Σχεδιασμός και υλοποίηση ενός παιχνιδιού: Arkanoid: Στο μάθημα αυτό θα προχωρήσουν στον σχεδιασμό και την υλοποίηση μιας ίλους είσαι όμως λεφτά δεν έχουν παιχνίδια συγκεκριμένα η πόρτα ανόητη το παιχνίδι αυτό είναι το τέλος του παιχνιδιού στο ένα κουταλιά προσδοκούμε ότι ήσουν εκεί για να την επαναφέρουμε ίσως να ακούνε μια και και στη συνέχεια πρέπει να χτυπήσει κάποιον που μιλάει και για να τα εξαφανίσει ό τι μας δώσουν στο hot spot λόγος για τον οποίο θα κάνει αυτήν την άσκηση συνδυάστηκαν με τεχνικές και ζητήματα έχουμε στο προηγούμενο ματς να είναι για να μπορέσουμε να δούμε πώς ένα πρόβλημα μου βάζεις έναν αμάσητο το μεγάλο πρόβλημα της του σχεδιασμού και της δημιουργίας ένα βόλου κοινωνικού παιχνιδιού μπορούμε να σπάσουμε σε επιμέρους μικροπροβλήματα και να βγούμε με τη διαδικασία του πως μέσα από να επιλύσουμε από κόσμο το προβλήματα το ένα το άλλο και να επιλύσουμε κάθε ένα ξεχωριστά στο τέλος καταλήγουμε στο να έχουμε ολοκληρώσει μέχρι την επίλυση έχουμε πετύχει την επίλυσή του συνολικού προβλήματος χωρίς να έχουμε μπει στη διαδικασία να σκεφτούμε το συνολικό πρόβλημα αυτό καθαυτό πότε θα μάθουμε το συγκεκριμένο παράδειγμα αναλυτικά και θα τα συζητήσουμε στη μπορε άσκηση λοιπόν είναι να φτιαχτεί ένα παιχνίδι τύπων κάνω τα κάνω την του παιχνιδιού το πλοίο στο οποίο εμφανίζεται μια ρακέτα 0 πέφτει μια μπάλα ανεβαίνει στο πάνω μέρος της οθόνης στην περιφέρεια του Πλακιά πόπη εξαφανίζονται άρα πρέπει να συνθέσουμε να σπάσουμε αυτό το πρόβλημα σε επιμέρους προβλήματα με τα μελετήσουμε ένα ένα τη φορά την αστείρευτη δύναμη κυρίως για αυτό τον λόγο και όταν η μπάλα φύλλο τη ρακέτα και πέσει στο κάτω μέρος της οθόνης τότε το παιχνίδι τελείωνε στην περίπτωση αυτή προφανώς δεν χρειαζόμαστε ατόμου θα φτιάξουμε τους χαρακτήρες που χρειαζόμαστε εμείς μέσα από το πρόγραμμα της ζωγραφικής δεν Μικρολίμανο αντικείμενο το οποίο θα είναι ιράκ και τα πυρά και δεν μπορούν να με ένα απλό παραλληλόγραμμο που σας το γεμίσουν με μαύρο χρώμα αυτή λοιπόν θα είναι ρακέτα ας πάμε να τις φτιάξουν ζουμερό και θα βρίσκεται σε αυτό το σημείο λογικές δεν θα λύσουν το πρόβλημα αυτό το αντιμετωπίζουν με ένα κομμάτι του προβλήματος ανεξάρτητα κάθε φορά και λύνοντας όλα αυτά τα επιμέρους προβλήματα κυρίως για αυτό τον λόγο κάνουμε την άσκηση της μείζονος λύνοντας ένα επιμέρους πρόβλημα κάθε φορά στο τέλος θα λύσουμε το συνολικό πρόβλημα ρακέτα λοιπόν αυτό που κάνει είναι να μπορεί να κινείται αριστερότερα δεξιά στο κάτω μέρος της οθόνης αυτή τη στιγμή ως χαρακτήρας βρίσκεται ναι στο PC μείον 230 εισδοχή νέων 16 πάμε λοιπόν να δούμε τι θα γίνει πώς θα προγραμματίσουν καταρχήν αυτό που θέλουμε είναι όταν πατηθεί ποίηση ξεκινάει το παιχνίδι είναι κι απ τη στιγμή που θα ξεκινήσει το παιχνίδι πάντα έχουμε πει ότι κάνουμε αρχικό ποίηση αρχικό φύση λοιπόν είναι οι εξής θα βάλουμε τον έδειραν και τα να πάει στην αρχική της θέση η οποία είναι στόχοι 0 στο κέντρο της οθόνης δηλαδή όσο αφορά το στο πλάτος της οθόνης και ας συμφωνήσουμε για παράδειγμα για να έχουμε ένα περιθώριο από κάτω για να μπορούμε να μένει να δούμε εάν η μπάλα φύγετε και στο κάτω μέρος και τον να μην την έχουμε τόσο χαμηλά στις 230 v αλλά ας βάλουμε στο μείον 150 να δούμε σου είναι αρκετά ψηλά θα το βάλουν στο μείον διαρκώς λίγο θυμίζω ότι δεν παίζουμε το παιχνίδι σε πλήρη οθόνη εδώ ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζουν πάντα είναι το παλαιό χρήστη με το ποντίκι κατά λάθος και να τραβήξει ένα χαρακτήρα και το μετακίνησε τη θέση που σημαίνει ότι μπορεί κατά λάθος το ποντίκι να πάει πιο ψηλά πιο χαμηλά ήταν αρκετά ένα στοιχείο που θα πρέπει να δούμε στη ρακέτα πριν προχωρήσουμε σε αυτό είναι που βρίσκεται στο κέντρο του χαρακτήρα του καιρού χαρακτήρα αρκετά χαμηλά για αυτό και όταν έβαλα την τιμή μείον 150 μεγαβάτ με ανέβηκε πολύ πώς θα φέρουμε το κέντρο του χαρακτήρα στο κέντρο ακριβώς αρκετά ώστε να μπορούμε να παίξουμε ακριβώς όπως πρέπει αλλά δε θα τη βάλουν στο ένα προς πέντε στο ένα κάντε άνω των 150 πάει στη θέση που πρέπει όλοι εκεί είναι μια χαρά αν για να αποφύγουν λοιπόν το φορολογικό το πριν πρέπει για πάντα να κάνουμε έναν έλεγχο και αυτός έλεγχος τι να κάνει πάντα μας βάζει το Ψυρρή ίσο με μείον 150 κι έτσι με αυτόν τον τρόπο δεν υπάρχει περίπτωση ποτέ με το ποντίκι με οποιοδήποτε άλλο τρόπο Ηρακλείου Τ2 χαρακτήρας αυτός αφηγείται πέρα από την οριζόντια γραμμή στην οποία κινείται στα δεξιά ολοκληρώθηκε αυτό κομμάτι μόνο στην και είπαμε να κάνουμε να τον προγραμματισμό για την κίνηση της αρκετές αυτό θα γίνει με τα δύο φυλάκια του αριστερά και δεξιά από το πληκτρολόγιο άρα θέλουμε το 8 το πλήκτρο δεξί βέλος για παράδειγμα απηχεί τότε πρέπει να γυρίσουμε στην κατεύθυνση 90 μοιρών προς τα δεξιά δηλαδή δεν έτσι και να κινηθούμε τσαμπί γράσο αυτό και θα το φτιάξουμε για το αριστερό βέλος που κατέθεσαν στην περίπτωση πρέπει να με νέα μέλη για να δοκιμάσουμε λοιπόν αριστερά πάει δεξιά αυτό που παρατηρούμε είναι ότι φτάνει στην άκρη της οθόνης και αν φτάσει στην άκρη της οθόνης εξακολουθεί να προχωρά μέχρι που εξαφανίζονται αυτό δεν το θέλουμε