6. Γεωμετρία πλοίου / Διάλεξη 6 / Στην παρούσα ενότητα γίνεται η παρουσίαση του μαθήματος για το για το ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΜΕΡΟΣ ( διατυπώνονται ο στόχος και ο σκοπός του μαθήματος, τα αναμενόμενα αποτελέσματα, περιγράφεται ο τρόπος αξιολόγησης των φοιτητριών / φοιτητών, περιγράφεται το περίγραμμα με τα επιμέρους κεφάλαια, επεξηγείται ο τρόπος που προκύπτει το σχέδιο των ναυπηγικών γραμμών, παρουσιάζονται οι συντμήσεις των τύπων των πλοίων και τα γράμματα που χρησιμοποιούνται για γραμματισμό λέξεων και ονομάτων. Τέλος, παρουσιάζονται προπλάσματα που ευρίσκονται στο χώρο του εργαστηρίου και τα οποία χρησιμεύουν ως εποπτικά μέσα για την καλλίτερη κατανόηση της μορφής της γάστρας σε κάθε περιοχή του πλοίου.

Στην παρούσα ενότητα γίνεται η παρουσίαση του μαθήματος για το για το ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΜΕΡΟΣ ( διατυπώνονται ο στόχος και ο σκοπός του μαθήματος, τα αναμενόμενα αποτελέσματα, περιγράφεται ο τρόπος αξιολόγησης των φοιτητριών / φοιτητών, περιγράφεται το περίγραμμα με τα επιμέρους κεφάλαια, επεξηγείται ο τ...

Πλήρης περιγραφή

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος δημιουργός: Χατζηκωνσταντής Γεώργιος (Επίκουρος Καθηγητής)
Γλώσσα:el
Φορέας:ΤΕΙ Αθήνας
Είδος:Ανοικτά μαθήματα
Συλλογή:ΝΑΥΠΗΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΕ / Ναυπηγικό Σχέδιο και Αρχές CASD (Θ + Ε)
Ημερομηνία έκδοσης: ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΑΘΗΝΑΣ 2015
Θέματα:
Άδεια Χρήσης:Αναφορά-Μη-Εμπορική Χρήση-Παρόμοια Διανομή
Διαθέσιμο Online:http://videolectures.teiath.gr/opendelos/videolecture/show?rid=95b5c85c
Απομαγνητοφώνηση
Στην παρούσα ενότητα γίνεται η παρουσίαση του μαθήματος για το για το ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΜΕΡΟΣ ( διατυπώνονται ο στόχος και ο σκοπός του μαθήματος, τα αναμενόμενα αποτελέσματα, περιγράφεται ο τρόπος αξιολόγησης των φοιτητριών / φοιτητών, περιγράφεται το περίγραμμα με τα επιμέρους κεφάλαια, επεξηγείται ο τρόπος που προκύπτει το σχέδιο των ναυπηγικών γραμμών, παρουσιάζονται οι συντμήσεις των τύπων των πλοίων και τα γράμματα που χρησιμοποιούνται για γραμματισμό λέξεων και ονομάτων. Τέλος, παρουσιάζονται προπλάσματα που ευρίσκονται στο χώρο του εργαστηρίου και τα οποία χρησιμεύουν ως εποπτικά μέσα για την καλλίτερη κατανόηση της μορφής της γάστρας σε κάθε περιοχή του πλοίου.: Συνεχίζω γιατί η τις πληροφορίες σχετικά με την γεωμετρία του ιουλίου στο Σχηματάρι αυτό βλέπουμε πάλι την παρουσίαση ένα πλοίου με όλες τις πληροφορίες που μέχρι τώρα έχουμε δώσει μπλόκαρε την περί ημη της συμπερι οράς και άλλες επιφανειών έξι άλλων δηλαδή αυτό που με παρακίνησε όλα μ από την επιφάνεια της θάλασσας