: Οπότε, να ξεκινήσουμε με το πρώτο τακτικό θέμα υποβολής σχεδίου προϋπολογισμού του Δήμου Καβάλαση, οικονομικό, του 2022. Πρόεδρε, πριν εξηγήσουμε, δεν μπορούσα να πω, μα η οικονομική προσφράτηση την οποία ζήτησα. Σωτήρη, το έχω πάει προσωπικά να πάρει πρωτόκολλο και ενημέρωσα και την κυρία Αχινίσο, που δεν σου το έχουν στείλει ακόμη. Όχι, όχι, πέρασε μια βουβάδα δυστυχώς. Έπρεπε να μου πάρεις και τηλέφωνο, γιατί εγώ την επόμενη μέρα έρσετε στο email και πήγα και πήρα πρωτόκολλο και το πρώτησα μέσα της κυρίας της Γραμματέας της Λεμονιάς. Εντάξει, το αύριο τουλάχιστον… Καλά έκανες και μου το λες, αν μου το λες θα το φρόντιζα, δεν ξέρω τώρα που κόλλησε και δεν είναι, γιατί μίλησα με την κυριαχινίσο να στο στείλει. Βάλω σου, περιμένω, αύριο. Ναι, ναι, αύριο θα το… Πάω που έχει αύριο, μήνα 9. Αν και νομίζω αυτά υπάρχουν και σε μια πλατφόρμα προμηθέας λέγεται, γενικά όλες τις συμβάσεις, αλλά θα το δούμε. Νομίζω και από αλλού μπορούν να το ανακτήσουν. Λοιπόν, συνεχίζω λοιπόν, είχα μείνει στο πρώτο θέμα, αποβολή σχεδίου προϋπολογισμού Δήμο Καβάλας, οικονομικό του 2022. Συντάξαμε ένα προϋπολογισμό στο πέρας μιας δύσκολης χρονιάς, σαφώς επηρεασμένης από την πανδηνική κρίση, η οποία πέρα από το κοινωνικό αποτύπωμα και τις συνέπειες στην καθημερινότητά μας, είχε ένα εμφανή αντίκτυπο στα ταποδοτικά και τακτικά έσοδα του Δήμου. Ένα προϋπολογισμό δομημένο πάνω σε μια ρεαλιστική και ορθολογική και δίκαιη βάση, με σαφή στόχευση στα τεχνικά έργα του Δήμου μας, σε έργα ανάπτυξης, υποδομήων και βελτίωσης της καθημερινότητάς μας, δίνοντας βαρύτητα στην καθαριότητα, στην ανακύκλωση και στη φροντίδα των αδέσποτων, με προσανατολισμό στην κοινωνική πολιτική και στη στήριξη των ευπαθών ομάδων, στην εύρυθμη λειτουργία του Δήμου, ώστε να ανταποκρίνεται και να διαχειρίζεται παρκώς τις λειτουργικές του ανάγκες, σε μια χρηστή οικονομική διαχείριση δίχως οφειλές σε προμηθευτές δέκο και δίκως λεξιπρόθεσμος οφειλές, με τη βέληση δυνατή αξιοποίηση όλων των χρηματοδοτικών εργαλείων για την ψηφιακή αναβάθμιση των απερισιών του Δήμου, μια αναβάθμιση που ξεκίνησε από την οικονομική υπηρεσία και τα αποτελέσματά της είναι ήδη ορατά. Αυτά ως μια έτσι εισαγωγή για το σχέδιο του προϋπολογισμού. Μέσα στην εισήγηση έχετε παραλάβει και όλο τον προϋπολογισμό, τόσο τα έσοδο, τόσο και τα έξοδα, ανακεφαλαίωση εσόδων, εξόδων και την εισήγηση. Να μην βάλω στη διαδικασία τον Διευθυντή να την αναγνώσει όλη, νομίζω την έχετε διαβάσει, είμαστε στη διάθεση σας σε πρώτη φάση για ερωτήσεις που έχετε. Ο κύριος Καλαταρίδης είναι εδώ, διαζώνει στη διάσκευση, σε σκέψη, οπότε θα κάνει και τις πρώτες ερωτήσεις. Ευχαριστώ Πρόεδρε. Καλό θα κάνετε πάντως να πάρετε ένα στιλό και να σημειώνετε γιατί έχω πολλές. Λοιπόν, θα ξεκινήσω λίγο από τα έσοδα, τα έχω χωρίσει σε έσοδα και έξοδα. Στα έσοδα, η αλήθεια είναι ότι δεν έχω ιδιαίτερα πολλές ερωτήσεις, έτσι κι αλλιώς τα έσοδα πάνω κάτω είναι συγκεκριμένως ο τρόπος με τον οποίο υπολογίζονται. Ας ξεκινήσω λοιπόν. Η πρώτη ερώτησή μου στα έσοδα έχει να κάνει με κάτι το οποίο ουσιαστικά δεν αφορά τον προϋπολογισμό τον οποίο έχουμε μπροστά μας για έγκριση, αλλά κάποια στοιχεία τα οποία βγαίνουν, συνεπάγονται από την εικόνα που βλέπω γενικότερα και το έτος που διανύουμε. Να ξεκινήσω λοιπόν λίγο με αυτά. Βλέπω για παράδειγμα στο τέλος των λαϊκών αγορών καβάλας κρυμίδων, έτσι, ότι είναι στο 06-122, έτσι, 06-122 λοιπόν, και βλέπω ότι για φέτος υπολογίζουμε ότι θα εισπράξουμε 1300 ευρώ. Η ερώτησή μου είναι αν όντως αυτό ανταποκρίνεται στην πραγματική εικόνα ή είναι κάτι το οποίο δεν ξέρω πώς εμφανίστηκε εκεί και πηγαίνω λίγο παρακάτω για να μπω στην ουσία. Βλέπω ότι επίσης φέτος, τουλάχιστον εδώ δεν φαίνεται ξεκάθαρα, δεν υπάρχει, ότι δεν είχαμε προϋπολογήσει να εισπράξουμε και δεν εισπράξαμε τίποτα από τη βιομηχανία φωσιφορικών λιπασμάτων. Εκτός αν αυτό το ποσό ήταν κάπου αλλού και δεν φαίνεται από μόνο του, ενώ κανονικά ξέρω ότι εισπράτουμε 20.000 όπως και το βάζουμε στον φετινό προϋπολογισμό. Και έρχομαι τώρα στα φετινά καθαρά, υπηρεσία αρδεύσεως, βλέπω ότι σε σχέση με πέρυσι προϋπολογίζουμε ένα αυξημένο ποσό έστω κατά 17.000, ποσοστία είναι πάνω από 10%. Και αναρωτιέμαι από πού, πώς προϋπολογίζουμε ότι θα εισπράξουμε περισσότερα, τη στιγμή που δεν έχει γίνει καμία αλλαγή απολύτως όσον αφορά το τέλος της άρδευσης. Δεύτερον, τα έσοδα νεκροταθειούν τα οποία βρίσκονται ακριβώς από κάτω, 0.6, 0.0, 0.4. Βλέπω ότι θα καταλήξουμε, θα κλείσουμε το 21 με ένα ποσό πολύ αυξημένο σε σχέση με αυτά τα οποία προϋπολογίσαμε, αλλά για το επόμενο έτος βλέπω ότι πάλι προϋπολογίζουμε να εισπράξουμε ό,τι είχαμε προϋπολογίσει το ίπποσι. Από τη στιγμή που έχουμε μια εικόνα ότι θα είναι καλύτερα τα αποτελέσματα τα φετινά, η ερώτηση μου είναι γιατί βάζουμε ξανά ένα ποσό το οποίο είναι αρκετά μικρότερο από αυτά τα οποία φαίνεται ότι εισπράττουμε. Και κλείνω τα έσοδα με το ποσό το οποίο βλέπω στο τέλος εκείνη της περιουσίας, στα έσοδα δηλαδή εκείνη της περιουσίας και εκεί μια κατάσταση παρόμοια με τα νεκροταφεία. Βλέπω ότι θα καταλήξουμε να εισπράξουμε κάπου 900.000 ευρώ φέτος και προϋπολογίζουμε για το επόμενο έτος 680. Κλείνω λοιπόν με τα έσοδα. Θέλετε να προχωρήσω τα έξοδα ή πρώτα να απαντήσουμε αυτά λίγο. Πώς θα θέλετε γιατί εγώ τα έχω έτοιμα, ό,τι θέλετε θα κάνω. Ωραία, αυτά για τα έσοδα. Λοιπόν, όσον αφορά την άρδευση. Λοιπόν, όσον αφορά την άρδευση. Λοιπόν, όσον αφορά την άρδευση. Λοιπόν, όσον αφορά την άρδευση. Λοιπόν, όσον αφορά την άρδευση. Λοιπόν,�� ξπαφόρα. Έχουμε προϋπολογήσει για το 2022 8116 ευρώ. Υπάρχει μια εκτίμηση να εισπράξουμε μέχρι το 31-11 του φέτος δηλαδή για το 21-50.000. Αυτό έχει να κάνει με το χρόνο βεβαίωσης των εσώδων της άρδευσης. Όπως γνωρίζουμε, οι κατάλογοι χρηματικοί συντάσσονται τώρα στο τέλος του έτος. Και κάποιοι πληρώνουν τώρα και κάποιοι πληρώνουν για το 2021, θα πληρώσουν το επόμενο οικονομικό έτος. Σε σχέση με, εάν θα δούμε στο κωδικό 2 στα έσοδα που βεβαιώνονται για πρώτη