Στην ακόλουθη διάλεξη ο παιδαγωγός του Θεάτρου και σκηνοθέτης Koldobika Vio, "ασκεί" τους συμμετέχοντες και τις συμμετέχουσες σε δύο καίριες για την Κριτική Παιδαγωγική της Ειρήνης παιδαγωγικές πρακτικές, στο Θέατρο του καταπιεσμένου και στο Θέατρο Forum.: Υπότιτλοι AUTHORWAVE Κύριε Κόλντο Βίο Κύριε Κόλντο Βίο Κύριε Κόλντο Βίο Κύριε Κόλντο Βίο Κύριε Κόλντο Βίο Κύριε Κόλντο Βίο Κύριε Κόλντο Βίο Κύριε Κόλντο Βίο Κύριε Κόλντο Βίο Κύριε Κόλντο Βίο Κύριε Κόλντο Βίο Κύριε Κόλντο Βίο Κύριε Κόλντο Βίο Κύριε Κόλντο Βίο Κύριε Κόλντο Βίο Κύριε Κόλντο Βίο Κύριε Κόλντο Βίο Κύριε Κόλντο Βίο Κύριε Κόλντο Βίο Κύριε Κόλντο Βίο Κύριε Κόλντο Βίο Κύριε Κόλντο Βίο Κύριε Κόλντο Βίο Κύριε Κόλντο Βίο Κύριε Κόλντο Βίο Κύριε Κόλντο Βίον Στις το 71, αν δεν κάνω λάθος, Μποάλ πρέπει να φύγει από την Βρασιλία, δεν ξέρω πώς λέει, Ψαρή, στα Ευρωπαϊκή Σωρία. Και, τελικά, μετά από ένα περίπλο, τελειώνει στην Ευρώπη. Όταν έρχεται εδώ και αρχίζει να δουλεύει από τις ίδιες τεχνικές, βλέπει κάτι πολύ γρήγορα, που εδώ τα πράγματα δεν είναι σωστά. Είναι πιο αγατεμένοι, εμείς είμαστε πιο αγατεμένοι στις ορίπες, δεν είμαστε τόσο άσχομα. Και αρχίζει να δουλεύει πώς τα κοινωνικά πράγματα έχουν πολλές φορές προσωπικές οικολογικές ιστορίες. Και όλα είναι πολύ μίξ. Έρχονται και άλλα θέματα, όλα αυτά που μπορείτε να διαβάσετε εκεί, η μοναξιά, πώς είμαστε διαφορετικοί με τους άλλους, η αρθονομία. Και σιγά σιγά Μποάλ βλέπει που δεν μπορεί να κάνει φόκους εκεί που έκανε μέχρι τώρα και σιγά κινήσει το φόκους προς το μέσα του ανθρώπου. Και αυτό που λέει Μποάλ είναι το μέσο καταπιέσης που χρησιμοποιείς σε αυτό το όρο. Και βρίσκει, δημιουργεί ένα καινούριο τρόπο βουλία και είναι το run to the side, το φταγενικά, το... Βγάνει ο τόξο του... Αυτά. Και με αυτό αρχίσει να δουλεύει. Είναι αλήθεια και όλο αυτό το μέθοδο έρχεται πάρα πολύ στο τέλος στην Ευρώπη. Εγώ, για παράδειγμα, αυτός έχει γυρίσει ήδη στην Βασιλεία και εγώ δεν το ήξερα. Ναι, τα πράγματα δεν πάνε τόσο γρήγορα κάποιες φορές. Στο 1986 μπορεί να γυρίσει η Βασιλεία αλλά συνεχίσει να δουλεύει πάρα πολύ στην Ευρώπη. Όταν γυρνάει εκεί βρίσκει ένα Βρασίλ που είναι σε μεγάλη αλλαγή και κάθε χρόνια και περισσότερα και εκεί που αρχίσει όλα τα κίνηση με τη Λούλα και όλα αυτά τα πράγματα που είναι, αν δεν κάνω λάθος, από το 1988 η πρώτη φορά που πάει αυτός για εκλογές, από το 1987 αυτός αποφασίσει να είναι πάρα πολύ άκτης μέσα στο κομμάτι του κοινωνική και πολιτική και να χρησιμοποιήσει το θεάτρο να βοηθάει σε αυτή την καταστασία. Και μέσα σε αυτό βρίσκει έναν καινούριο τρόπο δουλειά και είναι αυτό που λέει το Λευκής Λατιπθίατερ που προσπαθεί να χρησιμοποιήσει το θεάτρο για να κάνει κοινωνία τους νόμους νόμους που και στην αυθεντικό τους, γιατί τους έχουν δουλεύει. Ο Μπουάλ τελειώνει, αν δεν κάνω λάθος, αμβουλευτές και όλες, με το Λούλα και αυτά. Στη τελευταία κομμάτι του Σοίτου, από το 2000 μέχρι το 2009 δουλεύει πάνω σε κάτι καινούριο και είναι αυτό που λέει η αισθητική του καταπιασμού. Μπουάλ αυτό που βλέπει είναι, λέει, δεν είναι μόνο θεάτρο, πάμε να μιλάμε λίγο στις θέσεις, πάμε να τις κάνουμε μίξ-μαξ και όλα θα βοηθάει στο άνθρωπο να βρίσκει τον τρόπο να εκφράσει το αυτό του, τα συνέστημα του, τα προβλέματα του και όλα αυτά. Και μέσα σε αυτό, όπως λέει ο Μπουάλ, να γίνει οιθοποιός της Σοίτου αλλά στην ίδια στιγμή να μπορεί να είναι ένα κοινό του Σοίτου αλλά κοινό που μπορεί να μαθαίνει από αυτό που