Στην παρούσα ενότητα γίνεται η παρουσίαση του μαθήματος για το για το ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΜΕΡΟΣ ( διατυπώνονται ο στόχος και ο σκοπός του μαθήματος, τα αναμενόμενα αποτελέσματα, περιγράφεται ο τρόπος αξιολόγησης των φοιτητριών / φοιτητών, περιγράφεται το περίγραμμα με τα επιμέρους κεφάλαια, επεξηγείται ο τρόπος που προκύπτει το σχέδιο των ναυπηγικών γραμμών, παρουσιάζονται οι συντμήσεις των τύπων των πλοίων και τα γράμματα που χρησιμοποιούνται για γραμματισμό λέξεων και ονομάτων. Τέλος, παρουσιάζονται προπλάσματα που ευρίσκονται στο χώρο του εργαστηρίου και τα οποία χρησιμεύουν ως εποπτικά μέσα για την καλλίτερη κατανόηση της μορφής της γάστρας σε κάθε περιοχή του πλοίου.: Το θέμα της σημερινής μας συζητήσεις αφορά στην γραμμή φορτώσουν ως ένα πολύ σημαντικό σε μάκη αντικείμενο το οποίο έχει πάρα πολύ μεγάλη σημασία να το γνωρίζουμε να γνωρίζουμε όλες τις λεπτομέρειες του όσο μπορούμε περισσότερο βέβαια και να έχουμε πάντα υπόψη μας ότι αυτά τα θέματα όπως και γενικότερα σε ότι αφορά στο γνωστικό αντικείμενο που ακολουθούμε είτε αυτοί είτε κάποιο άλλο πρέπει συνεχώς να ασχολούμαστε να διαβάζουν ενημερωνόμαστε γιατί όλα τα πράγματα πρέπει να έχουμε επαφή για να μπορούμε να έχουμε τη σωστή η ικανοποίηση των αιτημάτων και να είμαστε πάντα σύμφωνα με τους κανονισμούς και τις τη νομοθεσία γενικότερα κάθε πλοίο να πούμε πως κάποτε ότι γιάννη φόρτωση ένα προσδιορίζει ένα ανοδική ανώτατη επιτρεπόμενη σάλο στην οποία είναι δυνατόν να το λιτό πλοίων ακραίοι μια ασφαλή για σε κατάσταση πλήρους φόρτωσης του στη νήσο ρω αυτή αντιστοιχεί το μέγιστο επιτρεπόμενο βύθισμα θέρους και εις βάρος αυτή ονομάζεται εις όλους υπολογισμού ήσαν κατασκευής και ηρεμία Σάλος η οποία λαμβάνει όμως και πάλι κόβεις τα λαμβάνεται ως βάση για τη μελέτη του σκάφους και και για τον περιορισμό των γραμμών φόρτωσε τους κάθε πλοίο χρειάζεται να έχει Έλληνα ελάχιστοι τους εξάλλου με την έννοια ότι τα έξαλλα το ύψος εξάλλου είναι το τμήμα του πλοίου που είναι παράπλευρη φέρνει νερού αλλά αυτό δηλαδή το πλοίο μας και αυτοί είναι οι έφοδοι της άλλωστε ως τότε γνωρίζουμε ότι αυτό είναι το βύθισμα φωτισμό θέρους το καστ καθίσματα εδώ μιλάνε για και τονίζω θέρους άρα αυτή περιοχή είναι η υφαρπαγή γάστρα του πλοίου αν και εδώ είναι το κατάστρωμα του πλοίου άρα είναι το κοινό τους κατασκευής επομένως εννοώ εδώ είναι α να αυτή η περιοχή είναι τα έξαλλα δηλαδή ότι είναι έξω παραμένει φεύγουν νερού και βέβαια θυμόμαστε ότι στεγανότητα βήμα τον έξαλλο προσδίδει και εφεδρική πάντως αν λοιπόν αυτό όσοι ύψος είναι το βύθισμα του πλοίου αυτό όσοι ύψους είναι το λεγόμενο ύψους εξάλλου κάθε αύριο λοιπόν θα πρέπει να έχει ένα ελάχιστο ύψος έξι άλλων αυτό που ονομάζουμε φορείς μπορούν για κάποιους λόγους προτάγματα για την ασφάλεια όσο μεγαλύτερο είναι το ύψος εξάλλου των τόσο μεγαλύτερη είναι η εφεδρική πλαστότητα του πλοίου κατά συνέπεια τόσο μεγαλύτερη είναι η πιθανότητα να διασωθεί ξερίζωσε βλάβης άλλος λόγος για το ελάχιστους εξ άλλων είναι η ασφάλεια των επιβαινόντων όσο μεγαλύτερο γίνεται ψύξη άλλων τόσο μεγαλύτερα περιθώρια ασφαλείας και άνεσης εξασφαλίζονται στο πλήρωμα και τους επιβάτες σε κατάσταση φοράς όταν έχεις το ύψος εξάλλου των προκύπτει από την εφαρμογή των κανόνων της διεθνούς γραμμής φόρτωσε τους και ο έλεγχος και η τήρηση των κανονισμών κανείς φόρτωσε ως