: Είναι μεγάλη μας χαρά να καλωσορίσουμε στην Ελευσύνα και στη Συνάδηση Πολιτισμός 2030 τον Γιάν Γκούσενς, καλλιτεχνικός διευθυντής του Φεστιβάλ της Μασαλίας. Ο Γιάν σπουδά σε λογοτεχνία και φιλοσοφία στο Βέλγιο και στο Λονδίνο. Μετά την αρχή του διευθυντής του Φεστιβάλ της Μασαλίας, ο Γιάν σπουδά σε λογοτεχνία και φιλοσοφία στο Βέλγιο και στο Λονδίνο. Μετά την αποφύτησή του, έκανε πρακτική άσκηση στο Royal Theatre of Lamonais υπό την καθοδήκηση του Gérard Mortier. Εργάστηκε ως δροματουργός και βοηθός του Peter Sellars και του Wim van der Geibus, μεταξύ άλλων, στους τομείς του θεάτρου, της όπερας και του χορού. Έγινε καλλιτεχνικός διευθυντής του KVS, του Βασιλικού Θεάτρου της Φλαμαδίας το 2001 και κατά τη διάρκεια της 15ητου στιτίας του, το KVS έγινε ένας σημαντικός πολιτιστικός, πολυγλωσσικός και πολυεπιστημονικός οργανισμός για τη Βελγική και τη Διεθνή Τέχνη με ισχυρούς δεσμούς με δημιουργούς του Νότου και της Αφρικής. Το Μάιο του 2015 διορίστηκε διευθυντής του Φεστιβάλ της Μασαλίας και έγινε γενικός διευθυντής του το 2016. Ήταν ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Dream City 2017, ενός φεστιβάλ τέχνης που πραγματοποιήθηκε σε δημόσιους χώρους στην ύδα της Τινησίας. Στο φεστιβάλ της Μασαλίας του 2017 και του 2018 παρουσίασαν νέοες δημιουργίες τον Μπρετ Μπέιλι, Μπρουνο Μπελτράο, Ρίμινι Πρότοκολ, Φαμπρίζιο Κάσσολ, Αλέν Πλατέλ και άλλων. Το 2013 τιμήθηκε με το βραβείο της Ιθαγένειας από το Ίδρυμα PNV, το οποίο επιβραβεύει προσωπικότητες που αγωνίζονται για μια ανοιχτό μυαλό δημοκρατική και ανεκτική κοινωνία. Το Μάιο του 2016 ο Γάλλος Υπουργός Πολιτισμού και Επικοινωνίας τον τιμήσε με τη διάκριση του υπότιτων γραμμάτων και των τεχνών. Είναι λοιπόν μεγάλη χαρά που το έχουμε μαζί μας. Να μας μιλήσει για το θέμα των Φεστιβάλ. Ένα θέμα κεντρικό στην Ευρώπη σήμερα, αλλά και στην Ελλάδα. Και με αυτά θα περάσω τον λόγο στον Γιάν. Γιάν, καλώς ήρθες. Σας ευχαριστώ πολύ που ήσασταν εδώ μαζί μας. Σας ευχαριστώ, Κέλλη, για την παραδοσιακή και την εγγραφή. Είναι ένα πραγματικό να είσαι εδώ. Θα προσπαθήσω να μιλήσω με εσάς για μια κριτική αναλυσία για το τι συμβαίνει στο ευρωπαϊκό θέμα της Φεστιβάλου για να φανταστείτε πως μπορεί να είναι ένα διαφορετικό και λίγο καλύτερο μέλλον. Ας αναπτύσσουμε τις Φεστιβάλες μας. Οι ευρωπαϊκές Φεστιβάλες, όμως, συγκεκριμένες, τελειώνουν από τη στιγμή και όλοι ξεκινούν να μοιραστούν το ίδιο. Μπορούν να σχεδιάσουν εμπιστοσύνη από κάποιους μη ευρωπαϊκούς γεγονός, που μπορούν να τους δημιουργήσουν να συνεχίσουν με τον ρόλο τους ως αυτοκίνητος αυτοκίνητος της δημιουργίας και της κυβικής εμμασιακίας. Σας ευχαριστούμε πολύ. Μια φορά, το 2018, οι μεγαλύτεροι Φεστιβάλες στην Ευρώπη