: Προχωράμε στο πρώτο θέμα της συνεδρίασης. Σύνταξη μηνέας έκθεσης από δεσμάτων προϋπολογισμού 4-3-2021. Έχει βεβαιωθεί το 101,20% των τακτικών εσόδων του προϋπολογισμού και έχει εισπραχθεί το 100,39%. Όσον αφορά τα έκτακτα έσοδα, έχει βεβαιωθεί το 21,95% και έχει εισπραχθεί το 21,24%. Στα POE που βεβαιώνεται για πρώτη φορά, έχει βεβαιωθεί το 222% και έχει εισπραχθεί το 141%. Ενώ για τα POE παλαιότερων ετών έχει βεβαιωθεί το 101,03% και έχει εισπραχθεί το 16,72%. Στο σκέλος των δαπανών του προϋπολογισμού έχει βεβαιωθεί το 95,76% των εξόδων, τιμολογήθηκε το 85%, και πληρώθηκε το 83,14%. Όσον αφορά τις εμπενδύσεις έχει βεβαιωθεί το 66%, τιμολογήθηκε το 12,52% και πληρώθηκε το 10,56%. Όσον αφορά τις POE έχει βεβαιωθεί το 57%, τιμολογήθηκε το 50% και πληρώθηκε το 49,56%. Και ιδικότερα για τις εξοχλήσεις τιμολογίων των εγούμενων ετών έχει βεβαιωθεί το 99,73%, του προϋπολογισμού τιμολογήθηκε το 99,15% και πληρώθηκε το 98,86%. Θα σταθώ στο γεγονός ότι τα τακτικά έσοδα έχουν εισπραχθεί το 139, δηλαδή λίγο παραπάνω από αυτό που προϋπολογίστηκε. Αυτό δείχνει μια πολύ καλή εικόνα, ότι ο προϋπολογισμός ήταν πραγματικός και όχι πλασματικός και θεωρώ ότι από εκείνη και η ακτική η καλή εικόνα που μπορεί να δίνει στον προϋπολογισμό στην πορεία των τακτικών εσόδων. Κοιτώντας και επιμέρους κάποιες λεπτομέρειες που πιθανόν θα είχατε και εσείς, βλέπουμε ότι όντως των τάφικες του Δημοτικού Φόρου είναι πολύ καλή η πραξιμότητα του Δήμου όσον αφορά ακόμη και τα μισθώματα δεδομένου ότι είχαμε έως και 100% εκτώσης και 40% σε πάρα πολλά κίνητα του Δήμου που δεν πληρώνουν τα μισθώματά τους. Παρ' όλα αυτά είναι ικανοποιητικό το νούμερο. Το ίδιο και στα τραπωτικά και στα ιδιωκευμένα, βέβαια εδώ είναι μια άλλη κατηγορία. Κλείνοντας ακόμη τα έλεγχη της πρόστιμας και στο κοκ όπως και στα έσοδα παρατηρώνων τραπτικά και έκτα, γενικότερα θα έλεγα η εικόνα είναι ικανοποιητική. Από εδώ και πέρα, αν θέλετε κάποιες ερωτήσεις, κάποιες τοποθετήσεις, είμαι στη διάθεσή σας. Εγώ, κύριε Πρόεδρε, σε ρωτώ. Παρακαλώ, κύριε Καλαδέ. Λοιπόν, τα ερωτήματα τα οποία θα θέσω, Πρόεδρε, δεν έχουν να κάνουν με αυτό το οποίο μας διάβασες. Όπως είχα ζητήσει και παλιότερα, η οικονομική υπηρεσία μου έχει στείλει τον ταμιακό απολογισμό. Όπου ουσιαστικά από εκεί έχει πάρει και τα νούμερα στα οποία αναφερθεί κάτι και τα οποία υπάρχουν στην εισήγηση. Οι ερωτήσεις, λοιπόν, που θα κάνω θα είναι λίγο περισσότερο της λεπτομέρειας. Δεν ξέρω αν έχετε στη διάθεσή σας τον ταμιακό ή αν είναι κάποιος εκεί από την οικονομική υπηρεσία. Τον έχουμε τον ταμιακό, είναι εδώ η κυρία. Ωραία. Λοιπόν, με τη σειρά τα έχω τα ερωτήματα και ξεκινάω από τα έσοδα. Ένα ερώτημα το οποίο αφορά αρκετούς κωδικούς εσόδων. Εγώ θα σταθώ ενδεικτικά λίγο στα έσοδα τα οποία είναι από τα μισθώματα και από την άρδευση. Αυτό, λοιπόν, το οποίο διαβάζω εδώ είναι ότι το ποσό το οποίο φαίνεται να βεβαιώθηκε ακριβώς αυτό και εισπράχθηκε. Η ερώτησή μου, λοιπόν, είναι η εξής. Δεν χρωστάει δηλαδή κανένας ότι ακριβώς βεβαιώσαμε όλοι ήρθαν και μας πλήρωσαν μέχρι τελευταίας δεκάρας. Πώς συμβαίνει αυτό. Ένα ερώτημα είναι αυτό. Το δεύτερο έχει να κάνει με το τέλος καθαριότητας και φωτισμού και με τον τραπ τα οποία μας τα αποδίδουν η ιδέη και οι υπόλοιποι πάροχοι. Το ερώτημά μου, λοιπόν, είναι αν μας έχουν αποδώσει όλα τα χρήματα γιατί και εδώ παρουσιάζεται η ίδια κατάσταση. Δηλαδή, ό,τι βεβαιώθηκε εισπράχθηκε από αυτούς. Μας απέδωσαν, δηλαδή, μέχρι τελευταίας δεκάρας. Δεν μας χρωστά τίποτα. Και το λέω αυτό γιατί να σας θυμίσω. Μας είχατε πει σε παλιότερη συνάντησή μας και συζήτηση για την τριμηνιαία ότι καθαρίζονται όλοι. Τρίτον, βλέπουμε ότι στο τέλος λαϊκών αγορών έχουμε εισπράξει 1.530 ευρώ. Μάλλον έχουμε βεβαιώσει, συγνώμη. Εισπράξαμε ακόμα λιγότερα. Κανονικά, εδώ θα έπρεπε να βλέπουμε έναν νούμερο το οποίο να έχει βεβαιωθεί μεταξύ 25 και 30.000. Πώς βεβαιώσαμε 1.530 ευρώ? Τι ακριβώς συμβαίνει εδώ? Και συνεχίζω. Νεκροταφία. Δικαίωμα ανανέωσης ταφής. Η ίδια κατάσταση εδώ, ενώ περιμέναμε να βεβαιώσουμε γύρω στις 200.000 ευρώ, κάτι λιγότερο, έχουμε βεβαιώσει μόνο 45.000. Γιατί συμβαίνει αυτό? Πώς εξηγείται από την υπηρεσία? Τέλος χρήσης πεζοδρομίων. Κοινοχρήσεις των χώρων γενικότερα. Ό,τι βεβαιώθηκε, εισπράχθηκε. Άρα, δεν μας χρωστάει κανείς. Ήρθαν και πλήρωσαν όλοι μέχρι τελευταίας δεκάρας. Το ίδιο και εδώ. Παρακαλώ. Εισφορά σε χρήμα λόγω ένταξης ή επέκτασης πολυοδομικών σχεδίων. Εδώ βλέπω να υπάρχουν δύο κωδικοί. Ο ένας αναφέρεται γενικότερα σε εισφορά σε χρήμα και ο άλλος αναφέρεται την εφαρμογή περιγυαλίου. Εδώ τώρα, γιατί συμβαίνει αυτό. Έχουμε δηλαδή και κάποιο άλλο, κάποια άλλη ένταξη στο πολυοδομικό σχέδιο. Γιατί δύο κωδικοί διαφορετικοί. Και συνεχίζω λίγο επιχωρήγηση για το πρόγραμμα των μακροχρόνιων ανέργων. Δεν ξέρω αν θέλετε μπορώ να σας λέω και τους κωδικούς. Αλλά επειδή είναι στη σειρά, για αυτό δεν τα αναφέρω. Είναι δηλαδή σε συνεχόμενες σελίδες. Εδώ λοιπόν ενώ είχαμε προϋπολογήσει με την αναμόρφωση 569.000, μέσα στον ταμιακό αναφέρεται ένα ποσό μίον 237.000. Τι ακριβώς αφορά. Μια κουβέντα για το Ταμείο Αλληλεγγύης είναι κάτι καινούργιο αυτό, γιατί η αλήθεια είναι ότι δεν το θυμάμαι. Έκτακτη χρηματοδότηση δήμονα από το Ταμείο Αλληλεγγύης. 140.000 ευρώ. Τι αφορά αυτό μια κουβέντα. Και ολοκληρών όσον αφορά το κομμάτι των εσώδων. Και στέκομαι λίγο στις επιχορηγήσεις για επενδύσεις. Όπου εδώ περιλαμβάνονται τα πάντα. Οτιδήποτε αφορά επιχορηγήσεις για επενδύσεις, από ΣΑΤΑ, από ΕΣΠΑ, τα πάντα όλα. Εδώ λοιπόν, αν κάνει κάποιος έτσι μια μικρή, θα δει, κύριε Ιαποβίδη, τώρα αυτό το ερώτημα έχει κυρίως με σας να κάνει, να υπάρχει μια απορροφητικότητα του 12%. Θα ήθελα λοιπόν ένα σχόλιο της διοίκησης επ'αυτού, γιατί μας έχει απασχολήσει και κατά το παρελθόν. Είμαι σίγουρος ότι το θυμάστε. Ακούσαμε διάφορα για επιταχύνσεις, γιαγιά. Είμαστε στο 12%. Τι γίνεται, πώς το σχολιάζει αυτό η διοίκηση. Και τέσσερις κωδικούς, όσον αφορά τα έξοδα, έχω και ολοκληρώνω. Μια στιγμή λίγο να περάσω στα έξοδα. Και το πρώτο αφορά την απόδοση στις σχολικές επιτροπές. Βλέπω ότι ήρθαν 916.000 και κάτι, και αποδώσαμε 859. Για ποιον λόγο δεν αποδώθηκε όλο το ποσό. Ένα ερώτημα είναι αυτό. Το δεύτερο, στην ίδια σελίδα κιόλας, έχει να κάνει με την υλοποίηση της προγραμματικής σύμβασης με το δίκτυο βιώσιμη.