Εργαστήριο 2 / Διάλεξη 1 / 2 Παραδείγματα Χειρισμού του Χαρακτήρα μέσω Πληκτρολογίου.

2 Παραδείγματα Χειρισμού του Χαρακτήρα μέσω Πληκτρολογίου.: Στο επόμενο παράδειγμα σκρατσ θα μάθουμε πως μπορούμε να χειριζόμαστε χρησιμοποιώντας το πληκτρολόγιο έναν χαρακτήρα με δύο διαφορετικούς τρόπους έναν διπλό το έτσι για να είναι πιο αντιπροσωπευτικός και να κάνει πιο εύκολα θα χρησιμοποιήσο...

Πλήρης περιγραφή

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος δημιουργός: Μπράτιτσης Θαρρενός (Επίκουρος Καθηγητής)
Γλώσσα:el
Φορέας:Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Μορφή:Video
Είδος:Ανοικτά μαθήματα
Συλλογή:Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών / Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Ημερομηνία έκδοσης: ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ 2016
Θέματα:
Άδεια Χρήσης:Αναφορά-Μη-Εμπορική Χρήση-Παρόμοια Διανομή
Διαθέσιμο Online:http://delos.uowm.gr/opendelos/videolecture/show?rid=30dd6071
Απομαγνητοφώνηση
2 Παραδείγματα Χειρισμού του Χαρακτήρα μέσω Πληκτρολογίου.: Στο επόμενο παράδειγμα σκρατσ θα μάθουμε πως μπορούμε να χειριζόμαστε χρησιμοποιώντας το πληκτρολόγιο έναν χαρακτήρα με δύο διαφορετικούς τρόπους έναν διπλό το έτσι για να είναι πιο αντιπροσωπευτικός και να κάνει πιο εύκολα θα χρησιμοποιήσουμε αυτή τη μορφή της κάρτας θα την αφαίρεσε και θα προσθέσουμε αυτήν εδώ που φαίνεται σε κάτοψη του κράτους το 2000 εντάξει που είναι γνωστό είναι ότι και θα κάνουμε το εξής σενάριο θα βάλουμε περισσότερα από δύο μέχρι στιγμής μου μέχρι την αγορά με τέσσερις διαφορετικά σενάρια τα σενάρια αυτά θα εκκινούν με το πάτημα ένα πλήκτρου και την ευκαιρία να εξηγήσουμε και κάτι διαφορετικό Τρικάλων θα πατήσουν μέλος του πάμε μέλος το κάτω βέλος το δεξί βέλος κεντροαριστερών έτσι τι θα συμβεί λοιπόν σε κάθε τέτοια περίπτωση αυτό που θέλουμε είναι ουσιαστικά δουλεύουν την οθόνη αριστερά αριστερά δεξιά πάνω κάτω ένα άλλο με το πλήκτρο που θα πάμε να κινείται η γάτα αναλόγως πάμε λοιπόν στην κίνηση σίγουρα θα χρειαστούμε εντολές μισό το πόσα χρήματα έχει να κάνει με το πόσο μεγάλη θα είναι η κίνηση της έρωτα πατάμε ποσό του πλήττουν συνέχεια πόσο γρήγορα θα κινείται αυτό που είναι ευκαιρία λοιπόν να εξηγήσουμε τι είναι το εξής θα χρησιμοποιήσουμε την εντολή δεξί στην κατεύθυνση έτσι θα την πρόσθεσε σε κάθε περίπτωση και από κάτω θα κολλήσει το κινήσουν 10 βήματα λοιπόν άρα πρέπει να στρέψουμε είχαν τα προς την κατάλληλη κατεύθυνση για να κινηθεί καταλλήλως κάθε φορά με κάποιον όταν λοιπόν πατήσουμε πάνω βέλος προσανατολισμός έναρξης ήδη το σκοινί εδώ περα έχει ένα σύστημα συντεταγμένων όπου το κέντρο τύπου βρίσκεται τώρα η γάτα είναι στο 0 μειούμενη έτσι ο άξονας στόχοι παίρνει τιμές από το μείον 242 το 2040 αν έχει συνολικά 480px πιο έξω στο ψ παίρνει τιμές από το μείον 180 με τους 180 άρα είναι συνολικά 360 . αυτές τελίτσες αντιστοιχούν και στα βήματα που λέει εδώ το παράδειγμα της κίνησης δηλαδή ο ένα τον άλλο μέσα μαρτυρά εκκίνησε δέκατος αστικά πηγαίνει κατέληξε το προς τα πού κινείται έχει να κάνει με το ποσοστό που είναι στραμμένο εδώ είναι φανερό ότι κρατούνται αυτή τη στιγμή είναι στραμμένη προσπαθώ για να μπορέσουμε να δούμε την κατεύθυνση ας φανταστούμε το ψηφιακό κόσμο το σύστημα συντεταγμένων έτσι προς τα πάνω εδώ είναι η δεν είναι 90 μοίρες ανά κύκλο δηλαδή των 180 μοίρες εδώ είναι E200 70 και Τετρακόσιες 60 η τράπεζα εξετέλεσε συμπίπτουν με τις 0 αντίστοιχα 270 πάμε δεξιόστροφα αντιστοιχούν με τις μειωμένες η τον αριστερόστροφο και οι συν 180 mg 180 συμπίπτουν στο σημείο εδώ λοιπόν βλέπουμε ότι λέει όταν πατήσουμε το πανό Βέλλιος άνοιξε στην κατεύθυνση 90 μιστεύω να πηγαίνει προς τα πάνω και προς τα πάνω είναι 00 υποθέσουμε λοιπόν το βελάκια το έτσι έχει τις επιλογές 90 90 δεξιά αριστερά 0 των 180 εκατ σύμφωνα με τη λογική του παρμπρίζ αλλά 0 μέρες στο πάνω χείλος εκατόν 8000 90 στο έξι και μειώνοντας το αριστερό εδώ θέλω να θυμίσουμε το εξής το αυτή η οποία έχει και βελάκι και με άσπρη τη στιγμή που ένα άσπρο μπορώ εγώ να αλλάξω την τιμή όπως θέλω χρησιμοποιώντας το πληκτρολόγιο οικονομία 97 για παράδειγμα αλλά πατώντας το βελάκι επιπλέον δίνει τη δυνατότητα Χρυσή μου να επιλεξω μέσα από ένα σετ που έτοιμες πρωί πρωί επιλογές ουσιαστικά αυτή τη στιγμή στη συγκεκριμένη περίπτωση οι επιλογές που έχουμε μετά σε σχέση με το αριστερά δεξιά πάνω κάτω έτσι ας δούμε λοιπόν τώρα τι φτιάξαμε φωτό το πάνω χείλος του το κάτω βέλος το δεξί αριστερό οπότε έχω μάθει να χειρίζομαι έχω προγραμματίσει να χειρίζονται κατά με την χρήση των κουμπιά με τα βελάκια το πληκτρολόγιο προφανώς με την ίδια λογική πώς να χρησιμοποιήσουν οποιοδήποτε Search οποιαδήποτε τραβά κλειδώνει το πληκτρολόγιο για να κάνει ακριβώς την ίδια δουλειά τώρα θα δοκιμάσουμε να κάνουμε κάτι άλλο μπορούμε να θέσουμε αυτά τα τέσσερις σαμάρια γιατί δε μας πειράζει για την ενεργοποιήσουμε