16η Συνεδρίαση Οικονομικής Επιτροπής Δήμου Καβάλας 2023 /

: και πρέπει να καλύψουμε να είμαστε σύμφωνοι με τις προθεσμίες ή είμαστε σύμφωνοι κατ' αρχάς για το έκτακτο. Ωραία. Να σας αναγνώσω, λοιπόν, το θέμα έγκλησης διοργάνωσης και διευθυνότητας. Παρακαλώ. Καλησπέρα σας. Καλώς ήρθατε στην 16η συνεδρία της Οικονομικής Επιτροπής. Υπάρχει ένα έκτακτο θέ...

Πλήρης περιγραφή

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Γλώσσα:el
Φορέας:Δήμος Καβάλας
Μορφή:Video
Είδος:Συνεδριάσεις
Συλλογή: /
Ημερομηνία έκδοσης: Δήμος Καβάλας - Μunicipality of Κavala 2023
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:https://www.youtube.com/watch?v=sgb-nWlVUac&list=PLlwE5KpbVWOqnF7Ht56M8BHUxrDxUtcbn
Απομαγνητοφώνηση
: και πρέπει να καλύψουμε να είμαστε σύμφωνοι με τις προθεσμίες ή είμαστε σύμφωνοι κατ' αρχάς για το έκτακτο. Ωραία. Να σας αναγνώσω, λοιπόν, το θέμα έγκλησης διοργάνωσης και διευθυνότητας. Παρακαλώ. Καλησπέρα σας. Καλώς ήρθατε στην 16η συνεδρία της Οικονομικής Επιτροπής. Υπάρχει ένα έκτακτο θέμα, αναφορικά με μια εκδήλωση στην οποία μπαίνει συνδιοργανωτής ο Δήμος και είμαστε σύμφωνοι κατ' αρχάς για το έκτακτο. Ωραία. Να σας αναγνώσω, λοιπόν, το θέμα έγκλησης διοργάνωσης και συμμετοχής του Δήμου Καβάλλας σε πολιτικές και ενημερωτικές εκδηλώσεις και εξειδίκευσης της αντίστοιχης πίστοσης αφορά το 15ο Kids Open Tag Votou Καβάλλας στο κλειστό Δημοτικό Γυνναστήριο Αλεξάνδρα Δήμογλου την Κυριακή 14 Μαΐου του 2023, όπου θα συμμετέχουν πάρα πολλά παιδιά από τη Βόρεια Ελλάδα σε αυτό το τουρνά. Λέει μέσα η εισήγηση, αναφέρεται σε μία δαπάνη 1500 ευρώ για μετακινήσεις. Ναι, επειδή έχονται πάρα πολλά παιδιά από όλη τη Βόρεια Ελλάδα, αφορά μετακινήσεις των παιδιών αυτών, όπου θα συμμετέχουν από τη Θεσσαλονίκη προς την Καβάλλα και κάποιες μετακινήσεις θα γίνονται εντός της Καβάλλας από ξενοδοχεία προς το γυνναστήριο που θα γίνουν οι αγώνες. Μία επιφύλαξη, απλά θα είναι από τη Θεσσαλονίκη. Τα παιδιά είναι από τη Θεσσαλονίκη και θα έρθουν εδώ και είναι για τις μετακινήσεις. Είναι για τις μετακινήσεις από και προς το ξενοδοχείο και τις... Συμφωνούμε. Ομόφωνα λοιπόν, να περάσουμε στο πρώτο θέμα από τα ακτικά μας θέματα. Έγκριση του κανονισμού στάθμιψης της Θεσσαλονίκης Παναγίας. Να δώσω τον λόγο στον κύριο Μουμτζάκη, ο οποίος θα μας κάνει πρώτα μια σχετική ενημέρωση. Εντάξει, το έχω ανοίξει νομίζω. Προσπάθεια για να γίνει ένας κανονισμός στάθμιψης στη Χρυσό νησό της Παναγίας. Ξεκίνησε τα