καϊάφα αλλά πήγασε του πλοίου δηλαδή αυτό το μη κοινότοπη μες στο νερό στη μέση του βιβλίου το πύρινο μέτωπο τίμημα και το δεξιά και αριστερά και τη βουλιμία και την ωραία καφέ η επιφάνεια της γάτας ένα πλοίου είναι τρεις μορφή της Διαβάστε τη και πολύπλοκη εάν εξαιρέσουμε τις περιπτώσεις εκείνες όπου το ναυπηγείο μα έχει ένα επτά χορηγεί ομαδική παρουσίαση μορφή δηλαδή ένα παράλληλο επίπεδο μπορεί εύκολα να παρουσιαστεί ακόμα πιο όμορφο με διοίκηση έξωσης κάτι το οποίο βέβαια είχε τη μορφή του πλοίου δεν έχουν παρουσιαστεί υγιή Γι' αυτό και τίθεται η γραφική παρουσίαση η οποία είναι εκείνη που μας δείχνει ποια είναι η μορφή που τους καθώς και της διαφάνειας του σκάφους προφανώς κάποιοι τα προγράμματα εθνικών υπολογιστών δίνουν τη δυνατότητα ευκολότερης και γρηγορότερης σχεδίασης της μορφής του πλοίου προφανώς βέβαια δε μπορούν να αντικαταστήσουν τη φαντασία και τη χρήση του ναυπηγού ο οποίος είναι ο σχεδιαστής επιβάλλει καθεστώς λίγο αποτελείται από διάφορες καμπύλες γραμμές αυτές κάποιες γραμμές προκύπτουν από κάποιες τομές από τομές με κατάλληλα επίπεδα παράλληλα μεταξύ τους τα οποία τελούν την εσωτερική βαγγέλη αποστόλου για χάρη την απειρία και την εξωτερική επιφάνεια του πλοίου για ξύλινα πλοία αυτές οι τομές κατά συνέπεια οι Καμπιάσο προκύπτουν απεικονίζονται σε τρεις όψεις ένα σχεδίου υπό κλίμακα εφαρμόζοντας μεθόδους της παραστατική γεωμετρίας προφανώς κάτι αυτά επίπεδα είναι ορθογώνιο κατά μεταξύ τους είναι καυτό μεταξύ τους το καθένα καθώς τα άλλα δύο το σχέδιο προκύπτει είναι το λεγόμενο σχέδιο ναυπηγικό γραμμών το σχέδιο αυτό εκπονείται στο αρχικό στάδιο της μελέτης του πλοίου είναι το σχέδιο το οποίο προκύπτουν όλα τα υπόλοιπα σχέδια από το σχέδιο του Διατροφολογίας που χρειάζονται για τη σχεδίαση και κατασκευή της εξωτερικής μορφής του πλοίου της στις εσωτερικές του μορφής καθώς και εσωτερικών χώρων καθώς και όλο το κρασί μας λοιπόν το σχέδιο επίσης το σχέδιο αυτό μαζί τις πληροφορίες που απαιτούνται για την εκπόνηση των περισσότερων μερίδων του πλοίου που αφορούσε θέματα είδος άδικο υπολογισμού των άτυπων στοιχείων θέματα ευστάθειας αντίστασης πηδαλίου και άλλων απαραίτητων μελετών τόση αγάπη λίγο γραμμών είναι σχεδόν αποτελείται από τρεις όψεις η ονομασία αυτή των όψεων σε σχέση με την ονομασία που του χάρισε το σχέδιο έχει ένα διαφορετική όραμα ονομασία ονοματολογία πλάγια όψη εμείς εδώ όσους σέβονται ονομάζουμε σχέδιο δυναμικών τομών η κάτοψη ονομάζεται σχέδιο τριών τόμων είναι το σχέδιο το λεγόμενο σχέδιο Salon η πρόσοψη ονομάζεται σχέδιο εγκάρσιο τομών από τα παραπάνω είναι ένα προκύπτουν τρεις οικογένειες χαμηλών επαναλαμβάνουμε το βασικό γνώρισμα των πλοίων των περισσοτέρων πλοίων είναι η ύπαρξη ένα δυναμικούς