: Μας έχουν έρθει κάποια ερετήματα. Πρώτα απ' όλα να ευχαριστήσω... για τα συγχαρητήρια και τα πολύ καλά λαούγια που δεχόμαστε από τα ΕΠΑΛ... εκτός από τα ερωτήματα. Ευχαριστούμε πολύ. Και να ξεκινήσουμε με τα ερωτήματα. Υπάρχουν ερωτήματα για το γενικό πλαίσιο του προγράμματος... και ερωτήματα που έχουν να κάνουμε με τα σχέδια δράσης. Τα σχέδια δράσης θα αναφερθούμε σε αυτά τα ερωτήματα... στο τέλος της ημερίδας, στο δεύτερο μέρος. Οπότε, μια ερώτηση από το ΕΠΑΛ Ξάνθης... είναι άμα στα σχέδια δράσης μπορούν να συμμετέχουν μόνο παιδιά της Α' τάξης και των άλλων τάξων... επιγραμματικά θα αναφερθώ τώρα, ότι δεν αποκλείεται η Β και Γ τάξη... αλλά το πρόγραμμα επικεντρώνεται στην Α' τάξη. Οι άλλες τάξεις μπορούν να συμμετέχουν συμπληρωματικά. Για δαπάνες θα αναφερθούμε στο δεύτερο σκέλος. Για το επάλλαγιο, ο Αθανασίου έχει την ερώτηση... λέει, έχουμε μεγάλο αριθμό μαθητών, 72, και είναι οι δύο μέρες που μας δίνεται ψυχολόγο. Μήπως πρέπει να το δείτε. Μπορείτε, κυρία Κουλίνου, να απαντήσετε και στα δύο ερωτήματα. Κλείονται οι άλλοι μαθητές, γιατί όλοι θα βοηθήσουν στα έργα που γίνονται. Αλλά εκείνο το οποίο πρέπει να κατανοήσουμε είναι ότι τα σχέδια δράσης... και θα το πείτε αυτό αναλυτικά, θα πρέπει να γίνονται και να τα εντάξουμε... στη ζώνη δημιουργικής δραστηριότητας και στην έρευνα στην τεχνολογία... που είναι στην Α' τάξη. Θα ζητήσουμε τη βοήθεια, τη γνώμη, θα εμπλακούν μαθητές όλου του σχολείου... και όλης της σχολικής κοινότητας, αλλά εκεί που θα έχουμε την κύρια δράση... θα είναι η ζώνη δημιουργικής δραστηριότητας και η έρευνα στην τεχνολογία. Για να μπορούν να γίνονται μέσα στις ώρες του μαθήματος αυτού... να γίνονται οι κατασκευές και να χρησιμοποιούμε αυτό το χρόνο... για ότι τα παιδιά έχουν αποφασίσει. Και η άλλη ερώτηση ήταν για την ψυχολόγουρη. Η δεύτερη ερώτηση είναι να έχουμε μεγάλο ρυθμό μαθητών... λέει το επάλλαγιο Αθανασίου 72. Είναι λίγες οι δύο μέρες που μας δίνεται ψυχολόγουρη. Μήπως πρέπει να το δείτε. Το 72 το θέτετε μεγάλο, λέει. Ναι, είναι μεγάλο. Ναι. Θα κάνετε άλλη ερώτηση ή θα απαντήσουμε. Σε αυτή την ερώτηση θα απαντήσω. Στο σχολείο έχει ένα κμήμα με 19 μετρές. Και φέτος στο σχολείο έχει στην πρώτη τάξη 75 μαθητές. Είμαστε τρία τμήματα. Η ψυχολόγος έρχεται μόνο δύο μέρες. Δεν καλυπτόμαστε. Ήδη εμείς ξεκινήσαμε κάποια πράγματα να δουλεύουμε. Αλλά θέλαμε να το δείτε. Συντον ότι υπάρχει ή όχι, θα φύγει με άδεια ακίησης και θα μείνουμε χωρίς ψυχολόγο. Μέχρι τα Χριστούγεννα θα έρχονται. Τι θα γίνει, θα καλυφθεί η θέση? Εγώ θα πω σε ένα μέρος που έχει να κάνει... γιατί όλα τα υπόλοιπα έχουν να κάνουν, αν θα έρθει κάποιος άλλος... και στη δική μου αρμοδιότητα. Είναι ότι το πρώτο πράγμα που θα πρέπει να γίνει... για να βοηθήσει και την ψυχολόγη, θα μας το πει και καλύτερα, είναι ο θεσμός του συμβούλου καθηγητή