Θεωρητικά ερείσματα της Κριτικής Παιδαγωγικής της Ειρήνης: Κριτική Θεωρία και Κριτική Παιδαγωγική / Διάλεξη 4 / Παρουσιάζονται οι βασικές θέσεις της Κριτικής Θεωρίας και τις Κριτικής Παιδαγωγικής ως θεωρητικά ερείσματα της Κριτικής Παιδαγωγικής της Ειρήνης

Παρουσιάζονται οι βασικές θέσεις της Κριτικής Θεωρίας και τις Κριτικής Παιδαγωγικής ως θεωρητικά ερείσματα της Κριτικής Παιδαγωγικής της Ειρήνης: Λοιπόν, εμάς μας ενδιαφέρει η κρητική παιδαγωγική της ειρήνης. Η κρητική παιδαγωγική της ειρήνης βρίσκει τα αερίσματά της στην κρητική παιδαγωγική, στα κα...

Πλήρης περιγραφή

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος δημιουργός: Μπονίδης Κυριάκος (Αναπληρωτής Καθηγητής)
Γλώσσα:el
Φορέας:Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Είδος:Ανοικτά μαθήματα
Συλλογή:Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής / Κριτική Παιδαγωγική της Ειρήνης: Έρευνα, Θεωρία και πράξη
Ημερομηνία έκδοσης: ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 2014
Θέματα:
Άδεια Χρήσης:Αναφορά-Μη-Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγο Έργο
Διαθέσιμο Online:https://delos.it.auth.gr/opendelos/videolecture/show?rid=af978621
Απομαγνητοφώνηση
Παρουσιάζονται οι βασικές θέσεις της Κριτικής Θεωρίας και τις Κριτικής Παιδαγωγικής ως θεωρητικά ερείσματα της Κριτικής Παιδαγωγικής της Ειρήνης: Λοιπόν, εμάς μας ενδιαφέρει η κρητική παιδαγωγική της ειρήνης. Η κρητική παιδαγωγική της ειρήνης βρίσκει τα αερίσματά της στην κρητική παιδαγωγική, στα καθημάδη δηλαδή, και στην κρητική έρευνα της ειρήνης. Τι είναι η κρητική παιδαγωγική, Στέφανα. Τι αποτελεί στην παιδαγωγική επιστήμη, η κρητική παιδαγωγική. Είναι ένα από τα επιστημολογικά παραδείγματα της παιδαγωγικής. Τι άλλα επιστημολογικά παραδείγματα της παιδαγωγικής γνωρίζουμε. Εκτός από την κρητική παιδαγωγική γνωρίζουμε επίσης, αναφερθήκαμε σε αυτά, στο παρελθόν, στο προηγούμενο σεμινάριο, την ερμηνευτική παιδαγωγική, την εμπειρική παιδαγωγική γνωρίζουμε. Και βέβαια γίνεται λόγο στα τελευταία χρόνια, γίνεται λόγο και για μια κονστρουκτιβιστική παιδαγωγική, αλλά υπάρχουν και εγχειρίδια και απόψεις σχετικές, με ένα νέο παράδειγμα της παιδαγωγικής, η αποδιαμόρφωση την αποδομιστική παιδαγωγική. Με τα κρητική παιδαγωγική υπάρχουν διαφορετικοί τίτλοι. Εμάς μας ενδιαφέρει εδώ η κρητική παιδαγωγική. Επίσης βλέπουμε ότι βρίσκει η κρητική παιδαγωγική που είναι στα αιρίσματά της στην κρητική έρευνα. Θα αναφερθούμε σε αυτή. Και οι δύο αυτές επιστημονικοί χώροι, το ένα είναι επιστημολογικό παράδειγμα της παιδαγωγικής και το άλλο είναι ένας ιδιαίτερος ερευνητικός χώρος, επιστημονικός χώρος θα λέγαμε, βρίσκουν τα αιρίσματά τους στην κρητική θεωρία, ή όπως γράφω, στις κρητικές θεωρίες. Που γνωρίζουμε κάτι για την κρητική θεωρία. Ας ξεκινήσουμε με την κρητική θεωρία. Σε αυτή θα αναφερθούμε σήμερα με το Κ και το Φ. Τι είναι η κρητική θεωρία, ε Μαρία. Είναι μια θεωρία λοιπολές, η οποία αναπτύχθηκε στη σχολή της