τελευταία τρία χρόνια. Έγιναν διαβουλεύσεις. Έχουμε συμφωνήσει με τους κατοίκους της περιοχής. Έχουν συμφωνήσει εν μέρη οι καταστηματάρχες. Αυτό που αποφασίστηκε τώρα είναι ότι θα μπορούν να σταθμεύουν εκεί τα αυτοκινητά τους μόνο οι κάτοικοι της Χρυσό νησό της Παναγίας, όσον έχουν τα πετούμενα δικαιολογητικά. Θα υπάρχουν τρεις διαφορετικοί χώροι όπου θα σταθμεύουν τα δύκυκλα, ανεξαρτήτως αν προέρχονται από κατοίκους της Παναγίας ή από κατοίκους άλλων περιοχών. Έχουμε έρθει σε συμφωνία με την Εκκλησία για να έχει δύο χώρους δυο κάρτες τάθμιψης μόνιμις και άλλες πέντε τις οποίες θα δίνει όταν θα γίνονται τα μυστήρια και τις οποίες θα ξαναμαζεύει πάλι πίσω. Ό,τι λέει ο νόμος το τηρούμε αναφορικά με το Ιμαρέτ. Εκεί δημιουργείται ένας χώρος φόρτου εκφόρτωσης. Έχει γίνει η πρόβλεψη για τους κατοικούς που είναι σε μεγάλη ηλικία, έτσι ώστε να μπορούν κάποιοι να τους συνοδεύουν και να έχουν μια κάρτα τάθμιψης για λίγο. Στάσεις για λίγο για να μπορούν να τα εξυπηρετήσουν πολύ σωστά. Περνάει τώρα από την Οικονομική Επιτροπή για έναν και μοναδικό λόγο ότι προβλέπονται και κάποια πρόστιμα. Είπαμε ότι εκεί πέρα θα υπάρχει σήμαση. Θα υπάρχουν ποινακίδες σε 1.39 όπου απαγορεύεται η στάθμιψη, αλλά επιτρέπεται μια ολιγόλεπτη στάση. Εκεί το πρόστιμο είναι 20 ευρώ. Θα υπάρχει εκεί την ιδιαγράμιση όπου το πρόστιμο είναι 40 ευρώ. Και υπάρχει η ΡΟΣ 40 που απαγορεύεται και η στάση και η στάθμιψη και εκεί το πρόστιμο είναι 40 ευρώ. Αυτά τα χρήματα, το πόσο πληρώνεις για κάθε παράβαση τα προβλέπει ο ΚΟΚ. Δεν είναι κάτι δικό μας. Άρα ουσιαστικά τα επικαιροποιούμε με σήμερα. Και είναι οι τιμές που ισχύουν και για το κέντρο της πόλης και γενικά σε όλη την Ελλάδα. Ναι, αυτό. Να τονίσουμε ότι έχει περάσει από την κοινότητα, από την ποιότητα ζωής. Η επιφυλάξη των καταστηματαρχών ποια είναι? Γιατί προσπαθώ να το συνδυάσω στο μυαλό μου με μία επερχόμενη, ευρύτερη και με στοιχεία ανάπλασης στην περιοχή. Και βάσει περίπτωση μήπως το έχουμε υπόψη μας. Αυτό σχετικά με τη προγραμματική που ετοιμάζουμε να κάνουμε για τη Θεδόρο Πουλίδου. Λοιπόν, οι μαγαζάτορες φοβούνται ότι εάν οι πελάτες τους δεν σταθμεύουν το όχημά τους μπροστά στο μαγαζί εκεί ή κάπου κοντά, θα τους χάσουν. Η αλήθεια είναι ότι και τώρα δεν βρίσκεις εύκολα να παρκάρεις. Συγχαιρσώνησα της Παναγίας, πόσο μάλλον κοντά στο μαγαζί. Ένα είναι αυτό. Η αλήθεια είναι ότι εάν δεν έχει τόσα πολλά παρκαρισμένα αυτοκίνητα και η ποιότητα των μαγαζιών τους θα γίνει