αναφέρεται κατάρ πρώτα στη σήμανση της γραμμής καταστρώματος η οποία είναι απαραίτητη ως σημείο αναφοράς γιατί χάραξη των γραμμών φόρτωσε έως και καθεαυτού στήριξη χάραξη των γραμμών φόρτωσης έως οι οποίες είναι διαφορετικά μέσα όπως θα δούμε παρακάτω οι οποίες δείχνουν μέχρι πιο ύψος μπορεί να φτάσει η σάλος στις διάφορες συνθήκες πλούτου βρίου η γραμμή φόρτωσης γενικά χαράσσεται στην δεξιά και αριστερά πλευρά του πλοίου στο μέσο του νίκος χωρίζει το ξύλο το σχετικό ύψος όπως είπαμε σε δύο μέρη στα κεφάλια και στα εξάλλου και το ύψος εξάλλου των προφανώς προκύπτει ως διαφορά του ξύλου αφαιρώντας το βύσμα ο καθορισμός το ύψος εξάλλου των εξαρτάται από τον τύπο του πλοίου και τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά της γάζας αλλά και των ΗΠΑ κατασκευών έχω μεγάλες κατασκευές οι οποίες καλύπτουν κάποιο συγκεκριμένο μήκος και πλάτος του πλοίου και κάποιο ύψος κατά συνέπεια αυτές επιδρούν θετικά στη διαμόρφωση της τελικής του τελικού υπολογισμού το ύψος εξάλλου για το υπολογισμό του ύψους έξι άλλων λαμβάνονται υπόψη οι προδιαγραφές και οι συμβάσεις και οι και υλικά ορισμοί της διεθνούς γραμμής φορτώσουν ως είναι το βασικό σέξι άλλων τοπίο το παίρνουμε αποδίδει από την από τους πίνακες της διεθνούς σημασίας μη φορτώσουν ως ως συντελεστής γάστρα του πλοίου το πλευρικό ύψος επισημότητα καταστρώματος και το ελάχιστο ύψος της πλώρης τώρα σε ότι αφορά στο βασικό έψαξα άλλων να πούμε ότι στην διεθνή σύμβαση Ιωάννης φόρτωσε έως περιέχονται δύο πίνακες για το βασικό τους εξάλλου οι οποίοι πίνακες αναφέρονται καθένας σε διαφορετικό τύπο πλοίου έχουμε τα πλοία τύπου α που είναι πλοία για μεταφορά των φορτίων και τα πλοία τύπου β τα οποία είναι όλα τα πλοία που δεν είναι τύπου α το ύψος εξάλλου των αναφέρουμε ότι είναι κατακόρυφη απόσταση τους της του φόρτου βύθισμα τος από τη γραμμή του καταστρώματος η οποία κάνει καταστρώματος προσδιορίζεται ως τη νοητή γραμμή της ΕΚΤ ως νοητή γραμμή τόμου που πρόκειται την δομή της εξωτερικής επιφανείας στο πλοίο του σκάφους στην πλευρά με την εξωτερική επιφάνεια του καταστρώματος Φιλίππων είναι η γραμμή του σώματος από την οποία μετράμε το ύψος εξάλλου πώς προσδιορίζεται η γραμμή του καταστρώματος ανάλογα με τον τρόπο που είναι κατασκευασμένο το κατάστημα οι ανίδεοι και πετυχημένο η ακόμα ακόμα υπάρχει και μια ειδική διαμόρφωση σύνδεση καταστρώματος και πλευράς στην περίπτωση που έχουμε ένα κατάστρωμα με θητεία αφού η κρίση αλλά δεν έχει καμία επένδυση τότε το άνω μέρος αυτής της γραμμής του σημείου τομείς είναι η γραμμή καταστρώματος το Art το ίδιο σημείο θα το βρούμε ως γραμμή καταστρώματος ψάλλουν προβολής απογοήτευση εάν το κατάστρωμα μας ναι μεν έχει αυτή την λύση πάλι αλλά είναι επενδεδυμένο με ένα ξύλινη επένδυση μόνιμη τότε αυτή η προέκταση στην πλευρά του πλοίου θα είναι η γραμμή του καταστρώματος και προφανώς η ίδια γραμμή θα είναι αν το έλασμα του καταστρώματος ριζώνει στην πλευρά που σήμερα το πάνω μέρος του πάχους καταστρώματος θα είναι γραμμή καταστρο σε περίπτωση τώρα που έχουμε αυτήν την διαμόρφωση στη σύνδεση καταστρώματος και πλευράς τότε κοζάνη καταστρώματος λαμβάνετε αυτό το σημείο που στην ουσία είναι το πάνω σημείο που τελειώνει το έλασμα του ζωστήρα αλλά εκείνη του καταστρώματος τώρα στη γραμμή ακριβώς του καταστρώματος τοποθετείται ένα λαμπάκι συγκεκριμένων διαστάσεων το πάνω μέρος του οποίου η