Travel and Heritage; fostering multi-cultural awareness / In this module, the instructors look at what is heritage and they explore the relevance of travel to the heritage across the world and to the common heritage of humanity. They view travel as a force for building awareness and fostering development through the appreciation of the value of the cultural heritage, as well as the cultivation of travel literacy and the adoption of a sustainable travel in today’s mobile world. Moreover, in this module, they illustrate the active role of travel and heritage communication and journalism in the facilitation of the common heritage principle, travel literacy and sustainability.

In this module, the instructors look at what is heritage and they explore the relevance of travel to the heritage across the world and to the common heritage of humanity. They view travel as a force for building awareness and fostering development through the appreciation of the value of the cultura...

Πλήρης περιγραφή

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος δημιουργός: Γαλατσοπούλου Φανή (ΕΕΠ-ΕΔΙΠ)
Γλώσσα:el
Φορέας:Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Είδος:Ανοικτά μαθήματα
Συλλογή:Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας / Travel journalism, communication and social media
Ημερομηνία έκδοσης: ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 2015
Θέματα:
Άδεια Χρήσης:Αναφορά
Διαθέσιμο Online:https://delos.it.auth.gr/opendelos/videolecture/show?rid=43953f89
Απομαγνητοφώνηση
In this module, the instructors look at what is heritage and they explore the relevance of travel to the heritage across the world and to the common heritage of humanity. They view travel as a force for building awareness and fostering development through the appreciation of the value of the cultural heritage, as well as the cultivation of travel literacy and the adoption of a sustainable travel in today’s mobile world. Moreover, in this module, they illustrate the active role of travel and heritage communication and journalism in the facilitation of the common heritage principle, travel literacy and sustainability.: Αυτό είναι το μόδουλ 8, ο οποίος ονομάζεται «Τρογραφία και Χαρακτηριότητες», το οποίο προστατεύει τη δημοκρατική ασφάλεια. Σε αυτό το μόδουλ, θα δούμε τι είναι τα χαρακτηριότητες και θα εξελίξουμε τη σημασία του τρογραφίου στις χαρακτηριότητες πάνω στον κόσμο και στις κοινωνικές χαρακτηριότητες της ανθρωπότητας. Σε αυτό το μόδουλ, θα δούμε τι είναι τα χαρακτηριότητες και θα εξελίξουμε τη σημασία του τρογραφίου στις χαρακτηριότητες πάνω στον κόσμο και στις κοινωνικές χαρακτηριότητες της ανθρωπότητας. Σε αυτό το μόδουλ, θα δούμε τι είναι τα χαρακτηριότητες και θα εξελίξουμε τη σημασία του τρογραφίου στις χαρακτηριότητες της ανθρωπότητας. Τα χαρακτηριότητες πάνω στον κόσμο και στις κοινωνικές χαρακτηριότητες της ανθρωπότητας. Τα χαρακτηριότητες πάνω στον κόσμο και στις κοινωνικές χαρακτηριότητες της ανθρωπότητας. Τα χαρακτηριότητες πάνω στον κόσμο και στις κοινωνικές χαρακτηριότητες της ανθρωπότητας. Τα χαρακτηριότητες πάνω στον κόσμο και στις κοινωνικές χαρακτηριότητες της ανθρωπότητας. Τα χαρακτηριότητες πάνω