Βουλγαρία: Καταγωγή Βουλγάρων - Δημιουργία του Πρώτου Βουλγαρικού κράτους - Εκχριστιανισμός των Βουλγάρων – Οι λογοτεχνικές Σχολές της Αχρίδας και της Πρεσλάβας. / Διάλεξη 5 / Η προέλευση των Βουλγάρων. Ο σχηματισμός του Πρώτου Βουλγαρικού κράτους. Η βασιλεία του Βόρη Α΄ και του τσάρου Συμεών. Ο εκχριστιανισμός των Βουλγάρων. Κοινωνικές και οικονομικές συνθήκες. Βυζαντινές και λατινικές πηγές για το Πρώτο βουλγαρικό κράτος και τις πολεμικές αναμετρήσεις μεταξύ των Βυζαντινών και των Βουλγάρων.

Η προέλευση των Βουλγάρων. Ο σχηματισμός του Πρώτου Βουλγαρικού κράτους. Η βασιλεία του Βόρη Α΄ και του τσάρου Συμεών. Ο εκχριστιανισμός των Βουλγάρων. Κοινωνικές και οικονομικές συνθήκες. Βυζαντινές και λατινικές πηγές για το Πρώτο βουλγαρικό κράτος και τις πολεμικές αναμετρήσεις μεταξύ των Βυζαντι...

Πλήρης περιγραφή

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος δημιουργός: Δεληκάρη Αγγελική (Επίκουρη Καθηγήτρια)
Γλώσσα:el
Φορέας:Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Είδος:Ανοικτά μαθήματα
Συλλογή:Ιστορίας και Αρχαιολογίας / Ιστορία των Σλαβικών Λαών
Ημερομηνία έκδοσης: ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 2015
Θέματα:
Άδεια Χρήσης:Αναφορά-Μη-Εμπορική Χρήση-Παρόμοια Διανομή
Διαθέσιμο Online:https://delos.it.auth.gr/opendelos/videolecture/show?rid=da9c0de0
Απομαγνητοφώνηση
Η προέλευση των Βουλγάρων. Ο σχηματισμός του Πρώτου Βουλγαρικού κράτους. Η βασιλεία του Βόρη Α΄ και του τσάρου Συμεών. Ο εκχριστιανισμός των Βουλγάρων. Κοινωνικές και οικονομικές συνθήκες. Βυζαντινές και λατινικές πηγές για το Πρώτο βουλγαρικό κράτος και τις πολεμικές αναμετρήσεις μεταξύ των Βυζαντινών και των Βουλγάρων.: Λοιπόν καλημέρα σας συνεχίζουμε σχετικά με τον χριστιανισμό των βουλγάρων και των πρωτοβουλιών κατοίκων κράτος στην άννα εξετάσουμε σήμερα τους σημαντικότερους ηγεμόνες του και γενικά την κατάσταση που υποκρύπτει επικράτησε στο πρώτο βουλγαρικό κράτος και πολιτικά αλλά και πολιτισμικά στα μέσα του ένατου αιώνα όπως είχαμε πει η βουλγαρία επτά σας τη μεγαλύτερη εδαφική της έκταση απλωνόταν από τον Εύξεινο πόντο μέχρι την αδριατική θάλασσα τότε προέκυψε το ζήτημα της θρησκείας και γενικά πίστευαν σε όλη μιλάει με τους οποίους θα ασχοληθούμε ότι μια ενιαία αφήγηση ΚΥΑ εφ συνέβη αλλά στην ενίσχυση της Κεντρικής εξουσίας στην περίπτωση της Βουλγαρίας αυτό ήταν πιο σημαντικό έτσι γιατί πίστευε ο Βούλγαρος ηγεμόνας ότι με τον τρόπο αυτό έτσι με την επικράτηση μιας μόνο χρηστική θρησκείας είχε την εξουδετέρωση των εθνοτικών εντάσεων ανάμεσα στους πρωτοβουλία όλους και τους αρέσει να επίσης ο χριστιανισμός συνεπαγόταν την αρχή της πολιτισμικής εξέλιξης της βουλγαρίας και τη μετάβασή της από τον προφορικό στο γραπτό πολιτισμό μέχρι τότε η πρωτοβουλία χάρη χρησιμοποιούσαν τα ελληνικά χαράματα προκειμένου να απομονώσουν έτσι τη γλώσσα τους αυτό βέβαια είχε διάφορα προβλήματα γιατί όπως θα δούμε κάποιος σημαντική φθορά και μπορούν να αποδοθούν με ελληνικά γράμματα υπήρχε δηλαδή η ανάγκη μιας γραπτής αττικής γλώσσας η οποία απαιτείται για τους άδικους νόμους που απουσίαζαν και από την ελληνική γλώσσα από την και αποτελεί εθνική γλώσσα από τις υπόλοιπες στη διάδοση του χριστιανισμού στη βουλγαρία εάν συνεισέφεραν οι βυζαντινοί μονάρχη και αιχμάλωτοι σε πρώτο επίπεδο ενδεικτική είναι η περίπτωση του χάνουν κορμού όποιος το 800m 13 μετά την κατάκτηση της Αδριανούπολης οδήγησε στη βουλγαρία περίπου 10000 χριστιανούς κατοίκους της πόλης αυτής ως αιχμαλώτου επίσης υπήρχε μια προσπάθεια φράγκων μοναχό να επηρεάσουν πολιτικά την βουλγαρία και στο παιχνίδι αυτό φυσικά πρωτοστατούσε ο πάπας της ρώμης ο οποίος προσπαθούσε ώστε να μη σβήσει