: Καλησπέρα κυρίες και κύριοι. Την προηγούμενη Δευτέρα, στο συνέθουσα του Ιωνίου Πανεπιστημίου έγινε μία πάρα πολύ ενδιαφέρουσα ημερίδα με πολύ σημαντικές παρουσιάσεις που αφορά τον Ελεώνα, τον Κερκυραϊκό Ελεώνα και ευρύτερα τον Αδριατικό Ελεώνα. Είναι ένα πρόγραμμα αρκετά μεγάλο και πολύ πολύ καλό, το οποίο ανέλαβε την εκπόνησή του το Ιώνιο Πανεπιστημίου σε συνεργασία με τον Δήμο της Ιταλίας του Ρήμινη και κάποιος αντίστοιχος Δήμος της Σαλβανίας. Λοιπόν, σε αυτό το διεθνές πρόγραμμα που αφορά τον Αδριατικό Ελεώνα, η ανάδειξη των σημαντικών θεμάτων γύρω από τον Κερκυραϊκό Ελεώνα είναι το κύριο χαρακτηριστικό. Λοιπόν, επειδή τα στοιχεία που ακούσαμε στις ομιλίες, στις παρουσιάσεις που έγιναν την προηγούμενη Δευτέρα στην αίθουσα του Ιωνίου Πανεπιστημίου, ήταν πάρα πολύ ενδιαφέροντα, γι' αυτό λοιπόν τη σημερινή και την άλλη εβδομάδα, την επόμενη εκπομπή, επιλέξαμε τα καλύτερα κομμάτια για να σας τα δείξουμε, γιατί ξέρουμε ότι περισσότεροι από εσάς δεν ήρθατε, διότι είναι γνωστό ότι στις ημερίδες που γίνονται για τον Κερκυραϊκό Ελεώνα, είτε γίνονται από τη νεομαρχιακή αυτοδιοίκηση στο παρελθόν, είτε γινόταν από τις σχολικές οργανώσεις, η προσέλευση του κόσμου ήταν δυστυχώς πολύ μικρή για αυτό το πολύ ενδιαφέρον και σημαντικό θέμα. Για αυτό λοιπόν, επειδή ξέρουμε ότι καλοκαίρι είναι, όσο νάνεθα θέλουμε να πάμε και κάνα μπάνιο και ξέρουμε ότι όλοι θα θέλατε να ακούσετε τι υπόδειγε σε αυτή την ημερίδα, διαλέξαμε λοιπόν για το πρώτο μέρος της εκπομπής μας, τώρα αμέσως πάμε να δούμε, την ομιλία του κ. Κάντα του Αντώνη, ο οποίος όλοι το ξέρετε ότι ήταν ο διευθυντής πισήρα, ετών του Ιστιτούτο Ελέας και Ερκύδρας, ήταν ο άνθρωπος ο οποίος το κράτησε ζωντανό και βλέπουμε ότι και μετά που έφυγε ο κ. Κάντας, που συνταξιδότηθηκε, στην ουσία το Ιστιτούτο Ελέας έπαψε πια να υπάρχει παρά μόνο τυπικά, έχουν μείνει κάποια χτίρια, με ένα μόνο άτομο που απασχολείται, το έχουμε να δείξει αρκετές φορές κατά την εκπομπή μας. Πάμε λοιπόν να δούμε τι πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία για τον Κερκυραϊκό, λέω να την παραγωγή και τη φυλτοπροστασία του τα οποία πολύ συνοπτικά αλλά πολύ χαρακτηριστικά μας είπε ο κ. Κάντας ο Αντώνης στην παρουσία στην προηγούμενη Δευτέρα. Μια φορά συντονή σε σχέση με την παραγωγή των προϊόντων του και του Κερκυραϊκού Ελέων και στα θέματα της φυλτοπροστασίας του. Αναφέρονται στις δράσεις 3.1 και 3.3 του προγράμματος. Μια σύντονη ιστορική εναφορά για τον Κερκυραϊκό Ελέων θα μας οδηγήσει στη νομινική αθώμα επαρχή όταν στην Οδύσσια αναφέρονται στον κύπο τώρα του Βαλκίνου αναφέρονται και η Αιιά ανάμεσα στα υπόλοιπα δέντρα. Προς τόσο πρέπει να εμπροστώ ότι ουσιώδηκε η εσμανική υιόδηση των ελληνικών καλλιέντων στο τόπο έδωσε γενετική περίοδος και σήμερα έχει φτάσει και έρχεται να φιλοξενεί περίπου τα 4 