να ενεργοποιηθεί στο σχολείο. Γιατί εκείνος θα υποστηρίξει και θα στηρίξει όλους τους 75 αυτούς τους μαθητές. Δηλαδή, οι 75 αυτοί μαθητές δεν θα οδηγηθούν εκεί... θα βλέπουν τον ψυχολόγο και οι 75 αυτοί μαθητές. Η ψυχολόγος μέσα στο σχολείο θα πρέπει αρχικά να στηρίξει... τους καθηγητές που έχουν αναλάβει το θεσμό του συμβούλου καθηγητή. Και εκείνοι οι καθηγητές που θα είναι περισσότεροι... σε συνεργασία με τον ψυχολόγο, θα μπορέσουν να τα βοηθήσουν... στον ψυχολόγο, θα μπορέσουν τον χρόνο αυτό να τον κατανύμουν... στα παιδιά που χρειάζονται και στις γονείς... ή να κάνουν κάποια άλλα που έχουν να κάνουν με διαφορετικές δράσεις. Γιατί φυσικά θα πρέπει να είναι όλες τις μέρες. Κάποιος δεν λέει κάτι τέτοιο ότι δεν θα είναι. Καλό θα είναι να είναι όλες τις μέρες. Αλλά αρχικά, για να λύσουμε αυτό, θα πρέπει να ενεργοποιήσετε σύντομα... το θεσμό του σύγχρονου καθηγητή. Δύο ακόμα ερωτήματα που μας έχουν τεθεί ηλεκτρονικά. Είναι από το δεύτερο λεπάλ για νησών, που υπάρχουν παραδείγματα σχεδίων δράσης. Θα αναφερθούμε στο δεύτερο μέρος. Απλώς αναφέρω επί γραμματικά πάλι... ότι μπορείτε να βρείτε παραδείγματα και τα βήματα των σχεδίων δράσης... στην υποβολή σχεδίων δράσης στον linkedin, στην ιστοσελίδα του website μας. Η ιστοσελίδα είναι mne.nossias.edut.gr. Μπορείτε να πάτε στο link υποβολή σχεδίων δράσης και να δείτε παραδείγματα. Ακόμα μια ερώτηση είναι αν θα μπορούσαν να έχουν την παρουσία της κυρίας Χρυστορλάκη... θα μπορούν να μπουν αμέσως στην ιστοσελίδα μας, για να μπορείτε να τη δείτε και από εκεί. Θα ήθελα να σας πω ότι υπάρχει και μια σελίδα των πηλωτικών... που και εκεί υπάρχουν σχέδια δράσης. Είναι μία σελίδα που εκεί θα βρείτε και τον οδηγό για τον Σύμβουλο Καθηγητή... και θα βρείτε και για την εναλλακτική διδασκαλία. Μέσα από το NOISES μπορείτε να βρείτε όλες αυτές τις σελίδες τώρα και να δείτε... ότι εκεί έχουμε και άρθρα από την επιστημονική επιτροπή... που μπορούν να σας βοηθήσουν και να σας δείξουν πώς ακριβώς γίνονται τα βήματα. Επίσης, υπάρχει από την κυρία Χρονοπούλου που είναι φιλόλογος... σε συνεργασία με τον κ. Βεκρύ που είναι και αυτός στη συντονιστική ομάδα... και υπάρχει ένα βίντεο για την εναλλακτική διδασκαλία, ένα PowerPoint... που είναι πάρα πολύ χρήσιμο και εκεί, αρχικά, πριν από την επιμόρφωση που θα ακολουθήσει... θα δείτε κάποιες οδηγίες, κάποια μοντέλα που θα σας βοηθήσουν πάρα πολύ. Αυτά για τους φιλόλογους και για τους μαθηματικούς. Ωραία, μπορούμε να συνεχίσουμε. Θα ήθελα απλώς οι ερωτήσεις που γίνονται αυτή τη στιγμή... να μην επικεντρώνεται στα σχέδια δράση, γιατί θα απαντήσουμε στο δεύτερο μέρος γι' αυτές. Η κυρία. Απλώς αναφέρετε τον τίλωσας από πού είστε πριν ξεκινήσετε την ερώτηση. Ονομάζομαι Δάφνη Μημαρίδο και είμαι εκπαιδευτικός πληροφορικής... στο 14ο Σπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης. Τα