: Ο Γιώργος Πιολάκης είναι ο μότος καθηγητής Βιολογίας του Πανεπιστήμιου Αθηνών, καθηγητής στο Πανεπιστήμιο στο Σίδνη, στο Ελεύθερο Πανεπιστήμιο Βρυξελών, στο Πανεπιστήμιο του Σάλτσπορκ. Είναι αντεπιστέλον μέλος της Ακαδημίας Φυσικών Υπιστημών της Ρωσίας. Έχει πάρα πολλές εργασίες επιστημονικές εκπονίσεις και έχει γεωματίσει κατά καιρούς πρόεδρος ή μέλος διάφορους οργανισμούς. Είναι πάρα πολύ στο Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο, στο Εστιντούτο Γεωλογικών Μεταλλευτικών Ελευνών, στην Ελληνική Γεωγραφική Εταιρεία, στην Εκτελεστική Επιτροπή του Οργανισμού Αθήνας, στο Εθνικό Κέντρο Θαλασίων Ελευνών. Κυρίως, όμως, είναι ιδρυτής της γεωμηθολογίας στην Ελλάδα και ιδρυτικό μέλος του δικτύου σχολείων γεωπεριβαλλοντικά, γεωμηθολογικά μονοπάτια της Κοτωβάθνιας και της Δευτεροβάρτινας Εκπαίδευσης. Πέρυσι μας μίλησε για την πορεία του Ηρακλία να τον κόσμουν. Το παιχνινό θέμα είναι αρκούτος ερεθιστικό. Περιμένουμε να ακούσουμε τα πολύ σημαντικά πράγματα που πιστεύουμε θα έχουν διάλεξη εποψηνή. Θέλω να ευχαριστήσω τον Δήμο Λεβαδέμ για την φιλοξενία, τον σύλλογο, τον φίλο της Εκκληφήτης, για τη διακή υποστηρίξη. Να ευχαριστήσω την κυρία Βασιλική Νιαβή, η οποία είναι η ενσυχότρια του Μυθολογικού Εργαστηρίου και η ενασχόλησή της τελείως εθελοντική. Θα μας πει λίγα λόγια για τις δράσεις του εργαστηρίου και να συνεχίσουμε τα φιλολόγια. Καλησπέρα και από εμένα. Μυθολογικό Εργαστήριο Βιβλιοθήκης Λιπαδιάς. Τέσσερα χρόνια λειτουργίας του Μυθολογικού Εργαστηρίου για παιδιά. Έκκληση ο γέκλος του ήταν τέσσερα δημιουργικά και χαρούμενα χρόνια. Δύο χρόνια Μυθολογικό Εργαστήριο ανηλίκων. Εδώ βλέπουμε κάποιες φωτογραφίες με τα παιδιά. Ένα κομμάτι του Μυθολογικού Εργαστηρίου αξίζει να σας το πω. Ήταν αφιερωμένο στους αστερισμούς. Έτσι λοιπόν μέσα από τους αστερισμούς μάθαμε τους μύθους τους. Και ήταν πάρα πολύ ωραίο. Ταξιδέψαμε δηλαδή σε αυτούς. Τα παιδιά ήταν πολύ χαρούμενα. Έκλεισαν με πολύ ωραίο τρόπο του καλύτερου Μυθολογικού Εργαστήριου. Επισκεφτήκαμε με τα παιδιά της σπαιδιάς του Ηρακλήν στο Νέο Κόκκινο. Την κοιλάδα του Μουσόμ. Κάναμε θεατρικά δρόμενα. Τα παρουσιάσαμε στην πόλη μας. Και τώρα είμαστε στο Μυθολογικό Εργαστήριο των Ενηλίκων. Σκοπός του Μυθολογικού Εργαστηρίου είναι φαινός με τα μέλη της ομάδας. Να έχουν σε επαφή με τους μύθους της ελληνικής μυθολογίας. Να τους ερμηνεύσουν και να τους αποκωδικοποιήσουν όπου είναι εφικτό βέβαια. Και αφετέρουν να ανακαλύψουν μυθολογικούς τόπους της βιοδείας. Μέσα από τις μηνιαίες μας συναντήσεις στο χώρο της βιοδεικής. Αλλά και τις επισκέψεις μας σε αρχαιολογικούς χώρους. Επισκέψεις σε τόπους λυμονημένους από την επίσημη πολιτεία. Αλλά και άγνωσους σε περισσότερους από μας. Κι αυτό το λέω από την επηρέα μου στις εκκρομές που έχουμε κάνει μέχρι σήμερα. Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία και τη χαρά να γνωρίζουν κάποιους από αυτούς τους τόπους. Να τους συνδέσουν με τους μύθους τους. Που ουσιαστικά είναι η προεστορία αυτών των τόπων. Κατά τη διάρκεια αυτών των δύο χρόνων πραγματοποιήθηκαν διάφορες ενυπομιλίες από επιστήμονες. Σχετικές με το μυθολογικό εργαστήριο. Θα σας δείξω κάποιες ομιλίες που κάνανε κατά τη διάρκεια του χρόνου. Μια ήταν μια γιομυθολογική προσέγγιση στο μύθο της βιωτιές. Η συμπολή του Ηρακλή στην πημιουργία της κριτομικονομικής κοσμοκρατορίας που έγινε πέρσι. Με τον κ. Μαριολάκο. Με τον κ. Παντέ καθέτος ένα πολύ ενδιαφέρον θέμα από τόρος τελεύτριων στους Δελφούς. Μια γιορυναμική προσέγγιση των απολώνιων ματίων στη Στερεά Ελλάδα. Γιατί θέλω να σας πω ότι στη Στερεά Ελλάδα υπάρχουν τα πιο πολλά ματία αφιερωμένα στον απολό. Να πω της όλη την Ελλάδα. Από τον ψυχαναλητή και ψυχολόγο τον κ. Πλατρίτη. Τροφώνιο ματίο οι καταβολές της ιδέας του συστοθετισμού στη σύγχρονη ψυχοθεραπεία. Και αρχίζουμε τις επισκέψεις μας στον Ορχομελό, στο τάφο του Μηνία. Στα αποστραγιστικά έργα τα οποία είναι σε πλήρη εγκατάληψη. Θέλω να σας το πω. Άλλωστε αυτό είναι το νόημα του εργαστηρίου. Να γνωρίσουμε αυτά τα μέρη. Μια αεροφωτογραφία από την Ακρόπολη του Γκλά. Η σπηλιά του Ιρακλή στο Νεοκόκυλο που αξίζει να την επισκεφτείτε είναι εντυπωσιακή. Στάσαμε στο κάστρο της Λάρινας εκεί που έβγαιναν τα νερά τα οποία έφυγαν από την Κοπαϊδά και κατέβαιναν στο Νεοκοκόλπο. Ανεβήκαμε στο Απρέφυνο, στο ναό του Απόλλωνα του Πτώου. Παρακολουθήσαμε την ταινία «Κέλλα» στο σπέτρα του Φίλιπα Κουτσαφτή. Και πήγαμε στην Ελευσίνα να τη δούμε από κοντά για την ταινία αναφερόντας την Ελευσίνα. Πήγαμε στην Αρχαία Θύσβη, ένας τόπος πολύ κοντά μας αλλά ξεχασμένος από την Επίσημη Πολιτεία. Είδαμε τους Λαξευτούς τάφους. Είδαμε τα αποστραγγιστικά έρνα στη Θύσβη τα Μυκηναϊκά. Σε αυτό το σημείο εδώ θα σας δείξω είναι το σημερινό φράγμα που υπάρχει στη Θύσβη. Κάτω από αυτό υπάρχει το Μυκηναϊκό φράγμα και αυτός ο δρόμος που οδηγεί από τη Θύσβη στο εργοστάσιο είναι πάνω στο ανάγκωμα των Μυκηναϊκών έργων, των αποστραγγιστικών έργων. Το έφτιαξαν οι άνθρωποι αυτοί με τα χέρια τους. Πρέπει να μιλάμε πολύ ώρα για αυτά, έξι μια εικόνα να σας δείχνω τι υπάρχει δίπλα μας. Πήγαμε στις Αρχαίες Κορσιές που δεν είναι τίποτα. Τα αρχαία χώστια, ο πρόδρομος. Πήγαμε στο αρχαίο πύργο στην Άνω Τήφα, καθώς φεύγουμε από ξυρονομή για να πάμε Αλική. Υπάρχει ένας