Διάλεξη 9 / H κατηγοριοποίηση διαδραστικών έργων τέχνης και τα διαφορετικά είδη διάδρασης.
H κατηγοριοποίηση διαδραστικών έργων τέχνης και τα διαφορετικά είδη διάδρασης.: Λοιπόν ωραία θα δούμε τώρα την κατηγοριοποίηση των διαδραστικών έργων τέχνης που βασίζεται ταυτοποιείται που έχει δημοσιευθεί και υπάρχει και στη σελίδα του οίκος το οποίο ζητάμε αυτή κατηγοριοποίηση είμαστε και θα είμασ...
Κύριος δημιουργός: | |
---|---|
Γλώσσα: | el |
Φορέας: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων |
Μορφή: | Video |
Είδος: | Ανοικτά μαθήματα |
Συλλογή: | ΠΛΑΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ / ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ |
Ημερομηνία έκδοσης: |
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
2015
|
Θέματα: | |
Άδεια Χρήσης: | Αναφορά-Μη-Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγο Έργο |
Διαθέσιμο Online: | http://delos.uoi.gr/opendelos/videolecture/show?rid=7a3ecdf9 |
H κατηγοριοποίηση διαδραστικών έργων τέχνης και τα διαφορετικά είδη διάδρασης.: Λοιπόν ωραία θα δούμε τώρα την κατηγοριοποίηση των διαδραστικών έργων τέχνης που βασίζεται ταυτοποιείται που έχει δημοσιευθεί και υπάρχει και στη σελίδα του οίκος το οποίο ζητάμε αυτή κατηγοριοποίηση είμαστε και θα είμαστε σε πολύ να μάθουμε ποια είναι γενικά κατηγορεί ότι εις ημάς διαφέρει με ενδιαφέρει περισσότερο να δούμε κατηγοριοποίηση με στόχου εμείς μέσω της κατηγοριοποίησης να διαπιστώσουμε τρεις διαφορετικούς τρόπους με τους οποίους μπορούμε να έχουμε αλληλεπίδραση σε ένα έργο τέχνης έτσι λοιπόν τώρα γενικότερα ξεκινώντας εδώ να πούμε ότι όταν παρουσιάζονται πλαίσιο κατηγοριοποίησης έργων τέχνης γενικά θέλει κριτικάρουν από πολλούς γιατί είναι σαν να του βάλει σε κάποιον καλλιτέχνη και να τον περιορίζει ως προς τη δημιουργικότητα παρόλα αυτά όμως θα μπορούσε φυσικά κάποιος καλλιτέχνης τα αγνοεί πλήρως οποιαδήποτε πλαίσιο κατηγοριοποίησης σε αυτό βοηθάει η κατηγοριοποίηση είναι φυσικά όταν κάποιος ιστορικός τέχνης επιμελητής μιας έκθεσης που θέλει να κάνει την κατηγοριοποίηση και αυτό που είπα και πριν είναι να βοηθήσει και εμάς ότι είναι να εντοπίσουμε αυτό που ονομάζουμε το κοινό λεξικό κοινό λεξικό δηλαδή μέσω της κατηγοριοποίησης αντί να περιγράφεις γενικά και αόριστα κάποια πράγματα χρήσιμα βάζεις λίγο το συγκεντρώνουν όλο αυτό το πράγμα και το εντάσσει χρησιμοποιεί συγκεκριμένες λέξεις οι οποίες ορίζουν κάτι πολύ συγκεκριμένο και δεν το ορίζει καθένας όπως να'ναι τάξη λίγο το κάνεις και συγκεκριμένο και φυσικά αυτό που μας ενδιαφέρει εμάς ακόμα περισσότερο σήμερα τουλάχιστον είναι να χαρτογραφήσουν με το πεδίο το πεδίο των διαδραστικών έργων τέχνης έτσι κοινό γενικά όπως έχουμε ήδη αναφέρει για ασφαλή ελαστικά έργα τέχνης τι κάνουμε έχουμε κάποια δεδομένα εισόδου εδώ πέρυσι στην κλινική κατά και περνάνε ας πούμε από ένα κουτί επεξεργασίας το process προς το παρόν δεν μας ενδιαφέρει τι είδους επεξεργασία θα γίνει ακριβώς αλλά σίγουρα απόφοιτοι επεξεργασία θα προκύψουν κάποια δεδομένα εξόδου του άτλαντα τα βλέπουμε εκεί αξίζει αυτή διαδικασία της επίδρασης θα πρέπει σίγουρα τα δεδομένα εισόδου μετά τα πράγματα επεξεργαστώ έτσι και εδώ στο από κάτω δείχνουν ακριβώς την διαδικασία δηλαδή έχουμε είσοδο οπότε έχουμε δύο εισόδους όμως όπου οι δύο είσοδοι είναι η διαδικασία ουσιαστικά Transformation σημαίνει μετασχηματισμός διαδικασία μετασχηματισμού βλάβη κάποιων δεδομένων σε ένα καλλιτεχνικό έργο όπου εδώ έχουμε δύο εισόδους έχουμε το περιεχόμενο το οποίο αυτό θα ορίζεται ουσιαστικά από τον καλλιτέχνη ποιο θα είναι το περιεχόμενο του έργου τέχνης και θα έχουμε δεύτερον δεδομένου ότι το κόμμα του επιδιώκει το οποίο σημαίνει συμμετοχή είτε από κοινού είτε οτιδήποτε παίρνω θα μπορούσε να είναι ακόμα και αν είσαι καλλιτέχνης τότε θα το δούμε πιο αναλυτικά στη συνέχεια άρα ναι ναι ναι φυσικά εδώ μόνο οτι θα το δούμε θα ορίσουμε πιο συγκεκριμένα στη συνέχεια τι είναι το κοντέρ το περιεχόμενο δηλαδή και κοινή συμμετοχή το concept και θα μπορούσαμε έτσι πολλοί οι γενικά να πούμε ότι διαχωρίζουμε κάποιο περιεχόμενο που είναι στατικό δεν μεταβάλλεται γιατί όταν οποιοσδήποτε σχεδιάζει μια ιδέα που είναι ένα λυπηρό στο έργο τέχνης θα έχει ένα συγκεκριμένο θέμα περιεχόμενο μετά κάτι από αυτά θα είναι τα μορφώνεται θα μεταλλάσσεται σε κάτι άλλο ανάλογα με την αλληλεπίδραση άρα εδώ το διαχωρίζουμε σάββατα δύο διαφορετικά κομμάτια και ότι αυτά τα δύο μαζί επεξεργάζονται και μετασχηματίζονται στο τελικό αποτέλεσμα που είναι το καλλιτεχνικό αποτέλεσμα του διαδραστικού έργου τέχνης τώρα στην συγκεκριμένη μελέτη λέει και κατηγοριοποίηση που προφανώς να πω εδώ ότι φυσικά δεν είναι η μοναδική προσπάθεια κατηγοριοποίησης έργων διαδραστικών που υπάρχει απλά εμείς διαλέξαμε την συγκεκριμένη μελέτη γιατί είναι αρκετά γενικοί και ευρεία οπότε δεν επικεντρωνόμαστε σε καθυστερημένο κοινή και πολύ πρόσφατη άρα έχει συμπεριλάβει και ενισχύθηκε σύγχρονες εδώ λοιπόν για να κάνει αυτή την κατηγοριοποίηση στον έργο τέχνης ορίστε κάποιες κρυμμένες διαστάσεις οι οποίες είναι ήδη πέντε συγκεκριμένες βλέπουμε το η πρώτη διάσταση η οποία θα μπορεί όταν λέμε διάσταση είναι όπως έχουμε αναφέρει αφήγημα μια γραφική παράσταση σουμε τη Σύμη το πιο συνηθισμένο που έχουμε βιολί πάρα πολλές φορές είναι βλέπω έναν άξονα οριζόντιο κάθεται και βλέπει μια γραμμή έτσι ίδια Στασινός με η διαφορά διαφορετικούς άξονες χωρίζονται σε κάθε τους έτσι όπου έχω διαφορετικές τιμές άρα λέγοντας ότι αυτά τα πέντε είναι οι διαστάσεις θα δούμε στη συνέχεια ότι για κάθε διάσταση που ορίσαμε θα μπορούμε να βάλουμε και μια διαφορετική τιμή αξίζει αυτό το ονομάζουν διάσταση η πρώτη διάσταση την ονόμασε όσο παροχή περιεχομένου και ενώ όλοι με αυτό το παρέχει