είναι σε καλή μορφή. Στις Βρυξέλλες, την Βιέννα, την Αμστερδέμ, την Αβινιόν, την Αθήνα, την Βερλίνα. Υπάρχει ένας κόσμος πρωτοβουλίες μετά το άλλο, η κοινωνική κουβέρνηση είναι εξαιρετική και οι ΒΑΠ και το κοινωνικό κόσμο βρίσκονται στις μαγικές ανοιχτές ανοιχτές και σημαντικές τοπικές θέατρες. Αυτές οι φεστιβάλες είναι οι ιδιωτικές πλατφόρμες για προστιζιστικές παρουσιασίες που φέρνουν αυτοκίνητη βιώσιμη και πολιτική και κοινωνική πραγματικότητα στις πόλεις και περιοχές. Αλλά δεν έχουμε χάσει κάτι μέχρι το τέλος. Εάν μιλάμε για τα μεγαλύτερα ευρωπαϊκά φεστιβάλια που εμφανίζονταν ακόμα μετά το ΒΑΠ, όπως το ΒΑΠ Χολάντ ή το ΒΑΠ Αβινιό, ή περισσότερες προορισμές όπως το ΒΑΠ Χολάντ ή το ΒΑΠ Αβινιό, ή περισσότερες προορισμές όπως το ΒΑΠ Χολάντ ή το ΒΑΠ Αβινιό, ή περισσότερες προορισμές όπως το ΒΑΠ Χολάντ ή το ΒΑΠ Αβινιό, ή περισσότερες προορισμές όπως το ΒΑΠ Χολάντ ή το ΒΑΠ Αβινιό, ή περισσότερες προορισμές όπως το ΒΑΠ Χολάντ ή το ΒΑΠ Αβινιό, ή περισσότερες προορισμές όπως το ΒΑΠ Χολάντ ή το ΒΑΠ Αβινιό, ή περισσότερες προορισμές όπως το ΒΑΠ Χολάντ ή το ΒΑΠ Αβινιό, ή περισσότερες προορισμές όπως το ΒΑΠ Χολάντ ή το ΒΑΠ Αβινιό, ή περισσότερες προορισμές όπως το ΒΑΠ Χολάντ ή το ΒΑΠ Αβινιό, ή περισσότερες προορισμές όπως το ΒΑΠ Χολάντ ή το ΒΑΠ Αβινιό, ή περισσότερες προορισμές όπως το ΒΑΠ Χολάντ ή το ΒΑΠ Αβινιό, ή περισσότερες προορισμές όπως το ΒΑΠ Χολάντ ή το ΒΑΠ Αβινιό, ή περισσότερες προορισμές όπως το ΒΑΠ Χολάντ ή το ΒΑΠ Αβινιό, ή περισσότερες προορισμές όπως το ΒΑΠ Χολάντ ή το ΒΑΠ Αβινιό, ή περισσότερες προορισμές όπως το ΒΑΠ Χολάντ ή το ΒΑΠ Αβινιό, ή περισσότερες προορισμές όπως το ΒΑΠ Χολάντ ή το ΒΑΠ Αβινιό, ή περισσότερες προορισμές όπως το ΒΑΠ Χολάντ ή το ΒΑΠ Αβινιό, ή περισσότερες προορισμές όπως το ΒΑΠ Χολάντ ή το ΒΑΠ Αβινιό, που βρίσκονται στις δύσκολες δραστηριότητες του κόσμου. Βέβαια, αυτό το λόγο, το λόγο UFO, με τις αλληλεγγύσεις του, έχει ένα κομμάτι του δημιουργικού. Είναι ευαίσθητο ότι δεν μπορούμε να καταλήξουμε σε όλους και να έχουμε όλους στις θεατές μας. Αλλά είναι πραγματικό πως ο τρόπος που οι δραστηριότητες, και ειδικά τα δραστηριότητες, έχουν δημιουργηθεί στις τελευταίες 30 χρόνια, χωρίς πολλά κριτική σκέψη και συχνά πολύ ευαίσθητο να αναζητήσει το εξωτικό, ότι αυτή η δραστηριότητα έχει κάνει πάντα περισσότερα δραστηριότητες να μοιάζουν πολύ το ίδιο. Η δραστηριότητα δημιουργική έχει παρουσιάσει τη στιγμή μιας μικρότητας δραστηριότητας που όλοι μαζί παρακολουθούμε, το οποίο σημαίνει ότι αυτές οι δραστηριότητες τελείται λίγο πάνω από τα αγορά για δραστηριότητες δραστηριότητες που παρακολουθούν το κόσμο. Βέβαια, αυτό δεν είναι όλα κακά. Είναι καλό για τους δραστηριότητες που μπορούν να