τρία τελευταία χρόνια έχω ασχοληθεί με το σχέδια δράσης. Είμαι στην ομάδα της θεατρικής ομάδας που έχουμε στην πρώτη τάξης... και έχουμε ειλοποιήσει κάποια θεατρικά δρόμενα. Ήθελα να κάνω μια ερώτηση στον που αναφέρθηκε η κυρία Κουλίνο... σχετικά με τη χρηματοδότηση. Υπάρχει κάποια χρηματοδότηση που αφορά στα σχέδια δράσης... γιατί έχουν κάποια έξοδα. Και ένα δεύτερο ερώτημα είναι ότι γίνανε κάποιες μετακινήσεις... σε διάφορα άλλα σχολεία, τα οποία θέλαμε και εμείς να παρουσιάσουμε. Και κλείνω την ερώτησή μου. Αυτές οι μετακινήσεις χρηματοδοτήθηκαν από κάπου... ή ήταν σχετικά με το σχολείο, δηλαδή. Ευχαριστώ πολύ για τις ερωτήσεις. Απλώς, όπως αναφέρθηκα για τα σχέδια δράσης... παρακαλώ, ερωτήσεις οι επόμενες να είναι στο δεύτερο μέρος. Αλλά αυτό αναφέρθηκε. Θα απαντήσω σε αυτή την ερώτηση. Υπάρχει συγκεκριμένο μπάτζετ για το σχολικό έτος 2018-2019... που δίνουμε και στα 398 ΕΠΑΛ της Επικράτης. Είναι 2.324,26 ευρώ. Μπορεί να χρησιμοποιήσουν αυτό το μπάτζετ... να υποβάλλουν ένα σχέδιο δράσης και να χρηματοδοτηθούν... μέχρι και αυτό το ποσό. Στην δεύτερη ερώτηση που κάνετε για τις μετακινήσεις... έχουμε συμπεριλάβει μια ενότητα στο μπάτζετ... η οποία χρηματοδοτεί μετακινήσεις μέσα από αυτό το ποσό... που ένα μέρος του ποσού μπορεί να χρηματοδοτείς η μετακινήση. Θα μπορείτε να μπείτε μέσα, το ξαναλέω, μέσα στο site του νόησης... έχουμε ένα link που είναι υποβολή σχεδίων δράσης που αναφέρει τα βήματα... και έχει μέσα και υποδείγματα τα οποία θα μπορείτε να δείτε... παραδείγματα από προηγούμενα σχέδια δράσης... για να δείτε πώς μπορείτε και εσείς να φτιάξετε το δικό σας σχέδιο δράσης. Θα ήθελα να παρακαλέσω να μείνετε στο δεύτερο μέρος... γιατί θα αναφερθούμε πιο συγκεκριμένα σε αυτά... και τα υπάλ που θα χρειαστεί να υποβάλλουν σχέδια δράσης... θα πρέπει να παρακολουθήσουν τις παρουσιάσεις. Για ερωτήματα ηλεκτρονικά μπορείτε να συνεχίσετε να τα στέλνετε. Παρακαλώ, κάποιος, αν έχει κάποιο ερώτημα για τους προσκεκλημένους μας. Ο κύριος. Δεν χρειάζεται οδηγία. Πρώτο επάνω καρβίτσας, πρώτα απ' όλα ενημέρωση για τη συγκεκριμένη ημερίδα δεν ήρθε. Εν τέλος, εγώ δεν έλαβα ειδικούς που το πρότεισε διαμαγεία. Να απαντήσω άμεσα σε αυτό. Έχει προωθεθεί σε όλους τους διευθυντές των σχολείων... οι οποίοι θα πρέπει να ενημερώσουν από τη πλευρά τους τους ανθρώπους τους χαριδίδες. Τυχαία ήρθε από κοζάνι το email και βράδυ κατάφερα και ήρθα σήμερα το πρωί. Τώρα λέτε ότι αυτό πρέπει να εφαρμοστεί στην ευέλικτη ζώνη στην πρώτη ηλικίου. Ξέρουμε ότι όλα αυτά τα μαθήματα πηγαίνουν για να μπαζώσουν το ωράριο ή τέλος πάντων να γεμίσουν κάποιοι εκπαιδευτικοί που δεν έχουν να συντηρώσουν. Και κάποιοι εκπαιδευτικοί που θέλουν να δουλεύσουν δεν μπορούν να το πάρουν ποτέ αυτό το μάθημα. Εγώ είμαι μηχανολόγος, θα πάρω το μηχανολογικά, ευέλικτη