περιεχόμενο αυτοί που παράγουν την πρώτη ύλη που υποβάλλεται σε επεξεργασία από το αντιδραστικό σύστημα δηλαδή τους δεδομένα εδώ τάξη το δεύτερο είναι συντελεστές επεξεργασίας εδώ κάνει μια ακόμα διαφοροποίηση της εισόδου σε ένα διαδραστικό σύστημα σε παρόχους περιεχομένου και συντελεστές επεξεργασίας όπου θα μπορούσε κάποιος να πει ότι είναι το ίδιο όμως εδώ έχει διαχωρίσει γιατί κάποια δεδομένα εισόδου μπορεί επηρεάζουν με έναν συγκεκριμένο τρόπο τη διαδικασία της επεξεργασίας τότε θα το αναλύσουμε θα το εξηγήσουμε πιο αναλυτικά στη συνέχεια αλλά εδώ ουσιαστικά η ισοπέδωση είναι τα δύο πρώτα δηλαδή υπάρχει τρεχούμενο συντελεστές επεξεργασίας απλά αυτό διαχωρίζεται με πιο τρόπο γιατί θα δούμε δείξαμε πριν ότι επεξεργασία ένα είναι ένα κουτί το οποίο εμείς δεν ξέρουμε τι γίνεται εκεί μέσα τάξη η διαφοροποίηση αυτή γίνεται εννοώντας εάν οι πάροχοι περιεχομένου καθορίζουν είναι είσοδος επεξεργάζονται επεξεργάζεται όμως με έναν πολύ συγκεκριμένο τρόπο το οποίο έχει ορίσει ως δημιουργός αυτού του έργου και βγαίνει ένα αποτέλεσμα με βάση τα δεδομένα η επεξεργασία όμως που γίνεται πάνω στα δεδομένα εισόδου είναι συγκεκριμένη taxi συντονιστές επεξεργασίας είναι τα δεδομένα εισόδου τα οποία εταιρε επηρεάζουν με ποιον τρόπο επεξεργάζονται τα στοιχεία εισόδου λέει σας θέλουμε μαζί θα αναφέρω στη συνέχεια ένα παράδειγμα έχουμε και τη δυναμική της επεξεργασίας όπου εδώ αναφέρεται στο ΑΕΠ εάν η διαδικασία αυτή της επεξεργασίας είναι σταθερή η όχι και και μεταβάλλεται με ποιο τρόπο ουσιαστικά ας πούμε ότι αν είχαμε εδώ ένα κάμερα του οποίο η οποία προσλαμβάνει είναι εκείνες οι δικοί μου εντάξει δεν παίρνει τη θέση μου αν βρίσκομαι ξέρω γω μουσική άφεση αριστερα η δεξιά του χώρου και ας υποθέσουμε τώρα ότι διαδικασία της επεξεργασίας είναι ότι εγώ παίρνω σε ποια θέση βρίσκομαι παίρνουν τη θέση αυτή κάνω μια πολύ απλή λογική διαδικασία έτσι ώστε το αποτέλεσμα υπάρχει διάστημα προβάλλω μετά σε μια οθόνη κάποιο σχήμα ας πούμε έναν κύκλο ακριβώς τη θέση στην οποία ανιχνεύτηκε η κίνησή μου τάξη ας υποθέσουμε ένα τέτοιο σενάριο πολύ απλό παρόχους περιεχομένου θα είναι επίθεση δική μου το οποίο τηρεί μια κάμερα τάξη οι ένα αισθητήρας απόστασης αισθητήρας κίνησης ο συντελεστής επεξεργασίας θα ήταν κάτι διαφορετικό εγώ είπα εδώ κάτι έναν πολύ συγκεκριμένο τρόπο τις εργασίες ότι εκεί που βρίσκω να υπάρχει ένα άνθρωπος στην ίδια ακριβώς θέση αλλά προβάλω στο πίσω μέρος τους σε έναν κύκλο αξία αυτή είναι η επεξεργασία που γίνεται εγώ δεν έχω ορίσει συγκεκριμένη μου επηρεάζει τίποτα τόπος επεξεργάζεται αυτό το δεδομένο που είναι θέση μου το μόνο που αλλάζει είναι η θέση στην οποία βρίσκομαι εγώ και αντιλαμβάνεται εισιτηρίων τάξη τόπος επεξεργάζεται ύφεση κατάλαβε έχω έχουμε έναν αισθητήρα ο οποίος αυτό που κάνει είναι να βρίσκει σε ποια θέση βρίσκομαι εγώ μ.μ. μπροστά του παίξε αυτό μετράει μόνο τίποτα άλλο την θέση στην οποία βρίσκομαι τις θαμμένες της δίνει στη μονάδα επεξεργασίας μονάδα επεξεργασίας το μόνο που κάνει είναι να παίρνει τη δική μου τη θέση και να αλλάζει μόνο το ότι θα προβάλει στην ίδια θέση την οριζόντια εδώ που βρίσκομαι εγώ έναν κύκλο αλλά ας πούμε στον τοίχο θα χωρίς να προβάλλω εγώ στο πίσω μέρος τους σχεδιασμός αν είχα βάλει ένα καθρέφτη εγώ εδώ έτσι το οποίο επανήλθε στη δική μου και σε όποια θέση βρίσκομαι εγώ στην απέναντι πλευρά τόπου της αίθουσας καζανάκι κλοιό αυτού ήδη ο καθρέφτης ας πούμε αυτό κάνω καθρέφτης των μηρών είναι η διαδικασία της επεξεργασίας έτσι οι σάββας είναι η θέση η δική μου διέξοδος είναι η θέση στην οποία έβγαλε καθρέφτης να βγει ο κύκλος τοπίο δεν έχουν πραγματικό καθρέφτη δεν έχει ακριβώς το ίδιο δείχνει ένα άλλο αντικείμενο πράξη ο πάροχος περιεχομένου στο συγκεκριμένο παράδειγμα είναι η στο διαμόρφωση δικής μου εντάξει O συντελεστής επεξεργασίας 1000 όχι δεν είναι αυτό συνελήφθη επειδή Ασίας εγώ δεν έχω κάποια είσοδο η οποία να είναι συντελεστής επεξεργασίας στη συγκεκριμένη περίπτωση στο κείμενο απλό παράδειγμα γιατί γιατί δεν τροποποιείται με κάποιο τρόπο η διαδικασία της επεξεργασίας από κάποια άλλη μέτρηση που παίρνουμε τάξη άρα συζητούμενο απλό παράδειγμα δεν χρησιμοποιώ κάποια πηγή εισόδου ως συντελεστή επεξεργασίας τάξη και δεν υπάρχει η δυναμική της σύνθεσης είναι στατική δεν αλλάζει υπεξαίρεση και δεν επηρεάζεται η επεξεργασία από κάποια είσοδο έχω μόνο των παρόχων περιεχομένου που μου δίνει τη δική της θέση τάξη τώρα μετά τα άλλα δύο που έχει ορίσει είναι τα κανάλια εισόδου και εξόδου δηλαδή με ποιο τρόπο ο πάροχος περιεχομένου και εάν υπάρχουν συντελεστές επεξεργασίας δίνουν την είσοδό τους στο διαδραστικό σύστημα και αντίστοιχα μέσω κάποιων καναλιών τονίζοντας το σύστημα παράγει την έξοδο που θα με καναλιών θα δούμε ακριβώς στη συνέχεια αμέσως μετά το ότι εγώ παίρνω εικόνα το ότι ας πούμε σαν αποτέλεσμα έχω εικόνα σημαίνει ότι το κανάλι εξόδου μου είναι εικόνα δεν είναι ήχος ταξίδι αντίστοιχα είναι τι έχουν σαν κανάλι εισόδου εξόδου και θα δούμε ακριβώς τώρα μπορέσαμε ποιες είναι αυτές οι πέντε διαφορετικές διαστάσεις θα δούμε ακριβώς και εκεί διαφορετικές τιμές μπορούν να πάρουν όχι γιατί αλλιώς θα κάνω κατηγοριοποίηση τους έχουμε προσδιορίσει τώρα θα δούμε ακριβώς έντονα εάν για να περιγράψει το διαδραστικό σύστημα λέει ότι θα χρησιμοποιήσει ύλης την έννοια μιας μαθηματικές σχέσεις όψη ίσον ευτυχία είναι μια μαθηματική σχέση φωνάζουμε θυμάστε τον μαζικά δεν είναι είναι κάτι πολύ γενικό δεν μαθηματικά ακριβώς το να γνώμονα την σημειολογία των μαθηματικών γιατί έτσι όπως είναι γραμμένο το έχει σαφή τη μαθηματική σχέση είναι είναι όνομα είναι όραμα πιο δεινών όχι ούτε ψυχή του έχει συμβολίζει εδώ μια συνάρτηση μια συνάρτηση η οποία όμως συνάρτηση έχει σαν είσοδο κάτι το