εκατομμύρια αλαιόδοτα, καλύπτωτα 240.000 τρέμματα γης που αντιστοιχούν στο 31% της συνολικής έκτασης του νομού ή το 65% της δυολικής γης. Η εττύσια παραγωγή, η μέση εττύσια παραγωγή προλύζεται σε 22.000 τόνους ελαιόλαδο το οποίο αντιστοιχεί σε περισσότερα το 50% της συνολικής παραγωγής της περιφέρειας των Υιών Ιοδησιών. Να προσθεθεί ακόμα ότι υπάρχει μια μικρή, ασήμαντη ίσως, ποσότητα παραγωγής από την τραπέζα ελιών, κυρίως για κατανάλωση. Η συνεισφορά του ελαιόνα στο νόμο μας είναι πολύ πλευρή. Δεν είναι μόνο οικονομική με την αξία της παραγωγής την οποία παρέχει, είναι κοινωνική με την εξεσπάθειση μιας απασχόλησης, έστω και εποχειακής, σε ένα σημαντικό αριθμός πολιτό μας. Είναι περιβαλλοντική με την συγκράτηση και το περιορισμό της διάβοσης των ελαφών, ιδιαίτερα στις επικλεινείς, δάσης του βορά κυρίως. Σε ένα πρόβλητό μας με τόσες έντονες προποχτώσεις, παράλληλα και έχει περιβαλλοντική συνεισφορά με την φιλοξενία μιας σημανικής ιστορίας και πανήνας του τόπου μας. Είναι βρωστή βέβαια ως και γιαστητική συνεισφορά του ελαιόνα στο τριγυραϊκό τοπίο, που είναι μια παράδοξη καταλυτική για την άλλη σημαντική δραστηριότητα του νόμου, που είναι ο τουρισμός. Οι ποικιλίες του αγαθίστου των τοπικών ελαιόνα, ουσιαστικά θα λέει για κανείς ότι είναι μόνο μία. Είναι μία κυρίαρχη. Παράλληλα αυτά για όσους δραστηριοποιούνται μέσα στον ελαιόνα που το δω, καλιαντιστώ ότι υπάρχει και μια ζερά από τοπικές ποικιλίες, σε μικρό αριθμό, πως τόσο συμβάνουν και αυτές με τον τρόπο τους στην διαμόρφωση του συνολικού ελαιόν. Μία σύντομη αναφορά που θα μπορούσε να κάνει κανείς. Στις αρχές του εβδομάτου θα σημειωθεί ότι ο Ψαρακομέρος, ένας σημαντικός άνθρωπος του δουλειές του τριγυραϊκού ελαιόνα, αναφέρει ύπως οι τοπικές ποικιλίες. Αργότερα ο Νύχνος, ένας εξίσου σημαντικός ερευνητής στον τοπικός, τις περιορίζει στις 12. Εμείς θα μείνουμε σαν εσάς στις 7 σημαντικότερες κατά την άποψή μας. Είναι η Περπολιά Λευκίνης επειδή εντομίζεται κυρίως κάτω στο νότιο γάρος του νησιού. Μία ποικιλία όχι σημαντική, χαμηλή παρατολικότητα με μικρό καρπό αλλά είναι αρθετική στις χαμηλές θερμοκρασίες. Άλλη ποικιλία είναι η Περπολιά Λευκίνης και αυτή η μικρή σημαντική παρατολικότητα με μικρό καρπό. Η Μυρτάδα που είναι μια ποικιλία με διπλής κατεύθυνση, δηλαδή κάνει και για την παρακοτή λαθιού αλλά και για φρόσιμη. Χαρακτηριστική είναι η βεστισία στις προσβολές του δάκου. Η Καλοκαιρία είναι επίσης μια δεύτερη ποικιλία διπλής κρίσεως. Εντομίζεται κυρίως στην περιοχή προς το βόρειο γάρος του νησιού. Χαρακτηριστικό της είναι η μεγάλη της προημότητας. Συλλέγεται περί το τέλος Αυγούστου και αρχαίες εταιρείου. Η Λευκόκαρτη είναι μια ποικιλία που θα λέγει κανείς χωρίς συγγνωμητικό ενδιαφέρον. Ωστόσο έχει έναν ενδιαφέρον αποκαλυπιστική άποψη γιατί έχει το χαρακτηριστικό ρημάζοντας