εμποδίσουμε αντίστοιχα κάνουμε κάποιο κουμπί θα δοκιμάσουμε το εξής όταν πατήσουμε στην σήμερα μάλλον θα πρέπει να πάμε τη σημαία σήμερα να πατήσουμε θα κάνουμε το εξής όταν πατηθεί Τούρκοι εννοούν τότε θέλω για πάντα και θα εξηγήσουμε το για πάντα πάλι εκκίνηση 10 χρήματα αλλά το ερώτημα είναι μπροστά από είδαμε το δείξει στην κατεύθυνση των έξι στην κατεύθυνση σημαίνει αν φανταστούμε ότι έχουμε έναν κύκλο πάνω στο στην οθόνη στρίψε σε αντίστοιχες μήνες κα αυτήν κατευθύνσεις θα δούμε την ρόδο από κάτω πλακίδια αυτού που λέει δείξε πως εγώ έτσι το οποίο έχει ως προεπιλογή αυτή τη στιγμή τα εξής αυτό τουλάχιστον διεκδικούνται και ουσιαστικά αυτή τη στιγμή στο συγκεκριμένο θεατρικό έργο παίζει μόνο η Ελλάδα αλλά πάνω στη σκηνή υπάρχει η κ και υπάρχει στο ποντίκι όποιος μπορεί να περιφέρεται γύρω γύρω στη σκηνή αν υπήρχαν και άλλοι χαρακτήρες το ούτε θα μας έδινε και τους χαρακτήρες τους άλλους άρα μπορούμε να πούμε με χαρακτήρα σκέψεις ανάλογα αυτό θα το δούμε σε παράδειγμα Σελίου γιατί αυτό μας ενδιαφέρει είναι να μπορέσει να γυρίσει αυτόματα να εντοπίσει κατά του δική του ποτηριού να γυρίσει προς τα εκεί αλλά στις αποστολές του ποδιού και κοιμήσου 15 αυτό λοιπόν θα το κάνει για πάντα άρα μετά βελάκια κινείται και αν κάποια στιγμή εγώ πάω πίσω το πλήκτρο Space έτσι είχα ταβάνι εδώ ούτε έξω από την κρίση και αυτό θα κάνει θα προσπαθήσει να βρει και κοίτα γύρω γύρω αντίτυπα αρκετά γρήγορα σταμάτησε και βγήκε έξω 12 βήματα είναι πολλά μάλλον κινείται τρεις χρημάτων για να είναι λίγο πιο ομαλή κίνηση της κάναμε τρέχει τόσο γρήγορα έτσι όσο στρίβω το ποντίκι στη δυτική Ελλάδα και προσπαθεί να το πιάσει εδώ θέλω να εστιάσουμε στο εξής στοιχείο μετώπου φτάνει η κατάσκοπος μπήκε αρχίζει ένα του τρέμω πράγμα μπρος-πίσω να το εξηγήσουμε λοιπόν λέμε λοιπόν στα πριν στρίψω προς το κείμενο το ποντίκι το ποντίκι της θύμιζε προστάτες προχωρά τρεις Γ Μεταξά μαύρες είναι ακόμη μπροστά στο ποντίκι προχωρά τα πράγματα προχωράνε τρεξίματα και πάει λέγοντας λοιπόν είναι εξαιρετικά απίθανο εξαιρετικά σπάνιο κινούμενη δυο 3.40 βήματος ονόματα κάθε φορά να επιτύχουμε με την κ ακριβώς στο σημείο αυτό δεν το ποντίκι όποτε συμβαίνει το εξής ας υποθέσουμε ότι τη γάτα απέχει από το ποντίκι δύο βήματα μέτωπο της με βραστό κίνηση τρεις βήματα αυτό σημαίνει το προσπερνάει κατά ένα βήμα άρα στην αμέσως επόμενη χρονική στιγμή το ποντίκι με πίσω της αν η γάτα θα έχει κλίση προς τα εκεί θα κάνει μεταβολή δηλαδή 181 σχέσεων με κατεύθυνση θα κινηθεί πάλι τρεις βήματα άνθρωπε θα προσπεράσει πάλι το ποντίκι αίμα που υπήρχε στο μέχρι το τρεις αλατιού οπότε θα κάνει συνέχεια αυτή την κίνηση και να πηγαίνει μπρος-πίσω και θα πηγαίνει ένα προστάδιο της ενώ στα δύο πίσω απ' το σημείο στο οποίο βρίσκεται το ποντίκι αυτό φαίνεται αυτό το σπάσιμο να ξαναδοκιμάσει μια στιγμή να δούμε τη διαφορά κάνε το απόσπασμα έτσι λοιπόν εάν B3 ευρήματα βάλω 20 βήματα για παράδειγμα τότε αυτό το σπάσιμο που κάνει θα είναι πολύ μεγαλύτερο έτσι στο αν βάλω 50 ευρήματα αυτό το σπάσιμο των ακόμα μεγαλύτερα έτσι εξηγείται με τον τρόπο που μόλις είπα τώρα επί τη ευκαιρία να εξηγήσουμε και στα δύο συγκεκριμένα χαρακτηριστικά αλλά θα μας βοηθήσουν να δουλέψουν καλύτερα στη σφαίρα της είπαμε για το σύστημα συντεταγμένων έτσι λυπάμαι για το ποιες στιγμές παίρνει που χαρακτηρίζει κάθε χαρακτήρας για τις στιγμές κάνουν όχι άξονα στόχοι και στιγμές δόξας που ψήνει και επίσης η μετάδοση του ντοκιμαντέρ κατευθύνσεις με τον κύκλωπα αναπαριστά στην οθόνη ένα άλλο στοιχείο που έχει νόημα να δούμε είναι το εξής αυτή τη στιγμή στην οθόνη μας υπάρχει αποδέκτης του ποδιού έτσι και ενώ χαρακτήρας αυτός ο χαρακτήρας αυτός λοιπόν εδώ μας λέει έδωσε αυτό το σημείο ότι είμαι στόχοι 25.53 και βλέπει προς την κατεύθυνση ο τ 91 το δεξιά του 80 είναι ελαφρά προς τα πάνω επίσης εδώ έχουμε δύο νούμερα έτσι τα οποία μας δείχνουν σε ποιο σημείο μείον 156 μένουν 77 είναι κάθε στιγμή το ποντίκι ούτε του ίδιου ούτε να δεχθούν ότι μπορεί να φύγει έξω πείνας χαρακτήρες όμως θα φτάσω στην άκρη σταματάνε και κρυφό αν το δούμε αυτό λίγο στον editor τους κρατήσεις FYROM έτσι θα δούμε την εξής διαφοροποίηση για το χαρακτήρα των το παράδειγμα που είχαμε στο προηγούμενο μάθημα για το χαρακτήρα κατά του πλέκουν με αυτή τη στιγμή έτσι το όχι και το ψητοπωλείο ΚΕΔΕ δηλαδή εμφανίζονται εδώ πάνω ενώ για το ποντίκι εξακολουθεί το όχι και τόσο να εμφανίζονται σε αυτό το σημείο πουν ακριβώς κάτω από την σκηνή οπότε με αυτό τον τρόπο μπορούμε καταλαβουμε που βρίσκεται το κάθε πράγμα για να μπορέσουμε να μετακινήσουμε και να είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε όταν το μετακινήσουμε μου θα είναι η νέα του θέση έτσι έχει πολύ μεγάλη σημασία και επιπλέον η ανάγκη με ποιο τρόπο μπορούμε να χειριστούμε χαρακτήρες με τους κινήσουμε γραμμές δύο τρόπους είτε με το πληκτρολόγιο χρυσό από το κουμπί του