πολ. 264.000, όπου θα γινότανε μελέτες για διάφορα πράγματα, τα οποία ήθελε να κάνει ο Δ.Κ. βλέπω ότι αυτός ο κωδικός δεν κουνήθηκε καθόλου. Δηλαδή είμαστε στο μηδέν. Γιατί συμβαίνει αυτό, τι γίνεται εδώ, παρομοίως και για την χρηματοδότηση της υποτροφίας που είχε σχέση με τον καπνό. Και εδώ είμαστε στο μηδέν. Γιατί συμβαίνει αυτό και εδώ δεν ξεκινήσαμε. Υπάρχουν κάποια καταστασίες για κάποιο λόγο. Τι συμβαίνει και κλείνω με το εξής. Όπως γνωρίζουμε όλοι, λόγω των lockdown και των απαγορεύσεων, υπήρχε περιορισμός όσον αφορά την λειτουργία των δημοτικών υγειπέδων, έτσι δεν χρησιμοποιήθηκαν. Αυτό όμως που μου προκάλεσε εντύπωση και έμεινε το μάτι μου εκεί πάνω είναι, κύριε Πρόεδρε το εξής, ενώ σε όλους τους χώρους αυτούς φαίνεται ξεκάθαρα ότι δεν λειτουργούσαν, γιατί δεν υπάρχουν καταναλώσεις όσον αφορά τα καύσιμα κτλ. Εν τούτοις ένα νούμερο μου προκαλεί εντύπωση. Και αυτό το νούμερο έχει να κάνει με τη δαπάνη που υπάρχει για τα καύσιμα στο κλειστό κολυμβητήριο Καβάλας. Για όσους δεν το γνωρίζουν, στο κλειστό κολυμβητήριο Καβάλας, όσον αφορά τη θέρμαση του χώρου καταναλώνουμε πετρέλαιο θέρμασης, ενώ όσον αφορά τη θέρμαση του νερού για τις πισίνες, καταναλώνουμε πετρέλαιο κίνησης. Εδώ λοιπόν η εικόνα είναι εξής, ενώ όσον αφορά τη θέρμαση από τις 120.000, κόπηκαν τιμολόγια μόλις για 43, και είναι ευνόητο το καταλαβαίνω αυτό, παρ' όλα αυτά όσον αφορά το κίνησης, που έχει να κάνει με τη θέρμαση του νερού, έχουμε εξαντλήσει το διατιθέμενο ποσό. Είχαμε 135.000 ευρώ και κόπηκαν τιμολόγια 132 και κάτι. Πώς εξηγείται αυτή η τεράστια απόκλειση? Δηλαδή δεν θερμέναμε το χώρο και θερμέναμε το νερό ας πούμε. Τι ακριβώς συμβαίνει? Αυτά, κύριε Πρόεδρε, είναι τα ερωτήματα μου προς το παρόν. Ευχαριστώ πάρα πολύ. Κύριε Καταλαδίδη, θα σας απαντηθούν τα ερωτήματα. Περισσότερα τεχνικά θέματα είναι εδώ και ο κ. Χατζικοσταντίνου. Λίγο να σταθώ εγώ και να απαντήσω αντί για τον κ. Αποβίδη στο θέμα με την εισπραξιμότητα των διαφορών και την απορροφητικότητα των ευρωπαϊκών προγραμμάτων. Εγώ θα έλεγα ότι το 12,73% που αφορά την εισπραξιμότητα των ποσοτών εις πρακτικέντων είναι πάρα πολύ κανοπητικό και μάλιστα να κάνει μια αναδρομή να δω σε παλαιότερα έτη τι γίνεται. Παίρνεις, για παράδειγμα, μέσα στο 6,11%, το 19%, στο 8%, στο 38%, πιο μπροστά 4,68% και πρωτίθερα 4,45%. Δηλαδή, είναι ένα νούμερο το οποίο, φυσικά, δεν μας ικανοποιεί απόλυτος, αλλά βλέπω μια αυξητική τάση και έχει γίνει μια ικανοποιητική προσπάθεια το ίδιο θα έλεγα και στις δαφάνες της επενδύσεις. Το ποσοτ έπρεπε να είναι 12,52% ενώ περίσσαν 8,82%, το 19% ήταν λίγο ευαλειμμένο, 13% και τα υπόλοιπα έτη 5%, 6% και τα λοιπά. Όλες οι επενδύσεις, πρόεδρε, με τους νόμους που συνδιακοπτώ, αλλά το νούμερο στο οποίο αναφέρομαι, δεν έχει μόνο τα ευρωπαϊκά κονδύλια, αναφέρεται γενικά σε χρήματα για έργα. Και το είπα και από την αρχή, είναι μέσα και η Σάττα, είναι μέσα τα διάφορα προγράμματα χρηματοδοτούμενα που βγάζει το δημόσιο, δεν είναι μόνο τα ΕΣΠΑ. Το νούμερο το οποίο αναφέρεται το 4% και το 5% και τα λοιπά, έχει να κάνει μόνο ευρωπαϊκά... Τα ΕΣΠΑ λίγο δεν πληρωθήκαν ακόμη. Αναφέρεστε σε άλλο νούμερο, αυτό σας λέω. Ότι το νούμερο, ό,τι και όπως το έχω εγώ, είναι γενικά οι ισορροές που είχαμε για έργα, όλα, τα πάντα, όχι μόνο το ΕΣΠΑ, το ξαναλέω, όλες οι χρηματοδοτήσεις που μας έρχονται, ενώ αυτό στο οποίο αναφέρεστε είναι το νούμερο το οποίο αφορά μόνο τις ευρωπαϊκές χρηματοδοτήσεις. Αυτό μόνο, αυτή η παρατήρηση. Της είναι πολύ να συνεχίσει τέλος πάντων. Καλημέρα. Το πρώτο ερώτημα, κύριε Καλανταρίνη, αφορά τα μισθώματα για την άρρηξη. Είπα ότι το παρατηρώ και σ' αυτούς τους δύο τους ανέφερα ενδεικτικά, αλλά και σ' άλλους κωδικούς εσώδους. Ναι, ναι. Λοιπόν, όσα αφορά τα μισθώματα και την άρρηξη, έχουν εισπρακτή με οίκοθεν χρέους, που σημαίνει ότι δεν είχαν γίνει χρηματικοί κατάλογοι. Άρα, ότι πληρώνεται οίκοθεν, αυτό μεταβεβαιώνεται μετά. Γι' αυτό και υπάρχουν τα ίδια νούμερα και στα βεβαιωθέντα και στα εισπρακτέντα. Αυτό σημαίνει, δηλαδή, κύριε Χατζου Κωνσταντίνου, για να το καταλάβουμε καλά, όσοι ήρθαν? Ναι, όσοι ήρθαν από μόνοι τους, πριν γίνουν οι βεβαιωτικοί κατάλογοι. Ακριβώς. Τώρα, οι βεβαιωτικοί κατάλογοι, όσον αφορά την, όπως έχουμε πει, καθόλου τη διάρκεια του οικονομικού έτος, στα μισθώματα δεν είχαμε βεβαιωτικούς κατάλογους. Φέτος τα πάντα γινόταν με οίκοθεν χρέος και λόγω των μειώσεων έτσι δεν είχαμε τη δυνατότητα να κάνουμε βεβαιώσεις, μέχρι να τα ξεκαθαρίσουμε. Όσον αφορά την άρδευση, έχουν γίνει οι βεβαιωτικοί κατάλογοι αυτή τη στιγμή που αφορούν το έτος 2021. Τώρα το Φλεβάρι λύγει το απαραίτητο τίμινο που πρέπει να υπάρχει μεταξύ χρηματικού καταλόγου και βεβαίωσής του. Ξέρετε, είναι τα σημειώματα που στέλνουμε. Φέτος το Βουρουαρίου θα γίνει και οι βεβαιές στον καταλόγο στην άρδευση, όπου εκεί αυτά βεβαιώνονται στον κωδικό 21-19 στα λοιπά έσοδα. Δηλαδή εκεί θα αναζητήσουμε τα έσοδα του 2021. Το ίδιο συμβαίνει και με τις λαϊκές αγορές. Έχουν βεβαιωθεί στο 21-19. Απλώς μένει το δεύτερο εξάμινο του 2021 να βεβαιωθεί, γιατί αυτό τελείωσε στις 31-12, έχουν γίνει χρηματικοί κατάλογοι, γιατί πρέπει να περάσει το δίμηνο για να γίνει και βεβαίως στο χρηματικό καταλόγο. Δηλαδή, και με συγχωρείτε τώρα για να καταλαβαίνω καλά, γιατί τα 1.530 ευρώ αφορούν τα ποσά που πραγματικά βεβαιώθηκαν για το πρώτο εξάμινο. Είκοθεν, ναι, είκοθεν. Πάλι είκοθεν είναι, έτσι, ωραία, εντάξει. Όπου παρατηρείται βεβαιωθέντα και ισπραθέντα είναι είκοθεν χρειώσεις. Είναι, λοιπόν, όλο το ίδιο, ναι, καταλαβαίνω. Δηλαδή, από τη δική σας ιδέα, την εμπειρία σας, αν τα θυμάστε, όπου πάρει βεβαιωτικό σκατάλογο, πάντα έχουμε αποκλείσει τα ισπραγμέτρα. Το ίδιο, δηλαδή, εσύ, για