Modal music - a musical crossroads example | Ross Daly | TEDxHeraklion /

: Είμαι ο Ρώσ Τέιλι. Είμαι εγγόνιας του ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ Είμαι μουσικός και άνθρωπος από το οποίο μπορείς να σηκωθείς ένα τραγουδιστικό ιδέντητο. Με αυτό, πιστεύω πως οι περισσότερες της ζωής μου από τα πιο αρχαία χρ...

Πλήρης περιγραφή

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Γλώσσα:el
Φορέας:TEDx Heraklion
Μορφή:Video
Είδος:Μαρτυρίες/Συνεντεύξεις
Συλλογή: /
Ημερομηνία έκδοσης: TEDx Heraklion 2014
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:https://www.youtube.com/watch?v=Gt6ZzVGRgz0&list=PLHBKRSO1xLrrgjPU_As9qEAkIVLK78JHV
Απομαγνητοφώνηση
: Είμαι ο Ρώσ Τέιλι. Είμαι εγγόνιας του ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ Είμαι μουσικός και άνθρωπος από το οποίο μπορείς να σηκωθείς ένα τραγουδιστικό ιδέντητο. Με αυτό, πιστεύω πως οι περισσότερες της ζωής μου από τα πιο αρχαία χρόνια μου έχουν παρακολουθώ σε πολλές διαφορετικές κομμάτια στον κόσμο ως επαγγελματικό, όχι μόνο ως επαγγελματικό, και πως δεν αισθάνομαι ασχολημένος να μιλήσω μέσα στο σχέδιο από κάποια συγκεκριμένη εθνική ή περιοχική ιδέντηση. Αν τελειώσω, έχω πρόσφατα πιστεύω πως όλα αυτά είναι μόνο μου. Όταν λέω μόνο μου, όμως, δεν το σημαίνω σε έναν υποστηριότητο σύστημα. Δεν είναι μια ερώτηση για εσάς που με σηκωθεί, αλλά για εσάς που με σηκωθεί. Παρακαλώ να ειδηγήσω την ευκαιρία μου να μιλήσω με το ίδιο μόνο μου. Δεν είναι γιατί αυτό είναι εύκολο για μένα, αλλά γιατί αυτό είναι εύκολο για μένα. Ευχαριστώ για την επιτυχία μου να μιλήσω με το ίδιο μόνο μου. Δεν είναι γιατί αυτό είναι εύκολο για μένα, αλλά γιατί αυτό είναι εύκολο για μένα. Επειδή η καλύτερη συζήτηση αυτής της μορφής είναι μια αρκετά σχετική προτάσταση, που θα μπορούσε να είναι ενδιαφέρον για τους ανθρώπους σε άλλα περιοχές του κόσμου, όχι μόνο εδώ στην Ελλάδα. Και ότι μέσα στον ίντερνετ, όπου θα τελειώσει αυτή η συζήτηση, περισσότερος ανθρώπους θα μπορούν να το ακούσουν, για καλύτερα ή πιο καλύτερα, να είναι η λιγουαφράντα της αγίας μας, η ελληνική μορφή. Όπως είπα πριν, είμαι μουσικός. Μουσικός, όμως, σχετικός για πολλές δεκαετές, με το οποίο πολλοί θεωρούσαν να είναι μια αρκετά σχετική ενδιαφέρονση, η μορφή μουσική. Παρ' όλη τη ζωή μου, είμαι ενδιαφέρον και εμφανισμένος από αυτό το τρόπο μουσικού, σε πολλές εμφανισμίσεις. Βρήκα αυτό το ενδιαφέρονό μουσικο από την αρχή, πρέπει να είχα περίπου 14 χρονών, μετά από να ακούω ένα κομμάτι από μια από τις πιο σημαντικές μορφές του κόσμου, τη νορθοινδιακή κλασσική μουσική, παρουσιασμένη από ένας από τους καλύτερους εκπαιδευτικούς, τον τελετή Σαρόν Βερτιόζο, ο ουστάδρας Αλιακ-Παρχάν. Αυτό το κομμάτι έκανε μέρος σε ένα σχετικό θέατρο, στον κολέγιο, στον