στον κόσμο και στις κοινωνικές χαρακτηριότητες της ανθρωπότητας. Τα χαρακτηριότητες πάνω στον κόσμο και στις κοινωνικές χαρακτηριότητες της ανθρωπότητας. Τα χαρακτηριότητες πάνω στον κόσμο και στις κοινωνικές χαρακτηριότητες της ανθρωπότητας. Τα χαρακτηριότητες πάνω στον κόσμο και στις κοινωνικές χαρακτηριότητες της ανθρωπότητας. Τα χαρακτηριότητες πάνω στον κόσμο και στις κοινωνικές χαρακτηριότητες της ανθρωπότητας. Τα χαρακτηριότητες πάνω στον κόσμο και στις κοινωνικές χαρακτηριότητες της ανθρωπότητας. Τα χαρακτηριότητες πάνω στον κόσμο και στις κοινωνικές χαρακτηριότητες της ανθρωπότητας. Τα χαρακτηριότητες πάνω στον κόσμο και στις κοινωνικές χαρακτηριότητες της ανθρωπότητας. Τα χαρακτηριότητες πάνω στον κόσμο και στις κοινωνικές χαρακτηριότητες της ανθρωπότητας. Τα χαρακτηριότητες πάνω στον κόσμο και στις κοινωνικές χαρακτηριότητες της ανθρωπότητας. Τα χαρακτηριότητες πάνω στον κόσμο και στις κοινωνικές χαρακτηριότητες της ανθρωπότητας. Τα χαρακτηριότητες πάνω στον κόσμο και στις κοινωνικές χαρακτηριότητες της ανθρωπότητας. Τα χαρακτηριότητες πάνω στον κόσμο και στις κοινωνικές χαρακτηριότητες της ανθρωπότητας. Τα χαρακτηριότητες πάνω στον κόσμο και στις κοινωνικές χαρακτηριότητες της ανθρωπότητας. Τα χαρακτηριότητες πάνω στον κόσμο και στις κοινωνικές χαρακτηριότητες της ανθρωπότητας. Τα χαρακτηριότητες πάνω στον κόσμο και στις κοινωνικές χαρακτηριότητες της ανθρωπότητας. Τα χαρακτηριότητες πάνω στον κόσμο και στις κοινωνικές χαρακτηριότητες της ανθρωπότητας. Τα χαρακτηριότητες πάνω στον κόσμο και στις κοινωνικές χαρακτηριότητες της ανθρωπότητας. Τα χαρακτηριότητες πάνω στον κόσμο και στις κοινωνικές χαρακτηριότητες της ανθρωπότητας. Τα χαρακτηριότητες πάνω στον κόσμο και στις κοινωνικές χαρακτηριότητες της ανθρωπότητας. Τα χαρακτηριότητες πάνω στον κόσμο και στις κοινωνικές χαρακτηριότητες της ανθρωπότητας. Τα χαρακτηριότητες πάνω στον κόσμο και στις κοινωνικές χαρακτηριότητες της ανθρωπότητας. Τα χαρακτηριότητες πάνω στον κόσμο και στις κοινωνικές χαρακτηριότητες της ανθρωπότητας. Τα χαρακτηριότητες πάνω στον κόσμο και στις κοινωνικές χαρακτηριότητες της ανθρωπότητας. Τα χαρακτηριότητες πάνω στον κόσμο και στις κοινωνικές χαρακτηριότητες της ανθρωπότητας. Τα χαρακτηριότητες πάνω στον κόσμο και στις κοινωνικές χαρακτηριότητες της ανθρωπότητας. Τα χαρακτηριότητες πάνω στον κόσμο και στις κοινωνικές χαρακτηριότητες της ανθρωπότητας. Τα χαρακτηριότητες πάνω στον κόσμο και στις κοινωνικές χαρακτηριότητες της ανθρωπότητας. Τα χαρακτηριότητες πάνω στον κόσμο και στις κοινωνικές χαρακτηριότητες της ανθρωπότητας. Τα χαρακτηριότητες πάνω στον κόσμο και στις κοινωνικές χαρακτηριότητες της ανθρωπότητας. Τα χαρακτηριότητες πάνω στον κόσμο και στις κοινωνικές χαρακτηριότητες της ανθρωπότητας. Τα χαρακτηριότητες πάνω στον κόσμο και στις κοινωνικές χαρακτηριότητες της ανθρωπότητας. Τα χαρακτηριότητες πάνω στον κόσμο και στις κοινωνικές χαρακτηριότητες της ανθρωπότητας. Τα χαρακτηριότητες πάνω στον κόσμο και στις κοινωνικές χαρακτηριότητες της ανθρωπότητας. Τα χαρακτηριότητες πάνω στον κόσμο και στις κοινωνικές χαρακτηριότητες της ανθρωπότητας. Τα χαρακτηριότητες πάνω στον κόσμο και στις κοινωνικές χαρακτηριότητες της