μεγάλος χώρος, υπάρχει αυτός εδώ ο πύργος. Υπήρχαν εκεί ολόκληρη πολιτεία. Καντεβήκαμε στην Αλική, στην αρχαία Τήφα ή Σήφα, ή Σήφια όπως λέγεται, η σημερινή Αλική. Είδαμε το κάστρο των Σηφών και όποιος θέλει να μάθει για ό,τι κάναμε στο μυθολογικό εργαστήρι και για κάποιους τόπους της βιογείας μπορεί να μπει στο βλό κλικέας όπου όλα εκεί μέσα αναφέρονται. Με λεπτομέρειες και το πώς θα πάει κανείς να τους βρει αυτούς τους τόπους. Και σήμερα έχουμε ποτάμος στον κύριο Μαρκεδράκο, όπως είπε ο κύριος Διαμαντής, να τον ακούσουμε και του δίνουμε τον λόγο. Κυρίες και κύριοι, θα θέλαμε να ευχαριστήσω τον Διευθυντής Βιοθήκης που πάντα πρόθυμος συμμετέχει σε αυτή την οργάνωση, τον κύριο Διαμαντή και την κυρία Νιαβή, η οποία όπως ακούσατε παίρνει μια πρωτοβουλία για να αναδείξει ποιον τον προηστορικό μας πολιτισμό, ανεξάρτανα να μάζετε ποιο μυθολογικό εργαστήριο ή μυθολογικό εργαστήριο, πρόκειται για την προϊστορία μας, την προϊστορία του τόπου. Σαγμήδησε για τη θύσβη, δεν έχουμε συνειδητοποιήσει ούτε η πνευματική ούτε η άλλη ηγεσία σε ποιο τόπο ομένου. Δεν έχει. Εδώ δίπλα, δεν ξέρω αν τα παιδιά εδώ, ακόμα και τα τόποια παιδιά, ξέρουν ότι εδώ δίπλα στην Κυλλάδα των Ρουσσών, έτσι, γράφτηκε η Θεογωνία του Ιησίου. Σκεφτείτε μόνο μια στιγμή τι θα γνωρίζαμε εάν έδειπε ο Όμηρος και ο Ιησίος. Σκεφτείτε μόνο. Δεν γνωρίζαμε τίποτα. Όσον αφορά για το δρόμο που είναι πάνω στο ανάγκωμα της θύσβης, αλλά όντως ο δρόμος από το κάστρο μέχρι το αρχομενό, η εθνική οδόση, είναι κατασκευασμένη πάνω στο ανάγκωμα των Ινιών, 1600 π.Χ. και το περίοδο ότι μέχρι σήμερα δεν έχει υποστεί καμία καθίζιση. Δηλαδή ένα δημόσιο έργο, 3.500 χιλιάδων ετών δεν έχει υποστεί καμία καθίζιση. Πείτε μου, σας παρακαλώ, ένα δημόσιο έργο σύμπρονο, αν αρχίζει να λειτουργεί χωρίς καθυζίσεις και χωρίς προβλήματα. Άδουστα. Στο πολίτο κόσμο. Φοβάμαι ότι και σ' αυτούς που κάθονται δίπλα δεν τα γνωρίζω. Θα ήθελα λοιπόν να γίνω εδώ την παρέχρεση, αλλά μιας και βρισκόμαστε εδώ και θα πούμε γιατί είναι και ακόμα πιο σημαντικός αυτός ο κόσμος στο τέλος της ομιλίας. Ή μάλλον θα ανοίξω πάλι μιαν πρώτα. Όλο αυτός που ο πολιτισμός μου ονομάζεται διηλικός πολιτισμός, έχει τρία-πέσσερα σημεία από εκεί που ξεκίνησε. Είναι οι κυκλάδες, είναι η αργολίδα, η αρκαλία και εδώ η ιδιωτία. Αυτή είναι η τρίχη. Γιατί είναι πολύ μεταγωνιέστερια. Είναι κλασική. Από εδώ ξεκίνησε αυτό που λέμε διηλικός πολιτισμός. Καλός, κακός, αυτός που είμαι, όποιος είμαι. Αυτός ο διηλικός πολιτισμός ξεκίνησε από εδώ. Ο αρχαιότερος ιδραυλικός πολιτισμός της Ευρώπης και ο ιδικός πολιτισμός αυτών των τεχνικών έργων, έχει ξεκινήσει από