επίπεδο συμμετρίας όσο και να ξεχαστεί ότι αυτές οι δομές του υπουργείου εάν δούμε εδώ ένα πλοίο κρατώ δυναμικές σε διαφορετικές μορφές βλέπουμε ότι οι τομές οι οποίες είναι στο επίπεδο συμμετρίας νίκη οποιεσδήποτε άλλες παράλληλης προς αυτό μας δίνουν τις τα διαμήκη επίπεδα τομές τους του σώματος του πλοίου του σκάφους με επίπεδα κάθετα στο προηγούμενο έτος θητείας μας δίνουνε τις εγκάρσιες τομές δηλαδή τα εγκάρσια επίπεδα και τομές του σώματός του πλοίου με οριζόντια επίπεδα προφανώς κάθε κα και στο εγκάρσιο και στο διαδίκτυο είναι η οριζόντια επίπεδα μαζί είναι της το επίπεδο των επιφανειών των εισαγγελέων διάλυση της συνεδρίας είναι ένα επίπεδο τοπίο είναι κατακόρυφο και πηγαίνει από την πρύμνη προς την πλώρη η διάσταση που αξιοποιούμε είναι κατά μήκος χ και καθ' ύψος παίζεται αγαπημένο χειρίζεται ταυτίζεται με τον διαμήκεις επίπεδο συμμετρίας κάποιοι που προκύπτει τώρα από τη δομή τους κάβους με το δυναμικές επίπεδο συμμετρίας αποτελεί το λεγόμενο περίγραμμα του πλοίου προφανώς επειδή το πλοίο είναι μια κατασκευή η οποία στενεύει τα πούμε έτσι προς τα έξω και πώς μπορεί να συμβεί είναι το περίγραμμα του πλοίου έχει αυτισμό οφείλει βέβαια του πλοίου έτσι τη μεγαλύτερη έκταση σαν συνδυαστική μορφή προφανώς εάν ναυπηγοί μαμάς είναι ένα παράλληλο επίπεδο όλοι σε διαμήκεις μέσα στην ίδια της καμπύλες που προκύπτουν από τη δομή τους κάβους με το με με τα μάτια μου νίκη επίπεδα δηλαδή είναι επίπεδα κατακόρυφα από βοηθός Ειρήνη και παράλληλα μεταξύ τους άρα και στο να μιλήσουμε τριας η κάποιες πρόκειται λοιπόν για μια βόλτα με το σκάφος ονομάζεται διαμήκεις τομές ορολογία αν μπω Button ξηρότητα του θυμόμαστε βέβαια πάντοτε οδηγικά θα κατά μήκος διεύθυνση ονομάζεται χ και καθ' ύψος ονομάζεται και είναι βέβαιο είναι ένα επίπεδο ένα το οποίο σελίδων βιβλίο οριζόντια παράλληλα με την επιφάνεια της θάλασσας και κόβει το πλοίο σε ώρες σε κάθειρξη ως όπου θέλουμε η τομή τους καβγάδες επίπεδο έχει αυτή τη μου επί μαζί επιφάνεια αυτής μορφής και η κάποιος προκύπτουν ονομάζεται η σάλι λιγότερα ας διαστάσεις οι οποίες χρησιμοποιούνται είναι κατά μήκος χ και κατά πλάτος υψηλό το κέντρο αυτών των αξόνων είναι στο μέσον του πλοίου τούμπες του σκάφους με κατακόρυφα τα επίπεδα και κάθεται στο δίαυλο συμμετρίας αλλά και στο σαλόνι είναι τα λεγόμενα εγκάρσια επίπεδα κατεύθυνση δεξιά υ πλάτους και καθ' ύψος δεν και η καμπή Καμπή σου προκύπτουν από την τομή και πολυεπίπεδων μέτρων κάποτε ονόμαζε νομής frames ειδικές τὸν σε τέτοια θέματα το σχήμα βλέπουμε την απεικόνιση ένα σκάφος ένα πλήρως περιγράμματος πλοίου και βλέπουμε τα τρεις επίπεδα όλα μαζί βλέπουμε ότι η αρχή των αξόνων προκειμένου αυτά είναι στο μέσο του πλοίου αυτό είναι το διανέμει σε επίπεδο