θρησκευτικά στη βουλγαρία κατά τη δεκαετία του 1960 όταν δηλαδή οι ίδιοι που βρίσκεται στην εξουσία ο πρώτος χριστιανός όπως θα δούμε ηγεμόνας της βουλγαρίας αυτός που επέβαλε τον χριστιανισμό στον λαό του ο μπόρις πρόοδος βασίλεψε από το πόσα 52 μέχρι το 800 89 το βυζάντιο μόλις αντιλήφθηκε αυτήν την προσπάθεια της ρώμης να διεισδύσει στη βουλγαρία αντέδρασα στρατιωτικά στρατιωτικά ο βυζαντινός στρατός κινήθηκε εναντίον της βουλγαρίας ενώ στο Λος έπλευσε στις ακτές του Εύξεινου πόντου αυτό το γεγονός έκανε τον βούλγαρο ηγεμόνα τον βόρειο τον πρώτο να αναθεωρήσει την πολιτική του και να δεχθεί το 865 το βάπτισμα του ίδιου αλλά και του λαού του από το βυζάντιο είχε σταλεί ένα Έλληνας επίσκοπος όποιος τον βάφτισε και του έδωσε το όνομα μιχαήλ έτσι ήταν το όνομα του Βυζαντινού το κράτος δεν μιχαήλ του τρίτου ο οποίος φέρεται ως ανάδοχος που μπορεί μάλιστα στην Έμπολι στην πόλη Αλ Σίσι κοντά στο βέρα της αλβανίας βρέθηκε μια επιγραφή στην οποία σημειώνεται βαπτιστεί ο κάθε θεού υπάρχουν βουλγαρίας μπορείς μετονομαστεί σε Μιχαήλ συν το εκ Θεού δεδομε ένων αυτό σημαίνει έτους 6374 τσι πρόκειται για το έτος 865 ο προσηλυτισμός του βόρειου προκάλεσε την αντίδραση των ισχυρών βουλγάρων βοήθεια άρον οι οποίοι ήταν προσκολλημένοι στις εθνικές τους παρανόμως τις η αντίδραση αυτή των μπογιά άλλων καταπνιγεί και σε μια άλλη Σαλέας θα μπορούσαμε να πούμε σύγκρουση όπου αποκεφαλίστηκε καν 52 Βογιατζή έτσι η βουλγαρία μπαίνει στο χριστιανισμό και στόχο την κύπρο το πολιτισμένου κόσμου ενώ ειδωλολατρία αποτελούσε κατά κάποιο τρόπο ένα άνευ Χαμός στην επιρροή του βυζαντίου στη βουλγαρία χριστιανισμός διευκολύνουν αποτελεσματικά αλλά τη διάβρωση και την ενίσχυση του βυζαντινού πνεύματος χωράφι η βυζαντινή αυτοκρατορία τσιπ που ουσιαστικά είναι το πιο προηγμένο και πολιτισμένο κράτος της εποχής μπορούσε να επηρεάσει άμεσα τη βουλγαρία η οποία ακόμη δεν είχε διαμορφώσει έναν δικό της πολιτισμό και μια εθνική παιδεία βόρειες προφανώς δίαιτα διέβλεψε τον κίνδυνο προς τον πολιτικό κίνδυνο που θα εγκυμονούσε μια πνευματική κηδεμονία το Βυζαντίου αφού το βυζάντιο προσπαθούσε να υπαγάγει την νεοσύστατη βουλγαρική εκκλησία στη δική του δικαιοδοσία και αυτό ήταν κάτι φυσιολογικό έτσι δεν αναγνώρισε όπως θα δούμε αργότερα δεν θα αναγνώριζε ούτε ο πάπας της ρώμης αλλά ούτε και το βυζάντιο έναν αυτόνομο εκκλησιαστικό οργανισμό στη βουλγαρία τσι ήδη είχαμε αναφέρει την προηγούμενη φορά ότι βουλγαρία είχε απευθυνθεί και στη δυτική εκκλησία έτσι και στον παπανικολάου το πρώτο και ΟΠΑΠ παρίσι προσπάθησε να να αποφύγει μια θετική απάντηση έτσι στη δημιουργία μιας αυτόνομης βουλγαρικής εκκλησίας και λίγο αργότερα θα ακούσουμε και ένα συνάδελφός σας έτσι να μας παρουσιάζει τις απαντήσεις του παπανικολάου προς τον βούλγαρο είχε μονάδων μπορεί το πρώτο μπορέσει λοιπόν ζήτησε από το βυζάντιο να οργανωθεί η βουλγαρική εκκλησία σε Πατριαρχείου το βυζάντιο φυσικά δεν αποδέχθηκε αυτή την επιθυμία του από Πατριάρχης Φώτιος που βρισκόταν εκείνη την περίοδο στην επικεφαλής του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως ήξερε πολύ καλά ότι θα έπρεπε να ακολούθησε μια συγκεκριμένη γραμμή όσον αφορά τις νεοσύστατες σημαντικές εκκλησίες όσον αφορά βέβαια την Βουλγαρία ήθελε με κάθε τρόπο με την βουλγαρική εκκλησία ήθελε να την κρατήσει στους κόλπους του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως την περίοδο αυτή με την εισαγωγή του χριστιανισμού στην βουλγαρία βλέπομε να αρχίσει και μια είσοδο έχει Βυζαντινός να ιδεών και Βυζαντινών προτύπων Βούλγαρος ηγεμόνας μπορίσοφ πρόοδος παραιτείται από το θρόνο το 189 και στη θέση του ανέρχεται όχι οστού πρωτότοκο έχει πρωτότοκος