Φραγκφούρτης. Μετασχηματισμός της κοινωνίας είναι ο στόχος αυτής της θεωρίας. Είναι μια κοινωνική θεωρία που αποβλέπει στο μετασχηματισμό της κοινωνίας. Θα θέλατε να σας πληρώσετε κάτι άλλο να δούμε τι γνωρίζετε για τη θεωρία αυτή. Είναι μια κοινωνική θεωρία η οποία αναπτύχθηκε στη σχολή της Φραγκφούρτης. Αναπτύχθηκε στο Ινστιτούτο Κοινωνικής Έρευνας που ιδρύθηκε το 1923. Έκλεισε όμως το 1933 εξαιτίας πολιτικής συγκύριας. Νομίζουμε τι συμβαίνει στη Γερμανία το Μεσοπόλεμο και τη δεκαετία του 1930. Οι κυριότεροι εκπρόσωποι της θεωρίας αυτής, οι διανοούμενοι δηλαδή που εργάζονταν σε αυτό το Ινστιτούτο, αναγκάζονται εξαιτίας πολιτικής κατάστασης να μετακινηθούν ως εξόριστοι βέβαια. Μετακινούνται στη Γενέβη, στο Παρίσι και καταλήγουν βέβαια στις ΗΠΑ. Μετακινούνται στις Πολιτείες Αμερικής, τώρα το βέβαια γιατί διότι εκεί υπήρχε η δυνατότητα να μετακινηθούν και να συνεχίσουν την παραγωγή της θεωρίας, να λειτουργούν δηλαδή ως διανοούμενοι στη Νέα Υόρκη και στην Καλιφόρνια. Το 1953 επανέρχονται στη Γερμανία. Επίσης να σημειώσουμε ότι από το 1932 το Ιστητούτο αυτό εκδίδει ένα περιοδικό, το περιοδικό για την κοινωνική έρευνα, τα θεωρητικά ρίσματα του οποίου αποτέλεσαν ο μαρξισμός, ο φιλοειτησμός αλλά και άλλες θεωρίες. Αυτά τα λίγα είναι τα ιστορικά. Προσέχουμε ότι ιδρύεται το 1923 στη Φραγκβούρτη, αναπτύχθηκε στο Ιστητούτο Κοινωνικής Έρευνας αλλά στη συνέχεια στις ΗΠΑ διότι εκεί βρέθηκαν εξαιτίας της πολιτικής συγκυρίας οι κυριότεροι εκπρόσωποι της κριτικής θεωρίας. Επανέρχονται στη Γερμανία το 1953. Οι κυριότεροι εκπρόσωποι της σχολής της Φραγκβούρτης είναι ο Χορκάιμερ, ο Μαρκούζερ, ο Μπένγιεμιν, ο Αντόρνο και ο Θάμπερμας. Ο Αντόρνο φιλόσοφος και κοινωνιολόγος και μουσικολόγος, ο Μπένγιεμιν αρθρογράφος και κριτικός λογογραφείας, ο Χερβάρτ Μαρκούζε φιλόσοφος, ο Μάρκς Χορκάιμερ φιλόσοφος και κοινωνιολόγος και ο φιλόσοφος και κοινωνιολόγος Γιούργεν Χάμπερμας. Εντάξει, από τους διανώμενους αυτούς, τους κοινωνικούς αυτούς φιλόσοφους, σήμερα ζει μόνο ο Χάμπερμας, όπως γνωρίζετε φαντάζομαι. Βλέπουμε εδώ και τις φωτογραφίες τους. Οι διανώμενοι αυτοί, όπως έγινε σαν θέση και προηγουμένως, είδαν την άνοδο της Ταϊνικής Ρωσίας και την στρελή ανάγνωση του Μάρκς, την άνοδο του Ιταλικού Φασισμού, του Ναζισμού και του Ολοκαυτώματος, την ατομική βόμβα, το ψυχρό πόλεμο και την ηγεμονία της Αμερικής. Μέσα σε ένα τέτοιο πλαίσιο, λοιπόν, έρχονται να αναθεωρήσουν τη μαρξιστική θεωρία, τον κλασικό Μάρκς. Είναι κατανοητό αυτό που λέω. Βλέπουν τι συμβαίνει στη σοβιετική ένωση στο όνομα των εργατών με την υποθετική συνέναισή τους. Σκέφτονται την αναθεώρηση του μαρξισμού, ώστε ο μαρξισμός να ανταποκρίνεται στις νέες συνθήκες. Στις συνθήκες αυτές που δημιουργήθηκαν κατά τον 20ο αιώνα. Εντάξει, και έτσι λοιπόν παράγουν συλλογικά μια νέα θεωρία η οποία είναι γνωστή ως κριτική θεωρία. Κατανοητά το πράγματος εδώ. Βέβαια αυτά είναι θέματα τα οποία μπορείτε να τα αναπτύξετε περισσότερο ή να τα έχετε αναπτύξει