουσία. Αυτό μπορεί να συμβαίνει μέχρι την παρουσία. Αυτό μπορεί να συμβαίνει μέχρι την παρουσία. Αυτό μπορεί να συμβαίνει μέχρι την παρουσία. Αυτό μπορεί να συμβαίνει μέχρι την παρουσία. Αυτό μπορεί να συμβαίνει μέχρι την παρουσία. Αυτό μπορεί να συμβαίνει μέχρι την παρουσία. Αυτό μπορεί να συμβαίνει μέχρι την παρουσία. Αυτό μπορεί να συμβαίνει μέχρι την παρουσία. Αυτό μπορεί να συμβαίνει μέχρι την παρουσία. Αυτό μπορεί να συμβαίνει μέχρι την παρουσία. Αυτό μπορεί να συμβαίνει μέχρι την παρουσία. Αυτό μπορεί να συμβαίνει μέχρι την παρουσία. Αυτό μπορεί να συμβαίνει μέχρι την παρουσία. Αυτό μπορεί να συμβαίνει μέχρι την παρουσία. Αυτό μπορεί να συμβαίνει μέχρι την παρουσία. Αυτό μπορεί να συμβαίνει μέχρι την παρουσία. Αυτό μπορεί να συμβαίνει μέχρι την παρουσία. Αυτό μπορεί να συμβαίνει μέχρι την παρουσία. Αυτό μπορεί να συμβαίνει μέχρι την παρουσία. Αυτό μπορεί να συμβαίνει μέχρι την παρουσία. Αυτό μπορεί να συμβαίνει μέχρι την παρουσία. Αυτό μπορεί να συμβαίνει μέχρι την παρουσία. Αυτό μπορεί να συμβαίνει μέχρι την παρουσία. Αυτό μπορεί να συμβαίνει μέχρι την παρουσία. Αυτό μπορεί να συμβαίνει μέχρι την παρουσία. Αυτό μπορεί να συμβαίνει μέχρι την παρουσία. Αυτό μπορεί να συμβαίνει μέχρι την παρουσία. Αυτό μπορεί να συμβαίνει μέχρι την παρουσία. Αυτό μπορεί να συμβαίνει μέχρι την παρουσία. Αυτό μπορεί να συμβαίνει μέχρι την παρουσία. Αυτό μπορεί να συμβαίνει μέχρι την παρουσία. Αυτό μπορεί να συμβαίνει μέχρι την παρουσία. Αυτό μπορεί να συμβαίνει μέχρι την παρουσία. Αυτό μπορεί να συμβαίνει μέχρι την παρουσία. Αυτό μπορεί να συμβαίνει μέχρι την παρουσία. Αυτό μπορεί να συμβαίνει μέχρι την παρουσία. Αυτό μπορεί να συμβαίνει μέχρι την παρουσία. Αυτό μπορεί να συμβαίνει μέχρι την παρουσία. Αυτό μπορεί να συμβαίνει μέχρι την παρουσία.