Ecclisiastical Law II (Erasmus): Παρακαλώ, φίλοι μου, στο τρίτο λεκτήριο της Εκκλησιαστικής Λόγας του Ρασμού, στο πρώτο λεκτήριο της Εκκλησιαστικής Λόγας του Ρασμού. Όπως προσπαθούσα στο δεύτερο λεκτήριο μου, θα δώσω μια απάντηση σύμφωνα με το οποίο το όνομα «εξαρτηνή θρησκεία» σημαίνει «εξαρτηνή θρησκεία» και ότι η τρίτη λεκτήριο της Εκκλησιαστικής Λόγας του Ρασμού, σύμφωνα με το οποίο αυτό το όνομα «εξαρτηνή θρησκεία» σημαίνει «εξαρτηνή θρησκεία» και ότι η τρίτη λεκτήριο της Εκκλησιαστικής Λόγας του Ρασμού, σύμφωνα με το οποίο αυτό το όνομα «εξαρτηνή θρησκεία» σημαίνει «εξαρτηνή θρησκεία» και ότι η τρίτη λεκτήριο της Εκκλησιαστικής Λόγας του Ρασμού, σύμφωνα με το οποίο αυτό το όνομα «εξαρτηνή θρησκεία» σημαίνει «εξαρτηνή θρησκεία» και ότι η τρίτη λεκτήριο της Εκκλησιαστικής Λόγας του Ρασμού, σύμφωνα με το οποίο αυτό το όνομα «εξαρτηνή θρησκεία» σημαίνει «εξαρτηνή θρησκεία» και ότι η τρίτη λεκτήριο της Εκκλησιαστικής Λόγας του Ρασμού, σύμφωνα με το οποίο αυτό το όνομα «εξαρτηνή θρησκεία» σημαίνει «εξαρτηνή θρησκεία» και ότι η τρίτη λεκτήριο της Εκκλησιαστικής Λόγας του Ρασμού, σύμφωνα με το οποίο αυτό το όνομα «εξαρτηνή θρησκεία» σημαίνει «εξαρτηνή θρησκεία» αλλά σε κάθε περίπτωση, το όνομα «εξαρτηνή θρησκεία» σημαίνει «εξαρτηνή θρησκεία» Αυτό το μοντέλο των σχολικών σχολείων στην Ελλάδα, το οποίο σημαίνει «εξαρτηνή θρησκεία» το οποίο αποτελεί από τη δικαιωματική δραστηριότητα, μπορεί να μετατρέψει. Δεν συμφωνώ με τη σχολική εμπειρία ότι το αρτικό 72 της ελληνικής κυβέρνησης που αποτελεί ότι οι λόγους των αρτικών 13 και 3 της ελληνικής κυβέρνησης είναι αποτελεί από το Κοινοβούλιο. Δεν συμφωνώ με το ότι αυτό το αρτικό 72 προσφέρει μια μετατρέψη του σχολικού και του σύστημα του κράτους, εξαρτηνώντας από τη δικαιωματική δραστηριότητα, που είναι η μετατρέψη του κράτους, της κράτης, στο σύστημα της διαχωρισίας με την αναγνωσία μερικών θρησκευτών. Φυσικά, αυτή η μετατρέψη, όταν το αρτικό 3 παραμείνει, δεν μπορεί να έρθει στη διαχωρισία μετατρέψης. Δεν μπορεί να πηγαίνει στο φραγματικό σύστημα, αλλά η δικαιωματική δραστηριότητα, που δίνει εμφάνιση ότι το σύστημα του κράτους είναι αυτό του κράτους, μπορεί να μετατρέψει μέσα από μια άλλη δραστηριότητα, στο σύστημα της διαχωρισίας με την αναγνωσία μερικών θρησκευτών. Αυτό είναι το σύστημα της διαχωρισίας μερικών θρησκευτών, που παραμείνει στη περιοχή των ευρωπαϊκών χώρων. Και για τη μετατρέψη της διαχωρισίας μερικών θρησκευτών στο σύστημα του κράτους, με τη διαχωρισία με την αναγνωσία μερικών θρησκευτών, μέσα από