How language shapes the way we think | Lera Boroditsky /

: Luxio rechargeable battery Λ repeatedly I' ll be speaking to you using language Because I can because it's one of these magical abilities that we are humans have we can transmit really complicated thoughts to one another So what I am doing right now is I am making sounds with my mouth κα...

Πλήρης περιγραφή

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Γλώσσα:el
Φορέας:TEDx Patras
Μορφή:Video
Είδος:Μαρτυρίες/Συνεντεύξεις
Συλλογή: /
Ημερομηνία έκδοσης: TEDx Patras 2018
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:https://www.youtube.com/watch?v=RKK7wGAYP6k&list=PLndeeREyJnDTVpHAEo6wIM2j7wgWsj4RJ
Απομαγνητοφώνηση
: Luxio rechargeable battery Λ repeatedly I' ll be speaking to you using language Because I can because it's one of these magical abilities that we are humans have we can transmit really complicated thoughts to one another So what I am doing right now is I am making sounds with my mouth και μετά το μυαλό σας πάρει τις βιβλίες από τις βιβλίες σας και τις μετατρέψει σε σκέψεις. Ελπίζω. Ελπίζω ότι αυτό συμβαίνει. Οπότε, επίσης από αυτήν την ικανότητα, εμείς, οι άνθρωποι, μπορούμε να μετατρέψουμε τις ικανότητες μας σε πολλές δύο κομμάτια χώρες και χρόνια. Εντάξει? Εντάξει. Εντάξει. Αυτή η ικανότητα, η οποία μπορεί να μετατρέψει τις ικανότητες μας σε πολλές δύο κομμάτια χώρες και χρόνια χώρες. Μπορούμε να μετατρέψουμε γνώση σε μυαλές. Μπορώ να βάλω μια μυαλή και νέα ικανότητα στη μυαλή σας τώρα. Μπορώ να πω, σχετικά, σχετικά, σχετικά, σχετικά, σχετικά, σχετικά, σχετικά, σχετικά, σχετικά, σχετικά. Και όλα αυτά πρέπει να μην ανοίξουν. Δεν μπορεί να μην ανοίξουν. Αν και πρέπει να μην ανοίξουν, θα πρέπει να μην ανοίξουν και να μην ανοίξουν και να μην ανοίξουν. Δεν μπορεί να μην ανοίξουν και να μην ανοίξουν. Είναι ένα σημαντικό δημιουργήμα ότι η λαγωγία δημιουργεί την πραγματικότητα. Αλλά, από την άλλη πλευρά, ο Σέικσπιερας έχει Juliet mengatakan apa yang ada dalam nama. Sebuah nama yang berasal dari sebuah nama akan berasal dari manis. Itu menunjukkan bahwa mungkin langsung tidak membuat kreativitas. Kepala ini sudah berulang-ulang selama beribu-ribu tahun. Tapi sampai kebelakangan, belum ada data yang membantu kita untuk memutuskan. Kepala-kala, di laboratorium saya dan di laboratorium lain di seluruh dunia, kita memulai buat�flash, dan sekarang kita memiliki sam installed nyata untuk Muhk permulaan pada pertanyaan ini. shape мне berilianneEEEE Saya akan memulai dengan tantrum online Então, saya akan memulai dengan contoh06 karena mereka adalahர bers Appreciation Δεν χρησιμοποιούν λόγια σαν αριστερά και αριστερά. Επιπλέον, όλα είναι σε καρδιακή κατεύθυνση. Λευκά, δεξιά και δεξιά. Και όταν πω όλα, σημαίνω πραγματικά όλα. Θα πεις κάτι σαν, «Ο, υπάρχει μια μάτια στο δεύτερο δίκτυο σου, ή αφήστε το κουτάλι σας στο δεύτερο δεύτερο δεύτερο». Στην πραγματικότητα, όπως πείτε «Γεια σου, Κουτάιερ», πείτε, «Με ποιον τρόπο θα πας». Και η απάντηση θα είναι, «Με το δεύτερο δεύτερο, ποιον τρόπο θα πας». Φανταστείτε ότι όταν περπατήσετε τον μέρος της ημέρας, κάθε άνθρωπος που εγγραφείτε, πρέπει να επισκεφτείτε την κατεύθυνση