εδώ. Είναι ο αρχαιότερος και ο ιδραυλικός πολιτισμός τεχνοδηλικός της Ευρώπης. Φτιαγμένα και του κόσμου. Για ποιον λόγο. Διότι τα προβήματα που έχει τα έργα, τα αποστακιστικά που έχουν εδώ, φτιαχτεί στη Κοπαϊδά, για την αποσύραση της Κοπαϊδας, είναι εντελώς διαφορετικά αυτά που είναι στο ΔΕΡΤΑ του Νίου και στη Μεσοποταμία. Εκεί είναι ανοιχτά τα συστήματα τα ιδραυλικά. Είναι ένας ποταμός. Εδώ πρέπει να έχεις υπόψη την καστικοποίηση. Δηλαδή, έχεις τους βράχους με αυτές τις οπές, που δημιουργούν διαφορετικά. Δεν ξέρω αν έχετε παρατηρήσει. Ξεφεύγω γύρω το θέμα, δεν πειράζει. Δεν ξέρω αν έχετε παρατηρήσει την μεγάλη αποστακιστική άμλακα, που είναι που παίρνει τα νερά τώρα του βιωτικού κηφισίου και τα παίρνει στη Μηλίκη. Οι παλιότεροι από εσάς εδώ και από εγώ το πρόφασαν, έφυγαν και πήγαν στη Μηλίκη από μία σύρα. Κάποια στιγμή όμως δεν έτρεχαν τα νερά προς τα κάτω και αναγκαστήκαμε να κάνουμε εκβάθμιση της άμλακας αυτής, της αποστακιστικής, σε χαμηλότερο επίπεδο. Γιατί το κάναμε αυτό, διότι απλούστατα με τις αντλήσεις που έγιναν στο εσωτερικό, υπέστηκε καθίζιση του έλευτος με αποτέλεσμα να μην μπορεί να φύγει το νερό. Έτσι, το κανάλι των μηνιών διτουργεί 3,5 χιλιάδες χρόνια. Έχετε δει καμία εκβάθμιση εκεί? Καμία. 3,5 χιλιάδες χρόνια διτουργεί. Το άλλο που κατασκευάσαμε εμείς οι σύγχρονοι μιστήματος, οι δόκτωρες από το MIT, δεν διτουργήσε, αντιλαμβάνεστε, σε 2 επίπεδο τεχνολογίας, είχαν φτάσει μηνίες πριν από τους 4 χιλιάδες χρόνια. Ευχαριστώ λοιπόν για την πρόσκληση και για εσάς που ήρθατε εδώ, που μου δίνουν την ευκαιρία να δείξω ορισμένα θέματα που ξεφέρουν συνήθως από τα λεγόμενα θέματα κοινού ενδιαφέροντος. Όχι επειδή δεν παρουσιάζεται ενδιαφέροντα, αλλά επειδή δυστυχώς δεν είμαστε ενημερωμένοι με αποτέλεσμα ακόμα και αυτοί που επαγγελματικά θα έπρεπε να είναι ενημερωμένοι, αρνούνται να ασχοληθούν θεωρώντας ότι όλα αυτά που θα ακούσετε σήμερα εδώ είναι μυθολογία και ως τέτοια είναι παραμύθια. Πορέα με παραμύθια, αλλά παραμύθια. Όπως μιλήσετε εγώ δεν είμαι ούτε ιστορικός, ούτε φιλόδοκος, ούτε αρχαιολόγος. Ως γεωδόγος όμως, που έχω ασχοληθεί με τη φυσικό-γεωδογική εξέλιξη, όχι μόνο του ελληνικού χώρου, αλλά και του ευρωπαϊκού, μιας και πέραν των σπουδών μου στο πανεψήμιο της Αθήνας είχα την ευκαιρία να κάνω εντακτορκώμα στη Γερμανία, σε γερμανικό έδροφος, που δώθηκε η ευκαιρία να μερδίσω το χώρο και το ευρωπαϊκό χώρο και κυρίως των τελευταίων, αν θέλετε, δύο εκατομμυρίων ετών. Εν τω μεταξύ με τις δραστηριότητες της εκπαιδευτικής που είχαστε σε πανεψήμια ξένα και με τη συνεργασία με τους συναδέρφους των καθηγητές σε διάφορα πανεψήματα