δείξουν το δουλειό τους σε μεγάλη σκέψη και σε πολλές πόλεις. Είναι ενδιαφέρον για εξαιρετικές και εγκαιρισμένες κοινότητες που μπορούν να βρουν τι είναι νέο και συμβαίνει σε διαφορετικές πόλεις. Αλλά δεν είναι πραγματικά κακό πιο από το δραστηριότητα. Σε μια κοπέλα που πολλές θεατές σε μεγαλύτερα ευρωπαϊκά κόμματα βάζουν δραστηριότητα σε όλες τους προγράμματα όλης τη χρονιά, πιστεύουμε πως οι θεατές πρέπει να μην κοινούνται για μια συγκεκριμένη και νέα ιδέα που θα τους δημιουργήσει να επιστρέψουν και να επανασχεδιάσουν με το πρωτοβουλικό τους ρόλο ως δυνατότητες της εμμασιασίας. Πώς μπορούμε να δημιουργηθούμε στις διαχείρισσες μεταξύ ελληνικών καλλιτέχνων και των συνθήκων στο οποίο έρχονται να δουλεύουν και να δουλεύουν. Πώς μπορούμε να δημιουργηθούμε νέα δημιουργητήτες που δεν πιστεύουν τις μεγαλύτερες δημιουργικές κόμματα και τους εμμασιασίες ως μοναδικές, ως μοναδικές, και τις κοινότητες που μπορούν να βρουν εκεί ως μοναδικές δημιουργητές. Πώς μπορούμε να τα βλέπουμε ως μέτρια και σύστημα σχετικών, σχετικών σχετικών για αυτές τις δημιουργήσεις. Πώς μπορούμε να δημιουργηθούμε τις καλύτερες συνθήκες, μεθοδολογικές και οικονομικές παραμετρικές για τους καλλιτέχνους να εξασφαλίσουν τις υπόλοιπες χαρακτηριστικές μιας συγκεκριμένης περιοχής, μιας συγκεκριμένης περιοχής, μιας συγκεκριμένης πόλης και να χρησιμοποιήσουν αυτές τις χαρακτηριστικές για να εξασφαλίσουν, να αλλάξουν, να δημιουργηθούν τις δημιουργικές πρακτικές. Πώς μπορούμε να δημιουργήσουμε τις δημιουργικές συγκριμένες που προοδευόμαστε, να εξασφαλίσουμε αυτές τις κοινωνικές δημιουργήσεις και να δημιουργηθούμε και νέους δημιουργούς που θα μπορούν να βρουν τελικά λόγια να εξασφαλίσουν τις δημιουργικές μας φεστιβάλες. Μια φορά, όταν όλα είναι καλύτερα, αυτές οι συγκέντες είναι δεξιά σημαντική σημασία. Ακόμα και σημαντικές σημασίες δείχνουν ότι το τελευταίο μοντέλο για τις ευρωπαϊκές φεστιβάλες τελειώζει από τη στιγμή και μόνο επιβεβαιώνει το δημιουργικό και πολιτικό σχέδιο. Οι δημιουργοί συγκέντες συχνά μεγάλωσαν και δεχθούν να εξασφαλίσουν. Οι φεστιβάλες δημιουργηθούν να εξασφαλίσουν και να δημιουργηθούν από το σχέδιο των δημιουργών τους. Οι δημιουργοί συγκέντες συχνά χρησιμοποιούν τις πολιτικές ευρωπαϊκές φεστιβάλες να εξασφαλίσουν το δημιουργικό και πολιτικό σχέδιο. Τα πράγματα μπορούν να είναι διαφορετικά. Με τη δημιουργική ιστορία, τα μεγαλύτερα κοινωνικά προφίλια, τα συχνά ακόμα και μεγαλύτερα κοινότητες, οι πολλοί ευρωπαϊκές φεστιβάλες μπορούν να εξασφαλίσουν έναν δημιουργικό, περισσότερο δημιουργικό και πραγματικό ευρωπαϊκό και πολιτικό σχέδιο. Μετά μπορούν να γίνουν πραγματικοί αυτοκίνητοι αυτοκίνητοι και κοινωνικής εξασφαλίας. Για αυτό θα