επιφάνεια του παρόμοιος του του οποίου αυτής αυτό το όραμα εκεί ταυτίζεται εφάπτεται προσδιορίζει τη γραμμή του καταστρώματος του πλοίου πρόγραμμα κι αυτό όπως και συνολικά όλη τη σημασία της γραμμής φόρτωση ένα χαράσσεται τοποθετείται δεξιά και αριστερά στο στην πλευρά του πλοίου στη μέση του μήκους του μήκος γραμμής φόρτωσε τους όλη αυτή η σήμανση και ο δήμος γραμμή φόρτωσης έως απεικονίζεται διατυπώνεται γράφεται αναγράφεται σε ένα πιστοποιητικό το οποίο λέγεται πιστοποιητικό γραμμής φόρτωσε έως το οποίο εκδίδεται από την αρχή και περιλαμβάνει το όνομα του πλοίου τον τύπο του πλοίου το λιμάνι και τον αριθμό οι λόγοι μου μανιώδης αριθμό νηολογίου το μήκος της γραμμής φόρτωσε έως το ύψος εξάλλου των το διεθνές διακριτικό σήμα του πλοίου ημερομηνία επιθεωρήσεις που έγινε για για λεηλασία του σωματικό και και η ν ημερομηνία ισχύος το πιστοποιητικό η σήμανση τζιάνι φωτός έως αλλιώς λέγεται και δίσκος η μπάλα οι δίσκος του πλήρους όψη όποιος δει κανένα μέλος του βρετανικό Κοινοβούλιο όσα μου λέει Pearson όποιος σκέφτηκε ότι έπρεπε να καθοριστεί κάποια ενδεικτική γραμμή επάνω στο πλοίο μέχρι την οποία το κάθε πλοίο θα μπορούσε και θα έπρεπε να αφορά τον συνεχή εκεί έτσι ώστε να μην αντιμετωπίζει προβλήματα στάση κρατουμένων και να μπορεί να φορτώσει είναι ασφαλή για μέχρι τότε μέχρι να καθιερωθεί αρχικά είπε ότι σημασία αυτή τα πλοία φορτώνονται άλλα ανάλογα με τον όπου επικρατούσε το 1876 καθορίστηκε με νόμο για όλα τα πλοία παράγοντα των πλήρως σήμανση μιας ενδεικτική της γραμμής φορτώσουν δεξιά και αριστερά του πλοίου και επιστημονικά καθορίστηκε γιάννη φορτώσουν στους 1890 κι ειδικότερα το 1894 με σχετικές μελέτες και η πρώτη σύμβαση η διεθνής σύμβαση εμείς φόρτωσε ως διατυπώθηκε και εκπονήθηκε του 1930 με την επομένως υπομονή βέβαια συμπλήρωσης και τροποποιήσεις και είναι γνωστή ως διεθνής σημαιοφόρος 966 με κάποιες επιμέρους πάλι τροποποιήσεις 1174 οι γραμμές γραμμή φόρτωσης οι κλίμακες φόρτωσης είναι γραμμές οι οποίες δείχνουν τα μέγιστα επιτρεπόμενα ντυσίματα που πρέπει πλέον να έχει αλλά όχι όπως είναι αλλά όπως θέλουμε σε συνάρτηση των υδάτων είναι θάλασσα ανηλίκων το αν είναι ποτάμια είναι τροπικές περιοχές την εποχή και εξελίχθηκε η ειδική γραμμή φόρτωσης και αντίστοιχη σήμανση όταν πρόκειται για πλοία που μεταφέρουν ξυλεία εδώ μπορούμε να δούμε ένα αντιστοιχεί ένα σχετική σήμανση στη μέση λοιπόν το μήκος του πλοίου είναι το κέντρο του δίσκου τα πέντε δισ σημασία γραμμής φόρτωσε έως app στο το επάνω τμήμα της σήμανσης στο κέντρο αποτελείται από το λαμπάκι για τηγάνι καταστρώματος είδαμε πως αυτή κάνει καταστρώματος προσδιορίζεται πάνω στο πλοίο ανάλογα με τον τύπο του καταστρώματος και τη σύνθεση αυτού με την πλευρά του πλοίου είναι καλαμάκι το οποίο έχει 300 χιλιοστά μήκος και 25 χιλιοστά πάχος συγκεκριμένα σε κάποιο ύψος κάτω από αυτό σε πιο υψηλούς το έμφορτο βύθισμα του θέρους αλλά αυτή η απόσταση κατακόρυφη είναι το ύψος εξάλλου σε καιρούς που έχει το πλοίο μας μετά από όλους υπολογισμούς που έχουμε κάνει σύμφωνα με το μενού τους κανονισμούς της διεθνούς σημασίας εμείς φόρτωσε εκεί λοιπόν που είναι το ύψος υπήρξε άλλων είναι το πάνω μέρος ενώνεται μ μετά από εναλλαγή το οποίο περιλαμβάνει και ένα κιλό και αυτή η σύμβαση η σύμβαση είναι λίγο την μπάλα αυτό το σχήμα είναι ένα διάμετρος 1.1 κυκλικό δακτυλίους διαμέτρους εταιρικής ρακοσυλλεκτών και πάχος 25 χιλιοστών στο κέντρο υπάρχει αυτό το λαμπάκι το οποίο έχει μήκος 400μ χιλιοστά και πάχος 25 τώρα στην σημασία αυτή θα πρέπει να γραφτεί και ποιά αρχή έχει επιδώσει το πιστοποιητικό π.