: ΑΠΟΝΙΑ ΤΟΝ ΕΛΗΛΕΝΑΣΗΣΟΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣΗΣ Αν είστε παιδιά, γνωρίζετε ότι οι παιδιά αρέσει να συνεχίσουν να κάνουν κομμάτια. Αυτό είναι το τρόπο που βλέπετε στο ρούφτοκ. Και όταν δημιουργήσαμε αυτό, ο πρόεδρος του παιδιουργησίου είπε, Όχι, δεν θέλω να κάνω κομμάτια. Είπα, δεν είναι δύσκολο. Αλλά εμφανίζεται, πώς μπορείς να έχεις ένα νέο να στυλίξει από το έξω του ρούφτοκ, ώστε να δεν μπορούμε να βγάλουμε παιδιά να φύγουν. Είπα, δεν είναι δύσκολο. Και, φυσικά, ο δημιουργής του παιδιουργησίου είπε, Φυσικά, πρέπει να έχεις ένα νέο να στυλίξεις από το έξω του ρούφτοκ. Αλλά μπορούσαμε να κρατήσουμε αυτή την ιδέα στους τρόπους. Υπάρχουν τρεις τρόπους που βγάλουν μέσα. Και μπορούσαμε να στυλίξουμε αυτό το ρούφτοκ ως ένα νέο να στυλίξουμε από το έξω του ρούφτοκ. Και, φυσικά, ο ρούφτοκ δεν έχει τίποτα να κάνει με αυτούς, βγάλουν μέσα σε ένα νέο. Και παίρνεις περισσότερα και περισσότερα και περισσότερα. Κάποτε 40 παιδιά στους τρόπους. Και ο παιδιός στο τραπέζι, αγαπάει το τρόπο, οπότε τελειώνει το τρόπο. Κάποτε 40 παιδιά στους τρόπους. Υπάρχουν τρεις τρόπους που βγάλουν μέσα σε ένα νέο να στυλίξουμε από το έξω του ρούφτοκ. Και μπορούσαμε να στυλίξουμε αυτό το ρούφτοκ ως ένα νέο να στυλίξουμε από το έξω του ρούφτοκ. Και παίρνουμε περισσότερα και περισσότερα και περισσότερα. Και παίρνουμε περισσότερα και περισσότερα και περισσότερα. Και παίρνουμε περισσότερα και περισσότερα και περισσότερα. Και αν το ρούφτοκ είναι πολύ υψηλό, βλέπεις μόνο το τραπέζι. Και στο τραπέζι, υπάρχουν πολλές μοτοσυκλέτες. Βλέπεις ότι ο Φρεξ θα χορεύει να στυλίξει το νερό για τους φίλους. Και το τραπέζι. Και το τραπέζι στο πίσω είναι αρκετά νομικό. Αλλά αν δείτε αυτό, ο παιδί δεν στυλίξει το τραπέζι. Αλλά αν δεν στυλίξει το τραπέζι, βάζει νερό στον τραπέζι του. Αυτή η παιδιά είναι αρκετά ανοιχτή. Πολλές χρόνια. Και δεν υπάρχει σχέση μεταξύ μέσα και έξω. Αυτό σημαίνει πως αυτή η οικογένεια είναι ρούφο. Και επίσης δεν υπάρχει σχέση μεταξύ σπίτων. Οπότε δεν υπάρχει σχέση μεταξύ σπίτων. Όταν βάζεις πολλούς παιδιούς στο σπίτι, κάποιοι γίνονται πραγματικά αγχωρισμένοι. Αλλά σε αυτή την παιδιά δεν υπάρχει λόγω να γίνονται αγχωρισμένοι. Γιατί δεν υπάρχει σχέση. Και ο παιδιός λέει, εάν ο παιδιός στο σπίτι δεν θέλει να μένει στο σπίτι, τον αφήσουμε να φύγει. Και θα έρθει τελικά. Γιατί το σάκο θα έρθει. Το σημαντικό είναι ότι σε αυτήν την περίοδο, οι παιδιά προσπαθούν να κρυφθούν κάπου. Αλλά εδώ, μόνο να φύγουν και θα έρθουν. Είναι ένας φυσιολογικός διαδικασμός. Και δεύτερον, θεωρούμε ότι ο ήχος είναι πολύ σημαντικός. Και γνωρίζετε ότι οι παιδιά σπίτουν καλύτερα σε ήχο. Δεν σπίτουν σε σκληρό χώρο. Και σε αυτήν την παιδιά, οι