πρέπει να πάμε στο βασικό. Θα πρέπει να δώσουμε ευρωπαϊκές και πολιτικές εξασφαλίσεις, προτεραιότητες, πραγματικές, κλησιακές, κεντρικές ευρωπαϊκές σχέσεις. Θα πρέπει να δημιουργήσουμε την δημιουργική ιστορία των δημιουργικών δημιουργών να συνεχίσουν πολύ πιο εφεκτικά με τους δημιουργικούς σχέσεις. Θα πρέπει να δημιουργήσουμε τον ρόλο των δημιουργικών δημιουργικών εξασφαλίσεις για να μην καταστρέψουμε σε μια συνεχή εξασφαλία και να μην καταστρέψουμε την ευκαιρία... και να καταστρέψουμε την ευκαιρία να βρει και νέους κοινωνικούς εξασφαλίσεις για να καταστρέψουν το θέατρο μας. Για τα φεστιβάλια σε διάφορες άλλες ευκαιρίες, η ιδέα μιας σχετικής εθνικής ιστορίας που πρέπει να καταστρέψει, μιας οικονομικής εθνικής ιδέας που πρέπει να καταστρέψει... και δημιουργικούς κοινωνικούς εξασφαλίσεις που πρέπει να καταστρέψουν είναι συχνά πολύ λιγότερο. Τι τέτοια νέα ευκαιρία μπορούμε να δημιουργήσουμε, πολλές εξασφαλίσεις και εξασφαλικές ιδέες θα θέλαμε να δημιουργήσουμε. Αυτές είναι οι πραγματικές διάρκειες που αντιμετωπίζουμε και τα φεστιβάλια σε διάφορες άλλες εθνικές εθνικές ευκαιρίες. Αντιμετωπίζοντας τα εθνικές εθνικές εξασφαλίσεις, μπορούμε να δημιουργήσουμε περισσότερες πραγματικές εθνικές εξασφαλίσεις... ...από διάφορες παραδείγματα στη Συνέχεια. Στη Τούνηση, στο πλαίσιο της Dream City, μια μεθοδολογία δημιουργήθηκε για να δημιουργήσει τους εθνικούς... ...εξασφαλικές εξασφαλικές εξασφαλικές εξασφαλικές. Στη Μαλία, το νέο φεστιβάλ που ονομάζεται «Λε Πρατικάπλαι» βλέπει μια παγκόσμια περιοχή... ...σαν πολύ περισσότερο από μόνο ένα δικαίωμα ή ένα χώρο. Μεταφέρει ένας πλήρως εξασφαλικός θέος και τις εθνικές εξασφαλικές εξασφαλικές. Και στην Ραμάλα, στην Παλαιστίνα, υπό δημιουργία, δημιουργεί μια νέα πολιτισματική γεγονότητα για μια κοινωνία... ...και μια κοινωνία που είχε υποχρεωθεί για δεκαετές χρόνια. Υπάρχουν εξασφαλικές εξασφαλικές εξασφαλικές εξασφαλικές εξασφαλικές εξασφαλικές εξασφαλικές... ...και μία από αυτά. Ας μιλήσω λίγο για το DreamCity, το φεστιβάλ εξασφαλικών... ...στην παλιά πόλη ή την Μεδίνα της Τούνης, από την οποία έκανα την εξαιρετική κατεύθυνση το 2017. Η DreamCity εξασφαλίθηκε και εξασφαλίθηκε από τους καλλιτέχνες και χορευγραφούς... ...Σέλμα και Σούφιαν Ουίση, στην Τούνης, το 2007, ως απάντηση σε μια πολιτική και πολιτισματική... ...κοινωνία που δεν ήταν εξαιρετική για την εξαιρετική κατεύθυνση σε κάποιο τρόπο. Τα πολιτικά κατεύθυνσια του δικτήτρα Μπεν-Αλί και το πολιτισματικό χώρο... ...και όλες τις μεγαλύτερες εργασίας που έκανε από κομμάτια που μόνο καταφέρθηκαν στις δικές τους χρήσεις... ...δεν υποδοχήθηκαν σε κανέναν τρόπο εργασίας ή εξελίσματα. Ειδικά οι νέοι εργασοί δεν μπορούσαν να βρουν στην Τουνησία καμία εξοχή... ...