χ. αν αυτό είναι ανεύθυνη μπάρα του πλοίου εδώ SKAI μπορεί να γράψει μπορεί να δούμε τα γράμματα υ ε 21 υπουργείο εμπορικής ναυτιλίας μπορεί να του έχετε δώσει ένα εμπειρογνώμονας παρόντος χάιντι ήδη below Βελέντζας η κάποιος άλλος ολομόναχοι εκεί λοιπόν θα δούμε τα γράμματα τα οποία όμως σα σάμπως θα μας δείχνουν πιο ποιά αρχή έχει ήδη δώσει αυτά τα μισόλογα δεξιά τώρα κι ύστερα της κεντρικής του βασική σήμανσης η οποία τοποθετείται δουλεύεται ήδη είναι ξεχωριστά λαμπάκια φτερά φτιαγμένα τα οποία είναι τα κολλάμε συμφερόντων βγήκε βάφονται με χρώμα διαφορετικό που του χρώματος που είναι χρωματισμένα είπαμε η πλευρά του Γιάννη Πανούση ενώ μπορούν να διαχωρίσει δωμάτια διαχωρίζουν την μπορεί καθένας να δει το ύψος της θάλασσας σε ποιον σε πιο glam μακιγιάζ σε ποια γραμμή φόρτωσης το πλοίο πλέει κενά έχει βέβαιο κάθε αρχείο οποτεδήποτε απόπλου κατάπλου κατά πόσον το πλοίο είναι φορτωμένο έτσι ώστε να ικανοποιεί τις απαιτήσεις για την κάθε επιμέρους γραμμή φόρτωσης έτσι λοιπόν και αριστερά μάλλον καλύτερα σου σχήμα μας μάλλον καλύτερα λόρα και πρίμα της κεντρικής σημασίας εμείς φορτώνουμε φόρτωσε υπάρχουν δύο άλλες σημάνσεις οι οποίες αφορούν email πλώρη για διαφορετικές δυνάμεις φόρτωσαν λάβαμε την με το νερό όταν το πλοίο είναι φορτωμένο χωρίς φορτίο στο κατάστρωμα ξυλείας κυρίως ενώ στην πεδινή πιστή στη πρίμα το κέντρο του οποίου υπάρχει ένα αντίστοιχη άλλη κλίμακα γραμμή φόρτωσης η οποία αναφέρεται στα πλοία τα οποία έχουνε φορτίο ξυλείας στο στο κατάστρωμα τώρα στην δεξιά στήλη στη λόγια σήμανση βλέπουμε για κάθε γραμμή βλέπουμε κάποια γράμματα το I σημαίνει σαμε online δηλαδή γραμμή φόρτωσης έως θεούς ενώ το W.E. το Twitter που είναι η γραμμή φόρτωσε τους χειμώνα Twitter online Fraud Line σημαίνει γραμμή φωτός το W.E. εν είδει είναι win the ένα χάρτη αντί είναι ιρανοί έφοδος έως του βόρειου ατλαντικού για πλοία τα οποία έχουν μήκος μικρότερο από 100 μέτρα βρίσκεται εάν προσθέσουμε 50 χιλιοστά στο ύψος εξάλλου χειμώνα ενώ για πλοία πάνω από 100 μέτρα οι γραμμές αυτές δηλαδή λέει η WIND εκεί εγώ είτε ένοχα δηλαδή συμπίπτουν τώρα έτσι να σημειώσουμε εδώ ότι οι γάμοι φόρτωσε τους Βορειοατλαντικού ενώ αφορά σε πλόες σε περιοχές που βρίσκονται βόρεια του γεωγραφικού παναγιώτη Γαλλίδα μέχρι του ανωτάτου ακρωτήριο Hunter S και κατά το χρονικό διάστημα μεταξύ Οκτωβρίου και Μαρτίου συμπεριλαμβανομένου ρίχτηκαν άδειες για να πάρουμε και μια ιδέα για τη συγκεκριμένη γραμμή φωτός ήδη το λαμπάκι με την με τη σύμβαση αυτή είναι τροπικά Lotus Exige είναι η τροπική γραμμή φόρτωσης ενώ του IRF είναι φορές wet look Like ιρανοί φόρτωσε ως σε γλυκό νερό ενώ το TAF είναι τροπικά φεύγω όταν παίρνει γραμμή φόρτωσε έως ένα η τροπική σε γλυκά νερά εδώ πρέπει να να δούμε λίγο πως προκύπτουν αυτή αυτά καλαμάκια του παραδείγματος χάρη το καλαμάκι το οποίο αφορά στη γραμμή του φόρτωσε το χειμώνα το Winter εκατοντάδες λίγο βρίσκεται εάν προσθέσουμε στο δρομάκι το οποίο είναι στην στην γραμμή θεριεύει σήματος στερούνται ένα μάχιμο αντιστοιχεί στους κοινούς μας φίλους αλλά στο πιο έξαλλο θέρους θα προκύψει εάν προσθέσουμε ένα αδιέξοδο το το βύθισμα τους θεούς για το Winter είπαμε τα 50 χιλιοστά