ο χαρακός από κράσινος. Αντί να μαυρίζει, γίνεται λευκός και έχει μια ιδιαιτερότητα αποκαλυπιστική άποψη. Η κορονέικη είναι η δικηλεία που είναι η ευρύτερα διαδομένη σε ολόκληρο τον ελλαδικό χώρο. Είναι η κυρία και η δικηλεία στην Μελοπόννησο, στην Κρήτη και σε υπόλοιπες περιοχές της Ελλάδος. Και τα τελευταία χρόνια γνωρίζει μια σημαντική θα λέγαμε εξάγουση και στορισί μας. Ιδιαίτερα στην περιοχή της Μέσης, της Νότιας Κέρδηρας και στην Τελεγραφή Μαρθέλ, έχει ιδιαίτερη εξάγουσα. Τέλος, η σημαντικότερη κυρία, η οποία κυριαρχεί στον Ελληόνα, θα λέγει για κανείς σε προσκοστό πάντα από το 1991, είναι η κυριαρχική κυρία για νομιά κέρδηρας. Ένας, μια κυρία ζωηρή, με μέθυρο, οτύκιο ή μικρό καπώ, ανάλογα με το πάθμο καπογορίας. Είναι εξαιρετικής ποιότητας το ελληόλαδο, το οποίο παράγει, εφόσον, πρέπει να και η ποιότητα της πρώτης σύνης, δηλαδή του καππού, είναι καλής ποιότητας και εκείνης. Έχει μια χαρακτηριστική καταστασία στον κοινοκόνι, στο οποίο θα αναφερθούμε μάρθα. Στη σχέση με τα προϊόντα και τα υποπροϊόντα που παράγονται από τον ελληόλαδο, η πόρτα αυτή μας είναι τελικό πλάνο, χαρακτηριστικά υπολογίζονται από την αφανευτό χιλόγραμμα ελαιοκάρπου, παράγονται μετα μέσω νόρα 21-22 χιλόγραμμα ελληολάδου, εργατέζονται σε 35 χιλόγραμμα ελαιοπυρήλας, λίγα θύλα και τα πόρτα των ελληολογιών, μούρδα όπως χαρακτηριστικά λέγονται στον τόπο μας, η ποσότητά τους που παράγεται κοιμένεται ανάλογα με το είδος από τον τύπο μάλλον του ελληολογίου το οποίο πάνω παράγεται και έχει σχέση με την ποσότητα του νερού που χρησιμοποιούνται στην επεξεργασία του ελαιοκάρπου. Από το πυρήλ αντίσης παράγεται με μια ειδική επεξεργασία πυρηνέλεο, το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί είτε σαν ρώσιμο χωριό είτε στην σακροφυεία και το πυρινόξυλο το οποίο σημαίνει σαν καψιμί. Στον τόπο μας το ελαιόραμο χρησιμοποιείται ένα σημαντικό μέρος στην αυτοκατανάλωση ατοποιούς ή μυθούς παραγωγούς, είναι χαρακτηριστική ποσότητα. Εκτιμάται ότι συγκεκριμένα είναι από τις μεγαλύτερες καταναλώσεις ελαιολάδου, μανελίνια και φυσικά λεφαγωένια πάνω από το κοιλειόγραμμα ανακεφαλή. Εκτιμάται ότι είναι καταναλώσεις ελαιολάδου. Ένα σημαντικό μέρος, αξιόλογο θα έλεγα, ποσό λαδιού διακίνηται από τους ίδιους τους παραγωγούς προς τον αστικό αστυνομιθισμό και εμπορεύεται σε χήμα μοφή και μεγαλύτερη ποσότητα οδηγείται προς τους κομπερμόρους, οι οποίοι με τη σειρά τους σε χήμα πάλι μοφή, κυρίως εξάγεται σε εμπόρες του Επιστροφού, για εσάς όπως την Ιταλία. Οι επικραπέζιες ελιές μικροί με ποσότητα όμως, αν έκανα και πριν, προς τόσο αξιοποιούνται και αξιολογούνται μάλλον από τους παραγωγούς σαν μια εξαιρετικής ποιότητας προϊόν, μια και διαθέτει μια καλή σχέση πυρήνα προς σάγα προς πυρήνα. Και ο τόπος του φιτισμούς της σασιολογικής πυρήνα. Ο κρινας, το γνωστό λιώστο, ανέκαθεν