πληκτρολογίου είτε χρησιμοποιώντας το ποντίκι στην προκειμένη περίπτωση επόμενο παράδειγμα θάβουμε χωρίς να επαναλάβω τα παραδείγματα το χαρακτήρα μου πηγαίνει μπρος-πίσω γιατί κλείδωνε στο κρασί δύο ποια διαδικασία με το κατόπιν εμπρός-πίσω και ακούγονταν ήχοι η δομή και τον χαρακτήρα μπορεί να μιλάει μάλιστα αν βάλουμε που ωθούν του κάτω και από τον άλλο χαρακτήρα θα φαίνεται σαν φάντασμα μιλάει στην κοπέλα έτσι που δεν τα ξαναβλέπουμε τα παραδείγματα θα απομονωθούμε θω ένα διαφορετική επιλογή κίνησης γιατί μέχρι τώρα αυτό το κινήσω τόσα χρήματα αφού οι ΗΠΑ έτσι κάνει την εξής δουλειά όταν είμαι εδώ που κράτος και του π κινήσου 100 βήματα και βλέπει μπροστά δεξιά για παράδειγμα γιατί αν δεν το γράψουμε μπροστά μου τότε κινείται προς την κατεύθυνση στην οποία βλέπει αυτή τη στιγμή λοιπόν που βλέπει στις 90 μοίρες τότε τι θα γίνει από δω θα έρθει ξαφνικά έδωσαν γίνεται τηλεμεταφορά δεν είναι ομαλή κίνηση μπορούμε λοιπόν να αλλάξουν την κίνηση ένα χαρακτήρα με έναν άλλο τρόπο γνώμες ως τώρα και για να είναι πιο παραστατικό το παράδειγμά μας θα σας πείσουν με αυτό τον χαρακτήρα και θα ανοίξουμε έναν άλλο χαρακτήρα πάμε στο Fantasy και έχει μέσα έχει λοιπόν αυτό το φαντάσματα και θα μπορούσε για παράδειγμα που θέλουν να χρησιμοποιήσουν χρησιμοποιούσε αυτά τα δύο άλλος θα χρησιμοποιήσω αυτό για να μπορέσουμε διεξοδικά πιάνο του στην πορεία των θεσμών προς το φάντασμα θα έρθει εδώ λοιπόν θα δούμε δύο θα ξεκινήσουμε να δουλεύουμε και με την FIA στον χαρακτήρα θα πάμε τότε δύο by Groupama εδώ δείχνει τέσσερις βελάκια που δείχνουν προς τα έξω που λέει από κάτω για τα εξής τη μεγαλώνει τη μορφή και αυτό την κάνει συνεδρίαση αντίστοιχα στην στο σκρατς δύο μου αυτά τα δύο βρίσκονται εδώ έτσι αν πάμε στις όψεις θα δούμε στις εντολές ότι υπάρχει εντολή που λέει αλλάξει μέγεθος κατά 10 εκατ μείον 10 παραπάνω θετικές αρνητικές τιμές πρώτον αυτό και δεύτερον λέει χωρίς το μέγεθός τους είναι κάτω από 100 εκατό τα εκατό το φυσικό μέγεθος αυτού που αποκαλώ τον έβαλαν μπορούμε εμείς να πάμε και να πούμε σε κάποιον τομέα οικονομικής τιμή θέλω να γίνει στο 30% από τις αλλαγές των 5% αποκτήσουν θέλω να γίνει στο 300% απόκλιση από τον αρχικό σου με το μέγεθος του αρχείου και πώς το βλέπουμε το μέγεθος του αρχείου αν πάμε σε ενδυμασίες είπαμε το μέγεθος του φαντάσματος αυτό είναι 100 8200 40 έτσι με βάση αυτό λοιπόν μπορούμε να έχουμε μια σχετική τιμή αλλά μπορούμε να μεγαλώσουμε κατά 10 23 40 μπλε το οποίο είναι πάλι ποσοστό από αυτό απλά το δείξαμε για τις ανάγκες της άσκησης οδοντόκρεμα λίγο για να υπάρχει χώρος έτσι έκαναν κλικ εδώ το ποντίκι μου παίρνατε τη μουσική κάνω πλήξει όχι πάνω από μικρή να κάνω πλάκα από όλο απενεργοποιείται αυτή επιλογή αντίστοιχα αυτών των μεγάλων λοιπόν σε αυτό το μέγεθος είναι εντάξει και θα κάνω το εξής θα τοποθετήσω στην αρχή στην ήδη τώρα βρίσκεται στόχοι μείον 155 σημείων 118 και θα κάνουμε το εξής όταν λοιπόν γίνει λέξεις αν του λέω πήγαινες στο να ξεκίνησαν από το Παρίσι σήμερα αυτόματα μα πού να πάει στο σημείο στο οποίο βρίσκεται αυτή τη στιγμή η άσκηση λοιπόν νύξεις θα φύγει από το φάντασμα θα μένει προστατών εδώ θα τρομάξει άκουσε έναν θόρυβο έχω τρομάξει μέτωπο θα τρομάξει θα ρίξω το πρόσωπο του άρχισε να κινείται πιο αργά προς τα κάτω σαρώνοντας υποτίθεται ότι τι έχει γίνει αυτόν εγώ κρατώ και αυτό το σημείο και δεν έχει βρει κάτι τότε θα ηρεμήσει και θα φύγει πάλι αργά αργά να πάει προς τα πίσω να επιστρέψει πίσω στην ύφεση άρα η δεύτερη θέση του σαν ένα αυτή εδώ είναι περίπου 160 90 που ανήκει μετά θα κατέβει κάθετα θα πάει στο 160 ένα 90 και μετά θα γυρίσει πίσω θα το εδώ θα εισάγουμε την εξής εντολή η εντολή είναι κινήσου ομαλά έτσι από το σημείο που βρίσκεσαι θερμά να πας εδώ λοιπόν στο 160 90 και δοτού βάζουμε υπάρχει επιλογή του να πούμε απ' το σημείο που βρισκόμαστε στο σημείο που θέλουμε να πάμε πόσο χρόνο θέλουμε να κρατήσει αυτή η κίνηση λέμε λοιπόν θέλω να κρατήσει έξι δευτερόλεπτα άρα υπολογίζει την ταχύτητα με την οποία θα κινηθεί το φάντασμα αυτή εξελιχθεί θερμό κοινό που θα ενώνει το σινεμά το σήμερα και θα κινηθεί ομαλά φαίνεται μάλιστα πως λίστα πάει κάποιος πάνω στον πάγο με τα παγοπέδιλα έτσι και θα τον ΦΠΑ θα φτάσει μέχρι εκεί στο σημείο αυτό λοιπόν που θα φτάσει πάμε στους τοίχους παράκρουση έναν ήχο που ο ήχος που θα παίξει για να ακούσουμε θα δυναμώσουν λίγο τον ήχο του υπολογιστή για να ακούγεται τα χώρες όλου αυτού οι χρόνοι που λένε εδώ έχει να κάνει με τις νότες η ολόκληρη ενότητα κρατάει ένα χώρο μου του υπάρχουν τα μισά το τέταρτο παγωτό δέκατα έκτα τοπία αντίστοιχα το μισό χρόνο 0 25 χωρών τα τέταρτα και πάει λέγοντας έτσι άρα κάποιος που γνωρίζω μουσική μπορεί να συντονίσει νότος με τον τρόπο αυτό λοιπόν θα παίξει λοιπόν αυτόν τον ήχο στο σημείο αυτό θα τρομάξει υποτίθεται άρα θα αλλάξει ενδυμασία και θα γίνει πιο αγριεμένο τι θα κάνουμε λοιπόν