Ενδοσχολική Βία - Έναρξη από το Δήμαρχο Παλλήνης /

: Παρακαλώ, αγαπητοί συνάδελφοι, αγαπητοί φίλια και φίλοι μου, εκλεκτές, προσκεκτημένες, ειδικές ψυχολόγοι και επίπεδο ψυχολόγοι, καλησπέρα σας. Θα ήθελα να συγκαρώσω σ' ό,τι είχα την πρωτοβουλία να οργανώσω αυτή την ομορφινή βραδιά, στα πλαίσια του υιορτασμού της παγκόσμιας ημέρας κακτηνυσίας,...

Πλήρης περιγραφή

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Γλώσσα:el
Είδος:Ακαδημαϊκές/Επιστημονικές εκδηλώσεις
Συλλογή: /
Ημερομηνία έκδοσης: DimosPallinis 2013
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:https://www.youtube.com/watch?v=z6l4-sUOQGs&list=PLXgEiUoredvtKfgdP8sdSap9s3SHTEMxS
Απομαγνητοφώνηση
: Παρακαλώ, αγαπητοί συνάδελφοι, αγαπητοί φίλια και φίλοι μου, εκλεκτές, προσκεκτημένες, ειδικές ψυχολόγοι και επίπεδο ψυχολόγοι, καλησπέρα σας. Θα ήθελα να συγκαρώσω σ' ό,τι είχα την πρωτοβουλία να οργανώσω αυτή την ομορφινή βραδιά, στα πλαίσια του υιορτασμού της παγκόσμιας ημέρας κακτηνυσίας, δημοσχολικής βίας. Βέβαια, θα δούμε και θα μάθουμε πολλά πράγματα και πράγματα εγώ νομίζω ότι είμαστε αγιατοί, ίσως θα ήταν αγιατοί να είμαστε περισσότεροι και τώρα νομίζω αγιατοί είμαστε. Από την εποχή που ίσχυε το ξύλο γέννημα και ο παράδεισος του δάσκαλους, είχε την δικαίωμα και θερήθηκε ο παιδαγωγικός κυβέρδος να χτυπάει του μαθητή για να τον διαπαιδαγωγήσει, φτάσαμε στο να μιλάμε για την απαγόραψη αυτού του απάδρακτου φιλωμένου βέβαιου, και καλώς, να μιλάμε για το σχολική βία μεταβού, και σήμερα πρέπει να γριθάζουμε την παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής, και της σχολικής βίας, για να μπορέσουμε ως προηγμένη κοινωνία, να αντιμετωπίσουμε φιλωμένα τα οποία καμπάνια δεν θέλουμε να μιλάμε, ή δεν θα τα ασχολώσουμε τι υπάρχει. Πολλές φορές εναρρωτιόμαστε, είναι ενδυσσολογημία, και άμα μας πει κάποιος, το παιδί μας πρότυπησε κάποιο άλλο παιδί, θεωρούμε ως καλή λύση να πάμε να δούμε το πατέρα του, αδερφιά του, να πούμε να μαζέψει το παιδί του, να πάμε να μαλώσουμε το άλλο παιδάκι του, πράγματα που πολλές φορές μπορεί να είναι αναδύνατα με την επιστημονική, με τους επιστημονικούς υποβρυσσούς, ή πολλές φορές να ανοηθήσουμε ότι θα του μητωπίσουμε κάποια φαινόμενο σχολική σβία, σε να μπορεί να μην είναι. Και κάποια άλλα γεωτοπία διαφορομής, κανά για παράδειγμα, είναι το να είναι φαινόμενο σχολική σβία και νοσχολική σβία. Τους ορισμούς, λοιπόν, για το τι είναι σχολική σβία και πώς τη μετωπίζεται, ποια συνδροφές που εμφανίζεται, που μπορεί να είναι συμπεριφορές μεταξύ των δαθητών στο σχολείο, αλλά μπορεί να είναι και άλλους, βία ψυχολογική, διαδικτυακή ή οτιδήποτε άλλο, καλό είναι, λοιπόν, να ακούσουμε τους επιστημονες, να μάθουμε τον ορισμό της πραγματικής έννοιας της σχολικής σβίας και κυρίως της μεθόδου, στις οποίες μπορείτε να αντιμετωπίσουμε, γιατί πολλές φορές μπορεί να δείχνουμε τα παιδιά μας σε λάθος δρόμος, πραγματικά οδηγούμε σε μία αυτά, στον ακλίνοντας την εαυτόν μας, αντί να τα βαλώνουμε τα πιέζα και να τα ευθαρίσουμε να αντιμετωπίσουμε τα ίδια και το φαινόμενο. Για όλα αυτά, λοιπόν, και να έχουμε σωστή ενημερώση και να έχουμε και σωστή αντιμετώπιση στο φαινόμενο που ο Σάκης εμφανίζεται, κάλεσαμε απόψε ειδικούς ψυχολόγους, να μάθουμε, όταν αφέρω τον όνομα της συγχρονιστής μου, της κ. Μια-Μια, την κ. Πιπινάκη, την κ. Βασιλιάδη και την κ. Κασικώτη, ψυχολόγους και παιδοψυχολόγους, που απόψε, αφήλον κερδός, ήρθαν να μας μεταφέρουν τη γνώση τους για το θέμα και, επίσης, να θεωρούν από τον προσφυόδελ, και κυρίως με ωφελή μου η γνώση, για να αντιμετωπίσουμε θέματα που πιθανόμαστε να βλέπουμε μπροστά μας, τα παιδιά μας, στην κοινωνία, ως παιδαγωγή, ως λάσκα, ως βουλή, να συγκρατήσω ιδέα και τραπούς τα απόψε μας. Και να κηρύξω την έμαξη της απόψενής συνεδρίας και να ευχαριστώ καλή ευηλυχία και να ευχαριστώ πάλι την κυρία.