σας. Αυτό θα σας εξαρτησούσε πολύ γρήγορα, γιατί δεν μπορούσατε να περπατήσετε «Γεια σου» αν δεν ήσασταν σαν να πείτε ποιον τρόπο θα πας. Εντωπίζω ότι οι άνθρωποι που μιλάμε σαν αυτό είναι καλύτεροι από όπου πιστεύαμε ότι οι άνθρωποι μπορούσαν. Πιστεύαμε ότι οι άνθρωποι ήταν πιο σκληρόι από άλλα δημιουργήματα, γιατί κάποια βιολογική ειδική, «Α, δεν έχουμε μαγνότια στα μάτια μας ή στα σκέλα μας»... Όχι. Αν η μάτια σας και η πολιτική σας πραγματοποιεί να το κάνετε, μπορείτε να το κάνετε. Είναι άνθρωποι που μεταφέρουν πολύ καλά. Για να μας συμφωνήσουμε πόσο διαφορετικό είναι αυτό από τον τρόπο που κάνουμε, θέλω να σας κλείσετε τα μάτια σας για λίγο και να σηκωθείτε στον ίδιο μέρος. Κοίτατε τα μάτια σας σπίτι, σηκωθείτε. OK, μπορείτε να ανοίξετε τα μάτια σας. Βλέπω ότι σηκωθείτε εκεί, εκεί, εκεί, εκεί, εκεί, εκεί, εκεί. Δεν ξέρω ποιος είναι ο εαυτός μου. Είμαι εγώ. Είμαι εγώ. Δεν έχετε υπάρξει πολλά βοήθεια. Εντάξει, ας πούμε ότι η ακουρασία σε αυτή τη στιγμή δεν ήταν πολύ καλή. Αυτή είναι μια μεγαλύτερη διαφορά για την καγνωτική ικανότητα σε όλες τις μορφές, όπου ένας ομάδας, ένας πολύ διαφορετικός ομάδας, όπως εσείς, δεν γνωρίζει ποιο είναι ποιο, αλλά σε άλλη ομάδα, μπορούσα να ρωτήσω ένας πέντου χρονιστός και θα γνωρίζουν. Είναι επίσης πολύ μεγαλύτερα διαφορές για το πώς σκέφτονται η ώρα. Εδώ έχω φωτογραφίες του πατέρα μου σε διαφορετικές ηλικίες. Αν ρωτήσω ένας ελληνικός πατέρας να οργανώσει την ώρα, θα μπορούν να το βάλουν από δεύτερο στους δεύτερους. Αν είσαι ελληνικός πατέρας, θα μπορείς να το βάλεις από δεύτερο στους δεύτερους. Πώς θα έπρεπε να κάνουν τον Κουκ-Τάι, αυτός το ελληνικό κομμάτι που μιλήσα. Δεν χρησιμοποιούν σχετικά με δεύτερο και δεύτερο στους δεύτερους. Ας σας δώσω ένα σύμφωνο. Όταν πήγαμε σε ανθρώπους στους δεύτερους, οργανώσαν την ώρα από δεύτερο στους δεύτερους. Όταν πήγαμε σε ανθρώπους στους νετρούς, οργανώσαν την ώρα από δεύτερο στους δεύτερους. Όταν πήγαμε σε ανθρώπους στους δεύτερους, ο ώρας έρχεται στο σώμα. Ποιο είναι το πατέρ? Ιστοσύν. Για τους, η ώρα δεν πραγματικά δεχθεί στο σώμα, αλλά στο χώρο. Αν είμαι έξω, η ώρα δεχθεί έξω, αν είμαι έξω, η ώρα δεχθεί έξω. Είναι πολύ εγοκέντρικο για μένα να έχω την κατεύθυνση της ώρας να με κυνηγήσει κάθε φορά που καταστρέφω το σώμα μου. Για το κουκ-τάι, η ώρα δεχθεί στο χώρο. Είναι ένα δραματικά διαφορετικό τρόπο να πιστεύεις για την ώρα. Εδώ έχουμε ένας άλλος πραγματικός ανθρώπινος τρίπος. Πιστεύω να σας ρωτήσω πόσοι πέγγοντες είναι εκεί. Πιστεύω ότι γνωρίζω πώς λύψατε αυτό το πρόβλημα, αν το λύψατε, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8. Λύψατε τους, κοιμήσατε τους με έναν αριθμό, και το τελευταίο αριθμό που είπατε ήταν το αριθμό των πέγγοντες. Αυτό είναι ένα λίγο τρίπο που έκανατε να χρησιμοποιείτε ως παιδιά. Ξέρατε την αριθμή και ξέρετε πώς να την χρησιμοποιείτε. Ένα λίγο λιγουριστικό τρόπο. Κάποιες λιγούρες δεν κάνουν αυτό, είναι λιγούρες που δεν έχουν έναν λόγο σαν 7 ή έναν λόγο σαν 8. Και, στην πραγματικότητα, οι άνθρωποι που μιλούν σε αυτά τα λιγούρια δεν πρόκειται, και έχουν δύσκολο να κρατήσουν ακριβώς τα ιδιαίτερα πληροφορίες. Για παράδειγμα, αν σας ρωτήσω να συμμετείξετε αυτό το αριθμό των πέγγοντες