η κετριρακή αγροτική οικογένεια, το χρησιμοποίησε σαν κάψιμοι ήλιοι. Σήμερα, βέβαια, αφού του παρατηθεί το κρινέλο παραφένει το κρινόξυλο, το οποίο το κρινόξυλο σύναν θεωρείται σαν μια μορφή διωμάζαση, η οποία μπορεί να αξιοποιηθεί καλύστα για παραγωγή ενέργειας. Τα υγρά απόβλητα είναι ένα πρόβλημα. Είμαστε ένα μεγάλο πρόβλημα για τον τόπο μας, ιδιαίτερα που έχει μια μακρά περίοδο λειτουργίας. Παρακαίνεται μια μακρά περίοδο λειτουργίας στην αλληλεγγεία. Συμβείται και επικαλείται την περίοδο έναξησης της τουριστικής περιόδου. Οι λύσεις οι οποίες συνήθως επιλέγονται για τη διαχείριση των αναμορφών είναι μάλλον γεύκολες λύσεις. Το πρόβλημα έχει αναδοχθεί, έχει προβληματίσει. Έχουν κατά καιρούς δεδειμαστεί διάφορους λύσεις σε πειραματικό πλημματικό άρθρο επίπεδο. Ωστόσο, αν πρέπει να ολογήσουμε ότι η λύση δεν έχει πεθεί, τι είναι να θέλαμε ότι θα πρέπει να ασχολήσει και τους εμπνευκωμένους στο πρόγραμμα σημερινό. Τη λοιότητα για οποιοδήποτε αυρατικό προϊόν είναι μια παράδοση που έχει να κάνει με τη συμμετοχή τριών κυρίως συντελευτών παραγωγής. Οι εναφορευματικές συνθήκες του χώρου στο οποίο παράγεται η λοιότητα, τα ηκητία που έκαναν αυτοί και το ανθρώπινο δυναμικό που τα συλλογεί και μέσα σε αυτό το χώρο. Αν θέλαμε να δούμε τους συντελεστές αυτούς τους παραγωγής μέσα στο τόπο του πλημμάτου, καταρχή θα πρέπει να ολογήσουμε ότι δεν πρέπει να είμαστε και πολύ περήφανοι για την ιδιότητα του κεφτειραϊκού λαδιού. Τι είναι αυτές, τι συμβάλει για το ιδιότητας που δεν παράγεται η ψηλή ιδιότητα του κεφτειραϊκού λαδιού, αν μάλιστα αλλάγω με πόση μας ότι η χώρα μας, το 85% του παρακόμενου ελληνικού λαδιού είναι έξτρα παρθένο λαδιότητα. Αντίθετα, στο τόπο το χωριό μας είναι ανάποδο, δηλαδή. Να δούμε μια από αυτούς τους συντελεστές παραγωγής του που συμβάζει τη διαδόξη στους χειροβουλίες, οι ολοκληρωματικές συνθήκες. Θα πρέπει να το παραδεχθούμε, υπάρχει ένα δύσκολο αγαπητικό στον τόπο μας, ιδιαίτερα στο κεντρικό και βόρειο μέρος του μησίου, αν αυτό συμβιάζεται μαζί κανένα αγροτυπώτος και τοχοαγροτικό τύπιο, καθώς δύσκολη την πρόσβαση προκειμένου να δίνουν οι απαραίτητες καλλιευτικές φροντίδες για να παρθεί ένα ποιοτικό, μια ποιοτική αγαπητικό τύπιο. Από την άλλη τη μεριά, το κλίμα μας δηλαδή στις υψηλές προκοπτώσεις και την υψηλία του συγκεκριτικού υγερασίας που δεν διαθέτει, είναι ένας παράδομος για την ανάπτυξη ορισμένων ασθενειών που συμβάλλουν στη ιδιωτική υποχάθηση του προϊόντος. Αν δούμε τώρα τη δημιουργία μας, αυτή η καταγραφή, χαρακτηρίζεται από γυρασμένα, υψηλό κόρμα και πυκνοφυτερεμένα μέτρα. Τώρα το γιατί είναι τυπνά τα δέντρα, γιατί αν το άφησαν οι παραγωγοί μας να ξεκρυφτούν έτσι, τέτοια, είναι μια ιστορία που ίσως δεν είναι τε στιγμής, μιας το χρόνος φαντάζομαι ότι είναι ποιοτικός, θα κατατεθούν απόψεις. Υποσφασμένος