μια άλλη δραστηριότητα, μπορεί να μετατρέψει με σχέση με το αρτικό 72 της ελληνικής κυβέρνησης. Αν το ελληνικό κυβέρνημα δημιουργεί μια άλλη πολιτική στο σύστημα της διαχωρισίας μερικών θρησκευτών, πρέπει να αναγνωρίσει την παραδοσιακή δικαιοσύνη 590 του 1977, μετά από τότε, πολλά φορές. Αν το ελληνικό κυβέρνημα προτείνει στο ελληνικό παραδοσιακό δικαιοσύνη τη διαχωρισία αυτής της δικαιοσύνης, και μετά, αν το ελληνικό κυβέρνημα προτείνει στο σύστημα της δικαιοσύνης της ορθόδοξης της Ελλάδας, ή το παραδοσιακό δικαιοσύνη της ορθόδοξης της Ελλάδας, να προτείνει ελληνικές δικαιοσύνες για τις δικαιοσύνες τους, δηλαδή δικαιοσύνες, να διαχωριστούν τις ελληνικές δικαιοσύνες τους, και αν το κυβέρνημα προτείνει στο παραδοσιακό δικαιοσύνη μια νέα δικαιοσύνη για τη διαχωρισία των άλλων δικαιοσύνων, δηλαδή εξωτερικών και μεγάλων δικαιοσύνων των δικαιοσύνων, τότε το σύστημα της ορθόδου και του κράτους το κράτος είναι μεταφέρει από το κράτος του κράτους, μέχρι το κράτος της διαχωρισίας με τη διαχωρισία των μερικών δικαιοσύνων. Και όλη αυτή η διαχωρισία δημιουργήθηκε χωρίς τη χρήση μιας κυβερνητικής αμμέντησης, η οποία είναι μια πολύ δύσκολη διαχωρισία, η οποία μπορεί να εξελίξει από δικαιωματικές ή πολιτικές δυνάμεις, οι οποίες δεν υποστηρίζουν τη διαχωρισία της παραδοσιακής στη διαχωρισία των δικαιοσύνων κράτων και κράτων, το οποίο είναι το σύστημα της κράτης. Όπως γνωρίζει από την ελληνική εμπειρία των κράτων και κράτων, οι εμπειρίες των δικαιωματικών κράτων, γενικά, είναι διαχωρισμένοι σε τρεις κατηγορίες. Η πρώτη κατηγορία είναι τα εμπειρικά, η δεύτερη κατηγορία είναι τα εξωτερικά, η τρίτη κατηγορία είναι τα μεγαλύτερα. Η πρώτη κατηγορία, η οποία είναι στην κατηγορία των εξωτερικών εμπειρικών, υπάρχει σε όλες τις δικαιώσεις και δραστηριότητες, τα οποία γνωρίζονται ως δικαιωματικές από την ελληνική δικαιοσύνη για τους δικαιωματικούς ανθρώπους και επίσης από τις κατηγορίες των δικαιωμάτων. Μερικές δικαιώσεις, στους δικαιωμάτους τους, άλλες, στους δικαιωμάτους τους, γνωρίζουν το δικαίωμα της αυτονομίας και της ελληνικής δικαιοσύνης, η οποία εμπειρικοποιείται ή έρχεται από την ελληνική δικαιοσύνη. Στους δικαιωμάτους που δεν έχουν κάποια ειδική εξαιρετική ή εμπληκτική γνωρίζωση της δικαιοσύνης αυτονομίας των δικαιωματικών ελληνικών δικαιωμάτων, υπάρχει η δικαιοσύνη της Ευρωπαϊκής Δικαιοσύνης των δικαιωματικών ελληνικών δικαιωμάτων, η οποία εμπειρικοποιείται ή έρχεται από την ελληνική δικαιοσύνη ή ελληνική δικαιοσύνη, η οποία εμπειρικοποιείται ή έρχεται από την ελληνική