καλύτερη. Δεν θα τους κλείνουν τη θέα, δεν θα μαρσάρουν τα αυτοκίνητα μπροστά. Και κοντά σε όλα αυτά μπορεί να προσθεθεί και η προσδοκία μας ότι κάποια στιγμή θα λειτουργήσει και το ασανσέρ. Οπότε βλέπετε ότι όλα αυτά θα μας κάνουν να μην χρησιμοποιούμε τα αυτοκίνητά μας πηγαίνοντας στα πέντε-έξι μαγαζιά καταστήματα υγειονομικών ενδιαφέροντων στην Παναγία. Από την άλλη μεριά όσα άλλα καταστήματα υπάρχουν υπάρχει το ωράριο του ανεφοδιασμού τους που εκεί δεν ενοχλούν κανέναν. Και τονίζω ότι πρόκειται για έναν κανονισμό σταθμεύσης γιατί στην αρχή πήγε να γίνει ένα μπέρδωμα. Όχι η απαγόρευσης εισόδου αυτοκίνητων στη Χερσόνησο. Ακόμα και αυτοί που θα μένουν στα Airbnb θα μπορούν να φτάσουν μέχρι το Airbnb να ξεφορτώσουν, αλλά να το πάρουν και να φύγουν. Δεν έχει κάτι άλλο. Τώρα αυτή τη στιγμή έτσι πληροφοριακά σας λέω ότι υπάρχουν περίπου 450 θέσεις σταθμεύσης. Σε μια πρόχειρη εκδήλωση ενδιαφέροντος που κάναμε ήταν 330 αυτοί που ζήτησαν να πάρουν θέση σταθμεύσης. Που είχαν τα δικαιολογικά για να σταθμεύσουν. Πολλοί μου λένε ότι δεν το μάθαμε έτσι κι αλλιώς όλα θα ξανακυλίσουν από την αρχή για να μπορέσουν όλοι όσοι έχουν τα πετρούμενα προσόντα να πάρουν τη θέση. Και πιστεύω ότι στο τέλος θα περισσέψουν και θέσεις. Είμαι σίγουρος δηλαδή ότι με την καλή διαχείριση θα μείνω και θέσεις σταθμεύσης. Πριν συντάξουμε τον κανονισμό είχαμε μια ιδιαίτερη συζήτηση και με την Προσβεστική, η οποία δύο ή τρεις φορές πήρε το μικρό το όχημα και έκανε κίνηση επάνω στα στενά της Παναγίας και μας έχει δώσει έναν χάρτη με σημεία όπου θα πρέπει να μπει κίτρινη γραμμή και αν χρειαστεί και σήμανση, έτσι ώστε εκεί να μην μπαρκάρει κανένας γιατί θα καεί όλη η συνικία μετά. Αυτό τα έχουμε, θα σας τα δώσουμε και εσάς, ήδη έχω συνειδητοποιηθεί και με την κυρία Δαγκλή να αρχίσει με το που θα τελειώσουμε με το καλό από το Δημοτικό Συμβούλιο, να γίνει αυτή η διαγράμμιση για να μην υπάρχουν σταματημένα. Είναι το αστυνοφόρο που ανεβαίνει απάνω. Έχετε να προσθέσετε κάτι άλλο κύριε Βτζάκη? Για να κλείσω την ενημέρωση να πω ότι έχουμε συνειδητοποιηθεί και με την Τροχέα. Έγινε μια συζήτηση, μαζί περπατήσαμε τα στενά και τα δρομάκια της Παναγίας και σε συνεργασία με αυτούς θα τοποθετηθεί η πινακίδα ΡΟ30-ΡΟ39, ΡΟ40-ΡΟ39 για να μπορεί και η ίδια η Τροχέα με τις μηχανές να ανεβαίνουν και να γράφουν, και αυτοί να βοηθάνε, δηλαδή. Ε, νομίζω δεν χρειάζεται, δεν μας είπαν κάτι τέτοιο, δεν χρειάζεται κάτι τέτοιο. Η πινακίδα και μόνη