You have no idea where camels really come from | Latif Nasser /

: Είναι μια ιστορία για το πώς γνωρίζουμε το τι γνωρίζουμε. Είναι ιστορία για αυτήν την γυναίκα. Νιτάλια Ρυμπτσινσκή. Είναι παλιοβιολογιστή, που σημαίνει ότι εξαιρετικεί σε να βγει πράγματα που δεν είναι πραγματικά. Ναι, είχα κάποιον που ονομάζε τον Ρυμπτσινσκή. Είναι ένας παλιοβιολογιστής, που σημα...

Πλήρης περιγραφή

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Γλώσσα:el
Φορέας:TEDx Patras
Μορφή:Video
Είδος:Μαρτυρίες/Συνεντεύξεις
Συλλογή: /
Ημερομηνία έκδοσης: TEDx Patras 2016
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:https://www.youtube.com/watch?v=c9V6OKlY80k&list=PLndeeREyJnDTVpHAEo6wIM2j7wgWsj4RJ
Απομαγνητοφώνηση
: Είναι μια ιστορία για το πώς γνωρίζουμε το τι γνωρίζουμε. Είναι ιστορία για αυτήν την γυναίκα. Νιτάλια Ρυμπτσινσκή. Είναι παλιοβιολογιστή, που σημαίνει ότι εξαιρετικεί σε να βγει πράγματα που δεν είναι πραγματικά. Ναι, είχα κάποιον που ονομάζε τον Ρυμπτσινσκή. Είναι ένας παλιοβιολογιστής, που σημαίνει ότι εξαιρετικεί σε να βγει πράγματα που δεν είναι πραγματικά. Είναι ένας παλιοβιολογιστής, που σημαίνει ότι εξαιρετικεί σε να βγει πράγματα που δεν είναι πραγματικά. Ναι, είχα κάποιον που ονομάζε τον Ρυμπτσινσκή. Είναι μια ιστορία για το πώς βγει πράγματα που δεν είναι πραγματικά. Είναι πολύ πάνω από τον Αρκτικό Κύκλο, στον δημοφιλικό τουνδρα. Ένας εβδομάδες το 2006, είχε βγει σε μια πράγματα που ονομάζεται το Φάιλς Λίφτμι, το πρώτο όνομα που βγήκε από το πρόσωπο της Φάιλς Λίφτμι, το πρώτο δημοφιλικό τουνδρα. Είναι ένας παλιοβιολογιστής, που σημαίνει ότι εξαιρετικεί σε να βγει πράγματα που δεν είναι πραγματικά. Είναι ένας παλιοβιολογιστής, που σημαίνει ότι εξαιρετικεί σε να βγει πράγματα που δεν είναι πραγματικά. Είναι ένας παλιοβιολογιστής, που σημαίνει ότι εξαιρετικεί σε να βγει πράγματα που δεν είναι πραγματικά. Επιβα Εγώ πιστεύω ότι ήταν μόνο ένα σπλήντρο δάρκου, γιατί αυτό είναι το τύο πράγμα που είχαν βρει οι άνθρωποι στην πόλη του Φάιλντ, πριν από το πρωτογραφικό πλάνο. Αλλά εκείνη τη νύχτα, πίσω στον χωριό... Όταν βγάλω το χαμό, ίσως βλέπω πιο κοντά και γνωρίζω ότι δεν είναι σχετικά σαν να υπάρχουν τραγούδια. Ίσως είναι μια προστασία, αλλά βλέπω πραγματικά σαν κόκκινα. Μετά από τα επόμενα τέσσερα χρόνια, έφυγε σε αυτό το σπίτι και τελείωσε 30 κομμάτων από αυτό το ακριβώς το ίδιο κόκκινο. Πολλοί από αυτοί είναι πραγματικά κομμάτια. Δεν είναι πολλά, βλέπω πραγματικά κομμάτια. Και προσπαθούσε να τους κομμάτιασαν μαζί, σαν ένα τραγούδι. Αλλά ήταν δύσκολο. Είναι