ευρωπαϊκά, διαπίστωσα ότι πόσο σημαντική, ουσιαστικά, είναι για την εξέλιξη του ευρωπαϊκού πολιτισμού οι κληματικές μεταβολές των τελευταίων δεκαεπτώχτων διαγραμματών. Και κυρίως εκείνες μεταξύ του 18.000 και του 6.000 είναι από σήμερα, δηλαδή γι' αυτό 4.000 προχωριστούν. Οπότε σταθεροποιήθηκε το κλίμα και σταθεροποιήθηκαν και όλες οι επιπτώσεις που είχαν. Κάνουμε λοιπόν τόσο στην ελληνική μυθολογία όσο και εκείνες των άλλων Ευρωπαϊκών, όχι όλων, βέβαια αλλά κυρίως της Καντιναδίας, της Ιρλανδίας και της Γερμανίας, η χώρα της Γερμανίας, δηλαδή των Ευρωπαϊκών λόγων. Διαπίστωσα σιγά σιγά ότι σε ολόκληρη σχεδόν την Ευρώπη, σε ολόκληρη, υπάρχει ένα μυθολογικό και κατεπέκταση ένα πολιτισμικό υπόβαθρο. Πολλά στοιχεία του οποίου έχουν επηρεαστεί από το προϊστορικό ελληνικό πολιτισμό. Δυστυχώς πολλά από αυτά τα στοιχεία έχουν χαθεί, έχουν χαθεί μαζί με την κατάρευση της Μυκηναϊκής αυτοκοσμοκρατορίας, από το Μυκηναϊκό πολιτισμό, από το Μυκηνό γενικά. Έχουν χαθεί την περίοδο που είναι ενός δύο σκοτεινία όμως, με αποτέλεσμα ακόμα και αυτός ο Ηρόδοτος, ο Μέγας Ηρόδοτος κατά τα άλλα, να δείχνει αγνοία για την ύπαρξη των υπερβολίων. Όπως θα σας δείξω σε διαφάνεια, έχουμε υπολήματα μυκηναϊκά στη Σουηδία. Ενώ ο άλλος, ο μεγάλος γεωγράφος και ιστορικός ο Στράβων, αποκαλεί τον Πηθέα ψεύτη και απατεών. Το γράφουμε ότι ο Πηθέας, ο οποίος έφυγε και ξερέμησε όλη τη Δυτική Ευρώπη και τη Βόρεια Ευρώπη ουσιαστικά, αποκαλείται από τον Στράβων να ψεύται. Γιατί? Γιατί δεν πίστευε στις περιγραφές των τόπων που είχε επισκεφθεί. Γιατί δεν πίστευε στην ύπαρξη της φούλης, που όλοι έχουν επισκεφθεί. Ακόμα και σήμερα, πολλοί συνάδελτοι μου δεν πιστεύουν ότι οι Μυκηναίοι έχουν φτάσει ούτε ακόμα και μέχρι τη Σκαντιναβία. Όταν στη Σουηδία έχουν βρεθεί τίθος αρχαιοδογικών εφημάτων, που είναι καθαρά μυκηναϊκά. Στη σημερινή μου λοιπόν, θα προσπαθήσω να αναδείξω, ουσιαστικά, αυτή την εξάπλωση των Ελλήνων από πού. Από τη Κυδάδα του Νίδου και την Αθιοβία, ουσιαστικά, μέχρι τη Σκαντιναβία. Και από τη Μεσοποταμία μέχρι την Ιέβη, την Ιεμίδα, Μίσο, όπως αποκαλούσαμε, όπως η Ορφική στα αργοναυτικά. Δηλαδή, σε ολόκληρη την Ευρώπη, ανάβουμε υπόψη και από τις ποταμούς που είναι όλοι πλωκοί. Η Ευρώπη λοιπόν και ο ευρωπαϊκός πολιτισμός έχει επηρεαστεί, και ο πολιτισμικός γύρινε στο όνομα του, έχει επηρεαστεί από τους κρυτομινοϊτες, δηλαδή πολύ πριν από την μινοϊκή εποχή, και τους μυκηναίους. Και κάπου εκεί, γύρω στο 1950, σταμάτησε αυτή η επαρφή. Ξεχαστήκαμε και πέσαμε σιγά-σιγά στη γεωμετική εποχή, και πέναμε σιγά-σιγά στην επιστημονική εποχή. Στη σύγκρονη εποχή, που η σύγκρονη εποχή