κομμάτι του Σαρκανσίσκου, όπου ζούσα. Μέχρι τότε είχα δουλεύει ως παιδί, τσελό, και μετά από την αγωγή μου, κλασσικά και παρουσιασμένα κομμάτια. Μετά από το να ακούω αυτό το ενδιαφέρονό μουσικο από την αρχή, μετά από το ότι η μουσική που παίχτηκε ήταν πραγματικά νέα στον εαυτό μου, αρχικά αισθανόμουν μια μορφή αφινότητα για μια ακόμη γνωστή μετά από αυτό. Αυτό με έφερε σε μια τέτοια τέτοια που δεν είχα πριν εμφανιστεί και σε έναν κομμάτι πιο βαθιά από κάποια άλλη μορφή εμφανιστική εμφανία. Μετά από το να καταστρέψω στον σχετικό μουσικο, προσπαθούσα όσο μπορούσα, να αναπτύσσω κάποια από τις ήχες που είχα ακούσει στον κομμάτι μου, αλλά γι' αυτό γνωρίζω πως για να παίξω αυτήν την μουσική θα χρειαστεί να έχω έναν ενδιαφέρονό μουσικό, συγκεκριμένο για αυτό. Έτσι, αυτή η μορφή, μαζί με τον εμφανισμό μου να παίξω έναν ενδιαφέρονό μουσικο, σημαίνει το ξεκίνημα από αυτό που θα γίνει για μένα μια πολύ μεγάλη πρόσφατα μέσα από πολλές περιοχές του κόσμου, να παίξω μέσα από τη διαδικασία από κάποιους από τους μεγαλύτερους μάστες από τις διαδικασίες, που υποδοχούν στον κόσμο της μορφής μουσικής. Τα πρόσφατα μου με έκανε σε πολλές μέρες και μέσα από τη διάρκεια της εξετάσεις μου, και ξεκίνησα να παίξω μια σκληρή φωτογραφία για κάτι που δεν υπάρχουν πολλοί άνθρωποι στον κόσμο. Το κόσμο της μορφής μουσικής προτείνει σχετικά από την Αφρική στον Κίνο, και υποστηρίζει όλα τα πράγματα. Όχι μόνο αυτό είναι πραγματικό, αλλά όλα τα πολλακά και εξαιρετικά διαδικασία που βρίσκονται σε αυτήν τη διάρκεια της γεωγραφικής περιοχής, δημιουργούνται σε έναν τρόπο, το οποίο δημιουργεί να τους δώσει σχετικά γνωστή και ακόμα εξασφαλής σε όλες τις περιοχές. Για παράδειγμα, ένα κομμάτι του Μουγγάν που παίξουμε από έναν ουγούρ ενσάμβου από την Αυθή Κίνα, θα ήθελε να μιλήσει σχετικά γνωστή και ακόμα εξασφαλής σε όλες τις περιοχές. Το πιο εξασφαλής είμαι σε αυτές τις περιοχές, το πιο εξασφαλής γνωρίζω ότι υπάρχει μια εξασφαλή και εξασφαλή ιστορική δημιουργία, μεταξύ πολλών εκατομμύρια, σε αυτήν τη διάρκεια της γεωγραφικής κοινότητας. Σε αυτή τη στιγμή, πιστεύω πως πρέπει να δώσω μια συγκεκριμένη διαδικασία για το τι είναι η γεωγραφική μουσική. Η γεωγραφική μουσική είναι απλά ένα γεωγραφικό που εφαρμόζει και σχετίζει στην χρήση των μόδων. Οι μόδες, όμως, είναι πραγματικά δύσκολα να καθαρίσσουν. Είναι συχνά εξασφαλές ως μοναδικό υλικό ή σκέλη, όσο και οι άνθρωποι στον Βασίλειο εξασφαλίζουν μεγάλες και μικρές σκέλη. Τα σκέλη που είναι αξιωμένα και πολλές, μερικές παραδοσιακές πραγματικές πράγματα, ειδικά από το τι, για τον Βασίλειο, είναι σοβαρή τοιχική συγκροτήριση, και χρησιμοποιούν και εξασφαλές που αφορούν στον εμπνευματισμό. Για να το πω απλώς, δεν έχουν μόνο την εξασφαλή σκέλη του Βασιλικού Μουσικού, που