καταφέρει σε τόσο πολλά κομμάτια κομμάτια. Προσπαθούσαμε να χρησιμοποιήσουμε σαν κόκκινα, αλλά δεν ήταν καλά. Επίσης, είχαμε έναν 3D σκανάρ. Ωωω! Ναι, δεν είναι αρκετά. Ήταν πολύ εύκολο να το κάνεις διπλήτως. Είναι τόσο μαγικό όταν τα πάντα συναντώσουν. Πόσο σίγουρα είσαι σίγουρα ότι το είχατε δίκιο, ότι θα το έφτιαξα στον σωστό τρόπο. Υπήρχε το διπλήτως να το έφτιαξα σε ένας άλλος τρόπος και το έφτιαξα σε έναν παρακοίτη ή κάτι τέτοιο. Όχι, δεν το έφτιαξα. Αυτό που είχε είναι ένα τίμια, ένα κομμάτι. Και συγκεκριμένως ένα που υπήρχε σε ένα κομμάτι με κομμάτια κομμάτια. Έτσι, κάτι σαν ένα κομμάτι ή ένα κομμάτι, αλλά δεν μπορούσε να είχε κανένα από αυτού. Ήταν τόσο μεγάλο. Το κομμάτι αυτό ήταν τεράστιο. Είναι ένα πολύ μεγάλο διότιο. Ας δούμε τι για έναν διότιο μπορούσε να είναι. Έχοντας σκοτώσει έναν διότιο, έπαιξε ένα από τα φράγματα σε κάποιους συναντές του και είχε μια ιδέα. Έχαμε ένα σκοτώμα και το έφτιαξα σε έναν τέτοιο. Και υπήρχε αυτόν πολύ ενδιαφέρον, υπάρχει μια ανάγκη που έρχεται από αυτό. Ήμουν σαν πέρα κομμάτι. Ήταν μια ανάγκη που η Νιτάλια αναγνωρίζει από το κομμάτι που έφτιαξε στους σκόλους της γεγονιστικής ανατομίας. Κόλυγεν. Κόλυγεν είναι αυτό που δίνει δυνατότητα στους σκόλους μας. Συνήθως, μετά από τόσο πολλά χρόνια, πέφτει. Αλλά, σε αυτήν την περίπτωση, το Αρκτικό έπαιξε σαν ένα φρύζερ εαυτόν και το προστατεύε. Μετά από ένα χρόνο ή δύο χρόνια, η Νιτάλια ήταν σε μια συμβουλή στην Μπριστολ και βλέπω ότι ένας συμβουλής της, ο Μάικ Βακκλή, δημιουργούσε αυτό το νέο διαδικασμό που ονομάζεται «Κόλυγεν φιγερπριντing». Βλέπω ότι τα διαφορετικά σύστηματα έχουν δύσκολα διαφορετικά σύστηματα του κόλυγεν. Αν έχεις ένα κόλυγεν προφίλ για έναν γνωστό σκόλο, μπορείς να το συμβουλήσεις με αυτούς των γνωστών σύστηματος και, ποιος ξέρει, μπορείς να βρεις έναν σύστημα. Ο Μάικ Βακκλή του δημιουργήσε ένα από τους φραγματικούς, το Φέντεξ. Και το προσέφερε και το συμβουλήσε σε 37 γνωστές σύστηματος και σύστηματος σύστηματος και βρήκε ένα συμβουλήδο. Βλέπετε ότι το τελείως 3,5 χιλιόνιο σύστηματος σύστηματος που είχε βρει η Νιτάλια από το Ισοκάτικο, σημαίνει ένα καμμάτι. Και εγώ πιστεύω, τι? Αυτό είναι υπέροχο, εάν είναι αλήθεια. Έτσι, δεχθούσαν πολλές από τους φραγματικούς και έγιναν το ίδιο αποτέλεσμα για κάθε. Ωστόσο, βάζοντας το κομμάτι που βρήκαν, σημαίνει ότι αυτός ο καμμάτις ήταν 30% μεγαλύτερος από τους σύστηματος σύστηματος σύστηματος σύστηματος. Έτσι, αυτός ο καμμάτις θα ήταν περίπου 9 χιλιόνια, τελείως 1,5 χιλιόνια. Ναι, η Νιτάλια είχε βρει ένα τελείως Ισοκάτικο