μας δίνει τη δυνατότητα... Η ΡΟ39 ο λιγόλεπτης στάθμευσης, αλλά όχι στάθμευση τελείως, έτσι. Στάση, αλλά όχι στάθμευση. Η ΡΟ40 είναι ούτε το ένα ούτε το άλλο και η κίτρινη γραμμή έχει σφίγει. Και εκείνη δηλαδή είναι απαγορευτική, δεν σταθμεύστηκε. Λοιπόν, στο άρθρο 2, κάτω δηλαδή το τίτλο «Γενική ώρη και περιορισμοί», στο άρθρο 2, λοιπόν, που αναφέρει ότι «Δευτέρα έως Κυριακή για όλο το 24 ώρο, για την αντιμετώπιση περιπτώσεων επί οικούς σας ανάγκης, επιτρέπει τη στάθμιση χωρίς περιορισμούς, αναφέρει πυροσβεστικά, οχήματα ελληνικής αστυνομίας, μπλα μπλα μπλα μπλα, στο τέλος, στο τέλος, στο τέλος, φτάνει, των επαγγελματικών οχημάτων, υδραυλικών και ηλεκτρολόγων». Στο άρθρο 6 λέει, δηλαδή οι υδραυλικοί και οι ηλεκτρολόγοι μπορούν να πάνε όλο το 24 ώρο, όλης μέρης εβδομάδος. Στο άρθρο 6 λέει «Για όλες τις ημέρες, με εξαίρεσε την Κυριακή και τις αργίες, από τις 7 μέχρι τις 2 και από τις 5 μέχρι τις 8, επιτρέπει τη στάθμιση χωρίς την ειδική κάρτα», λέει, λέει, λέει, λέει, λέει, «των επαγγελματικών οχημάτων, περιοχής υπηρεσιών, υδραυλικών, ηλεκτρολόγων και άλλων». Σε όλη τη Χελσόνα της Παναγίας. Στο ένα λέει ότι μπαίνουν 24 έως 24, 7 μέρες την εβδομάδο και στο άλλο τους βγάζει, προφανώς κάτι έχει... Στο άρθρο 6 λέει «όλες τις ημέρες, με εξαίρεση Κυριακή, αργίες τις ώρες συγκεκριμένες, ότι επιτρέπει τη στάθμιση χωρίς την κάρτα», δηλαδή το ένα συγκρούεται με το άλλο, το ένα ναιρεί το άλλο μάλλον, δείτε το λίγο, μάλλον κάτι έχει γίνει... Και τώρα εγώ να σας... Εάν είναι έκτακτη ανάγκη, αν έχει σπάσει μία... Τους εντάσσουμε και αυτούς στην κατηγορία της έκτακτης ανάγκης, δηλαδή έχει σπάσει κάτι, δεν θα πεις τι είναι, κύριε κύριε, αλλά δευτέρα... Λοιπόν, Πρόεδρε, να επισημάζουμε και να πούμε το εξής, ο κανονισμός της Παναγίας άργησε να έρθει, το ακούσαμε, ήταν και δέσμευση του Δημάρχου του κ. Μουριάδη στην προεκλογική του καμπάνια και μάλιστα και ως κάτοικος της Παναγίας το θέρισαμε, πιστεύσαμε θα κινηθεί λίγο πιο γρήγορα. Είμαστε την κατηγορία του Καλιορκά Παραποτέ. Χαιρετίζουμε και είμαστε ευχαριστημένοι ότι τουλάχιστον κάποιες συζητήσεις που γίναν την παράταξη είμαστε διαβούληψης, στην οποία συμμετείχαμε, τόσο ο κ. Καλενταρίδης όσο και εγώ ενσωματώθηκαν στον κανονισμό. Είμαστε θετικοί, απλά θα ήθελα οπωσδήποτε να καταγραφεί το γεγονός ότι θεωρούμε επιβεβλημένο το χτένισμα εντός εισαγωγικών, του κανονισμού αυτό και από έναν άνθρωπο ο οποίος έχει την ιδικότητα του συγκοινωνιολόγου, δηλαδή