ανθρωπότητας. Τα χαρακτηριότητες πάνω στον κόσμο και στις κοινωνικές χαρακτηριότητες της ανθρωπότητας. Τα χαρακτηριότητες πάνω στον κόσμο και στις κοινωνικές χαρακτηριότητες της ανθρωπότητας. Τα χαρακτηριότητες πάνω στον κόσμο και στις κοινωνικές χαρακτηριότητες της ανθρωπότητας. Τα χαρακτηριότητες πάνω στον κόσμο και στις κοινωνικές χαρακτηριότητες της ανθρωπότητας. Τα χαρακτηριότητες πάνω στον κόσμο και στις κοινωνικές χαρακτηριότητες της ανθρωπότητας. Τα χαρακτηριότητες πάνω στον κόσμο και στις κοινωνικές χαρακτηριότητες της ανθρωπότητας. Τα χαρακτηριότητες πάνω στον κόσμο και στις κοινωνικές χαρακτηριότητες της ανθρωπότητας. Τα χαρακτηριότητες πάνω στον κόσμο και στις κοινωνικές χαρακτηριότητες της ανθρωπότητας. Τα χαρακτηριότητες πάνω στον κόσμο και στις κοινωνικές χαρακτηριότητες της ανθρωπότητας. Τα χαρακτηριότητες πάνω στον κόσμο και στις κοινωνικές χαρακτηριότητες της ανθρωπότητας. Μου αρέσει το παιχνίδι. Ήταν πολύ χαρούμενος. Ήταν καλό να φύγουμε από το πλαστικό. Όλα τα σημερινά ήταν πολύ ωραία, αλλά πιστεύω πως πρέπει να έρθει πιο αρχικά στον χαρακτηριότητα. Δεν έχω το iPhone μου, ούτε το tablet, οπότε χρησιμοποιώ τους φίλους μου. Δεν χρησιμοποιώ αυτά τα παιχνίδια και πιστεύω πως δεν θα μου αρέσει, αλλά πραγματικά αρέσει. Πιστεύω ότι έκανα κάποια πράγματα που δεν θα έχουν γνωρίσει αν δεν χρησιμοποιήσαμε τα παιχνίδια. Ήταν χαρούμενο, λίγο δύσκολο και μερικές φορές πολύ εύκολο. Σύμφωνα με το concept of World Heritage and UNESCO, η Ευρωπαϊκή Ένωση έκανε το ευρωπαϊκό χαρακτηριότητα το 2013, το οποίο είναι μια εμπειρία για να βελτιώσουμε την γνώση της ευρωπαϊκής ιστορίας, όπως και το ρόλο και τις αξίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η λίστα των ευρωπαϊκών χαρακτηριότητας συμβεί σε χαρακτηριότητες που είναι μισθόνια στη δημιουργία της σημερινής Ευρώπης, είναι ιστορικά σημαντικά για την Ευρώπη και την Ευρωπαϊκή Ένωση και μέσω αυτής της δημιουργίας διέχονται σύμβολες και πενταγωγικές εργασίες σχετικά με τη δημιουργία της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Το στόχο αυτής της δημιουργίας και της δημιουργίας είναι να προωθήσουμε τις κοινωνικές χαρακτηριότητες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ώστε να βελτιώσουν τις αισθήσεις της αντιμετώπισης της Ευρωπαϊκής Ένωσης, να βελτιώσουν τις καλύτερες ανταστασίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, να ασφαλίσουν τις προβλήματα της δημιουργίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης, να ασφαλίσουν τις προβλήματα της δημιουργίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης, να ασφαλίσουν τις προβλήματα της δημιουργίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης, να ασφαλίσουν τις προβλήματα της δημιουργίας της Ευρωπα wrath of humanity, we will now explore the linkages between heritage and travel literacy and sustainable travel in today's mobile world Travel Literacy is the ability to understand, analyse, reflect, participate and act in a given host community or place and in a given cultural exchange and experience environment Ένας πρωτοβουλευτικός άνθρωπος ή μια πρωτοβουλευτική κοινότητα έχει μία συμπεριφορά συμπεριφοράς, γνώσης, σκέψεις και δραστηριότητες που δημιουργούν τον