γιος του Βλαδίμηρου ως περάσατε αυτός θα βασιλεύσει από το 889 μέχρι το 800 93 τέλος στη διάρκεια της Βασιλείας του Βλαδίμηρου Russia ΑΤΕ έγινε μια προσπάθεια επαναφοράς της λατρείας στη βουλγαρία ο Βλαδίμηρος ήταν πιστός στις εθνικές παραδόσεις και στην ειδωλολατρία και προσπάθησε μαζί με τους βούλγαρους να επαναφέρει την λατρεία αυτό ενόχλησε τον πατέρα του τον βοριά το πρώτο ο οποίος επέστρεψε στην εξουσία πρέπει να σας πω ότι είχε όταν αποσύρθηκε από την εξουσία είχε πάει σε κάποιο μοναστήρι μάλλον στην περιοχή της τραύμα έτσι να μονάσει μαζί με τον αδερφό του επανέρχεται λοιπόν στην εξουσία καυτερή των νυχιών του τον Βλαδίμηρο και μάλιστα τον τυφλώνει τότε στην εξουσία στο θρόνο ανεβαίνει ο τρίτος γιος του βόρειου του πρώτου όσοι νέων όπως σημειώνει θα βασιλεύσει το 893 μέχρι το για όσα οι 27 και βασιλεία του περίοδος βασιλεία του ασυλίας του θα μείνει γνωστή πως ο Χρυσός αιώνας της βουλγαρίας την περίοδο αυτή μου ο συμεών ο οποίος είχε μαθητεύσει κατά την παιδική του ηλικίας στην κωνσταντινούπολη είχε περάσει έτσι ένα μέρος της παιδικής του ηλικίας ως όμηρος ουσιαστικά στην κωνσταντινούπολη ήταν κοινωνός του Βυζαντινού πολιτισμού και της αρχαιοελληνικής παιδείας και θαυμαστής της και θεωρούσε ότι θα ήταν καλό για τη χώρα του να εισάγει διάφορα βυζαντινά πρότυπα έδωσε πολύ μεγάλη σημασία στην πολιτισμική ανάπτυξη της βουλγαρίας μετέφερε μάλιστα την πρωτεύουσα του κράτους από την ποίηση κα στην υπηρεσία απλά και πολλοί θεωρούν ότι η μεταφορά αυτή σχετίζεται οκ με την είσοδο του χριστιανισμού στην βουλγαρία έτσι είπε υσικά είναι ειδωλολατρικά κατά κάποιο τρόπο πρωτεύουσα του βουλγαρικού κράτους ενώ υπηρεσι α είναι χριστιανική πρωτεύουσα του κράτους η δεύτερη πρωτεύουσα της βουλγαρίας και την περίοδο αυτή αναπτύσσονται και οι δύο λόγω τεχνικές σχολές της βουλγαρίας η σχολή της χριστίνας και σχολή της fresh Line μας μετά την εκδίωξη των μαχητών του Κυρίλλου και του Μεθοδίου από τη μεγάλη βραδιά είχαμε αναφέρει ότι ένα ομάδα των εξόριστων μαθητών βρήκε καταφύγιο στη βουλγαρία βόρειες έχει αντιληφθεί αμέσως τα οφέλη από την ιεραποστολική δράση των ανθρώπων αυτών και για αυτό το λόγο τους κάλεσε στην υπηρεσία από και μετά τους ανέθεσε να διατυμπανίζουν της ειδωλολατρία κές ακόμη περιοχές του δυτικού βουλγαρικού κράτους έτσι του βορειοδυτικού ουσιαστικά βουλγαρικού κράτους οι γνωστότεροι από τους μαθητές του Μεθοδίου που έδρασαν στην περιοχή της χρίζοντάς ήταν ο κλήμης επιλεγόμενο ως αρχή τη δράση και πονάω εμείς το ονομάζουμε επιλεγόμενο Ακρίτας γιατί είναι γνωστός αυτόν τον τίτλο έτσι γνωρίζουμε το και χρησιμοποιείται ευρέως ως τίτλος αυτός χρησιμοποιήθηκε ήδη από τον μεσαίωνα και στις εικονογραφήσεις του κλινικές της εικόνες και στις τοιχογραφίες και στα κείμενα χρησιμοποιείται από το κλίμα της αρχιεπισκοπής τα χρέη σας όταν αναφέρεται πλημμύρισε έτσι το προσωνύμιο χρήματα στο συνοδεύει σχεδόν πάντα και κλείνεις βουλγαρίας μπορούμε να τον πούμε αλλά δεν έπαιξε ποτέ αρχιεπίσκοπος χρίζοντάς για τον απλούστατο λόγο γιατί οι αχρείοι η αρχιεπισκοπή χρίζοντάς δημιουργείται το 1018 από το βασίλειο το δεύτερο του Βουλγαροκτόνου βλέπετε ότι βρισκόμαστε πολύ πιο μπροστά στην περιοχή βέβαια της χριστίνας υπήρχε κατά την περίοδο που τα εδάφια ανίκανο ακόμη στο βυζαντινό κράτος πριν τη βουλγαρική κατάκτηση η βυζαντινή επίσκοποι ίχνη αυτού αποκλίνουσες και Now ανέλαβαν ένα δύσκολο οι ιεραπόστολοι κο περίπου ίδιου όμως ήταν πολύ καλά προετοιμασμένη επειδή είχαν στη διάθεσή τους λέω ισλαμική γλώσσα καθώς και τα στοιχεία ότι έργα που χρειάζονταν για την τέλεση της της θείας λειτουργίας μεταφρασμένα πλέουν στα σλαβικά στις αρχές της λογοτεχνικής παραγωγής της