ζώνη και όλα αυτά δεν υπάρχει γιατί και συναδελφικά αν το δούμε δεν μπορώ να αφήσω και τον συνάδελφο χωρίς ωράριο και να μείνει και κενό το δικό μου μάθημα. Τι γίνεται με αυτό το πράγμα. Εγώ το πρόβλημα το έλυσα γιατί τρέχω ένα πρόγραμμα τρίτη χρόνια φέτος στο Καρδίτσα Air Quick Project που πάει τρένο και με χρηματοδοτήσεις βρήκαμε τα πάντα. Αλλά τώρα εγώ θέλω να πάρω το ίδια σχηματοδοτήσεις, θέλω να το τρέξω. Πώς θα μαζέψω τους μαθητές, έτσι και αλλιώς τα μαθήματα έχουν μοιραστεί, ουσιαστικά με αποκλείεται απ' το πρόγραμμα. Παρακαλώ τον κ. Κωτσφάκη. Συγγνώμη, πριν απαντήσετε στο ερώτημα, μπορείτε να δείτε στην ιστοσελίδα μας το συγκεκριμένο link, στο οποίο μπορείτε να δείτε όλα τα βήματα για υποβολή σχεδιών δράσης και τα παραδείγματα. Το να αντιμετωπίζουμε τα μαθήματα σας σε συμπλήρωση ωραίου και μόνο είναι ο ενταφιασμός του σχεδιασμού που είπαμε προηγουμένως. Προφανώς η πραγματικότητα έχει πολλές διαστάσεις, ούτε μαύρο, ούτε άσπρο. Όλα τα χρώματα έχουν πραγματικότητα. Δεν υπάρχει περίπτωση σχολείο και εκπαιδευτική να θέλουν να κάνουν ένα σχέδιο, να κάνουν κάτι σε απλές αυτών των προγράμματων και κάποιες να μην τους αφήσουν. Θα βρείτε τον χρόνο και τον τρόπο ή είπατε εσείς δικά σας παραδείγματα. Αλλά προφανώς πρέπει να προστατεύσουμε την αξία των σχεδίων και της ζώνης εμείς οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί. Εμείς οι εκπαιδευτικοί πρέπει να προστατεύσουμε όλα τα πράγματα. Τη μαθητία από τον ευθελισμό της. Το πρόγραμμα αυτό από τον ευθελισμό του. Όλα μπορούμε να τα κάνουμε πάρα πολύ καλά και τα πολύ καλά να τα ευθελίσουμε. Άρα γι' αυτό είπα πριν ότι όλα εξαρτώνται. Ο σχεδιασμός πρέπει να είναι καλός και να διερθώνεται. Συμφωνούμε. Αλλά όλα εξαρτώνται για το πώς θα υλοποιηθούν τελικά σε σχολεία και πώς αυτό θα είναι μια δράση που και τους εκπαιδευτικούς θα κάνει να νιώσει καλύτερα και πιο δημιουργική και οι μαθητές που θα έρθει σαν feedback από την ενίσχυση σε σχολείο αύριο θα είναι καλύτερα όταν τα αντιμετωπίσουμε έτσι. Αν τα αντιμετωπίσουμε τα ζητήματα ως συμπλήρωση οραδίου, αν τα ζητήσουμε τα ζητήματα ως, ξέρω εγώ, απλώς να πάρει το σχολείο 2.400, όπως είπαμε, 28 και 50, κάπου εκεί, δεν θα πετύχει. Θα πετύχει αν πούμε ότι θέλουμε, πραγματικά αγαπάμε και ξέρω ότι οι εκπαιδευτικοί αγαπάνε την επαγγελματική εκπαίδευση, αγαπάνε αυτά τα σχολεία, γιατί είναι σχολεία που είχαν αδικηθεί στο σύνολο του εκπαιδευτικού συστήματος, άρα έχουμε εμπιστοσύνη τους εκπαιδευτικούς στο πάνω να πάνω τους. Αυτό είναι το παλιό 1.1.4 του συντάγματος, το θυμάστε έτσι, στο μετρητησμό των Ελλήνων, με την καλή έννοια το λέω. Δηλαδή ότι πρέπει πραγματικά είναι δράσεις, είναι το παραπάνω, αλλά είναι αυτό που είχα δώσει την αξία του σχολείου, αυτό που είχα ανεβάσει και στα μάτια των εκπαιδευτικών και στα μάτια των μαθητών