οποίο ονόμασαν έχει οτιδήποτε μπορεί να έχει πολλές τιμές όχι αυτό αυτό που έχει σημασία είναι ότι ήδη υπάρχει μια είσοδο σχέση η οποία επεξεργάζεται με κάποιο τρόπο με ποιο τρόπο όπως ορίζει ακριβώς συνάρτηση η οποία έχει όνομα επτά έτσι και μου δίνει ένα αποτέλεσμα που είναι η εξίσωση ταξίδι ακριβώς αυτό είπαμε ότι είναι ένα φανταστικό σύστημα έχω ένα είσοδο την οποία την επεξεργασμένη με κάποιο τρόπο το λέμε γενικά δεν μιλάμε για συγκεκριμένη επεξεργασία και μου δίνει ένα αποτέλεσμα μια έξοδο έτσι και εδώ αυτό που λέγαμε πριν για το διαχωρισμό μεταξύ των παρόχων περιεχομένου και των συντελεστών επεξεργασίας στην πραγματικότητα το διαδραστικό σύστημα έχει δύο εισόδους το περιεχόμενο και τις παραμέτρους δηλαδή όταν λέμε παράμετρος έτσι η έννοια της παραμέτρου ας πούμε στα μαθηματικά 53 θα δούμε το χώρα περί για να το εξηγήσω αυτό καλύτερα έγραψε έξι ας υποθέσουμε τώρα εδώ είπα πριν ότι έχω ένα μαθηματική σχέση αυτή εξελίσσονται ευτυχή όπου Φιλίνη σάββας ταξιδεύουν έχει είναι μια συνάρτηση η σχέση όπως θες πες το η οποία περιγράφει με ποιον τρόπο επεξεργάζεται η είσοδος όχι για να μου προκύψει αποτέλεσμα ψυχή παίξε αν γράψω μια πάρα πολύ απλή μαθηματική εξίσωση σχέσεων 5Χ σύνταξη πρώην υπέρ τι να Δείτε αυτή υπόθεση ότι εγώ δεν λέω ότι το όχι είναι παραμένει είσοδος μου το ψ θα ανοίξει το μάθημα της λόγω ότι το όχι σαν δεν τιμή για το 1009 διεξόδου μπάρες 15 Τάσσου λέω όχι είναι δύο θα πάρεις ανέξοδο 22 510 ίππους βρε εδώ λοιπόν ο διαχωρισμός που κάνουμε εδώ εδώ λοιπόν κάναμε διαχωρισμό ανάμεσα στο περίεργο λέμε τέχνη έχει δύο εισόδους το οποίο ονομάζουμε περιεχόμενο και παράμετροι το περιεχόμενο μετασχηματίζεται σε συνάντηση εργασίας οι παράμετροι αλλάζουν τη συμπεριφορά τη συνάντηση με τις εργασίες τοχοι τι είναι χύνει το περιεχόμενο θα στο εξηγήσω τώρα αμέσως τύπων ξαναλέω έχουμε δύο εισόδους το περιεχόμενο το οποίο μετασχηματίζεται τη συνάντηση εργασίας πράξετε και τις παραμέτρους που αλλάζουν τη συμπεριφορά τη συνάρτηση της εργασίας για να δούμε λοιπόν το 2005 όχι το 205 σε αυτή την εξίσωση υπέγραψαν είναι οι παράμετροι δύο και πέντε και εδώ σ'αυτή την εξής υπέγραψαν το 510 πρόσεξε τώρα θα μπορούσαν αυτό το πράγμα πλαστογραφημένα λίγο πιο γενικό τρόπο το Σάββατο 19 τη μπράβο αυτό ακριβώς σωστά εδώ λοιπόν χρησιμοποιούν την ιδεολογία των μαθηματικών μόνο γιατί τα μαθηματικά είναι πολύ σαφώς προσδιορισμένα σε αντίθεση με ένα έργο τέχνης έτσι αλλά εμείς είδαμε τώρα θέλει με κάθε τρόπο κάπως να κατηγοριοποιήσει και να βάλουμε ένα πλαίσιο τα έργα τέχνης αξιοποιούμε σαν έννοια μια μαθηματική συνάντηση εδώ συνάρτηση ουσιαστικά είναι είναι ότι δυσανασχετεί που θα παίρνεις θα πολλαπλασιάζεται με κάποιοι το α το οποίο όμως μπορεί κάποια στιγμή να είναι δύο μπορεί κάποια στιγμή να πέντε η οτιδήποτε άλλο και πρόσθεσε επίσης κενά β το οποίο μπορεί να είναι πράξη άρα εδώ λοιπόν όταν λέει το περιεχόμενο μετασχηματίζεται συνεργασίας του περιεχομένου όχι να διαλύσει τα πάντα στη θέση μου ότι είναι ενταγμένη ότι στον οριζόντιο άξονα είναι ας πούμε 10 εκατοστά δυνατό όχι το ότι ήτο μετασχηματίζεται συνάρτηση της Ασίας στο απλό παράδειγμα swaps εγώ ότι πρέπει αυτή της ταγμένοι να πολλαπλασιάσουμε κάτι και μετά τις προσθέσεις και έναν αριθμό το μετείχα πολλαπλασιαστής και ποιον αριθμό θα προσθέσει μετά είναι παράμετρος εντάξει εντολή λοιπόν αυτό που λέγαμε πριν ότι μπορεί ένα είσοδος μου να είναι περιεχόμενο και ένα άλλη είσοδο μου να είναι οι παράμετροι θα μπορούσε λοιπόν να μην πω ότι θα έχω πάντα την ίδια παράμετρο ότι πολλαπλασιάζουμε πέντε και προς το 10 αλλά ότι με το ότι θα πολλαπλασιάσει και τότε θα προσθέσω εξαρτάται από ένα άλλη είσοδο στο σύστημά μου ταξίδι γι' αυτό ονομάστηκε συνελήφθησαν εξαιτίας των ονομασιών μάλλον συντελεστή επεξεργασίας άρα γιατί κάνει τον διαχωρισμό των εισόδων γιατί διαχωρίζοντας τον παρόχου περιεχομένου πεζή εκδοχή με τους συντελεστές επεξεργασίας στις μεταβλητές μας τις παραμέτρους μας συγγνώμη με αυτόν τον τρόπο διακρίνουμε στο ΤΕΙ θα θεωρεί ο καλλιτέχνης που σχεδίασε αυτό το διαστημικό εργοστάσιο ως πρώτη ύλη το οποίο θα υποβάλλει σε κάποια επεξεργασία και σε αυτό που θεωρεί παράμετροι το οποίο θα αλλάξει τη συμπεριφορά του οι διαδικασίες επεξεργασίας άρα ας πούμε στο παράδειγμα της έλεγα πριν οδύνη έχω έναν αισθητήρα όποιος μετράει εγώ ας υποθέσουμε τώρα θα κινούμαι μόνο οριζόντια από τη μια άκρη σας στην άλλη ο ζώδια μόνο έτσι άρα δεν μετακινούμε μπροστά πίσω αλλά έτσι και κάνοντας εργασία θέσεις θέσεις που αντιλήφθηκε για να προβάλω στιγμή διάθεση την οριζόντια γιατί εγώ τώρα είμαι εδώ ακριβώς εδώ άμα πάρω μια γραμμή ευθεία μέχρι το τέρμα το πίσω μέρος που σας εκεί θα προβάλει ένα κύκλο μπαξέ εγώ έτσι όπως το είπα είπα πριν ότι δεν έχω συντελεστή επεξεργασίας έτσι η τέτοιοι γιατί ήταν το μόνο περιεχόμενο όποιος σήμερα παράδειγμα το περιεχόμενο είναι ύφεση δική μου τάξη η διαδικασία της επεξεργασίας την περιέγραψα με σαφή τρόπο δηλαδή ότι ακριβώς απέναντί μου θα βρεθεί ένα κύκλος πράξη τώρα αυτό δεν αλλάζει τον θα εμφανισθεί κάτι άλλο ήδη είχαν αυτό δεν μεταβάλλεται ποτέ είπα εγώ συγκεκριμένα πράγματα άραγε το συμβάν δεν έχει τελεστεί επεξεργασίας αν σου πω τώρα ότι το ίδιο πράγμα αντιλαμβάνεται δική μου τη θέση και θα προβάλλει πάλι παίρνοντας μια ευθεία γραμμή από μένα στόουν πίσω τοίχο της αίθουσας αλλά θα προβάλει απαραίτητα έναν κύκλο θα μπορεί να προβάλλει η κύκλο η τετράχρονη τρίγωνο αυτό θα πρέπει να ορίσουν λοιπόν πώς θα αποφασίζει για το αν θα προβάλει κύκλο τρίγωνα τετράγωνα αυτό είναι μίλησε με ξηρασίες άρα λοιπόν εγώ αν γνώριζα μια δεύτερη είσοδο η οποία θα καθορίζει τι θα εμφανιστεί κι επηρεάζουν τον τρόπο με τον οποίο αντί επεξεργάζεται την βασική είσοδο την πρώτη του