τα νεκροταφεία, για τα τέλη και οι νοχαρίσχου χώρων, παντού το ίδιο είναι. Το ίδιο, ναι. Στα τέλη καθαριότητας. Μας χωστούν και, ειδικά, οι μη πάροχοι, ξέρετε, οι διάφορες εταιρίες. Αυτό συμβαίνει κάθε χρόνο. Έχουμε φτάσει σε σημείο κάποιες εταιρίες, ας πούμε, να πληρώνουμε καθυστέρηση, ανταποδοτικά, ενάμιση έτη. Έτσι, αυτό συμβαίνει κάθε χρόνο. Άρα, έχουμε να παίρνουμε πάλι, σωστά. Έχουμε να παίρνουμε, ναι. Όπως αυτό συμβαίνει κάθε χρόνο, έχουμε να παίρνουμε. Ναι, ναι, ναι. Το γνωρίζω, ναι. Και, μάλιστα, φέτος είχαμε και ένα θέμα με μία ιδιωτική εταιρεία, που αναγκαστήκαμε να στείλουμε εξώδικο, και να τους αναγκάσαμε έτσι να μας καταβάνουν και το μισό ποσό, ας πούμε, από αυτό που οφείλαμε. Εδώ υπάρχει ένα θέμα πάντως με τους ιδιωτικούς παρόχους, το οποίο θεωρώ ότι πρέπει να το δει η Κέβη με την Πολιτεία. Περιάλλη. Δύο κωδικοί, όπως είπατε, στην ουσία αφορούν το ίδιο πράγμα. Θα γίνει μια διόρθωση, εφ. στον προϋπολογισμό, να υπάρχει ένας κωδικός και να παίρνουν τα χρήματα εδώ. Όλα είναι για τον Περιάλλη, για οι δύο κωδικοί. Ναι. Το πλησίον της σύνταξης είναι μειο-237, γιατί έχουμε πάρει ένα μέρος στους 31-12 χρημάτων από αυτά. Δεν ξέρω αν έχει του Ταμιακόβο μπροστά σας. Ναι. Μειο-237 έχει πάλι. Ναι. Πήραμε ένα ποσό και αυτό είναι το υπόλοιπο. Θα πρέπει να μας καταβάλει ο ΑΕΔ. Δεν το κατάλαβα τώρα αυτό, Γιάννη, με συγχωρείς. Είχαμε 569.000. Ναι. Λοιπόν, έχουμε πάρει ένα ποσό από τον ΑΕΔ, 31-12. Ναι. Το ειστάξαμε αυτό το ποσό. Τα 569.000. Είναι 569.000, αλλά δεν θυμάμαι ακριβώς το νούμερο. Είναι στα μειο-237.000. Άρα δηλαδή ειστάξαμε πάνω από 569.000. Όχι. Όχι. Τα μειο-237.000 είναι τα χρήματα τα οποία υπολείπονται να πάρουμε, εμφανίζονται όμως μειο, γιατί τα έχουμε πληρώσει εμείς αυτά τα χρήματα. Αααα. Γι' αυτό και έχουμε αρνητικό. Όταν θα έρθουν τα 237.000, αυτό θα μηδενήσει. Τα πληρώσαμε από δικά μας, δηλαδή... Δικά μας, ναι. Ναι. Έχουμε καθυστηρήσεις από τον ΑΕΔ. Μάλιστα. Ναι. Αυτή τη στιγμή. Τα μειο αλληλεκείς είναι κάποια χρήματα που αφορούν το έργο, κύριε Ακοβίδη, περιμετρικά το στρατοπέδο. Πάμε στα έξοδα τώρα με τις σχολικές επιτροπές. Υπάρχει και ένα ποσό που ήρθε γύρω στις τέλος Δεκεμβρίου, τεριανταναία, δεκάτο, το οποίο δεν μπορούμε να το αποδώσουμε και θα αποδοθεί μέσα στο 2022. Δεν ξέρω και όλους αν το έχουμε αποδώσει. Κάτι αντίστοιχο έχει συμβεί και πέρυσι, όπου τελευταία έχει έρθει ένα ποσό και το αποδώσουμε την επόμενη χρονιά. Προγραμματική σύμβαση δεν υλοποιήθηκε. Δεν ξέρω. Κύριος Ιαποβίδης, νομίζω θα έχει κάποια απάντηση. Με την υποτροφία μέσα στο 2021 δεν είχε προκειρυφθεί η θέση, γι' αυτό και δεν μπορέσαμε να πληρώσουμε τις 6.000. Από ό,τι γνωρίζω και έχει ανακληρωθεί και από το Ινστιτούτο, έχει βγει ο ανάβαλος που θα αναλάβει την υποτροφία. Θεωρώ ότι αν μέσα στο 2022 προχωρήσει η διαδικασία αυτής της υποτροφίας και έχουμε κάποια παραδοτέα, να προχωρήσουμε και στην χρηματοδότηση. Για τις αριθμικές συγκαταστάσεις δεν μπορώ να σας απαντήσω εγώ κάτι με αυτά. Νομίζω ότι αρμόδιος είναι ο αντιδήμαρχος αθλητισμού. Ευχαριστώ πολύ. Λίγο ο κύριος να μας πει για το θέμα με τη βιώσιμη πόλη. Όσον αφορά την προγραμματική σύμβαση της βιώσιμης πόλης, τι αφορά? Αφορά ορισμένες μελέτες, 4 αν δεν κάνω λάθος, είναι η μελέτη των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων του παλιού, είναι η μελέτη του άξονα του Περιαλιού, του κεντρικού άξονα, είναι η μελέτη της στατικής επάρκερ του Μπιμόγλου και είναι και η μελέτη των βυθομετρήσεων, των λιμενίσκων του γραφείου Λιμένα Καπάλα. Αυτά είναι. Είναι ένα σύνολο 267 αν δεν κάνω λάθος. Περιλαμβάνει αυτές τις μελέτες. Το πρότυμα κύριε Ακοβίδη και συγνώμη δεν ήταν τι αφορά, αλλά βλέπω ότι είμαστε έως στο μηδέν. Τι γίνεται, δεν προχωράμε, δεν δουλεύουν κάτι. Προχές είχαμε την παρουσίαση, ζητήθηκε μια παράταση για τις βυθομετρήσεις λόγω ικαιρικών συνθηκών. Ολοκληρώνονται ελπίζω και πήγε και η παράταση. Η μελέτη του παλιού έγινε η πρώτη παρουσίαση των στοιχείων. Ήταν και η κυρία Δρακονάκη Παρούσα. Και περιμένουμε τώρα, ολοκληρώνουμε την αποτύπωση τα τοπογραφικά για να προχωρήσει ο μελετητής στη δεύτερη φάση που είναι η προτάσεις. Προφές που βρεθήκαμε όσο των δυνατών περισσότεροι και θα επανέλθουμε πάλι, τέχθηκαν διάφορες προτάσεις, σκέψεις, προβληματισμοί που θα τις συμπεριλάβει ο μελετητής στις δικές του προτάσεις και απόψεις. Και ελπίζω ότι θα έχουμε και από εκεί ένα σύντομο αποτέλεσμα. Τώρα, η μελέτη του δημογλός αναφορά την προοδότης. Επισημένω μόνο ότι λήφθηκαν δείγματα από κινησί φιστάμερες εγκαταστάσεις και περιμένουμε τα εργαυτηριακά αποτελέσματα. Και η μελέτη του άξονα του περιγραλείου ξεκίνησε. Ελπίζω ότι θα έχουμε κάποια σύντομα θετικά αποτελέσματα. Προχωρούν δηλαδή όλα με τους ρυθμούς, τους γνωστούς. Άρα δεν παραδόθηκε ακόμη τίποτα και γι' αυτό δεν κινήθηκε ο κωδικός. Αυτό είναι. Ασφαλώς, ναι. Ωραία, ωραία. Εγώ σας περιέγραψα την τεχνική πλευρά. Ναι, ναι. Τώρα, όσον αφορά την απορροφητικότητα που σχολιάσατε, έχουμε ένα γενικότερο πρόβλημα. Και το ΕΣΠΑ δεν πλήρωσε, και οι διαδικασίες συχνά συσορεύονται στο τέλος του χρόνου και έχουμε και εκεί κάτι δημιουργία λαθεμένων εντυπώσεων, θα έλεγα. Και ξέρουμε ότι το τεχνικό πρόγραμμα περιλαμβάνει κονδύλια τα οποία δεν κινούνται, δεν έχουν επίπτωση στον προγραμματισμό των έργων και συχνά δημιουργούν αυτήν την εντύπωση. Πολλές φορές το σχολιάσατε. Πράγματι έτσι είναι και εμένα έτσι μου φαίνεται ότι σαν να είμαστε ακίνητοι. Ξέρετε κύριε Ακοβίδη... Όταν πολλαπλασιάσει την δραστηριότητά μας, φαίνεται ότι τα οικονομικά στοιχεία δεν ανταποκρίνονται σε αυτό που ισχύει. Ξέρετε κύριε Ακοβίδη, ένας από τους λόγους που αναφέρομαι σχεδόν πάντα θα έλεγα σε αυτό το θέμα, είναι ο εξής, ότι κάποιοι έχουν ξεχάσει τι λέγανε όταν ήταν αντιπολίτευση. Τότε όλα φαινόταν περίεργα, λες και δεν ξέρανε όλα αυτά που περιγράφεται και το τι κρύβει κάθε έργο από πίσω του και τι μπορεί να φέρει. Τώρα τα ξεχάσανε, τότε τα θυμούνταν, μετά τα ξανά ξεχάσανε και τέλος πάντων εγώ θέλω να ακούγετε για να