Ηλεκτρονικό εμπόριο, μάρκετινγκ, ιχνιλασιμότητα / Διάλεξη 6 / Ηλεκτρονικό εμπόριο, μάρκετινγκ, ιχνιλασιμότητα
Ηλεκτρονικό εμπόριο, μάρκετινγκ, ιχνιλασιμότητα: Στην ενότητα 6 θα αναφερθούμε στο ηλεκτρονικό εμπόριο, στο μάρκετινγκ και στην υπηλασιμότητα. Στο σύγχρονο περιβάλλον της κυριαρχίας των νέων τεχνολογιών, των ευριζονικών υποδομών, των ασύρματων τεχνολογιών αλλά και των κινητών υπηρεσιών, τα διάφορα m...
Main Author: | |
---|---|
Language: | el |
Institution: | Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης |
Genre: | Ανοικτά μαθήματα |
Collection: | Δασολογίας και Φυσικού Περιβάλλοντος / Πληροφοριακά συστήματα και περιβάλλον |
Published: |
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
2014
|
Subjects: | |
Άδεια Χρήσης: | Αναφορά-Παρόμοια Διανομή |
Online Access: | https://delos.it.auth.gr/opendelos/videolecture/show?rid=7f741638 |