και εξοχή εργασίας ή πολιτικών επαφήνων. Υπότιτλοι, η Σέλμα, η Σούφια και η Ουίση, αποφασίστηκαν να οργανώσουν μια εργασία κουδέτα. Επιτρέπτηκαν σε μια αρνητική αρχή εργασίας... ...και μέσα από τα πόδια της Μεδίνας της Τουνησίας... ...και η πιο παγκοσμική μέρη της πόλης... ...και η πιο μικρή μέρη είναι εξοχημένη... ...και η πιο μεγαλύτερη μέρη είναι ένα μικροκοσμό της Τουνησίας... ...και τα πολιτικά, πολιτικά και πολιτικά προβλήματα και επίσης ευκαιρίες. Αυτή η αρχή της Μαρτύριας του 2007... ...επιτρέπτηκε για τη δημιουργία μιας μικρής εργασίας... ...και τώρα συμβαίνει κάθε δύο χρόνια στην Τουνησία. Είναι ολοκληρωμένος στις νέες δημιουργίες... ...και δημιουργημένες... ...και όλες δημιουργηθούνται σχετικά με το κοινό, πολιτικό, πολιτικό και πολιτικό... ...κοινότητα και τις πολιτικές. Όλα αυτά τα κοινωνικά εργασία... ...επιτρέπτηκαν από εργασίες από την Τουνησία... ...και από την Αραβία και την Αφρική... ...και μερικές ευρωπαϊκές εργασίες. Όλα αυτά τα κοινωνικά εργασία... ...επιτρέπτηκαν με το κοινό μέχρι τα πέντε ημέρες... ...εξωτερικές από τις δημιουργημένες πολιτικές εργασίες... ...και τους μπλακ μπωκς ή παραδοσιακές εργασίες. Οι παραδοσιακές εργασίες πρόκειται να περπατήσουν τις δρόμους της Μεδίνας... ...επιτρέπτηκαν μέχρι την ημέρα... ...και να βλέπουν πολλές εργασίες σε μία μέρα. Αυτές οι εργασίες μπορούν να συμβαίνουν σε πολύ διαφορετικές χώρες... ...επιτρέπτηκαν στις δρόμους, σε άλλες δημιουργημένες χώρες... ...επιτρέπτηκαν στις δημιουργημένες χώρες... ...επιτρέπτηκαν στις δημιουργημένες χώρες... ...επιτρέπτηκαν στις δημιουργημένες χώρες. Η κορυφή του DreamCity είναι η συγκεκριμένη μεθοδολογία που εξελίξει... ...και είναι οδηγημένη σε μια δεκαετία. Είναι οδηγημένη σε μια δημιουργημένη και αυτοκτονική συμβουλή... ...μεταξύ των εργαστικών, δημοσιογραφικών και ειδικών... ...και των πρακτικών, και των πολιτικών... ...και των πολιτικών, και των πολιτικών, και των πολιτικών... ...από την άλλη πλευρά. Κάθε εσοδοχή χρονώνει δύο εκειμερισμούς χρόνες. Οι арτιστατείς έρχονται στο Τουνισμό... ...μερικές φορές σε όλο το χρόνο των δύο εχθρών. Στον αρχή, συχνά, χρόνια πρόσφατες... ...αφού τους δίνουν να γνωρίσουν την πόλη... ...το Μεδίνα, να γνωρίσουν τους ανθρώπους... ...όχι να χωριστούν χρόνο... ...