και γι' αυτό, να συμβιωθεί δέντρα, γιατί πιστεύω ότι είναι μικρός και πολύ δεχαριμαχισμένος ο εργατικός πύρος, και αυτό είναι ένα στοιχείο που συμβάνει στη στιγμή σωστή διαχείριση του ελαιόματος. Το ανθρώπινο δυναμικό από την Άλλη Γαλλιάδου, που ασχολείται με την ελαιοκαλλιέργεια, είναι κατά κανόνα εκείνο που είναι προχωρημένη της ηλικίας, που είναι εμποτισμένο με ισχυρές παραδοσιακές προτιθήσεις, μοιραία είναι χαμηλής προσερμοστικότητας σε νέες ιδέες και νέες τεχνολογίες, παρ' τόσο θα πρέπει να κατανοήσουμε ότι έχει μια ισχυρή συναισθηματική σχέση με την καλλιέργεια. Πρώτα απ' όλα κατά δυνάμωσης θα πρέπει να διατηρηθεί ο παραγωγικός καραπτήρας του ελαιόματος. Αν απερμολήσει ο ελαιόματος τον παραγωγικό του καραπτήρα και μείνει μόνος στο αισθητικό του, εγκαλωδικό, εκτιμώ ότι δεν θα μπορέσει να σταθεί και σ' αυτές τις, και σ' αυτά τα πίπετα. Εάν απερμολήσει το παραγωγικό του καραπτήρα, τι θα μπορέσει να του χρησιμοποιήσει αυτό το παραγωγικό καραπτήρα. Καταρχήν, κατά δυνάμωση μας πάλι, διμόμω ότι θα πρέπει σε ένα σημαντικό του μέρος να εγωστεί μια γενέα αναμόρφωση ο ελαιόματος. Η αναμόρφωση αυτή μπορεί να έχει και σαν αποτέλεσμα την απώλεια κάποιας αισθητικής, ωστόσο αν επιλεγούν χώροι, αν είναι κλημακωμένοι σε χώρο μες στο χώρο, νομίζω ότι μπορεί να γίνει και αυτό. Αυτό τελείως στην δυνατότητα στη συνέχεια, ακόμα και τώρα το βλέπεις είναι δυζητούμενο για την εφαρμογή των ποδήκων της ορθοκορφής διαχείρισης των καλλιεργειών, που είναι ένας φοθάραμος για να οδηγηθεί στη συνέχεια και στην ένα μέρος τους, τουλάχιστον στην ιολογική καλλιέργεια. Η τυποποίηση του προϊόντος είναι ένα απαραίτητο και ζητούμενο αυτή την εποχή, η διαχείριση του προϊόντος, ο ρχήμα, στις μέρες μας είναι εντελώς απαράδεκτο. Και εδώ θα πρέπει να τονιστεί ότι κάποιες προσπάθειες γίνονται τα τελευταία χρόνια, ήδη στα ράφια των τοπικών σουπερμάκετ βρίσκονται δύο-τρεις εφικαίτες με κυριακό ιδέο. Η προώθηση του προϊόντος στην τοπική αγορά είναι επίσης μια άκροψη και ένα ζητούμενο. Και τέλος, βεβαίως, θα πρέπει να βρεθεί μια λύση στην αντιμετώπιση του προϊόντος, της διαχείρισης των υγρών αποκύπτων, που ακόμα θα μπορούσε να ισχυριστεί κανείς ότι η αξιοποίηση της μπορείς να γίνει από να παθούν, δηλαδή, κάποια προϊόντα από τα πόδια τα ρεωτικά. Από τη δεύτερη ενότητα, που αφορά την προστασία των ρεών, στον τόπο μας θα μπορούσε να γίνει διάκριση στους παράγοντες φυλήνες δημιουργών στην καλλιέργεια, στους εχθρούς, στους ζωικούς, στους ζωικά μπράσκα, και στις ασθένειες που θα την ακάνουμε στους προβαδιούς μας και στους καπηλάκια. Από τους εχθρούς, μακράνικος φυλώδος ή ο γροστός δάκος, υπάρχουν οι χειρουκοί κατά πολύ, δηλαδή, είναι ο βασικός τόπος, αλλά τα τελευταία χρόνια υπάρχουν και μεγαλκοί διδαθυνοί. Μια δεύτερη ομάδα εν τόμων είναι το Λεκάνο Πιεριοδροίτης και