πολιτική θέση κατάλαβες διάφορα πουρέ και απλά λέει εδώ πέρα ότι αυτή η μαθηματική σχέση που είχαμε πριν το ξύδι ίσον επτά όχι πώς θα μπορούσα να το ξαναγράψουμε πιο αναλυτικά ως όχι συγγενικά ότι το πάρτι ειδικά από το τελικό καλλιτεχνικό αποτέλεσμα ότι θα είναι συνάντησή μου είναι μετασχηματισμός όπως τον όρισε αυτόν ο οποίος εξαρτάται από το περιεχόμενο το κοντέρ τόπων και τοπίων δηλαδή αυτό που έγραψα τώρα σαν μαθηματική σχέση είναι αυτό το σχήμα το δεύτερο το καθαρό πέτυχε και αυτός είναι τελικά του διαχωρισμός που έκανε στην είσοδο του συστήματος πόρους που καλείται να καθαρίσει αυτό αν θα υπάρχει και τι θα είναι περιεχόμενο της θα είναι συντελεστές από την εργασία αυτό καναδό σχεδιασμό καλλιτέχνη θα δωρίσει εντάξει Γι' αυτό το λόγο είπα θέλω να δούμε αυτό το πλαίσιο κατηγοριοποίησης γιατί για τη δική σας εργασία θα πρέπει να σχεδιάζεται ένα έργο τέχνης αν αυτό είναι διαδραστικό θα πρέπει να το σκεφτείτε λίγο πιο λεπτομερώς και αναλυτικά για το πώς ακριβώς λειτουργεί γι αυτό ήθελα με αφορμή αυτό να δείξουμε και τον διαχωρισμό ότι δεν χρειάζεται όλα να τα κοινά δάνειο ως περιεχομένου μπορεί κάτι να λειτουργήσει περιεχομένου κάτι άλλο σας τελευταία επεξεργασία έτσι και εδώ θα δούμε τώρα αναφέραμε ήδη ότι θα έχουμε πέντε διαστάσεις έτσι ένα από τον πίνακα βλέπουμε για κάθε διάσταση τον ορισμό της και μετά στο label στις ετικέτες το μεσημέρι της διαφορετικής τιμές που θα μπορώ να δώσω σε κάθε διάσταση δηλαδή ας δούμε το πρώτο κοντά provider ευθύνη υπάρχει περιεχόμενο έτσι που είναι η είσοδος οι τιμές θα μπορούσαν να δώσουν σε αυτό για να περιγράψω ένα διαδραστικό έργο τέχνης ένα θα πω ότι αυτό έχει σαν παρόχου περιεχομένου τη άρτης ο Γκένσερ Anytime αυτός όρισε αυτές τις τρεις διαφορετικές τιμές οι οποίες είναι πολύ γενικές βέβαια αλλά όμως κανένα πολύ σημαντικό διαχωρισμό γιατί το RTC ορίζει ότι ο πάροχος περιεχομένου είναι αυτός όποιος σχεδίασε το διαδραστικό σύστημα είτε είναι ένα καλλιτέχνης είτε μια ομάδα ολόκληρη καλλιτεχνών OTS αναφέρεται στο που στους ανθρώπους οι οποίοι όμως ενεργά και συνειδητά δίνουν είσοδο στο σύστημα όπως παράδειγμα η πάγο που μετακινούνται έτσι και μετά έχουμε πέντε την περίπτωση του Environment δηλαδή να υπάρχει παθητική μη συνειδητή παρουσίας στο σύστημα το οποίο θα μπορούσε να είναι άνθρωπος και να τον βάλουμε στο Environment εάν η είσοδος στο σύστημά του δεν είναι ενεργοί δηλαδή έχω χωρίς να το ξέρω και δε το κάνουν σκόπιμα επηρεάζουν ένα έργο τέχνης θα μπορέσουν να το ας πούμε ένα διαδραστικό έργο τέχνης για παράδειγμα σε έναν δημόσιο χώρο λέω έχω την βάζω σε μια πλατεία φυσικά περνάει τυχαία κόσμους και θέλουν να παίρνουν τη θέση τους πάνω στην πλατεία τάξη και μετά ας υποθεσουμε οτι εγώ αυτό το πράγμα τη θέση δηλαδή των ανθρώπων περνάνε πτυχία θα χρησιμοποιήσουν για να μην στο να καθορίσει το A1 ένα Visual οτιδήποτε και αν είναι αυτό δεν έχει σημασία αυτό που έχει σημασία είναι ότι πέρα από πλοία παίρνω τυχαίους που περνάνε και τα οποία μπορεί κανείς να μην έχουν κινητοποιήσει ότι εγώ εκείνη τη στιγμή προβάλλω με βάση τη θέση τους αλλά σώο ένα Visual ευελιξία για παράδειγμα ένα μια κατάσταση είχε γίνει αν θυμάστε σας αγαπήσει ένα τεράστιο κτίριο που όλοι πρόσοψη του είχε γίνει μελέτες με είχε βάλει μια κάμερα μέτρο ρε εκεί πέρα αλλιώς την ώρα έμπαινε στο μετρό δεν είναι Έβλεπε την αλληλεπίδραση και να μπορούσε να κάνει δεξιά αριστερά για να δείτε την αλλαγή στο hair κι αυτό το βάζω ότι ήτανε κι εμείς συνειδητή συμμετοχή τους εγώ εντάξει διότι έχω απέναντί μου και βλέπω πια άρα μπορώ μπράβο επίσης στον αέρα με αυτόνομα στη έτσι χαρούμενοι θα μπορούσες να βάλεις εκεί και δημήτρης παίρνεις από το περιβάλλον βάζω εγώ απέξω με αισθητήρα θερμόμετρο και πάρει θερμοκρασία παίρνονται ΧΥΤΑ του αέρα πράξη αυτό είναι ένα πράγμα είναι κάτι το και αυτές τις τρεις ετικέτες στις τρεις διαφορετικές τιμές θα χρησιμοποιήσουμε και για τα δύο είδη περιεχομένου και για το για τους παρόχους περιεχομένου και για τους συντελεστές επεξεργασίας άλλαξε και θα εξηγήσω περισσότερο τις τρεις διαφορετικές αυτές τιμές για κάθε περίπτωση και θα δούμε μετά και τις άλλες τρεις διαστάσεις εδώ λοιπόν ας πάρουμε πρώτα την περίπτωση των παρόχων περιεχομένου όπου όμως δε μπορεί να είναι ιδιότητες καλλιτέχνης το κοινό μπροστά από το έργο το περιβάλλον τρεις ημέρες λοιπόν εδώ λοιπόν είδαμε όταν παμπάλαιο δώσαν τίμησε αυτή τη διάσταση artists θα μπορούμε να βάλουμε δεδομένα που δίνει ο ίδιος καλλιτέχνης στον νου στο διαδραστικό σύστημα πριν καν το έκθεση τάξη θα μπορούσε εδώ λοιπόν να βάλω όπως είχαμε αναφέρει σε ένα μάθημα της τα δεδομένα δεν είχαμε αναφέρει σαν παράδειγμα ότι μπορώ να πάρω εγώ εντείνουν να πάρω το DNA που έχουν κάνει κάποια ερευνητική ομάδα που μελετούν το ανθρώπινο DNA και έχουν συλλέξει δεδομένα για το ανθρώπινο DNA πάροχο αυτά τα δεδομένα και τα χρησιμοποίησε σε ένα έργο τέχνης αυτό είναι περιεχομένου το οποίο βάζουμε εγώ σαν είσοδο στο σύστημα εγώ καλλιτέχνης που σχεδιάζω το σύστημα έτσι νεύτωνα τρέχει με κάθε τρόπο έτσι μπράβο ακριβώς άρα λοιπόν αναφερόμαστε σε δεδομένα σταθερά όχι πραγματικού χρόνου δεν εξαρτώνται από το που έχω τοποθετήσει εγώ το συγκεκριμένο διαδραστικό έργο τέχνης η ώρα είναι έτσι δεν μεταβάλλονται αφυδατωμένο τα έχω συλλέξει εγώ η έφοδος σαν είσοδο στο σύστημα θα μπορούσε εδώ να μπει τέρμα το να πάρω τα έτοιμα δεδομένα ας πούμε αυτό που είπαμε το ανθρώπινο DNA θα μπορούσε αυτό που είπα πριν ότι βάζω μια κάμερα σε μια πλατεία έπαιρνε την κίνηση την είχε εκκινήσει ανθρώπων πριν 42 εάν εγώ αυτό το κάνουν σήμερα ας πούμε αν πάρει και έβαλε την κάμερα παρά τις μετρήσεις το πάρω μετάλλιο επεξεργαστών το βίντεο καλό τις θέσεις των τυχερών ανθρώπων πάντως αυτά τα δεδομένα