αλλά να δεν πιστεύουν συγκεκριμένως... εφόσον μια τελευταία. Ένα χρόνο πριν το πραγματικό φεστιβάλ, υπάρχει μια δύο εβδομάδες συνεργασίας, κατά τη στιγμή που η ενδιαφέροντη ασφάλεια με το χωριό χώρο είναι δημιουργημένη. Οι άνθρωποι είναι συνεργασμένοι πραγματικά από μια πολύ εξαιρετική δημιουργία, ένας σύστημας από δημιουργημένους, ευρωπαϊκούς, πολιτιστικούς και πολιτικούς εξετάσεις. Μετά ξεκινούν να εφαρμόζουν πιο ακριβώς την εφαρμογή της δημιουργικής δημιουργίας που θέλουν να δημιουργηθούν. Έχουν εξετάσεις μεταξύ αυτών των σχέσεων με τους συνεργασμούς εργασμούς. Το επόμενο χρόνο, αυτά τα δουλειά που μπορούν να συμβαίνουν σε διαφορετικές δημιουργίες, σε διαφορετικές σχέσεις, με έναν παραδοσιαστό ή με πολύ μεγάλες ομάδες παραδοσιαστών ή με κανένας παραδοσιαστός, αλλά επίσης και περισσότερα με μη παραδοσιαστές, πάνω από έναν χρόνο, αυτά τα δουλειά πρέπει να δημιουργηθούν μέσα από εξετάσεις εργασμούς. Οι σχέσεις είναι χρόνο, προσοχή, αλληλεγγύη, αφήνωση από εφαρμογές θέσεις, συμφωνίες και καταστάσεις. Η Dream City ως εφαρμογή είναι ενδιαφέρον, ενδιαφέρον και ενδιαφέρον, από μία συμφωνία να φύγουμε σε έναν πέντε-έρα σχέση. Από εφαρμογές, τις εργασμούς, το χώρο, τις δημιουργήσεις και μεγαλύτερα εμπορικά κοινότητες. Όταν προσπαθεί σε αυτές τις κοινότητες, η Dream City είναι ένας εφαρμογής δύσκολος. Φυσικά, δίνει καλές λόγες εφαρμογές, εφαρμογές εμπορικές κοινότητες, που δεν συμμετέχουν σε εφαρμογές πολιτισμούς ή προγράμματα, για να αναγνωρίζονται με το φεστιβάλ και να έρθουν και να συμμετέχουν σε τις δημιουργήσεις. Στο Μαξέι, το φεστιβάλ που εγγραφέρω από το 2016, η διάρκεια είναι μεγαλύτερη και διαφορετική. Αντί να προστατεύσουμε την εφαρμογή του ευρωπαϊκού φεστιβάλ, μπορεί να υπάρχει πολλά να γνωρίσουμε από το τι δημιουργήθηκε και ανάπτυξε στην Τουννήσια, αντί το άλλο τρόπο. Πώς να εφαρμογήσουμε μια ευρωπαϊκή ιστοιτισμή, εξαιρετικά συνδυασμένη με το πολιτικό δημιουργήτημα και την πολιτισμική δημιουργία και για 20 χρόνια δημιουργημένη να δείξει εξασφαλή δουλειά, καλή δουλειά, χωρίς δημιουργία, σε μόνο ένα δημιουργείο, το κομμάτι, και με μια πολύ σκληρή συνδυασία με το χωριό του, αντί το όνομα του ευρωπαϊκού φεστιβάλ, και με, γενικά, ένα πολύ ευρωπαϊκό σχέδιο και προσέγγιση σε μια πόλη, που στο επίπεδο της δημιουργίας είναι πολύ συνδυασμένη με το κομμάτι, πώς να μετατρέψει τέτοιο φεστιβάλ σε κάτι διαφορετικό. Σε ένα πρόγραμμα που είναι δημιουργημένο στις ευρωπαϊκές δουλειές και σχέσεις, που είναι δημιουργημένη στην καρδιά, και που, πιο σημαντικά, δείχνει το χωριό του, όχι μόνο ως μια σειρά πολιτισμικών εργασμών, ή ένα εύκολο και φασισμένο σχέδιο, αλλά ως ένα ευρωπαϊκό ρεπερτουάριο, ή αρχαία για τα κομμάτια του φεστιβάλ, που θα συνειδητοποιήσουν το φεστιβάλ και την πόλη του Μαξέ, στην εξωτερική κομμάτια, και ειδικά στην κομμάτια, στη δεξιά του Μαξέ. Αυτή είναι μια μετατρέψη που επηρέαζει πλήρως και βασικά σε όλες τις δύσκολες της οργανισμίας. Το σχέδιο, το τρόπο της δουλειής, το σχέδιο, τις πολιτικές σχέσεις, τις οργανισμίες και το πρόγραμμα, και τελευταία, αλλά σίγουρα όχι μόνο, τις