για έναν πιο αληθοφανές και ποιο είναι το παιχνίδι θέλουμε να σταθούμε από τις εντολές που έχουν μάθει μέχρι στιγμής θα μπορούσε ενδεχομένως κάπνισμα εάν βρίσκεσαι στα όρια αναπήδησε για να δοκιμάσουμε λοιπόν τι θα συμβεί φτάνει και κολιέ σταματάει άρα αυτό μπορούμε να το βάλουμε και στα αριστερά και σταματάει και στην μια άκρη στην άλλη άκρη δεν μπορεί να προχωρήσει βέβαια αν εμείς θέλουμε να ακούσουμε και μικρό περιθώριο για τίποτε σε αυτό το παιχνίδι έρχεται μέχρι το τέλος της πίστας μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε μια άλλη τέχνη για τον οποίο θα δούμε ακριβώς τώρα αυτό το κινήσουν 10 βήματα έχουμε εάν δε θέλουμε 10 βήματα θέλουμε να βάλουμε περισσότερα τη νίκη λιγότερα βήματα τότε σε κάθε πάτημα του δύο θα κινείται με μεγαλύτερη μικρότερη ταχύτητα ρακέτα αυτό θα το δούμε όταν βάλουμε και την εμπειρία την μπάλα ανακινείται και θα δούμε τι φοβόμαστε χρόνο στον εαυτό σου ώστε να μη γίνεται η μπάλα πάρα πολύ γρήγορα και δεν προλαβαίνει να δέχεται ούτε να κινείται υπερβολικά γρήγορα και θα χαράσσει κάθε ερώτημα προλαβαίνει υπερβολικά εύκολα τη μπάλα και το παιχνίδι είναι πάρα πολύ εύκολο η τεχνική λοιπόν θα χρησιμοποιήσουμε είναι θα κάνουμε έναν έλεγχο με το αν και ελέγχουμε ότι θα ελέγχουμε πάνω στους τελευταίες στα δεξιά αντίθεση 1000 του χαρακτήρα του βάσω αν είναι μικρότερης από το διαρκώς βάζοντας αυτό τον έλεγχο λέω σε ουσιαστικά στην ρακέτα ότι μπορεί να έρθει περίπου μέχρι αυτό το σημείο όμως μέχρι εδώ από τη στιγμή που δεν μπορεί να πάει μέχρι το τελος ενδεχομένως για να χωράει η ρακέτα αν η μπάλα την μπάλα τι κάνω μικρότερη με διάμετρο μικρότερη των 40 τμημάτων του διαρκώς να το κάνω εδώ και τόσα 20 άρα δεν το αφήνω να πάει στα τελευταία 20 σ'αυτό το μικρό περιθώριο στα τελευταία 20 βήματα και διαθέσιμα στην οθόνη αν λοιπόν ήδη χθες οι το όχι είναι ο κακός λύκος τότε εκείνος έκανε ένα αναστασία μας διαρκώς και θα σταματήσει στο βουνό όχι το διαρκούσε 20 μεγάλο γιατί γιατί μετράει τη θέση μας στο κέντρο του είναι εδώ για το διάσημο σε 20 πρέπει να τον κρίνουμε ας δοκιμάσουμε τρεις πόσο βγαίνει λίγο έξω θα μπορέσουμε να κάνουμε το 80 έτσι έχουμε πλήρη έλεγχο των 180 ίππων είναι μια χαρά ιδίως όσα κάνουν και προς την άλλη πλευρά μόνο που αυτή τη φορά θέση του χοιρινού πρέπει να συγκριθεί με την ανάποδη ανισότητα πρέπει να δούμε αν είναι μεγαλύτερο μείον 180 επιστήμης ενώ 180 αναφέρει γιατί θέλουμε να βρίσκεται δεξιά σήμερα 180 για να δοκιμάσουμε παρά αριστερά έτσι έχει μητέρα ήπειρο μια χαρά όταν βάζω τη σημαία ξεκινάει πάντα στο κέντρο οπότε είναι μια χαρά entry fee το ψ το ορίζουμε εδώ αν πατήσουμε τη σημαία δεν χρειάζεται να πειράξουμε το ψυχώ τα κίνητρα και τα αριστερά και δεξιά πάντα κινείται αριστερότερα δεν χρειάζεται να κάνουμε κάτι άλλο παράμετρο για το τέλος πάμε στις ιδιότητες λαιμού δηλώνουμε στην ένωση Κράτσα δύο επί τη ευκαιρία να δούμε και τις διαφορές στην πράξη σε σχέση με το σκρατσ να αυτό το χαρακτήρα λοιπόν θα τον ονομάσουμε έρχεται πάρε με τηλ έρχεται λοιπόν δήλωσε ο δεύτερος χαρακτήρας που καλούμαστε να φτιάξουμε είναι την μπάλα από μέλη που να φτιάξουν μιας πρώτοι εμείς τι κάνουμε να έτσι πιο χτυπητό χρώμα για να φαίνεται αυτό γνωστό σειρά γίνεται πλήρης κύκλος αυτό όμως που φτιάχνουμε έτσι κάνουμε λοιπόν τόσο για να βάλουν μέχρι το κέντρο του χαρακτήρα στο κέντρο της παλιάς για να μην έχουμε θέματα πότε η μπάλα είναι τέτοιο ενδεχόμενο θα μπορούμε να μιλάμε για κοινωνική ειρήνη ας δοκιμάσουμε πήγαν πιο μικρή τον πατήσουμε πάνω τρεις εδώ βλέπουμε μια διαφοροποίηση από την είχαμε έρθει στην αρχή στα πρώτα πρώτα μαθήματα τη λειτουργία να μεταξύ μπίσμαρκ και των γραφικών ξεκίνησαν επειδή κάναμε το τρίκυκλο και τώρα δεν μπορώ να τον επιλέξουν για έκρηξη έγκαυμα αν θέλουμε να αλλάξουμε το μέγεθος του προβλήματος κηρύσσουμε έκπτωτο πάμε στο βελάκι επιλέγουμε το στοιχείο αυτό και μπορώ να πω μόνο το μεγαλώσουμε είναι το ίδρυμα λοιπόν σ'αυτό το μέγεθος του λαιμού ποτέ νίκος έξι 25 είναι μια χαρά μας κάνει πότε πάμε το προγραμματίσουν τη συμπεριφορά του χαρακτήρα αυτού του μπροστά το ονομάσουμε βάλια πάμε λοιπόν στην μπάντα σίγουρα και μάλλον θα ενεργοποιηθεί όταν πατήσουμε σημαία όπως ενεργοποιούνται όλα τα Pro ξεκινάει το παιχνίδι να παίζεται το πρώτο πράγμα που κάνουμε είναι να την τοποθετήσουμε στην αρχική θέση του θέλουμε να έχει πάμε λοιπόν στην θέση θα βάλω σημειώνει 125 λίγο πιο πάνω δηλαδή από το ε 150 που ήταν αρκετό τους ώστε να μην ξυπνάτε μέσα στη ρακέτα και επειδή αρκετά δυσάρεστο 0 μείον 150 θα πείτε του πόσα πίσω λίγο πιο δεξιά απ' το κέντρο γκαίτε στο κανάλι σαν παιχνίδι υπάρχει συλλογική όσο πιο κεντρικά χτυπάμε στην αρκετά τόσο πιο κάθετα φεύγει η μπάλα προς τα πάνω όσο πιο πλάγια στο στην άκρη της μακέτας πετυχαίνει ακουμπάει έβαλαν τόσο μεγαλύτερη γωνία φεύγεις σε σχέση με την ενώ το αμάξωμα με αρκετά λάθη φέρνουν λίγο πιο δεξιά από το βάθρο όχι ήσουν 10 ανάβουμε ξεκινά λοιπόν σε αυτό το σημείο ελαφρά πιο πάνω και ελαφρά πιο δεξιά απ' το κέντρο παστέλ μεταλλάξουν αυτό μπορούν να αλλάξουν ανά πάσα στιγμή λοιπόν συνεργασιών προς τα πού θα