σχολής της χρίζοντάς βρίσκουμε σχεδόν αποκλειστικά διδακτικού τους λόγους και ομιλίες δηλαδή ομιλητή κακή με ένα που χρησιμοποιούνταν στη θεία λατρεία απευθυνόμενα στον παριστάμενο λαό αλλά και γενικό μιας ειδικούς λόγους στα έργα αυτά ξεχωρίζουμε δύο μοτίβα βλέπουμε ότι επαναλαμβάνονται συνεχώς προτροπές για έναν χριστιανικό τρόπο ζωής και την καταπολέμηση της ειδωλολατρία μας καθώς και τις αποδιδόμενες τιμής τα είδωλα ενα δεύτερο θέμα είναι η αδιάλειπτη προσπάθεια για ηθική ανύψωση της κοινωνίας τόσο στους λόγους του κλείνει όσο και σε κάποιους άλλους που προέρχονται από την σχολή της χριστίνας βλέπουμε ότι συνεχώς κηρύσσουν εναντίον της μέθης εναντίον της επίορκοι υγείας της συκοφαντίας και είναι εναντίον εκείνων των σχέσεων που έγινε γενικά απαγορευμένες μεταξύ συγκεκριμένων προσώπων βέβαια διασώθηκαν και κάποιες ομιλίες με διαφορετικό χαρακτήρα οι οποίες βλέπουμε ότι στηρίζονται στη βιβλική παράδοση όπως για παράδειγμα αν εγκωμιαστική όχι για τον ζαχαρία και την σύλληψη του ιωάννη προδρόμου ο κλήμης αρχικά έδρασε ως δασκάλους στην περιοχή της ΕΚΤ Μήτση Νίτσας ο συνολικός αριθμός των μαθητών τους σύμφωνα με τον βίο του έφτασε τις τρεισήμισι 1000 το 893 έλαβε το επισκοπικό αξίωμα κατόπιν αιτήματος του Βούλγαρου ηγεμόνα συμεών και όπως μας αναφέρει ο βίος του χειροτονήθηκε ως επίσκοπος Βελλίδη σας ηρεμεί Βίτσας υπότιτλος αυτός ο τίτλος του κλείνει Μάλλιος απαντάται και δεύτερη φορά στο βίο του και τότε έχουμε τον τύπο μονομερή σας υπήρχε μια μεγάλη επιστημονική συζήτηση που συνεχίζεται ακόμη για το πού βρίσκεται η μελιτζάνα δεν έχουμε δεν έχουν ταυτοποιηθεί οι δύο πόλεις κατά τη γνώμη μου Βελλίδης ταυτίζεται με το δέλεαρ της στην περιοχή των Σκοπίων το τρίτο πελάτες μέλισσα στα βυζαντινά κείμενα και έχουμε και κάποιους μεταγενέστερους επισκόπους βέλη μέσω αλλά είχε στη δικαιοδοσία του κλείνεις μια ευρεία περιοχή έτσι που περιλα περιελάμβανε και και την περιοχή της ταχύτητας περιοχές μέχρι την αλβανία και σύμφωνα με τον κατάλογο των βουλγάρων επί αρχιεπίσκοπο έτσι η δικαιοδοσία του κλείνει έφτανε μέχρι τα περίχωρα της Θεσσαλονίκης αυτό βέβαια είναι υπερβολικό μάλλον αλλά σημαίνει ότι πράγματι κλήμης είχε μια πολύ μεγάλη περιοχή στη δικαιοδοσία του οι βυζαντινοί βέβαια δε θα έδιναν ποτέ με έναν τίτλο βυζαντινής επισκοπής ένα λαγό είχε μόνιμα ήταν μια πάγια πολιτική του βυζαντίου έτσι και βλέπουμε ότι το κλείνεις ως σκλάβος ηγεμόνας που βέβαια ήταν φιλικά διακείμενος στο βυζάντιο η υπήρξε μαθητής των αγίων Κυρίλλου και Μεθοδίου παρόλα αυτά οι βυζαντινοί γνώριζαν πολύ καλά ότι δεν είναι της δίνω ως και θα του έτρεφε έδιναν ποτέ δεν δημιουργούσαν μια επισκοπή δεν θα έδινε ποτέ επιτροπής τίμησε επισκοπής σε κάποιον που ήταν ξένος και δρούσε μάλιστα σε βουλγαρικό κράτος γιατί βρισκόταν αποκλίνει σε περιοχή που δεν υπαγόταν πολιτικά στο Βυζάντιο έτσι βρίσκεται στη βουλγαρία άσχετα αν ο ίδιος ήταν κοινωνός του βυζαντινού πνεύματος και των ιδεών ο κλήμης είχε πολλούς μαθητές όπως σας είπα και αυτούς προήλθαν αναγνώστες υπόγεια κόνι διάκονοι και πρεσβύτεροι που καταρχήν επάνδρωσαν τις ενορίες της επισκοπής του αλλά και της ευρύτερης περιοχής και αργότερα ασχολήθηκαν και με τη λογοτεχνική δραστηριότητα όσον αφορά τη σχολή τις έδρες λαμβάνει πρέπει να αναφέρουμε ωδείου σημειώνουμε είχε δημιουργήσει μια εκεί μια πλούσια βιβλιοθήκη στην οποία εργάζονταν συγγραφείς και μεταφραστές για τη σύνταξη τόσο πρωτότυπων Airport καθώς και για τη μετάφραση ελληνικών έργων στα βουλγαρικά ανάμεσα στις περιοχές της χριστίνας και της Tesla όμως υπάρχει μια μεγάλη διαφορά υπηρεσία θα γίνει πρωτεύουσα βουλγαρικού κράτους είναι πολιτισμικά πολύ πιο ανεπτυγμένη από ότι η