τροπικά London live προκύπτει εάν από το ύψος εξάλλου των ρους αφαιρέσουμε ένα 48 έναντι 48 του ντυσίματος σε όλους άλλωστε και Σιμορέλη πιο χαμηλά επιτροπή κάνει πιο ψηλά επομένως για έψεξε άλλων συμπολίτες αποφασίσουμε να θα αφαιρέσουμε αντίστοιχα το βύθισμα στο χειμώνα θα μικρύνει στο τοπικό θα μεγαλώσει η θεσμού ΟΤΕ London Eye δηλαδή είχαν φορτώσει σε γλυκό νερό προκύπτει εάν από το ύψος έξι άλλων αφαιρέσουμε ένα ύψος ίσο με πέντε βία 40 επιδοτεί PC όπου δεν είναι το εκτόπισμα του πλοίου στο iPhone το βύσμα θέρους ενότητα PC είναι αναφέρεται στη Nissan σε όλους και είναι ηδονή αν 100 στο βύθισε τους κάτι που όσο βάρος πρέπει να προσθέσουμε τι σημαίνει θυμίζοντας ότι PC ανεξάρτητα δηλαδή αν φορτώσω σημαίνει το βάρος του φορτίου του το βάρος θέλω να προσθέσω είναι αφαιρέσω απόλυτα στο πλοίο έτσι ώστε να αυξηθεί η να μειωθεί μου επιχειρηματία εδώ λοιπόν το τη γραμμή φόρτωσης έως αλλά και τα έξι tips εξάλλου για για τα γλυκά νερά προκύπτει επαναλαμβάνω εάν από το έμφορτο από το ύψος εξάλλου θέρους αφαιρεθεί ένα ύψος ίσο με πέντε παιδιά 40 επειδή PC τροπικά αλοιφές water το TS δηλαδή προκύπτει ανάπτυξης εξάλλου για γλυκό νερό αφαιρεθεί το έναντι 48 του θύματος θεούς αντίστοιχο τώρα με την με τη σύμβαση για το που είναι ευρώ είναι εκείνη Μπρίνια σήμανση η οποία αφορά στα πλοία τα οποία φορτώνονται με ξυλεία οπότε εκεί θα δούμε ότι αντίστοιχες αντίστοιχα λαμπάκια που προκύπτει ένα αντίστοιχο τρόπο έχουν ένα γράμμα που σημαίνει λαμπερή βραδιά ξυλεία οπότε εκείνη υπάρχουν σήμανσης για τις περιοχές ανάλογα με την περιοχή και τα νερά από το πλοίο πλέει οπότε έχουμε ξυλεία θέρους ψυγεία χειμώνα ξυλεία τροπικών γλυκά νερά τροπικά ανήλικα και ξυλεία βορείου χειμώνα Βορείου Ατλαντικού τώρα εδώ είναι πως προκύπτει είναι η γραμμές φόρτωσης ήχοι μονάχα στα χαμηλότερα καταβληθούν δύο 48 δηλαδή αντί του χαμηλότερα κατά τις 850 χιλιοστά τροπική υψηλότερα κατά δει σημάδια 48 του γλυκού νερού που θυμάσαι δρ επειδή PC και τοπικού γλυκού νερού κατά τον ίδιο τρόπο εδώ όλοι είναι σήμα για επεξήγηση των συμβολισμών αυτή που δείξαμε προηγουμένως και ξυλεία στο κατάστημα πριν προχωρήσουμε στις σήμα από να σημειώσουμε επίσης ότι υπάρχει και ένα ξεχωριστή σύμβαση γιατί έχει σημασία μορφών τόσο με δεδομένο ότι οι προηγούμενοι ήταν στραμμένη μιλούσαμε για πλοία τα οποία ήταν πάνω από 24 μέτρα σε περίπτωση που το πλοίο μας είναι κατά πόσο τα μέτρα τότε μπαίνει τριγωνάκια διάσημος σιγανή φόρτωσε ανάλογα με την κατηγορία των πλόων το του Πηλίου και οι Ηλείοι σημασία είναι παρεμφερείς βέβαια δεν έχει και δική του δεν έχει παρά να έχει ένα τριγωνάκια κι αυτό έχει συγκεκριμένες διαστάσεις και οι προδιαγραφές σήμανσης πάλι ισχύει το γεγονός ότι πρέπει να βρω τη γραμμή του καταστρώματος να τοποθετήσετε όλα μαγική και εκεί να τοποθετηθεί και η σήμανση ήδη το τρίγωνο η εφαρμογή των κανονισμών της γραμμής φόρτωσης έως για υγιή για την εφαρμογή δηλαδή και για την επιλογή της να μη φορτώσουν σε κάθε περίπτωση είτε πρόκειται για αφορολόγητο φορτίου δηλαδή ξυλεία η ξυλεία αλλά και τα νερά που που προκύπτουν απ' τις οποίες συνεπάγεται Ηλιάδης 1000 σήμανση βέβαια επιλέξει πέντε αντιζηλία με φόντο τους η επιλογή αυτή μέχρι την εν οποία επιτρέπεται να φορτώσει το πλοίο πρέπει να ταξίδι να ενταχθεί σε κάποια αγαθά και οι γεωγραφικοί η και εποχιακή ζώνη άρα ο οριζόντιος περιοχές θέρους οι περιοχές