περισσότερο με φιλοσόφους οι οποίοι ασχολούνται με την κριτική θεωρία. Ανδιαφέρθηκαν πάρα πολύ για τις τροιδικές έννοιες της μηχανάλησης και της αυταρχικής προσωπικότητας, για τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και την πολιτιστική διομηχανία, αν θέλετε σημειώσετε αυτά. Και εστίασαν στην ψυχολογία της μαζας της κοινωνίας. Άρα λοιπόν στον κλασικό μαρξισμό πλέον έρχονται και προσθέτουν αναθεωρώντας τον έννοιες ψυχανάλυσης και αυταρχικής προσωπικότητας, δίνουν έμφαση στα μέσα μαζικής ενημέρωσης και στην πολιτιστική διομηχανία και επαναλαμβάνω στην ψυχολογία της μαζας. Τα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Για ποιο λόγο λέτε να δίνουν έμφαση στα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Είναι μια μορφή εξουσίας. Είναι μια μορφή εξουσίας, ναι. Χειραγωγούν. Και θεωρούν, ναι, ασκούν προπαγάνδα και θεωρούν ότι τα μέσα έχουν τη δυνατότητα να καταστρέψουν τη δυνατότητα των εργατών να κάνουν επανάσταση. Ο στόχος του μαρξισμού είναι η επανάσταση. Τα μέσα μπορεί να λειτουργήσουν με τέτοιο τρόπο, να χειραγωγήσουν, να σχίσουν τέτοια προπαγάνδα, ώστε να δημιουργείται στην εργατική τάξη ψευτή συνείδηση και να μην προχωρήσουν στην επανάσταση. Εντάξει. Πολύ απλά τα λέω. Ξεχωρίστε κάποιες λέξεις, εδώ διαβάστε κάποιες λέξεις που σχετίζονται με τα μέσα. Υπακοή, χρήμα, κατανάλωση, ισχύση, έκπτωση, επιλογή. Συζητήστε λίγο τις εικόνες. Τα μέσα μαζικής ενημέρωσης βρίσκονται στη ζωή μας καθημερινά. Για πολύ μεγάλο χρόνο βρίσκονται στη ζωή μας, έτσι δεν είναι. Τι επίδραση μπορεί να έχουν σε εμάς. Και συζητήστε το λίγο μεταξύ σας. Νομίζω ότι μέσω το ΠΟΥΜΙΕ, το πρόγραμμα του ΠΟΥΜΙΕ, το πρόγραμμα του ΠΟΥΜΙΕ, το πρόγραμμα του ΠΟΥΜΙΕ, το πρόγραμμα του ΠΟΥΜΙΕ, το πρόγραμμα του ΠΟΥΜΙΕ, το πρόγραμμα του ΠΟΥΜΙΕ, το πρόγραμμα του ΠΟΥΜΙΕ, το πρόγραμμα του ΠΟΥΜΙΕ, το πρόγραμμα του ΠΟΥΜΙΕ, στο πρόγραμμα του ΠΟΥΜΙΕ, το πρόγραμμα του ΠΟΥΜΙΕ, το πρόγραμμα του ΠΟΥΜΙΕ, το πρόγραμμα του ΠΟΥΜΙΕ, το πρόγραμμα του ΠΟΥΜΙΕ, το πρόγραμμα του ΠΟΥΜΙΕ, Δημιουργούν τις ανάγκες μας, οι οποίες είναι πλαστές ανάγκες μας, μας ελέγχουν και δεν τα ελέγχουμε τα μέσα. Αλληλεγχούν μία συγκεκριμένη κουδούρα μας, να μας καταλάβουν, να παράγουν τους συγκεκριμένους καιρόδυμους και μπορεί και να προσανατολίσουν και όλα. Από προσανατολίζουν, δημιουργούν δηλαδή σε εμάς αυτό που ακριβώς λέει η κρητική θεωρία, ψευτεί συνείδηση μπορεί να δημιουργήσουν. Κάτι άλλο θα θέλετε να πείτε. Σε σχέση με αυτό που ζούμε σήμερα, την εποχή της χρήσης στην Ελλάδα, ποιο ρόλο έχουν τα μέσα? Δηλαδή, πραγματικισμός, πραγματικοποίητα, αναπιστράσεις. Για ποιο λόγο το κάνουν αυτό? Αποκλείπτου. Βασικά, νομίζω ότι ο στόχος είναι να μας φοβήσουν, ώστε να γίνουμε υποχήρια των πέντων δημιουργών, των εξουσίων, των ισχυόντων, πρώτα απ' ό,τι γνωρίζει το ΜΜΕ. Ή και να μας κατασκάσουν, μπορείς να απαντήσεις στην πέτρα, ώστε να μην προβούμε εις τα κατηδέσια δύσσες θα μάθεις. Άλλο. Νομίζω ότι η βασική λεξία είναι ο