κοινότητες του φεστιβάλου. Θα ήθελα να πω ότι οι κοινότητες του φεστιβάλ είναι ένας σημαντικός σημείωσης. Στο παρελθόν, το φεστιβάλ έκλαισε και τα σχέδια, αλλά η ερώτηση δεν έλεγε ποιος δεν είναι εδώ ακόμα. Ποιος δεν έχει καλές λόγες να αναγνωρίσει με το πρόγραμμα μας ακόμα. Ποιος στην πόλη δεν βλέπει τον εαυτό του ή τον εαυτό του ως κοινότητας της κοινωνίας μας ακόμα. Ένας σημαντικός σημείωσης στην εμπνευσία του φεστιβάλου είναι η εμπνευσία του κεφαλίου. Είμαστε ένας κεφαλίος, και αν είναι, ποιο κεφαλίος είμαστε? Ποιο κεφαλίος είμαστε? Ποιος πρέπει να είμαστε σημαντικός? Η Μαξέι είναι η δεύτερη πόλη της Φράντης και έχει σκληρή παρουσία. Δεν θέλει να παρουσιάσει με την εθνική κεφαλία και στην ίδια στιγμή, η Παρουσία είναι η κεφαλία, ο ειρήνης σημαντικός σημείωσης, για κάποιο τρόπο πολιτικού, πολιτικού ή οικονομικού συνεργασίου. Πώς να το εξελίξουμε, πώς να κάνουμε το σημαντικό ότι η Μαξέι είναι μια κεφαλία, στο δικό του δικαίου, αλλά ίσως και όχι στην Φράντη. Πώς να κάνουμε το σημαντικό ότι η Μαξέι πρέπει να δείξει στον Βασίλειο, στην περιοχή της Μεδιτεράνης, στον Άραβο, στην Αφρική της Σαπσαχαρίας και πιθανόν πρώτα και πιο πιο, στις περιοχές της Φράντης, στην Ινδία και στην Καρυβία. Στην Μαξέι υπάρχουν περισσότερος πολίτες από την οικονομία του Κομοριά, ονομάζοντας μετά την οικονομία της Ιλανδίας, στην Ινδία, μετά την Μοζανμπύκη και την Μαδαγκάσκα. Υπάρχουν περισσότερος πολίτες του Μαξέι από την οικονομία του Κομοριά, από την οικονομία της Κομορίας. Στις πόλεις της πόλης, το νότου καρτιέ, το δημιουργημένο καρτιέ νότου, η περιοχή της νέας πολιτικής δεν έχει οικονομία του Φραγκοφραγίου. Πολλοί από αυτοί γνωρίζονται σε ένα ευρωπαϊκό ή κεντροαφρική πολιτική γραμμή στο χώρο του Μαξέι. Τι σημαίνει αυτό για το πρόγραμμα μας, για τις δημιουργήσεις μας, για τις συνθήκες και τις ασθέσεις που πρέπει να παρουσιάσουμε. Πώς μπορούμε να βάλουμε ενδιαφέρονες συμφωνίες μεταξύ διεθνών εμφανιστών, τις πρακτικές τους, σε αυτό το συγκεκριμένο, κοσμοπολίτιστο, ευρωπαϊκό συνθήκος. Πώς μπορούμε να μετατρέψουμε το Μαξέι σε ένα κεφάλαιο του Βασίλειου, το οποίο είναι στον Φράντο, το οποίο είναι το Μαϊκάμι στις ΗΠΑ, ένα κεφάλαιο στο δικό του δίκτυο, όχι από τη Νόρθα Αμερική, αλλά από την Καρυβία και την Λατίνα Αμερική. Βέβαια, ένα πολιτιστικό πρόγραμμα και ένα φεστιβάλ δεν μπορούν να αποτυπώσουν τέτοια εμφανιστική εμφανιστία όλοι εμείς. Αλλά η δουλειά και η δουλειά μας είναι να δείξουμε τον τρόπο, να είμαστε προχωρές, να προσφέρουμε ένα σχετικό σχέδιο στην πόλη που φανταζόμαζε ένα χωριό που μπορούμε όλοι να σχεδιάσουμε. Όταν καταφέρα στο Κάιρο, στο Μπαμακό, στο Τούνησο ή, φυσικά, στο Αλγύριο, ή στο Μαϊκάμι στο Ινδιακό Βασίλειο, η