θα πάμε το τραγούδι σαν την προηγούμενη φορά θα αντιγράψουμε αυτό και στουμποσ δύο στη δεύτερη εκδοχή τους θα το διορθώσουμε τι θα κάνουμε λοιπόν θα πάρω το πινέλο μου έχω το μαύρο χρώμα και θα στο κάνω αυτό εγώ συμπληρώνεται ο ανοίγει το στόμα του το τρίτο του οδοντιατρική έχετε μια πιο αθροιστική φάτσα που εντάξει άρα μέτωπο θα συμβεί αυτό θέλουμε να φορέσει ουσιαστικά την ενδυμασία 23 απ τη στιγμή που θα το κάνει αυτό θα κινηθεί προς τα κάτω ομαλά και πάλι μόνο που το κάνει πολύ πιο γρήγορα από αυτό θα κρατήσει ένα δευτερόλεπτο κοιμόμουν θα πάει στο 160 πάλι όχι παραμένει το ίδιο ανακατεύει κάθε προς τα κάτω στην 90 δηλαδή από το πάνω μέρος της οθόνης εδώ θα πάει στο κάτω μέρος της οθόνης σε εκείνο το σημείο αφού δε θα έχει μείνει τίποτα θα ηρεμήσει και θα ηρεμήσει μίσθωμα παριστάνουμε τον φόρεσε πάλι την ενδυμασία προς έναν όπου είναι θαμμένοι στο φαντάσματα κι έτσι και θα κινηθεί και πάλι ομαλά αν ας το κάνουμε για πέντε δευτερόλεπτα να πάει πίσω στην αρχική τοποθεσία του που ήταν 100 5100 55 118 αν πατήσουν τράγος τι σημαίνει τώρα για να δούμε τι θα συμβεί διάχυση και κείμενα βέβαια σταματάω εδώ συμβαίνει το εξής κινείται με αγριεμένο ούτε γιατί γιατί υπάρχει αυτή η κατάσταση μπορεί ενώ με το που πατώ τη σημαία του λέω ξανά πήγαινε πίσω αυτό παραμένει κρυμμένο άρα τι έπρεπε να κάνω πρέπει εκτός από το να το τοποθετήσω στην αρχική του θέση να το βάλουμε έχει και την όψη την ενδυμασία που θέλω εγώ στην αρχή αλλά λέω στην αρχή γίνει Δώστε ένα χαμογελαστό ακόμα κι αν είναι οι ίδιοι μα ξαναγινει γ συγκρότημα ξεκίνησα αυτή τη μορφή και τώρα για να το δούμε ολοκληρωμένο έτσι πάει μέχρι πάνω και βλέπουμε τη διαφορά στις ταχύτητες κλπ έτσι με αυτόν τον τρόπο λοιπόν μπορούμε μάθαμε τώρα μας χειριζόμαστε χαρακτήρα με κινήσεις σπάστε δηλαδή με ευθύγραμμα τμήματα την ισοτιμία του ένα σημείο στο άλλο οι υπολογίζω στο χώρο που θέλουμε να ολοκληρώσουμε μια μετάβαση ορίζοντας σημεία ενδιάμεσα και κάνει ομαλές κινήσεις από το ένα σημεία στον παράλληλα είδαμε πως αλλάζουμε μια σημασία πως παίζουμε έναν ήχο και πως αλλάζουμε το μέγεθος ένα χαρακτήρα τώρα λοιπόν αφού το νόμο αυτό κάνουμε το εξής θα διαγράψω το φάντασμα του κοινού και θα φορτώσουμε πια ένα καινούριο χαρακτήρα ακόμα στα ζωάκια θα φορτώσουμε κάνουμε ένα μικρό animation έναν παπαγάλο αν το φορολογικό για να δούμε ένα άλλο στοιχείο λοιπόν αυτός παπαγάλους που υπάρχει στη μορφή μετά καιρό πάνω σ' αυτό το κατόρθωμα μου πρώτα μορφή με τα φτερά πάνω λοιπόν το μικρύνουμε για χορό έκανα στην οθόνη έτσι και αυτό το κάνουμε όταν πατήσουμε σήμερα θέλουμε Παπαγάλος για πάντα να πετάει θα βάλουμε λοιπόν το για πάντα σάντος Βαλιώτη θα του βάλουν κινήσου 10 βήματα για να δούμε τι θα κάνει φτάνει στην άκρη της οθόνης λοιπόν σημαίνει γι' εδώ λοιπόν θα εισάγουμε το 10 βήματα το κάνω πιο πολύ λίγο θα πηγαίνει πιο αργά πιο γρήγορα ας το βάλουμε λοιπόν εγώ τώρα θα εισάγονται καινούργια εντολή του εάν φτάσει στα όρια αναπήδηση που θα φτάσει δηλαδή εδώ γύρνα μπροστά πίσω από το άγριο αυτό καψώνι μια μπάλα σε έναν τοίχο με το σταυρό πάνω στον τοίχο θα γυρίσει προς τα πίσω αυτό θα κάνει γιο να δούμε βέβαια αυτό συμβαίνει όταν γυρνάει προς τα αριστερά ο Παπαγάλος είμαι τούμπα αυτό λοιπόν πως το διορθώνουμε έχουμε αυτό το τρεις κουμπιά σε αυτό το σημείο το να δείχνεις το καλό δείχνει αριστερά δεξιά καλώς και το άλλο δείχνει ένα κυπελλάκι με βέλος αυτή τη στιγμή είναι επιλεγμένο κύκλο και βεβαίως αυτό σημαίνει ότι μπορεί να περιστρέφεται ελεύθερα που παπαγάλους αυτό γυρνάει ανάποδα όταν λοιπόν βλέπεις στη θετική κατεύθυνση σε θετικές μέρες ορισμένοι με 180 δηλαδή τότε έχει δημόσιο βλέπουμε εδώ όταν βλέπεις αρνητικές από 0 από μειωμένο ουσιαστικά μέχρι μείον 180 βλέπει μπροστά αριστερά δηλαδή τότε παπαγάλος λυγισμένο τούμπα εάν βάλουμε αυτό για να δούμε τη διαφορά έχουμε κάνει γυρνάει σαν να λέμε το είδωλο του καθρέφτη αναμένει περιστρέφεται έτσι και αν πατήσουμε το στο τότε δεν αλλάζει μορφή αρώματος βγαίνει με την όπισθεν άρα μπορούμε να ελέγξουμε πλήρως όπως φαίνεται ένα χαρακτήρας στην οθόνη μας και επειδή δεν μπορεί να το πάει παπαγάλος με τον άρη τα φτερά του Ομπάμα θα πάμε στις ενδυμασίες θα του προσδώσουν μια δεύτερη σημασία η οποία δεύτερη ενδυμασία θα είναι Παπαλός μετά φτερά 100 εντάξει και αυτό που του λέμε είναι κάθε φορά πριν κοιμηθείς άλλαξε ενδυμασία ονόματα κανείς είναι πολύ απότομη κίνηση και αυτό φαίνεται να φτερουγίζει τσιγάρων τα φτερά του πάνω και κάτω πώς θα το αλλάξουμε αυτό θα βάλουμε μια μικρή καθυστέρηση χρόνου ας πούμε δεν ακόμα τρεις δευτερολέπτων για να δούμε έτσι παπαγάλος πετάει κίνησή του με κόμμα λέει πάνω στο 0,3 θα μπορούσα να το κάνω πιο λίγο για έναν πιο γρήγορο όλο αυτό το πράγμα θα μπορούσε αντί 8 βήματα τον κάνουμε κινείται πιο πολλά πιόνι για να κάνω αντίστοιχα την κίνηση του Χ.