δικαιοσύνη των δικαιωματικών ελληνικών δικαιωματικών δικαιωμάτων. Δηλαδή, στις χώρες όπου ούτε η δικαιοσύνη, ούτε η δικαιοσύνη ή η εκκλησιαστική θεωρία, δεν επαναλαμβάνουν τη δικαιοσύνη σαν να εμπορικθούν τη δικαιοσύνη της Ελληνικής Δικαιοσύνης. Τώρα, μετά το δικαιοσύνη της Ευρωπαϊκής Δικαιοσύνης των δικαιοσύνης, της Μετροπολιάνικης Δικαιοσύνης της Πεσσαράβιας αντί Βολδάβια, η δικαιοσύνη της Ελληνικής Δικαιοσύνης, η οποία εμπειρικοποιείται από την ελληνική δικαιοσύνη, πρέπει να την αντιμετωπίσουμε σύμφωνα με αυτή τη δικαιοσύνη. Δηλαδή, από τη δικαιοσύνη της ελληνικής δικαιοσύνης έρχεται ή στην ελληνική δικαιοσύνη δικαιοποιείται το δικαίωμα για τη δικαιοσύνη της ελληνικής δικαιοσύνης. Και το δικαίωμα, η δικαιοσύνη δικαιοσύνη της δικαιοσύνης της Ελληνικής δικαιοσύνης, σημαίνει ότι η δικαιοσύνη της ελληνικής δικαιοσύνης έχει το δικαίωμα να εφαρμογεί, να εφαρμογεί και να διαβάζει κάθε ελληνική δικαιοσύνη. Αυτά είναι τα αφέρια που είναι συνδυασμένα με κάθε ελληνική δικαιοσύνη. Μέχρι το δικαίωμα, το συγκεκριμένο δικαίωμα της Βιέννης του 1989, της Εργασίας Συμπεριφορικής Κοινωνίας στην Ευρώπη, στο οποίο υπάρχει ένα παράγραφο 16 που εξηγεί, το οποίο δίνει σε σχέση μια λίστα δικαιοσύνης που υπάρχουν στην κοινωνική δυνατότητα της ελληνικής διαδικασίας, μέχρι τότε υπήρχαν μόνο τα παραδοσιακά διαδικασίες, δηλαδή τα διαδικασίες των ελληνικών συμφωνιών και επίσης άλλα, δεν δικαιωματικά, δικαιωματικά ελληνικά εργασία, τα οποία δίνουν, γενικά, ότι η ελευθερία της διαδικασίας, της δικαιοσύνης διαδικασίας, είναι δημιουργημένη ή σχετική με άλλους, αλλά δεν είχαμε μια ειδική λίστα αυτών των συλλογικών δικαιωματικών δικαιωματικών δικαιωματικών δικαιωματικών δικαιωματικών εργασίας. Φυσικά, αυτές οι συλλογικές δικαιώματα ήταν εμπορικά συμμετοχές των δικαιωματικών ελευθερίας και αυτή εξηγήθηκε από τη δικαιοσύνη θεωρία, αλλά μόνο από το 1989 δεν μπορούσαμε να εξηγήσουμε τέτοια λίστα συλλογικών δικαιωματικών δικαιωματικών δικαιωματικών δικαιωματικών δικαιωματικών δικαιωματικών στις εξωτερικές συμμετοχές των δικαιωματικών ελευθεριακών δικαιωματικών δικαιωματικών δικαιωματικών δικαιωματικών δικαιωματικών δικαιωματικών δικαιωματικών δικαιωματικών δικαιωματικών. Εξωτερικές συμμετοχές. Ένα παράδειγμα αυτών των εξωτερικών συμμετοχών είναι η διαδικασία των τύπων δικαιωματικών δικαιωματικών δικαιωματικών δικαιωματικών. Και υπάρχει και μια άλλη κατηγορία, όπως είχα πει ήδη τον Σέριδι, στις μικρές συμμετοχές. Οι στρατιωτικές συμμετοχές στην ομάδα ή τα δικαιωματικά εκπαιδεία σε δικαιωματικά