φορά, είναι ο κωδικός 2113 από τέλειά άρδευσης, θα δείτε εδώ ότι υπάρχουν 70.000 από την άρδευση. Σε ένα συνδυασμό, το πώς γίνονται οι εισπράξεις ανάμεσα στα δύο έτη, έχουμε καταλήξει σε αυτή τη μικρή αύξηση, θεωρώντας ότι θα μπορέσουμε να βεβαιώσουμε λίγο πιο μπροστά τα έσοδα της άρδευσης. Δηλαδή, οι μετρήσεις και οι χρηματικοί κατάλογοι να μην γίνουν τώρα, ας πούμε, το Δεκέμβρη, ή τέλη Νοέβρη, όπως γίνεται κάθε χρόνο, να γίνουν λίγο πιο μπροστά για να μπορέσουμε να εισπράξουμε κάποια χρήματα, κάποια περισσότερα χρήμα. Είναι θέμα εκτίμηση για το πώς θα εισπράξουμε. Γι' αυτό και βλέπεις, είναι μια μικρή διαφορά σχέση φέτος με το 22. Στην επόμενη ερώτηση, και ήταν για το ΤΑΠ, για τα έσοδα των νεκροταφείων. Εδώ, όπως έχεις διαπιστώσει, στα έσοδα των νεκροταφείων παρατηρείται έτσι σε κάποιους κωδικούς, όπως είναι το δικαίωμα ενταφιασμού, ας πούμε, βλέπει 190.000 για το 2021 και έχουμε 90.000 για το 2022. Εδώ έχει παρατηρηθεί ότι σε αυτό το κωδικό, το τρέχον έτος, τα 190.000 είναι πραγματικές εισπράξεις. Αν πάρεις τώρα 1.900 θα δεις ότι είμαστε εκεί. Έχει παρατηρηθεί το γεγονός ότι σε αυτό το κωδικό έχουν βεβαιωθεί και κάποια άλλα έσοδα που αφορούν άλλες κατηγορίες εισόδων. Ναι, γιατί βλέπεις είναι τεράστιρη διαφορά, είναι γύρω στις 18.000. Γι' αυτό και έγραψαμε στον προϋπολογισμό του 2022 περίπου 90.000 όπως έγραφαμε κάποια φορά. Προσπαθήσαμε λίγο να εκλογικέψουμε τους κωδικούς. Να ρωτήσω κάτι, δεν ακούω με τα σχόλια που γίνονται. Γιώργο αυτό που ρώτησα ήταν σύμφωνα με αυτά που άκουσα από τον Γιάννη. Αν σε αυτό τον κωδικό εισπράχθηκαν και χρήματα που έφτιαξαν από το κωδικό και έφτιαξαν από το κωδικό και έφτιαξαν από το κωδικό. Γιώργο αυτό που ρώτησα ήταν σύμφωνα με αυτά που άκουσα από τον Γιάννη. Αν σε αυτό τον κωδικό εισπράχθηκαν και χρήματα που δεν είχαν σχέση με τα νεκροταφεία και είναι τόσο μεγάλο το ποσό που φαίνεται και η απάντηση ήταν μάλλον ναι. Ευχαριστώ Ελία. Για το τέλος ακίνητης περιουσίας είναι 897.000 και για το 2022 προϋπολογίζουμε γύρω στις 680.000. Και εδώ υπάρχει μια ανομαλία στην εισπραξή γιατί από τους λοιπούς παρόχους της ΔΕΙ δεν αποδίδονται στους σωστούς χρόνους το τέλος ακίνητης περιουσίας όπως και ο δημοτικός φόρος. Για αυτόν τον λόγο καθίσταται λίγο δύσκολος η εκτίμηση το πόσα χρήματα θα εισπράξουμε και έχουμε βάλει αυτό το ποσό 680.000 λίγο πιο κάτω από το 2021 γιατί αυτά τα 897.000 που είναι η εκτίμηση για το 2021 αφορούν και το έτος του 2020. Δηλαδή αυτό που υπολογίζουμε ότι μπορούμε να εισπράττουμε μέσα στο έτος είναι γύρω στις 680.000 από το τέλος. Δηλαδή εδώ στις 897.000 υπάρχουν και έσοδα του 2020 τα οποία αποδίδουν καθυστερημένα οι λοιπούοι πάροχοι της ηλεκτρικής ενέργειας. Και για να σας δώσω λίγο να καταλάβετε ότι κάτι από φέτος τον προϋπολογισμό θα εγγράφεται κανονικά θα εγγράφονται κανονικά στη χρήση του 2022 τα έσοδα που αφορούν τη χρήση του 2022. Ό,τι αφορά παρελθόν οικονομικό έτος θα εγγράφεται στην κατηγορία 2 εκεί που είναι τα έσοδα τα οποία βεβαιώνεται για πρώτη φορά. Για παράδειγμα και το τέλος ακίνησης περιουσίας και τα τέλη καθαριότητας που θα εισπράξουμε το Γενάρι τα οποία αφορούν τον μήνα Νοέμβριο και τον Φλεβάρι τα οποία αφορούν τον μήνα Δεκέμβριο γιατί ξέρετε υπάρχει μια καθυστέρηση δύο μηνών να εγγράφονται σε ξεχωριστούς κωδικούς έτσι ώστε να γνωρίζουμε πλέον τα έσοδα αυτά σε ποιες χρονικές περιόδους αναφέρονται. Γιατί είμαστε πλέον μπερδεμένοι και βλέπετε ότι δεν μπορούμε να κάνουμε και έτσι να υπολογίσουμε και σωστά. Δηλαδή αυτό δεν γινόταν. Γιατί τώρα τα ΠΟΕ για ποιον λόγο υπάρχουν ας πούμε. Όχι αυτό δεν γινόταν. Ο Νοέμβριος και ο Δεκέμβριος επιβαρύνανε κωδικούς, επιβαρύνανε. Γεμίζανε κωδικούς του επόμενου έτους. Και αν θυμάστε πέρσι στη συζήτηση που είχαμε κάνει για τα αποδοτικά τέλη στην περσινή συζήτηση και προσπαθούσαμε να τα υπολογίσουμε έτσι να κάνουμε μια ανάλυση, είχα αναφερθεί ότι αυτά τα ποσά απορούν τέλη προηγούμενων χρήσεων. Και μάλιστα το είχα κάνει έτσι και αναλυτικά. Από τα ΕΛΤΑ είχαμε συσπράξει, είχαν αποδοθεί μέσα το 21 και η σπράξη του 2019. Άρα, αν μπορώ να συγκρατώ, η διαφορά προς τα κάτω έχει να κάνει με το ότι προσπαθήσαμε να είναι πιο ορθολογικό και πιο… να είναι στην πραγματικότητα όσον αφορά τη σπράξη της συγκεκριμένης χρονιάς και όχι από προηγούμενη χρονιά. Και μια που είμαστε στα έσοδα, έχει κάποια ερώτηση κάποιος άλλος για τα έσοδα και μετά να πάμε στην κατηγορία των εξόδων. Ωραία, οπότε κύριε Καλαντερίδη συνεχίζουμε με τη μερίση της ερωτή σου στα έξοδο. Ωραία, ευχαριστώ. Μια στιγμή να βρω την αρχή, γιατί εδώ στην αρχή το αρχείο που είχες σταλεί, ήταν λίγο λάθος στις σελίδες. Λοιπόν, ωραία. Στα έξοδα λοιπόν. Να ξεκινήσω λίγο με τον κωδικό τον οποίο βλέπω και αφορά τις υπηρεσίες οσωτερικού ελέγχου. Θυμάμαι ότι όταν αλλάξαμε τον ΠΟΕ προβλέψαμε ότι θα υπάρξει και σχετικό γραφείο ή τμήμα τέλος πάντων στο Δήμο. Το οποίο λογικά θα περιλαμβάνει κάποιον υπάλληλο του Δήμου ή κάποιους. Η ερώτησή μου είναι αν θα πάρουμε τη βοήθεια, μάλλον αυτό καταλαβαίνω, και κάποιου ιδιώτη, αν το καταλαβαίνω σωστά. Το πρώτο ερώτημα είναι αυτό. Το δεύτερο, το οποίο δεν καταλαβαίνω καθόλου, είναι τι αφορά ο κωδικός που είναι ακριβώς κάτω από τις υπηρεσίες οσωτερικού ελέγχου 61 17 00 12 υπηρεσίες ιατρικών εξετάσεων για τους εργαζόμενους του Δήμου. Έχουμε τον ιατρό εργασίας, τι ιατρικές εξετάσεις είναι αυτές για τους εργαζόμενους του Δήμου. Προχωράω παρακάτω. Απόδοση φόρου κεφαλαίου 63 31 00 06. Βλέπω ότι το ποσό που προϋπολογίζουμε είναι μικρότερο από την χρονιά που διανύουμε. Άλλαξε κάτι όσον αφορά τον συγκεκριμένο φόρο. Και αυτό πραγματικά, το οποίο εδώ μου προκαλεί μεγάλες απορίες, είναι ο κωδικός που είναι λίγο παρακάτω. Ο 00643 και αφορά τις δημόσια σχέσεις και βλέπω να έχει μέσα 1900 ευρώ. Ο κωδικός αυτός, για όσους δεν το γνωρίζουν, αφορά χρήματα τα οποία έχουν να κάνουν με φιλοξενία προσώπων τα οποία έρχονται στην πόλη μας, με ξενοδοχεία, με τα εισιτήρια τους, με τα γεύματα τα οποία θα τους παρέχουμε. Δηλαδή ο Δήμος Καβάλλας δεν σκοπεύει να φιλοξενήσει το επόμενο έτος τρεις ανθρώπους, πέντε. 