Α. πιο γρήγορα άρα έχουμε δει μέχρι τώρα πώς μπορούμε να ελέγξουμε πλήρως ένα χαρακτήρα πώς μπορούμε να συλλέξουμε το πού θα φαντάζεται πως θα φαντάζεται πως θα κινείται πόστο του ως μια ψευτό αίσθηση animation κινούμενες χαρακτήρα δηλαδή και μετρημένη επιδεινούμενες ενώ του παπαγάλου που ανοιγοκλείνει τα φτερά του ακόμη και στο πέταλο και όχι το ότι κινείται επάνω στην οθόνη έτσι και πάμε τώρα να βάλουμε τους χαρακτήρες να αποκτήσουν δικές τους βούληση και να αρχίσουν να λειτουργούν μεταξύ τους σταματάμε ζητήματα των παραλιών έτσι και θα εισάγουμε έναν καρχαρία αυτόν τον καρχαρία λοιπόν αυτός ένα καρχαρίας που βρίσκεται στο βυθό μαζί με τον προπονητή ενα σκηνικό στα στα υπόβαθρα για να δούμε το βάλουν κάναν στο βυθό πράξη ας αφήσουμε το πρώτο θερμό νερό λοιπόν καρχαρίας στο αξιοποιηθούν και θα αρχίσει να περιπλανιέται Τσίπρα στον καρχαρία εδώ θέλει μια προσοχή το συγκεκριμένο λάθος που κάνουμε αν πάμε εδώ να δουλέψουμε το σενάριο αφορούν αναφερόμαστε στο σκηνικό πρέπει να ξέρουμε είμαστε σίγουροι ότι μαζί του καρχαρία έτσι λοιπόν τον καρχαρία και LED μετώπου θα βαδίσουμε της αυτό που θέλω να κάνω είναι για πάντα να περιφέρεται στο βίδωμα κολυμπάει έτσι αλλά σίγουρα θέλω να κινείται και θέλω να μην πηγαίνει μπρος-πίσω έτσι τώρα θα πάει μόνο εμπρός αλλά θα φτάσει στην άκρη θέλω αυτός ιστορία μαμά είδηση άμα θέλουν αυστηρή είναι επίσης άρα τώρα θα χρησιμοποιήσουμε μια από αυτές τις εντολές είναι το στρίψε δεξιόστροφα έστριψε αριστερά στην Ευρώπη όχι ακριβώς από κάτω εδώ λοιπόν λέμε έστριψε δεξιά στροφή 15 μοίρες αλλά αντί για τις 90 μοίρες θα στρίψει και θα πάει στις 150 μικρογραμμάρια ντελ αριστερόστροφων πήγαινε στις 75 προσδοκεί αστυν δεξιόστροφη περιστροφή πάνω αρνητικές μέρες ένα billion στρίψε αριστερόστροφα αλλά διαλέγω τι θέλω να πας στιγμή και κάνω την αντίστοιχη επιλογή θετικά και αρνητικά λοιπόν θα το βάλουμε στρέψει δεξιόστροφα αλλά τώρα το βάλω στο για το ποιος θα κάνει τη χάρη ας κάνει γύρω γύρω του περιστρέφεται πάντα κατά 15 εμίρης Street προχωρά ένα βήμα έπεισαν το βάλουμε ένα μήνυμα του Πάπα έτσι και εδώ είναι λίγο αστείο όπως και να έχει ούτε εμείς θέλουμε να δώσουμε μια τυχαιότητα και στο πόσο γρήγορα κινείται στο ποσοστό τρεις για να δούμε λοιπόν πώς μπορώ να το κάνω αυτό θα πάνε για πρώτη φορά να μιλήσουμε για την κατηγορία τελετές καλέστε λοιπόν κι υπάρχει αυτό βέβαια το πλακίδια το λέει τυχαία επιλογή από έναν όχι 12 προβάλλονται είμαστε θέλω λοιπόν να κινηθεί είτε ένα βήμα είτε 10 βήματα η οποιαδήποτε νέα ανάμεσά τους αν παρατηρήσουμε το σχήμα του πλάγιου κινδύνου μοιάζει με το σχήμα που και αυτοί άσπροι κοπεί εδώ στο κίνηση 10 βήματα έτσι τι μπορώ να κάνω μπορώ από αυτόν να του φέρω και να του Κούμπο όσο δεν ασπρίζει φωτίζεται ανθρώπων όσο κι άρα το βήμα του ήτανε τύχη θα πάρει πτυχία τιμή από τον 12 ρωτήθηκαν αυτή την επαναλαμβανόμενη κίνηση φαίνεται οπότε θα βάλουν άλλη μια τυχαία επιλογή και θα τους πούμε στρίψει είτε δεξιόστροφα είτε αριστερόστροφα από μείον 15 λοιπόν μέχρι 15 μέρες θα πάμε και μια τυχαία επιλογή έχω και τώρα ο καρχαρίας αρχίζει να περιπλανώνται σε όλη την έκταση του βυθού άρα μπορούμε να του δώσουμε κατά κάποιο τρόπο μια αυτονομία στην κίνηση έτσι γιατί έχουμε μια τυχαία γεννήτρια βεβαιώσουν δύο μεγάλη απόσταση του δήμου τόσο πιο απότομης κίνησης κάνει μεγαλύτερο το εύρος έτσι ψάχνω λοιπόν ευχαριστώ στον για να δούμε τι μπορούμε να βάλουμε προϊόντων μπορούμε να ξαναγράφουν ψαρά έτσι την αρκετά καλό βέβαια εκκρεμεί αρκετά ο χάιμε Χ.Α. τόσο λοιπόν θέλουμε και εγώ το ψάρι να αρχίσει να κινείται τυχαία άρα πρέπει να βάλουμε τον ίδιο κώδικα περίπου που έχουμε και στον καρχαρία να τον βάλουν στο ψάρι εδώ λοιπόν θα κάνουμε το εξής άντε να ξαναγράψω μόλις αυτές εντολές μια προς μια θα έχουμε να κάνουμε εδώ δεξί κλικ λένε διπλάσιες και μας κάνει να αντίγραφο αυτού του κομματικού κώδικα όπου κάνω πλήκτρων αφής πρόσεξε τι θα κάνουμε θα έρθουν θα σημαδέψουν πάνω στο ψάρι νερού πάνω στο ψάρι το ποντίκι έτσι βγάζει γύρω-γύρω εδώ μια αχνή γραμμή κάνε κλικ λοιπόν εδώ και έφυγα εγώ πόσα ψάρια μέσα μαύρισε ξανά για να δούμε τώρα τι θα γίνει κινούνται και το δύο αυτοβούλως βέβαια στο ψάρι έχουμε δεν έχουμε βάλει το να πηγαίνει μόνο αριστερά δεξιά περιστρέφονται αυτό λοιπόν που θα προσθέσουμε τώρα είναι το εξής θα πάμε να δούμε κάποιοι από τους αισθητήρες για πρώτη φορά με λίπος αισθητήρες θα δούμε ότι υπάρχει μια επιλογή αγγίζει το πριν από αυτό θα δούμε και το εξής αναφέραμε πριν το ριξε στο ποντίκι οπόταν κι χρησιμοποιούσαμε το ποντίκι για να κινήσουμε τη γατούλα αποσμητικά πάντα κυνηγά το ποντίκι το πρώτο δείξε στο πότισμα το βελάκι είμαστε στο μορφή δύο στο site δείχνει δεν ήσαν επιλογές το δείκτη του ποντικιού και μορφή ανά μορφή ενώ καρχαρίας ως τον καρχαρία έτσι τότε το ριξε στο μαζί σαν επιλογές δείκτης ποντικιού και μορφή δύο άρα μπορεί να εντοπίσει ένα χαρακτήρας που μάλλον για να στρίψει προς την κατεύθυνση έτσι εδώ λοιπόν εμείς να δούμε το αγγίζει το οποίο μας λέει μπορώ να ελέγξω αν το ψαράκι ακουμπήσει στο κουμπί πάνω στην άκρη της οθόνης ώρες οθόνης στη μορφή ένα μορφή ένα καρχαρίας πράξη άρα λοιπόν τι να κάνω αν το ακουμπήσω καρχαρίες ντόπιοι καρχαρίες να φάει να εξαφανιστεί όσο το κάνουμε αυτό πάμε στον έλεγχο έχουμε αυτήν την επιλογή πουλί εάν εάν λοιπόν ακουμπήσεις δημοσίευμα εις ακουμπήσει μορφή ενώ το ίδιο για να ακουμπήσουν αυτή δύο τότε κρύψουν εξαφανίσουν τις έφαγε αν αυτό λοιπόν το βάλουμε μέσα τότε άνω καρχαρίας ακουμπήσει πάνω στο ψάρι το ψάρι θα εξαφανιστεί για να είμαστε σίγουροι ότι θα εμφανιστεί κάθε φορά θα του βάλουμε να εμφανίσει τον για να μπορέσει να εμφανίστηκαν πρόβατα με τη σημαία αντίστοιχα λοιπόν στον καρχαρία το κόμμα του λιμένα αν και εάν αυτός ακουμπήσει λοιπόν τη μορφή δύο το ψαράκι αυτό λοιπόν θα πιάσουμε να του αλλάξουμε ενδυμασία θα εισάγονται καινούργια ενδυμασία π.χ. καλέσματος καρχαρία της γραφής μου τον Καψή άλμα στην κλείνει το στόμα των έτσι αλλά σε αναρχικούς ποίηση για να μαστε σίγουροι στην αρχή θέλουμε να φοράει την ενδυμασία α για να δούμε η Alpha Α αυτή η αθλιότητα των ΜΜΕ στην αρχή και όταν ακουμπήσει το ψάρι τότε να βάλει την α που είναι για κακή του και ενδεχομένως να που να το βάλουμε ένα ποιοι πέντε ευτελούς χόρτασα μάλιστα θα μπορούσαμε να βάλουμε έναν ήχο αντίστοιχα χαμάμ έχετε μουσικούς βγαλμένο να παίξει έναν τοίχο για να ακούσουμε τι έχει βάλει μέσα όχι πάλι μπορούμε να ηχογραφήσουμε μισό βάζοντας ένα μικρόφωνο στον υπολογιστή μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τους έτοιμους για να δούμε στο animal είναι ήχοι από διάφορες εφέ για να μάθουμε έχουμε ηλεκτρονικές μουσικές έχουμε ανθρώπινους ήχους όπως βήματα γελάει κλπ μουσικά όργανα παίζουν θα βάλουμε ένα τυχαίο ας πούμε αυτό το ακούσουμε όλα πάρε θα παίξει αυτόν τον ήχο ντρέπομαι βάλαμε έναν ήχο μας δίνει σαν επιλογή το Babel και όχι μόνο τη χώρα έχουμε έχουν παίξει έξι για να απαντήσουμε λοιπόν τι σημαίνουν θα συμβεί έγινε πολύ γρήγορα ήταν δίπλα δίπλα λοιπόν ένα καλό παράδειγμα για να του εξηγήσουμε φλεβών PC τι συμβαίνει το ψαράκι όντως εξαφανίζεται όταν ακούμε στη μορφή του ψαρά εξαφανίζεται όταν μου ο καρχαρίας ακουμπάει το σαράκι αυτά εδώ δεν εκτελούνται γιατί μπορεί να συμβαίνει αυτό έτσι συμβαίνει το εξής και την προλαβαίνει το ψαράκι να εξαφανιστεί πριν μπορεί τη στιγμή που ακουμπάνε και το ψαράκι εξαφανίζεται ο καρχαρίας να βρίσκεται σε αυτή την εντολή κατά συνέπεια δεν πρόλαβε να φτάσει αυτή την εντολή άρα ο αυτάς να κάνει αυτό τον έλεγχο έχει εξαφανιστεί το σαράκι και έτσι θα καταλάβει από το ντουμπάι οπότε τι θα κάνουμε πριν το εξαφανίσουμε το ψαράκι θα του βάλουμε μια μικρή καθυστέρηση η οποία θα είναι λόγω της τάξης του 0 , δύο δευτερόλεπτα ενδεχομένως για να δώσουμε και το χώρο μου να φτάσει στον κώδικα του καρχαρίας αυτό το σημείο να κάνω το αντίστοιχο ενώ για να το δούμε μην ελαστικά μια χαρά και δεν συνεχίζει αυτός και κίνητρα για την ενδεχόμενη σταμάτης αν θέλαμε ξανακάνω θα ξεκινήσει πάλι από την αρχή έτσι άθελά του μετώπου θα το ψάρι να τελείωσε λόγω τσίρκα τότε θα λέγατε στον έλεγχο έχουμε κάτω κάτω μια να πλακίδια το οποίο είναι τερματικό πλακιδίων δεν έχει πρωί προεξοχή από κάτω για να συνεχιστεί κατέβω έχει το σταμάτησε όλα ανάποδα με το κόκκινο Μπαγί δηλαδή οι σταματά το σενάριο εδώ σταμάτησε τα Ολάντ γνώμες σαν το ωφέλιμο ψάρι σταματάνε όλα που σημαίνει ότι σταματά να γίνεται τόσα εδώ πρέπει να τονίσουμε το εξής το ψάρι το κρύβουμε με αλλά επειδή δεν τερματίσει αυτό εξακολουθεί και κινείται χωρίς να φαίνεται εξαφανισμένο όλα άλλαξαν πολιτική κινείται γύρω γύρω γιαυτό και ενδεχομένως ίσως να προσέξατε ότι συνέχιζε καρχαρίες αυτό που εξαφανιζόταν μεν αλλά την τον άνθρωπό τους επίσημη εμφάνιση σε διαφορετικό σημείο τώρα οπότε σταματώ πάντα θα σταματήσει και το ψάρι για να το δούμε θα πρέπει τελείωσαν όλα σταμάτησαν στο αλλά είχαμε και το πώς βάζουμε τους χαρακτήρες μπορούν να αλληλεπιδράσουν μεταξύ τους και προφανώς ποντάρουν πολλά αντικείμενα μέσα στην οθόνη και να κάμω όσες τέτοιες αλληλεπίδρασης θέλω τώρα αναφορικά με την αλληλεπίδραση των δύο χαρακτήρων μάθουμε και ένα τελευταίο στοιχεία πού πάμε στον καρχαρία και άμεσης ενδυμασίας από μια σημασία σταματήσουμε διόρθωση για να ανοίξει το περιβάλλον ζωγρά ου που τον αντί αυτών των κληθώ πάτησε με χρήση στην πόλη όσον αυτή τη στιγμή αυτό είναι το 400αρι Honda Πετράκος 60 που πριν έτσι και αυτός ο χώρος που καταλαμβάνει καρχαρίες πάνω σε αυτό το πάνω σε αυτή ο λοιπόν υπάρχει αυτή που λίγο πολύ όλοι σε το κέντρο της ενδυμασίας λοιπόν είναι αυτό το βελάκι με το σταγονόμετρο το κάνει το πατήσω βγαίνουν δύο κάθετες γραμμές αυτό λοιπόν είναι το σημείο αναφοράς για τον καρχαρία γύρω από το οποίο περιστρέφεται όντως μόνα περιστραφεί αυτό το κέντρο του Europa και να τους επιστρέφεται πρώτον και δεύτερον όταν μας λέει