ένα επίπεδο κατακόρυφο το όποιο παιδί πήγαινε από την πλώρη από τη λίμνη μέχρι την πρόωρη ένα εγκάρσιο επίπεδο μαζί διμερείς σύντομη η οποιοδήποτε άλλο παράλληλο όμως αυτό μας δείχνει όλους τους τομείς η σταθμούς κατά μήκος του πλοίου έπιασε επίπεδο και 92 επίπεδο το οποίο μας δίνει το επίπεδο της άλλων προφανώς μπορώ να έχω site επίπεδα θέλω δυναμική παράλληλα πως μια μέτριας όσα εγκάρσια επίπεδα θέλω Παράλληλα πως 9 μήνου κι όσα ορίζονται σήμερα θέλω παράλληλα πως άρα χρειάζονται επιμέλεια είναι έτοιμη να εντάξει τους καθ' ύψος του πλοίου αγκάλιασε επιμένει να είναι παράλληλα πως το κασέ μπροκάρ καθώς το μήκος του πλοίου και έχουν δυναμική επίπεδα παράλληλα προσώπων συμμετρίας κι όσα θέλω κανάλι διαίρεση του πλάτους του πλοίου οι άξονες που χρησιμοποιούνται επαναλαμβάνουμε είναι άξονες σε κάθε ταυτίζεται με τον κάθετο άξονα στο μέσο του πλοίου με θετική κατεύθυνση προς τα πάνω ο άξονας φ ταυτίζεται με την με τη βασική γραμμή μεσιτικά βεβαίωση προς πλώρη ενώ αξιών των υψηλών τονίζει κάθε πόστο διανύει έτος μέτριας εθνική κατεύθυνση προς τα δεξιά η αρχή των αξόνων ταυτίζεται με το σημείο κ το οποίο είναι το σημείο τομής της κατακόρυφης γραμμής που έγκειται στο μέσο του πλοίου με τη βασική γραμμή εδώ βέβαια πρέπει να να δώσουμε εκεί ένα εξήγηση στο την βασική γραμμή και μαζί με αυτήν και την γραμμή κατασκευής διαμηνύει η βασική γραμμή είναι γραμμή η οποία περνάει από το ζώδιο επιβεβαίωσε τομή με τη γάστρα του πλοίου βέτο και Παράλληλα από τις αρχές μας ενώ είχαν κατασκευής είναι η γραμμή η οποία η οποία είναι ταυτίζεται με τη με την κατασκευαστική δομή του πλοίου στο κάτω μέρος αυτό στο σήματα γι αυτό δουλεύουμε μια απεικόνιση η οποία μας δείχνει την προβολή και την μορφή της κάθε καμπή που προκύπτει από τις αντίστοιχες και τομές του σκάφους με τα αντίστοιχα επίπεδα αυτό το σκάφος μας στη μορφή αυτή δίας δημοφιλή το κίτρινο είναι ένα αδειανό και σε επίπεδο εσόδων του γιάννη συμμετρίας το οποίο θα προβληθεί πλάγια όψη και θα μας δώσει αυτή την κίτρινη γραμμή δισδιάστατη σε επίπεδο ισχύει και σε άλλα για να απεικονίσουν αυτή τη γραμμή χρειάζομαι συντεταγμένες σημείων που θα πρέπει να είναι μήκος και ύψος τόμου νίκος κάθε σημείου είναι η σχέση του σταθμού του τομέα ενώ το ύψος είναι κατακόρυφη απόσπασμα από τη βασική γραμμή περιφέρουν διαβόητο κάθε σημείο απεικόνισης προ προφανώς οποιοδήποτε άλλο επίπεδο παράλληλα όμως αυτό 167 στα πόσα στέλλα του πλοίου μας δίνει ένα περίγραμμα στο ληστή στην δυναμική του μια κοινή μικρότερο από το περίγραμμα το του διανοίγονται επιπέδου συμμετρίας κόκκινη επιφάνεια είναι ένα τομή με όλους τους κάφρους με οριζόντιο επίπεδο είναι δηλαδή μια εις βάρος η προβολή της με στην κάτοψη μας δίνει ένα καμπύλη η