παιδιά δείχνουν υπέροχη συγκεντρία στη σχολή. Και γνωρίζετε ότι είμαστε οικογένειοι που έγιναν σε σκληρό χώρο. Πρέπει να έχουν σκληρό χώρο. Και μπορείς να μιλήσεις με τους φίλους σε σκληρό χώρο. Δεν πρέπει να είσαι σε σκληρό χώρο. Αυτές οι ημέρες προσπαθούμε να κάνουμε ό,τι θέλουμε. Είναι πλήρως ανοιχτό. Και πρέπει να γνωρίζετε ότι μπορείς να πηγαίνεις σε σκληρό χώρο σε σκληρό χώρο. Στον χρόνο πηγαίνεις για να κοιμηθείς. Η θάλασσα είναι 50. Είμαστε οικογένειοι. Και πρέπει να γνωρίζεις ότι είσαι οικογένειος. Δεν μπορείς να μιλήσεις σε σκληρό χώρο. Οπότε οι παιδιά πρέπει να είναι έξω. Αυτό είναι το πώς πρέπει να τους δοκιμάσουμε. Και αυτό είναι το πώς δοκιμάσουν τα σχολεία. Πρέπει να βοηθούν να βοηθούν. Δεν το κάνουν. Δεν το έφτιαξαν. Και τα σχολεία. Και το σκληρό χώρο. Προσπαθούν να μιλήσουν. Και πάντα υπάρχουν κάποια γλώσσα στο σκληρό χώρο. Ένα μοναδί προσπαθώντας να μιλήσει σε άλλο μοναδί. Μοναδί. Και κάθε σκληρό χώρο έχει μόνο ένα σκληρό χώρο. Και αυτό είναι το μέρος που έρχεται ο Σανταγράβος στον χριστό. Και αυτό είναι το επόμενο σκληρό χώρο. Λίγο πίσω στο σκληρό χώρο. Και το σκληρό χώρο είναι μόνο 5 μέτρα κομμάτι. Έχει 7 βαθμίδες. Και, φυσικά, το σκληρό χώρο είναι πολύ λίγο. Έτσι πρέπει να συμβουλεύσουμε την ασφάλεια. Έτσι βάζουμε τα παιδιά μας, η μητέρα και ο φίλος. Προσπαθούν να κλείσουν. Έχει κομμάσει το κεφάλι του. Είναι εντάξει. Το σκληρό χώρο του είναι πολύ δύσκολο. Είναι δυνατός. Είναι ο γιος μου. Και προσπαθεί να δείξει αν είναι ασφάλειο να φύγει. Και μετά βάζουμε άλλους παιδιάς. Το τραφικό σκληρό χώρο είναι ασφάλειο στην Τόκια. Είναι ένα κακό καταδρομό. Πρέπει να μάθει να καταδρομήσει. Και τώρα, στις ημέρες, οι παιδιάς χρειάζονται μικρές βαθμίδες. Και σε αυτή τη στιγμή, μάθουν να βοηθούν. Αυτή είναι η κοινωνία. Αυτή είναι η ευκαιρία που χρειάζουμε στις ημέρες. Τώρα, αυτή η ευκαιρία δείχνει τη δυνατότητα των παιδιών, μετά από 10 π.χ. να 30 π.χ. Και η στιγμή του χώρου είναι 183 μέτρα. Οπότε δεν είναι ακριβώς μικρή. Και αυτός ο παιδί έκανε 6.000 μέτρα το πρωί. Αλλά η ευκαιρία δεν είναι ακριβώς έρθει. Οι παιδιάς σε αυτή τη στιγμή χρειάζονται 4.000 μέτρα. Και αυτές οι παιδιάς έχουν τις πιο υψηλικές δυνατότητες μέσα από πολλές παιδιάς. Ο πρωθυπουργός λέει, δεν τους εξακολουθώ. Οι παιδιάς τους βοηθούν πάνω στον κομμάτι. Όπως ένα σύστημα. Παρακολουθούν. Το σημαντικό μου είναι, μην τους εξακολουθήσεις. Μην τους προστατεύσεις πολύ. Και πρέπει να πετύχουν κάποια φορά. Και αυτό τους κάνει να γνωρίζουν πώς να ζουν σε αυτόν τον κόσμο. Πιστεύω ότι η αρχιτεκτονική δυνατότητα μπορεί να αλλάξει αυτόν τον κόσμο. Η ζωή των ανθρώπων. Και αυτό είναι ένας από τους αντέπτους να αλλάξει τη ζωή των παιδιών. Ευχαριστώ πολύ. |