ξεκινά ουσιαστικά με τον Θαγίδο Μιλήσιου. Ο Θαγίδις είναι το μεγαλύτερος επαναστάτης, για μένα κοινωνικός. Για μένα ο πολιτισμός της Ευρώπης, ο πολιτισμός του Πόμου Σάπλιας, πρέπει να είναι πρω-πη-θήτα και με-μη-θήτα. Πρω-Θαλή και μετά-Θαλή. Γιατί Θαγίδις? Διότι ο Θαγίδις είναι αυτός που αποσυνέπτωξε τα φυσικά φαινόμενα από τη Θεϊκή Βούληση. Τεχνοκρατικά τεχνολογία είχαμε αναπτύξει. Εθιστημονική σκέψη όμως, αυτού του αυτού δεν την είχαμε. Ένας σεισμός και ένας κατακλυσμός δεν είναι αποτέλεσμα της οργής ενός Θεού, αλλά είναι ένα φυσικό φαινόμενο. Και ως τέτοιο πρέπει να το δούμε, να το μετοτήσουμε, να το αντιμετωπίσουμε και να δούμε τι γίνεται. Ο πρώτος που έκανε αυτή τη σκέψη ήταν ο Θαγίδις. Τι κάνουμε εμείς σήμερα ως όλο το πανεψήμιο? Αυτό κάνουμε. Από τότε. Τον έχουμε ξεχάσει και αυτό. Εντάξει, το θυμόμαστε από τότε λίγο, αλλά όχι τότε. Το θέμα είναι, λοιπόν, από τον Δαναού και τους Δαναούς, τους Δαναούνας και από τη φιλή Δαναάν της Ιέρνης και τους Δρούης των Κερτών. Και λέω μια γεωμηθολογική προσέγγιση. Γιατί γεωμηθολογική προσέγγιση? Το ξεκίνησε, ουσιαστικά, με τη μελέτη των γεωγραφικών στοιχείων και της γεωλογίας της Ευρώπης, ουσιαστικά, επί αυτό. Αυτό είναι το πλαδόγραμμα, ας το πούμε, του διάφορες γένειες των θεών, εντάξει, δεν είναι εύκολο τώρα να το πούμε, αλλά εκείνο που θέλω να δούμε είναι αυτό εδώ, που μας λέει ότι η Ιω, η οποία θεωρείται κόρη του Ίναπου ποταμού που είναι στην Αγγολίδα, κόρη Ιεμαστροφός Απόβονας, ήταν μια πανέμορφη ασυγκοπή, στην οποία ερωτεύτη όμως ο Διας και από το πέμπω αυτού του γκατού ήταν ο Έπαθος. Ο Έπαθος έχει σε επαφή με μια κημένδυρα, που είναι η κόρη του Γίλου και από αυτόν πηγηδεί ερωτεύεται ο Κασηρώνας και από αυτά δύο παιδιά τον Βίλο και τον Αγίου Νόραμα. Καθοριστικές προσωπικότητες. Ο Βίλος με την Αγινόη αποκτά δύο παιδιά, τον Έγετο και τον Αναώμα. Ο Αγίου Νόρας μαζί με την Τιδέφασα αποκτά αυτά τα παιδιά του. Κίνικας, Καρβός, Φίλιχας, Τάσος και Ευρώπη. Η Ευρώπη, λοιπόν, την Ευρώπη που με ερωτεύεται ο Δίας και αποκτά ο Μίνωρα, ο Σταρτυκόνας, δεν γνωροδάμα της, τέραδάμα της. Να λοιπόν, ποιος είναι ο Ταναός. Ο Ταναός, λοιπόν, είναι αυτός. Τα λέω αυτά για να έχουμε μια πρώτη γνωριμία με αυτά που αναφέρονται στο τίτλον της ομοιδίας μου. Έχουμε εμείς επαφές με αυτούς εδώ σήμερα. Καταχύν Ευρώπη. Όλη η Ήπειρος ονομάστηκε Ευρώπη. Άλλο, ο Κάπνος. Όταν απήχθη η Ευρώπη από τον Δία, ο Αγίνος Ράς έστειλε τους διούς του να τη βρουν. Δεν λέει, μην γυρίσετε πίσω, εάν δεν μου φέρετε την Ευρώπη. Η κόρη μου, την οποία αγαπούσα. Ο Κύριχας έφυγε, ξέφυγε και κάπου έμεινε η κηδικία του. Ο Κάπνος έφυγε, έφυγε, ταλαιπωρήθηκε