1900 ευρώ πραγματικά είναι ούτε για το καλημέρα. Μου προκαλεί μεγάλη απορία. Άρα θα διακόψουμε σχέση με τους πάντες, θα είμαστε μόνοι μας εδώ στην Καβάλλη, θα είμαστε μια χαρά. Πάρα πολύ ωραία. Συνεχίζω παρακάτω. 64.92.00.01. Δικαστικά έξοδα και εκτέλεση δικαστικών αποφάσεων. Όλοι ξέρουμε ότι φέτος γινόταν ο κακός χαμός και είμαι σίγουρος ότι δεν έχουμε τελειώσει. Μηδέν ευρώ δεν προϋπολογίζουμε τίποτα δηλαδή. Και πάω παρακάτω. Εξυπηρέτηση δανείων και χρεολύσια. Τόκοι δηλαδή και χρεολύσια. Βλέπω ότι αυξάνονται τα ποσά και μάλιστα κατά πολύ. Μου προκαλεί εντύπωση αυτό, γιατί δεν ξέρω ο Δήμος να έχει συνάψει κάποιο καινούριο δάνειο. Οι τόκοι δανείων από τις 14.000 που είχαμε παίρσει, 66, τα χρεολύσια από τις 104, 587. Προχωράω παρακάτω. Επιχορίγηση νομικών προσώπων. Είναι γνωστό και το ζούμε, το έχουμε ζήσει επανελειμμένο στην οικονομική επιτροπή, ότι το νομικό πρόσωπο παιδικής σταθμής ΚΑΠΙ, πολύ απλά δεν βγαίνει με αυτά τα οποία είχαμε προϋπολογήσει πέρσι, δώσαμε, ξαναδώσαμε, δίνουμε και δεν βγαίνει. Αμάν, κάνουν οι άνθρωποι εκεί χιλιάρικο χιλιάρικο. Και τι βλέπω στον καινούριο προϋπολογισμό? Τους κατεβάζουμε ακόμη περισσότερο, θα τους δώσουμε 500.000, θα το διαλύσουν τελείως εκεί. Πρόεδρε, αν έχουν αλλάξει τα αρχεία τα οποία έχω πάρει εγώ, θα με συγχωρέσετε πάρα πολύ. Δεν μπορώ κάθε μέρα να βλέπω άλλα αρχεία. Αυτό είναι το πρώτο το οποίο στείλατε, το οποίο το στείλατε αν έχει αλλάξει χωρίς πρόεδρε, αλλά δεν μπορώ να το γνωρίζω. Ξεκίνησα να διαβάσω αυτά, δεν πέρασα μετά στα επόμενα. Αυτό είναι το πρώτο το οποίο στείλατε, το οποίο το στείλατε αν έχει αλλάξει χωρίς πρόεδρε, αλλά δεν μπορώ να το γνωρίζω. Ξεκίνησα να διαβάσω αυτά, δεν πέρασα μετά στα επόμενα. Λοιπόν, άρα αυτό έχει αλλάξει προς τα πάνω. Πάλι δεν φτάσουν τα λεφτά. Λάξω όμως δεν πέντε πόσα. Δεν ακούγεται ο διάλογος. Ελία, μόνο εσύ να ακούμε. Έγινε μια διεθκρίνηση ότι έχει έρθει και ένας νέος προϋπολογισμός, χθες, και ο κ. Καλανταρίτης είχε τον προηγούμενο και έγινε μια διόρθωση ένα νούμερο Σε αρχικά ήταν πεντακόσεις χιλιάδες και αυτό έγινε πλέον εφτακόσεις χιλιάδες, δεν ξέρω αν το έχετε όλοι αυτό. Δεν ακούμε όμως, ναι. Ο Ηλίας πού βρίσκεται και δεν το βλέπουμε. Εδώ, μαζί μεσέ μου. Α, γι' αυτό δεν αισθάνεσαι. Συγγνώμη Πρόεδρε, γιατί κι εγώ… Δεν σας ακούμε, δεν σας ακούμε. Δεν ακούμε το κι άλλο εγώ. Ναι. Συγγνώμη Σωτήρη. Πρόεδρε, συγγνώμη, επειδή κι εγώ έβλεπα τον προηγούμενο προϋπολογισμό, είπατε ότι η μοναδική αλλαγή από αυτό που βλέπουμε μέχρι τώρα είναι ότι από τα πεντακόσια χιλιάδικα που ήταν αρχικά οι σκέψεις για τον νομικό πρόσωπο έγινε επιχωρήγηση εφτακόσεις χιλιάδες. Ναι, ναι, αυτή είναι η αλλαγή που έγινε και ο δεύτερος προϋπολογισμός που ήρθε χθες έχει αυτή την αλλαγή, ουσιαστικά. Τα 200 χιλιάδικα από πού προέκρυψαν? Από κάποιες δαπάνες που πήραμε από εκεί κάποια χρήματα και λαφρός από το αποθεματικό. Μέχρι τη στιγμή, όμως, σε ερωτήσεις που έχουν γίνει συγκεκριμένους κωδικούς δεν υπάρχει εκεί κάτι το οποίο, αν προκύψει κάποια διαφορά από αυτό που έχει, θα σας ενημερώσω. Δηλαδή οι 200 χιλιάδες που πάρτηκαν προκύπτουν από ένα ποσό από το αποθεματικό και ένα ποσό από άλλους κωδικούς του προϋπολογισμού, οι οποίοι φαίνονται ποιοι είναι. Ναι, θα σου αναφέρουμε τώρα. Ευχαριστώ. Λοιπόν, για να συνεχίσω. Δημοτικό 2. 200.180. Δεν ξέρω, έχω την αίσθηση ότι τα νομικά πρόσωπα έχουν προβλήματα και τουλάχιστον εδώ σκοπεύουμε να τα κάνουμε ακόμη μεγαλύτερα. Πάω λοιπόν στην χρηματοδότηση των δημοτικών επιχειρήσεων. Δημοφέλεια. 400.000 ευρώ. Αυτό το οποίο ζήσαμε, αγαπητοί συνάδελφοι του 2021, ήταν ότι ακούσαμε διάφορα από τον δήμαρχο να μας λέει ότι θα εξηγηάνουμε, θα κάνουμε, θα δείξουμε και τι γίνεται με τη δημοφέλεια. Πράγματα τα οποία παραγγέλνει ο δήμος στη δημοφέλεια να τα κάνει, χρηματοδοτούνται από το αποθεματικό της δημοφέλεια. Το είπαμε και πέρσι, το είπαμε καθόλου τη διάρκεια της χρονιάς, ότι αυτό θα καταλήξει στο να μην υπάρχει δραχμή τσαγκιστή από το αποθεματικό της δημοφέλεια για δουλειές του δήμου. Προσέξτε, δεν μιλάω για κάτι το οποίο κάνει δημοφέλεια, εκείνο το αποθεματικό θα πρέπει να υπάρχει εκεί για να εξυπηρετεί δουλειές της δημοφέλεια, να χρηματοδοτεί δικές της δουλειές, όχι του δήμου. Αυτό που γίνεται για άλλη μία χρονιά, κατά την άποψή μου είναι απαράδεκτο και βλέπω να επαναλαμβάνεται εδώ. Λοιπόν, προχωράω μια στιγμή λίγο γιατί προχωράω ταυτόχρονα και την εικόνα που έχω μπροστά μου στον προϋπολογισμό. 8261 0003, επιστροφή αχρεωστήτως εισπραχθέντων χρηματικών ποσών. Βλέπω ένα μεγάλο ποσό εδώ το οποίο προϋπολογίζουμε, 366 000 ευρώ. Αν μπορείτε να μας πείτε τι ακριβώς αφορά, γιατί είναι μεγάλο το ποσό το οποίο βλέπουμε εδώ. Είναι στο 0, Γιάννη. Λοιπόν, και προχωράω στις οικονομικές υπηρεσίες 61170004, παροχή υποστηρικτικών υπηρεσιών για την επέκταση και προσαρμογή διεξαγωγής αναθέσεων διαγωνισμών. Υποθέτω ότι συνεχίζουμε να ζητάμε τις υπηρεσίες, την υποστήριξη της εταιρείας σε οποία μας βοηθούσε μέχρι τώρα. 6266 0005, υπηρεσίες συντήρησης του έργου, ολοκληρωμένη πρατφόρμα διαχείρισης και παρακολούθησης της κυκλοφορίας με στόχο την πληροφόρηση των πολιτών. Αν το καταλαβαίνω καλά, είναι οι πινακίδες τις οποίες έχουμε και κατεύθυναν τους πολίτες πόσα λεπτά θα κάνουν από το τάδε σημείο στο τάδε, αν υπάρχουν θέσεις στα πάρκινγκ κτλ κτλ. Από όσο γνωρίζω, έχει σταματήσει η λειτουργία αφού του συστήματος γιατί κατά γενική ομολογία δεν παρήχαν και μια ιδιαίτερη υπηρεσία στους πολίτες. Σκοπεύουμε να τις επανενεργοποιήσουμε. Έχει μηδενιστεί αυτός ο κωδικός, Ηλία. Γιώργο, πώς ήθελες να πω, εντάξει. Λοιπόν, προχωράω λίγο. Βλέπω επίσης εδώ στην οικονομική υπηρεσία, στο 71-34, προμήθεια λογισμικών εφαρμογών. Είναι γνωστό ότι φέτος κάναμε διαφόρων ειδών αλλαγές εδώ, σε πολλά μέτωπα, σε πολλές εφαρμογές που είχαν να κάνουν με την οικονομική υπηρεσία. Σκοπεύουμε να αλλάξουμε κάτι ακόμη. Τι άλλο λογισμικό ήλιο θα προμηθευτούμε. Ένα ερώτημα είναι αυτό. Στην υπηρεσία προχωράω πολιτισμού, αθλητισμού. Βλέπω ότι ενώ πέρυσι, στο έτος που διανύουμε, δηλαδή, 61-17, ανάθεση υπηρεσιών συσκευασίας και διανομής, είχαμε συνεργαστεί με KINSEP, νομίζω, προκειμένου να έχουμε τη βοήθεια και να ετοιμάζουμε όλα αυτά τα οποία θα έπρεπε να διανεμηθούν. Τώρα, στο καινούργιο έτος, βλέπω 0 τον κώδικο αυτόν. Δεν ξέρω τι αλλάζει, ας πούμε, 0, θα σταματήσει το τεβά. Ποιος θα την κάνει αυτή τη δουλειά. Αντίστοιχα, αυξάνονται οι δικητικές δαπάνες. Να μας εξηγήσετε λίγο τι γίνεται εδώ, γιατί υπάρχει αυτή η αλλαγή. Και προχωράω στην άρδευση, πηγαίνω. Μια στιγμή να δω λίγο ποιος κωδικός είναι. Μια στιγμή, υπηρεσία λοιπόν. Ναι, να το βρω και εδώ λίγο. Μια στιγμή λίγο καλύπη, γιατί θα πηγαίνω. Λοιπόν, στην 25 λοιπόν. 61 17 0 0 3, προμήθεια και τοποθέτηση αντιλειών άρδευσης. Ακριβώς δίπλα λέει ότι είναι τακτικά τα έσοδα, τα οποία θα χρησιμοποιηθούν. Πίσω λέει ότι είναι ανταποδοτικά. Τελικά τι από τα δύο ισχύει. Πώς τα χρηματοδοτηθεί. Από τακτικά ή από ανταποδοτικά και μάλιστα και αυτό θα πρέπει να διορθωθεί. Δεν ξέρω αν φαίνεται και στον καινούργιο προϋπολογισμό που στείλατε. Μιλάει για ίδρυυση. Δεν είναι ανταποδοτικά ίδρυυσης, είναι ανταποδοτικά άρδευσης έτσι. Και στο 71 31 0 0 02, προμήθεια και τοποθέτηση μετατροπέων στροφών κινητήρων σε αντιλειοστάσια. Πάλι στην μια πλευρά λέει ότι είναι τακτικά και στην άλλη λέει ότι είναι ανταποδοτικά. Δείτε το λίγο, μάλλον κάτι πρέπει να διορθωθεί. Και υπάρχει εδώ και ένα έργο συντήρησης. Στο 73 36 0 0 01, συντήρηση αρδευτικών δικτύων και λειτουργία και ανακατασκευή αντιλειοστασίων άρδευσης έτους 2019 λέει. Βάζουμε 74 400 για έργο του 19 εντωμεταξύ του 2021 που είχαμε κάνει ολοκληρώνεται. Δεν ξέρω τι γίνεται εδώ. Κάτι δεν μου βγαίνει αμένε με τις ημερομηνίες. Μήπως είναι κάποιο τυπογραφικό λάθος. Κάτι έγινε εδώ. Τι χρηματοδοτούμε καινούργιο έργο για το 19. Στο πράσινο υπάρχει ένας κωδικός το οποίος έχει να κάνει με διαχείριση φυτικών υπολοιμάτων. Τι είναι θα κουβαλάνε κάποιοι ιδιότες ας πούμε αυτά που θα κλαδεύονται που θα κουρεύονται. Τι ακριβώς είναι και κλείνω με τις άλλες υπηρεσίες όπου εκεί βλέπω ένα τρελό ποσό και αναρωτιέμαι τι γίνεται πάλι για προμήθεια ανάπαγωστοστικών πύργων. Τζέτσκι, λέμβους και ανάπαγωστοστική κάλυψη. 270.000 για ανάπαγωστοστική κάλυψη και ένα κάρο λεφτά πάλι για προμήθεια καινούργιο εξοπλισμού. Άλλαξε ξανά ο νόμος. Δεν ξέρω τι γίνεται και θα πάρουμε και άλλα σκάφη και άλλους ανάπαγωσσότες. Συγγνώμη αν σας κούρασα. Αυτά είναι τα ερωτήματα μου. Ευχαριστώ πολύ. Να πιάσουμε ένα έλεγχο. Όσον αφορά τον εσωτερικό έλεγχο, το είχαμε προϋπολογίσει και πέρυσι αναλόγου της κινητικότητας και των ανακατανομών που είχαμε. Δεν μπορέσαμε να το κάνουμε, αλλά είμαστε υποχρωμένοι να το κάνουμε. Το ελεγκτικό συνέδριο πιέζει, το Υπουργείο πιέζει, γι' αυτό λοιπόν φέτος ήρθε η ώρα να το ξεκινήσουμε και μάλιστα ετοιμάζεται και η μελέτη. Θα είναι από τις πρώτες προμήθεις στις οποίες θα τα κάνουμε. Θα ανατεθεί σε εξωτερική εταιρεία. Ήδη έχουμε δεχτεί πάρα πολλές προσφορές εδώ και δύο χρόνια από τότε που ανακοινώθηκε ότι πρέπει να κάνουμε τον εσωτερικό έλεγχο για τουλάχιστον ένα χρόνο, η οποία εταιρεία με τις γνώσεις που έχει πάνω στον εσωτερικό έλεγχο θα εκπαιδεύσει και τον υπάλληλο που θα βρίσκεται σε αυτό το γραφείο εσωτερικού ελέγχου, έτσι ώστε να μπούμε σε αυτές τις διαδικασίες. Για τις ιατρικές εξιτάσεις των εργαζομένων υπάρχει νόμος. Πέρα από τα ατομικά μέσα προστασίας που τους παρέχουμε, είμαστε υποχρεωμένοι να καλύπτουμε και τις ιατρικές εξιτάσεις όπως είναι εξιτάσεις αίματος, προστάτη για μικροβιολογικές εξιτάσεις. Σε εξιτάσεις καρδιολογικές, γιατί να καλύπτουμε την επίσκεψη σε έναν καρδιολόγο, θα πληρώνουμε τον υπέρηχο, το τεστικό πόσιος. Τώρα σε πρώτη φάση το ποσό αν θυμάμαι καλά είναι 10.000 που έχουμε βάλει. Θα πρέπει να πάμε σε μια έρευνα αγοράς, να πάρουμε προσφορές από μικροβιολογικά εργαστήρια, από καρδιολόγους, από διάφορες ειδικότητες γιατρών, οι οποίες προβλέπονται μέσα στο νόμο για να τις καλύπτει ο δήμης. Πάω στον φόρο κεφαλαίου και στον ΕΝΦΙΑ. Ο φόρος κεφαλαίου σχετίζεται άμεσα με τα έσοδα που έχει ο Δήμος. Τα έσοδα όπως καταλαβαίνεις ήταν πεσμένα λόγω του COVID, άρα η εκτίμηση είναι ένα μικρότερο ποσό. Αν θα δεις όμως πιο κάτω, στον ΕΝΦΙΑ, αλλά πολύ περισσότερο στα τοκοχρεολίσια, όπως πέφτεις σήμερα και εσύ, είναι αυξημένες οι δαπάνεις στα ποσά. Αυτό οφείλεται στα μέτρα που είχε πάρει η κυβέρνηση για το κόβιλ. Μας είχε δώσει το δικαίωμα κάποιες δώσεις να τις πληρώσουμε στο επόμενο έτος. Από την κυβέρνηση έχει βγει μια απόφαση που είχαν ανασταλεί κάποιες δώσεις του 2020-2021 να μην πληρώσουν λόγω COVID. Δηλαδή, στην ουσία, δεν μας χρειώσει ο Ταμείου Παγκανικού Δηλόγου αυτές τις δώσεις για να τις πληρώσουμε μέσα στο 2020-2021 και αυτές όλες οι δώσεις είναι 11 συνολικά τοκοχεολιτικές δώσεις από το 2020-2021. Όλες αυτές οι δώσεις μεταφέρονται και θα πληρωθούν με βάση μέχρι τώρα σχεδιασμό από πρώτη-πρώτη του 2022, μαζί με τις δώσεις του 2022. Δηλαδή, συνολικά, γι' αυτό το ποσό έχει αυξηθεί μέσα στο 2022 και πληρώθηκαν, δηλαδή, στο 2020-2021 λιγότερα ποσά. Και όσον αφορά το φόρο του κυφαλαίου που είπε πριν ο Γιάννης, επειδή ακριβώς εξαιρετεί από τα έσοδα και επειδή τα έσοδα του 2020 ήταν επιβιωμένα λόγω COVID, είχαν γίνει μειώσεις με βάση της αποφάσης της κυβέρνησης και σπράξεμε λιγότερα έσοδα, αποτέλεσμα είχε να μειωθεί και το ποσό του φόρου. Παράλληλα, στο 2020, υπήρχε και μείωση του συνειδηλευτή φόρου, που ισχύει για όλες τις επιχειρήσεις, άλλωστε, και επειδή μειώνει ταυτόχρονα η προκαταβολή της περασμένης εικονιάς, βγήκε σε περισσότερα έσοδα, άρα έχουμε μεγαλύτερη προκαταβολή που ήρθε από το 2019 που μειώθηκε, λιγότερη προκαταβολή και λιγότερο φόρο για το 2020, άρα μειώθηκε και ο φόρος κυφαλαίου. Για αυτό πάει μια αλυσίδα, δηλαδή, και οφέληται στα μειωμένα έσοδα. Πολύ σημαντικά. Λοιπόν, για να συνεχίσω, στον κωδικό 82, εκεί που είναι η απόδοση χρειωστήτου