με το ίδιο αριθμό των πέγγοντες, θα μπορείτε να το κάνετε χρησιμοποιώντας, αλλά οι άνθρωποι που δεν έχουν αυτόν τον λιγουριστικό τρόπο δεν μπορούν να το κάνουν. Κάποιες λιγούρες έχουν πολλά λόγια για τα λόγια, κάποιες έχουν μόνο μερικές λόγια, λευκή και σκληρή, και οι λιγούρες διαφορεύονται όπου βάζουν σχέσεις μεταξύ των λόγων. Για παράδειγμα, στο αγγλικό υπάρχουν λόγια για το λευκό, που ανοίγουν όλα τα λόγια που μπορείτε να δείτε στο σκρήμ, αλλά στο ρωσσικό δεν υπάρχουν μόνο λόγια, αλλιώς οι ρωσσικοί έχουν να διαφορεύονται μεταξύ λευκού, γλυμβού, και σκληρή λευκή, σκληρή. Οι ρωσσικοί έχουν μια ζωή εμπειρίας στην λεγότητα να διαφορεύονται αυτά τα δύο λόγια. Όταν δοκιμάζουμε την ικανότητα των ανθρώπων να διαφορετικά διαβάζουν αυτά τα λόγια, βλέπουμε ότι οι ρωσσικοί είναι πιο γρήγοροι από αυτήν την λιγουριστική σχέση. Οι ρωσσικοί έχουν ευρύθυνση για να μπορούν να διαφορετικά διαβάζουν αυτά τα λευκά. Ποιες είναι οι ρωσσικοί σε αυτήν την ικανότητα? Ποιες είναι οι ρωσσικοί σε αυτήν την ικανότητα? Ποιες είναι οι ρωσσικοί σε αυτήν την ικανότητα? Ποιες είναι οι ρωσσικοί σε αυτήν την ικανότητα? Ποιες είναι οι ρωσσικοί σε αυτήν την ικανότητα? Αυτά τα λευκά σχέσουν να απελνούν. Και όταν εξαιρετικά μεταξύ χώρων γιατί τίποτα δεν είναι κατηγορικά αλλάξευμένο. Οι λαγωίες έχουν όλες τις διάφορες δραστηριότητες. Αυτή είναι μια από τις αγαπημένες μου. Πολλές λαγωίες έχουν γραμματικό γένδρο. Κάθε γραμματικό γένδρο δημιουργεί ένα γένδρο, συχνά μασχολικό ή φεμινό. Και οι γένδρες διαφορεύονται σε διάφορες λαγωίες. Για παράδειγμα, το ήχο είναι φεμινό στη Γερμανία, αλλά μασχολικό στη Ισπανία. Οι γένδρες διαφορεύονται σε διάφορες δραστηριότητες. Αυτή είναι μια από τις αγαπημένες μου. Κάθε γραμματικό γένδρο δημιουργεί ένα γένδρο, συχνά μασχολικό ή φεμινό στη Γερμανία, αλλά μασχολικό στη Ισπανία. Οι γένδρες διαφορεύονται σε διάφορες λαγωίες. Και οι γένδρες διαφορεύονται σε διάφορες λαγωίες. Αυτή είναι μια από τις αγαπημένες μου. Κάθε γραμματικό γένδρο δημιουργεί ένα γένδρο, συχνά μασχολικό στη Ισπανία. Οι γερμανικοί γένδροι πιστεύουν ότι οι γένδροι είναι όμορφοι, ευκαιρικοί, στερεο γερμανικοί γένδροι πιστεύουν ότι eles são fortes ou longos, estas palavras masculinas. Οι γερμανικοί γένδροι πιστεύουν ότι οι γένδροι είναι όμορφοι, ευκαιρικοί, στερεοί γένδροι πιστεύουν ότι eles são fortes ou longos, ευκαιρικοί γένδροι πιστεύουν ότι eles são fortes ou longos, ευκαιρικοί γένδροι πιστεύουν ότι eles são fortes ou longos, ευκαιρικοί γένδροι πιστεύουν ότι eles são fortes ou longos, ευκαιρικοί γένδροι πιστεύουν ότι eles são fortes ou longos, ευκαιρικοί γένδροι πιστεύουν ότι οι γένδροι είναι όμορφοι, ευκαιρικοί γένδροι πιστεύουν ότι οι γένδροι είναι όμορφοι, ευκαιρικοί γένδροι πιστεύουν ότι οι γένδροι είναι όμορφοι, ευκαιρικοί γένδροι πιστεύουν ότι οι γένδροι είναι όμορφοι, ευκαιρικοί γένδροι πιστεύουν ότι οι γένδροι είναι όμορφοι, ευκαιρικοί γένδροι πιστεύουν ότι οι γένδροι είναι όμορφοι, ευκαιρικοί γένδροι πιστεύουν ότι οι γένδροι είναι όμορφοι, ευκαιρικοί γένδροι πιστεύουν ότι οι γένδροι είναι όμορφοι, ευκαιρικοί γένδροι πιστεύουν ότι οι γένδροι είναι όμορφοι, ευκαιρικοί γένδροι πιστεύουν ότι οι γένδροι είναι όμορφοι,