είναι ένας οκτύβος με 12 εξασφαλές εξασφαλές. Επιπλέον έχουν μια ολόκληρη γραμμή άλλων εξασφαλών, δημιουργώντας από πολύ συγκεκριμένες και πραγματικές μαθηματικές εξασφαλές, που ανοίγουν μια βασική εξασφαλή εξασφαλής, μελωδική και συνεχώς εξασφαλής δυνατότητες. Όμως, να ανοίγουμε αυτές τις εξασφαλές σκέλης, δεν έρχεται τίποτα σχετικά με την πραγματικότητα τους. Αυτές οι εξασφαλές, σε διάφορες μοτοσυκλέτες, γνωρίζονται ως ράγα. Στην Ινδιακή μουσική, το λόγο ράγα προέρχεται από το σανσκρυτικό λόγο για χρώμα, μακάμς. Στην Ινδιακή και Κεντρική Μουσική, το αραβικό όνομα μακάμ σημαίνει θέση, επίπεδο ή σημείο, σημαίνοντας σύμφωνα στις επίπεδες εξασφαλές δυνατότητες, όπως οι μοτοσυκλέτες. Υχος, το ελληνικό λόγο που γενικά σημαίνει το ήχο, είναι χρησιμοποιημένο για τις μοτοσυκλέτες στην Ινδιακή Μουσική. Ή τρόπος, στον αρχαίο ελληνικό, το όνομα για μοτοσυκλέτες ήταν τρόπος, ένα μεγαλύτερο όνομα που σημαίνει μια μάνα, ένα στυλ, μια δημόσια λογική, ή ακόμα και σε κάποιες περισσότερες περισσότερες, αυτό που είναι σε μια στιγμή αλλάξεων. Αυτές οι όνομα, όπως και πολλοί άλλοι σε άλλα μοτοσυκλέτες, σημαίνουν κάτι που είναι πολύ περισσότερο εξασφαλής από μια μία σκέλη. Μια γνωστή μοτοσυκλέτες του Περσινού μοτοσυκλέτες μία φορά έδειξε την επόμενη διαφάνεια των μότων, τα οποία πάντα έχω βρει πολύ βοηθά για να εξασφαλίσω το πρόγραμμα. Αν έχουμε μια σκέλη με μία σκέλη, ξεκινώντας από το σημείο A και τελειώντας από το σημείο B, και αν πούμε ότι το σημείο A είναι τόμα, μια σκέλη, και ότι το σημείο B είναι μια πλανή μελωδία, τότε όλα τα μοτοσυκλέτες βρίσκονται κάπου σε αυτήν την σκέλη μεταξύ αυτών δύο. Κάποιες είναι πιο κοντά σε σκέλη, κάποιες είναι πιο κοντά σε πλανή μελωδία, αλλά κανένα από αυτά τα δύο μοτοσυκλέτες δεν μπορεί να δημιουργηθεί μόνο από αυτά τα δύο μοτοσυκλέτες. Οι μοτοσυκλέτες είναι πολύ σημαντικοί με το μουσικό φράσιμα. Αυτά τα φράσια είναι συχνά πολύ απλές, αλλά πολύ δυνατές στη φύση. Κάθε μοτοσυκλέτες δημιουργεί ως ένα μυαλόδιο νουκλείο, το οποίο μπορεί να εξελίξει και να εξελίξει σε διάφορες μοτοσυκλέτες και εμφανίσεις, όσο και να εξελίξει και να εξελίξει και να εξελίξει σε διάφορες μοτοσυκλέτες και εμφανίσεις. Ίσως η καλύτερη αναλόγη που μπορώ να δώσω θα είναι να πω ότι να εξελίξεις σε μοτοσυκλέτες είναι πολύ σαν να εξελίξεις σε μοτοσυκλέτες. Αυτό, φυσικά, είναι ένα πολύ συγκεκριμένο και συγκεκριμένο εμφανιστικό διαδικασμό, το οποίο χρειαζόμαστε να εξελίξουμε όλες τις σκέψεις μας και τις πακουλτίες μας. Το ίδιο είναι πραγματικό να γνωρίσουμε τη μοτοσυκλέτες μας. Σύμφωνα με αυτή την αναλόγη, μπορούμε να πούμε ότι να εξελίξουμε τις μοτοσυκλέτες απλά μεταξύ των σκέψεων είναι σαν να γνωρίσουμε τους ανθρώπους μεταξύ των σκελετών. Αυτό δεν είναι ο τρόπος. Όπως είπα πριν, η