συστρακθέντων, διαφορά τα χρήματα τα οποία λαμβάνουμε από τα προνοιακά επιδόματα, όπως θα θυμάστε είχαν καταλογιστεί από μια έρευνα που είχε γίνει από τις επιθεριτές δημόσιας διοίκησης, ότι κακώς είχαν δοθεί πριν από 10 χρόνια κάποια προνοιακά επιδόματα σε δικαιούχος, αυτά έχουν βεβαιωθεί και αυτοί τα επιστρέφουν, αυτά τα χρήματα. Και εμείς οφείλεμε αυτά τα έσοδα να έχουμε και το αντίστοιχο έξοδο, γιατί θα πρέπει να τα επιστρέψουμε πίσω. Συνουσία είναι ένας ισοσχερισμός σε έσοδο-έξοδο. Για τις κυκλοφοριακές πυνακίδες, απάντησε και ο εργατητής μας Κ. Μιχαηλίδης, είναι στις αλλαγές που έχουν γίνει κ. Καλανταρίδη, στον προϋπολογισμό αυτό που λάβατε τώρα τελευταία, έτσι εκεί αν θα δείτε είναι μηδέν. Για το λογισμικό προβλέπεται η αγορά νεολογισμικού από τον Δήμο και η αντικατάσταση του ίδιου λογισμικού το οποίο έχουμε. Για το Τεβά, για το λογισμικό της οικονομικής διακύρισης της λογιστικής, είπα τα δύο, δηλαδή του Μητρώου Παγιών. Για το Τεβά δεν μπορώ να σας λαπατήσω, δεν ξέρω αν το δημορφώνουν. Πώς διαμορφώνονται ο κ. Μιχαηλίδης άμα πολύ κάτι. Για την άρδευση, αναφέρονται ανταποδοτικά άρδευσης είναι, τα οποία ανταποδοτικά είναι στην κατηγορία των τακτικών, έτσι δεν είναι κάτι το όνομα. Αυτό και εκεί πάλι το 19 που έχετε ψημάνει, είναι ορθογραφικό λάβος του 22-23, είναι το τεχνικό πρόγραμμα. Ναι, το είδαμε τώρα στο τεχνικό πρόγραμμα. Για τους ναυαγοσώστες, η αύξηση αυτή και οι καινούργοι νέες δαπάνες, οφείλονται στο γεγονός ότι έχουν αυξηθεί πλέον οι παραλίες με την νέα οριοθέτηση που έχει γίνει. Αυξάονται οι παραλίες, άρα αυξάονται οι ναυαγοσώστες, αυξάνεται η ναυαγοσοστική κάλυψη και θα πρέπει να πάρουμε και συγκεκριμένο εξοπλισμό για να μπορέσουμε να τις καλύψουμε. Συγγνώμη κύριε Χατζηποσαδίνο, όταν λέτε αυξάνονται οι παραλίες, τι εννοείται ότι αυξάνονται οι παραλίες? Από 4 γίνανε 7-8, μπήκαν κάποιες παραλίες στο παλιό. Υπολογίζεται μήπως και την παραλία της Καλαμίδας μέσα? Όχι κυρία Δρακονάκη, μπήκαν στην τελευταία απόφαση που πήρε η λιμενική επιτροπή, η οποία καθορίζει τις πολυσύγχναστες. Προσέθεσε δύο πύργους στην εκκλησία στο παλιό, ένα πύργο στις Γλάστρες, ένα πύργο στο Ναυαγώ, ένα πύργο στο Κικαμπού ένα στη Ραψάνη και ένα στο Περιάλη. Δεν είναι μέσα η ακτή της Καλαμίτσας. Και επειδή ειδικά εκεί που έχουμε δύο πύργους, όπως είναι στην ακτή της εκκλησίας, απαιτεί και τζετσκι εκτός από τα σκαφάκια για τον κάθε πύργο ότι απαιτεί με τον εξοπλισμό, αυτό το περίφημο προεδρικό διάταγμα 71 απαιτεί και τζετσκι εκεί. Δηλαδή υπάρχει ένα εξοπλισμό, εκτός από όλα τα υπόλοιπα που είχαμε και για τους υπόλοιπους πύργους. Υπάρχει και το ενδεχόμενο, επειδή έγινε μια παρέμβαση από το Σύλλογο ΑΜΕΑ για τη μεταφορά του πύργου από τη Γαλάθια Σημαία στο Περιγιάλη στην περιοχή που είναι το ΣΥΤΡΑΚ, δηλαδή προς το πρώτο Κατσίχι. Είναι ενδεχόμενο και σε αυτή την ακτή να υπάρχουν δύο πύργοι. Και όσον αφορά τις επιχορηγήσεις στα νομικά πρόσωπα παιδική, σταθμίου 2, αλλά και τις δημόσια σχέσεις, θα απαντήσει ο κ. Προμούσης. Και για ταφυτικά απολύματα, κ. Δήμαρκ, δεν ξέρω εγώ. Και για ταφυτικά απολύματα και για το ΤΕΒΑ, όπως ξέρετε αυτά τώρα έχουν έρθει από τις αρμόδιες υπηρεσίες, δηλαδή και το Τήμα Πρασίνου, όπως και το θέμα το ΤΕΒΑ. Ο κ. Μιχαλίδης ξέρει για τον προγραμματισμό κάτι, γιατί αυτό έτσι ήρθε. Δεν είμαι σε χρήση να απαντήσω. Ούτε έχω είμαι σε χρήση να απαντήσω τώρα ακριβώς, άμα θέλετε θα τους σημειώσω και μπορώ να απαντήσω στο Δημοτικό Συμβούλιο. Όσον αφορά τώρα τα νομικά πρόσωπα κ. Καλταρίδη, κ. Καλταρίδη, όσον αφορά τους παιδικούς σταθμούς, καθ' όλη τη διάρκεια της φρονιάς ήταν με 700.000 χρηματοδότης, στη συνέχεια τους δώσαμε άλλα 70.000. Ήδη ήταν χρηματοδότης και πέρυσι με τη δημοφαίλεια. Προσωπική μου άποψη είναι ότι κάποια στιγμή σιγά σιγά τα νομικά πρόσωπα θα πρέπει να αυτονομούνται. Είναι λίγο ολυπική τοποθέτηση αυτή και να αστιάζουν καθαρά και μόνο στους τόξους ο οποίους έχουν θέσει. Για παράδειγμα, τη δημοφαίλεια είναι οτιρισμός και ανάπτυξη. Θεωρώ ότι υπάρχει δυνατότητα, ειδικά στη δημοφαίλεια με την περιουσία, η οποία έχουν και με μια σωστή διαχείριση, να μπορέσουν να τα πεξέλθουν στις δαπάνες. Βέβαια, σε κάθε περίπτωση, ο δήμος πάντα εδώ είναι. Αν χρειαστεί και κρυθεί ανάγκη μια περαιτέρων αίσθηση, αυτή θα γίνει. Κάποιος άλλος συνάδελφος με έξοδα. Κάποια ερώτηση. Εγώ θα ήθελα πρόεδρε να μου πείτε τα 200 χιλιάρικα όπου καλύπτυκαν. Είναι οι πινακίδες. Άλλο. Λοιπόν, ένα ήταν οι πινακίδες. Είναι ένα ποσό από τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές 30.000, αν θυμάμαι καλά. Το ρώτη θυμάμαι, κύριε Δρακουνάκη. Είναι από δύο προγράμματα, από δύο λογισμικά. Το ένα αφορούσε την ηλεκτρονική διαβούλευση και το άλλο αφορούσε αιτήματα των πολιτών. Ναι, αυτό ήταν με τα αιτήματα. Λοιπόν, ένα ποσό ήταν πάλι από τις δημόσια σχέσεις όσον αφορά τα ηχητικά. Αν έχει κάποιος στο 12.000, ναι. Τα υπόλοιπα, δηλαδή, από τις δημόσια σχέσεις. Ένα ποσό ήταν από το 0.061.17 για ένα πρόγραμμα, αυτό υπηρεσίες Data Protection Officer. Ένα ποσό γύρω στις 25.000 πιβάρινε το αποθεματικό. Ένα ποσό γύρω στις 4.800 ευρώ ήταν από την υπηρεσία 15 από τα αλλακτικά του κολυμπητηρίου. Ήταν ένα 24.800 και έγινε 24.000. Υπήρχε ένα ποσό 6.000 το οποίο μειώθηκε, δηλαδή, κατά 6.000 ο κωδικός συντήρηση και επισκευή του τηλεφωνικού κέντρου. Υπήρχε ένα ποσό 6.000 το οποίο μειώθηκε, δηλαδή, κατά 6.000. Υπήρχε ένα ποσό 6.000 το οποίο μειώθηκε, δηλαδή, κατά 6.000 ο κωδικός συντήρησης και επισκευή του τηλεφωνικού κέντρου. Υπήρχε ένα ποσό 6.000 το οποίο μειώθηκε, δηλαδή, κατά 6.000 ο κωδικός συντήρησης και επισκευή του τηλεφωνικού κέντρου. Υπήρχε ένα ποσό 6.000 το οποίο μειώθηκε, δηλαδή, κατά 6.000 ο κωδικός συντήρησης και επισκευή του τηλεφωνικού κέντρου. Υπήρχε ένα ποσό 6.000 το οποίο μειώθηκε, δηλαδή, κατά 6.000 ο κωδικός συντήρησης και επισκευή του τηλεφωνικού κέντρου. Υπήρχε ένα ποσό 6.000 το οποίο μειώθηκε, δηλαδή, κατά 6.000 ο κωδικός συντήρησης και επισκευή του τηλεφωνικού κέντρου. Υπήρχε ένα ποσό 6.000 το οποίο