Ρηχίτης, που κατά τόπους και κατά περιόδους και κατά περιοχές μπορεί να δημιουργούν πρόβλημα. Και άλλη μία ομάδα πολύ μικρότερης σημασίας είναι ακόμα τα τρία έννομα τα οποία δεν έχουν ιδιαίτερη οικονομική σημασία. Από ποιον πλευρά τώρα των ασθενειών, οι μύγητες είναι το γροστό κυκλοκόριο που προκαλεί την φιλιέντονη φυλώδοση και μειώνει η παραγωγικότητα του δέντρου, πιο γλυοσπόρια γνωστή παστέλα που έχει ιδιωτική και ποσοτική υποβάλλωση και οι δύο ασθέντες αντιμετωπίζονται με ίδια φιλοπροστατευτικά μέσα τα χαλούκα. Από τα γακτήρια ίσως η γραντίωση κάπου κάπου είναι ένα πρόβλημα, για τις μη παρασυντικές ασθέντεες οι τροφοπαινίες και κυρίως το φορείο μπορεί να αναδεχθούν. Σας ευχαριστώ. Πάμε λοιπόν σε ένα διαφημιστικό διαλειμματάκι και μετά θα συνεχίσουμε με τις πολύ ωραίες αυτές παρουσιάσεις του Κερκυραϊκό Λεώνα. Και πάλι εδώ μαζί τώρα θα πάμε να δούμε μία ακόμα παρουσίαση που έγινε για το Κερκυραϊκό Λεώνα στο κομμάτι της διαχείρισης των αποβλήτων των ελαιοτριβίνου που μας ταλαιπωρεί σε κάθε επίπεδο στο Δήμου μας και που ιδιαίτερα αυτές τις μέρες ξέρουμε ότι είναι σε έξαρση, διότι φέτος είναι μια καλή χρονιά, έχει πολλή μούργα και ακόμα δεν έχει βρεθεί τρόπος για τη διαχείρισή της. Λοιπόν, το πρόγραμμα αυτό θα μας παρουσιάσει και μελέτες πολύ τεκμηριωμένες για το πώς μπορούμε να διαχειριστούμε τι μούργα και τους δέκα διαφορετικούς τρόπους διαχείρισής της. Λοιπόν, πάμε να δούμε τώρα τι είπε ο κύριος Γραμμενάκος, ο κύριος Γραμμενάδης, στην ημερίδα αυτή που ανέλαβε να κάνει την παρουσίαση για το κομμάτι αυτό. Η ημερίδα αυτή θα έχει στόμα για το καθώς υπάρχουν διαχείρισεις σχετικά με τον τρόπο επεξεργασίας και διάθεσης των αποβλήτων του πρώτοντας διαχείρισης της διαχείρισης. Η πρώτη ημερίδη μέσα από ένα θρησκευτικό ρόλο στην παραβολική διαδικασία του δαδιού, καθορίζει το σχετικότητας του διωμενάκου ως και τον παραβολιότητα της διαδικασίας της και ένα από τα παραδοσιακά περίοδα είναι και τα κοιτάχωρια. Είτε είναι γρηγρά, είτε είναι στερεά. Στα πλαίσια της ημερίδας θα κάνει μια αναφορά στο μήνυμα από τον κύριο Γραμμενάκο, να κάνει μια σύντομη περιβαθή του. Παρ' ένα τελευταία στιγμή θα κάνει μια αποτύπωση σε κάτι ανάπτυξης του μήνυμακας, ενώ τελείως θα υπολογιστεί και η ποσότητα της πρώτης ημερίδης που μπορεί να ασφαίρει το αγιόντας. Στη συνέχεια θα είναι καταραχείδητο με την ομορφία και το βιβλίο που υπάρχει στο νησί. Θα υπολογιστεί και τις ποσότητες για το χάρτο που σέβονται στα αγιολογεία και υπάρχουνες ποσότητες των αποβλήτων ανάγκων βροηλών. Η δικασία της ομάδας θα της εσυντάχουμε με το σύνολο και με τους ενδόχους των σύνολογηδιών μέτρων, καθώς και με το σώμα τους των ομορφικών ανάγκων, ώστε να μην κάνει ελευθεία για τη δικιά όντων που θα γράψουν και την δικιά όντων που θα χρησιμοποιήσουν όλοι εκείνες οι έκθεες. Μέσα στη