πρωτοβουλευτικό στο έναν πλευράδιο να εμπνεύσει το πρωτοβουλό του ή της και την κοινότητα στον άλλον πλευράδιο να εμπνεύσει τους επισκέπτες πρωτοβουλούς σε μια συμπεριφορά συμπεριφορά. Αυτό σημαίνει ότι οι πρωτοβουλούς ή η κοινότητα πραγματικά είναι γνωστοί και υπερβολικοί για τους ανθρώπους και την περιοχή. Οι πρωτοβουλούς και οι κοινότητες συμπεριφοράζονται και γεννάζουν αυθεντικές εμπειρίες, όχι εμπειρίες δημιουργημένες και εμπνευσμένες μόνος ή πρωτοβουλότητας για το σκέψι του πρωτοβουλού. Οι πρωτοβουλούς και η κοινότητα πραγματικά γνωρίζουν τον επίπεδο του πρωτοβουλού για το κοινότητα και την οικονομική περιοχή και τα δύο προσπαθούν να μειώσουν τις αρνητικές επίπεδες τους. Ο πρωτοβουλότητας γίνεται αμπάστατος της κοινότητας και ή το μέρος που έχει επισκεφθεί. Η κοινότητα πρωτοβουλότητας δημιουργεί τους πρωτοβουλότητας για να μειώσουν την πρωτοβουλή. Οπότε, οι δύο πρωτοβουλότητας και η κοινότητα πραγματικά δημιουργούν τον επίπεδο της κοινότητας και του μέρος. Οπότε, οι δύο πρωτοβουλότητας και οι κοινότητας καταλαβαίνουν και καταλαβαίνουν την αξιολογία του σημασίου της πρωτοβουλότητας και αντιμετωπίζουν πραγματικές δραστηριότητες που δημιουργούν την πρωτοβουλότητα και την ιστορία της πρωτοβουλότητας. Αυτό είναι επίσης λόγω της στιγμής σήμερας, η στιγμής του 25ου αιώνα, που είναι ότι η πρωτοβουλότητα είναι τώρα κουλτούρα, αντί το 20ο αιώνα, όπου η κουλτούρα θέλει να είναι το στόχο της πρωτοβουλότητας και των δημιουργών της πρωτοβουλότητας, όπως οι ιστορίες και οι άνθρωποι. Έχοντας πει όλα αυτά, η ερώτηση που βρίσκεται είναι τι είναι το ρόλο της πρωτοβουλότητας και της ιστορίας της πρωτοβουλότητας σε τη δημιουργία της κοινωνικής πρωτοβουλότητας, της πρωτοβουλότητας, της ιστορίας της πρωτοβουλότητας και της ιστορίας της κοινωνικής πρωτοβουλότητας. Αν και πιο, πόσο δημιουργημένη είναι η πρωτοβουλότητα αυτή. Μεταφέροντας την επικοινωνία των πρωτοβουλότητας και της ιστορίας της πρωτοβουλότητας, δείχνουμε το κόσμο αίσθημα της κοινωνικής πρωτοβουλότητας και το ενδιαφέρον της ενδιαφέρονσης των πρωτοβουλότητας για να ενδιαφέρονται με τους ανθρώπους και τα μέρη, να καταλάβουν, να αξιοποιούν, να καταλαβαίνουν την πρωτοβουλότητα της πρωτοβουλότητας και να πηγαίνουν σε χωριότητα με τους ανθρώπους. Επιτρέψει να αυξήσει και να βοηθήσει την ανθρώπινη πρωτοβουλότητα, να δημιουργήσει, να αυξήσει και να εξελίξει την αισθητή της πρωτοβουλότητας. Επιτρέψει να σχηματίσει και να εξελίξει την ανθρώπινη πρωτοβουλότητα και να κλειδίσει την ηλικία της πρωτοβουλότητας και να πηγαίνει… σχεδιασμούς και εμπειριότητες μέσω της κοινωνικής αλληλεγγύησης, δημιουργηθεί η δημιουργική λιτουργία και τη δημιουργημένη δημιουργία και ακόμα και δημιουργηθεί αμβάσατος της δημιουργίας. Η δημιουργία και η αλληλεγγύηση των εθνικών είναι ένας ολίστικος πρόγραμος και δημιουργεί ένας οικοσύστημας μεταλλαγώντας τρεις κομπονότητες. Δημιουργήθηκε η δημιουργία σχεδιασμούς και εμπειριότητες μέσω της κοινωνικής αλληλεγγύησης, δημιουργήθηκε η δημιουργία και η αλληλεγγύηση των εθνικών. Η δεύτερη κομπονότητα του ολίστικου πρόγραμματος της δημιουργίας και της αλληλεγγύησης είναι η δημιουργία του παρελθόνου με τη χρήση του ICT, ώστε να δημιουργήσει κόσμους και να δημιουργήσει σκέψεις