τα επαναφέρουν κάποιοι στιγμήμιγκους για αυτό το λόγο κυρίως. Εγώ είμαι καινούργιος... Ναι, ναι, ναι, προφανώς δεν έχει να κάνει με εσάς. Ευχαριστώ. Κύριε Καλανταρίδου, όταν θέλετε μπορείτε να συνεχίσετε και τις τοποθετήσεις και πρέπει να πάμε προς ψήφιση. Ρόπιτος να θέλαμε να ρωτήσει και η κυρία Δρακονάκη κάτι. Όχι, Πρόεδρε, να καλύπτει ο κύριος Καλανταρίδης προς το παρόν. Αυτό που ήθελα να πω, κύριε Πρόεδρε, είναι όπως και στην προηγούμενη τριμινία, έχω σημειώσει λίγο τις απαντήσεις που λάβαμε, θα ενημερώσω την δημοτική μας παράταξη και το βράδυ στο δημοτικό συμβούλιο θα τοποθετηθεί η αρχηγός μας. Προς το παρόν, εμείς τα πούμε παρόν για σήμερα μέχρι να αποφασίσουμε τι θα κάνουμε στο δημοτικό συμβούλιο Σας ευχαριστώ πολύ. Και εγώ σας ευχαριστώ πολύ. Οπότε καταπληροψηφία εγκρίνεται το πρώτο θέμα και περνάμε να συζητήσουμε το δεύτερο θέμα που είναι η υποχροτική αναμόρφωση των οικονομικών στόχων του οργανισμού του Δήμου Καβάλας Οικονομικών Του 2022. Η στόχοθεσία σύμφωνα με την Κυγία αναμορφώνει υποχροτικά κατωχρόνια υποχροτικής αναμόρφωσης του προοπλισμού και ως το τέλος του Φεβγαριού, οπότε ζητούμε με την παρούσα εισήγηση να πάρουμε απόφαση για την υποχροτική υποχροτική αναμόρφωσης της στόχοθεσίας για το 2016. Είμαστε σύμφωνοι? Ναι, μια στιγμή κύριε Πρόεδρε λίγο. Λοιπόν, κύριε Πρόεδρε, όχι, θα είμαστε παρών και σε αυτό και θα σας εξηγήσω στο επόμενο θέμα για ποιο λόγο. Παρών. Καταπληκοσυφία και το δεύτερο θέμα. Πέραμε στο τρίτο θέμα. Οι υποχροτικοί αναμόρφωσης του προϋπολογισμού οικονομικού έντρους 2022, άφρο 5, με αριθμό 55.04021, κοινή συμβουλή απόφασης περιπαροχής οδηγίων κατά της προϋπολογισμού των δήμων οικονομικών έντρους 2022, μερική τροποποίηση της παρίθυμη 7.028 του 2004, απόφασης. Λοιπόν, ο προϋπολογισμός καταρτίστηκε σύμφωνα με τα στοιχεία του μήνα Σεπτενβρίου και σύμφωνα λοιπόν με αυτόν, τα έσοδα στην ομάδα 1 έρχονταν στο ποστό των 12 κατ. 79.474.98, στην πορεία της εκτήρησης του προϋπολογισμού και στη λήξη του οικονομικού έντρους. Τα ποσά να θεωρήθηκαν και έτσι, τα έσοδα στην ομάδα 1 ήταν 11.512.19.46, δηλαδή είχε μια διαφορά μίον 578.135.32 και θα προβούμε την παρούσα σε μίωση των εσόδων σε χάη, σύμφωνα με αυτό το ποσό. Πόσο αναφορά την ομάδα 2, ομοίως όπως είπα και πριν είχαμε μόνο μήνα αναφορά στο Σεπτεμβρίο και το σύνολο της ομάδας 2 ερχόταν σε υπόλοιπα συστρακτικά εσόδων στο ποσό των 7.261.53, ενώ στο σύνολο της υπόλοιπσης εννοίας πράξης το ποσό ερχόταν στα 5.632.794. Στην πορεία της εκτέλεσης του προπολογισμού και ως τη λήξη του οικονομικού έθους, στην ομάδα 1 η κατηγορία 32, δηλαδή η συστρακτική έσοδα διαμορφώθηκε στα 6.714.857.05 και η κατηγορία 85, δηλαδή πρόβληψη μηίς πράξης διαμορφώθηκε στα 5.716.206. Συνεπώς με την παρούσα αναμόρφηση θα προβούμε στη μίωση των εσόδων της ομάδας 2 κατά 726.995.95 και αντίστοιχη μίωση της ομάδας 85 κατά 116.598.28. Τέλος, όσον αφορά το χρηματικό υπόλοιπο στις 31 του 2021 και σύμφωνα με το προπολογισμό που έγινε με τις οδηγίες της σχετικής σκιά, συνέχιση προπολογισμού, ως χρηματικό υπόλοιπο η προπολογή είναι το ποσό των 10.185.150.04 ενώ με το κλείσιμο της χρήσης στις 31-12 το ποσό του χρηματικού υπόλοιπου ανέχθηκε στα 10.883.047.37. Συνεχώς υπάρχει μια θετική διαφορά που ανέχθηκε στο ποσό των 10.185.296.93. Σύμφωνα λοιπόν με αυτά τα νούμερα που σας έφερα, ανέφερα ως βάση, έγινε η πρώτη αναμόρφηση προπολογιστική του προπολογισμού και το σώμα της οποίας έχετε μέσα στην εισήγηση. Τι είμαστε στη διάθεσή σας για ερωτήσεις ή ό,τι άλλο θέλετε. Μάλλον θα τον παιδέψω λίγο ακόμη το Γιάννη, μιας και είναι εκεί, κύριε Πρόεδρε. Προφανώς ο Γιάννης θα απαντήσει σε αυτά που θα ρωτήσω λίγο. Είμαστε στη διάθεσή σας, ναι. Λοιπόν, με κάποια περίπτωση είναι λίγο ψηλά τα γράμματα εδώ και πολλές φορές έχουν εξηγηθεί κάποια πράγματα αλλά δυστυχώς τουλάχιστον εγώ προσωπικά δεν τα θυμάμαι επακριβώς και πιθανόν να το έχω ξαναρωτήσει κατά το παρελθόν κύριε Χρισταντίνο αυτό. Το πρώτο ερώτημα έχει να κάνει με το όριο, τέλος πάντων, λέει εδώ στο πρώτο πινακάκι στην ομάδα εσώδων 1, ανώτατος προϋπολογισμός 2022, το πηγαίνουμε στο 11-15-13-8-26. Από αυτά που έχω διαβάσει παραπάνω, όπου εξηγεί έτσι στην παράγραφο πώς ακριβώς γίνονται οι προσαρμογές, διαβάζω και λέει το εξής. Στην περίπτωση λέει που έχουν εγγραφεί με βάση τα στοιχεία μέχρι το μήνα κατάρτισης του προϋπολογισμού στην ομάδα 1 ποσά μεγαλύτερους ύψους από αυτό της εκτέλεσης του έτους 20 και το έτους 21 κλείσει τελικά με χαμηλότερη εκτέλεση, όπως έχει συμβεί, ο προϋπολογισμός υποχρεωτικά αναμορφωνεται μέχρι το ύψος ποσού του 2020. Το νούμερο λοιπόν που βλέπω εδώ είναι στο 11-15-13. Γιατί δεν είναι ακριβώς έτσι όπως το κατάλαβα εγώ στο νούμερο του 5-20 που ήταν λίγο μεγαλύτερο. Αυτό καταρχήν για να μην πάω στο επόμενο επειδή είναι λίγο μπερδεμένα τα πράγματα εδώ. Που έγκειται αυτή η διαφορά δηλαδή αυτή η μικρή διαφορά. Μάλλον με έχετε χάσει ε ή εγώ δεν σας ακούω. Απόστολε μ' ακούσες εσύ γιατί βλέπω κινείσαι. Κοιμάτια καθαρά κι εγώ σας ακούω Ελία κι εγώ. Μάλλον χάθηκε το Δημαρχείο. Από μένα τους βλέπω εκεί πέρα στην εικόνα. Ναι, ναι αυτοί πρέπει να κολλήσουν. Τους χάσαμε. Αυτό ήταν τέλος. Κύριε Κλανταρίδη μας ακούτε τώρα. Τώρα σας ακούμε ναι όλοι σας ακούμε τώρα. Που πήγατε παιδιά πού πήγατε. Και εμείς είχαμε την εντύπωση ότι εσείς έχετε πω. Οπότε το ερώτημα προλάβουμε το ακούσαμε κανονικά. Και τελικά θέλετε να συνεχίσετε με τα ερωτήματά σας. Με τη διαφορά τα 52 χιλιάρικα οσιαστικά το 11.513. Με τη διαφορά τα 52 χιλιάρικα οσιαστικά. Με τη διαφορά τα 52 χιλιάρικα οσιαστικά το 11.513. Αυτό το ερώτημα το ακούσαμε ολοκληρωμένο. Αν θέλετε να ρωτήσετε και τα υπόλοιπα να απαντάσετε. Ωραία κανένα προβλήμα ναι βέβαια. Το δεύτερο λοιπόν ερώτημα προχωράω λίγο παρακάτω. Έτσι και έχει να κάνει με το εξής. Βλέπω λίγο τι συμβαίνει εκεί με τα χρηματικά υπόλοιπα για τα ανταποδοτικά. Αν το καταλαβαίνω καλά λοιπόν. Μας έχει μείνει ένα υπόλοιπο για ποέτα ανταποδοτικά. Που οφείλουμε δηλαδή να εξοφυλίσουμε στις 