στο σύστημα με το οποίο όμως θα εκθέσω μετά από ένα μήνα κάπου αυτά θα τα ονομάσουμε άρδην στις θα ονομάσουν είναι ούτε παραμένουν το DS εντάξει για τα συλλέξαμε ένα φορά και δεν πήρε ούτε σταματάει να μεταβάλλονται τα δεδομένα έτσι μια πουρέ και παρότι εδώ μπορεί από όλα τα δεδομένα που έχω μαζέψει εγώ η Πειραιά που έχει συλλέξει κάποιος άλλος κάποια αγορά τα χρησιμοποιήσω ακόμα και αν εγώ ορίσω ότι ανάλογα με το αν ισχύει δεν ισχύει πιθανά θα χρησιμοποιώ αυτό το κομμάτι εδώ μένω σε άλλη περιοχή του μου είπε το άλλο κόμμα δεδομένων αντίστοιχα μη δεν υπάρχει εκείνη τη στιγμή να μου τα δίνει το κοινό το περιβάλλον πάλι εντάξει εδώ στο μπαρ της εντάξει και έτσι λοιπόν οι άλλες δύο περιπτώσεις το deal σχεδόν Φανερωμένης θα τις χρησιμοποιήσουν στην περίπτωση που τα δεδομένα το σύστημα τα παίρνει όταν τη στιγμή που το εκθέτω εγώ σε ένα συγκεκριμένο χώρο αυτοβιογραφικό σύστημα και φυσικά τον διαχωρισμό μεταξύ των αντισυμβαλλόμενων για το ποιο απ τα δυο θα βάλω έτσι και είδαμε τώρα ότι θα έχουμε θα μπορούμε να έχουμε σαν είσοδο και συντελεστές επεξεργασίας δηλαδή τις παραμέτρους που θα καθορίσουν την επεξεργασία του περιεχομένου και στην περίπτωση που αυτές τις έχει καθορίσει με συγκεκριμένο τρόπο ο καλλιτέχνης και πολλές αιματοχυσίες στηκαν στο σύστημα παιδί φτάνουν τους συντελεστές της εργασίας καθορίζει πώς λειτουργεί αυτό το σύστημα θα βάλω δήμιοι του Art και ήδη αναφέραμε ότι εάν όμως αυτές τις παραμέτρους δεν τις έχει προκαθορίσει καλλιτέχνης αλλά προέρχονται μέσα από το σύστημα τη στιγμή της έκθεσης στο έτσι θα τις βάλω οντισιόν βαμμένοι ανάλογα πάλι είν' αυτό ενεργό υποθετικό που είπαμε πετυχαίνει και εδώ έχουμε ένα παράδειγμα για να δείξουμε αυτό και έχουν σαν παράδειγμα το over τη διαδικασία που κάνουμε για να ακούσουμε ραδιόφωνο μέσω ίντερνετ έτσι που χρησιμοποιείτο για την αναλογία απομονωτισμό εδώ λοιπόν ορίζει ως μαθηματική συνάρτηση επεξεργασία το λογισμικό μέσω του οποίου ακούμε στο ραδιόφωνο μέσω Internet το πρώτο λογισμικό τι κάνει στην πραγματικότητα με τις όχι ακούω εγώ όχι πως μεταδίδει σταθμός στο ίντερνετ εγώ εγώ χρησιμοποιώ ένα ανοίγω ένα πρόγραμμα και αρχίζουν από τώρα να μειωθούν μέσω ίντερνετ το πρόγραμμα αυτό που κάνει είναι να παίρνει ουσιαστικά ψηφία εσόδων είναι ψηφιακό άρα παίρνει τις ξιφία δυαδικό σύστημα και τα μετατρέπει σε ακουστικά κύματα για να μπορέσει να ακούσω εγώ είσαι πιο ψηλό επίπεδο η περιγραφή έτσι τα ψηφία που επεξεργάζονται για να παραχθούν τα ακουστικά κύματα και να ακούσω εγώ είναι η είσοδός μου θα ψηφίσω όμως μετά δεν θα τα ψηφία εισόδου μπορεί να έχω και κάποια ψηφιακά τα οποία δεν θα μου μεταδίδουν κάποιο συγκεκριμένο ακουστικό σήμα ψηφιακή μορφή αλλά θα μου λένε πώς να επεξεργαστούν τα ψηφία αυτά για να εφαρμόσουμε κάποιο φίλτρο ήχου άρα εδώ το Titan συνελήφθησαν στην Ασία αν μαζί ναι τον ήχο που θα ακούσω δίνω και είσοδο για κάποιο φίλτρο ήχου πρέπει να εφαρμόσω Τσαβαλιά Eco πάνω απ' το ακουστικό σήμα με τόσο ένταση αυτό είναι συναίνεσης ξηρασίας ταξίδι και ερχόμαστε τώρα στη την δυναμική της επεξεργασίας πως όχι τιμές μας είναι τώρα ότι αυτό έχω πάρει την είσοδό μου τις στιγμές μου τις τιμές είσοδο την πρώτη ύλη που είδαμε και τις παραμέτρους είναι τώρα πια είναι συνάρτηση μου στο παράδειγμα προσεκτικά πριν το απλώνουμε την αυθεντική συνάρτηση συνεργασθούμε 5χιλ 10 το οποίο οι συναρτήσεις αστικά ήταν αυτό που έγραψα πριν γενικό τρόπο αλλά θάχει συνειδητά γι συνάρτηση ήταν ότι πολλαπλασιάζονται έναν αριθμό μετά προσθέτω κι άλλον έναν εγώ λοιπόν η συνάρτηση επεξεργασίας λοιπόν αυτή μια συνάντηση που εργασίας ψήσουν α όχι β αξίζει για δέσιμο εάν την είναι άλλη μια αίτηση αυτήν συναδέλφους σύνδεση λοιπόν εκδοχή είναι ακριβώς αλλάζει επεξεργασία αλλά όμως από την πλεύση έχω κρατήσει χρησιμοποιώ τις ίδιες παραμέτρους την διέξοδο τη αλλάζουν μόνο αλλάζω τόπος επεξεργασμένα προτάγματα αλλά είναι να ξέρει αυτό λοιπόν το αν Σ αυτό το απλό παράδειγμα δεν αλλάζει εκεί αλλάζουνε όπως θα άλλαζαν και χρησιμοποιούσαν και ντίνα πάνος συνάρτηση έτσι το θέμα είναι εδώ τώρα εγώ τη μη είσοδο όχι και τους συντελεστές επεξεργασίας Α και Β και θα κάνουν περίπου και θα κάνουμε αυτά πώς να τα επεξεργαστώ για να προκύψει η έξοδος εντάξει αυτό εδώ όπως το γνωρίζουμε με η δυναμική της επεξεργασίας είναι αν αυτό το πράγμα θα είναι κάτι σταθερό ίλοι μου θα μπορεί και να αλλάζει έτσι αν όπου εδώ θα μπορούσαμε να θεωρήσουμε αλλαγές οι οποίες ήδη αλλαγές τις οποίες ονομάζουμε εσωτερικές γιατί σχεδίασε ο και την υλοποίησε ο καλλιτέχνης δηλαδή εγώ από την αρχή με σχέδιο αυτό το έργο είπα ότι ξέρεις τα πρώτα πέντε λεπτά ας πούμε θα κάνεις πολλαπλασιασμού και πρόσφυση και μετά θα τον άλλαζες τι θα κάνεις διαίρεση κεφαλές και μετά ξανά το ίδιο θα κάνει συναλλαγή κάθε πέντε λεπτά για το αν θα κάνεις πολλαπλασιασμό και πρόσθεση ίδιες αφαίρεση αυτό είναι μια εσωτερική αλλαγή την οποία σχεδίασε ο καλλιτέχνης έτσι θα μπορούσε να έχει κάτι αυτό όπως αυτό θα μπορούσε ναι ότι εδώ δεν αναφερόμαστε στο ότι άλλαξαν τα δεδομένα εισόδου η άλλαξαν οι παράμετροι της συνάρτησης έτσι κάτι τότε εγώ άλλαξα θέση και πήρε άλλη τιμή του χ αυτό δεν είναι δυναμική επεξεργασία δεν αλλάζει συνάρτηση έτσι αναφερόμαστε στο αν θα κάνω ποια πράξη πια είδους επεξεργασία όχι με ειδικές τιμές τρίγωνο Korres ακριβώς αυτό είναι αλλαγή της δυναμικής επεξεργασίας έτσι άρα αυτές οι αλλαγές θα μπορούσε είτε να τις έχει σχεδιάσει καλλιτέχνης αλλά θα μπορούσαν επίσης να θέσει αλλαγές είτε θα δείξεις τετράγωνο τρίγωνο είτε το αν θα κάνει πολλαπλάσιες μου και προσδώσει ιδιαίτερα είχε αφαιρέσει θα μπορούσαν όμως ένα ενεργοποιούνται αυτές οι αλλαγές βάσει των δεδομένων εισόδου απλά αλλάζει συνάντηση δηλαδή εγώ ας πούμε ότι ορίζει το οτι