και στα μάτια της κοινωνίας την αξία του σχολείου. Θα φέρει το feedback αύριο. Ευχαριστούμε τον κ. Κωτσιφάκη. Θα ήθελα να πω και κάτι άλλο. Και να μην είσαστε στη ζώνη τώρα, θα μπορούσατε να στηρίξετε αυτούς τους καθηγητές που έχουν τη ζώνη για να τους μεταφέρετε αυτό που γνωρίζετε, να τους στηρίξετε, να τους βοηθήσετε. Γι' αυτό μιλάμε για επικοινωνία, γιατί είπατε χρησιμοποιήσατε τον ενικό, ενώ λέμε για τη δικτύωση και είπατε κάνω αυτό το project. Και εκείνο το οποίο καλούμαστε τώρα όλοι να κάνουμε είναι να κάνουμε, δηλαδή τη γνώσή σας, αυτό που έχετε, αυτό που έχετε στο σχολείο, αυτό που έχετε τιμάσει. Οι άνθρωποι που είναι στη ζώνη θα το υποδεχθούν, θα τους στηρίξετε, γιατί είναι όλοι μαθητές του σχολείου και όλοι μαζί θα το φτιάξετε. Έχω να πω, θέλω να συμπληρώσω κάτι για το νόησις, για τη χρηματοδότηση. Δεν ανέφερα ότι είχαμε άψογη συνεργασία, μας βοήθησαν πάρα πολύ, μας έλυσαν όλα τα προβλήματα και πραγματικά είχαμε μια συνεργασία που δεν συνηθίζεται. Αυτό ήθελα να πω. Ευχαριστώ πάρα πολύ. Από την πλευρά μας θα θέλα να πω ότι μαθαίνουμε κι εμείς από την πληρωτική φάση και προσπαθούμε να γίνουμε όλα ένα και καλύτεροι. Οπότε προσπαθούμε να υποστηρίξουμε με οποιοδήποτε δυνατό τρόπο μπορούμε τα IPAL για τα σχέδια δράσης. Και μπορείτε να δείτε στο πάνελ το site μας που έχουμε κάνει για να υποστηρίξουμε τα σχέδια δράσης. Και μπορείτε να δείτε και το link που αναφέρθηκε υποβολή σχεδίων δράσης. Όσα ερωτήματα δεν έχουμε μπορέσουμε να απαντήσουμε λόγω χρόνου, θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα μας με τις απαντήσεις. Και μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και την επικοινωνία, το link, έτσι ώστε να υποβάλετε οποιοδήποτε ερώτημα έχει να κάνει με τα σχέδια δράσης και να πάρετε άμεση απάντηση από την ομάδα έργου μας. Θα ήθελα να κάνουμε ένα διάλειμμα, μια τελευταία ερώτηση απλώς. Και παρακαλώ ένα διάλειμμα ενός τετάρτου και να ξαναμπούμε μέσα για να επικεντρωθούμε περισσότερα να δούμε παρουσιάσεις σχετικά με τα σχέδια δράσης. Γεια σας κι από μένα. Λέγομαι Μέγας Δημήτρης. Είμαι και ο Πόνος στο ΕΠΑΛ Λακαδά. Ήθελα να πω την εμπειρία μου και να θέσω και ένα ερώτημα. Συγγνώμη, απλώς λίγο σύντομα. Ναι, ναι. Η εμπειρία μου είναι φανταστική. Προτρέπω όλους τους συναδέλφους και όλα τα ΕΠΑΛ να το ακολουθήσουν. Ήταν φανταστική και η επωφή με την ψυχολόγο μας που παρουσίασε. Ήταν πράγματι και η φόρθιση και η αποφόρθιση, ας πούμε, πολύ σημαντική. Ήθελα να θέσω ένα ερώτημα στον κ. Κοτσυφάκη. Καλά τα πάμε με την ποσότητα. Ανεβαίνει ο αριθμός των μαθητών που θέλουν να επιλέξουν ΕΠΑΛ. Η ποιότητα όμως τι γίνεται? Δεδομένου το εξής. Στο ΕΠΑΛ, όπως υπόθηκε κιόλας, υπάρχει μια επικυλομορφία. Δηλαδή οι μαθητές πολλών ταχυτήτων. Πώς αυτό θα μπορέσει να γίνει σε μια τάξη για να τρέξει σημαντικά. Μήπως, ξέρω εγώ, η εμπειρία