κάνει για να αλλάξει πράγματα. Δυστυχώς στο βιβλίο του Συντήκτου Καταπιασμένος έμεινε... Ο Μπουάλ ήθελε να αλλάξει κάποια πράγματα αλλά δεν το κατάφερε, πέθανε. Λοιπόν, όλο το σύστημα του Θεατώτου Καταπιασμένου ο Μπουάλ το κάνει σε αυτό το σχέδιο. Είναι σαν ένα δέντρο. Από κάτω βλέπετε που λέει που η Γη που είναι, η Φιλοσοφία, η Εικονομία, η Εφηγή, η Ιστορία, η Βοητική, κλπ. Σιγά σιγά από εκεί παίρνει τις βασικές πράγματα, τις λέξεις, η ήχος και οι εικόνες. Και από εκεί έχει συναισθήσει η Θεάτρο. Πρώτο, αρχίσουμε με αυτήν τα παιγνίδια και από τα παιγνίδια πάμε στο θέατρο της Φιλτώνης. Το βασικό κέντρο που κορνώνουμε πάνω από αυτό. Κατόμαστε βασικό κέντρο που κορνώνουμε είναι το Θεατρο Φιλτώνη. Και αυτό είναι το σωμαντική στρατιώτημα. Κάποια πέρα βλέπουμε άλλα πράγματα που κάποιες τα παιδιά αναφέρει σαν το Run to the side, το μίσο του Θεατώτου. Εμείς, όπως είπαμε πριν, μετά θα κάνουμε forum theater και λίγο θέατρο της εικόνας. Προχωράω. Αυτή τη φωτογραφία. Θέλω να προσπαθώ να σας περάσω ένα σκέψι για μένα. Είναι πάρα πολύ σημαντικό. Ο Βαγουάλη είναι από την Βρασιλία, αλλά και η κοινωνία που ζήσουμε είναι λίγο σαν τη Σούμπλα. Ο Βαγουάλη προσπαθούσε να περπατάει, να βρίσκει τρόμος μέσα στη Σούμπλα. Και σιγά σιγά έβρισκε προβλέματα. Και προσπαθούσε να δείχνει καινούργια στις απάντησες. Δεν έμεινε στο πρώτο που έβρισκε. Ήταν έναν άνθρωπος που, όπως θα το βλέπουμε εδώ, έκανε κάτι που σίγουρα το έχει τρακούσει. Action, reflection. Είναι ένα από τις ιδέες βασιλικές του Παύλο Φρέιρ. Φυσικά reflection είναι ένα κριτική μπλέμα για να μπορείς να κάνεις κάτι καινούργιο. Για μένα όταν κοιτάω, για αυτό με ενδιαφέρει πάρα πολύ Μποάλ, αυτόν που μπορώ να διαφωνώ σε κάποια πράγματα, αλλά κάτι που για μένα είναι πάρα πολύ σημαντικό του Μποάλ είναι αυτή την ιδέα της κίνησης. Δεν είμαι σταθερός, δεν έρισκα το χρυσό σταυρό και μένω το χρυσό σταυρό στα χέρια. Είναι πάντα που προσπαθεί να δει καινούργιες απάντησεις στα καινούργια πρόβληματα. Είναι αυτό το action, reflection, action και με πιο καλλιτεχνικές, τρατρικές λέξεις θα μπορούσε να είναι action, reflection, reflection. Για μένα είναι κάτι βασική στη δουλειά που μπορείς να κάνεις όταν δουλεύεις με κοινωνία και όταν δουλεύεις στις τέχνες και στα δυο. Όπως είπαμε, εμείς σε αυτό το paper που θα κάνουμε, πάμε να κάνουμε το κονέ με το Freire. Freire είναι παραγωγή του Φιλοπρέσ. Φαντάζομαι ότι το θα κακούσε. Το ξέρετε από έξω. Ε, εντάξει, μετά σήμερα βράδυ όταν θα πάτε σπίτι με το ίντερνετ. Δεν θα σταματάω. Εδώ έχει κάποιες από τις βασικές concept. Αυτό το είδαμε. Εγώ, μάλλον, αυτά που μου αρέσουν, με αντιαφέραν από πάντα, από τα άκουσα εγώ εκεί πολλά χρόνια πριν, αυτό είναι ένα από αυτούς που μου αρέσει. Όλα αυτή τη βυτική μπλέμα για να αλλάσσεις το αυτό σου και να αλλάξεις το τριγύρο σου. Το διάλογο, τόσο βασικό, πράγματα. Και αυτό, τώρα, στα τελευταία όταν αντιμάσαμε το paper, δεν μπορούσα να σταματάω να μεσκεφθώ στην εικόνα. Το τραπεσική εμπέρεξη που λέει εγώ. Εμένα το κεφάλι μου κάποιες φορές είναι λίγο αρρώστον. Εσκεφθέτε μια εικόνα και πάμε τώρα να δούμε. Αυτό που θέλω να βλέπουμε τώρα είναι πού βρίσκονται Freire & Bois. Και πάμε εκεί μέσα να τα βλέπουμε. Και το πρώτο-πρώτο είναι αυτή την εικόνα αρρώστια από το χάος. Έλεγα εγώ το τραπεσική εμπέρεξη. Όλα τα παιδάκια πηγαίναν προς τα κάπου και περιμένουν να πάει ο δασκάλος, να της δίνει όλο το χαλάκι. Και στην άλλη μου