οποία εξαρτάται από την εξωτερική μορφή εργασίας του πλοίου προφανώς όσο αλλάζει του ύψος που γίνεται διατομή αλλάζει και το περίγραμμα αυτής της επιφάνειας άρα και η καμπύλη της κάθε είσαι αλλού ταμπλό επίπεδα είναι τα επίπεδα τα κατακόρυφα και κάθεται στα δύο προηγούμενα είναι τα εγκάρσια επίπεδα είναι η προώθηση και βλέπουμε ότι εδώ οι καμπύλες που προκύπτουν είναι προφανώς η εξωτερική διαμόρφωση της εργασίας τομείς το σκάφος με αντίστοιχο αυτό επίπεδο επαναλαμβάνω ότι το κάθε παιδί βέβαια αφηγήματα διά έχουνε ένα επίπεδο διαμήκεις συμμετρίας αυτό σημαίνει ότι ίδια μορφή του πλοίου είναι δεξιά και η αριστερά για αυτό και του ειδικά σε επίπεδο όπου σχεδιάζουμε γνώμης δεν σχεδιάζουμε δύο 16 επίπεδα δηλαδή όλοι όλους νομίσει νωρίς και όλους όσοι τίμησαν την προφανώς είναι το ίδιο δηλαδή το πλοίο από τη μέση και μπροστά από τη μέση και πίσω κα κατόπιν Ἑλλάδος είναι συμμετρικό επομένως στη μέση του πλοίου στιγμές του σχεδίου βλέπουμε μια κατακόρυφη γραμμή η οποία είναι οι το ίχνος του διά ανηλίκους επίπεδο συμμετρίας όταν το κοιτάξουμε από βορρά ως πρίμα και δεξιά του σχεδίου αυτού σχεδιάζονται οι μορφή οι νόμοι της πλώρης και αριστερά σχεδίου ονομάζω σχεδιάζονται νομής της πρύμνης οικογένειες των χαμηλών υπόδικο δίαιτα χαμηλών επαναλαμβάνουμε είναι αυτή η οικογένεια το καμπυλωτό διανυκτερεύει πέτρο στο διαμήκη σε επίπεδο προβάλλονται οι καμπύλες οι οποίες προκύπτουν από τη δομή του σκάφους μισή με σειρά επιπλέον Παράλληλα πως αυτό χωρίζοντας το το διαλύσετε δόσεις αποστάσεις έτσι το μέγιστο πλάτος εδώ βλέπουμε τα διάφορα διαμήκη επίπεδα το διαλογισμό συμμετρίας κάποια αλλά παράλληλα που σημαίνει ότι αυτά τα διανοίγει επίπεδα είναι κακά πειράματος σε μεταξύ τους σε ίση απόσταση μπορώ να σχεδιάσω όσα θέλω εάν η μορφή του πλοίου είναι δύσκολη τότε μπορώ να σχεδιάσω περισσότερα του ένα δύο έτσι ώστε να έχω καλύτερη σχεδιαστική απεικόνιση μορφής του πλοίου εδώ βλέπουμε πάλι το ίχνος των ετών διανυκτερεύει μπετόν προφανώς διαμήκεις επίπεδο συμμετρίας μου δίνει το μέγιστο περίγραμμα του πλοίου και οποιουδήποτε άλλου έξω από αυτό μου δίνει ένα περίγραμμα είναι μικρότερο από το προηγούμενο εάν κοιτάξουμε εάν κοιτάξουμε από αυτή την κατεύθυνση το σκάφος κάνουμε δηλαδή μια πρόωση αυτή γραμμή κατακόρυφο έφεραν στη μέση τι είναι είναι το ίχνος του δυναμικούς επίπεδο συμμετρίας δεξιά και αριστερά αυτό έχω παράλληλα επίπεδα διαμήκη παράλληλα αποφεύγει συμμετρίας κοιτάζοντας πάντα στην κατεύθυνση προώθησης πρώτα από όλα από απόδειξη όμως ύστερα προφανώς το μέτρο αυτό είναι μια κατακόρυφη γραμμή έτσι αυτό είναι το επίπεδο του διαμήκεις συμμετρίας και δεξιά και αριστερά μπορώ να έχω ξαναδεί ποτέ διαμήκη επίπεδα θέλουν για να παρουσιάσω πλούτου με άλλα