περιοχή της Χαλκίδας η οποία εμφανίζεται πολιτισμικά υποβαθμισμένη αυτό το διαπιστώνουμε και από τα γραπτά των επισκόπων ακριβώς έτσι όπως το θεό φυλακτού ακριβές όποιος έζησε γύρω στα τέλη του δεκάτου αρχές του δέκατου αιώνα και βλέπουμε ότι ο Θεοφύλακτος παρουσιάζει την περιοχή πραγματικά υποβαθμισμένη O ίδιος στεναχωριέται ιδιαίτερα που έφυγε από την κωνσταντινούπολη και τοποθετήθηκε στην περιοχή της χάριτος βλέπουμε ότι δεν έχει να πει καλά λόγια ουσιαστικά για την περιοχή και μάλιστα πολύ συχνά η στάση του αυτή έτσι παρερμηνεύτηκε από διάφορους μελετητές λέγοντας ότι ασκεί ένα φοβερή κριτική εναντίον των έρουν και κρατά ηθική στάση απέναντι στο ποίμνιο του απέναντι στην περιοχή την οποία είχε υπό την δικαιοδοσία του την σχολή της Πρισίλα αββάς χαρακτήρισε μια μεγαλύτερη ικανότητα προσαρμογής στις πολιτικές και πολιτισμικές ανάγκες αλλά και τους τόκους του αναπτυσσόμενου βουλγαρικού κράτους πρέπει να επισημάνουμε ότι στην σχολικής πέσει να μας παρατηρείται μια βαθμιαία χαλάρωση σκύλο με φωτιά εμείς παράδοσης έδαφος και όλο και πιο έντονα βλέπουμε αποδέκτες τις Βυζαντινές επιδράσεις οι οποίες έθεταν σε κίνδυνο τις καταβολές του βουλγαρικού πολιτισμού η γλωσσική ανάλυση των έργων της σχολής της Πρισίλα μπας δείχνει ότι η πρόσληψη της κύκλο έχει διανύσει ιδέα ας ένα τεχνικού πολιτισμού και η τέλεση της λειτουργίας σε τοπική γλώσσα σήμαινε κυρίως την εξέλιξη και την τελειοποίηση της αραβικής γλώσσας Γι' αυτό το λόγο όταν έχουμε μπορούμε να δούμε κείμενα από την σχολή της Tesla μας και τη σχολή της χριστίνας και μπορούμε εύκολα να διαπιστώσουμε κάποιες διαφορές όσον αφορά ακόμη και το λεξιλόγιο έτσι και να κρίνουμε αν το κείμενο πάντως προέρχεται από μια σχολή και την άλλη υπάρχουν διαφορές μεταξύ τους κατά την εποχή αυτή οι ελληνικές εκφράσεις και λέξεις που είχαν διατηρηθεί στο παλαιότερος τρόμο στρώμα της σλαβικής πολιτισμικής γλώσσας αντικαθίστανται με συνέπεια από εγχώρια παλαιό βουλγαρικά ισοδύναμα τι είναι αυτό που σας είπε την προηγούμενη φορά ότι γίνεται προσπάθεια να δημιουργηθούν κάποιες βουλγαρικές λέξεις οι οποίες θα αντικαταστήσουν τις ελληνικές έτσι που είχαν να εισβάλλει κατά κάποιο τρόπο έτσι που είχαν δημιούργησε ιεραπόστολοι κύριλλος και Μεθόδιος έτσι για τις ανάγκες του μεταφραστή Cooper που είχαν επιτελέσει στη θεία στη μεγάλη Δημοκρατία η γνωστότερη εκπρόσωποι της σχολής της πέσει λάβας είναι ο Κωνσταντίνος Priscilla βάσεις ο Ιωάννης έξαρχος και μοναχός cranberry για τον κωνσταντίνο πέσει αββάς γνωρίζουμε ότι υπήρξε αμέσως μαθήτριες του Κυρίλλου και του Μεθοδίου ένα πολύ γνωστό έργο του είναι η αλφαβητική προσευχή ας Μουτσινά για όλη είναι ένα έργο το οποίο παρουσιάζει την εξέλιξη όλων των κυλιόμενων διανομών ιδεωδών και αυτό προκύπτει από τα χωριά εκείνα στα οποία γίνεται λόγος για του βούλγαρους ως έναν σημαντικό όλα μου Νέου λαού όποιος ανυπομονεί ν να λάβει το βάπτισμα και να λατρέψει τον πατέρα και τον γιο μου ωστόσο μόνο από τα ευρύτερα συμφέροντα να προκύπτει ότι ο Κωνσταντίνος Priscilla μας θεωρεί ότι αυτή η λατρεία προς το θεό θα έπρεπε να γίνεται στη δική τους γλώσσα δηλαδή στη σημαντική λόγος στη βουλγαρική γλώσσα όσον αφορά τους δύο άλλους εκ προσώπου της σχολής ένα πολύ γνωστό έργο του ιωάννη Εξάρχου είναι εξαήμερο ως όπου βλέπουμε ότι ο Ιωάννης έξαρχος στην περίπτωση αυτή στηρίζεται σε έναν απατεώνα της εκκλησίας και χρησιμοποιεί προσπαθεί να χρησιμοποιήσει ένα περιεχο ένου να μια γλώσσα έτσι υψηλού επιπε ΔΟΥ όσον αφορά την σλαβική γλώσσα μου μοναδικό έργο που γνωρίζουμε από τον μοναχό χαρά αύριο είναι το έργο το περίγραμμα των όπου επισημαίνεται στα βουλγαρικά και το έργο αυτό των περιγραμμάτων αποτελεί