πάει αλλά θα τις πούμε στρίψει προς την κατεύθυνση αυτό που θέλουμε τώρα εμείς είναι αυτό ξεκινάει δεξιόστροφα προς τη δεξιά πλευρά να φύγει λίγο προς τα δεξιά θέλουμε να έχει ένα βαθμό τυχαιότητας γιατί έτσι είναι το παιχνίδι για να αυξήσει το βαθμό δυσκολίας ανθρώπων στους τελεσθείσες και θα εφαρμόσει το τελεσθεί έναν τυχαίο αριθμό ποιος αντιπροσωπεύει τις μοίρες στις οποίες θα στρίψει προτού βάλουμε μια τιμή απόκτησης 20 μέχρι τις 60 αλλά θα φύγει είτε μπροστά και η προστακτική είτε σε μια οποιαδήποτε ενδιάμεση τιμή ανάμεσα σε αυτές τις δύο αν θέλουμε να αλλάξουμε αυτή τη στιγμή μας ομίλου μεγάλες βιομηχανίες μπορούμε σαφώς πάνω από 60 μέρες θα φύγει πολύ πλάγια οθόνη πάνω από 20 μέρες θα φύγει πολύ κάθετα γι αυτό και επέλεξε αυτά τα νούμερα θα μπορούσα να παίξω ενδεχομένως μελετών πιο στενή εν τέλει για την αρχική εκκίνηση της της Βάλιας πάμε τώρα να δούμε πώς θα κινηθεί η μπάλα σίγουρα θα δούμε μια κίνηση στοιβαγμένα κάνει κινήσεις στον αντιδήμαρχο και αν θεωρήσουμε ότι έργα γρήγορα αλλάζουν αυτοί δήμοι στη βόρεια επίσης αυτό που σίγουρα ισχύει είναι ότι παλιά θα κινείται κοντά και ανάλογα με τα εμπόδια που θα βρείτε Μποτία είναι τα πλαϊνά της οθόνης είναι η αρκετά την μπάλα μπορεί να αναπηδήσεις και κατά συνέπεια να φτάσει στο κάτω μέρος της οθόνης θα πρέπει να δούμε ότι έχεις μου παίκτης άρα το κινήσου πέντε βήματα λοιπόν βουλευτικών ψήφων θα μπει εδώ μέσα σε αυτό θα συμβεί αν απαντήσω τώρα τη σημαία και ξεκίνησαν εμείς θα πάμε θα πωλήσει εκεί έτσι και κάθε φορά που θα κάνει ακριβώς αυτήν την κίνηση βλέπει ότι αλλάζει λίγο μόνη με τον Σεφέρη αλλά πάντα φεύγει λίγο έφτανε στη στήλη στην άνω δεξιά γωνία της οθόνης ας δούμε τώρα πόσο το διορθώσουν αυτό πρέπει να ελέγχουμε ανά πάσα στιγμή επίθεση της μπάλας τόσο στο ύψος της οθόνης όσο και στο πλάτος της οθόνης άρα σίγουρα χρειαζόμαστε πείρας έτσι και σίγουρα μέσα στο εάν χρειαζόμασταν ανισότητες μεγαλύτερα μικρότερα για να μπορέσουμε να δούμε το όχι και τόσο της μπάλας που βρίσκονταν σε σχέση με τα όρια της οθόνης αυτό που κάνουμε τώρα είναι το εξής την μπάλα αυτή τη στιγμή βρίσκεται στο όχι για 146 ψήφοι 184 και φαίνεται κομμένη δεν θέλουμε ποτέ να κοπεί ούτε θέλουμε να κάνουμε τώρα στα όρια αναπήδησε γιατί λαμβάνουμε αναστολέων απείλησε το φτάσει εδώ κάτω θα αναπηδήσεις και θα φθάσει ταύτης ποτέ άρα θα παίζει μόνη της έβαλε ουσιαστικά δεν χρειάζεται και δεν θα ακυρώνονται και άρα τον πρωτομάστορα της δεν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για λόγους που εξήγησα τον εαυτό σας στα ωραία να πίνεις άρα θα πρέπει να ελέγξουμε με άλλο τρόπο την κίνηση ματ της μπάλας βλέπω λοιπόν αυτό που την έχω και φαίνεται ότι φτάνει ίσα ίσα στάρετς οθόνες του όχι τι συνέβη 31 και το 1970 Αναστάσης μέσα μορίων το 1230 934 η Street Art και του ψ 172 πάνω βλέφαρα και μην 170 από την κάτω πλευρά για να θεωρήσουμε ότι έφτασα στον πάτο αρχιφύλακα ο ποδοσφαιριστής έχει χάσει πρέπει θέλουμε όταν περάσει αυτό το όριο των 100 70 προς τα πάνω για ποσό 30 αριστερά 236 έτσι τότε της επιτρέπουμε να πηδήσει θα μπορούσαμε να κάνουμε μια σύνθετη συμβαδίζει μια πιο σύνθετη προσέγγιση και να έχουμε φτάσει σε αυτό το σημείο το trend άλλαξε ΤΕΙ κατεύθυνσης αλλά και γίνεται πολύ πιο σύνθετο αυτό έχουμε να κάνουμε με τη λογική ότι animal La ανεβαίνει αυτή την κατεύθυνση αν χτυπήσει εδώ τότε θα πρέπει να αφήνουμε αντιστοιχεί εγώ έχασα τίποτε πρέπει κάθε φορά να υπολογίσουμε τη γωνία και να χρησιμοποιήσουμε τρίγωνο με την είσπραξη για να δούμε πόσο άχαρη τριγώνου τρεις λιγότεροι θάνατοι ένα σώμα σχηματισμένη στη γωνία άλλα δεινά και τον συνθέτη κι όταν δεν πέφτουν ακριβώς 45 μοίρες λίγο πιο δύσκολο από καβάλα μέσος χρήστης θα χρησιμοποιήσουμε την εντολή από αυτά στα όργανα επειδή απλά θα το επιτρέπουμε να συμβεί εδώ εδώ και εδώ μόνο έτσι είναι μια απλοποιημένη a μορφή αυτού του πράγματος άρα πρέπει να ελέγξουμε αν είναι εδώ εδώ και εδώ δεν μπορεί να ανήκει εδώ και εδώ και εδώ ταυτόχρονα άρα χρειαζόμαστε οι επειδή χρειαζόμαστε τρεις ελέγχους τρεις νέοι παίρνουν μάλλον ετοιμάζουμε το ανάμεσα στα άλλο άρα έχουμε σχηματίσει τρεις οι ίδιοι αυτό θα συμβεί η αυτοδικία αυτό κι αυτό μπορεί να έχουμε είναι ας πάρουμε πρώτα το μεγαλύτερο θέση ήχοι της μπάλας είναι μεγαλύτερες από 230 λέει μήπως η χθεσινή ηχηρή είναι μικρότερη απ' τα μείον Διακόσια 30 άρα έχουμε ελέγξει τώρα εγώ αν έχει φτάσει στην άκρη αριστερά και δεξιά της οθόνης επισταμένα να φτάσει στο πάνω μέρος της οθόνης άρα θέλουμε επίσης ένα μεγαλύτερο αυτή τη φορά θα ελέγξουμε επίθεση σιγή Τοψίδης μπάλα στην ν και θα βάλουμε το όριο των 670 που ήτανε πριν εάν λοιπόν πέρασε αυτές τις τιμές έτσι το λένε το βάλουν να κινηθεί αν περάσατε τις τιμές τότε του λέω ότι εάν φτάσει στο όριο αναπήδησε και έτσι το μόνο που τους κρατά στην αγωνία σύμφωνα με τους νόμους της φυσικής τις αναπηδήσεις Σάββα ανάκλασης που είπα πριν χωρίς να μπαίνει στη διαδικασία να κάνω κλπ μαθηματικούς υπολογισμούς με ένα υπολογίσουμε πως πρέπει να γύρισε τη μπάλα προσπαθήσω άρα έχουμε επέλεξε αυτό πάμε να δούμε τώρα αν ξέρουμε σίγουρα έτσι καταρχήν η μπάλα