μοτοσυκλέτες μοτοσυκλέτες είναι πραγματική σε όλες τις διάφορες γεωγραφικές περιοχές και η μοτοσυκλέτες μοτοσυκλέτες μεταξύ των διάφορων εθνικών και γεωγραφικών εξελίξεων είναι πραγματική να βλέπεις και από τη σκέψη της ιστορικής αναλόγης, όπως και από να είσαι ειλικρινή και να είσαι πραγματική. Η μοτοσυκλέτες μοτοσυκλέτες είναι πραγματική σε όλες τις διάφορες γεωγραφικές περιοχές και ακόμα και για εκατομμύρια χρόνια. Είναι μια μοτοσυκλέτες μοτοσυκλέτες, η οποία ακόμα και σήμερα είναι πραγματική. Εντάξει, έχω συχνά βρει την αναλόγη της περιοχής γεωγραφίας στη γεωγραφία να είναι σημαντική σε αυτό που είναι η μοτοσυκλέτες μοτοσυκλέτες. Πολλές φράσεις ή μια μοτοσυκλέτες μπορεί να είναι σε μια περιοχή και να δημιουργηθεί σαν πόλεμμα ή ακόμα και σε ένα χώρο, σε μια περιοχή που θα συμβάλλει με άλλες οργανισμούς και θα τελειώσει μετά από τις περιοχές της νέας περιοχής. Υπάρχει, λόγω αυτών, ότι έχω συγκρίνει τη μουσική ως ένα φαινόμενο φαγητό, όχι σχετικά με την ανθρώπινη δημιουργία, ως κάτι που έρχεται μέσα από τους ανθρώπους και όχι πραγματικά από τους. Όπως και για τη σύστημα, κάθε μπορεί να τη γνωρίζει όπως θέλει ή θα θέλει και κάποιοι, πιθανόνιοι, προσπαθούν να την αφήσουν μη γνωρισμένη. Ένα ενδιαφέρον και συχνά εξοπλισμό για τη περιοχή του κόσμου, όπου ζούμε εδώ, είναι ότι είναι μέρος σε πολλές παραδοσιακές εθνικές κράτης με πολύ παραδοσιακά όνομα. Ελλάδα, Ελλάδα, Συρία, Ισραλία, Αρμενία, Περσία, Ινδία, κλπ. Όλα αυτά, όμως, ως εθνικές κράτης, ως πολιτικές εθνικές, είναι σχετικά πιο νέα από την Αυστραλία. Αυτή η πραγματικότητα δεν βρίσκεται εύκολα στους ανθρώπους και στους ανθρώπους που έχουν παραδοσιακές εθνικές κράτης στις εθνικές κράτης. Αυτή η πραγματικότητα συχνά αποτελεί από μια σκληρή, σημαντικά σημαντική, εθνοκέντρικη, πολιτική στερεοτύπη, η οποία, ως πραγματικότητα, σημαντικά σημαντικά σημαντικά σημαντική η οποία, ως πραγματικότητα, σημαντικά σημαντικά σημαντική η οποία, ως πραγματικότητα, σημαντικά σημαντικά σημαντική η οποία, ως πραγματικότητα, σημαντικά σημαντικά σημαντική η οποία, ως πραγματικότητα, σημαντικά σημαντική η οποία, ως πραγματικότητα, σημαντική η οποία, ως πραγματικότητα, σημαντική η οποία, ως πραγματικότητα, σημαντική η οποία, ως πραγματικότητα, σημαντική η οποία, ως πραγματικότητα, σημαντική η οποία, ως πραγματικότητα, σημαντική η οποία, ως πραγματικότητα, σημαντική η οποία, ως πραγματικότητα, σημαντική η οποία, ως πραγματικότητα, σημαντική η οποία, ως πραγματικότητα, σημαντική η οποία, ως πραγματικότητα, σημαντική η οποία, ως πραγματικότητα, σημαντική η οποία, ως πραγματικότητα, σημαντική η οποία, ως πραγματικότητα, σημαντική η οποία, ως πραγματικότητα, σημαντική η οποία, ως πραγματικότητα, σημαντική η οποία, ως πραγματικότητα, σημαντική