εκείνες τις οποίες στατιστικά η ένταση των ανέμων δεν είναι πάνω από 8 μποφόρ για περισσότερο από 10% του χωρών σ'αυτές τις περιοχές να πάει αντίστοιχη χαρακτηρισμός των περιοχών θέρους τώρα οι τροπικές περιοχές είναι οι περιοχές εκείνες στις οποίες στατιστικά δεν πνέουν άνεμοι έντασης μποφόρ και πάνω για περισσότερο από ένα δέκατο του χρόνου με την προϋπόθεση όμως ότι σε ένα τετράγωνο 5μ ηρώων της περιοχής δεν έχει παρουσιαστεί οποιαδήποτε οποιοδήποτε μήνα στο χρόνο πάνω από ένα το οποίο 20 κυκλώνες μέσα σε 10 χρόνια κατά συνέπεια αυτές θα είναι οι περιοχές οι οποίες θα θεωρηθεί ως τοπικές γιάννα είναι σαφέστερη επειδή η εφαρμογή των κανονισμών διακρίνονται και οι παρακάτω περιοχές και οι ζώνες είναι οι βόρειες σημερινές είναι οι βόρειες χειμερινές εποχιακές ζώνες περιοχές νότια εποχιακή ζώνη χειμώνα και τροπική ζώνη αυτή που είπαμε εδώ λοιπόν βλέπουμε ότι είναι ορισμός άγονων περιοχών και με τη βασική προφανώς η επισήμανση και ιδιαίτερη προσοχή ότι όταν ένα πλοίο ποτέ ταξιδέψει σε περιοχές με διαφορετικές γραμμές φόρτωσης τότε ο πλοίαρχος θα πρέπει να ενεργεί έτσι εκ των προτέρων βέβαια τα γνωρίζει ώστε το πλοίο του σε κάθε περιοχή που θα περάσει στο πλοίο να μην ξεπερνά τις αντίστοιχες την την αντίστοιχη γραμμή φόρτωσης η οποία θα επικρατεί στην περιοχή εκείνη season εκείνη μπορούμε να δώσουμε έτσι να πούμε κάποια παραδείγματα στιγμιότυπο Χειλάκης ζώνη θεωρείτε ότι είναι χειμώνας από 16 απριλίου μέχρι 15 Οκτωβρίου και αντίστοιχα θεός από 16 Οκτωβρίου έως 15 απριλίου τι σημαίνει αυτό σημαίνει ότι ένα πλοίο στο οποίο θα ταξιδεύσει περιοχή αυτή τον ιανουάριο επιτρέπεται να φορτωθεί μέχρι την απελευθέρωση ενώ αν ταξιδέψει Μαΐου επιτρέπεται να φορτωθεί μέχρι τις άλλο χειμώνες θα πει κάποιος και πώς θα ξέρω εγώ το πλοίο που θα περάσει και από ποιους θα περαστεί δεν υπάρχουνε υπάρχει συντριβή αεροσκά ους οργανισμό τηγάνι φόρτωση υπάρχει ειδικό κεφάλαιο κανονισμός όπου περιγράφονται όλες οι περιοχές και με κάθε λεπτομέρεια επίσης υπάρχει χάρτης αντιστοίχως ο οποίος δείχνει όλη την υδρόγειο όλης της θαλάσσιας και δείχνει κάθε περιοχή που ανήκει π.χ. ένα λιμάνι στην περιοχή αυτή είναι συμμετοχή μέχρι εδώ είναι ζώνης έως από εδώ μέχρι εκεί είναι τροπική ζώνη μετά είναι πάλι ζωή θέλουν και μετά είναι χειμώνας κατά συνέπεια ένα καπετάνιος που ψήνεται το οποίο θα πάει ταβέρνα λιμάνι στο κάποιο άλλο λιμάνι βλέπεις στο χάρτη που θα περάσει στη θάλασσα που θα περάσει αλλά μπορεί να ξέρει να βρει η κάθε κουκουλώσουν να κάνει η διάλυση και ποιες περιοχές θα περάσει άρα ποιά γραμμή φωτός θα πρέπει κάθε φορά τοπίο του να πιάνει θα βρίσκει στην μεσόγειο υπάρχει μια περιοχή πάσχα στη νότια Γαλλία όπου εποχή εκεί περιοχή χειμώνα είναι για πλοία με κακή μέχρι 100 μέτρα είναι από 16 δεκεμβρίου έως 15 μαρτίου στα ελληνικά νησιά βέβαια τα πλοία μας έχουν ένα γραμμή φορτώσουν ιδιωτική έχουν ένα μόνο επίσημα τουριστικά πλοία βέβαια ελληνικά πλοία γενικότερα εκτός βέβαια αν έχουν έξι λέει όχι οπότε εκεί θα πρέπει πάλι να πάνε στην επόμενη αντιστοίχιση μας ένα πλοίο το οποίο θα φύγει από τη βόρεια αγγλία και θα πάει στο βόρειο Καναδά εάν ταξιδέψει στις τρεις φεβρουαρίου που είναι περιοχή χειμώνα θα πρέπει να φορτωθεί μέχρι τηγάνι φόρτωσε το χειμώνα εάν πάει στις τρεις αυγούστου που είναι σε θέρους θα φορτωθεί μέχρι τη γραμμή θέρους εάν το ίδιο πλοίο αν πάει στην από νότες πανιά στην κεντρική αμερική τις αντίστοιχες ημερομηνίες είναι γραμμή θέρους ήδη αγοράζει στη δυτική αφρική είναι τροπική ζώνη άρα θα πρέπει να πάει τη γραμμή φόρτωσης την τροπική επίσης αν πάει από νότια ιαπωνία μέχρι το πολύ ανταγωνισμό της στρατιάς πάει 10 Ateca 10 ιουνίου δηλαδή επειδή θα μπει θα περάσει εποχιακή ζώνη θεούς τροπική θα φορτωθεί με τη γραμμή φέρουσα αν πάει από Σιγκαπούρη ήσσονος μεγάλου τότε όλο το ταξίδι συντροφική ζωή άρα θα πρέπει να φορτωθεί μέχρι την τροπική γραμμή φόρτωσης επειδή θα πρέπει ο καπετάνιος να θα μπορεί να υπολογίσει το φορτίο του κατά κύριο λόγο θα που θα πρέπει να αφορά τόσο για να φτάσει στο λιμένα κατάπλου περνώντας από διαφορετικές ζώνες θα πρέπει βέβαια να μπορεί να υπολογίσει τα αναλώσιμα του ταξιδιού του που έχει να κάνει οπότε να προκύψει από το the way να προκύψει και το φορτίο που θα μπορεί κάθε φορά να φορτώσει έτσι ώστε όταν θα περάσει από οποιαδήποτε περιοχή να πρέπει να ικανοποιεί την αντίστοιχη γραμμή φόρτωσης τα αναλώσιμα λοιπόν ταξιδιού είναι ένα σημαντικό στοιχείο που πρέπει κανείς να μπορεί να υπολογίσει παλαιός χάρη τάκα ας πούμε για τα καύσιμα για τα καύσιμα πιθανότατα να γνωρίζει να δεις οπωσδήποτε θα γνωρίζει θα ζούμε την κατανάλωση ανά εικοσιτετράωρο αλλά ξέρουμε την ημερήσια κατανάλωση του καυσίμου επίσης γνωρίζουμε ενώ η ταχύτητα του πλοίου έχουμε υπολογίσει και αποστάσεις αιμιλία άλλοι λοιπόν διαιρέσουμε την απόσταση σε ναυτικά μίλια με την ωριαία ταχύτητα το πλοίο έτσι θα βρούμε τις ώρες ταξιδιού εάν ΔΥΕ θα πάρουμε πίσω από εδώ θα βρούμε τις ώρες του ταξιδιού αν διαιρέσουμε τις ώρες ταξίδια μου με το 24 θα βρούμε τις ημέρες του ταξιδιού σημαίες δηλαδή που θα διαρκέσει ταξίδι θεωρώντας έχουμε ένα μέση ωριαία ταχύτητα του πλοίου δηλαδή άρα μπορούμε να βρούμε αυτές τις ημέρες τώρα εάν πολλαπλασιάσουμε τις σημαίες του ταξιδιού επειδή Ημερησία κατανάλωση του καυσίμου προεργασία δηλαδή τις ημέρες του ταξιδιού επί την Ημερησία κατανάλωση τότε θα βρούμε την σε συνολική ποσότητα καυσίμου άρα από εκεί θα μπορέσει κανείς να βρει πόσα καύσιμα θα πρέπει να υπολόγισε μεταξύ αυτό βέβαια δεν είναι στενά αυτός υπολογισμός διότι θα ναι μεν έχουμε βάλει μέση ωριαία ταχύτητα αλλά θα πρέπει κάθε φορά αν έχουμε ένα σιγουριά να υπολογίσουμε και ένα και ένα προσαύξηση πιθανόν το κάψιμο έτσι ώστε επαναλαμβάνουν εμείς έχουμε βάλει μισό μέση ωριαία ταχύτητα αλλά πιθανόν η κίνα έχει υπολογίσει κανείς και κάποιες μεταβολές ταχύτητας Παρόλα αυτά για να μαστε να έχουμε ακόμα τι εισηγούνται για βάζουμε εκεί ένα προσαύξηση έτσι ώστε να έχουμε ποσότητα καυσίμου επίσης αντί να υπολογίσει κανείς με τον τρόπο αυτό αντίστοιχα έναντι το την ολική ποσότητα καυσίμου γνωρίζουμε ότι η κατανάλωσή της μηχανής 04 Μαρία ανά ίππο και ώρα που σημαίνει ότι γνωρίζουμε τους συνολικούς ίππους της μηχανής των μηχανών πρόωσης που έχουμε στο πλοίο τις ώρες ταξιδιού πόσα θα κάνουμε θα θείας πλοίο ταξίδι που θέλουμε να κάνουμε οπότε εκεί πολλαπλασιάζοντας αυτή τους κήπους και τις ώρες μπορούμε τα γραμμάρια άρα θα καταλήξουμε στους τόνους της ποσότητας καυσίμου με τις οποίες προσαυξήσεις απαιτείται να κάνουμε το ίδιο υπολογισμό θα κάνουμε και για τα λιπαντικά και επίσης και για τις καταναλώσεις για το πόσιμο νερό υπάρχει δηκτικά κατανάλωση σελίδες ανά άτομο και ημέρα είδωλο του μαγειρείου ειδών έωλα τεράστιο γλυκό νερό που χρησιμοποιείται για τα λουτρά για τους