φραγματική εμφανιστική πόλη είναι το Μαξέι, όχι το Παρίσι. Είναι σχετικό χρόνο για το Μαξέι να ζήσει μέσα σε αυτή την εμπισότητα και να την εντοπίσει στην πολιτική και πολιτική εμπισότητα του. Για το Μαξέι, τέτοιος σημαντικός σημερινός σημαίνει να ανοιχτήσει την εμπισότητα του. Η εμπισότητα δεν είναι πλέον να ανοίξει μια όμορφη φραγματική ή ευρωπαϊκή τραγούδι, η οποία επιβεβαιώνει μια εθνική ή ευρωπαϊκή πολιτική εμπισότητα ή ιδέα. Το σημαντικό είναι να προοδέσουμε μέσα σε ένα μέλλον και να έρθουμε σε προοδέσεις που μας δίνουν μία ιδέα για το τι θα είναι ένα κοινό μέλλον και, ίσως, κάποια κοινή ιδέα μπορεί να μοιάζει σε μια πόλη όπου όλοι γνωρίζουμε ότι οι κοινότητες δεν συμφωνούν ένα κοινό μέλλον. Όταν έρχεται σε μια ευρωπαϊκή πολιτική εμπισότητα για το μέλλον και το ρόλο που μπορεί να παίξει ένα φεστιβάλ, η σημαντική ερώτηση είναι πως πώς μπορούμε να είμαστε πολύ σημαντικοί μέσα, να είμαστε πλήρως συνδυασμένοι με την περιοχή, και να είμαστε ακόμα σε διαλόγου με ένα μεγαλύτερο ευρωπαϊκό χωριό. Όπως και στην Τούνη, η εμπισότητα να εγγραφεί την ευρωπαϊκή και την ευρωπαϊκή πολιτική εμπισότητα σε ένα χωριό πολιτικό χωριό μπορεί να είναι πολύ σημαντικό. Όπως και στην Μαξέ, οι ερώτησες «Ποιο κεφάλαιο θέλουμε να είμαστε, για ποιο και με ποιον, και από ποιους κόσμους θέλουμε να είμαστε κέντρος» πιστεύουν σημαντικοί. Και τέλος, όμως, υπάρχει η ερώτηση «Ποιο κεφάλαιο θέλουμε να είμαστε». Είναι μια ευρωπαϊκή εμπισότητα με το τι νομίζουμε να είναι ένα κοινό παρελθόν? Είναι μια ευρωπαϊκή εμπισότητα με το να δημιουργηθούν σύνολες, με το να εξασφαλίσουν σε πιο μικρές σχέσεις της πολιτικής και πολιτικής εμπισότητας, ή είναι μια ευρωπαϊκή εμπισότητα που παρακολουθεί ανοιχτή και ανοιχτή και που φοβερνόντας και πάλι προέρχεται μέσα στο μέλλον, ένα μέλλον που πρέπει να είναι ανοιχτή και σχετική μέρος της αλληλεγγύης και εμπισότητας, στο οποίο η ιδέντητα δεν είναι τίποτα πάνω από μια δημιουργία που πρέπει να εξασφαλίσουμε κάθε μέρα. Τα πράγματα που γίνονται πάνω, γίνονται σύνολες. Αυτό μπορεί να είναι ένα ενδιαφέρον νόημα να κρατήσουμε σχετικά για τις ευρωπαϊκές και ευρωπαϊκές κέντρες του μέλλον. Ευχαριστούμε. Ευχαριστούμε, Γιάννη. Εντυπωσιακά, πιστεύω να ανοιχτώ για ερωτήσεις, πιστεύω ότι με όλες τις ερωτήσεις που έχετε προσφέρονες, πιστεύω ότι είμαστε έτοιμοι να πάμε στις εργασίες και να συζητήσουμε όλες τις ερωτήσεις. Πιστεύω ότι χρειαζόμαστε μέρες και μήνες να εργαστούμε στις ευρωπαϊκές κέντρες που έχετε προσφέρονες. Ευχαριστούμε πολύ. Με όλα αυτά τα ζητήματα που έθεσε στο τραπέζι και άνοιξε ο Γιάν Γκούσενς, μπορούμε να προχωρήσουμε στις ομάδες εργασίας, όπου θα τα συζητήσουμε αναλυτικότερα στις διαφορετικές ομάδες εργασίας. |