μειώθηκε, δηλαδή, κατά 6.000 ο κωδικός συντήρησης και επισκευή του τηλεφωνικού κέντρου. Υπήρχε ένα ποσό 6.000 το οποίο μειώθηκε, δηλαδή, κατά 6.000 ο κωδικός συντήρησης και επισκευή του τηλεφωνικού κέντρου. Υπήρχε ένα ποσό 6.000 το οποίο μειώθηκε, δηλαδή, κατά 6.000 ο κωδικός συντήρησης και επισκευή του τηλεφωνικού κέντρου. Υπήρχε ένα ποσό 6.000 το οποίο μειώθηκε, δηλαδή, κατά 6.000 ο κωδικός συντήρησης και επισκευή του τηλεφωνικού κέντρου. Υπήρχε ένα ποσό 6.000 το οποίο μειώθηκε, δηλαδή, κατά 6.000 ο κωδικός συντήρησης και επισκευή του τηλεφωνικού κέντρου. Υπήρχε ένα ποσό 6.000 το οποίο μειώθηκε, δηλαδή, κατά 6.000 ο κωδικός συντήρησης και επισκευή του τηλεφωνικού κέντρου. Υπήρχε ένα ποσό 6.000 το οποίο μειώθηκε, δηλαδή, κατά 6.000 ο κωδικός συντήρησης και επισκευή του τηλεφωνικού κέντρου. Υπήρχε ένα ποσό 6.000 το οποίο μειώθηκε, δηλαδή, κατά 6.000 ο κωδικός συντήρησης και επισκευή του τηλεφωνικού κέντρου. Υπήρχε ένα ποσό 6.000 το οποίο μειώθηκε, δηλαδή, κατά 6.000 ο κωδικός συντήρησης και επισκευή του τηλεφωνικού κέντρου. Υπήρχε ένα ποσό 6.000 το οποίο μειώθηκε, δηλαδή, κατά 6.000 ο κωδικός συντήρησης και επισκευή του τηλεφωνικού κέντρου. Υπήρχε ένα ποσό 6.000 το οποίο μειώθηκε, δηλαδή, κατά 6.000 ο κωδικός συντήρησης και επισκευή του τηλεφωνικού κέντρου. Υπήρχε ένα ποσό 6.000 το οποίο μειώθηκε, δηλαδή, κατά 6.000 ο κωδικός συντήρησης και επισκευή του τηλεφωνικού κέντρου. Υπήρχε ένα ποσό 6.000 το οποίο μειώθηκε, δηλαδή, κατά 6.000 ο κωδικός συντήρησης και επισκευή του τηλεφωνικού κέντρου. Υπήρχε ένα ποσό 6.000 το οποίο μειώθηκε, δηλαδή, κατά 6.000 ο κωδικός συντήρησης και επισκευή του τηλεφωνικού κέντρου. Υπήρχε ένα ποσό 6.000 το οποίο μειώθηκε, δηλαδή, κατά 6.000 ο κωδικός συντήρησης και επισκευή του τηλεφωνικού κέντρου. Αυτά όσον αφορά την κοστιαναμόρφωση. Υπάρχουν ερωτήσεις? Ναι, Πρόεδρε. Λίγο θα ήθελα να μας εξηγήσετε τι ακριβώς αφορούν οι υπηρεσίες ανάπτυξης, διεπαφής για τη διαλειτουργικότητα εφαρμογής ετοιμάτων πολιτών, επίσης τι αφορά το σύστημα παρακολούθησης καταναλώσεων ιδεείς στα δημοτικά κτίρια και τι ακριβώς αφορά η τεχνική υποστήριξη του δημοτικού ραδιοφώνου καβάλας. Και βλέπω ότι και εδώ, γιατί θα το ξαναπώ τώρα, έχω την αίσθηση ότι κανείς δεν έχει καταλάβει τι ακριβώς γίνεται με τα ψηφιακά. Βλέπω ότι και εδώ τα χρήματα τα οποία προβλέπονταν για τον Data Protection Officer, πάλι δεν κάναμε τίποτα, δεν θα κάνουμε ούτε τον επόμενο χρόνο από ό,τι βλέπω και μάλλον δεν έχετε καταλάβει τι προβλέπει ο νόμος για αυτούς οι οποίοι δεν λαμβάνουν τα απαραίτητα μέτρα για τη διαφύλαξη οτιδήποτε αφορά τέτοιου είδους πληροφορίες, οι οποίες φυλάσσονται στο δήμο σε ψηφιακή μορφή. Ευχαριστώ πολύ. Να πω μόνο στον Υγεία, άμα με επιτρέπετε πρόεδρο, ότι είχαμε κάνει μία μικρή ανάθεση ώστε να γίνει μία, αν το θέλετε, να συλλεχθούν τα στοιχεία αυτών που θα έπρεπε, που θα πρέπει να κάνουμε και αυτή η υπηρεσία θα αφορούσε τη σταδιακή εφαρμογή όλων αυτών. Και αυτό δεν έχει γίνει, αυτό πρέπει να γίνει. Ήδη, αν το θέλετε, το σύστημα αυτό στο οποίο αναφέρθηκε και ο Ηλίας ότι έγινε την τελευταία στιγμή πέρσι, το σύστημα αυτό που είναι σχεδόν έτοιμο, θεστάρεται, το Active Directory, είναι ακριβώς στη λογική αυτή, στη λογική της προστασίας ας πούμε και της διασφάλισης. Όχι, δεν αφορά αποκλειστικά αυτό βέβαια, τα προσωπικά εδομένα δεν αφορούν μόνο αυτό αλλά και μόνο το γεγονός ότι κάποιος υπάλληλος θα μπαίνει με τους δικούς του κωδικούς επιτέλους σε ένα σύστημα, έτσι είναι προς αυτή την κατεύθυνση αλλά υπάρχουν πάρα πολλά βίνματα ακόμα που πρέπει να γίνουν. Και απλώς να πω επειδή μιας και μιλάω ότι το σύστημα αυτό για την παρακολούθηση των καταναλώσεων είναι ένα σύστημα το οποίο επιτρέπει να βλέπεις σε όλες τις καταναλώσεις, σε όλους τους οργανισμούς, αν το θέλετε που πληρώνει ο δήμος σε μια υποπτική εικόνα, να τα βλέπεις σε ένα χάρι, να παρακολουθείς καταναλώσεις και να κρατάς στατιστικά στοιχεία. Ο μένος επιτρέπει να δεις ποιες είναι οι καταναλώσεις εκείνες, που πονάει αν το θέλετε ο δήμος, που υπάρχουν μεγάλες καταναλώσεις αλλά ενδεχομένως και συνδέσεις οι οποίες μπορεί να υπάρχουν και δεν αντιστοιχίζει σε τίποτα. Δηλαδή πληρώνει ο δήμος τζάμπα λεφτά, που σίγουρα υπάρχουν. Και όσο αναφορά το δημοτικό ραδιόφωνο, ήδη ανακοίνωσε ο δήμαρχος ότι θα ξεκινήσει λειτουργείο, ότι θα αρχίσουν κάποιες τεχνικές εργασίες για προβλήματα που ήδη έχουμε εντοπίσει και σιγά σιγά θα μπούμε σε μια δικασία να λειτουργήσει και να εκπέμψει σήμα κανονικά. Γιώργο, αυτό που μιλάς σχετικά με την παρακολούθηση των καταναλώσεων της ΔΕΙ, ουσιαστικά δηλαδή θα μεταφέρετε μία εικόνα μέσωλογισμικού σε κάποιον υπολογιστή, κάτι τέτοιο θα έχουμε? Θα βάει τουλάχιστον όλους τους λογαριασμούς της ΔΕΙ, τις παρουσιάζει σε ένα χάρτη και κρατάει στατιστικά στοιχεία όλων των καταναλώσεων, ώστε να βλέπουμε σε μια υποπτική εικόνα όλες αυτές οι καταναλώσεις. Και πολλά ακόμα, το πρόγραμμα έχει αρκετές ακόμα δυνατότητες, έτσι για να περνάμε πάνω στοιχεία πάνω σε αυτές οι καταναλώσεις. Δηλαδή νομίζω ότι πραγματικά είναι ένα πρόγραμμα το οποίο μας παρουσιάστηκε κάποια στιγμή στα πλαίσια του έργου που γίνεται για τα LED και πραγματικά είναι ένα λογισμικό, δηλαδή βγάζει τα λεφτά του από τον πρώτο χρόνο για πολλά χρόνια. Κάποιος άλλος συνάδελφος να ρωτήσει. Ναι, Πρόεδρε, μπορώ? Υπάρχει ένα ποσό υπηχολόγησης από το ΙΠΕΣ, 730 περίπου χιλιάρικα, στην περίπτωση 1 όπως γράφεται. Και μετά στην περίπτωση 2, μεταφέρεται ένα επίσης μεγάλο ποσό, 245 περίπου χιλιάρικα, από δαπάν στις ασφαλιστικών συμφορώνων του δοσίας και περιοριών εργαζόμενων που διαβάζω εδώ. Γιατί γίνεται αυτό, αυτή είναι η ερώτηση. Και οι άλλοι δυο ερωτήσεις καλύφθηκαν από τον Ηλία, ήταν για το ΤΕΤΑ, το Action Manager και το Δημοτικό Ραδιέφωνο, οι οποίες απεντήθηκαν. Όσον αφορά το πρώτο, είναι τα χρήματα που ήρθαν ως έκτακτη χρηματοδότηση για την κάλυψη γενικών αναγκών. Το δεύτερο είναι, αυτά που τραβάμε από χρήματα, είναι ουσιαστικά δεν έχουν τελειώσει οι μισοδοσίες, είναι