λέγα, όχι έρθει κάτι που δεν το χαμούζει ποτέ. Αλλά αυτής η μέρα, κοίτα το, τραπεσική τέλη. Όλοι είμαστε το θεάτρο και πολλές φορές στα Μουσέα πήγαμε έτσι. Ω, τι καλό σου είναι αυτό! Όλοι δεν ξέρω τίποτα. Τελικά τα βλέπασαν πολύ παράβελ, τα δύο πράγματα. Και δεν είναι τυχαίο και ο Freire προσπαθούσε να σπάσει αυτήν την τύπο δραγωγία και Bois προσπαθεί να σπάσει αυτόν τον τύπο θεάτρου. Λοιπόν, το δεύτερο common με τα Siegfried και Bois είναι καθαρό. Οι δύο είναι από την Βρασιλία. Και στην Βρασιλία δεν υπάρχει μόνο Μουνδιάλ, υπάρχουν και άλλα πράγματα. Υπάρχει ιστορία. Αν πάμε στα χρόνια πριν, οι δύο έφυγαν από την Βρασιλία, είχαν πάρα πολύ μεγάλα κοινωνικά προβλέματα, δικτατορίες και όλα αυτά. Και οι δύο τους σε στείλαν έξω. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι ότι οι δύο μεγαλώσαν σε αυτό το context και οι δύο, ένα μέσα του θεάτρου και τον άλλο μέσα στην τραγωγία, προσπαθούσαν να δίνουν απάντηση σε αυτό που έσυσαν. Και το τρόπο, αυτό που έκαναν κάποιες μεθοδογίες που είχαν κάποιους εστόχους. Και οι εστόχοι είναι εντελώς εμείς. Κάποιος από τους δύο έκαναν διευθυντικές πράγματα, οι εστόχοι είναι... Οι εστόχοι είναι δικαιώματα, ελευθερία, δημοκρατία, να μην έχουμε discrimination και να υπάρχει ένα πολιτισμικό, όχι μόνο πολιτισμικό, πολύ πολιτισμικό. Έχουν κάνει ένα μικρή συνεργασία ένα στιγμή με το μέθοδο, αλλά οι δύο νορίσουν τον άλλο. Υπάρχουν και γράμματα. Για παράδειγμα, όταν μπέφτουν εφραίρε, μπορεί να γράφει ένα γράμμα, όπως ο τελευταίος μπάσκαρ. Όταν διαβάζω όλα αυτά τις εστόχεις από αυτές τις δύο μέθοδος, μου έρχεται μία ερώτηση. Έχουμε κάτι να μάθουμε σήμερα από αυτά, με αυτό το χάρι που σημαίνει. Και εγώ το αφήνω, γιατί είναι στην αέρα, για αυτό έκανα ένα σύνολο. Λοιπόν, εδώ δεν θα κάτσω πάρα πολύ, και έχω κάτι δυσπανικά ερώτημα, δεν είχα χρόνο να μεταφράσω. Υπάρχει ένα βιβλίο, όταν σου θέλει μετά μπορεί να βρέπει, βάζει ένα φοβερή βιβλίο στα σπάνικα, αν κάποιος θέλει. Το έχουμε κάνει με Ισπάνος, με Μέχρον, με Βασιλιάνα, ή τον Άγμο, όπως με Τιτάνια παράδονα, που λέει «Αποφαίρε του Βουά». Και σάχνει όλο το βιβλίο, είναι πάρα πολύ ενδιαφέρον βιβλίο. Αυτό είναι πολύ καινούργιο από το 2010, είναι και αν σερόδυνα και μεταφράστηκε. Αυτό που κάνουν, προσπαθούν να βρουν τα κοινά πράγματα. Τώρα, στις δύο βρίσκουν το βιάλογο που λέγαμε, οι δύο προσπαθούν να κάνουν πράγματα που είναι πιο της κοινωνίας, δύο προσπαθούν να κάνουν πράγματα που είναι πιο της κοινωνίας. Και είναι λίγο η σύνθεση από αυτά τα πράγματα. Πάλι μιλάει για τον διάλογο, σαν να μπορούν να τα πρωτοφύγουν και οι δύο. Προσπαθούν να βλέπουν την παιδαγωγία και τον θεάτρο, για να βοηθάει τους καταπιασμένους, για τους καταπιασμένους. Και αυτό το να βρίσκεις τυπών σου, είναι μια ωραία λέξη. Και αυτά τα ελευθερίες. Και όλα είναι με πολύ εθική, κοινωνική και αισθητική. Πάμε ακόμα να δούμε κάτι και για μένα είναι κοινό και σημαντικό. Και είναι, οι δύο μιλάνε για καταπιασμένους. Εγώ τώρα, όταν το κορυφός μου λέει κάνω θέατρο του καταπιασμένου, εγώ θέλω μια μεγάλη πορεία, να χρησιμοποιήσω αυτή τη λέξη της κορυφίας. Ακόμα και μπορούμε να είμαστε πάρα πολύ καταπιασμένοι. Εγώ, αν πάω να δουλεύω με μια ομάδα, τους κατέχομαι να κάνω θέατρο του καταπιασμένου μαζί σου. Έχω την εντύπωση και ο άλλος θα μου λέει, τι λες, σε θα κάνω ένα χόρο από την αρχή. Θα χρησιμοποιήσω έναν κλικέτα που θα με δυσκολεύει. Και αυτό εγώ δεν χρησιμοποιήσω, δεν λέω