θα γίνει τρεις 12 έτσι θα φτάσει μέχρι και κάτω όλα του ξενοδοχείου Μασούντ προφανώς δεν μπορεί με τους γονείς τους έχουμε βάλει να φτάσει να πηδήξει έφτασε λίγο ημέρα πήδηξε μπροστά νικητών θα ανέβει ανέβει γιατί περνάει το όχι στο ναι 230 δεν ελέγχουμε αν κατέβει κάτω του επιπέδου της αρκετά από το να φτάσει στην άκρη ένα βήμα μπροστά χώρα αλλά μέχρι στιγμής δουλεύει αυτό που φτιάξαμε αλλά πάμε τώρα να ελέγξουν τι θα γίνει όταν φτάσαμε ακουμπήσει την αρκετά πάλι θέλουμε τη δομή έλεγχο του εάν τότε έτσι κι αυτό που πρέπει να έχουμε για να ακουμπήσει μπάλα στη ρακέτα τότε πρέπει να αναφέρουμε τα παρακάτω να φτάσει σε αυτό το σημείο έτσι σ'#αυτό το σημείο το ψ τις ρακέτες είναι μείον 100 27 ασφαλή μέσα νωρίς το μείον 125 το οποίο είναι ήδη εκεί και θεωρούμε ότι αν περάσει αυτό το ωραίο και ακουμπήσει πάνω στη ρακέτα αν είμαστε ακριβώς στο σημείο που ξέρουμε άρα λοιπόν τι θα ελέγξουμε μέσα στο εάν πρέπει να ελέγξουμε πραγματοποιούν ταυτόχρονα θα χρειαστούμε του τελεσθεί και το πρώτο θα δούμε λοιπόν τι είναι το μικρότερο εάν το Ψυρρή νέοι τις κινήσεις εάν το ψυγείο της μπάλας είναι μικρότερο από το όριο των 825 άρα αν δεν έχει κατέβει κάτω από αυτό το όριο δεν έχει πάει κάτω από αυτό το επίπεδο δεν έχει νόημα να αλλάξουμε να πούμε ότι ο υψηλότερα κατά θα πρέπει να ισχύει σίγουρα αυτό και τι άλλο πρέπει να ισχύει πρέπει επίσης αλλά να ακουμπήσει τους χρόνια μαύρο ζακετάκι βάζοντας χρώμα μαύρο κι όχι το αντικείμενο και η για καμβά τα δίδυμα αγοράκια θα τότε υπάρχει μια περίπτωση μέρα με τα κέντρα που έχουν νέοι χαρακτήρες κλπ να φαίνεται σαν να βγάζει ρακέτα η μπάλα μέσα στη ρακέτα οπότε αν βάλουμε κλάμα που μετοχών το ακουμπήσει το χρόνο ισχύσει έφυγε ο εάν λοιπόν είστε ένα από τα δύο το τρεντ ήδη την μπάλα μας έχει φτάσει στο σημείο να ακουμπήσει στη ρακέτα εδώ λοιπόν κάνουν τον τροχονόμο τρεις πράξεις που λέγαμε στο περίπου χρόνια με την προσέλκυση απλά για να δουλέψει εδώ λοιπόν μπορεί να συντάξει και να η μπάλα έρχεται στη ρακέτα αυτήν την κατεύθυνση μπορείς από δεξιά προς τα αριστερά με αυτή την κατεύθυνση από αριστερά προς τα δεξιά άρα πρέπει να ελέγξουμε ποια τα ισχύει σίγουρα λοιπόν χρειαζόμαστε εάν μάλιστα χρειαζόμαστε δύο ένα ανέρχεται στα δεξιά ένα μεγάλο ποτάμι πολλά έρχεται από αριστερή φορά και εάν η μπάλα κατεβαίνει αυτή τη φορά τότε κατέχει ζήτημα ασφάλειας αυτή τη φορά για την ανισότητα όταν βρέξει το εξηγήσω πιο εύκολα αν θυμάστε την κατεύθυνση ας θυμηθούμε τον κύκλο τότε αυτή κατέστη συν 90 μοίρες και αυτή κατέστησε 180 άρα σιγουρα γωνία της είναι μεταξύ των 9080 μοιρών 90 δεν είναι τέλειος θα πήγαιναν ζωντανά θα το πετύχει ποτέ 180 δεν θα πήγαινα κάθε κέρδισε το έργο από το να φύγει με κάθετη κίνηση άρα η αγωνία η κατεύθυνση κίνησης της μπάλας θα είναι οποιαδήποτε μεταξύ των 90 μοιρών των 180 μοιρών στην πραγματικότητα θα ήταν τόσο μεγάλο το εύρος θα είναι μικρότερη θανάτου μεταξύ των 100000 20160 αλλά για να είμαστε σίγουροι πως μου ξεραίνεται έτσι 180 άρα σίγουρα θέλουμε λίστες θέλουν μεγαλύτερο θέλουμε και μικρότερο αυτό θα ελέγξουμε είναι η κατεύθυνση και θα δούμε αν οι καταθέσεις της είναι μικρότερα από 180 μοίρες και μεγαλύτερη από 90 μοίρες έτσι για να βρίσκεται μέσα σε αυτό το εύρος πρέπει ναναι και μικρότερη από 180 και μεγαλύτερη από 90 χρειαζόμαστε τον τελεστεί και άρα πρέπει να ισχύουν και τα δύο ταυτόχρονα γιατί αν βάλουμε μόνο το μικρότερο από 180 για παράδειγμα θα μπορούσαν η μπάλα μέχρι το από κάτω και να κατέθεσε 45 μοίρες ισχύ 100 ομπάμα θύμα ταυτόχρονα με τη μεγαλύτερη από 90 αν λοιπόν ισχύουν αυτά τα δύο του δεν η μπάλα έρχεται αυτήν την κατεύθυνση που δείχνει εδώ αυτό του εάν λοιπόν φωτοβολταϊκή αλλά εδώ ότι έχουμε φτιάξει τώρα με τα δύο του ανάμεσα στα λένε εάν φτάσει να ακουμπήσει τη ρακέτα τότε ανέρχεται από το αριστερό άκρο της οθόνης κινούμενη προς τα δεξιά και χτυπήσει Ντραγκέτα αν συμβεί αυτό δηλαδή έτσι έξω βιώσιμοι και μας τότε θέλουμε να αναπήδηση βάλε και να φύγει μπροστά κι ερχόμενη έτσι γίνονται 14 προσταγή κατέθεσα αυτή τη φορά παίρνει αυτή τη φορά αλλά θα γυρίσει δεξιόστροφα θα γυρίσουμε λοιπόν δεξιόστροφα και μάλιστα σύμφωνα με τη φύση θα γυρίσει 90 μοίρες δεξιόστροφα αλλά αν πετύχει χτυπήσει έτσι θα φύγει έτσι χτυπήσει έτσι θα φύγει έτσι δεν πολύ ακριβά στο 90 μοίρες αλλά για να είμαστε σίγουροι πως με τις 90 μοίρες αυτού οπότε θα δουλέψει στο περίπου πόσο γευστικά και πρέπει να κινηθεί πόσο θα γεννηθεί πέντε βήματα όσο όταν την κλασική της κίνηση τώρα θα κάνουμε βάζω τον πομπό ακριβώς τον ίδιο έλεγχο όταν η μπάλα τώρα έρχεται έτσι όταν η μπάλα έρχεται έτσι τότε αυτοί κατέθεσαν 180 μοίρες αυτή είναι 270 μοίρες άρα τα όρια με το συγκρίνει με το μεγαλύτερο και το πρώτο είναι το 180000000 και το Διακόσια 70 οι αν το πάρουμε αυτή τη φορά ήταν στην φορά αυτόν τον μήνα 90 και αυτό το ένα 180 άρα μπορούμε να δούμε εάν είναι μικρότερη των μυών 90 που σημαίνει 1000120 κλπ και μεγαλύτερη των 180 αλλά σ'αυτό το εμπρός εδώ casino λοιπόν αυτό τότε έρχεται να αντικαταστήσει θα πάει μπροστά μου άρα η γωνία της αλλάζει αριστερόστροφα στην καλοκαιρινή εξωστρεφών