197.000. Και το χρηματικό υπόλοιπο καθαρά που έχουμε στο ταμείο μας να το πω έτσι από το κομμάτι των ανταποδοτικών. Είναι στις 686.402. Θα ήθελα λοιπόν μια εξήγηση. Αν το καταλαβαίνω καλά, αν όντως έτσι είναι η κατάσταση όσον αφορά τα ανταποδοτικά. Αυτά νομίζω έχω μια στιγμή. Ναι, αυτά. Αυτά τα δύο ερωτήματα αν θέλετε. Μας αφούσατε, νομίζαμε ότι θα είχατε καμιά δεκαετία ερωτήματα. Λοιπόν, ο κύριος θα είχατε ερωτήματα. Λοιπόν, ο κύριος θα είχατε ερωτήματα. Λοιπόν, όσον αφορά το πρώτο ερώτημα. Εύλογο ερώτημα κύριε Καλαταλίδη και την ΚΓΙΑ την έχετε μπροστά πάρα πολύ καλά. Όντως, σύμφωνα με την ΚΓΙΑ, εμείς το προϋπολογισμό είχαμε προϋπολογήσει 12.079.374 Το αποτέλεσμα του 12.079.374 ήταν 11.501.219. Άρα, ήταν λιγότερο από αυτά που είχαμε προϋπολογήσει. Που σημαίνει ότι εγγράφουμε στον προϋπολογισμό το αποτέλεσμα του 2020, που είναι 11.553. Αναμορφώνουμε και εμείς το προϋπολογισμό και γράφουμε το προσώδιο 11.513.826, γύρω στις 52.000 λιγότερα. Και θορούμε ότι με βάση στα στοιχεία που έχουμε από το δημιουργικό απολογισμό, τα έσοδά μας θα κοιμαθούν κάπου εκεί. Το σφάλμα θα ήταν αν ήμασταν πάνω από το 11.553. Μακάρι να έχουμε τις πράξεις και το αναμορφώ. Όσον αφορά την ανάλυση του χρηματικού υπολοίπου, είναι έτσι όπως το λέτε. Το σύνολο δηλαδή των ανταποδοτικών ήταν 600-700, γύρω στις 800.000. Από αυτά, 197.000 είναι τα τιμολόγια τα οποία θα πληρώσουμε. Μου μεταφέρονται δηλαδή τα ποέ στην επόμενη χρήση. Και τα 686.000 είναι τα χρήματα από τα ανταποδοτικά που μεταφέρονται για οποιαδήποτε άλλη δαπάνη που αφορά τα ανταποδοτικά του 2022. Αν δεν υπάρχει κάποιο ερώτημα από κάποιον συνάδελφο, να ρωτήσω και κάτι τελευταίο. Επειδή αυτή την μορφή, έτσι όπως αποτυπώνεται εδώ, την βλέπω για πρώτη φορά και κυρίως αναφέρομαι στους πίνακες που υπάρχουν και κυρίως, ειδικότερα, στον πίνακα της υποχρεωτικής αναμόρφωσης, στο οποίο ακολουθεί. Μου προκαλεί έτσι την εντύπωση λίγο αυτός ο πίνακας, δεν έχω τον έχω ξαναδει. Και το ερώτημά μου, όπως ήδη θα έχετε καταλάβει και αναφέρομαι στον κύριο Πρόεδρο, αν γνωρίζει να μου πει, είναι με ποιο λογισμικό έχει εκδοθεί αυτή εδώ η αναμόρφωση που έχουμε μπροστά μας. Έχει εκδοθεί με λογισμικό με το παλιό, κύριε Χατζηποσταντίνου? Όχι, κύριε Καλανταρίδη, θα σας απαντήσω εγώ. Έχει εκδοθεί σύμφωνα με το νέο λογισμικό, το οποίο, όπως είπαμε, το δοκιμάζουμε, και όπως έχω ξαναπεί, είμασταν απόλυτα εγκανοποιημένοι και θα προχωρήσουμε και στην αγορά του. Πολύ ωραία, ευχαριστώ. Παρακαλώ. Να το αποθετηθώ λοιπόν, που μάλλον εγώ θα τον πω αυτό. Ωραία, σας ακούμε κύριε Καλανταρίδη. Λοιπόν, γνωρίζω πολύ καλά, κύριε Πρόεδρε, ότι είμαστε σε μια διαδικασία που οφείλουμε να κάνουμε, σύμφωνα με τα στοιχεία τα οποία είχαμε στο πλήσιμο του έτους. Είναι μια διαδικασία που γίνεται κάθε χρόνο, έτσι. Δυστυχώς όμως, για πρώτη φορά, θα την καταψηφίσω. Και ξέρετε γιατί θα την καταψηφίσω. Επειδή βρίσκομαι στο χώρο της πληροφορικής, κύριε Πρόεδρε, γνωρίζω πολύ καλά το εξής. Υπάρχουν πολλές εταιρίες και θα αναφερθώ τώρα έτσι λίγο, πηχείς σε ηλικίες μικρότερες, όπου βγάζουν ένα προϊόν και για να το προωθήσουν, το δίνουν δωρεάν στους χρήστες, είτε αυτό είναι ένα παιχνίδι, είτε είναι ένα πρόγραμμα που κάνει μια επεξεργασία εικόνας, για ένα χρονικό διάστημα, λοιπόν, το δίνουν δωρεάν, έτσι ώστε να το δοκιμάσει ο χρήστης και μετά να αποφασίσει αν θα το αγοράσει. Η διαφορά, λοιπόν, είναι πολύ δύσκολη. Μετά να αποφασίσει αν θα το αγοράσει. Η διαφορά, όμως, εδώ, κύριε Πρόεδρε, είναι ότι εμείς, και αναφέρομαι στον φορέα που ονομάζεται Δήμος Καβάλλας, δεν είμαστε ατομικότητες, δεν είμαστε ιδιότητες, δεν είμαστε, να το πω έτσι, ένας απλός πελάτης, ο οποίος έχει να κοιτάξει τα τουήκου του και βάσει αυτών της προσωπικής του, να το πω έτσι, εντύπωσης, που θα δημιουργηθεί εμπειρίας από τη χρήση του λογισμικού, θα αποφασίσει τελικά αν θα το πάρει ή όχι. Είτε το πάρει είτε δεν το πάρει, ουσιαστικά μόνο τον εαυτό του επηρεάζει. Κατά την άποψή μου, λοιπόν, δεν μπορεί ένας φορέας, και στην προκειμένη περίπτωση ο φορέας στον οποίο εμείς, αυτή τη στιγμή, είμαστε, κατά κάποιο τρόπο θα έλεγα οι εκπρόσωποι, να λειτουργεί όπως ένας ιδιότης. Γιατί? Γιατί τα χρήματα τα οποία διαχειρίζεται, τα έργα τα οποία διαχειρίζεται, όλα αυτά τα οποία διαχειρίζεται, είναι αγαπητοί συνάδελφοι όλων των δημοτών, ενός πληθυσμού 70-80.000 κατοίκων και αφορά ποσά της άξιος των εκατομμυρίων. Δεν νομίζω δηλαδή ότι θα έπρεπε ποτέ μα ποτέ να μπούμε σε μια διαδικασία όπου δοκιμαστικά θα διαχειριζόμαστε χρηματικά ποσά τα οποία είναι δημόσια. Αυτό, πραγματικά, εμένα ο νους μου δεν μπορεί να το χωρέσει. Θα μπορούσαμε και το επαναλαμβάνω, το ξέρω, μπορεί να σε έχω κουράσει, αλλά αυτή είναι η άποψή μου, έτσι και γι' αυτό θα την λέω και θα την επαναλαμβάνω, θα μπορούσαμε, θα μπορούσατε, μιας και διαχειρίζεστε τις τύχες του δήμου μας αυτή τη στιγμή, τις τύχες της οικονομικής υπηρεσίας, να έχετε πάει σε μια παράλληλη διαδικασία όπου ναι μεν θα φροντίζατε να λειτουργούμε με αυτό το οποίο με τα χίλια μύρια στραβά που έχει λειτουργεί, δουλεύει, μέχρι να φτάσουμε στο σημείο όπου θα μπορούσαμε, επισήμως πλέον, με τα βαΐων και κλάδων θα πω εγώ, να κάνουμε τη μετάβαση σε κάτι καινούριο. Όχι όμως με αυτόν τον τρόπο. Δεν είναι δυνατόν να βγάζουμε αυτή τη στιγμή αναμορφώσεις, να κάνουμε όλες αυτές τις αλλαγές του προγραμματισμού με ένα λογισμικό το οποίο το έχουμε, αγαπητοί συνάδελφοι, δοκιμαστικά. Δεν γίνονται αυτά τα πράγματα. Γι' αυτό λοιπόν το λόγο θα είμαστε αρνητικοί, κύριε Πρόεδρε. Ευχαριστώ πάρα πολύ. Έχουμε ένα σχόλιο, κύριε Κανταρίδη, ότι επειδή ακριβώς σεβόμαστε τα χρήματα των δημοτών μας και επειδή θέλουμε το καλύτερο γι' αυτός, αλλάξαμε τις εφαρμογές για να γίνεται καλύτερα όλο αυτό το πράγμα. Τώρα το δοκιμαστικά… Δεν διασφαλίσατε όμως τα συμφέροντά τους με τη διαδικασία που το πήσατε. Τα δικασίες διαδικασίες πρέπει να γιούνται, κύριε Πρόεδρε. Γίνονται όλα σύνομα και όπως πρέπει. Εντάξει. Κάποιος άλλος συνάδελφος. Ωραία. Πότε κρίνεται κατ' απληξία