κάνω θέατρο του καταπιασμένου. Και με αυτό έπρεπε να με κορμάσουν από τους δύο συγγραφέας. Είχαμε και μια τεράστια διαφωνία την τελευταία φορά που δουλεύουμε. Η τεχνική είναι έτσι. Εγώ δεν μπορώ να δουλεύω με μια ομάδα γυναίκες. Γεια σας, πάμε να κάνουμε θέατρο του καταπιασμένου, γιατί είστε καταπιασμένοι. Και η κυρία του πέντου όροφου, θα μου λέει, παιδί μου, πάω να κάνω μια άλλη βουλίτσα. Και δεν πιάνει κανένας. Παχύ να μ' αρχίσεις εσύ να μου λες ποιο είναι. Και τα πράγματα πιστεύω εγώ που θέλω πιο αριστερή θέση. Δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις κάποιες λέξεις πάντα. Οι δύο μιλάνε για τα καπιασμένους και οι δύο προσπαθούν να το ελευθερώνουν. Και το τρόπο είναι λίγο αυτό. Να δίσνουμε ένα κριτική βλέμμα. Για να βλέπω πού είμαι και ποιος είμαι. Να το αλλάξω, να αλλάξω τίποτα. Και τώρα, όπως είπαμε, θα πάμε στο θεατροφόλ. Και γι' αυτό ετοιμάσαμε πέντε μόρια κύκλο. Το θεατροφόλ. Πρώτη ερώτηση. Τι είναι το θεατροφόλ? Θεατροφόλ. Αυτό που Βουάλ θέλει, πάντα λέει κάτι. Στην αρχή το θεάτρο ήταν η γιορτή. Η κοινωνία έκανε γιορτή. Γιατί όλα περάσαμε. Άντα εκεί στην αρχή αγάπησαν κάποιους. Από εδώ πέρα δέχνουμε αυτούς που παίξουμε και αυτούς που περάστηκαν. Και έχει αρχίσει να υπάρχει ένα διαχωρισμός. Εστάπωση. Ένα μήμα παραπέρα. Έχει γίνει άλλη ένα αχωρισμός. Εσείς είστε τίποτα. Και το θεατροφόλ, όπως το γνωρίσουν σήμερα, είναι γιορ από αυτή την ιστορία, κλεμένα από αυτό το κόσμο. Από το κοινωνία. Αυτό που μας δίνει είναι αυτό το χωρισμός σε εστάπους. Και για τον Βουάλ αυτό που τον ενδιαφέρει είναι πώς μπορούμε να το κάνουμε δημοκρατικό. Πώς θα το περνάμε στα χέρια μας. Πολλά από τις τεχνικές του αυτό που σάβει. Πού να σου το δώσουμε. Πώς θα σου το δώσουμε. Το θεατροφόλ είναι ένα μικρό έργο, που μετά από ένα σημείο σταματάει και δοτάει στον κοινό. Τι θέλετε, τι πιστεύετε, μπορεί να αλλάξει. Και το κοινό λέει, όταν θα το βλέπουμε μία δεύτερη φορά, λοιπόν στέλνει το κοινό, σηκώνει το χέρι, και λέει και στόχο. Και αλλάξει έναν θηθοποιός, έναν πρόσωπο, αφή να δίνει ένα διαφορετικό δρόμο στο πρόβλημα. Γιατί αυτά τα έργα πάντα είναι βασισμένα σε κοινωνικά ή προσωπικά προβλήματα. Αυτό είναι το basic του forum. Πάμε τώρα στα γρήγορα γιατί θα αρχίσουμε με βιβαντικό. Όταν κάνεις ένα εργαστήριο, αυτό που πρέπει να κάνεις είναι πρώτη φάση. Κάνεις κάποια παιχνίδια και τεχνικές για να σε στάνεσαι. Πολύ σύμφωνα με την τελευταία φάση του, της αισθητικής του καταπιασμένος, όταν έγραφε όλα αυτά στα τελευταία χρόνια, λέει ότι είναι πάρα πολύ σημαντική την αισθητοποιήσει. Τι ακούω, τι νιώθω, τι βλέπω, τι λέω, όλα αυτά. Άλλα και είναι παιχνίδια που κάνουν φόβους για να μπορείς να κάνεις θεατρικά παιχνίδια και να καταλαβαίνεις τους όρους του θεάτρου φόρου, να μπορείς να το παίξεις. Στη δεύτερη φάση, όταν με μια ομάδα έχεις καταφέρει να κάνεις αυτό, περνάς να ετοιμάσεις το εργάσιο. Αυτό θα το δούμε μετά, πιο πάνω. Αυτό που μας ενδιαφέρει πάντα σε κάθε ραβό που έχουμε είναι να βρίσκουμε ένα σύγκρουσι. Γιατί δεν θέλουμε να κάνουμε Pink Panther έργο. Θέλουμε να υπάρχει σύγκρουσι. Και για να υπάρχει σύγκρουσι πρέπει να έχουμε έναν φοταγωνιστής, που μπορούμε να λέμε ότι είναι καταπιασμένος, και έναν αντιγωνιστής, που είναι αυτός που το καταπιέσει. Για αν υπάρχει αυτή τη διαφορά, πάντα υπάρχει μια διαφορά στο θέλο. Ο καταπιασμένος έχει κάποια θέλο και αυτός που το καταπιέσει έχει διαφορετικά θέλο. Αυτή είναι η