με εμφάνισης βαθμίδας και κοινωνικής αλληλεγγύησης, που ενισχύει την ενδιαφέροντα και την ενδιαφέροντα. Όταν μιλάμε για την ενδιαφέροντα και την ενδιαφέροντα, σημαίνει η διαλογική ενδιαφέροντα. Η διαλογική ενδιαφέροντα δημιουργεί την ενδιαφέροντα στις διαλόγες μεταξύ του παρελθόνου και του σημερινού, του σημερινού, του θέματος ή του κοινωνικού, για να συζητήσει σκέψεις. Είναι μια ενδιαφέροντα σε ενδιαφέροντα που υποστηρίζει μια δυνατότητα δύναμης σχέσης μεταξύ του παρελθόνου και του κοινωνικού, του σημερινού ή του θέματος, με τη χρήση τεχνολογίας που μπορεί να συζητήσει σκέψεις. Επίσης, αυτή η διαλογική ενδιαφέροντα μπορεί να σχεδιαστεί σε κανένα από αυτά τα κατηγορίες που σχεδιάζουν τη σχέση μεταξύ του παρελθόνου και του σημερινού. Αυτά τα κατηγορίες μπορούν να είναι το παρελθόνι, το φυσικό ή το πολιτισμικό παρελθόνι, το παρελθόνι και την παραδοσιακή ή την παραδοσιακή πολιτισμία, το παρελθόνι και την παραδοσιακή κουζίνα, ή το παρελθόνι, τη δημιουργία και τη δημιουργία. Σε κάθε περίπτωση, το επίπεδο του παρελθόνου και της δημιουργίας των παρελθόνων είναι να κάνει το κοινωνικό γνωρισμένο για τις βαθμίσεις του παρελθόνου, της δημιουργίας, της δημιουργίας και της τεχνολογίας και να δημιουργήσει έναν γνωριστικό κόμμα της αθλησίας των παρελθόνων, να δημιουργεί το περιβάλλον, τις δημιουργίες και τις κοινωνικές μέσα στον κόσμο και να δημιουργήσει την δημιουργία της δημιουργίας της ανθρωπότητας. Απλώς, μεταξύ της τεχνολογίας των παρελθόνων και της δημιουργίας των παρελθόνων, θα δημιουργήσει την εμφάνιση της κατασκευασίας των παρελθόνων και της δημιουργίας των παρελθόνων, να δημιουργήσει μια δυναμική σχέση για τη δημιουργία και την ιδέντικη. ειδική ή ιντελεκτική συνδυασία για ένα μέρος ή ένα θέμα. Υποθέτω να δημιουργηθώ το δημιουργικό, περιοχικό και δημιουργητικό κοινωνικό ειδικό, να προστατεύω την υποστήριξη της προστασίας των παραδοσιακών και της υποστηριακής χρήσης των πολιτιστικών και φυσιολογικών υπηρεσίων, ανεξάρτητας και συμφωνώντας σε πολιτιστικές αλλαγές και κοινωνικές ειδικές. Απλώς να προστατεύω την υποστηριξη της προστασίας των παραδοσιακών και της υποστηριακής χρήσης των πολιτιστικών και φυσιολογικών υπηρεσίων, ανεξάρτητας και συμφωνώντας σε πολιτιστικές αλλαγές και κοινωνικές ειδικές. Απλώς να προστατεύω την υποστηριξη της προστασίας των παραδοσιακών και της υποστηριακής χρήσης των πολιτιστικών και φυσιολογικών υπηρεσίων, ανεξάρτητας και συμφωνώντας σε πολιτιστικές αλλαγές και κοινωνικές ειδικές. Απλώς να προστατεύω την υποστηριξη της προστασίας των παραδοσιακών και της υποστηριακής χρήσης των πολιτιστικών και φυσιολογικών υπηρεσίων, ανεξάρτητας και συμφωνώντας σε πολιτιστικές αλλαγές και κοινωνικές ειδικές. Απλώς να προστατεύω την υποστηριξη της προστασίας των παραδοσιακών και φυσιολογικών υπηρεσίων, ανεξάρτητας και συμφωνώντας σε πολιτιστικές αλλαγές και φυσιολογικές ειδικές. Απλώς να προστατεύω την υποστηριξη της προστασίας των παραδοσιακών και φυσιολογικών υπηρεσίων, ανεξάρτητας και συμφωνώντας σε πολιτιστικές αλλαγές και φυσιολογικές ειδικές. Απλώς να προστατεύω την υποστηριξη της προστασίας των παραδοσιακών και φυσιολογικές ειδικές. Απλώς να προστατεύω την υποστηριξη των παραδοσιακών και φυσιολογικών