σχολεία είναι παραδείγματα αυτών των μικρών συμμετοχών δικαιωματικών δικαιωματικών με το κράτος. Παρακαλώ, οι εξωτερικές συμμετοχές των δικαιωματικών πρέπει να κατασκευάσουν από τα δικαιωματικά σχολεία των δικαιωματικών συμμετοχών. Οι εξωτερικές συμμετοχές των δικαιωματικών πρέπει να κατασκευάσουν από τα δικαιωματικά σχολεία των δικαιωματικών συμμετοχών. Αλλά μπορούν να υπάρχουν κάποια πραγματικά. Για παράδειγμα, η καθολική σχολεία γίνει πραγματικά από την πραγματικότητα στον κοινωνικό συμμετοχή με το κράτος, από τις δικαιωματικές σχολείας σχετικά με την κατασκευασία των δικαιωματικών συμμετοχών. Οι εξωτερικές συμμετοχές των δικαιωματικών συμμετοχών συμμετοχών γνωρίζουν τη δικαιωματικότητα των καθολικών συμμετοχών που εφαρμόθηκαν στην καθολική δικαιωματική σχολεία και επίσης στη δικαιωματική σχολεία. Αυτό είναι ένα πραγματικότητα. Η εξέμπτωση των καθολικών συμμετοχών από τη δικαιωματική δικαιωματική σχολεία σχετικά με την κατασκευασία των δικαιωματικών συμμετοχών. Αλλά αυτό το πραγματικότητα εφαρμόθηκε στην καθολική σχολεία μέσω των δικαιωματικών συμμετοχών συμμετοχών, όπως είπα, επειδή η κατασκευασία των δικαιωματικών συμμετοχών σχολείας των δικαιωματικών συμμετοχών σχετικά με την κατασκευασία των δικαιωματικών συμμετοχών σχολείας των δικαιωματικών συμμετοχών. Οι συμμετοχές δικαιωματικές συμμετοχές εφαρμόθηκαν είτε από συμφωνία σχολείας των δικαιωματικών συμμετοχών σχολείας των δικαιωματικών συμμετοχών σχολείας των δικαιωματικών συμμετοχών εφαρμόθηκαν είτε από συμφωνία σχολείας των δικαιωματικών συμμετοχών συμμετοχών σχολείας των δικαιωματικών συμμετοχών σχολείας των δικαιωματικών συμμετοχών σχολείας των δικαιωματικών συμμετοχών σχολείας των δικαιωματικών συμμετοχών σχολείας των δικαιωματικών συμμετοχών σχολείας των δικαιωματικών συμμετοχών σχολείας των δικαιωματικών συμμετοχών σχολείας των δικαιωματικών συμμετοχών σχολείας των δικαιωματικών συμμετοχών σχολείας των δικαιωματικών συμμετοχών σχολείας των δικαιωματικών συμμετοχών σχολείας των δικαιωματικών συμμετοχών σχολείας των δικαιωματικών συμμετοχών σχολείας των δικαιωματικών συμμετοχών σχολείας των δικαιωματικών συμμετοχών σχολείας των δικαιωματικών συμμετοχών σχολείας των δικαιωματικών συμμετοχών σχολείας των δικαιωματικών συμμετοχών σχολείας των δικαιωματικών συμμετοχών σχολείας των δικαιωματικών συμμετοχών σχολείας των δικαιωματικών συμμετοχών σχολείας των δικαιωματικών συμμετοχών σχολείας των δικαιωματικών συμμετοχών σχολείας των δικαιωματικών συμμετοχών σχολείας των δικαιωματικών συμμετοχών |