θα πρέπει άμεσα να δρομολογηθεί και μια μελέτη κυκλοφοριακής ρύθμισης, είτε εσωτερικά από τεχνική υπηρεσία, έχετε και δικό συνεργάτη αντιδήμαρχε, είτε εξωτερικά διότι υπάρχει μία προσέγγιση και μία ικανοποίηση, ακούστηκαν και φωνές όλων των κατοίκων, των επαγγελματεών στην περιοχή, αλλά νομίζω ότι αν όλο αυτό σφραγιστεί και μία επίσημη επιστημονική γνώμη, άποψη, θα αποκτήσει και πιο γερά θεμέλεια σε βάθος χρόνου. Είμαστε θετικοί. Παρακαλώ μόνο με την επισήμασή αυτή. Κύριε Μόναπάντης, η κυρία Δαγκλή μας είπε ότι πρέπει να προηγηθεί ο κανονισμός σταθμευσής και μετά να έρθει αυτή η... Κύριε Λαζαρίδη. Λοιπόν, είμαι θετικός στο οκανισμό αυτόν. Κάποιες μικρές παρατηρήσεις θα τις δημιουργήσουμε στο Δημοτικό Συμβούλιο. Πίσω να πω ότι από τη στιγμή που θα περάσει ο κανονισμός και θα τεθεί σε εφαρμογή, πιθανόν να βγουν και κάποια προβλήματα στην επιφάνεια που δεν τα γνωρίζαμε, έτσι. Μπορούμε εμείς εδώ μέσα στο Δημοτικό Συμβούλιο να τα γιατρέψουμε. Δεν είναι πρόβλημα. Να πω κι εγώ ότι όντως άργησε, αλλά θεωρώ ότι το αποτέλεσμα είναι καλό, γιατί βλέπω μια μοφωνία και μοθυμία όλων και των παρατάξεων αλλά και των κατοίκων, οπότε τουλάχιστον να είναι θετικό το αποτέλεσμα και να μην έχουμε αντιδράσεις. Οπότε εγκρίνει το μόφωνα το πρώτο θέμα. Να περάσουμε στο δεύτερο θέμα. Μετάθεση της καταληκτικής ημερομνίας διαξαγωγής του ηλεκτρονικού διαγωνισμού, να βαγωστεί η κάλυψη των λουτρικών εγκαταστάσεων Ραψάνης, Περιαλίου, Ναυαγός και Καμπού, Μεσόγειος, Παλαιό, Εκκλησία Παλαιό, Νέα Καρβάλη για το έτος 2023 στην πλατφόρμα του S.I.D.I.S. Να διευκρινήσω εδώ ότι η προθεσμή ήταν 13 ημέρες, ενώ θα πρέπει να είναι 15 ημέρες, διορθώθηκε, υπήρχε και μία υλογραφία με το S.I.D.I.S., κάποια έγραφα τα οποία υπάρχουν και αυτή τη στιγμή η προθεσμή είναι από τις 9 έως 25, ουσιαστικά είναι 16 ημέρες. Αυτός είναι ο λόγος που θέλουμε αυτή τη διόρθωση. Ομόφωνα, λοιπόν, το δεύτερο θέμα. Να περάσουμε στο τρίτο θέμα. Έγκριση πρακτικού 1.27.2023 για τον ανοιχτό ηλεκτρονικό διαγωνισμό κατά των ορίων για την παροχή υπηρεσιών με τίτλο «Συντήρηση των ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων και του νομικού εξοπλισμού των αθλητικών εγκαταστάσεων του Δήμου Καβάλας, διάρκεια 31.2.2023 από την υπογραφή της σύμβασης και ανάτησή της στο Κυμβδίς». Είμαστε σύμφωνοι? Ομόφωνα, τέταρτο θέμα. Έγκριση κίνηση οχήματος Δήμου εκτός έδρας στο τόπιρο Ξάνθης για τον 6.23. Σύμφωνοι? Ομόφωνα και τέταρτο, σας ευχαριστούμε. Καλό μεσημέρι.