ένα υπόλοιπο που μένει και δεν χρειάζονται αυτά τα χρήματα που τα βάζουμε στο αποθυματικό. Ναι, παρακάτω μέσω αποθυματικό, όπως βλέπετε στο τρία, ενισχύονται κάποια άλλη κώδική έξόδων. Το αποθυματικό είναι για αυτό το σκοπό. Όπως και μισοδοσίας τη συνέχεια ενισχύονται, δηλαδή παίρνουμε από μισοδοσία που δεν χρειάζεται και βλέπετε ενισχύουμε μισοδοσία σχολικών καθαριστριών και εργοδοτικές συμφορές αυτών. Δηλαδή αυτές οι δαπάνες δεν πια… Όχι, είναι χρήματα που δεν χρειάζονται και από κάποια άλλα θα δείτε ότι είναι υπόλοιπο από συμβάσεις ή υπόλοιπο από συλλογρασμούς και κωδικούς, στα οποία δεν χρειάζονται αυτά χρήματα ή περισσεύουν από συμβάσεις, όπως και από μισοδοσίες. Έτσι λοιπόν βγαίνουν αυτά τα χρήματα, μπαίνουν στο αποθυματικό και αξιοποιούνται για ενίσχυση άλλων κωδικών. Να δείξουμε Σοντήρη ότι έχουμε και αποθυματικό. Καλό είναι αυτό, γιατί, εντάξει. Μακά να υπάρχει όμως, να μην είναι τίποτα έτσι. Τα μαγικά λογιστικά που λέμε, η δημιουργική λογιστική. Άλλη ερώτηση υπάρχει ή να ψηφίσουμε? Νομίζω ο κύριος Καλνταρίδης, όχι δεν ψήφισα εσύ Λέα. Λοιπόν ο κύριος Καλνταρίδης. Κύριε Λαζαρίδη. Επίσης, επίσης θετικός. Άρα ομόφωνα το δεύτερο θέμα, να περάσουμε στο τρίτο θέμα. Είναι η 21η αναμόρφωση προπολεγισμού Δήμου Καβάλαση Εικονομικών της 2021. Εγγράφεται το ποσό 163.329 ευρώ Συντηρής Δημοτικών Αθλητικών Χώρων Δήμου Καβάλαση και ενισχύεται ο κωδικός συντηρήσεις σε κωδικός εξόδον Συντηρής Δημοτικών Αθλητικών Χώρων Δήμου Καβάλαση Φιλόδημος με το αντίστοιχο ποσό. Ενισχύεται με το ποσό 136.670,31 ευρώ αναβάθμιση γηπέδων ΔΑΚ Αλεξάνδρα Δήμογλου και μέσα από θεματικού ενισχύεται ο κωδικός εξόδον αναβάθμιση γηπέδων ΔΑΚ Αλεξάνδρα Δήμογλου. Γράφεται το ποσό 350.000 ευρώ στον κωδικό εσόδον διάνοιξη δευτερεύοντα κύριου οδικού άξονα στην περιοχή Περιγιαλίου, ανοιχτά της ανοιχτής δομής φιλοξενίας προσφύγων και μέσα από θεματικού ενισχύεται ο κωδικός εξόδον διάνοιξη δευτερεύοντα κύριου άξονα στην περιοχή Περιγιαλίου. Στη συνέχεια προχωρούμε σε αλλαγή χρηματοδότησης από το Φιλόδημος 2 στον Αντώνης Τρίτσης για το έργο εκπώνηση μελέτης εφαρμογής για την αποκατάσταση των χαρακτηρισμένων νέωτων μνημείων το Δημαρχείο, το Μέγαρο Βίξ και η κατοικία Μότουλα βάσει απόφασης του Υπουργείου Σωτερικών. Στη συνέχεια μεταφέρονται 50.600 ευρώ από κωδικούς και ενισχύεται το αποθεματικό και στη συνέχεια μέσω το αποθεματικού ενισχύονται οι κωδικοί επιχορίγεις δημοτικού 2 με 15.000 πράξη επιβολής προς τίμω αυθέρετων κατασκευών με 53.000 και προμήθεια σχεαδίων με το ποσό των 7.200 ευρώ. Κύριε Καλανταρίδη. Ευχαριστώ Πρόεδρε. Τώρα βλέπω ότι μου διέφυγε κάτι στην προηγούμενη αναμόρφωση αλλά το βλέπω και εδώ πότε θα το ρωτήσω τη δεύτερη φορά. Σε προηγούμενες οικονομικές επιτροπές μας είχαν κοινοποιηθεί εδώ διάφορες δικαστικές αποφάσεις ή κάποιες συμφωνίες στις οποίες είχαμε έρθει για να πληρώσουμε κάποια χρήματα ψε εργολαύους και πάει λεγονιάς. Τώρα βλέπω ότι στις δύο σημερινές αναμορφώσεις 100 στην πρώτη και άλλα 47-600 αυτή να δεν ήταν λάθος τα παίρνουμε πίσω. Η ερώτηση μου λοιπόν είναι ότι δεν θα τα πληρώσουμε άλλαξε κάτι. Ένα είναι αυτό. Το δεύτερο έχει να κάνει με την προμήθεια σχεαδίων που βλέπω τώρα εδώ. Θυμάμαι ότι πριν λίγο καιρό έγινε άλλη μια προμήθεια σχεαδίων. Νομίζω και το κτίριο απέναντι δεν είμαι και τόσο σίγουρος. Κάποια φορά λοιπόν η καινούργια προμήθεια σχεαδίων. Ευχαριστώ. Θα σας απαντήσει η κυρία Κυριακίδου για το πρώτο. Ουσιαστικά είναι από κάποιες εκτιμήσεις που έχει γίνει από το νομικό σύμβουλο για τις αποζημίωσης που είχαμε να δώσουμε και ουσιαστικά περίσκεψαν χρήματα. Αλλά μπορεί να το εξηγήσει η κυρία Κυριακίδου. Λοιπόν σε προηγούμενη αναμόρφωση όπως σωστά είπε ο κύριος Καλανταρίδης ότι αρχίθηκε ο κωδικός αυτός που αφορούσε τις δικαστικές δαπάνες. Η ενίσχυση αφορούσε δύο κύριους δαπάνες. Το ένα ήταν στις 13 καθαρίστες που έπρεπε να δώσουμε τη διαφορά που προέκαιται από το μισθολογικό κριμάκιο και το άλλο ήταν ένα μεγάλο ποσό για την κατασκευή οδούφα λιεραία ως έναν εργολάβο, αυτά τα δύο τα ποσά. Οπότε έναν πρόχειρο υπολογισμό που είχα κάνει εγώ τότε εμείς σε αυτόν τον κωδικό με βάση για τον εργολάβο είχα ένα έγγραφο της νομικής υπηρεσίας που μου είχε ένα αρχικό κεφάλαιο χωρίς όμως να με υπολογίζει τόκους. Οπότε εγώ θεώρησα δεδομένο το κεφάλαιο και προχώρησα σε έναν πρόχειρο υπολογισμό των τόκων. Πιέζοντας τη νομική υπηρεσία να μου στείλει γιατί έπρεπε να πληρωθεί, τουλάχιστον εφόσον έβαλα χρήματα να πληρωθεί και να μην το μεταφέρωσε στον προϋπολογισμό του 2022, μου απαντάει η νομική υπηρεσία και το κεφάλαιο μου το βγάζει πολύ πιο κάτω από αυτό που μου είχε στείλει. Αρχικό κεφάλαιο μου βάζει 33 χιλιάρικα συν υπολογισμό τόκων, οπότε πέφτει γύρω στα 60 χιλιάρικα, αν δεν κάνω λάθος. Πολύ πιο κάτω από αυτό που έχω υπολογίσει. Το δεύτερο που αφορά τις καθαρίστριες είναι ότι επειδή είχα στα χέρια μου μια δικαστική απόφαση, θεώρησα ότι θα είναι ένα φίξ ποσό σε κάθε εργαζόμενο και από εκεί θα πληρωθεί. Δεν αφορούσε όμως τέτοι, επειδή ήταν απόδοχες θα έπρεπε να περάσει μέσα από τη διαδικασία της μισθοδοσίας, που σημαίνει ότι ο δήμος επιβαρύνεται και με εργοδοτικής φορά, θα έχει και κρατήσεις κανονικά σαν μισθοδοσία. Πώς πέβησαι από μια χρονιά σε μια άλλη τη διαφορά μισθολογικού κλιμακίου και έχει υπολογίζονται όλη η συγκρατήνση, έτσι αφορά και αυτή τη δαπάνω. Επομένως περούν τα 100 χιλιάρικα από αυτό το κωδικό που ελίσχησα τις δικαστικές δαπάνες και το πάω στην 70 υπηρεσία που φορούν τις καθαρίστριες. Αυτά είναι. Όσον αφορά τις κουρτίνες, ουσιαστικά είναι συμπλήρωσμα του ποσού αυτό που έχετε αναφέρει, πόλεις στους 30 χιλιάρικα, απλά η σύμβαση είναι 37 200. Δεν είχε υπολογιστεί ο TPA. Οπότε μπαίνει τώρα και το συμπληρωματικό ποσό για τα υπόλοιπα χρήματα γιατί είναι να προχωρήσουμε στη σύμβαση. Κάποια άλλη ερώτηση από κάποιον άλλο συνέχιτος. Κύριε Καλαντερίδη, ολοκλώσουσα τις ερωτήσεις. Κάποια άλλη ερώτηση. Ωραία. Να προχωρήσουμε στην ψήφιση. Ναι, κύριε Πρόεδρε. Κύριε Λαζαρίδη. Ναι, ναι κύριε