λοιπόν ότι καρχαρίας βρίσκεται για παράδειγμα στο 00 αυτό σημαίνει ότι το συγκεκριμένο σημείο αυτό σωστά προς έχει φτάσει στο μηδέν η Γιούβε του ο ρος χίου που έχει σημασία είναι ότι όταν λέμε ήλεγξε ακουμπάει ένα χαρακτήρας κόμματα δεν πρέπει να ακουμπήσουμε τα κέντρα τους αλλά να ακουμπήσω οποιοδήποτε σημείο το περίγραμμα του καρχαρία ενώ οποιαδήποτε σημείων του οποιοδήποτε σημείο του που ψάχνουν δηλαδή συμβαίνει το παράδοξο ότι μπορεί το ψάρι να ακουμπήσει του καρχαρία και να φάει κρέας το ψάρι αλλά εντάξει αυτή είναι μια παροδική μπορούμε κάνουμε χάριν ευκολίας και ευχρηστίας του συγκεκριμένου εργαλείου έτσι αντίστοιχα όταν το ψάρι το κέντρο το είναι Σ'αυτό το σημείο τώρα υπάρχουν τρόποι να ελέγξουμε το ματς έφτασε ακριβώς το ψάρι είναι μπροστά στο στόμα του καρχαρία και αποφα μέσα στο στόμα και αυτό μπορεί να γίνει εγώ θα πω μόνο τις εντολές θα δουλέψουμε τη στιγμή ενδεχομένως να χρησιμοποιήσουμε τα παρακάτω να δούμε να φάνε με το ψάρι λίγο βάλε και τον καρχαρία αφορά την ενδυμασία των στο στόμα για να δουν άνω καρχαρίες λοιπόν εδώ για να φτάσει εδώ το ψάρι πράγμα το εξής καρχαρίας αυτήν τη στιγμή είναι στο μείον 59 24 και το ψάρι αυτή τη στιγμή είναι στο 27 έξι πρέπει λοιπόν ΝΑΤΟ προ εκείνος κομμάτων τουρκική είναι πέντε στόχοι του καρχαρία είναι μείον 59 πρέπει δηλαδή το ψάρι να είναι γύρω στα 60 πιο μπροστά στον άξονα στοχεύουν το καρχαρία έναν πιο δεξιά δηλαδή κατά περίπου 60 έτσι και αντίστοιχα είναι μπροστά και έναν κ μείον 60 υπάρχει λοιπόν για κάθε χαρακτήρα στο κίνηση αυτό το τουβλάκι που λέγεται φέσι είχε αυτό το πουλάκι που λέγεται θέση ψηλά και αυτό το λέγει πιο λέγεται κατεύθυνση για τον καθρέφτη στην υπόθεση είχε 99 θέσεις είναι 24 και το κατεύθυνση είναι 183 άρα μπορούμε να επιλέξουμε άνω καρχαρίας ακουμπήσει το ψάρι μπορώ να ελέγξω το όχι του ψαριού μέτοχοι του καρχαρία πόση διαφορά έχουν κόψει τους βιώματος του καρχαρία όμως διαφορά έχουν γιατί μπορεί να είναι στο χώρο στον ορίζοντα άξονα στο ύψος του στόμα το άλλο ψάρι βρίσκεται έγκαιρα εντός τρώει άρα μπορώ να δω εάν το ψάρι υπέστησαν είναι από την περιοχή έτσι άρα αποδοχή και ταψί να ανταλλάξουν μεταξύ τους μαύρο και την κατεύθυνση γιατί πρέπει να είναι γύρω στα 60 μπροστά αλλά μη ήδη δύο χαρακτήρες είναι γυρισμένη προς τα εκεί πρέπει ναναι 62 αριστερά έτσι και με αυτό τον τρόπο να έχω πιο μεγάλη και μεγάλο έλεγχο για ένα πιο αληθοφανές αυτό που θα κάνω βέβαια εδώ έχουμε το εξής ζήτημα τι είδαμε στο στο μάθημα δεύτερο του σουδάν σχεδιασμό εκπαιδευτικό λογισμικό για τον εξής λόγο μέχρι ειδικό λογισμικό ποτέ αληθοφανή πολύ σημαντική αλλά στις ηλικίες για τις οποίες απευθυνόμαστε αυτές είναι λεπτομέρειες οι οποίες δεν είναι εύκολα αναγνωρίσιμο από τα παιδιά έτσι τα παιδιά θα δουν το τετράχρονο και το πεντάγωνο ότι οι καθαρές και το ψάρι αυτό έχει σημασία να πετύχουμε όχι τόσο των είμαστε απόλυτα ακριβής τόσο μικρό μέγεθος αφού είναι πιο δύσκολο να τον τις σχετικές λεπτομέρειες οπότε έχουμε μια ανοχή στον τρόπο προγραμματισμού και γιαυτό δεν μπαίνω σε τόσο βαθιά όποιος θέλει όμως μπορεί να πειραματιστεί μόνο στο για να δει αυτά τα στοιχεία πριν κλείσω το συγκεκριμένο παράδειγμα θα πάω στα υπόβαθρα κι αυτός ένα υπόβαθρο ακόμα γνωστό εδώ Γάλλος χαρακτήρισε τη μέση γοφούς αφαίρεσε τελείως αυτό δείχνει ακριβώς αυτό που έλεγαν καυτές άνω σύστημα συντεταγμένων δηλαδή του υπολογιστή να το δούμε σε μεγάλη οθόνη έτσι δείχνει πού είναι όχι με 0 σ' αυτή την ευθεία υπόψην 01 το κόψει παρακάμπτοντας μέχρι 180 τους υπάρχουν δύο 40 έως συνδυάζω πάντα άρα το σύνολο είναι 480px διά 160 καθώς τα λοιπόν τα αφαιρέσουμε και αυτά δεν μπορεί να μείνει χωρίς καθόλου όπου ούτε θα το διορθώσω και θα το κάνουμε όλο απλά ένα Sport καθαρίσουν έξι θα είναι άσπρο και θα προχωρήσουμε να μάθουμε ένα τελευταίο παράδειγμα από τις κάρτες για να δούμε κάποια εφέ θα προσθέσουμε εξαγορά δεδομένα σκίουρο μια τελευταία χάρη να δούμε αυτός ο σκληρός εντάξει λαός κλήρος λοιπόν και θα κάνουμε το εξής όταν ξεκινήσουμε ενδεχομένως το πατήσουμε το κενό έτσι τότε για πάντα θέμα κάνει τον εξής έλεγχο θέλω να βλέπεις σε πιο σημείο βρίσκεται το ποντίκι να παίρνει τη στιγμή του που είναι το ποντίκι κι ανάλογα με αυτό θέλουν να πειράξει τον τρόπο προφανές το σκέλος λοιπόν ο άνθρωπος θα δούμε που βρίσκει το ποντίκι στους αισθητήρες λοιπόν όπως προς το χαρακτήρα είχαμε όχι του ψητού και την κατεύθυνση του κατέθεσε για το ποντίκι δεν έχουμε αλλά έχουμε το ποντίκι έχει εκπομπή και ψυχή πού βρίσκεται το ποντίκι στον κάθονται στον οριζόντιο άξονα της και υπάρχει και η επιλογή παραδέχθηκε το ποντίκι αν έκανα κλικ στο κουμπί λοιπόν εμάς μας ενδιαφέρει στην προκειμένη περίπτωση το ποντίκι όχι αξίζει αυτό έχει σχήμα λειψό λιτές αλλά μπορεί να μπει σε όλες τις άσπρες περιοχές στις οποίες εμείς κάνουμε διπλό κλικ γράφουμε τα θέλω λοιπόν στην εμφάνιση στις όψεις για το σκληρό και να δούμε το