διαδικασία αυτής της ανταφέρειας θα συνεχίσουμε όσο μπορείς να έχεις όλες τις πληροφορίες. Συγκρινικά μικροδέσεις, δηλαδή ο τρόπος της υγείας σου στις ποσότητες της ομορφικής υγείας σου και στις ποσότητες των ομορφικών ειδών σου, αλλά και των αποβλήτων του παράδειγματος. Από μερικοχείογους ελεύθερους της Ευρωπαϊκής Επιτροπίας θα έχεις να γραψεις ουσιαστικά κάποια ελεύθερη σημεριάς και να γίνεις συστηματικά όλοι ελεύθεροι. Στα πλαίσια αυτής της ελεύθερης, λοιπόν, θα γίνει μια έρευνα από κοινών πληροφορίων και ελεύθερων ελευθερίων στη γεία της, δηλαδή όπως αυτή τη λαμφόρδη και την ελευθερία των εμπορώνων. Αυτό θα είναι πως σε αυτό καταστήριο το βάζει το βιβλιοτοριό και τα συνεχίδια θα γίνουν όπως βάδια μορφής αποτύπωσης ελευθερίων, καθώς και τα χωρισμένα, όπως είπαμε, είναι μικροδέσεις, αναχωρισμένοι για να προελεγεί. Και αυτά θα γίνουν με βιβλιοτατικά δεδομένα, καθώς και μετά από μια σειρά αυτοψηών σε κάποια ελευθερική ελευθερία της κέντριας, θα παρουσιαστεί να την καημένουμε και να χρησιμοποιούμε αυτά για την παραγωγή του λαδιού. Εντιτικάρα δεν θα μπορούμε να χρησιμοποιούμε αυτά για την παραγωγή του λαδιού και ενώ στη μερικαία ελευθερία θα χρησιμοποιούμε κυρίως το φιλοκρατικό σχέδιμα 2-FASEN, ενώ σε νεκροβαθμό φιλοκρατικό σχέδιμα 2-FASEN. Καταστάτηση μελετές θα είναι κατευθερωτική συγκριση κάτω από την παραγωγή του λαδιού. Για παράδειγμα, στα ελευθερικεία που ακολουθούσαν κυρίως στη μερικαία ελευθερία ΦΑΣΑΝ, του κυρουγόμενου της Ματρεφάσου και του Ελευθερικού Κυρίου Συμμερού, στην παραγωγή διαδικασίας και σαν αποτέλεσμα την υπόλοιπη παραγωγή λαδιού. Σε σχέση με τα ελευθερικεία που χρησιμοποιούν την ελευθερικό σχέδιμα 3-FASEN που σαν πρώτα απόλυτα έκπληκαν ελευθερικές προσώπες. Εκτός από την παραγωγή λαδιού ήταν η δύο παράγ Eκτός da παραγωγή γιγνώνα αποπλήκτων ήταν η δύο παράγια της λαδιού, εκτός από την παραγωγή γιγνώνα αποπλήκτων ήταν η δύο παράγια της λαδιού, εκτός από την παραγωγή γιγνωνα αποπλήκτων ήταν η δύο παράγια της λαδιού, εκτός από δεν παραγωγή γιγνωνα αποπλήκτων ήταν η δύο παράγια της λαδιού, εκτός από δεν παραγωγή γιγνωνα αποπλήκτων ήταν η δύο παράγια της λαδιού, εκτός από δεν παραγωγή γιγνωνα αποπλήκτων ήταν η δύο παράγια της λαδιού, εκτός από δεν παραγωγή γιγνωνα αποπλήκτων ήταν η δύο παράγια της λαδιού, εκτός από δεν παραγωγή γιγνωνα αποπλήκτων ήταν η δύο παράγια της λαδιού, εκτός από δεν παραγωγή γιγνωνα αποπλήκτων ήταν η δύο παράγια της λαδιού, εκτός από δεν παραγωγή γιγνωνα αποπλήκτων ήταν η δύο παράγια της λαδιού, εκτός από δεν παραγωγή γιγνωνα αποπλήκτων ήταν η δύο παράγια της λαδιού, εκτός από δεν παραγωγή γιγνωνα αποπλήκτων ήταν η δύο παράγια της λαδιού, εκτός από δεν παραγωγή γιγνωνα αποπλήκτων ήταν η δύο παράγια της λαδιού, εκτός από δεν παραγωγή γιγνωνα αποπλήκτων ήταν η δύο παράγια της λαδιού, |