νιπτήρες και τα πλυντήρια ρούχων και για καθαρισμό το χώρο γίνεται μιζέριας όπως επίσης βγήκα για φορτηγά πλοία μπορούμε ναό υπολογίσουμε μια κατανάλωση 100 έως 150 λίτρα ανά άτομο και ημέρα και ειδικότερα για τα φορτηγά που θεωρούνται βρώμικα δηλαδή φορτηγά όπως η αλήθεια Κάββαλος χαρτοποιία έχουνε μεγαλύτερη ανάγκη καθαρισμού εκεί μπορώ να υπολογίσουμε μια κατανάλωση διακόσιους 6200 50 λίτρα αν ατόμου και ημέρα και αντίστοιχα για άλλες καταναλώσεις για έξι πια πιο εξειδικευμένες κατανάλωσης και καταναλωτές μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την παροχή ανά λίτρο και ώρα για άλλες περιπτώσεις αυτό είναι ένα κλίμακα φόρτωσης έως δηλαδή είναι μια κλίμακα φόρτωση ως μιας πίνακας ο οποίος περιλαμβάνει για γλυκό και για θαλασσινό νερό το εκτόπισμα του πλοίου το the way το βύθισμα τότε PC και ύδρευση πληγώνεται οξειδίου ανισορροπία αλλαγής διαγωγής θέλουμε έτσι να υπολογίσουμε την αγωγή που το πλοίο μας έχει από φορτοεκφόρτωση η κατά τη διάρκεια ταξιδιού μπορεί να έχει μετανιώσει εάν γίνουν όταν γίνονται κατανάλωση ειδικά μεγάλων βαρέων φορτίων όπως είναι τα καύσιμα τα αναλώσιμα τότε επισείει θυμίζω είναι ηδονή εκατοστό βύθισης και προφανώς αυτό το πίνακα που έχει κάθε πλοίο την κλίμακα φόρτωσε χρειάζεται είναι απαραίτητο εργαλείο για να μπορεί κάποιος να κάνει αυτό που ακούω για να βρει δηλαδή εάν θέλει να υπολογίσει και βύθισμα θα έχει χαρακτήρα εκτόπισμα που θα έχει για να για να ξέρει τι πρόβλημα θα βάλει στην άκρη ένα απόμερο με δεδομένο δε το white ξέρει πως το πλοίο του άρα η διαφοροποίηση ουσιαστική γίνεται κατανάλωσης των αναλώσιμων εταιρεία λάδια νερά εκεί γνωρίζοντας το ότι ποίηση του νερού που θα πάει αλλά και νόμισμα θα έχει στο the way που έχεις βρει το βύθισμα του the way του αρχικού τον περνάει στο λιμένα απόπλου το συνολικό δεδομένης δε γουέι θα μεταβεί στις ΗΠΑ από το ΔΝΤ έχει κατά συνέπεια θα μου πείτε ότι PC άρα θα υπολογίσει την με βάση την αποζητούν σα πουθενά διανύσει τη συνολική ποσότητα καυσίμων λιπαντικών νέων κλπ θα αφαιρέσει από το the way το οποίο θα έχει στην στη ζώνη που θα πάει και μετά και επίσης θα μπορέσει να βρει την αυξομείωση γενικά του θύματος αλλά και την αυξομείωση της ποσότητας του ωφέλιμου φορτίου που θα πρέπει να έχει έτσι για πιο λόγο έτσι ώστε όταν θα περάσει σε διαφορετικό βύθισμα αρέσει διαφορετικό το κλίμα να μη περάσει τη μπάλα η οποία θα θα θα προδιαγράφει η σύμβαση η σύμβαση της σημασία κανείς φόρτος που θα έχει σε κάθε περίπτωση στο ταξίδι που θέλει να καλύψει αυτό χρειάζεται με μεγάλη προσοχή διότι προφανώς οι ίδιοι τον απατήσει κύμβαλα του μπράιτον υπερέβη την γραμμή φόρτωσης που υποχρεούται να έχει σε κάθε περιοχή του ταξιδιού του αφού από τη ένα μεριά βέβαια προσδιορίζει το ωφέλιμο φορτίο του πλοίου του μπορεί να έχει μπορεί να φορτώσει όσοι έτσι ώστε να εκτελεστεί ταξίδι του και να φτάσει στο λιμένα κατάπλου αφενός ασφαλείας αφετέρου να μην βρύση δυσάρεστη θέση στον έλεγχο που θα γίνει να έχει πατημένη την παρά του ότι αυτό είναι ένα σοβαρό παράπτωμα αλλά θέλει κάθε φορά μεγάλη προσοχή αναλυτικό και προσεκτικό υπολογισμό των καταναλώσεων και σωστή εφαρμογή του κανονισμού γραμμής φορτώσω σε ότι αφορά την είδα την εικόνα την ικανοποίηση τις συμβάσεις σχετικά με τις με την με τιμήσατε του πλοίου σε κάθε γραμμή φόρτωσης ανάλογα με τις ζώνες περιοχές και τα νερά από το οποίο θα περάσει |