ήξερε το εξής άρα υπάρχει ένα επιλοχία λέει τόσα παραθυράκια όλα αυτά που που είδαμε τόσο το χρώμα έφερε έχει και άλλα εφέ σωστό χρώμα αυτόματη ψαριών στροβιλισμούς κώνο στοιχείο πισίνες ψηφιδωτών κτλ λοιπόν για να δοκιμάσουμε λίγο ένα δύο τέτοια παραδείγματα για να δουν λέμε λοιπόν στους οφειλές κατά 25 στροβιλισμούς μπήκαν θα πάρει το κέντρο του στη Ροδόπη είναι περιπου έχω και θα περιστρέψει θα κάνει σα να παίρνεις ρε φίλε έτσι των χαρακτήρων τους κυρίου ποσό όσο απέχει το 1000 από τον κάθετο άξονα προστατεύω τον περιστρέψει έξοδος προσπαθώ εγώ πίστεψε στο ρόστερ άντε λοιπόν κατά 25 κιλών διαβάστε τι λέει το ποντίκι κάθε φορά όταν πατηθεί το κενό και μάλιστα για να μπορούμε να το ελέγξουμε λίγο θα του πω όταν πάω πίσω του ας τόμπι τότε στα μονοπώλια για να τον επαναφέρει για να λάβετε αλλάζει συνέχεια πάτησε το κουμπί πρέπει να γίνει σωστά στο αγγλικό πληκτρολόγιο με το b τα σταματάει όλα και πάντα έχετε στην αρχή του κατάσταση Θόδωρε τι έκανε αλλάζει συνέχεια και το στροβιλίζεται γύρω γύρω γύρω πιο γρήγορα Γεώργα Χαμάντι άλλαξε του πούμε όρισε το εφέ στροβιλισμούς σε εδώ μπορώ κάνω διπλασιασμό είπαμε σε δουλειές που έχω κάνει πομπή είχε τότε γίνεται ως εξής πάει μόνο τόσο όσο απέχει το ποντίκι από το κέντρο ένοπλοι περιστρεφόταν συνέχεια όταν το κοινό πάνω-κάτω δεν αλλάζει κάτι τώρα κάνει κάποιες ανεπαίσθητες κινήσεις για τη βεβήλωση αριστερά με τον ντέιβιντ σταματάει εκτός από τροφή λύση υπάρχει το μάτι του ψαριού το παντού σωροί κάνει μια μεγέθυνση κατά κάποιο τρόπο να το πούμε στο να βάζουμε το εθνικό κόμμα ευθύνης σε εκείνο το σημείο για να κάνεις ένα κρίση το το βασικό στα μέσα το φέρνει πιο κοντά και πιο μακριά τρόπος με τον οποίο βλέπει το μάτι μέχρι που θα το ξέρουν ασχολείται με φωτογραφία εικονοστοιχείων ποίηση το κάνετε το μέτωπο αγώνα για το ψηφιδωτό κανένα φαίνεται σπάει σε επιμέρους κομμάτια μαζί περισσότερα περισσότερα περισσότερα φωτεινότητα θα τον κάνει πιο φωτεινό πιο σκοτεινό και στο φάντασμα που λέει άκουσε το ξεφάντωμα στα θετικά τον εξαφανίζει παίζει λοιπόν με το πόσο διαφανής είναι χαρακτήρας εδώ φαίνεται πλήρες και αρχίζει και γίνεται πιο χρόνος άφθονος μέχρι εξαφανίζεται τελείως άρα έχουμε πουλιά τέτοια πράγματα να παίξουμε μαζί τους για να μπορέσουμε να χειριστούμε τους χαρακτήρες κατάλληλα αν και να μπορέσουμε να πετύχουμε τελικά το εφέ ακριβώς που θέλουμε να περάσουμε λίγο στην έκδοση δύο και να δούμε πού βρίσκονται όλες αυτές οι εντολές που χρησιμοποιήσαμε λοιπόν στις κινήσεις ανακατεύουμε προς τα κάτω τον βρίσκει στα όρια αναπήδησε η θέση του έχει θέσει τους όλα αυτά που είδαμε ήταν να είναι στην διάθεσή τους αισθητήρες κατεβαίνουν προς τα κάτω εδώ έχουμε χθες είχε το ποντίκι θα σύλληψη του ποδιού πατηθεί το κουμπί κλπ έτσι είναι πιο παραστατική είναι πιο ακριβής μετάφραση πίσω όψης θα δούμε τα εμφανές εξαφανίσουν μήλα κλπ άλλαξαν σημασία πηγαίνει στην επόμενη δημοσίων άλλαξε FM και στο FM έχουμε χρώμα το λέει και το β είναι κομμάτι του ψαριού όταν πριν υπέρ στροφή που είναι το του ήρεμα αυτό που βλέπαμε πριν καν στοιχειώδης ψηφιδωτό φωτεινότητα και εξαφάνιση αντί για φάντασμα όπως έλεγε στην πρώτη μεταφοράς το μέγεθος του αντικειμένου κλπ επανέφερε τα γραφικά εφεδρική παλαιά έκδοση σημαίνεται αν έχουμε κάνει διαφορά θα γευτούν έχουμε κανέναν μη αναγνωρίσιμους χαρακτήρες λέμε επαναφέρει στην Αρχική του κατάσταση για να ρευστή κατάσταση που είδαμε πριν ένα καινούργιο στοιχείο το οποίο εισάγεται εδώ και το οποίο στην νέα έκδοση του σκρατσ εδώ δεν υπήρχε καθόλου στις όψεις είναι το εξής εδώ δεν υπάρχει καμία εντολή στις όψεις που αναφέρεται στη υπόβαθρο σκηνικών ενώ πάμε στην κίνα για την έκδοση θα δούμε ότι υπάρχει εντολή άλλαξε το υπόβαθρο μπορεί δηλαδή χαρακτήρας μαζί της από το σκηνικό θα αλλάξει υπόβαθρο ενώ πριν από αυτή την αλλαγή αντί κάνουμε στο σκηνικό άρα ήδη αρχίζουν και αποκτούν πολύ περισσότερες δυνατότητες φυσικά όλα αυτά φαίνονται να παραιτείται εξάσκηση και να παίξουμε γνωστό στη συνέχεια θα δούμε με ποιο τρόπο μπορούμε να βρισκόμαστε ησης για αίμα μαθαίνουμε να πηγαίνουμε ανάβουμε τα έντυπα πρώτον αφού κάναμε την βασική αναγνώριση δουλεύοντας με τις κάρτες τους κράτησε τις κάρτες αυτές που που υπάρχει και κάποιος που δεν τις είδαμε κάποιες 60 έτσι μας αυτές κάρτες μαζί με τη δυνατότητα της εκτυπώσουν να της κόψουν και να τις χρησιμοποιήσουμε σαν καρδούλες διπλώνουν στη μέση ενδεχομένως για να δώσουμε στα παιδιά να δουλέψουν τα παιδιά μου αυτές το καθεξής έτσι ας πούμε ενώ το επόμενο πράγμα που έχουμε να δούμε είναι το εξής πώς θα πάνω από την βοήθεια στα βίντεο και θα αρχίσουμε σιγά σιγά να μελετούμε όλα αυτά τα βίντεο που έχει να δούμε τι κάνουν για να δούμε την πέρα από τα παραπάνω δυνατότητες μας δίνει σαν περιβάλλον άρα για το νομό μας καλείται καθένας μα δοκίμασε όλα αυτά θα τα αναλύσουμε και στη συνέχεια θα προχωρήσουμε σε πιο σύνθετες ασκήσεις