Πρόεδρε. Κύριε Λαζαρίδη. Ναι, ναι κύριε Πρόεδρε. Κύριε Λαζαρίδη. Ναι, ναι κύριε Πρόεδρε. Ομόφωνο επομένως. Θα περάσουμε στο τέταρτο θέμα. Κατάρτιση και έγκριση των όρων εκποίησης τριών δημοτικών εκτάσεων συνολικού ευαδού 4385,66 ευαγονικά μέτρα στην κοινότητα Νιδαλεώνα. Να διαβάσω και το επόμενο γιατί είναι σχετικά και τα δύο αν θέλετε, νομίζω είναι καλύτερα. Το πέμπτο θέμα, κατάρτιση και έγκριση των όρων εκποίησης δημοτικής έκθεσης ευαδού 1136,75 ευαγονικών μέτρων στην κοινότητα Νιδαλεώνα. Ουσιαστικά αφορά μία απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου του 2019, η οποία μάλιστα είχε περάσει με συγκεκριμένη πλειοψηφία για την εκποίηση των παρακάτω ακυνήτων. Στη συνέχεια, είχε έρθει μια ακύρωση από την αποκεντρωμένη. Εμείς κάναμε ως δήμος προσφυγής στο Άρθο 152 και δικαιωθήκαμε, οπότε τώρα προχωράμε στη διαδικασία για την κατάρτιση και την έγκριση των όρων. Συγγνώμη συνάδελφοι που τα λέμε και λίγο εδώ, αλλά έχουμε αυτό το πλεονέκτημα. Όποιοι είμαστε στην αίθουσα, σωτήρι, λέμε και μυστικά. Γι' αυτό να ενέδωσε. Υπάρχει ένα κοινό αχάσμα ότι γίνεται. Ναι, πάμε. Στο υπαρρυθμό 4, στη διακήρυξη. Υπάρχει κάποιο, κατά μιαν άποψη μου, λάθος εκφραστικό. Τι λέει, προσέξτε λίγο. Σας γνωρίζουμε ότι με την υπαρρυθμό 3.72 του 17 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, αποφασίστηκε η εκποίηση τριών δημοτικών εκτάσεων. Σωστά. Και στην ακριβώς από κάτω παράγραφο λέει, ύστερα από τα ανωτέρω, σας στέλνουμε σχέδιο όρων εκμίστασης. Ναι, προφανώς. Πρέπει να διορθωθεί αυτό. Ναι, ωραία. Πόσον αφορά τώρα τα υπόλοιπα, γιατί τη θυμάμαι την περίπτωση και την ξέρω και από πιο παλιά, γιατί και η προηγούμενη διοίκηση σε ασχοληθεί με το θέμα, μας την είχαν ξανακυρώσει, τέλος πάντων. Λοιπόν, σε αυτή την διακήρυξη, στην τέταρτη σελίδα, πάλι από λάθος κατά την συγγραφή, στο 7 δικαιολογητικά συμμετοχής, το 2 λέει υπεύθυνη δήλωση, περιγνώσης και αποδοχής των όρων και των προϋποθέσεων και εκεί κατά λάθος μπήκε και ένα 3. Είναι συνέχεια από κάτω. Της διακήρυξης και των ισχυούσων διατάξεων. Το 3 προφανώς με το enter μπήκε εκεί κατά λάθος. Πρέπει να φύγει το 3 και να γίνει επαναδιατύπωση της αρίθμησης για τα υπόλοιπα, Γιάννη. Επίσης να ρωτήσω κάτι που δεν το ξέρω. Στο 10, ο δήμος δεν ευθύνεται έναν του αγοραστή για ιαδίποτε εκνίκηση. Υπάρχει τίτια λέξη, εκνίκηση, δεν την ξέρω και αυτό ρωτάω. Ελία, είναι νομικός όρος. Είναι το δίκιο με έναντι τρίτου. Μάλιστα. Πρώτη φορά το βλέπω στο τύρι. Δεν μου έχει τύχει. Ναι, ναι, εντάξει. Θα μιλήσω με τον κύριο Γελαράκη να μου το εξηγήσει. Κάτι άλλο δεν έχω εδώ, όχι. Από ό,τι διαβάζω λέει, υπερίσχυση, επικράτηση. Ναι, ναι, έναντι τρίτου. Ωραία. Και αυτό με το σχέδιο όρων εκμίστωσης υπάρχει και στην επόμενη διακήρυξη και εκεί πρέπει να διορθωθεί. Στην αρίθυνση, όχι, δεν υπάρχει. Είναι καλό εκεί. Αυτά από μένα. Δεν έχω άλλες παρατηρήσεις. Είμαι θετικός εξασταδίου, ναι. Κύριε Λαζαρίδη. Πρώτα, σε αυτό που είπε και ο Ηλίας πιο μπροστά στο όρο 10, η συνευθύνη του δήμου, δηλαδή, και αυτή γιατί την πηρήρυγε η λέξη, λέει, ο δήμος δεν ευθύνεται ενάντια του αγοραστή για οποιαδήποτε, ή αδίποτε, μάλλον εκνίκηση του πράγματος, και λίγο πιο κάτω λέει, υποχρεωμένο του δήμου σε περίπτωση εκνίκησης να επιστρέψει τον αγοραστή το τίμα που κατέβαλε άτοκα. Αυτές οι δυο φράσεις αντιμάχονται. Υπάρχει η ασάφια, δηλαδή. Δεν μπορώ να καταλάβω πια τι ακριβώς θέλει να πει ο συντάχτης. Δηλαδή, από τη νέα μεριά, λέει, δεν ευθύνεται ενάντια του αγοραστή, και απλά η μελεία ότι υποχρεώεται ο δήμος, ότι σε περίπτωση εκνίκησης να επιστρέψει τον αγοραστή το τίμα που κατέβαλε άτοκα. Κάτι δεν μ' άρεσε εδώ πέρα. Δείτε το και δεν ξέρω. Μήπως ο όρος εκνίκησης δεν περιλαμβάνει και μόνο αυτό το τίμημα, συμπεριλαμβάνει και κάποια άλλα νομικά ζητήματα, απλά το διευκνίζει ότι όμως για το τίμημα μόνο οφείλουμε να το επιστρέψουμε. Να το δούμε λίγο με τον κ. Αγελαράκη. Δείτε το, γιατί ο απλός αναγνώστης που δεν έχει νομικές ιδιαίτερα γνώσεις, δεν το καταλαβαίνει. Αν χρειάζεται διόρτσε ο κ. Αγελαράκης θα το κάνει, οπότε θα το έχουμε έτοιμα διορθωμένο. Ευχαριστούμε για την επίση μας. Κατάλαβε, επισήφιζο ναι. Οπότε είμαστε θετικοί όλοι, άρα ομόφωνα και το τέσσερα και το πέντε. Να περάσουμε στο έκτο θέμα, αποδοχή των όρων τροποποιημένης απόφασης ένταξης της πράξης με τίτλο αναβάθμιση υποδομών του ΔΑΚ Αλεξάνδρα Δήμογλου στο πλαίσιο του άξονα πρωτοριότητες κοινωνικές και πολιτιστικές υποδομές θεστηριότητες των δήμων Φιλόδημος 2. Έχουμε ξανασυζητήσει νομίζω, τοποποιήσαμε αυτό το έργο, είχαμε βγάλει το της παρεμβάσης στο κλειστό για να πάμε σε μια πιο συνολική επέμβαση είχαμε εντάξει το φωτισμό και τώρα είναι η αποδοχή των νέων ένταξης. Είμαστε όλοι σύμφωνοι λοιπόν, νομόφωνα? Ναι, ναι, ναι. Θα περάσουμε στο έβδομο θέμα, μία άσκηση εφαίσεως κατά της οριστικής αποφάσεως του υπαρήθμισης 4.13.21 του Μονομελούς Διοικητικού Πρωτοδικίου Καβάλα στη ΜΑΒ, υπόθεση αγωγή σε Ολύμπικ ΑΕ κατά του Δήμου Καβάλα. Εδώ αφορά μία πτώση δέντρου στην περιοχή του ξενοδοχείου Λούση, όπου προκάλεσε κάποιες αφθορές σε όχημα μια συνδημότησάς μας, οπότε προτείνεται από τον Νομικό Σύμβουλο του Δήμου να μην προχωρήσουμε σε άσκηση έφεσης, να αντιθέτωσαν να προχωρήσουμε σε συμβασμό, κάτι το οποίο είναι και πιο σηφαίρον για τον Δήμο δεδομένου ότι θα γλιτώσουμε και τόκους από όλη αυτή την δικαστική διαδικασία, οπότε αν συμφωνείτε κι εσείς να προχωρήσουμε σύμφωνα με τα προτεινόμενα από τον Νομικό Σύμβουλο, δηλαδή στη μία άσκηση εφέσαιος και την καταβολή να το τονίσουμε και αυτήν στην συνδημότησά μας το ποσό χωρίς τους τόκους. 6.209,37. Συνολική αποζημίωση χωρίς τους τόκους. Είμαστε σύμφωνοι? Ναι, ναι, Πρόεδρε. Ομόφωνα. Και τελευταίο θέμα, έγκριση μετακίνησης και αποζημίωσης διδαπανών γεννόμενης αυθυμπρό μετάβασης του Δημάρχου στην Αθήνα για την απεργομοτυπήση συνάντησης εργασίας μεταστελέχη του υπερταμίου για αποθέσεις του Δήμου 24 Νοευρίου 2021. Ομόφωνα επομένως και εδώ. Σας ευχαριστούμε πολύ. Καλό απόγευμα. Καλό απόγευμα, γεια σας. |