παρά τις 90 μοίρες της σύλληψης αριστερόστροφα θα κινηθεί πάλι πέντε βήματα όμως αυτό ο οπότε λένε Κοιμήσου δες είσαι πάνω είσαι στα άκρα της οθόνης αριστερά δεξιά πάνω αναπήδησε ακουμπά στη ρακέτα τότε άμεσα σε αυτή την κατεύθυνση έστρεψαν σταύρος τρούφα δεν μένει κανείς εγώ αυτή την κατεύθυνση στη shell δεξιόστροφα όχι έχω κάνει λάθος από γαλλικές στις δύο περιπτώσεις αριστερόστροφα στην αντίθετη περίπτωση στήνουμε δεξιόστροφα από βιασύνη κάνατε θα το δούμε τελοσπάντων είναι το ολοκληρώσουμε και το εξηγήσουν λοιπόν για να το βάλουν να να δουλέψει έτσι χτυπάει πάνω στην αρκετά φεύγει κανένας πάσχων στην κίνηση κάτω κάτω κόσμο που μετέρχεται αυτό μπορούμε να το διορθώσουμε παίζοντας λέγομαι τις τιμές των μορίων που έχουμε βάλει έτσι είναι αδιανόητο να ελέγχουν έτσι το 1925 το κάνουν ενδεχομένως με 120 ίσως να είναι όχημά σου φαίνεται ζω έναν καλύτερο αν δούμε την προλαβαίνει και κατεβαίνει κάτω ταμεία 127 μπαίνει στην περίπτωση αυτή είναι ηχομόνωση στο ταμείο 215 με καλύτερο αποτέλεσμα έτσι και αυτός είναι και ένα τρόπος να δείξουμε ότι στην ουσία δεν υπάρχει απόλυτος τρόπος το αποφασίσουμε ακριβώς στιγμές που βάζουμε στα παιδιά αυτό που συμπληρώνουμε δοκιμάζουμε κινούμενος όπως φαίνεται και στον αυτό που έχουμε πετύχει είναι στην δεύτερη κάμερα για το πώς κινείται δύο περιφέρειες πλην όσων δεν μπορεί να φύγει κάθε τα Πουλόπουλος πιάσαμε την μπάλα το επόμενο στοιχείο που κάναμε στην μπάλα ήταν φτιάξαμε την κίνηση της μπάλας μετά βάλαμε τον την τυχαιότητα στην εκκίνηση της το επόμενο στάδιο ήταν να ελέγξουμε τι θα συμβεί όταν οι συνθήκες είναι τέτοιες ώστε να πρέπει να πείσω δηλαδή φτάνει στο αριστερό και δεξί άκρο της οθόνης στο επόμενο και επίσης ελέγξαμε τι γίνεται θα κατέβει στο κάτω μέρος της οθόνης όταν ακουμπήσει πάνω στις ράγες μένει να κάνουμε κανένα ακόμα τη θέση γιατί δεν προλάβαινα κατεβαίνοντας Μαυρίδη αρκετά αρκετών υποθέσεων των ιδιωτών και κατεβαίνει κάτω από αυτό το οποίο θέλουμε λοιπόν άλλο ένα τρεις εάν λοιπόν τη εάν το ψυγείο της κάθε πολύ περισσότερο όψη της μπάλας είπε κατόπιν σούζαν και τας ας πούμε πάει κάτω από το 160 έχει περάσει το μέσο jacket σας οπότε ξέρουμε ότι σάννυ ο χρήστης εκεί λοιπόν θα κάνουμε το εξής θα βάλουμε μετέδωσε τέλος έτσι τέλος παιχνιδιού και θα δούμε μετά τι θα κάνουμε τι θα συμβεί στο τέλος έτσι θα βάλουμε κατά ένα μήνα μια ένδειξη στην οθόνη την Θάσο χρειάστηκε να σταματήσουν τα πάντα από τη στιγμή που θα γίνει αυτό δεν έχει κανένα λόγο να εκτελείται όλο αυτό το σενάριο οπότε πρέπει να το σταματήσουμε και θα συνεχίσει να γίνει έλεγχος που σημαίνει ότι εάν φτάσει σε αυτό το σημείο είπε θεωρούμε ότι έχασε στο ενδιάμεσο έρθει εντωμεταξύ αισθητήρα και η καθυστερημένη και τον ακούμπησε από κάτω θα ξαναφύγει μπάλα μπροστά πάνω στο θέμα αυτό άρα λοιπόν αφού μετά θα δώσει τέλος θα του πούμε να σταματήσει αυτό το σενάριο και να πραγματοποιεί άλλους ελέγχους έτσι ολοκληρώσαμε το τι θα συμβεί στο τέλος στο μάλμε μετά θα προβάλουμε και τώρα γιατί στην πραγματικότητα θα κάνουμε κάτι το ιδιαίτερο πάμε ατόμων με μικρότερα όταν λάβουν τέλος τι να το κάνω ξεχωριστό για να δείξω τι μπορούμε εδώ να αρχίσουμε να έχουμε μετά μετράμε σκορ να βγάλουμε κάποια μηνύματα να κάνουμε ότι θέλουμε έτσι στην περίπτωσή μας αυτό που θα κάνουμε είναι επαναλάβουμε τέλος σάντεϊ έχασες γιατί δε φτάνουν τα και στην συνεχεία θα σταματήσει όλα τα σενάρια να μην κινείται τίποτα πια θα ξαναπάμε αυτό το κουμπί έτσι αλλά μπορούμε κάλλιστα να παρέμβουμε και να βάλουμε καίγονταν σαν το μόνο πράγμα λοιπόν θέλουμε να είναι να τοποθετήσουμε τα τουβλάκια θα βάλω μόνο που αντί για ζάχαρη χάριν ευκολίας τώρα μια σειρά με πέντε τουβλάκια στο πάνω μέρος της οθόνης και να δούμε τι θα γίνει αλλά το μόνο που μένει τι θα γίνει με την παλιά ακουμπήσει πάνω στα τουβλάκια πρέπει να εξαφανίσει τα τούβλα και μάλιστα είχαμε την εκλογή η έκδοση αυτή μπορεί να χτυπήσει του και να συνεχίσει την ίδια κατεύθυνση και όχι να γυρίσει ανάποδα όπως κάνατε στη ρακέτα θέλουμε να γυρίσουν από όπου είχαν μπει στη ρακέτα θα πρέπει να επαναλάβουμε αυτό το μεγάλο διπλό αρχαία από όποια κατεύθυνση έρχεται είχε γυρίσει προς την αντίθετη και πλευρά ναι θα κάνουν δύο απλοϊκοί εκδοχή άρα πρέπει να απομονώσουμε αδικημένο το οποίο θα είναι αυτόβουλα παρακάνουμε ανάγκη την χρώμα για να υπάρχει αντίθεση θα το γεννήσω μου ηλία ας κάνουμε ένα αντικείμενο αυτού του μεγέθους μου πόσο 43 μ.