Κυριάκος, Μ. (2014). Η Έρευνα Δράσης με παράδειγμα / Διάλεξη 10 / Στην ακόλουθη διάλεξη οριοθετείται και αποσαφηνίζεται το επιστημονικό πεδίο της Έρευνας Δράσης και παρουσιάζεται μια χειραφετητική έρευνα δράσης που αναπτύχθηκε σε ελληνικό πολυπολιτισμικό σχολείο με αφορμή την οργάνωση της εθνικής σχολικής γιορτής της 25ης Μαρτίου. ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)Κυριάκος, Μπονίδης. Η Έρευνα Δράσης με παράδειγμα / Διάλεξη 10 / Στην ακόλουθη διάλεξη οριοθετείται και αποσαφηνίζεται το επιστημονικό πεδίο της Έρευνας Δράσης και παρουσιάζεται μια χειραφετητική έρευνα δράσης που αναπτύχθηκε σε ελληνικό πολυπολιτισμικό σχολείο με αφορμή την οργάνωση της εθνικής σχολικής γιορτής της 25ης Μαρτίου. ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, 2014.
Παραπομπή σε μορφή MLA (8th εκδ.)Κυριάκος, Μπονίδης. Η Έρευνα Δράσης με παράδειγμα / Διάλεξη 10 / Στην ακόλουθη διάλεξη οριοθετείται και αποσαφηνίζεται το επιστημονικό πεδίο της Έρευνας Δράσης και παρουσιάζεται μια χειραφετητική έρευνα δράσης που αναπτύχθηκε σε ελληνικό πολυπολιτισμικό σχολείο με αφορμή την οργάνωση της εθνικής σχολικής γιορτής της 25ης Μαρτίου. ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, 2014.