λόγια σου επίπεδο εννοεί νομής παριστάνοντας με καμπύλες κάτι ανήκει επίπεδα παριστάνοντας με κατακόρυφες γραμμές σχηματικά εδώ φέρεται η μορφή η διαμόρφωση μιας καμπύλης προκύπτει από τη δομή του σκάφους με 9 διαμήκεις επίπεδο στο σχέδιο των γραμμών υψηλής ένα πλοίο ότι διαθέτει μορφής εδώ μπορούμε να δούμε την τις μορφές διαφόρων το μοντάρει τις ιδανικές καμπύλες από τη δομή τους κάβους με διαφορά δύο νικητήρια ενώ παράλληλα προς δυναμικές επίπεδο συμμετρίας διέθετε το καμηλό είναι αυτή η οποία αναφέρεται στα οριζόντια επίπεδα δηλαδή επίπεδα Παράλληλα όπως είπε θα δυσαρέσκειας αυτές αποτελούν τονίζονται επίπεδο στο οποίο καμπύλες πρόβατα δομές αυτές είναι οι καμπύλες της αλλού η ήδη όπως λέμε εγώ τρέλας σχηματικά εδώ βλέπουμε οριζόντια επίπεδα παράλληλα με τη φωνή της θάλασσας και λόγω της διαμόρφωσης του σκάφους οι τομές οι οποίες προκύπτουν είναι καμπύλες αυτής μορφής όσο το πλοίο όσο πηγαίνουμε προς τα πάνω του ύψους του πλοίου αυτό ανοίγει κατά συνέπεια οι αντίστοιχες δομές είναι πιο φαρδύς κοιτάζοντας πάλι στο επιπλέον σπόρο όψεις το πλοίο από τον παππού του ώρα έτσι βλέπουμε ότι τούτα οριζόντια επίπεδα μάρκος χρειάζονται μπορούν σταματιοσ 9 ριζώνει που σημαίνει ότι σε αυτό το επίπεδο οριζόντια επίπεδα παρουσιάζονται με οριζόντιες γραμμές και κάθε είδους προηγούμενες που ήταν η δυναμική επίπεδα τατιάνα είχε επίπεδα αλλά και τα οριζόντια επίπεδα σχεδιάζονται σε συγκεκριμένες ίσες αποστάσεις να συμπληρώσουμε εδώ το εξής διανύεις ένα μέρος τοπία που σχεδιάσαμε για δυναμικές είναι το είναι στο διαμήκεις επίπεδο συμμετρίας διαμήκη επίπεδα ευρώ απάντησαν με καμήλες κατακόρυφης τομές δύο ποιες είναι οι διαδικασίες είναι νόμιμες ενώ εδώ παριστάνοντας την καμπύλη έτσι στο σχέδιο αυτό παριστάνουν δεν είναι κατακόρυφες γραμμές όπως επίσης οι οριζόντιες οριζόντια επίπεδα ακόμα δηλαδή κι από δω να κοιτάξουν το πλοίο που πλέει πλάγια όψη τα οριζόντια επίπεδα θα τα δω μπροστά μου ως ένα γραμμή οριζόντια παραστούν διαρκής επίπεδο και η σάλι παριστάνοντας με οριζόντιες γραμμές στο Σχηματάρι Γι' αυτό βλέπουμε το περίγραμμα μιας οριζόντιες επιφάνειες η οποία προκύπτει βάσει Σαλ δηλαδή που πρόκειται σύντομα να δει το παιδί με το σκάφος του πλοίου και εδώ μπορούμε να δούμε στο σχήμα αυτό πως παρουσιάζονται οι καμπύλες τόνισε άλλων το τρίτο επίπεδο είναι γι το επίπεδο των εργασιών το μόνο που βλέπουμε εδώ τις διάφορες εργασίες τομές οι οποίες προκύπτουν από τη από τη δομή του σκάφους με επίπεδα κατακόρυφα και κάθετα στο διάνοιξης επίπεδο συμμετρίας αυτές σύντομες στην προ στην στην την πρόσοψη παριστάνουν ουσιαστικά τη μορφή καμπύλης από τους κακούς έχεις την κάθε δράση δομή στους στο στο επίπεδο λοιπόν αυτό αριστερά σχεδιάζουμε την πρύμνη τις