σύγκρουση, είναι μέσα τους θέλους. Εκεί υπάρχουν διαφορετικές δύναμεις, κάποιοι κόσμο, κοινωνικές δύναμεις που μπορούν να βοηθάνε σε αυτός που καταπιέσει και όλα αυτά. Θα το δούμε μετά. Πρέπει να πω και αυτό το σχέμα, για παράδειγμα, είναι πάρα πολύ θεατρικό. Αυτό είναι Στανισλάσκι θεάτρο. Με αυτές τις δύο φάσεις κάνουμε ένα μικρό έξω. Είναι πάρα πολύ σημαντικό να δουλεύει στο θέατρο της εικόνας. Στο θέατρο της εικόνας τι είναι αυτό που προσπαθεί να κάνει, να φτιάχνει μια εικόνα από ένα πρόβλημα. Όταν έχουμε και να τη δουλεύω ερωτώντας με τον κοινό, με το συμμετέχοντας, να λέμε τι είναι αυτό, είναι το πρόβλημα, αυτό είναι το πρόβλημα, να βρίσκουμε τη φωτογραφία πιο καθαρή από το πρόβλημα του Σάκημιου. Και από εκεί και πέρα η δουλειά θα είναι να κάνουμε το είδεα. Το real και είδεα. Και μέσω εικόνας μπορούμε να σάχνουμε το δρόμο. Δηλαδή τα πράγματα δεν αλλάξουν μαγικά. Καλά, ξέρετε όλοι. Μάλλον όλοι ξέρουμε που θέλουμε να κοινωνεί, αλλά δεν ξέρω πώς και πώς και πώς. Αλλά αυτό είναι όνειρο. Το μοναδικό τρόπο είναι να αρχίσεις να κάνεις δήμα για να πας προς τα κοινή. Επίσης τώρα μπορούσαμε να λέμε, ψήσουμε σε δεν σώτη κατάσταση, τα προβλήματα είναι αυτά, αυτά, αυτά. Θα ήθελα αυτό, αυτό, αυτό. Εκτός που αυτό μάλλον δεν μπορεί να γίνει ποτέ. Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι δήμα. Για αυτό Μποάλ θα κάνει focus στις εικόνες transit, που είναι δήμα. Και το τελευταίο κομμάτι όταν κάνεις θεατροφόρουμ είναι να παίξεις. Μποάλ πιστεύει και πριν πρέπει να σε στάνει στο ποινό. Γιατί πώς να σηκώνει το χέρι το ποινό και να ανεβαίνει στην εσκηνή αν δεν το έχεις ασταθεί πρώτα. Αν έχετε αρέσει και σας αρέσει αυτό που λέμε να σάγνετε την ομιλία στο Harvard. Έχει πολύ πλάκα πως το σηκώνει όμως. Έχει να πει και στο YouTube πριν να το βρείτε. Το δεύτερο είναι κάνεις το έργο. Και γίνεται το φόρο της αλλαγής. Αυτό είναι. Για να είναι αποτελεσματικό το θεάτρο που πρέπει συμμετέχοντας να μημεωρίσουν από την καταπιέση τους. Ή τα καταλάβατε μέσα στο θεατροφόρουμ. Στο θεατροφόρουμ υπάρχουν δύο τρόπους. Εδώ μπορούμε να βρούμε μία ομάδα. Και εκεί θα βήσουν την καταπιέση, το θέμα και τα πάντα. Και το άλλο είναι, εγώ με μία ομάδα, ετοιμάσω ένα θεατρικό έργο, για να πάω σε μία ομάδα. Τι συμβαίνει, για να μην κάνω άχα. Θέλει πάρα πολύ. Και πρέπει πότε απ' όλα να προσπαθώ να μην είμαι πολύ... Ναι. Αχ, είναι έτσι. Ναι, είναι έτσι. Πρέπει να εμπίσω πάρα πολύ το θέμα. Και να έχω τον θέμα πάρα πολύ έντονο, γιατί πάω να κάνω διάβολο. Και το διάβολο δεν μπορεί να είναι, να σου λέω τι πρέπει να... Τι πρέπει να αλλάξεις και πόσο. Το θεατροφόρουμ δεν μπορεί να είναι ένα τρόπο να σου λέω τι πρέπει να κάνεις. Είναι ένα τρόπο να κάνεις με διάβολο. Αλλά και να είναι μία ομάδα, για παράδειγμα, που δεν έχει καθαρά την καταπιέση του. Είναι ένα πάρα πολύ ωραία εμπειρία. Στην επίπεδη συμπεριφέρονση. Στην επέδεξη σε μικρά μωδά, δύο μέρα. Μικρά μωδά, δύο μέρα. Ναι, μικρά μωδά, δύο μέρα. Τι δουλεύει. Ξεκινήκαμε. Έχω δει εμβιλίες συλλημότικων. Δεν το έχω κανένα. Γενικά, όταν μιλάς με έφυγους, νέους, κλπ. Έφυγοι, κλπ. Στο τέλος θα μιλάμε με κουσκοί. Δεν θα το χαναφέρω. Και με ενήλικες. Εδώ υπάρχει λίγο από εγώ. Είναι λίγο, πιστεύω, στην επέδεξη. Πάμε να μιλάμε, να μάθουμε, να κάνουμε σπουδιά. Και δεν είναι πολύ καθαρό τι κάνουμε αυτή την ομάδα. Και γιατί είμαστε εδώ. Δεν πιστεύω, δεν μπορείς να το πραγματοίσεις. Πάμε να κάνουμε αυτές τις