έναν απόηχο των αντιπαραθέσεων για την νέα χρονιά αυτή τη γνωρίζουμε ότι στην βουλγαρία με την είσοδο των μαθητών του Κυρίλλου και Μεθοδίου έρχεται και το σημαντικό αλφάβητο η επικρατέστερη θεωρία είναι ότι το πρώτο σημαντικό αλφάβητο ήταν το πολιτικό στις φωτοτυπίες που σας έχω 20 βλέπετε τον πολιτικό αλφάβητο και που κρατώ το κύριο υλικό αλφάβητο δείτε έτσι στην πρώτη γραμμή είναι τα λάβουν ειδικά κράματα και στη δεύτερη γραμμή είναι τα κύρια υλικά θα διαπιστώσετε λοιπόν ότι σχεδόν όλα τα γράμματα σας είναι άγνωστα ως ένα από το μπλε πολιτικό αλφάβητο νομίζω ότι σας είχα αναφέρει κάποιοι σεφ θεωρίες σχετικά με το ποιο πολιτικό αλφάβητο πιάτο που βασίστηκε κυρίως Γιαννάτου δημιούργησε καταρχήν πρέπει να σας πω ότι δεν έχει αποδειχθεί έτσι επίσημα ότι το πρώτο σλαβικό αλφάβητο ήταν το βλέπω ειδικό πιστεύουμε όμως έτσι πλειοψηφία της επιστημονικής κοινότητας θεωρεί ότι πρόκειται μάλλον για το αλφάβητο που είχε δημιουργήσει που κυρίως για τις ανάγκες της κυλιόμενης διανομής αποστολής μεγάλοι μωρά βία το αλφάβητο αυτό πιστεύουν κάποιοι ότι ίσως φάσης στηκε σε χημικά σύμβολα του βυζαντίου είναι η θεωρία της νέας προσιτά σας επιστημόνων στις γραμμές του τρένου πράγμα που προσωπικά δεν με βρίσκει σύμφωνη Δες την εκτός που ελάχιστα σύμβολα θα μπορούσαν ενδεχομένως να συσχετιστούν με την με τίτλο πολιτική γράφει τα υπόλοιπα δεν νομίζω ότι μπορούμε να τα να συγκρίνουμε και να απαντήσουμε θετικά ότι όντως δεν συνδέονται με την αγωγή ειδική γραφή υπάρχει μια άλλη θεωρία ότι βασίστηκε στη σειριακή εγγραφή για τη δημιουργία του αλφαβήτου υπήρχε η θεωρία ότι ο κύριλλος χρησιμοποίησε σαν βάση του την ελληνική επίθεση σημαίνει γράφει του ΓΔ και ένα του αιώνα και στη θεωρία όμως μάλλον καταρρέει και φτάνουμε της άλλες προτάσεις οι οποίες είναι ακόμη πιο ακραίες το ζήτημα είναι ότι η συγκεκριμένη γράφει μάλλον είχε εισαχθεί στη βουλγαρία μετά την είσοδο των μαθητών του ίσως και λίγο πιο νωρίς ενδεχομένως αλλά δεν είχε ευρεία χρήση έτσι πριν την άφιξη στην βουλγαρία των μαθητών του κυρίου και με φοβίζει κομμένες scrub λοιπόν αποβλέπει στο έργο τους την υπεράσπιση της λατινικής γραφής να γράφει τις βέβαια είναι σαφές όπως σας είπα και αμφιλεγόμενο για το σε PR γράφει μιλάει λίγο χρόνο έτσι αν πρόκειται για την απόλυτη νίκη την Κυριακή ακόμη κάποιοι λένε μήπως μιλάει για την ελληνική γραφή αυτό δεν συμβαίνει γιατί βλέπουμε ότι έχει μια αντιπαράθεση όσον αφορά τους υπερασπιστές της ελληνικής γραφής το θεωρητικό υπόβαθρο από το οποίο ξεκινά από χρόνια πριν την απολογία της Club πολιτικής γραφής στηρίζεται αναμφίβολα στις κυλιόμενες διαφανές αρχές το πρόβλημα όλων εκείνων που προσπαθούν να γράψουν τη δική του γλώσσα χρησιμοποιώντας ένα ξένο αλφάβητο συνίσταται στο γεγονός ότι δεν υπήρχαν στην διάθεσή τους έτσι ανάλογα γραφήματα τα οποία θα καθιστούσαν δυνατό να αποδοθούν όλες οι φωνητικές ιδιομορφίες της αραβικής γλώσσας ως εξής σε μια γραπτή γλώσσα ώχρα ξεκινάει από τη διαπίστωση ότι σημαντική γράφει μάλλον απλά πολιτική περιέχει αποτελείται από 38 γράμματα ενώ ελληνικά η ελληνική λειτουργεί μόνο με 24 γράμματα έτσι προσπαθεί να εμφανίσει έγκυρη ελληνική γραφή μάλλον παρά τις προσπάθειες προσαρμογής στις προερχόμενη από τα ελληνικά θεωρεί ο ίδιος ότι μάλλον δεν έχουμε πολύ μεγάλες μετατροπές η ελληνική γλώσσα λένε οι υπερασπιστές του νέου αλφαβήτου που θέλουν να εισάγουν στην βουλγαρία διαθέτει μόνο 24 χαρακτήρες σε αντίθεση με την αγωνιστική που διαθέτει 38 πράγμα που σημαίνει ότι η νέα γραφή θα πρέπει να είναι πιο ευέλικτη να μη διαθέτει τόσους πολλούς χαρακτήρες ελαιοκράμβη απαντάει στην ένσταση αυτή όσων είπα υπερασπίζονται την ελληνική γραφή και την εισαγωγή