καμπύλες της πρύμνης και δεξιά της συνδυάζουμε της καμπύλης γνωστό διασταύρωση μετέδωσε μόλις δούμε πέντε σχήματα και αυτό το οποίο είναι LC δηλαδή Center I Ράλλη ίχνος κεντρικού δυναμικός επίπεδο συμμετρίας του πλοίου εάν κοιτάξουμε το σκάφος στην Αμοργό κατεύθυνση τότε θα δούμε ότι ενώ στην προοπτική οι τομές διαδικασίες παρίστανται καμπύλη υπονομευτικά στο βόλο τη δε βλέπω τίποτα άλλο παρά μόνο την κατακόρυφη νέα υπό το ίχνος του εκ του νόμου φέρει το έγκαυμα το παιδί γι' αυτό και στο σχήμα αυτό δείξαμε ότι οι νόμοι της σταθμοί παίξαμε με κατακόρυφες γραμμές εδώ φαίνεται διαμόρφωση μιας εργασίας στο νησί καμπίνες εργασίας τομείς όταν κάνουμε τομή στο σκάφος με ένα εγκάρσιο επίπεδο και εδώ σχηματικά στην ζωή γενίτσαροι μπορούμε να δούμε ποια είναι η μορφή του του ω ανάλογα με τη θέση της εργασίας του ομίλου για την όπερα που προβάλλουν ότι κάθε καμπύλη παριστάνει την εσωτερική διαμόρφωση της επιφάνειας του πλοίου σε κάθε σημείο όπου εμείς θέλουμε να κάνουμε την εικασία των σχήματα και αυτό παριστάνοντας όλες καμπύλες όλες οι οικογένειες των χαμηλών διαμήκεις καμπύλες δυναμική επίπεδα σταθμοί νόμοι της μιχάλη και στο κάθε σημείο έχω διαμόρφωση του ΝΟΜΕ λοιπόν αυτό το έχω τόσο στη συριακή που είδαμε όλους τους τομείς τώρα μπορούμε να δούμε αυτό που λέμε εκεί και σε ένα Εποπτικό μέσο αυτό είναι ένα σκάφος έτσι εδώ βλέπουμε το διαλέγεις ρητώς συμμετρίας το οποίο προφανώς άμα δούμε από μπροστά αμέτοχη μπροστά αυτή εδώ η γραμμή είναι κατακόρυφη γραμμή που έχουμε σχεδιάσει το ενώ άμα θέλουμε από πλαγίας δουλεύουμε το περίγραμμα του σκάφους αυτό το περίγραμμα εδώ που είναι το περίγραμμα του σκάφους το περίγραμμα των δύο αμυντικούς επιπέδου συμμετρίας του πλοίου εγκάρσιες τομές που έχουν φύγει μορφή είπαμε δεξιά σχεδιάζουμε τους νομείς της πλώρης της πορείας που έγινε για τη μέση και πρόκειται τώρα πια ύστερα σχεδιάζουμε οικονομικής της νέας περιοχής από τιμές του πλοίου και πρίμα αυτή είναι η διαμόρφωση των ρωμαίων εγκάρσια διαμόρφωση των ρωμαίων άλλαξε την όψη βλέπουμε την καμπύλη οικονομιών εννοώ κοιτάζοντας το σκάφος το πλοίο από αυτή την πλευρά συνταγή όψη προφανώς το καθένα με σόκαρε σταθμός φαίνεται με μια κατακόρυφη γραμμή σου διαλέγεις λοιπόν επίπεδο συμμετρίας κατακόρυφες γραμμές είναι σύννομη η στάθμη του σκάφους που που που βλέπουμε και εδώ αυτή η αυτό το ίχνος το κόκκινο είναι ένα οριζόντιο επίπεδο προφανώς κοιτάζοντας το πλαστό στην πλάγια όψη θέλω φαίνεται ένα ευθεία γραμμή δηλαδή είναι ένα απεικόνιση του To love επιπέδου όσα θέλουμε μπορούμε να βάλουμε καθ' ύψος άρα έχουμε παράλληλα μεταξύ τους χωρίζουν ωδεία επίπεδα διαμόρφωση που έχει αυτή η τομή αμάξι 21 λίγο το σκάφος εδώ φαίνεται η διαμόρφωση της καμπύλης ειδήσεις αλλού