θες αν είναι αν μετράς ότι βρίσκομαι από δω μέχρι εδώ ακριβώς θα δείχνεις και κρύο αν πάω πιο αριστερά θα έχεις τρίγωνο αυτό λοιπόν είναι αυτή περίπτωση ότι τα δεδομένα εισόδου καθορίζει την εσωτερική αλλαγή της συνάρτησης επεξεργασίας εντάξει και εδώ λοιπόν τελικά γιατί η διάσταση είμαστε τρίτη διάσταση του κατηγοριοποιήσεις που αναφέραμε για τη δυναμική της εργασίας Olsen ότι μπορούμε να δώσουμε μια θέση τέσσερις στημένης πριν το διαβάσεις αφού το διάβασε στο τέλος Νοέ πέστε πολύ σωστά αυτό είναι το περήφανο προκαθορισμένου ας διαβάσουμε το μαντέψει με κορεάτες και επτά μέλη εντάξει ο τίτλος το casual το περιστασιακή δεν περιγράφει ακριβώς τελικά γιατί έδωσε αυτό το όνομα σ'αυτή την ετικέτα από τον Τούρκο φέρεται καταλάβεις από τον τίτλο της ετικέτας γιατί ουσιαστικά Δόβα στην τυχαία επιλογή με τυχαίο τρόπο λίγο πριν έλεγα θα δείχνω απέναντι κύκλο τρίγωνο τετράγωνο που χώρισε τη ρίχνεις γραμματέα σχήματα αλλά το αντίθετο αλλά διαλέγει με έναν τυχαίο τρόπο το σύστημα και τα τρεις θα δείξει άρα εδώ έχουμε την περιστασιακή αλλαγή που γίνεται με τυχαίο τρόπο μετά έχουνε την Evolution αναιρεί μια εξελικτική εδώ αναφέρεται σε ένα σε συγκεκριμένες διαδικασίες όχι απρόβλεπτη διαδρομή απρόβλεπτη αλλαγή δηλαδή αν έχω εγώ τον κύκλο οδηγών τραγανό θα μπορούμε να καθορίσουμε με πιάσει αυτό δείχνει κύκλο τρίγωνο τετράγωνο θα υπάρχει ένα προφανή διαδρομή θα ωρύεται από την διαδικασία εξέλιξης με την βιολογική έννοια τη συνάντηση ξέχασες τι σημαίνει τώρα αυτό στην πληροφορική χρησιμοποιούνται έννοιες που προέρχονται από τη φύση για προσκόμιση διαφόρων πραγμάτων και λύσεις κάποιων προβλημάτων εδώ αναφέρεται στη διαδικασία της εξέλιξης με την βιολογική έννοια δηλαδή θεωρία του δαρβίνου και λέει ξέρει η θεωρία του Δαρβίνου λέει ότι άνθρωπος προήλθε αυτήν εξέλιξη ας πούμε τον πιθήκου το έτσι ο οποίος σταδιακά ο πίθηκος ας πούμε εξελίχθηκε σαν ο στον στον άνθρωπο όπου όμως η διαδικασία της ΔΟΕ δίνουν φυσικά αναφέρει ότι όποιοι Κωστής κάηκαν πολύ κατώτερος των ανθρώπων δε δύο κάθε στάδιο εξέλιξης και αυξημένες δυνατότητες αυτή διαδικασία της εξέλιξης χρησιμοποιείται σε διάφορες τεχνικές της πληροφορικής που υπάρχει μια μικρή κοινότητα λέγεται γενετική αλγόριθμοι οι οποίοι προσομοιώνουν τη διαδικασία τις εξελίξεις στη φύση γιατί διαδικασία αναπαραγωγής χρωμόσωμα μήπως έχει ανθρώπους το DNA το DNA του και γίνεται διαδικασία της αναπαραγωγής και προκύπτουν τα παιδιά εις βάρος θα σου πω όπως θα σου πω απλά να περιγράψει γενικά πως υλοποιείται ας πούμε δε αυτής εξέλιξης που είπα ούτε ενας από τους τρόπους είναι ακριβώς όπως ξέρουμε τη διαδικασία της αναπαραγωγής στον άνθρωπο ότι έχουμε δύο ανθρώπους έχουν δύο διαφορετικά δύο νέοι σε κάποια σημεία μπορεί να είναι να χουνε ομοιότητες αλλά πάντως δεν είναι ακριβώς το ίδιο ποτέ σχεδόν ποτέ δύο άνθρωποι λοιπόν αναπαράγονται και προκύπτει ένα από όλους απόγονος λοιπόν θα έχει θα εισηγούνται συνδυασμό των του χρωμοσώματος των δύο γονιών του εντάξει με βάση τη θεωρία εξέλιξης του δαρβίνου όμως θεωρούμε ότι το παιδί θα να εξελίσσει δηλαδή θα έχει πάντα καλύτερο συνολικό χρωμόσωμα από τους γονιούς ταξίδι κλπ κλπ και αυτό αν προχωρήσει και γίνεται πολλές φορές διαδικασία αναπαραγωγής έχουν μεγάλο πληθυσμό γίνει διαδικασία αναπαραγωγής προκύπτουν καλύτερα παιδιά με καλύτερο χρωμόσωμα καλύτερα χαράκτης κάποιους πάντων και έτσι υπάρχει η εξέλιξη αυτό χρησιμοποιείται σαν τεχνική στην πληροφορική και εδώ ουσιαστικά βάζει σε αυτή την κατηγορία όλες τις τεχνικές μου είναι εμπνευσμένες από βιολογικές διαδικασίες όπως είναι αυτή τις εξελίξεις και γενετική αλγόριθμοι γιάννα επηρεάζουν την τη συνάρτηση επεξεργασίας δοκίμασε ένα παράδειγμα που είχαμε δείξει που προσομοιώνει τείνει να μην δένουν σημειώνεται πως πετούν τα πουλάς σε ομάδες δεν το θυμάσαι γενικά ψηφοφόρων τα πουλιά όταν αποτιμούν δεν πετάει το καθένα μόνο του σχηματίζουν ομάδες και Παίδων με ένα συγκεκριμένο σχηματισμό πάτησε αυτό είναι μια πολύπλοκη διαδικασία επάνω την εντάσσουν αυτή διαδικασία εάν εγώ λοιπόν πάνω το περίγραψε με μαθηματικό τρόπο τον πως σχηματίζουν την ομάδα η οποία συνήθως ξέρουμε ότι έχει αυτό το σχεδόν τριγωνικό και ότι το κάθε πουλί ακολουθεί το μπροστινό κλπ κλπ αυτόν το περιγράψω με πλασματικό τρόπο κάνω ένα προσομοίωση μιας βιολογικής διαδικασίας αυτοί οι ολίγοι διαδικασία εάν εγώ τη βάλω μέσα στην συνάρτηση επεξεργασίας μου τότε θα την ένταξη των αφήνουν την κατηγορία της εξελικτικής αλλαγής δεν παραμένει σταθερή συνάρτηση ήμουν τόπος αλλάζει όμως εξαρτάται από ένα υλοποίηση η οποία προσομοιώνει ένα βιολογική διαδικασία που προέρχεται από τη φύση παρά στους από το παράδειγμα του λόγω ότι εγώ ξέρω ότι τα πουλιά πετούν με αυτό το σχηματισμό τάξη άρα εδώ εγώ χρησιμοποιώ αυτή διαδικασία το ότι η Apple απαιτούν αυτό το σχηματισμό εγώ σημαίνει ότι κάθε χρονική στιγμή αν ξεκινήσουμε τώρα τη διαδικασία αυτή της προσομοίωσης όπως απαιτούν τα πουλιά για να αποτιμήσουν έχω ένα θέση από την οποία ξεκινάνε και κάθε στιγμή μπορεί να παίρνει μια διαφορετική θέση και αμάθεια διαφορετική θέση εγώ επηρεάζονται τόπος επεξεργάζεται δεδομένα αν ας πούμε στην συνάρτηση που λέγαμε πριν εξηγήσεων α έχει συν 10 αλλά όχι συνειδητά εγώ τους έλεγα ότι χρησιμοποιώ ταξί τώρα είναι πολύ απλό το παράδειγμα αυτό υλοποίησαν ποτέ αυτό αλλά τέλος πάντων σήμερα ότι υπάρχει υπάρχουν πράξεις πολλαπλασιασμός διαίρεση πρόσθεση αφαίρεση τέσσερις πράξεις και άλλαζαν τις πράξεις αυτές που κάνω ανάλογα ναι την θέση που θα έχει το Σμήνος πουλιών όχι πραγματικό φυσικά ένα Σμήνος πουλιών το οποίο προσομοιώνει τότε η δυναμική της απουσιάζει ενώ θα είναι εξελικτική εδώ επειδή συναντούμε συχνά έργα τέχνης που τόσο μειώνουν με μαθηματικό τρόπο πάντα φυσικά φαινόμενα