έλεγχος. Έλεγχος. Ναι. Το πρόβλημα της ΜΜΕ είναι ότι κρύπουν και όσα πράγματα. Επιλέγουν τι θα πείσουν, επιλέγουν γιατί να σου πω ότι αυτό είναι η πληθυπορία και να την πάρεις. Αυτό είναι το πρόβλημα της ΜΜΕ. Και τι συνέπεση έχουν σε εμάς. Σε εμάς απευθύνονται. Εν τέλειο. Μας κατευθύνουν. Μας αλλοτριώνουν, μας προσανατολίζουν. Διαστρεβλώνουν την πραγματικότητά μας. Δημιουργούν διαστρεβλώσεις σε εμάς. Δείτε αυτή την εικόνα. Παθητικοποίηση. Παθητικοποίηση. Μην μιλάς, μην αντιστέκεις, μην διαμαρτύρεις. Μιλάω για εσένα. Συνήθως οι δημοσιογράφοι βγαίνουν μπροστά και λένε εμείς που παρουσιάζουμε το κοινή νόμι κλπ. Και ήθελαν να εξασπαθώνον αυτοί εμάς και σε όλους εμείς να κάνουμε αυτή τη δουλειά που θέλουμε να κάνουμε εμείς. Έχουν άποψη για τα πάντα οι δημοσιογράφοι. Και δεν είναι οι δημοσιογράφοι που έχουν άποψη για τα πάντα, είναι αυτοί οι οποίοι βρίσκονται πίσω από τους δημοσιογράφους, εννοείται. Δημιουργούν θετικές εικόνες για κάποιες ομάδες, αρνητικές εικόνες για κάποιες άλλες ομάδες. Ή δημιουργούν αρνητικές εικόνες για όλες τις ομάδες, τη μια πίσω από την άλλη. Έχουμε εμπειρίες τέτοιες. Πρώτα οι πανεπιστημιακοί, μετά οι φορτηγατζίδες, μετά οι εκπαιδευτικοί. Και ουσιαστικά προωθούν αυτό που είναι καλό για τα πανεπιστημιακά τους συμφέροντα, γιατί ακόμα θα σας δείξουν ημέρους. Και αυτό το οποίο αναφέρατε, δημιουργούν καταναλωτικά πρότυπα, δημιουργούν τον καταναλωτή άνθρωπο της σύγχρονης κοινωνίας. Τον άνθρωπο, ο οποίος θα είναι πολύ ευτυχισμένος όταν θα πάει στο σούπερ μάρκετ, νιώθει μεγάλη επιτυχία όταν θα γεμίσει το καλάθι του, θα λυταργεί στη τζιμισκή και θα γεμίσει τα χέρια του με σακούλες, θα ξοδέψει χρήματα και νιώθει εκείνη τη στιγμή δικαιωμένος, δικαιωμένη, ολοκληρωμένος, ολοκληρωμένη. Ένα από τα σημαντικά συγγράμματα του Μαρκούζε είναι ο μονοδιάστατος άνθρωπος. Γράφει λοιπόν ο Μαρκούζε, είναι μεταφαρασμένα τα περισσότερα από τα συγγράμματα των εισηγητών της κριτικής θεωρίας. Γράφει ο Μαρκούζε, τα μέσα της επικοινωνίας, η εκαταμάχητη παραγωγή διασκέδασης και βιομηχανίας πληροφόρησης, φέρουν μαζί τους προκαθορισμένες συμπεριφορές και συνήθειες και συγκεκριμένες διανοητικές και συναισθηματικές αντιδράσεις που δεσμεύουν τους καταναλωτές, τους παραγωγούς και μέσα από τους τελευταίους σε ολόκληρο το κοινωνικό σύστημα. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνείδηση, η οποία έχει ανοσία στην αλήθεια, κατά συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης σκέψης και συμπεριφοράς. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης σκέψης και συμπεριφοράς. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνείδηση, η οποία έχει ανοσία στην αλήθεια, κατά συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης σκέψης και συμπεριφοράς. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης σκέψης και συμπεριφοράς. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης σκέψης και συμπεριφοράς. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης σκέψης και συμπεριφοράς. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης σκέψης και συμπεριφοράς. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης σκέψης και συμπεριφοράς. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης σκέψης και συμπεριφοράς. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης σκέψης και συμπεριφοράς. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης σκέψης και συμπεριφοράς. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης σκέψης και συμπεριφοράς. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης σκέψης και συμπεριφοράς. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης σκέψης και συμπεριφοράς. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης σκέψης και συμπεριφοράς. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης σκέψης και συμπεριφοράς. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης σκέψης και συμπεριφοράς. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης σκέψης και συμπεριφοράς. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης σκέψης και συμπεριφοράς. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης σκέψης και συμπεριφοράς. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης σκέψης και συμπεριφοράς. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης σκέψης και συμπεριφοράς. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης σκέψης και συμπεριφοράς. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης σκέψης και συμπεριφοράς. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης σκέψης και συμπεριφοράς. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης σκέψης και συμπεριφοράς. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης σκέψης και συμπεριφοράς. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης σκέψης και συμπεριφοράς. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης σκέψης και συμπεριφοράς. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης σκέψης και συμπεριφοράς. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης σκέψης και συμπεριφοράς. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης σκέψης και συμπεριφοράς. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης σκέψης και συμπεριφοράς. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης σκέψης και συμπεριφοράς. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης σκέψης και συμπεριφοράς. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης σκέψης και συμπεριφοράς. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης σκέψης και συμπεριφοράς. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης σκέψης και συμπεριφοράς. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης σκέψης και συμπεριφοράς. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης σκέψης και συμπεριφοράς. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης. Τα αγαθά κατοιχούν και άγουν και φέρουν, προωθούν λάθος συνέπεια προκύπτει ένα σχέδιο μονοδιάστατης.