μιας νέας γραφής ότι και η ελληνική γραφή που διαθέτει μεν 24γράμματα αλλά αν προσθέσουμε σ' αυτήν τους ένδεκα αυτόνομους και τους τρεις χαρακτήρες που αντιστοιχούν στα γράμματα έξι 90 και 900 φτάνουμε πάλι στα 38 γράμματα οπότε θεωρεί ότι η προηγούμενη γράφει δεν είναι λύση τουρκική είναι μάλιστα ένα οπή στη γράφει η μ γράφει που όχι όμως έτσι τους έστειλε μέσω του αγίου Κυρίλλου έστειλες τους βούλγαρους τη πάμπλουτος στον θρόνο του τσάρου συμεών συνέβαλε στην ενίσχυση τόσο της πολιτισμικής όσο και της πολιτικής ανάπτυξης τον βούλγαρο οι οποίοι εξελίσσονταν σε μια πίστα αποφασιστική δύναμη στα Βαλκάνια και μάλιστα εκείνη την περίοδο έθεταν σε κίνδυνο και το ίδιο το βυζαντινό κράτος όπως σημειώνει όπως σας είπα μορφώθηκε και μεγάλωσε στο βυζάντιο δέχθηκε όλα τα βυζαντινά πρότυπα και κάποια από αυτά εισήγαγε στη χώρα του ακολουθώντας το μητρικό πρότυπο μιμήθηκε κάποιοι προσπάθησαν να το τροποποιήσει βλέπουμε ότι τιμητική αυτή η αντίληψη που Συμεού εξυπηρετούσε προφανώς ένα σχέδιο του και το σχέδιο αυτό ήταν να δημιουργήσει όχι να δημιουργήσει να αντικαταστήσει ουσιαστικά ο ίδιος τον Βυζαντινό αυτοκράτορα και να αναδειχθεί στον βυζαντινό χρόνου το κάνει αυτό βέβαια θα έπρεπε πρώτα να κατακτήσει με κάποιο τρόπο το βυζάντιο δεν ήταν ένα εύκολο εγχείρημα αυτό πολύ γρήγορα μετά την άνοδο του στο θρόνο βλέπουμε ότι αρχίζει να επιτίθεται εναντίον του Βυζαντίου το 894 κηρύσσει πόλεμο εναντίον του σαντ βίου και ξεκινάει μια πρώτη φάση του πολέμου η οποία θα διαρκέσει γύρω στα 10 χρόνια από το 794 μέχρι το 904 ο συμεών με συνεχείς επιδρομές καταστρέφει και λεηλατεί πόλεις και φρούρια της θράκης αλλά και της και της υπαίθρου χώρας του βυζαντίου το βυζάντιο για αντιπερισπασμό ζητά τη βοήθεια των ούγγρων ώστε όπως λέει στα τακτικά πόλεων έχουμε τόσους φόρους ένα κοντέσα οι ρωμαίοι χριστιανοί χριστιανών βουλγάρων εμάς χάνουμε το έτσι γιατί δεν ήθελαν να χυθεί αίμα ανάμεσα στους χριστιανούς οι Ούγγροι εισβάλλουν στη βουλγαρία λεηλατούν τη χώρα και νικούν τους βούλγαρους σημειώνουν αναγκάζεται να αρχίσει διαπραγματεύσεις με το Βυζάντιο παράλληλα όμως για να εξουδετερώσει τους Ούγγρους συμμαχεί με έναν άλλον τουρκικό λαό specs ανέμους έστρεφε τους πέθαινε μήκους εναντίον τους ενώ εκείνος επιστρατεύει και πάλι εναντίον της θράκης οι περιοχές της θράκης σε όλη τη διάρκεια μεσαίωνα φοβούμαι ότι πληγώνοντας συνεχώς από διάφορες επιδρομές δηλώσεις καταστροφές γενικότερα είναι πιο εύκολη περιοχή τελικά υπογράφεται μια ειρήνη μετά τη νίκη των Βουλγάρων στο φουγάρο φύγω το 896 αλλά για τους όρους της ρύθμισης αυτής δεν έχουμε καμία πληροφορία ήδη αυτή δεν διαρκεί πολύ ως σημειώνοντας ζητά νέες εκστρατείες και κατ' Ταλαμπανί φρούρια του θέματός του δύο αρχείου κατά την πολιορκία της Θεσσαλονίκης από τους άραβες το 904 ως συμεών επιχείρησε να επωφεληθεί από την ήττα των βυζαντινών όλα οκ και την μεγάλη καταστροφή και να καταλάβει ο ίδιος στην πόλη τότε πόλεων οχύρωση χαρακτήρες όποιος είχε αναλάβει όλες τις διαπραγματεύσεις με τους βούλγαρους ήδη από το 894 αναφέρει ότι κατόρθωσε τελικά με τη βία και τη διπλωματία να απομακρύνει τον συμεών από τη Θεσσαλονίκη και να συνάψει συνθήκη ειρήνης στη δεύτερη φάση του πολέμου που έχουν φέρει και είναι η βάση από το 904 μέχρι το 926 η σύγκρουση βυζαντινών και βούλγαρο ήταν σφοδρότερη για 15 περίπου χρόνια οι ελληνικές επαρχίες κυρίως πάλι θράκη έπαθα μεγάλη οι καταστροφές σοβαρές αναμετρήσεις του συμεών το βυζάντιο ξεκίνησαν με τον μετά το θάνατο του βυζαντινού αυτό R τώρα λέοντα του έκτου όταν διάδοχός του ο αλέξανδρος ήταν αδερφός του αλέξανδρος αυτός βασίλεψε μόνο για ένα περίπου χρόνο 912 μέχρι το 913 αλέξανδρος λοιπόν