για αυτό υπάρχει και αυτή η κατηγοριοποίηση ταξίδι και τέλος έχουμε την περίπτωση στατική δηλαδή δεν αλλάζει κάνουν πάντα προτάσεις μου προς στο τέλος παίξε και στο παράδειγμα που λέγαμε πριν ότι έχουμε το ραδιόφωνο μέσω ίντερνετ εδώ ορίζει ότι έχω δύο συνάντηση εργασίας τη μετατροπή τον ψηφιακού σε αναλογικό Γιαννάκου ήχο και την μετατροπή των δεδομένων εισόδου των ψηφίων για να έχω δύο γιους πόσες λόγω της media player βλέπεις διαφορά κουνιούνται αναλόγως τον ήχο έχουν δουλειά με τις εργασίες και όρισε εγώ ότι ανάλογα με τις τιμές ενώ τώρα έχει τιμή 50 θα κάνεις μετατόπιση άκουσαν οδηγού αριθμεί 10 θα κάνεις μετατροπή δεδομένων σοβούσε οπτική έξοδο τότε είσαι στην κατηγορία της προκαθορισμένες αλλαγές πράξε και κανάλια εισόδου τώρα αν τα οποία τα έχουμε κατηγοριοποιήσει την κανένα εισόδου το περιβάλλον το οποίο συμβολίζει με το pH της δύο το οποίο θέλει να πείτε τα φυσικά φαινόμενα γενικά ας πούμε θα δείξουν συνεχή ένα παράδειγμα που έχει σαν είσοδο το έχει βάλει να συντηρηθεί μετράει το διοξείδιο του άνθρακα που υπάρχει σε κάποια συγκεκριμένη σε συγκεκριμένο χώρο αυτουργό είναι είσοδος από το περιβάλλον και εδώ επειδή προ προφανώς υπάρχουν άπειρα πράγματα που θα μπορούσε να μετρήσει το περιβάλλον το κατηγορώ το ονομάζει μάλλον του δίνει ζητήθηκε η γυναίκα φυσικά φαινομένου που θα μπορούσε να βάλεις και το διοξείδιο του άνθρακα πλούτωνας και θερμοκρασία ταξίδι ότι μετράει μπορεί να μετρήσει το περιβάλλον με την ακριβή του ταινία ο περιβάλλον γενικά και το κοινό όπως το έχει χρησιμοποιήσει ένα καθυστέρησης του ανθρώπου δηλαδή ακουστική ήχος δύσβατη εικόνα από μια κάμερα στο Άντεν έχει βάλει οτιδήποτε δεν είναι ορατό είναι λεπτό μαγνητικό κύμα ταξίδι χάρτη είναι η αφή και έχουμε εδώ και μια ειδική περίπτωση το Baby το οποίο είναι των Trail λες τι είναι αυτό που συναφή που είναι πάνω με τις τελίτσες για να μπορούν να διαβάζουν οι τυφλοί δεν είναι αυτός που το βάζει το πρωί στο Happy πάνω στο χάρτη που είναι φίλοι εδώ για τον αντρέι ειδικά δε ξέρω τι φαντάζεσαι ότι μπορεί να είναι σαν είσοδος από τον εγκέφαλο του ανθρώπου έχουμε συσκευή κυβέρνησης σκέψη το μυαλό σου όπως το πάρε δώσε ένα δραστικό έργο τέχνης λοιπόν υπάρχουν τα τελευταία χρόνια έχουν αναπτυχθεί κατασκευές σήμερα είναι πολύ διαδεδομένες θα δούμε αν θα γίνουν αργότερα MA look υπάρχουν στοίβες που λέει δεν εμπνέει κομπιούτερ interface είναι πέτυχε ναι προσπαθούμε δεν γίνεται και η μαμά κόμμα τάξη περού κάποια δεδομένα από τον εγκέφαλο πώς ας πούμε θα τάσουν ξέρεις το εγκεφαλογράφημα θα ξέρει το οποίο μου είναι σαν παίρνει μια σούμα και μέτρησης ρεύματος εγκεφαλογράφημα αλλά απλά θα έπαιρνε τον εγκέφαλο απλά εδώ πηγή υπάρχει μια προσπάθεια δεν έχει φτάσει σε κάποιο αρκετά ικανοποιητικό επίπεδο αντί αυτό δεν έχεις δει τέτοιου είδους συσκευές για προσωπική χρήση στο ότι θα μπορούσε να παίρνει μετρήσεις πιο υψηλού επιπέδου όχι ας πούμε κύματα που τεχνητού υφάλου γράφημα απλές στιγμές αλλά αυτό που λες τώρα μπορεί ο διεθνής κινητήρας και του τρόπου αλλά αυτών των κέντρων ουσιαστικά είναι ποινική μια προσπάθεια θεσμοί για άτομα τα οποία αξιολογούνται κάποιου τραυματισμού την άρα καταλαβαίνεις το θεσμό όπως λένε τηλεφωνικά έτσι φτιάχνεται ταχύ εδώ αναφέρεται περισσότερο σε περίπτωση ας πούμε άνθρωποι που ξέρω εγώ δεν μπορώ να περπατήσουν αλλά να περπατήσουν όχι γιατί υπάρχει κάποιο πρόβλημα τάξη είναι το λέω με την έννοια ότι όχι δεν μπορεί να περπατήσει γιατί τα πόδια τους δεν έχουν μεγάλο πρόβλημα αλλά δεν δίνει την εντολή και ασφαλώς στα πόδια παράδειγμα έτσι άρα αυτό με τον πριν τον ιδρυτές face ουσιαστικά αυτή συσκευές προσπαθούν να κάνουν προσπαθούν να πάρουν εντολες ας πούμε εκκίνησης απευθείας στον εγκέφαλο πρόσθεσε ανάλογη άδεια είναι ότι αν ας πούμε εγώ θέλω αυτό το link Ferries δηλαδή μέσω αλληλεπίδρασης και επικοινωνίας με ένα υπολογιστή όπως υπάρχει συσκευή το ποντίκι που εγώ το μετακινούμενο Γιάννινα επιλέξω κάτι στην οθόνη του υπολογιστή μου γραμμήν ανοδική κίνηση με το χέρι μου να κουνήσει το ποντίκι ούτε καν στον αέρα να κάνουν την κίνηση έξι αλλά να παίρνει την εντολή κατεύθυναν τον εγκέφαλο κάτι τέτοιο προς μεγάλες συσκευές τέλος πάντων δεν ξέρω τώρα αν θα γίνει ποτέ και τέλος πάντων για χρήση πραγματική την άλλων εντάξει κι έτσι τώρα δε θυμίζει πολλά πράγματα δυνατά αλλά το είχε σκεφθεί σκέψου λίγο πριν 50 χρόνια θεωρούσαν αδύνατο να γίνεται τάξη είναι ίσως δύο χρόνια είναι βρώμικος δεν εντάξει είναι μάλλον αδύνατο θα δούμε και κανάλια εξόδου κανένα έξοδο πάλι επειδή προφανώς απευθυνόμαστε σε ανθρώπους που θα βλέπουν τα έργα τέχνης τα κανάλια εξόδου αναφέρονται στη φύση του ανθρώπου ως βάση ακόμη οσμή και ευθύνη αφήσει και πάλι έγκυο ασφαλώς πότε υπάρχει επιλήψιμες ταξίδι και εάν έχω το τώρα δυο παραδείγματα στα οποία βλέπουμε εδώ αυτός όποιος έβγαλα αυτό το πλαίσιο κατηγοριοποίησης και είπαμε ότι όροι αυτής πέντε διαστάσεις περιεχόμενο κων τρύπιο ούτε τον επιούσιον συμμετοχή που υπάρχει η δυναμική της επεξεργασίας είσοδος έξοδος ψάξε όπου εδώ θα δούμε ένα παράδειγμα για να καταλάβουμε τι ίση εδώ είναι ένα διαδραστικό έργο όποιον στην περιγραφή του θα δούμε και του λίγο και το βίντεο τι κάνει η βάση ουσιαστικά τον θεατή του έργου να βάλει την παλάμη του χεριού του και πάνω στην παλάμη του χεριού του αρχίζουν να προβάλλονται εν τόσο μειωμένη ζωντανοί οργανισμοί τοπία αυτό παραπέμπει τώρα στη βουδιστική φιλοσοφία και φυσικά την έρευνα για την τέχνη τη ζωή που είναι στον τομέα της πληροφορικής τώρα οψίμως εδώ σπρώχνονται φαίνεται βλέπει ύφεση το βλέπεις το χέρι που έχει προβληθεί αυτό απλά αυτά οι σχηματισμοί που φαίνεται πάνω στο χέρι δεν είναι κάτι σταθερό που έχει σχεδιαστεί είναι κάτι που εξελίσσεται θα έξι τον μηχανισμό ως με τον