και το τρίτο θέμα αγαπητής συνάδελφης. Μερικές ώρες θα είχα να δώσω τον χρόνο να τα χτυπήσω στα αδερφιά μου. Περνάμε στο τέταρτο θέμα. Εγκρίση πρακτικού 1 του διαγωνισμού για την ανάδειξη αναδόχου του έργου ανάπλασης αιτήματος της Γερσαίας Ζώνης η Μένα Ροσκαβάλλας, Απόστολος Παύλος στην γωνία Τριονοδών Εθνικής Αντιστάσεως και Αβέρος. Γιατί το θέμα, κύριε Ιακοβίδης. Αν υπάρχουν προβληματισμοί φοβάμαι ότι στο επόμενο θέμα θα συμφωνούμε όλοι. Ναι, κύριε Δηματοί, συμφωνούμε. Μου αρέσει ο κύριος Ιακοβίδης που βγάζει ομόχονες από χάση. Όχι, γιατί ακολουθεί το πρόβλημα. Ομόχονα το τέταρτο θέμα. Προχωράμε στο πέμπτο θέμα. Έγινε πρακτικό ένα για την ανακήρυξη μητωτότη και την ανάπτυξη σύμβαση για το έργο Κατασκευή ραμπών και χώρων εγγυνής για την πρόσβαση και την εξυπηρέτηση αμέα σε σχολικές ομάδες μονάδες του Δημοκραβάλλας του εγγονισμού ΑΑΔΕΚΤΟΤΡΙΑΔΑΚΤΑΔΟΔΕΚΑ. Οπότε εδώ χρειάζεται μια τεκμηρίωση, ορθόστωλε κύριε Σακοδίτης, και θα προχωρήσει τεκμηρίωση της απόρριψης της ανάπτυξης αναλόγου. Λοιπόν, εδώ έχουμε αποσύρει ήδη σε προηγούμενη οικονομική επιτροπή το παρόμοιο θέμα γιατί έχουμε ένα σύνολο προβληματισμών και έχουμε κουβεντιάσει αρκετά γύρω από αυτό το θέμα. Μελετούσα και λίγο πριν όλη την αιτιολόγηση της επιτροπής διαγωνισμού. Έχει αυτά τα στοιχεία που αναφέρθηκαν και στην προηγούμενη οικονομική επιτροπή. Θα ήταν λάθος να ξεκινήσουμε χωρίς αυτήν την γεννούργια εφαρμογή της νομοθεσίας για την επιλογή αναλόγου χωρίς να εξαμπλήσουμε όλες τις δυνατότητες που υπάρχουν ώστε να έχουμε και την καλύτερη και συμφερότερη για το δήμο προσφορά και να εξαμπληθεί το περιφτόριο προσκόμισης στοιχείων που να αιτιολογούν την προσφορά του κρίσιμου υποψήφιου αναλόγου. Συμφωνώ και αποδέχομαι να υιοθετήσουμε την πρόταση που ετέλθηκε την προηγούμενη φορά στην Οικονομική Επιτροπή και αφορά το άρθρο 9 της 4412 και της ειδικής συγγραφής της πρώτης διακήρυξης συμπλήρωση, αποσαφήνιση πληροφοριών και δικαιολογητικών η αναθέτωση αρχής στηρίζοντας τις αρχές της συμμεταχείρισης και της διαφάνειας ζητά από τους προσφέροντους οικονομικούς φορείς όταν οι πληροφορίες ή η τεκμηρίωση εδώ που σκαλώνουμε εμείς που πρέπει να υποβάλλονται ή εμφανίζονται λυπείς ή λαθασμένες συμβαλωμένων εκείνων στα στοιχεία της εΕΣ ή όταν λείπουν συγκεκριμένα έγγραφα μπορούν να υποβάλλουν συμπληρωματικά στοιχεία που θα αποσαφηνίζουν ή θα ολοκληρώνουν τις σχετικές πληροφορίες και την τεκμηρίωση της προσφοράς εντός προθεσμίας που έχει μικρότερη στον 10 ημέρων ούτε μεγαλύτερη στον 20. Προτείνω να υιοθετήσουμε αυτή την προσοχή. Μου φαίνεται λογικό και αν θέλετε μπορούμε να βάλουμε και ένα όριο χρονικό ώστε να δίνουμε την ευκαιρία στους συμμετέχοντες εργολάβους της δημοκρασίας όταν χρειαστεί να αιτιολογήσουν την προσφορά τους και δεν ικανοποιείται η Επιτροπή Διαγωνισμού από την αιτιολόγηση να τους δίνουμε μια δεύτερη ευκαιρία ώστε με βάση τις παρατηρήσεις της Επιτροπής Διαγωνισμού να βελτιώνουν τα στοιχεία που προσκομίζουν στην υπηρεσία. Αυτό θα πρότεινα να ισχύσει για όλες τις δημοκρασίες που έχουν εξελιχθεί μέχρι σήμερα στο επίπεδο αιτιολογίσεων των προσφορών. Δηλαδή, σήμερα έχουμε 7 Φεβρουαρίου. Μέχρι τις 7 Φεβρουαρίου όσες προέκυψαν δημοπρατήσεις και μπήκαν στην διαδικασία των αξιολογίσεων να δώσουμε τη δυνατότητα, με βάση το άρφαρο 9 της πρότυπης διακήρυξης, όπως είπε η κυρία Δρακωνάκη, να μας φέρουν συμπληρωματικά στοιχεία ή να τροποποιήσουν την αιτιολόγησή τους έτσι ώστε να γίνεται σαφής ο λόγος που δίνουν αυτή την προσφορά, την ιδιαίτερος χαμηλή, για το έργο που πρόκειται να κατασκευαστεί. Βάζω δύο θέματα δηλαδή. Έναν να δώσουμε την ευκαιρία στο προκείμενο έργο, η Επιτροπή να ζητήσει συμπληρωματικά στοιχεία της αιτιολόγησης της προσφοράς του αναδόχου πρασίνης τσάντας που είναι ιδιαιτέρωση ψηλή όσον αφορά το ποσοστό της και ένα δεύτερο αυτή η διαδικασία του να έρχονται αιτιολογήσεις επειδή πια θα έχουν εξικοιωθεί οι εργολάδοι με αυτήν την διαδικασία να κρατήσουν μέχρι σήμερα που θα τους γίνει γνωστό 7 Φεβρουαρίου την διαδικασία του να τους ζητείτε συμπληρωματική αιτιολόγηση της προσφοράς. Αντιτήμα και συγγνώμη μία ερώτηση θέλω να κάνω γιατί μήπως δεν το κατάλαβα, δεν άφησα καλά, από ποιους χρησιμοποιείται η συμπληρωματική κατάθεση αιτιολογήσεων για την οικονομική τους προσφορά. Η πρόταση ουσιαστικά είναι στην συγκεκριμένη περίπτωση εμείς η πρότασή μου εν προκειμένου είναι να αξιοποιώντας αυτό το άρθρο 9, να ζητήσουμε από την Επιτροπή Δημοπράτσισης του έργου να ζητήσει συμπληρωματικά στοιχεία ώστε η αιτιολόγηση να γίνει επαρκής ή όχι ως προς τα στοιχεία. Αν θα την κλείνει επαρκή ή όχι δεν είναι δικό μας θέμα η Επιτροπή Διαγωνισμού. Εμείς αυτή τη στιγμή ζητάμε την δυνατότητα από την Επιτροπή Δημοπράτσισης να επανέλθει ζητώντας συμπληρωματικά στοιχεία γιατί σύμφωνα με την έκθεση της φαίνεται ότι υπάρχουν ελλείψεις σε κέρια σημεία τα οποία έχουν επισημάνει. Αυτή τη διαδικασία, λοιπόν, προτείνω να την υιοθετήσουμε για όλες τις δημοπρασίες που είναι σε εξέλιξη αυτή τη στιγμή και απαιτήθηκε να προσομιστούν αιτιολογικές εκθέσεις για τις προσφορέσεις. Δύο στοιχεία πάλι επαναλαμβάνω. Ένα για το παρόν και ένα για μια ευρύτερη εφαρμογή για να μην δημιουργηθεί εντύπωση ότι σε άλλες δείχνουμε μια επιπλέον ευαισθησία και σε άλλες ό,τι. Μιλάτε για τη δεύτερη προσκόμη σε αιτιολογικών τοποθετήσεων. Μιλάω για την ευκαιρία να βελτιωθούν οι αιτιολογήσεις όσων δεν είναι επαρκείς. Δεν κρίνονται επαρκείς από τις επιτροπές διαγωνισμού. Ωραία. Οπότε έχουμε δύο περιπτώσεις. Μία είναι όπως το προηγούμενο θέμα που ελέγχει η επιτροπή διαγωνισμού αυτό το 10% κτλ. Παίρνει ο ανάδοχος αιτιολόγηση, γίνεται δεκτή, γνωμοδοτεί τετικά, η επιτροπή διαγωνισμού, αποστείται στην οικονομική και εμείς το αποδεχόμαστε. Και στη δεύτερη περίπτωση είναι όταν ο ανάδοχος έχει καταθέσει κατόπιν κλήσης της επιτροπής διαγωνισμού, άλλωστε μάλλον του διαχειριστή του διαγωνισμού, τις αιτιολογήσεις του, δεν γίνονται αποδεκτές. Και στην ουσία γνωμοδοτεί αρνητικά η επιτροπή διαγωνισμού, ενώ θα πρέπει η διαχειριστή του έργου, να ξανακαλέσει βάση του αύθρου 9 της πρότυπης διακήρυξης, τον ανάδοχο να καταθέσει επιπλέον εξηγήσεις. Απλά λέτε στο ενδιάμεσο να έρχεται αυτό στην οικονομική επιτροπή, έτσι ώστε να ξαναστέλουμε επίσης τη διαδικασία για να την εκτελέσει την επιτροπή ο διαχειριστής του έργου. Αυτό λέτε? Ναι, λοιπόν, να ξεκαθαρίσουμε τον ρόλο της επιτροπής διαγωνισμού. Ξέρετε, γιατί… Συγγνώμη λίγο, Αντιδηματία, πριν ολοκληρώσω να σας πω γιατί. Αντικόν η έννοια της αναθέτωσης αρχής ερμηνευτεί αυστηρά εξαιρεοικονομικής επιτροπής, στην όλη αυτή τη διαδικασία θα πρέπει να γυρίσει η Γραμματέας Οικονομικής Επιτροπής, κάτι το οποίο, αυτό το θεωρώ το πρόβλημα, το είχαμε λύσει επειδή η κυρίως του κ. Καλλανταρίδη, περί αναθέτωσης αρχής κτλ. Διότι η Γραμματέας Οικονομικής Επιτροπής δεν είναι επιπτώ να κραταει και τους χρόνους για την τεχνική υπηρεσία, αυθαίρια ειστάσεων, προσφύγων και αποστολής δικαιολογητικών. Αυτό τον ρόλο θα πρέπει να τον παίξει ο διαχειριστής, δηλαδή για τους ποιους χρόνους θα καταφερθούν οι συγκροματικές εξηγήσεις, λέει και αναφέρεται ολικά στο άστρο ενέα της διακήρυξης. Αυτούς τους χρόνους ποιος θα τους κρατάει? Η Επιτροπή Διαγωνισμού, μου φαίνεται. Αυτό αν έχει ξεκαθαρίσει αυτό είναι το σημαντικότερο. Να τα αναζέψουμε πάλι. Η Επιτροπή Διαγωνισμού με βάση τον νόμο κρίνει τις αιτιολογήσεις που ξεπερνούν των προσφορών, που ξεπερνούν το 10% του μέσου όρου. Σωστά, εφόσον κρίνει ότι είναι μη επαρκής γιατί εκεί είναι το πρόβλημά μας, αυτό το διάστημα που κρίνονται τέτοιες προσφορές, προτείνω να ισχύσει αυτό που προτείνω και στη σημερινή συγκεκριμένη περίπτωση του έργου των ραμπών και βεσέα μέα, που προαλήφονται ανάδοκι πρασίνης σάντας. Δηλαδή, να ζητήσουμε εντός 10 ημερών, είναι η πρότασή μου, αν θέλετε, την προσκόμη συμπληρωματικών στοιχείων για την αιτιολόγηση της προσφοράς. Απλώς προσέθεσα ότι αυτό το μέτρο, αυτή η απόφαση την οποία υιοθετούμε, εφόσον συμφωνούμε συνολικά για όλες τις δημοπρασίες που είναι σε εξέλιξη αυτή τη στιγμή, για να έχουμε μια δικαιότερη στάση στο σύνολο όλων αυτών των προσφορών. Θα προκύψουν κι άλλες. Έχουμε, δηλαδή, μια ομάδα 5-8 διαγωνισμών που τρέχουν αυτή τη στιγμή, που έρχονται αιτιολογήσεις που κρίνονται μη επαρκής, ενδεχομένως. Αυτές όλες θα πρέπει να τις αντιμετωπίσουμε με τον ίδιο τρόπο, για να μην προκύψει κάποια ασάφια των κυρισμών που μπορούμε, σαν οικονομική επιτροπή, να κάνουμε. Αυτό προσθέτω. Αλλιώς συμφωνούμε ότι μπορούν να ζητηθούν αιτιολογήσεις και να συμφωνήσουμε ότι εντός 10 ημερών θα πρέπει να προσκομιστούν για να επανεξεταστούν από την επιτροπή διαγωνισμού και να θεωρήσουμε ότι τότε τελεσυδική αυτή η διαδικασία και έρχεται στην οικονομική πια ως τελική. Δεν ξέρω αν κατάφερα να γίνω πιο σαφής, κυρία Δρακουναϊκή. Για το συγκεκριμένο, το σημερινό δηλαδή, τι προτείνεται, δηλαδή, η Μαθέα, γιατί δυσκολεύουμε και λίγο στη δουλειά και δυσκολεύουμε να παρακολουθήσω τη ροή της... Λοιπόν, για το συγκεκριμένο, το σημερινό δηλαδή, τι προτείνεται... Για το συγκεκριμένο, το εφαρμογή του άρθρου ενέα της πρότυπης συγγραφής να εφαρμόσουμε αυτό που... Ωραία, να επιστραφεί δηλαδή, στην ουσία δεν το συζητάμε το θέμα, δηλαδή, αποσύρεται το θέμα ή συζητήκε... Δεν αποσύρεται. Ωραία, ωραία. Άρα, το στέλνουμε πίσω στην Επιτροπή Διαγωνισμού και στο Διαχείριστή του Διαγωνισμού, στο να ζητήσουν ενός 10-11 ημέρων πόσο χρειάζεται από τον ανάδοκο συγκροματικά στοιχεία τεκμηρίωσης. Ακριβώς. Αποφασίζουμε να επιστρέψουμε την διαδικασία στην... Ωραία, ωραία, ωραία. Επιτροπή θα μπορούσε να έχει γίνει εκ των ΕΣ, όλα άμα χρειάζεται από την Οικονομική Επιτροπή, χάσιμο χρόνο είναι να δεν πειράζεται να κάνουμε. Ακούστε όμως. Εγώ θέλω αυτή την πρακτική τακτική να την εξαντλήσουμε για όλες τις θυμοπρασίες που είναι σε εξέλιξη μέχρι σήμερα. Μα υποχρεωμένοι είμαστε αλληλεγίες. Να μην το επεκτείνουμε στο διενεκές. Α υποχρεωμένοι είμαστε. Στα πλαίσια της Χριστής Διοίκησης, στο ΛΕΚΟΤΑΤΕΣΤΕΡΑ 12, συνδυαστικά με το άρθρο της πρότυπης διακήρυξης, είμαστε υποχρεωμένοι. Εγώ πιστεύω... Θα χάσουμε κάποιο διάστημα στο διενεκές. Ναι, εκεί ίσως. Εγώ συμφωνώ, συμφωνώ. Να δούμε με την πρόταση του κ. Γιακοβήτη, συμφωνώ. Παρ' όλο που πιστεύω ότι θα έπρεπε να γίνει εκ των ΕΣΟ και να είναι η τελική συζήτηση στην Οικονομική Επιτροπή, απλά να ξέρετε ότι προσθεί στη στιγμή μια έξτρα πρωτοφυσιακή θέση σε όλη την εξέλιξη των έργων. Βιάννα. Άμα δεν υπάρχει κάποια λύση, συμφωνώ. Μια στιγμή, όμως, η κρίση της Επιτροπής Διαγωνισμού δεν επιδέχεται παρέμβαση της διοίκησης του Δήμου. Η κρίση της είναι αυτή και βέβαια σε αυτή θα κρίνουμε. Δηλαδή εσείς προτείνετε να μην την φέρνουμε στην Οικονομική Επιτροπή, αλλά ο διευθυντής της Επιτροπής... Δεν θέλω να την προτείνω, αλήθεια. Είναι αυτό το οποίο λημοποιείται από όλους τους δήμους του και του Δήμου Καβάλας. Φωνάζομαι τον Ανάδονα να μας προσκομίσει δικαιολογικά και να μας αιτιολογήσει, σημαίνει ότι είναι την προσφορά του. Δεν γίνεται αποδεχτή. Θα ανασκαλούμε σαν Επιτροπή Διαγωνισμού και απλούν και πέρα. Αν δεν ξαναγίνει δεχτώ, στέλνει στην Οικονομική Επιτροπή. Γίνεται δεχτώ, ξανά στέλνει στην Οικονομική Επιτροπή. Δεν είπαμε ότι αποφασίζει η Οικονομική Επιτροπή. Αλλά τώρα βάζεται ένα ενδιάμεσο στάδιο στο οποίο θα έχει παρέμβαση η Οικονομική Επιτροπή. Έρχονται εδώ, πρέπει να τα ξαναγυρίζουμε πίσω για να γίνεται αυτό το οποίο θα έπρεπε να γίνεται εκ των έσοκ και χωρίς να μπλαχεί η Οικονομική Επιτροπή. Δεν είναι θέμα επιβολής, είναι θέμα προφανώς ερμηνείας των συναδέρφων εκεί πέρα. Από ερωτήματα σε δήμους, ανά την Ελλάδα, δεν γίνεται αυτό το πράγμα. Έχουμε μία ποτοτυπία πάλι σαν δημοσιοφάλαση. Δεν πειράζει, προκειμένου να τελειώνουμε και να προχωράνε τα έργα, υπολογίστες σε κάθε έργα θα συνεπιπλέουν δέκα μέρες χαμένες. Αυτό. Τώρα, επί του συγκεκριμένου θέματος, το στέλνουμε, ξανά το συζητήσαμε και το στέλνουμε πίσω στην Επιτροπή να ξαναζητήσει από τον πρώτο προσωρινό ανάδοχο συμπληρωματικά στοιχεία διαολόγησης. Αυτό