καμμάτι. Όμως, όταν ακούσεις το όρος καμμάτι, μπορεί να σκέφτεσαι ένα από αυτούς. Το Βακτριανό καμμάτι, του Ισοκάτικου και της Κεντρικής Ασίας. Όμως, οι δυσκολίες είναι ότι η φωτιά που έχεις στο μυαλό σου είναι μια από αυτούς. Το δραμαντικό, το πραγματικό δυσκολίος. Υπάρχει σε στενά κακά μέρη, όπως το Ισοκάτικο και η Σεχαρία. Έχει ένα μεγάλο κομμάτι στο πίσω για να κρατήσει νερό για αυτές τις μεγαλύτερες δυσκολίες. Έχει μεγαλύτερα σκέφτες για να βοηθήσει πάνω στις σκέφτες. Λοιπόν, πώς στον Ισοκάτικο θα έρθει ένα από αυτούς, στον Ισοκάτικο? Λοιπόν, οι δυσκολίες έχουν γνωρίσει για πολύ χρόνο. Ακόμα και πριν την ανακοπή της Νεταλίας, ότι οι δυσκολίες πραγματικοί είναι πραγματικοί Αμερικανοί. Ξεκίνησαν εδώ. Για σχεδόν 40 από τα 45.000.000 χρόνια που οι δυσκολίες έχουν βρίσκει, μπορείς να τους βρεις μόνοι στην Αμερική, σε 20 διαφορετικούς δυσκολίους, ίσως περισσότερους. Αν τους βάλω όλους σε μια λινάκη, θα είναι διαφορετικοί? Ναι, θα έχεις διαφορετικούς δυσκολίες, θα έχεις κάποιους με πολύ λευκό κομμάτι, οπότε θα είναι πραγματικοί σαν γυράφοι. Κάποιοι είχαν σνάουτς, σαν κροκενδύλες. Οι πραγματικοί πρωτοβουλίες θα ήταν πραγματικοί μικροί, έτσι σαν κομμάτι. Τι? Κομμάτι σαν κομμάτι? Οι πρωτοβουλίες. Οι πρωτοβουλίες δεν θα γνωρίζεσαι. Θα ήθελα έναν κομμάτι σαν κομμάτι. Θα ήθελα έναν κομμάτι σαν κομμάτι. Μετά από 3-7 εκατομμύρια χρόνια, ένα πραγματικό πρωτοβουλίες πήγαινε στην Αμερική, όπου έγιναν λάμα και αλπακά, και άλλο πραγματικό πρωτοβουλίες περνούσαν από την πόλη του χώρου, στην Αμερική και την Αφρική. Μετά από την τελευταία αίσθηση, ένα πρωτοβουλίες πήγαινε στην Αμερική, όπου έγιναν λάμα και αλπακά, και άλλο πραγματικό πρωτοβουλίες περνούσαν από την τελευταία αίσθηση, στην Αμερική και την Αφρική. Μετά από την τελευταία αίσθηση, ένα πρωτοβουλίες πήγαινε στην Αμερική, όπου έγιναν λάμα και αλπακά, και άλλο πραγματικό πρωτοβουλίες περνούσαν από την τελευταία αίσθηση, και άλλο πραγματικό πρωτοβουλίες περνούσαν από την τελευταία αίσθηση, και άλλο πραγματικό πρωτοβουλίες περνούσαν από την τελευταία αίσθηση, και άλλο πραγματικό πρωτοβουλίες περνούσαν από την τελευταία αίσθηση, και άλλο πραγματικό πρωτοβουλίες που δεν έχουν επιβιώσει αυτές τις κατάστασεις της Αρκτικής. . . Η Νιτάλια και οι συναντές της πιστεύουν ότι έχουν μια απάντηση, και είναι κάπως υπέροχη. Τι αν αυτές οι πραγματικές χαρακτηριότητες που εμφανίζουμε κάνουν το καμμό τόσο καθαρό για μέσες όπως η Σαχαρία, πραγματικά εξελίξεται για να το βοηθήσουν μέσα στον χοριό. Τι αν αυτές οι πραγματικές χαρακτηριότητες