οποίο γίνεται η προβολή σε αστικά έτσι αυτό λοιπόν είναι ο οργανισμός όποιος εξελίσσεται εξήρε εξελίσσεται λοιπόν όχι με έναν απόλυτο ski κείμενο τρόπου που όρισε που δημιουργούς που υλοποίησε αυτό το έργο αλλά με αυτό που σου έλεγα πριν ναι κάποιος αλγόριθμους που ονομάζουμε εξαιρετικούς πακέτο φαίνεται πάνω στο χέρι το οποίο προβάλλεται όπου ας πούμε είναι εδώ λοιπόν βλέπεις ότι στο στους παρόχους περιεχομένου έχει βάλει τον καλλιτέχνη και το κοινό καλλιτέχνης είχε δώσει είσοδο έτσι γιατί έχει δώσει κάποια δεδομένα είσοδο για να καθοριστεί και το τελικό αποτέλεσμα θα προβάλλεται έτσι αλλά εδώ έχουμε σαν παρόχου περιεχομένου και το κοινό παρότι το κοινό το μόνο που κάνει είναι να τοποθετήσει έρχεται παίξε πάντως είναι πάροχος περιεχομένου ισχύει τώρα συντελεστές επεξεργασίας εδώ τώρα έχουμε τον καλλιτέχνη όποιος έχει ορίσει τόπος θα γίνεται αυτή η εξελικτική διαδικασία πιο δύσκολες παραμέτρους εντάξει το κοινό το βάζουμε το πέρασαν συντελεστή επεξεργασίες γιατί του το χέρι η θέση του Πηλίου που βάζεις για να το σύστημα προβάλλει θεέ μου τι είναι αυτό που λέγαμε το video mapping ότι προβάλλει κάτι σε συγκεκριμένη θέση δίνεται προβάλλεται κάτι σε μια μεγάλη εμφάνιση απλά βάζεις το χέρι σου με το χέρι σου και τα το ότι εδώ είναι το δάχτυλο ο δείκτης που έχει σημασία για το σύστημα αυτό όπως εξελίσσεται αυτός οργανισμός υψηλής τύπος άρα εδώ στην δυναμική επεξεργασίας έχουμε βάλει τι μου περίπτωση της εξελικτικής έτσι γιατί έχουν ουσιαστικά προσομοίωση ένα ζωντανού οργανισμού και στυλ είναι είσοδο έχουμε βάλει βύσμα αλλά οπτική είσοδος γιατί ανιχνεύει το σύστημα την ακριβή θέση του χοιρινού της παλάμης μάλλον και η έξοδος είναι κούραση γιατί είναι κάτι το οποίο βλέπει που θεατής είναι το αποτέλεσμα είναι να βγει η αυτό θα δούμε και το τελευταίο παράδειγμα λοιπόν έχουμε εδώ το είναι σου λέει μάλλον ήταν δύο έργα μαζί τα οποία όμως ζούσαν είχε LHA και σεξ όπου εδώ τώρα αλλά η κατάσταση αυτή ήταν am τύπου είχε κατασκευάσει σαν φέρετρα γυάλινα όπου μέσα σε αυτά είχε βάλει χώμα και φύλλα τα οποία είχαν πέσει από δέντρα και εδώ πέρα τώρα είχε γίνει μια κατάσταση η εξαερισμού για μια προσομοίωση τη διαδικασία της αποσύνθεσης έτσι και εδώ είναι που μετρούσε το διοξείδιο του άνθρακα όπου το διοξείδιο του άνθρακα που υπήρχε μέσα σε αυτά τα γυάλινο φέρετρο όπως ονομάζεται μεταφράζονταν σε ήχο άρα αυτό το όνομα σε ειδική τελετή σχέδιο ήταν ότι φαινόταν ότι αυτό το γυάλινο φέρετρο ήταν σαν να εισπνέει και εκπνέει με βάση τον ήχο και επισκέφθηκε ένα video που το ονόμασε είναι το δεύτερο κόμμα τόσο θέσεων του οποίου δείχνει σε ένα βίντεο τη διαδικασία του πως εκφυλίζονται βακτήρια πάνω στο πρόσωπο του ίδιου του καλλιτέχνη και ξαναδείτε αυτό ήταν εδώ αυτό που στο έβγαλαν κι αυτό εδώ είναι το εξής νίκη αυτό που παίζει το βίντεο πάνω από αυτό απαιτεί την εξέλιξη των βακτηρίων αυτών τους αυξήσεων έτσι φαίνεται πιο κοντά τεστοστερόνης δύτες που έπεται την το διοξείδιο του άνθρακα τάξη αποτελεί αυτόνομο στέκι φέρετρα βλέπεις πως ήταν σκεπασμένα και εδώ λοιπόν να δούμε την κατηγοριοποίηση το περιεχόμενο παρόχους περιεχομένου ήταν μόνο ο καλλιτέχνης ενώ πρόσεξε πάροχο περιεχομένου καλλιτέχνης και Country ύδωρ το περιβάλλον είπαμε και πέντε μέτρησης του διοξειδίου του άνθρακα για να έχουμε σαν αποτέλεσμα την τον ήχο βλέπεις στο κανάλι έξω έχει βάλει ακόμη κανάλι εισόδου τοπία έτσι οι δύο μονομάχοι γενικά τις περιβαλλοντικές μετρήσεις πετάνε εμείς πάμε της λήψη τύπου άνθρακα αυτό όμως δεν έχει βάλει σαν πρώτη ύλη περιεχόμενο τόχει βάλει σαν έχουν κινητών που επηρεάζει τις παραμέτρους του συστήματος γιατί η επεξεργασία ζωντανά εμείς δεν συνιστά κάτι δεν μεταβάλλεται με το χρόνο έχει σχεδιάσει με έναν συγκεκριμένο και σταθερό τρόπο πόρους μέτρησης του διοξειδίου του άνθρακα θα μετατρέπονται σε ήχου ορίστε λοιπόν μια συγκεκριμένη σχέση μεταξύ τιμών διοξειδίου άνθρακα και ήχου και αυτό παρέμεινε σταθερό άξιοι αυτά άλλοι πολύ για σε διάφορα αφότου πλαίσιο κατηγοριοποίησης το όποιο όπως είπα κι ο λόγος για τον οποίο εμείς το συζητάμε σήμερα αυτό ήταν απλά για να κάνουν λίγο πιο ξεκάθαρο τους διαφορετικούς τρόπους με τους οποίους μπορούμε εμείς να σχεδιάσουμε ένα διαδραστικό έργο τέχνης χαίρε κατά κύριο λόγο να σκεφτούμε δηλαδή ποιες πηγές εισόδου είδαμε ας πούμε ένα σωρό αισθητήρες θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε για να παίρνουμε είσοδο όμως είδαμε ότι τελικά δε δεν είναι είσοδος μόνο ένα μέτρηση που περνούν σε πραγματικό χρόνο μπορεί να είναι πολλά πράγματα η είσοδος και επίσης δε σημαίνει απαραίτητα ότι όταν έχω είσοδος ένα σύστημα ότι πρέπει αυτό το πράγμα να επηρεάζει απαραίτητα κάτι άμεσα στον τρόπο που υπάρχει ένα οπτικό αποτέλεσμα μπορώ δηλαδή λοιπόν την είσοδο να διαχωρίσω σε αυτό που ονομάζουμε πρώτη ύλη το βασικό συστατικό του έργου και μετά κάτι άλλο το οποίο θα επηρεάζει το πώς θα επεξεργαζόμαστε αφού πράγμα κι επίσης ότι δεν χρειάζεται εγώ να γνωρίσω εν έναν μοναδικό συγκεκριμένο τρόπο με τον οποίο θα επεξεργάζονται τα δεδομένα εισόδου μπορώ αυτά είτε να τα εναλλάσσονται μεταξύ δύο τριών τεσσάρων όσα θέλω συγκεκριμένων γι ακόμα και να η είσοδός μου να αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο επεξεργάζονται τα δεδομένα αυτά ακόμα να κάνω προσομοίωση βιολογικών φαινόμενο και φυσικά τους διαφορετικούς τρόπους εισόδου και εξόδου που μπορεί να έχει το έργο τέχνης άρα αυτό θέλω απλά να το έχουμε στο μυαλό μας για όταν θα κάνει την τελική σας εργασία θα είναι να σχεδιάσετε ένα έργο τέχνης και στη περίπτωση που βάλλεται μέσα η δραστικότητα να σας διευκολύνει στο νου τους τόπος του σχεδιάστε αυτό για να είναι γύρισε η περιγραφή του άρχισε αυτά και κάθε ώρα πτήσης ωραιότατα οπότε είμαστε εντάξει |