Η εφαρμογή της Προσέγγισης «ολοκληρωμένη εκμάθηση περιεχομένου και ξένης γλώσσας» σε ένα παιγνιώδες αλληλοδραστικό διδακτικό πλαίσιο / Διάλεξη 9 / σύντομη περιγραφή
σύντομη περιγραφή: Αυτό που θα ήθελα να σας ρωτήσω εγώ πριν ξεκινήσω, είναι αν έχετε ακούσει, γιατί κυκλοφορεί εβραίος με το αγγλωσσαξονικό ακρονίμιο CLIM. Αν έχετε δει Condon and Language Integrated Learning. Αν έχετε δει τον όρο αυτό στο διαδίκτυο, έχετε ακούσει αυτό. Αυτό που θα ήθελα να σας ρωτή...
Κύριος δημιουργός: | Υψηλάντης Γεώργιος (Αναπληρωτής Καθηγητής) |
---|---|
Γλώσσα: | el |
Φορέας: | Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης |
Είδος: | Ανοικτά μαθήματα |
Συλλογή: | Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας / Εισαγωγή στη διδακτική των γλωσσών |
Ημερομηνία έκδοσης: |
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
2015
|
Θέματα: | |
Άδεια Χρήσης: | Αναφορά-Παρόμοια Διανομή |
Διαθέσιμο Online: | https://delos.it.auth.gr/opendelos/videolecture/show?rid=939bb620 |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Επίσκεψη σε ΚΞΓ / Διάλεξη 6 / σύντομη περιγραφή
από: Υψηλάντης Γεώργιος
Ημερομηνία έκδοσης: (2015) -
Οι όροι διδασκαλία και μάθηση / Διάλεξη 1 / σύντομη περιγραφή
από: Υψηλάντης Γεώργιος
Ημερομηνία έκδοσης: (2015) -
Διάλεξη 5 / σύντομη περιγραφή
από: Υψηλάντης Γεώργιος
Ημερομηνία έκδοσης: (2015) -
Διάλεξη 6 / σύντομη περιγραφή
από: Υψηλάντης Γεώργιος
Ημερομηνία έκδοσης: (2015) -
Διάλεξη 7 / σύντομη περιγραφή
από: Υψηλάντης Γεώργιος
Ημερομηνία έκδοσης: (2015)