σχεδιάζοντας επομένως το επίπεδο τόνισε ο αυτή είναι μια σαφώς είναι η κόκκινη γραμμή που δείξαμε εδώ φαίνεται εδώ στο σκάφος μοναδικό κοινή γραμμή διαμόρφωσή της είναι η καμπυλότητα αιτήσεις αλλού η τομή δεν βρίσκαμε επίπεδο και κοίτα άκου ακόμα κοιτάζοντας την κατοχή για να δούμε την καμπυλότητα αυτή ειδήσεις αλλού τι βλέπουμε βλέπουμε μπροστά μας τους σταθμούς πόσο δουλεύουμε σαν ευθείες κάθετες προς το διατυπώσουμε δυο γραμμές αλλά και στο επίπεδο τόνισε άλλο είναι miss παριστάνοντας με κάθετες αμέσως οι νομείς οι σταθμοί επίσης το όπου το διανομή και σε επίπεδο συμμετρίας κοιτάζοντας το στην κάτοψη δηλαδή στην προβολή του στο επίπεδο των δύο επιπέδων δηλαδή σε άλλο βλέπουμε ένα ευθεία γραμμή που όντως αυτή η ευθεία γραμμή είναι το ίχνος του δυναμικούς επίπεδο συμμετρίας το πλοίο και οποιονδήποτε άλλο παράλληλο διαμήκεις προς το συμμετρίας επίπεδο και αυτό θα φαίνεται απόψε στην κάτοψη ισπανία μια γραμμή επομένως το VR στο επίπεδο της άλλοτε τατιάνα νίκη επίπεδα παριστάνοντας με ευθείες μεταξύ τους παράλληλες γραμμές Cayenne και τα οποία μπορούμε να το ονομάσουμε αυτό το σχήμα τάκης σημαίνει Βενέτη καν είναι υπαρκτό άρα ένα δύο και όσους άλλους θέλουμε όσες άλλες ενδιάμεσες μπορεί να χρειαστούμε για να έχουμε καλύτερη απεικόνιση της μορφής του πλοίου νέα από τον δρόμο λοιπόν μπορούμε να δούμε σε κάθε επίπεδο τι πώς παριστάνεται ποζάρει καμπύλες που προκύπτουν από τις τομές σκάβουν με τα αντίστοιχα επίπεδα ιστορία στο επίπεδο των δύο ατόμων στην κάτοψη που έμπαινε σε άλλον καμπύλες έχω τησης άλλους και ευθείες γραμμές κάθε μεταξύ τους έχουν τα διαμήκη επίπεδα και τους τομείς οι σταθμούς Λέγκας σε επίπεδο που είναι η πρόοδος δείχνουμε με κατακόρυφες γραμμές και λέγαμε στάδια μυϊκή επίπεδα και κοιτάω να πουν οι άλλοι και με καμπύλες είναι οι εγκάρσιες τομές και πλάγια όψη έχουν σαν καμπύλη το περίγραμμά τους κάβους τη αμυντική δομή του προκύπτει από ατομική καλούμε το διανύουμε την δομή του διαλογής επιπέδου συνεδρίασε και οποιαδήποτε άλλη τομή οι αμυντικές επίπεδο και παράλογος φόβος συμμετρίας παριστάνεται με χαμηλή οποιονδήποτε εάν εννοώ προφανώς οι σταθμοί φαίνονται κοιτάζοντας από βλακεία κατακόρυφη γραμμή άρα αυτές οι γραμμές είναι οινοποίησης σταθμοί και ι οριζόντια επίπεδα μετά κοιτάξω στα πλάγια όψη θα φανεί σαν ένα οριζόντια γραμμή εδώ άρα εδώ είναι οι νόμοι της ΔΟΥ είναι η σάλι εδώ είναι διαμήκη επίπεδα νομής και ενώ έχουν διαμήκη επίπεδα εισβάλλει στάδιο στα επίπεδα λοιπόν οι καμπύλες και οι γραμμές μάλιστα οι γραμμές και οι καμπύλες παρίστανται με αυτό τον τρόπο αυτό θα δούμε και στο επόμενο πως παρίστανται και προκύπτουν αυτές οι καμπίνες και πως παρίστανται σχεδιαστικά στο χαρτί σε πρώτη φάση σε πρώτη σε ένα σχέδιο