τέχνηκες, αυτές τα κόλλερα. Δεν μπορώ να σου λέω, καταπιασμένος τέχνηκας. Πάμε να δουλεύουμε. Κάποια μέρα δουλεύαμε κάποιες μοσοκόνες στη Σαββαδό. Και σε ένα στιγμή, όταν είχαμε χαρτιποδάνει, άρχισαν να μιλάνε για καταπιέσεις πολύ μέσω τους. Αυτό που έρχονταν ήταν πόνος. Η ιστορία δηλήθηκε, έλεγα, πολλές φορές δουλεύουμε, περισσότερο με γυναίκες έφυγου. Μης κάνουμε δουλειά, δουλειά, δουλειά, δουλειά, προσπαθούμε να κάνουμε πάρα πολλά. Και μια μέρα, εσφασικά, πήγαμε να κάνουμε, να δούμε πού κάνουμε. Και αυτό μιλούσανε πάρα πολύ μετά. Πάρα πολύ. Τι κάνουμε και πού θα κάνουμε. Και πώς αυτό μεγγονάει και είναι δυσκολεία να δούμε. Πώς αποφάσισαν με τον ομάδη να δουλεύουν χαρτιποδάνει. Θα ήθελα να πω τι. Δουλεύει χαρτιποδάνει. Το writing to the side που αναφέρει η Λουάρα είναι πιο σικό. Εγώ έφυγα με το διάβασέ μου. Με έδωσε ένα φιλόνι στο πρόβλημα, κοίτα. Έτσι έφυγα. Γιατί πιστεύω ότι είναι άνθρωπο προχωράς πάρα πολύ, βάσει στο κομμάτι της ιστορίας. Και καθώς πρέπει να ξέρουμε τι είμαστε και τι μπορούμε να κάνουμε. Είναι πάρα πολύ σημαντικό. Και δεν μπορείς να πας και να το πείω εγώ με το δικό σου. Χωρίς να είσαι δυνατός. Αυτό δε μένα το ακούω κάποιες φορές στην Ισπανία. Έναν νεκροθέδρο που καταπέσχονται υπάρχει κυκνή μωρά. Κάποια φορή είναι μωρά. Με τα μωρά είναι εύκολο. Αλλά εκάφυγε προχωρημένο. Ξέρω που τάφια είναι. Κι ακόμα συμπάω. Πάω να κάνω αυτό. Κάποια βάση στον περιογραφικό του. Αυτό χωρίς την υπόσχευση. Ακόμα συμπρόβλημα που υπάρχει. Χωρίς την εμπειρία. Όχι 20 χρόνια εμπειρίας. Με ομάδες και άνθρωποι. Μπορούσα να κάνω τώρα. Εγώ δεν μπορώ να κάνω τίποτα. Να πεθάνω εγώ ή να κάνω προβλέμματα στον άνθρωπο. Υπάρχουν σκέψεις. Έχεις σκέψεις με το ψυχότερο. Έχεις σκέψεις. Υπάρχουν σκέψεις ανάμεσα όλα. Συγχωρήσουμε με τα ένα με το σμηνάρι το άλλο. Το θέμα του καταπληκτικά το βάζουμε σε ένα όρο. Πάρα πολύ μεγάλο. Το θέμα του σώσε αυθείο. Το σώσε αυθείο είναι ένα τεράστιο τοπίο. Χωρίς καθαρή πόρια. Εγώ πάω να χρησιμοποιήσω τη μετάφορα που είναι ένα δέλητα. Από δύο μεγάλα ποτάμια. Το κοινωνικό, παιδαγωγικό και το καλλιτέχνηκο. Όπως είναι τα δέλητα. Είναι κάτι που άκουσες. Δεν έχει λόγω. Κάλλα ήδη είναι ένα σημείο που είναι πάρα πολύ καλό για το σαΐ. Γιατί είναι πολύ μιξ μάξ. Για μένα αυτό είναι το δέλητα θεάτρου. Είναι εμφανίστατο. Προσθέτουμε να είναι το θεάτρο. Το θεάτρο που καταπληκτικά είναι αυτό το δέντρο που είδαμε. Είναι ένα δέντρο μέσα στην αιμία σου. Είναι το σύγκο τράμα. Είναι το θεάτρο δρόμο από την πολιτική έννοια. Το κόσμο που έρχεται στα θεάτρα από αυτές τις δρόμεις. Είναι το drama education της Αγγλίας. Είναι το clone doctor. Αυτό είναι το σημαντικό. Πώς με συνέχει το κολλητήναμι. Πώς προσπαθούμε μια σαπρογένεια. Πώς προσπαθούμε να δούμε θεραπεία. Από την εμένα είναι το καλύτερο να έχω λέξεις. Εντάξει. Ε, πρόβασταν. Αντιδράξει. Πάμε στο πινάκι. Α, στο τάι. Ε, σωή είναι έτσι. Θα κάνω ένα μικρό πράγμα τραγική. Θα να σηκώνετε. Πάμε στο πινάκι. Λοιπόν, τρασικοφυθέτση για το βλέπτε το καλύτερο. Ποιο βλέπτε. Και κάνουμε ένα τεράστιο κύκλο να παράμε όλες. Λοιπόν, κύριοι σπίτι. Σήμερα μιλούσαμε αυτά για τέτοια νύχτα. Και όπως έλεγα εγώ άλλες τα τελευταία χρόνια. Δεν είναι όλα θεάτρο μόνο. Και εγώ αποφασίσαμε να κάνουμε το έργο τέχνηση. Και θέλω να μου πείτε τι βλέπετε. Τι έκανε. Τι είναι αυτό. Μια ωραία σύγκριση. Ωραία χρώματα. Αφημένο. Ένας άνθρωπο βλέπετε εσύ. Το παιδάκι. Ένα παιδάκι. Ένας λαγός που βρέχει