και κατάληξε εδώ στην Καπνία μου. Προσέχτε. Ο Φίνικας γύρισε πίσω. Φινίκη. Ο Θάσος έμεινε στη Θάστα και η Ευρώπη έμεινε ως έργο του Δία ουσιαστικά. Ο Δόκτυρις Ήπειρος. Προσέχτε, γιατί όλα αυτά υπάρχουν ορισμένοι που μας λένε ότι είναι Ινδιοευρωπαίοι της προέδροσας. Επάνω. Ο Έλλητος και ο Δαναός, ο Βίλος, έγινε λευβασίλιας. Α, η Ιώθμια έκανε όμως, η Ιώθμια, πώς έφτασε σε αυτό το σημείο. Η Ιώθμια ήταν η πανέμορφη, όπως είπαμε, κόρη, η απόγνωση του βασιλιά ποταμού της Αρβενίδας και έφυγε από εκεί, πήγε αρχικά, α, επειδή η Ήρα όμως είναι ζηλόφτωνη και επίθεται σκάνει κακό, μετατρέπησε μία αγελάδα ο Βίας, η Ήρα βάνει μία μήγα μετά σαν μήγα τσε τσε και του πάει και άρχισε να τρέχει. Μετά επαστοτός από τα λεπορία και τη βοήθεια του Ερμή, έφυγε η Ήρα και πού πάει, πάει και δεν έφυγε προς τα δημικά. Και από τότε το πέλαγμα στο ονομάζεται Ιόνιο. Και ανέβηκε προς βοράν, πέρασε στην Ασία, υπήρχε Βοσφόρος, ίσως ανεξάρτα πότε πέρασε. Αυτό είναι, γιατί ονομάστηκε Βοσφόρος και οι Τούρκοι και οι Άγιοι το γράφουν Βοσφόρους, με π, χ, τ, χ, π, χ. Βοσφόρους, δεν είναι Βοσφορούς, είναι Ποσπορούς, από τον Πόρο. Γύρισε πίγε, βρήκε, πήγε πάνω στην Κάτκασο, γύρισε προς τα κάτω και κάπου έφτασε στην Αίγυπτο. Εκεί, λοιπόν, απόκτησαν αυτά τα παιδιά, ο Βύλος και ο Αγίνωρας. Εκεί λένε, λοιπόν, ο μύθος είναι ότι ο Βύλος ήταν βασιλιάς της Βηβύης και της Αιγύπτου. Και ο Βύλος έδωσε χώριστο του βασίλειό του σε δύο μέρες, το Ανατολικό και το Δυτικό. Το Ανατολικό ήταν βασιλιάς της Βηβύης, ήτανε ο Δαναώτης και στο Δυτικό. Και στην Αίγυπτο είναι βασιλιάς της Αιγύπτου. Εδώ εχόμαστε και λέει ο Άδρανα, αυτό είναι παραμύθο. Είναι δυνατόν τώρα να έχουμε βασιλιά εμείς δαναώ και Αίγυπτος στην Πόλη Αφρική, όταν γνωρίζουμε ότι όλη την περίοδο αυτή, έτσι, κυριαρχούσανε οι Φαραών. Λογικό είναι αυτό. Λογικό είναι, αλλά λογικό είναι και το άλλο. Ότι υπήρχαν από παλιά πολλές πολιτισμικές, αγορικές, οικονομικές σχέσεις μεταξύ της Ελλάδας και της Αιγύπτου. Ο Αίγυπτος, λοιπόν, και ο Δαναώτης δεν είναι τίποτα άλλο. Ήταν βασιλιάδες, πραγματικά ήταν βασιλιάδες. Ήταν βασιλιάδες της Ελληνικής Παρικίας. Σήμερα οι Τσιγκάνοι έπρεπε προ κάθε Τσιγκάνικη, αυτοί έγιναν βασιλιάδες. Εμείς, λοιπόν, εκεί είχαμε τη δική μας διοίκηση απ' ό,τι φαίνεται. Το ίδιο συμβαίνει και με τον αδερφό του Βύλου του Αγίνου. Άρα και οι Φίνκοι, ουσιαστικά που λέμε ότι όλα είναι Φίνκοι και κάτι άλλο, έρχουν την καταγωγή από πού αυτά τα αργονίδα, μα οι αργονίδα ήταν σε πλήρη επικοινωνία με εδώ τη βιοτεία. Μην ξεχνάμε, ο Ηραχλί γεννήθηκε εδώ, αλλά έρχεται και την καταγωγή από την αργονίδα. Οι αργονίδα από εδώ πήγαν και εδώ πήγαν στην αργονίδα. Ήταν οι επαφές οι οποίες υπήρχαν την εποχή εκείνη εντωμεταξύ, ίσως αργότερα δύο με την αργοναυτική εκστρατεία. Μην ξεχνάμε ότι η αργοναυτική εκστρατεία είναι, θα μπορούσε να πει κανένας, δεν ξέρουμε πιο πριν την ώρα, είναι η πρώτη εκστρατεία που ενωμένει όλοι οι Έλληνες. Ξεκίνησαν. Είναι μαζί και με τον Τουρκικό πόλεμο, που εκεί ήταν εμφύλιος πόλεμος, ήταν διαφορετικό. Όλοι οι Έλληνες, θα δείτε από όλες τις περιοχές, και τι είσαν αυτοί, εκεί ήταν ημινίες. Δηλαδή, ποιοι ημινίες εδώ, από το Αποστότρο. Από εδώ, από αυτό το κάποιο. Εκεί ζούσαν οι ημινίες όλοι. Δεν το έχουμε αδείξει ούτε αυτοί. Είναι γνωστή εξάλλου, η παρουσία των προηστορικών Ελλήνων, σε όλη αυτή εδώ την περιοχή. Γιατί, διότι είναι γνωστό, το μαντίο του Άμμανος Διός, που είναι στην οάση Σίβα, λέει ο Μίθος, έφυγαν δύο μαύρα περιστέρια, από πού, από τη Θίβα κάτω, από το νότο του Λίδου, και έφυγαν προς βοράδο. Ένα σταμάτησε στη Σίβα και έφτιαξαν το μαντίο του Άμμανος Διός, και το άλλο πήγε στη Δωμόνια. Να αμέσως, αμέσως, οι πνευματικές και οι θεσκευτικές σχέσεις μεταξύ των κατοίκων της Συράς, του Ιγίου, και των Ελλήνων. Ποιοι είναι οι δαναούνες? Αυτό, λοιπόν, το λένε ο δαναός. Οι δαναούνες τι είναι? Τους δαναούς, όλοι οι άλλοι λαοί, του Πασοκοταμίας, της Ινδίας, του Πατ, τους ονομάζουν δαναούνες. Ακόμα και σήμερα, στις εφημερίδες, όπου ασχολούνται άρθρα, που ασχολούνται με, ακριβώς, τους αρχαίους δαναούς, τους αρχαίους Έλληνες, τους ονομάζουν δαναούνες. Να, λοιπόν, τι είναι οι δαναούνες. Τι είναι οι Έλληνες δαναοί. Ακόμα και στο Μεγαδέξο, όταν ο Μέγας Αδέξαλος πήγε με τα προβάνια, πήγαινε και πολύ στη Συρλάνκα, ουσιαστικά, τους ονομάζαν δαναούνες. Ποιοι είναι τώρα οι φυγείοι δαναούνες? Γιατί όλα αυτά έχουν ηχητικά κάποιες ονομάζεις. Η φυγείο είναι μία από τις δώδεκα φυλλές του Ισραήλ, που εγκατεστάθηκαν πού. Εγκατεστάθηκαν στην Κη της Επαγγελίας, εδώ, που είναι αυτή εδώ, εδώ είναι η νεκρή θάλασσα, έτσι, εδώ είναι το Ισραήλ, ουσιαστικά, και ο Δίβανος εδώ και πάνω, και αυτές είναι οι δώδεκα φυλλές του Ισραήλ. Ποιες είναι όμως οι δώδεκα φυλλές του Ισραήλ? Εδώ σας δείχνω ένα κάτι που είναι η Μεσοποταμία, εδώ είναι η Έλλητος, το δεύτερο του Μύμβου, εδώ είναι αυτή η Χαναάνα, του Ιδίου της Επαγγελίας, εδώ που ήρθε, εδώ είναι η Ερουσαλία. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλών. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλών. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλών. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Από πού τα ονόματα αυτά των δώδεκα φυλλών είναι οι δώδεκα φυλλές του Ιακώ. Σας ευχαριστώ. |