συμφωνούμε? Μια στιγμή, μια στιγμή τώρα, γιατί καταρχήν σήμερα αποφασίζουμε ότι επιστρέφει στην Επιτροπή η δημοπράτισης του έργου που έβγαλε αυτή την απόφαση και της συστήνουμε να κάνει χρήση του άρθρο 9 και να ζητήσει συμπληρωματικά στοιχεία για να συμπληρωθεί επαρκώς η αιτιολόγηση της προσφοράς του συγκεκριμένου έργου. Τελείωσε αυτό? Συμφωνούμε. Η διαδικασία όπως την αντιλαμβάνομαι εγώ δεν μπορεί παρά να είναι ξεκάθαρη η απόφαση της Επιτροπής Διαγωνισμού ποια είναι και στην πορεία όποια είναι αυτή η απόφαση της Επιτροπής Διαγωνισμού. Έρχεται στην οικονομική, κρίνεται από την οικονομική με βάση στα κριτήρια που μπορεί να θέτει η οικονομική επιπροπή και είτε επιστρέφει είτε γίνεται αποδεκτή. Δηλαδή δεν αντιλαμβάνομαι πώς θα παρένει η υπηρεσία στην Επιτροπή Διαγωνισμού για να της αλλάξει άποψη ή να της επιβάλλει να ελέγχει και σε δεύτερο στάδιο να ζητάει συμπληρωματικά στοιχεία. Συμειωτεών σε περίπτωση έχουμε καταλήξει, γιατί βλέπω ότι στη συμπληρωτημένη περίπτωση έχουν αποσταλεί τα δικαιολογικά της αιτιολόγησης του αναδόχου. Έχουμε καταλήξει ότι σε περίπτωση και δεύτερης μήλη αποδοχής από την Επιτροπή Διαγωνισμού των Δικαιολογητικών θα μας αποστέλονται για να μπορούμε και εμείς να τα συζητάμε και να τα βλέπουμε, έτσι? Ναι, αυτό συμφωνώ. Ε, εντάξει. Από μένα είμαι ευθετικής στην πρότασή σας. Λοιπόν, το δεύτερο στοιχείο για να ολοκληρωθεί η πρότασή μου ήταν ότι πιθανώς η αποσαφήνιση αυτού του άρθρου, το άρθρο 9 του Ιδάη, αποσαφηνίσεις και συμπληρωματικές πληροφορίες θα έλεγα ότι πρέπει να εκπνεύσει, κατά την άποψή μου, μετά από κάποιο χρονικό διάστημα γιατί πια θα έχουν εξικοιωθεί οι επιχειρήσεις που συμμετέχουν σ' αυτές τις δημοπρασίες για τον τρόπο που θα αιτιολογούν την προσφορά τους. Δηλαδή, να μην επεκταθεί στο δυναικές, να μην βρεθούμε σε μια διαδικασία πανελέγχου των αιτιολογήσεων που μπορεί να δημιουργήσει υπεραιτέρω έτσι παρενέργειες και χρονοκαθυστέρηση φυσικά. Για αυτό πρότεινα σε μια καταλληλικτική ημερομηνία να πάψει η αιτιολόγηση με συμπληρωματικά στοιχεία. Να είναι μια κι έξω. Αυτό με προβληματίζει. Αυτό θα έχει να κάνει με τη συμόρφωση των υποξύφεων των αιτιολογών και τις προσφορές τους. Είναι πολύ ωραία. Ξέρετε εσείς πολύ καλά ότι δεν μπορείς κάποιον να τον υποχρεώσεις να μη φέρνει υψηλές εκτώσεις και από τη στιγμή που έχει το δικαίωμα της αιτιολογής. Ευαγγελία, αυτό που λέει ο κ. Ιακοβίδης είναι ότι από εδώ και πέρα να μην το κάνουμε αυτό. Να το κάνουμε για τους μέχρι τώρα. Όχι, δεν γίνεται. Αφού ο νόμος λέει ότι πρέπει να το κάνουμε. Δεν γίνεται αυτό. Εννοείται ότι θα το κάνουμε. Από τη στιγμή που το λέει ο νόμος, δεν γίνεται. Λοιπόν, ελπίζω ότι επειδή ο νόμος είναι λίγο και ακροαφατικός, θα έλεγα, να έχουμε αποσαφηνήσεις και συμβιωματικά στοιχεία για να ξεκαθαρίσουν κάποια σημεία. Κάντε και ρωτήματα, δημαρχέ. Και δε τέτοια. Κάντε και ενδυσκέπτε προς αυτή την κατεύθυνση. Δεν είναι μόνο πρόβλημα της καβάλας αυτό. Αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορούμε να μην ζητάμε συμβιωματικές για όσους καταθέτουν μεγάλες εκτώσεις και δεν γίνονται αποδεκτές και εξαφηθείς από την πρώτη ιδιολογική τους. Πώς θα πατήσουμε? Γιατί μετά όλοι θα πηγαίνουν σε προσφυγές και όλα θα πατήσουν. Κοιτάξτε. Απ' την άλλη, είναι δύο οπτικές. Η μία οπτική, τώρα σας τρώω τον χρόνο αλλά συγχωρείστε με λίγο, η μία οπτική είναι ότι το πνεύμα του νόμου επί της ουσίας πρέπει να το υπηρετήσουμε. Ποιο είναι το πνεύμα του νόμου ότι πρέπει να διασφαλίσουμε με κάποιο τρόπο την μείωση των περιορισμών των παράλογων εκτώσεων. Στα πλαίσια αυτά βγήκε όλη αυτή η καινούργια έτσι προσέγγιση στις αιτιολογούμενες προσφορές. Αυτό είναι μία πλευρά. Απ' την άλλη, ο δήμος, εφόσον έχει τους μηχανισμούς και τους νόμους να διεκδικεί ένα έργο ολοκληρωμένο και πλήρες, θα προτιμούσε να ξοδεύει λιγότερα χρήματα. Άρα θα ήθελε το μέγιστο των εκτώσεων στις προσφορές που δίνουν οι εργολάτες. Ναι, στους ίδιους πόρους. Τα χρηματοδοτούμενα θα έχουμε άλλη στάση. Εκεί θα θέλουμε να πάρουμε το μεγαλύτερο μέρος στο χρήμα που μας δίνουν, άρα μικρότερες εκτώσεις. Αυτό είναι το θέμα μου, ότι γενικώς μην βάζουμε προσωπικά οικονομικά του δήμου και οικονομικά του κράτους και οικονομικά της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Τα οικονομικά αν τα θεωρήσουμε ένα πακέτο, θα πρέπει εμείς με τα ελάχιστα χρήματα να υλοποιούμε το μέγιστο έργο. Είναι μια βασική αρχή που προσπαθούμε όλοι. Το πρόβλημα είναι ότι σε κάποιο βαθμό τα μέσα που έχουμε, τη νομοθεσία δηλαδή και το προσωπικό, δεν καταφέρνει να εξασφαλίσει την ποιότητα που θα θέλαμε σε αυτά τα έργα. Και κακώς μεν, αλλά στρεφόμαστε σε αυτές τις λύσεις. Είναι συγκρόμενο το στοιχείο, δηλαδή η Οικονομική Επιτροπή έχει ένα κριτήριο επιπλέον, να κάνει οικονομία στα οικονομικά του δήμου. Ενώ η Επιτροπή Διαγωνισμού δεν έχει τέτοιο πρόβλημα, θέλει να εφαρμόσει το κανόνα και το νόμο και τις διατάξεις αυτών που την δεσμεύουν να βγάλει μια συγκεκριμένη απόφαση. Είναι άλλη οπτική γωνία. Εμείς καλούμεστε να λάβουμε υπόψη μας όλες τις προσεγγίσεις, όλες τις πλευρές. Η Επιτροπή Διαγωνισμού είναι συγκεκριμένη. Αντιδύμαχε να κάνουμε λίγο τώρα το πρώτο βήμα σήμερα, γιατί πρέπει λοιπόν, εγώ τουλάχιστον να αποχωρήσω, να στείλουμε το συγκεκριμένο θέμα το σημερινό στην Επιτροπή και να το κάνουμε ένα ένα τα βήματα, να δούμε λίγο και αντιδράσεις και τα αχύτητα αντίδρασης ενώ προσκόμησης τεχνικών δικαιολογητών κτλ. Τι θα έχουν οι δεύτερες αναδόκου εταιρίας και ανάλογα να μπορέσουμε να κινηθούμε για να προχωρήσουμε. Επομένως, οπότε για να το μαζέψουμε λίγο, επιστρέφουμε στην Επιτροπή Διαγωνισμού να κάνει κρίση αξιοποιώντας το άρθρο 9 της πρώτης διακήλυκης, ώστε να ζητηθείς λογματικά στοιχεία εντός 10 ημερών από τους οικονομικούς φορείς, ώστε να επαναποβάλλουν βελτιωμένες τις ιδιολογήσεις. Και θα το λειτουργήσουμε με τα περίπτωση και τα κονάκια. Ακριβώς, ακριβώς κύριε Πρόεδρε. Αυτή είναι η απόφασή μας. Δεν έχω κάποιο άλλο να μου συζητήσω. Σας ευχαριστώ. Καλή σας ημέρα. Καλή συνέχεια. |