με ένα πιάνο. Ένας λαγός που βρέχει με ένα πιάνο. Άνθρωποι μπορείτε λίγο να αλλάξετε σημεία για τους άνθρωπους. Ένας κόκορας. Ένας κόκορας. Ένας κόκορας. Ένας κόκορας. Ένας κόκορας. Ένας κόκορας. Ένας κόκορας. Θα θέλαμε να κάνουμε άλλα ρόλες που σας λέω. Μπορείτε να σωγραφήσετε. Το κουβλένι με? Ναι. Έχετε λίγο μη εικόνα, τι μπορούσατε να κάνετε, πώς θα είναι. Αυτό τι είναι αληθινά? Κουρέλια στο παντορυμμένο. Κουρέλια στο παντορυμμένο. Εσείς είναι πιο αχωρημένος. Παρακαλώ σε όλους. Ναι, κουρέλια στο παντορυμμένο. Αυτό πώς μας λειτουργεί σε εμάς αυτές, μας λειτουργεί σαν ερεθίσματα. Τα ερεθίσματα μέσα στο κεφάλι, όταν μιλάμε για έκφραση, μιλάμε για τεχνικές οικειδειές, είναι αυτό το κύκλο του, την ουρία του. Ερεθίσματα, εικόνες μέσα στο κεφάλι και έκφραση. Όλα αυτά τις εικόνες που θα είχαμε εδώ τώρα, αν τους ογγραφήσαμε, όλα είναι αυτό. Δεν μπορείς να λες και κάτι δεν είναι. Γιατί είναι μια δημιουργία, είναι μια σπήγαπτο. Μπράβο. Και ακόμα και δύο άτομα να βλέπουν το κύκλο, σίγουρα η έκφραση ήταν διαφορετική. Και ένα άτομα. Το ένα άτομα μπορεί να το κάνει δύο φορές διαφορετικά, γιατί εκφραστούμε με διαφορετικούς τρόπους. Αυτό, πρώτα από όλα, είναι ένα βασικό αρχή για ό,τι δουλειά θα μπορούμε να κάνουμε μέσα από θεάτρο, έκφραση και δημιουργία. Δεν υπάρχει αυτό είναι το σωστό. Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι να δίνουμε πολύ ιναντά ερεθίσματα, να εμπλουτίσουμε τις εικόνες στο κεφάλι και να βρίσκουμε πολλές τρόπους να εκφραστούν. Το θέατρο το καταπιασμένο αρχίσει να γεννιάει όταν μπορεί να έρθει ένα τεράστιο πρόβλημα. Πάω να δουλεύουν οι κόσμοι και δεν μιλάμε η διαγωγή. Πρέπει να τους δίνω άλλο τρόπο εκφρασίας. Ένα από τα πρώτα πράγματα που έκανε είναι, έδωσε φωτογραφική συμμηχανή και ερώτηση. Πάτε και κάντε φωτογραφίες. Αυτό είναι. Χρησιμοποιήσουμε το λόγος και είναι τα δικά μας για να δούμε να εκφράσουμε το μέσο κόσμο μας. Και πολλές φορές το κανονικό τρόπο δεν μπορούμε να το εκφράσουμε. Για εμείς μάλλον όσο εσείς περνάτε, εγώ πέρασα, να εγκληστείς είναι εντάξει με τα λόγια μου. Αλλά όταν πας να δουλεύεις με άλλους δεν το έχεις. Και πρέπει να βρεις τρόπος να τους ευκολεύεις να μιλάνε για το μέσο κόσμο τους. Για εμένα εμπειρίες φανταστικές. Θυμάμαι στη Νότια Αφρική, που ακόμα και τις λέγες κάνε σωγραφίες, θελούσαμε να τραγουδάμε, να χορεύουμε. Σταμάτα. Εγώ έστριζαγγισμένο για όλη τη μέρα. Δεν μπορώ να λάβω. Αυτό που θα προσπαθούμε πάρα πολλές φορές είναι να δίνουμε τρόπος να εφραστούμε. Να μπορούμε να πάμε σε σχέση με αυτό το μέσο κόσμου τους. Γι' αυτό τώρα, σήμερα θα προσπαθούμε να δουλεύουμε με κάτι που μάλλον δεν έχετε δουλεύει ποτέ, είναι το φυάρι. Είναι αυτό το θεό του καταπλασμού. Θα κάνουμε ομάδες με πέντε άτομα. Ξέρουμε τα πέντε άτομα και πέντε άτομα. Πώς θα βοηθήσουμε τα πέντε άτομα και πέντε άτομα. Λέχτε. Πέντε. Πέντε. Πέντε. Πέσσερα. Πόσες είστε εδώ, πέσσερα είστε εδώ. Και ποιος είστε εδώ, ποιος είστε εδώ, ποιος είστε εδώ. Μια. Η πρώτη δουλειά που κάνετε είναι πάρα δουλειά. Χωρίς να μιλάτε. Ένας από σας, αυτό που είναι εδώ, θα το κάνει με την ομάδα. Θα τους βάσει σε φωτογραφία, σε αγάπηματα, αυτό που είναι. Όταν τους έφυγε έτοιμοι, πάει μέσα στην εικόνα. Δεν μένει έξω. Αυτή την εικόνα που πρέπει να φέρει από αυτό που είδατε, είναι η εικόνα με πέντε άτομα. Αν είναι ένα κύκλωνο που λέω, τελευταία που απλούσαμε, πρέπει να βρει ένα κύκλωνο με πέντε άτομα. Όταν πάω μέσα στην