ήταν σημαντικές για να τα βοηθήσουν όχι πάνω στον χαρακτηριότητα, αλλά πάνω στον χοριό, όπως ένα παράδειγμα σπίτι. Τι αν αυτή η χαρακτηριότητα, η οποία, γνωστή μου, δεν υπάρχει νερό, υπάρχει βάθος, . . έπρεπε να βοηθήσει το καμμό μέσα στον χοριό, όταν το φαγητό ήταν σκληρό. Και μόλις αργότερα, πολύ αργότερα πέρασε το χοριό, έτσι και πάνω στον χοριό. Παρακαλώ, πάνω στον χοριό, πάνω στον χοριό. Υπάρχει και η καμμό, και είναι μια κομμάτια. Αυτή η καμμό είναι η καμμό, . Τώρα, δεν είμαι η πρώτη άνθρωπος να πει αυτή την ιστορία. Οι άλλοι το έχουν πει ως τρόπο να εξαιρετήσει στην Ευρωπαϊκή Βιολογία ή ως κομμάτια στον χοριό του κλίματος, αλλά μου αρέσει για έναν διαφορετικό λόγο. Για εμένα είναι μια ιστορία για εμάς, για το πώς βλέπουμε το κόσμο και για το πώς αυτό αλλάξει. Έτσι, ήμουν διεξοποιημένος ως ιστοριακός. Και έχω γνωρίσει ότι, πραγματικά, πολλοί ιστοριακοί και ιστοριακοί είναι ιστοριακοί. Βλέπουν το παρελθόν του παρελθόντος. Λένουν την ιστορία του κόσμου, της πλάνης μας, της ζωής μας σε αυτήν την πλάνη. Και ως ιστοριακός, ξεκινάς με μια ιδέα στο μυαλό σου για το πώς η ιστορία προχωρεί. Είμαστε ιστορίες και τα παίρνουμε στον χοριό του κλίματος. Αυτή είναι μια καλή ιστορία. Είναι πραγματικά εφαρμογημένη. Πάντα ζουν εκεί. Αλλά σε κάθε στιγμή, μπορείς να αναγνωρίσεις κάποια μικρή εφαρμογή, να μάθεις κάποια μικρή πράγματα, που δημιουργεί να αναγνωρίσεις ό,τι θα ήθελες να γνωρίσεις. Σε αυτήν την περίπτωση, αυτός ο ένας ιστοριακός βρίσκεται σε ένα σχήμα που θα ήθελες να κάνεις. Και επειδή αυτό, η ιστορία έχει μια νέα και πραγματική ιστορία γιατί αυτός ουσιακός, οδηγιστικός κύριος παίρνει ό,τι κάνει. Και για μένα, το καμμάτι μου είναι πραγματικό από το πώς νομίζω το καμμάτι. Ήρθε από να είναι μια τελικά νομική πράγματα που είναι σύμφωνα σε μόνο ένα μοναδικό περιβάλλον στο να είναι έναν κόσμο πρόσφατα που συμβαίνει να είναι στην Βεθνή Σαχαρή και θα μπορεί να βγει πραγματικά παντού. Ας δούμε. Αυτή είναι η Ζούρι. Καλησπέρα. Ε, έχω ένα από αυτοί εδώ. Ναι. Η Ζούρι βρίσκεται από την συνεργατική της γραμμή στο Radio City Music Hall. Ε, αυτό δεν είναι ακόμα ένα γεγονός. Εντάξει. Αλλά πραγματικά η Ζούρι είναι εδώ ως ένας ζωής γεγονός ότι η ιστορία του κόσμου είναι δυναμική. Χρειάζεται η ευκαιρία μας να αντιμετωπίσουμε, να αντιμετωπίσουμε. Εντάξει, Ζούρι. Και πραγματικά, είμαστε όλοι μόνοι από το κόσμο. Ευχαριστώ πολύ. Ευχαριστώ πολύ. Ευχαριστώ πολύ. Ευχαριστώ πολύ. Ευχαριστώ πολύ. Ευχαριστώ πολύ. Ευχαριστώ πολύ. Ευχαριστώ πολύ. Ευχαριστώ πολύ. Ευχαριστώ πολύ. Ευχαριστώ πολύ.