μ. είναι αρκετά μεγάλο θα βρίσκονται πριν λίγο εκεί θέλουμε λοιπόν αυτό το κείμενο να είναι τριετών σε περίπτωση που είναι αρκετά μεγάλο θα το κρίνουμε κι άλλο με τον ίδιο τρόπο έτσι έστω και λίγο πιο λεπτό κουλούρια πάμε να δούμε τώρα τι προγραμματισμό πρέπει να κάνουμε στο τουρνουά ελέγχου μου τη είναι γύρω στα 27 σε ύψος 100 περίπου τελίτσες σε πλάτος 100 βάλλουμε πέντε βγαίνει τάκος ένα αρκετά μεγάλο σκορ 45 του από το πριν προχωρήσω ας το κρίνουν λίγο κάνουνε με 77 77 καλό μέγεθος οπότε και ΝΔ εδώ πάμε λοιπόν στα σενάρια όταν λοιπόν η αίσθηση να ξεκινήσει το παιχνίδι επειδή όταν χτυπιέται από την παλέτα του εξαφανίζεται υπάρχει περίπτωση του δήλωνε εξαφανισμένο τι πρέπει να κάνουμε πρέπει σίγουρα φροντίζουμε να τον εμφανίσουμε άρα ακόμη και του λέμε εμφανίσουν επειδή δε θέλει να μετακινηθεί κατά λάθος το ποντίκι για πάντα θα κάνουμε το εξής έλεγχο του πάμε στη θέση που θέλουμε να είναι έτσι είναι στη χθεσινή από ασφάλτινη και Ψ 100 120 αυτή τη στιγμή με Δένδιας φτάσαμε πάλι το κέντρο του άνω των ας βάλουμε το κέντρο του δωρεάν και ας υποθέσουμε εδώ σαν το κεντρικό μας κουβάλημα στόχοι ίσον μηδέν και εν όψει εκεί που βρίσκεται στο 129 δεχόμενος είναι νικό ρ ας το κάνουμε 150 υπήρξε δούμε τοποθετείται λοιπόν κι εδώ θα βάλουμε αριστερά και δεξιά δύο , του ΓΝΑ αριστερά και δύο ακόμα άτομα άξια το τοποθέτησα τι άλλο μπορεί να συνέβη αυτό μπορεί να συμβεί είναι ότι η μπάλα κινούμενη μπορεί να ακουμπήσει πάνω στο πάμε λοιπόν με τον προγραμματισμό του πλευρά τους κατ αρχήν και μετά το πρόγραμμα της δούλευε τζάμπα Κάνε μια βόλτα στη Ρόδο του μέσα στο για πάντα λοιπόν θα πρέπει να ελέγχει τι κι αν έχουμε πάει στο χαρακτήρα της μπάλας θα χρησιμοποιήσουμε το εάν θα αγγίζει το μπάλα αν ακουμπήσει λοιπόν έβαλαν τότε τι πρέπει να γίνει την Κρίστη να εξαφανιστεί έτσι η θεοδώρα συμβαίνει συμβαίνει το εξής αν υποθέσουμε ότι βάζουμε μια μεταβλητή που θα μπούμε στο σκορ παρά ζήτησε την οποία θα την έχουν μηδενίσει στην αρχή και θέλουμε στο τέλος ρίχνουμε το σκορ θα πρέπει να αποβάλλει το σκορ κατά ένα γιατί χτύπησε μια μπάλα του score αυξάνεται κατά ένα εδώ τώρα μπορεί να συμβεί το εξής τη στιγμή που η μπάλα αρκετά θα ακουμπήσει την μπάλα θα συμβεί αυτό αλλά εάν μπάλα εκτελεί κάποιο από αυτό το μέρος του κώδικα δεν θα προλάβουμε να ελέγξουμε το αντίστροφα δηλαδή μπάλα ακουμπάει τη ρακέτα αυτό πολλές ανάγκες της μακέτας φανερά και ακούμπησε την μπάλα θέλουμε τώρα την πλευρά τζάκετ της μπάλας μάθουμε αν μπάλα ακουμπάει τη ρακέτα φτερά και το τούβλο και άρα τι κάνουμε πριν εξαφανίσουμε πριν αλλάξουμε το σκορ έγινε όλα αυτά θα παρέμεναν μια μικρή καθυστέρηση το 0,2 δευτερολέπτων για να δώσουμε το χρόνο στην μπάλα να εκτελέσει για τον δικό της κώδικα αυτό θα το βάλουμε εδώ μέσα και έτσι ξέρουμε ότι πάντα αυτό που θα κάνει το τούβλο είναι στη θέση του και θα περιμένει να το ακουμπήσει την μπάλα αν τα ακουμπήσει θα αυξηθούν στο Καπάνι και θα εξαφανιστεί το λόγο χθες χορεύει πάμε να δούμε τώρα τι γίνεται ακριβώς από την πλευρά της μπάλας στην μπάλα λοιπόν θέλουμε πάλι πλέον για να δούμε να ελέγξουμε την περίπτωσή του να ακουμπήσει την μπάλα του αυτό το εάν το θέλουμε να ελέγξουμε εάν μπάλα χτυπάει το κουδούνι για να χτυπήσει λοιπόν το τούβλο σίγουρα θα πρέπει να το χτυπήσει ανεβαίνοντας άρα αυτά λοιπόν από αυτό το ύψος που εδώ όψη της μπάλας είναι περίπου 120 αλλά θέλουμε πάμε στους συντελεστές όπως ακριβώς κάνουμε στην περίπτωση της μακέτας θέλουμε κυρίως θέλουμε ζούμε εάν το CNN αλλά είναι μεγαλύτερο από 120 αλλά δεν έχουμε κανένα λόγο να ελέγξουμε κάποιοι έτσι θα εξηγήσω γιατί ακριβώς το τραύμα αυτό επίσης λαμβάνουν ακουμπάει το αντικείμενο το συγκεκριμένο έτος βάλω μια άλλη τεχνική έτσι να δούμε και μια μικρή ποικιλία θα χρησιμοποιήσουμε το χρώμα όπως κάναμε και με το κοιμάται αρκετά έτσι Τζομπάν ακουμπάει λοιπόν το κίτρινο χρώμα γιατί αν βάλουμε αν ακουμπάει το αντικείμενο αρκετά αυγά και όχι το χρώμα τότε θα πρέπει να βάλουμε ένα εάν για κάθε αρκετά ξεχωριστά στην περίπτωση τη δική μας το χρόνο κάντε αρκετές ενδεχομένως είναι μικρό το άθροισμα των παραπάνω από πέντε μέχρι και τη στιγμή του να βάλουμε παραπάνω πέντε τούβλα προτού το πρόβλημα γίνεται ιππασία εδώ για να μπορέσουμε να τελέσουν και μεγαλώνει κακόβουλο κώδικα οπότε άκου βάζοντας τα μπαρ το χρώμα μπορεί να αφορά αυτό οποιαδήποτε από τις 585 , άρα λοιπόν αν ισχύουν αυτά τότε η μπάλα έχει ακουμπήσει ενώ τα τούβλα στην περίπτωση αυτή λοιπόν τι θα κάνει αλλά έρχεται αυτή τη φορά έρχεται αυτή τη φορά μπορούμε είτε να την αφήσουμε να προχωρήσει όπως έχει είτε να κάνει αναπήδηση προς τα πίσω για να κάνει την αναπήδησε προς τα πίσω θα χρησιμοποιήσουμε την βιολογική μετά δύο εάν που χρησιμοποιήσαμε για το υπουργείο του για την Ε.Ε. και τα φώτα πόσο πίσω θα πάμε να αλλάξουμε λίγο να διορθώσουμε της τιμές εάν λοιπόν έρχεται με την κατάσταση 9080 έρχεται δηλαδή από αριστερά 9080 με αντικατέστησε τις 9080 τότε θα έπρεπε οι είτε επειδή η προς τα πάνω να αντιστρέψουμε αυτό τα κάνει την αντίθετη αντανάκλαση έπονται έκανε απείλησε ποτέ δεν μπορεί έτσι αυτό ο είπαμε το ελέγχουμε όταν φτάσει εδώ και μισή το πήρα και ποιοι το τούβλο δίνουμε τα 0,400 κιλά για να προλάβει να κάνει την αναστροφή αλλά και να κινηθεί προς τα κάτω κι αυτό είναι ένα από τα νέα νέα ΑΝΑ νέων ουσιών για την τον έλεγχο της μπάλας θεωρητικά έχουμε τελειώσει με τη μπάλα για να το δούμε λίγο να δουλέψει έτσι αν απείλησε την αφήσουμε να χάσει και το φόρουμ οτι πήγε στο ένα να αφήσουμε να φτάσει τώρα άρα αυτό δουλεύουν σωστά ξαναλέω αυτό το πράγμα εδώ πέρα έχουμε βάλει πολλά στο κομμάτι όλο αυτό το κομμάτι το βάλαμε για να ελέγξουμε τη λύση το μόνο που τους ώστε αλλάξει πορεία της μπάλας τον και δεύτερον να ξεκίνησε να κινείται παράλληλα μου στον στην περίπτωση του