εικόνα, κάποιος άνθρωπος έφυγε την εικόνα και την αλλάξει. Έτσι, μέχρι και η πέντε, έχετε κάνει αλλαγή στην εικόνα. Αλλάξει. Αυτή είναι η εικόνα. Λοιπόν, ένα πρώτο εμπειρί, αλλά δουλεύετε με ένα μάλλον διαφορετικό τρόπο. Δεν ξέρω αν θέλαμε κι αν εσείς δουλεύετε με το σώμα του. Κάποιες φορές ήμουν δουλεύτες με το σώμα του. Ναι, θα πάμε σε αυτό. Ε, όχι τώρα. Τώρα αυτό που θα συγκρατήσει οι ίδιες ομάδες, οι πέντε αδέρες, σε καθένας θα πω μια λέξη. Τώρα την ομάδα θα θυμάσει μια εικόνα για αυτή τη λέξη. Αυτή τη φορά μπορείτε να μιλάτε, να μετασχίσετε σας για να βρίσκετε τι είναι το καρύβι. Είναι μυστικό. Δεν τα λέμε, γιατί μετά θα το παρακολουθήσουμε στους άλλους και θα δούμε να το καταλαβαίνουμε. Εντάξει, όπως είναι πολύ μυστικό. Παρακαλώ. Αυτό που σάχνουνε είναι παγωμένη εικόνα. Δηλαδή δεν μιλάει, δεν πονιέται. Αν ήταν χειμώνα το που σάχνουνε, τα άνθρωπα συνδεφέρονται, είναι παγωμένη, είναι ποηθάει. Να δείχνουμε λίγο το πίκο να σας συγκρίνω πώς θα το κάνουμε. Λοιπόν, τώρα η ιδέα είναι να δούμε τις εικόνες ένας ένας, αλλά θα τα δουλεύουμε. Η ομάδα που παρουσιάσει δεν είναι. Εγώ θα μιλάω με τους άλλους. Με τις άλλες ομάδες. Εεε... Αυτά. Αυτά. Αυτά. Αυτά. Αυτά. Αυτά. Αυτά. Αυτά. Θα σε χάσω, πάλι. Συγγνώμη. Ή αυτό είναι αρχίση, δεν υπάρχει σειρά. Ο Πρόεδρος. Α, είναι ξέρω. Λοιπόν. Λοιπόν, τι βλέπετε εδώ. Όχι, από μέσα δεν λέτε νέο. Κατασίαστα. Α, δεν είναι να μπορούνε να τα δουλεύουμε. Πολύ αυτό να τα δουλεύει. Έτσι δεν δουλεύουν πρώην. Όλα αυτά είναι μεγάλο στόχο. Τα μπορούν να είναι και προστασία. Προσταθέν. Είναι ένα ωραίο σκόρα λοιπόν, θα μπορούσε να είναι η σκόρα. Τι καταποίησε. Το παγώδευε κάπου. Δεν το επιτρέψει αυτό που υπάρχει. Η πρώτη ερώτηση που θα ήθελα εγώ να κάνω στο κοινό, που βρήκατε εδώ κατά ποιέση, που μας είπαν που ήταν, αλλά δεν ήθελα εγώ να το ξέρετε. Τέλος πάντων. Αν αυτή τη φωτογραφία είναι φωτογραφία για πρώτη σελίδα μια εφημέριδα κυριακή, τι τίπλο θα όμως είναι αυτή τη φωτογραφία από κάτω. Μπορείτε να την παγώσετε καλά για να το βλέπουμε. Ποια θα ήταν η τίπλο της φωτογραφίας για την εφημέριδα μας. ΣΥΡΙΣΑ. Τα δικά μας. Καταπισμένη νεολαία. Εξουσία. Κάτι άλλο. Εξουσία. Το φωτογραφίο ή το σύστημα. Το σύστημα. Εσείς ο φόρος. Εσείς ο φόρος. Από έξω εγώ θα του μπαω σε κάποιος. Κάποιος που να λέει τι θα μπορούσε να σκέφτεται αυτός ο ρόλος. Σαν τους Μπαουλες από μια κομμή. Για παράδειγμα. Αρχίζω να απορώ τι μπορούσε να λέει αυτός το Μπαουλε από το κόμικ. Αυτό του ρόλου. Δεν έχω άλλο. Πώς θα το λέγεις την πρώτη φορά σου. Εσείς τη μητέρα. Εμείς που έχουμε το ρόλος. Αγχώρομαι. Θέλω να το σκοτώσω. Εδώ. Έλευση. Εδώ. Δεν αντέχω. Εδώ. Θέλω κι άλλο. Θέλω κι άλλο. Θέλω κι άλλο. Εδώ. Επιπέρα. Αποφέρα. Εδώ. Μ' αρέσει. Μ' αρέσει. Μ' έκασε ο σταύρος ότι έχω κάνει μοζομάρα, αλλά τώρα πιάνει μικρός�� στις συνέδρες. Μια άλλη ερωτησία. Σε αυτή την εικόνα υπάρχει ένα γραμμή να λέμε status. Κάτι που έχει χαμηλότερο status και ταξιότερο καταβάζουμε. Είναι δύο τέχνη πέρα με χάσμα μεταξύ. Δεν υπάρχει πολλά επίπεδα το οποίο είναι το ένα κοντά στο άλλο. Υπάρχει μεγάλο χάσμα μεταξύ της πρώτης τάξης και της κατώτερης. Και υπάρχει ανάμεσα σε αυτό το status σύγκρουση. Σύγκρουση που λένε εκφράση. Να κρατάτε την εικόνα σας και όλα αυτά που ακούτε. Όχι να κρατάτε μάσα σας. Για όλα αυτά που σας είπα, γιατί θα σας βοηθάει την επόμενη φάση. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. Δεν έχει σημασία τι κάνουμε. |