μου παλιότερα από ένα πρόγραμμα που είχαμε πάει στην Ολανδία, ένα Λεωνάρδο, έχουν διαφορετικών ταχυτήτων, διαφορετικά σχολεία. Οι ΕΠΑΛ εδώ έχουν καταργηθεί, δεν ξέρω. Μήπως θα βοηθούσε, δηλαδή, να χωρίσουμε λίγο να κάνουμε το ΕΠΑΛ λίγο πιο κοντά στο γενικό και τις ΕΠΑΛ λίγο πιο τεχνικές. Κύριε Κοτσφάκη. Προφανώς υπάρχουν διαφορετικές γνώμεις για το πώς δημορφώνουμε το εκπαιδευτικό σύστημα. Αυτό αυτή τη στιγμή έχει λυθεί με την έννοια ότι η απόφαση εκπαιδευτική και η πολιτικοεκπαιδευτική είναι ότι στηρίζουμε ένα, η πολυδιάσπαση στην επαγγελματική. Δεν τη βοήθησε τα προηγούμενα χρόνια. Θεωρούμε ότι ένα λύκειο είναι καλό να τη στηρίξει. Γι' αυτό και επανήλθαν και όλες οι δικότητες εκεί. Τώρα, η ποσότητα είναι σίγουρα, δεν είναι μόνο η ποσότητα. Νομίζω όμως ότι αυτό το πρόγραμμα που συζητάμε σήμερα δίνει βάρος στην ποιοτική αλλαγή. Αν και όπως είχε πει και ένας μεγάλος, η ποσοτική συσέρωψη φέρνει και την ποιοτική αλλαγή. Αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Είναι ότι δίνουμε ακριβώς αυτό. Αυτό ακριβώς αυτό σας εξηγήσαμε. Ότι αυτό το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί σε αυτή τη λογική. Όχι μόνο μια χρηματοδότηση για να φτιάξει κάτι, αλλά ο ψυχολόγος με το σύμβουλο καθηγητή για να βοηθήσει στην αλλαγή του κλίματος. Νομίζω ότι τονίσαμε πολύ την αλλαγή του κλίματος στο σχολείο. Και η κυρία Κουλίνου και εγώ και η ψυχολόγος μας. Τονίσαμε πάρα πολύ τη σημασία που έχει και για την εκδίδητη διαδικασία και για τη διαμόρφωση προσωπικότητας που κάνει το σχολείο. Και για τη στήριξη που αυτό παρέχει στον άνθρωπο αύριο. Νομίζω ότι ακριβώς αυτό προσπαθεί να απαντήσει το πρόγραμμα. Η ποσότητα βέβαια έχει αυτή τη σχέση. Δεν θα είχαμε, ας πούμε, ποιοτική εναλλαγική δασκαλία αν δεν είχαμε διορισμό των αναπληρωτών εκπαιδευτικών. Εάν το ψυχολόγο δεν είχαμε αυτή τη δράση, γι' αυτό συνδυάζεται. Ή δεν θα μπορούσαν να στηριχτούν τα προγράμματα δράσης, αν δεν είχαμε τη χρηματοδότηση. Ή αύριο, που δεν αφορά αυτό το πρόγραμμα, αλλά τη συνολική αναβάθμιση στο Νεπάλ, δεν μπορούμε να κάνουμε καλύτερα εργαστήρια αν δεν χρηματοδοτεί η εξοπλισμός τους και η συγχρονιστή. Άρα, η ποσότητα και η ποιότητα είναι πραγματικά ένα σημαντικό στοιχείο που παίζει μια μπάλατσα, ας πούμε, ανάμεσα τους, αλλά νομίζω ότι ακριβώς σε αυτό απαντάμε. Ποιοτική εκπαίδευση. Ποιοτική εκπαίδευση. Αυτό. Θα ήθελα σε αυτό το σημείο να ευχαριστήσω τους ομιλητές μας για το χρόνο που έχουν διαθέσει και το ότι έχουν έρθει στις εγκαταστάσεις των νόησης και έχουν κάνει τις παρουσιάσεις. Τον κύριο Κοτσιφάκη, την κυρία Κουλίνου και την κυρία Χριστοδουλάκη. Θα ήθελα να παρακαλέσω, επειδή θα απαντηθούν πάρα πολλά ερώτεμμα σχετικά με τα σχέδια δράσης στο επόμενο μέρος, θα παρακαλούσαμε να τερήσουμε το χρόνο και να συνεχίσουμε μετά. Ευχαριστώ πολύ. Ευχαριστώ πολύ. |