Γκρίλο ας δούμε όμως είναι και τούβλο έτσι στην περίπτωση του φίλου εξαφανίζεται με το παιδί αλλά περιμένει 0,2 δευτερόλεπτα για να προλάβει να δουλέψει ο δικαστής μπάλας και αλλάζουμε το σκορ κατά ένα έτσι το σκορ μπορώ το μηδενίσουμε τίτος σκηνικό δείτε στη ρακέτα είτε στην μπάλα οπουδήποτε από κανένα μπορούμε να κάνουμε στη μπάλα δεχόμενος άλλα ΔΝΤ που δεδομένα όρισε το σκορ σε 0 στην αρχή πάντα με την προσφορά αρχή δούλεψε έχω πράγματι το μόνο που χρειάζεται να κάνουμε το παιχνίδι μας είναι το εξής την φτιάξουν κατά του διπλασιασμός διπλασιασμός Διπλασιασμός διπλασιασμός έχω φτιάξει έτσι πέντε του 1000 αυτούς τους λένε εδώ από πίσω για να φανεί στον τόπο του plan τώρα βέβαια που έχω κάνει αντίγραφα το ένα το άλλο κάθε πέντε λεπτά ένα απαλό έτσι αλλά τώρα όπως το δεύτερο του λόγιου του λέω το συνδεμένη θαναι 150 ανάσα θα βάλουμε αυτού του ενώ πιο εδώ το πλάτος του κάθε του κοινού είναι 70 τα σου καλό στη θέση εκατομμύρια αυτό θα δοκιμάσουν να του πω όμως του μείον 112 θα δούμε είναι καλά αυτού του ρόλου στο συνδικάτο και αυτό θα κάνουμε άλλο προς τον 180 να δούμε όχι δεν είναι ακριβώς άρα θα αφήσουν μικρότερο κενό αυτό είναι το δεύτερο αλλά θα πάμε στον είναι κράτος το πάμε στο μείον αυτό κάνουμε κοντά δεν αρκετού τούβλο τέσσερις έχουν την αντίστοιχη την αντίθετη πλευρά αυτό πάνω στο 85 για να δούμε όλοι είναι καλοί απόστασή τους έχει πλάτος 75 το βάζο νότια 77 του μπασμά διαφέρει 85 τελίτσες σε σχέση με το διπλανό του βουνού άρα αν υπολογίσω περίπου αντίστοιχα και για το τούνελ που βρίσκεται στην άκρη θα πρέπει να το βάλω γύρω στα 165 κανάλια τον Βύντρα τώρα θα μπορούσα να κάνω την μαθηματική πράξη ακριβώς ΝΔ 171 καλό αντίστοιχο των τρεις ευρώ τον τόνο στο 0 170 για να δούμε λοιπόν και το παιχνίδι μας δουλεύει αφού μέχρι την Δευτέρα στο αυτό που είδα μόλις τώρα είναι το εξής εξαφανίσουν μάλλον να βάλουν κάτω από το περίμενε γιατί νομίζω ότι άλλα περνάει μέσα του να εάν δοκιμάσουμε νομίζω θα λειτουργήσει καλύτερα και μετά θα κάνουμε μια ανοιχτή σύντομη επανάληψη του είδαμε και τη λέξη μέχρι στιγμής για να δούμε ποιος τρόπο σκέφτηκαν με να φτιάξουμε το παιχνίδι τον χτυπά και να ίσως στο 0,2 είναι λίγο μεγάλο θα μπορούσα να κάνω λίγο πιο μικρά λίγο πιο μικρό από το πλάι μπορεί να βρει το ζητούμενο τώρα για να δουλέψει ίχνη ένα επίσης προφανώς μπορούμε να ελέγξουμε ναι στην μπάλα οπουδήποτε στο στο σκηνικό έχω τη απ'τη στιγμή που ξεκινάμε και βλέπουμε εδώ περα έχει υγιεινή στο μοναστηράκι ήταν Nile έχει για πάντα εάν στους αγώνες κι ενώ το σκορ γίνει ίσο με το 5,5 εάν το σπορ γίνει πέντε τότε τελειώνει το παιχνίδι κερδίζουμε οπότε θα βάλουμε ένα μετέδωσε ενδεχομένως νίκησε τις για να συμβεί κάτι να βγει ένα μήνυμα στην οθόνη εναλλάξ σπιτικό πίσω άρα στο σπορ κλπ έτσι κάνουν ότι θέλουν με αυτό τον τρόπο λοιπόν ας ολοκληρώσουμε να δούμε λίγο πως προσέγγισαν το πρόβλημα προβλήματα λοιπόν φταίει θέλω να φτιάξω παιχνίδι τύπων μάλιστα από τις 12 φυλές ένα παιχνίδι τύπων καμάρι μάλιστα τους που για να μείνει κρυμμένη πίσω από τον αέρα στο παιχνίδι ποντάρετε έχουμε τα τουβλάκια το χτυπάει παλιά τύμπανα του κινητήρα και τα αυτό λοιπόν που κάναμε το κάνει συγκεκριμένη ξέραμε πως όταν μια υπόθεση είναι να φτιάξουμε έναν έναν τους χαρακτήρες και να δούμε τη συμπεριφορά του κάθε χαρακτήρα από αυτούς ξεχωριστά ας ξεκινήσω με το γνωστό κυνισμό το τέλος έφτιαξα λοιπόν να βρούμε το άριστο μέγεθος που ήθελαν η που πρέπει να το τοποθετήσω έτσι και προγραμμάτισε το κενό του νόμου κάθε προγράμματος θέμα του δήμου μετά 10 αντίγραφο του ταμπλό το τοποθετούν στην εντολή αυτή διότι λέει ναι της αρχηγού ποίησης στην κατάλληλη θέση για να μην πέφτει το νότο λόγω των τι πρέπει λοιπόν να κάνω πρέπει να αποσκοπούν να εμφανιστεί γιατί μπορεί πριν εξαφανιστεί να πάει στη θέση του και για πάντα με κανέναν έχω δει να το ακουμπάει πάνω σε περίπτωση ακουμπήσει μπάλα το χρέος του είναι να ρόλος είναι να εξαφανιστεί και να δώσει εντολή να αυξηθεί το σκορ κατά ο για τα απαιτούμενα έπαιξαν έχουν τον χρόνο να τοποθετήσω διάταξη στην οθόνη και είμαι εντάξει με την ίδια λογική θα μπορούσα να φτιάξω διπλές τριπλές τετραπλάσιες από το 1000 και να μην έχουν κανένα θέμα απολύτως το κάνω πιο σύνθετο δηλαδή και να έχει πολλά επίπεδα του πάμε στη ρακέτα η ρακέτα Ιταλού διαβλητή έφτιαξαν ζωγράφισαν έκανα τον προγραμματισμό με το δεξί και το αριστερό βέλος κινείται και μάλιστα έβαλε έναν έλεγχο για να λέξη εγώ ακριβώς θα σταματήσει να πούμε ο κατάλογος των 180 θα μπορούσα να βάλω τον ποιητής που όπως είδαμε πριν και ανάλογα με την ταχύτητα της μπάλας θα μπορούσα να παίξω με 12 γράμματα που λέει μπήκαν να κινείται πιο γρήγορα και πιο οργανωμένου πρώτα ένα δηλαδή του αλόγου έκαμα στη ρακέτα είναι μηδενίσει αμέσως τις ρακέτες τους οικοδόμους όπως είπαμε το σκηνικό την τοποθετώ στην αρχική της θέση και για πάντα αλλά δεν την άφηνε να φύγει στον κάθετο άξονα εδώ επίσης μέσα στο για πάντα βάζω έναν ένοχο για το σπορ μαθαίνοντας μέσω της ΡΑΕ και της για να δω εάν ολοκλήρωσε τον έλεγχό της όλα τα τουβλάκια δηλαδή και να συμβεί κάτι για να καταλάβετε ότι ολοκληρώθηκε το παιχνίδι και κέρδισε εδώ ολοκληρώνονται και προγραμματισμός του της αρχαίας πάνω στην πολωνία για το ποιος έχει το πρόγραμμα της πάλι έχω ξεκινήσει με αυτό που κάνω είναι την τοποθετώ στην αρχική της θέση την έφεραν λίγο πιο πάνω και λίγο πιο δεξιά από τη αρκετά μέχρι στιγμής αν εξαιρέσουμε αυτό που βάλαμε στο τον εξαφανίσετε κλπ δεν μας ενδιαφέρει τι κάνουμε διαλέξαμε αυτή ασχολούμαι του κάθε χαρακτήρα ξεχωριστά προγραμματίζονται οδική του συμπεριφορά συλλόγου καταρχήν πάνω πρέπει να κινείται πώς πρέπει να κινείται λέω στην αρχή θα πάρει ένα τυχαία τιμή για να φύγει με μια αγωνία μπροστά στον ξένο δίνω λοιπόν ένα εύρος ικανοποιητικών αρχίζει και λέω για πάντα πρέπει να εκκινήσει και βεβαίως τα όσα αντέχει η θάλασσα των πέντε μεγάλων μικρών δέχεται τα αφού δεν έχω βάλει λοιπόν κοινή και το επόμενο πράγμα που μπορεί να συμβεί όταν γίνεται ήδη μπάλα είναι μπορεί να φτάσει στην άκρη της οθόνης είτε αριστερά είτε δεξιά επάνω και έκανα ακριβώς αυτό τον έλεγχο Σ'αυτό το σημείο βλέποντας τον πέρασε και ενώ μπορεί ανόδους από αναπήδηση βρίσκεται στα όρια το επόμενο στοιχείο είναι όταν η μπάλα κατεβαίνει για να φτάσει να ακουμπήσετε ρακέτα εδώ λοιπόν έκανα έναν διπλό έλεγχο η εάν η θέση της μακέτας είναι τεντωμένα κ 15 Γ ξενοδόχοι έφτασε στη ρακέτα από πάνω για να την πετύχει κατεβαίνοντας και όχι αφού έχει ξεπεράσει το όριο της φτώχειας και την πέτυχε στο κάδρο της έτσι λέγανε και ακουμπήσει το χρώμα μαύρο της μακέτας δηλαδή τότε έλεγχο όποια πλευρά έρχεται και ανάλογα την στρέφονται εξωστρεφών αριστερόστροφη ανακάτεμα επίλυση κατά 90 μοίρες και ξαναγίνεται προσταγή έτσι έχω πετύχει ανάπτυξη της Δωδώνη παλιότερα στα όρια αναπηρίες κέντρο τραυμάτισε τον ακουμπήσει τη ρακέτα μας στην προηγούμενη περίπτωση που στο αριστερό δεξί επάνω άκρο και το πάνω μέρος της οθόνης με ενδιέφερε να τώρα να ακουμπήσει το πρόσωπο της γιαυτό ευάλωτα στα όρια αναπήδησε και γι αυτόν μπορώ να χρησιμοποιήσω την μπελούτσι θα περάσει μέσα στη ρακέτα και πρόσθεσε το πρόγραμμα της το επόμενο στοιχείο πρέπει να δω τι θα γίνονταν ακουμπήστε τουβλάκια αποτελούν μεγάλη βλακεία όταν βρίσκεται πάνω από το σε 120 για να μην τυχόν έχεις έρθει κάτι έχει μείνει κάποιο κίτρινο υπολοιπο έχω φτάξει κάποιο κάποιον πατέρα στο σκηνικό εδώ πέρα ένα φόντο έχει κάπου κίτρινο χρώμα και τύχει να ακουμπήσει κάτι τέτοιο μου δημιουργήσει πρόβλημα και λέω λοιπόν όταν ΠΑΣ πάνω από ένα ύψος φωτίζονται μην έχω τους αλλά και τη χρωματική έτσι και ακούμπησε και τον χρόνο συμμετοχής και ότι του χρόνου λοιπόν πέτυχε στον κάνουμε τον ίδιο λόγο που κάναμε την αρκετά μόνο που τώρα επειδή ανεβαίνουμε εισφορές είναι αντιστρόφως σε σχέση με την αρκετά οπότε κανένα PVC και κινητά της και τέλος ελέγχουμε το τελευταίο τώρα κρατούν ελέγχουμε εάν περάσει το ύψος της και δεν έχει προλάβει να κάνει απερίσπαστη αρκετά οπότε σε αυτή την περίπτωση θεωρούμε ότι έχασα παίκτης δεν προλαβαίνει να δει κανένα πακέτο φτάσει η μπάλα φτάσει κάτω κυρά και πέφτει και επιδιδόταν δεν θα προλάβει γιατί και η μπάλα θα κατέβει αρκετά χαμηλά οπότε θεωρούμε ότι τελείωσε το θέμα μήνυμα που λέει ότι έχασες σταματάνε τα πάντα ενδεχομένως πέρα έχασα θα μπορούσε να βγει το ο τιδήποτε άλλο έτσι άρα αυτό τρόπο ότι κανέναν σπάσαμε το μεγάλο πρόβλημα των τεχνητών παιχνίδι σε επιμέρους προβλήματα η τύχη είναι με τη μοναδική χαρακτήρες προφανές λοιπόν το τούνελ μπαλάκια και τα ασχοληθήκαμε θα ασχοληθεί με τον κάθε χαρακτήρα ξεχωριστά και σπάσαμε τη συμπεριφορά της μονοκόμματη δηλαδή για το 17 της Αρμάντο ρωτήσουμε τι θέλουμε να κινηθεί τι άλλο θέλουμε να κάνουμε τίποτα για το στούντιο δεν προτού απαντήσουν τι άλλο πρέπει να δούμε αν θα χτυπήσει βάλω πάνω του για να το προωθήσουμε εξαφανίστηκε το λοιπά θέλαμε να κάνει κάτι άλλο όχι μόνο του βόλου που γίνεται στην παλιά και πίναμε κάθε κομμάτι ξεχωριστά που σαν είπε ότι πρέπει να κάνει πολλά κινητή τι άλλο παράσιτο να φτάσει στην άκρη της οθόνης το άλλο άκρο της οθόνης εδώ αυτό το εάν στη θέση του όχι μεγαλύτερο του 30 μικρότερων τετράδα κλπ να μη βάλουμε κι άναβαν τρεις ιδιωτών κατά πάντα έτσι απλά έτσι είναι βελτιστοποιημένες τίτλο παρουσιάζουν κώδικας κι έτσι έλεγχο όλες οι πιθανές περιπτώσεις αλληλεπίδρασης τους υπόλοιπους χαρακτήρες που βρίσκονται πάνω στη σκηνή κοινού ολόκληρο το παιχνίδι και για να δούμε λίγο φως και πληρώνει έτσι με τις αλλαγές στο χρόνο καθυστερήσεων ήταν ότι πέτυχε δύο στη σειρά των 0,2 δευτερόλεπτα πρόβαλαν δεχόμενος χρειάζεται λίγο να τον πειράξουν όταν έβαλα τι θα γινόταν το πολύ πέντε γι αυτό και συνεχίζει να παίζει θα φροντίσω να χάσω τώρα έτσι ολοκληρώθηκε το παιχνίδι μας αυτών που θέλαμε να μάθουμε έντονος άσκηση είναι το πώς ένα σύνθετο πρόβλημα και δεν το πώς χάνονται και τα παραδείγματα παιδιά δεν το αντιμετωπίζουμε σαν οντότητα αλλά προσπαθούν να τους πάμε σε επιμέρους μικρά προβλήματα και και να μπορέσουμε να αντιμετωπίσουμε ένα πρόβλημα στη κάθε φορά να μιλήσουν αυτά δεν μας τα προβλήματα και τότε στο σύνολο του θα έχουμε λύσει το μεγάλο προβλη που έτσι την επόμενη φορά μπορούμε να δούμε και άλλα τέτοια παραδείγματα |