αρνήθηκε να συνεχίσει να πληρώνει την χορηγία που είχε συμφωνηθεί το 896 ο συμεών τότε εκστρατεύσει εναντίον του Βυζαντίου και έφτασαν μέχρι τα τείχη της κωνσταντινούπολης στο μεταξύ στο Βυζάντιο υπήρχε μια μεταβατική κατάσταση θρόνος είχε περιέλθει στον ανήλικο ακόμη Κωσταντίνο Πορφυρογέννητου έτσι τον κωνσταντίνο τον έβδομο τον Πορφυρογέννητου ενότητα αντιβασιλείας ασκούσε ένα συμβουλίου με επικεφαλής τον Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως τον νικόλαο μυστικό σημειωνόταν βρέθηκε μάλλον μπροστά στα τείχη της Κωνσταντινούπολης αντιλήφθηκε ότι το εγχείρημά του να κατακτήσει την πόλη ήταν μάλλον ακατόρθωτο και γι αυτό το λόγο ζήτησε διαπραγματεύσεις οι διαπραγματεύσεις και η συνάντηση του συμεών με τον πατριάρχη νικόλαο μυστικό έληξαν είναι τον αύγουστο του 913 μάλλον με την υπόσχεση γάμου του βυζαντινού αυτοκράτορα δηλαδή του Κωνσταντίνου Πορφυρογέννητου με μια κόρη του συμεών ως πεθερός του βυζαντίου έτσι προσδοκούσε ως συμεών ότι θα γινόταν συν αυτώ κρατώντας και δημιουργός της νέας αυτοκρατορίας η πτώση όμως της αντιβασιλείας και του πατριάρχη και οι έρευνες που ακολούθησαν είχαν ως συνέπεια να εκμεταλλευθεί ως σημειώνει την έκρυθμη αυτή κατάσταση και να εκστρατεύσει ξανά εναντίον του Βυζαντίου το 917 κατέστρεψε το βυζαντινό στο δύο προέλαση μέχρι τον κορινθιακό κόλπο και κυρίευσε το μεγαλύτερο μέρος των βαλκανίων στο μεταξύ στο βυζάντιο Ρωμανός πρώτους όλοι Καπίνο όμως κατόρθωσε να νικήσει τις αντίπαλες παρατάξεις και πάντα σε εκείνος την κόρη του με τον μετέπειτα αυτοκράτορα κωνσταντίνο 7ο Πορφυρογέννητου αυτό έχει ως συνέπεια να γίνει όρο μάνος καπνός είναι αυτοκράτορος και ως συμεών έτσι να εξοργιστεί ουσιαστικά από τη στιγμή που η ιδέα τη σκέψη του να ανέβει να ανέλθει στο βυζαντινό θρόνο μέσω του γ της χωριστούμε τόνισε την αυτοκρατορία ήταν πλέον παρέλθουν μετά την ματαίωση λοιπόν το σχέδιο του συνεχίζει ως συμεών της επίθεσης εναντίον της κωνσταντινούπολης και εναντίον του Βυζαντίου τελικά κατόρθωσαν οι βυζαντινοί με διπλωματικές ενέργειες να φτάσουν σε ειρηνικές διαπραγματεύσεις με τον συμεών ταμπλό το 913 και μετά βλέπουμε άδειους συμεών αρχίζει να χρησιμοποιεί τον τίτλο του βασιλέα των ρωμαίων ήταν ένα τίτλος αποκλειστικά τίτλος του βυζαντινού αυτοκράτορα δεν μπορούσε κανένας άλλος να ονομάζεται βασιλεύς ρωμαίων υπάρχουν κάποιες παραλλαγές του πυκνού αυτού που τη συναντάμε στις τράγοι χθες του συμεών σας έχω φέρει ένα βιβλίο του ιβάν Γιορντάνοφ είναι το κορμί τους να απεξαρτηθεί ένα έντρομοι δεκτό να Bulgaria ένα βιβλίο με τις σφραγίδες της μεσαιωνικής βουλγαρίας μπορείτε να δείτε σφραγίδες του συμεών τους τίτλους που χρησιμοποιούσε ο συμεών αυτό 893 και μετά μέχρι τον θάνατό του και έχει και κάποια σχεδιάσματα μια αποτύπωση των σφραγίδων αρχικά θα δείτε ότι αναφέρεται ως άρχων βουλγαρίας και από κει και πέρα από τίτλος αλλάζει οι σφραγίδες όσον αφορά τους τίτλους και τα ονόματα έτσι είναι πιο ασφαλείς πηγές γιατί προέρχονται από την ίδια γραμματεία που είχε μόνο κελάρια του είχε μόνο παρά τις διαπραγματεύσεις του συμεών με τους βυζαντινούς βλέπουμε ότι μέχρι το τέλος της ζωής του όπως σας είπα συνέχισε τις επιδρομές εναντίον περιοχών της θράκης από την περίοδο αυτή μας είναι γνωστές τρεις επιστολές του βυζαντινού αυτοκράτορα Ρωμανού Λέκκα πίνουμε προς τον συμεών όπου τίθεται και το ζήτημα πλέον καθαρά του τίτλου που χρησιμοποιεί ως συμεών καθώς και των πράξεων του εναντίον του βυζαντίου το ξεκαθαρίσει ο μάνος λέει Καπίνο όμως ότι δεν μπορεί παρά να χρησιμοποιεί έναν τέτοιο τίτλο που είναι αποκλειστικά τίτλος του βυζαντινού αυτοκράτορα ότι δεν πρόκειται ποτέ να ανέλθει στον βυζαντινό θρόνο και ότι επιτέλους πρέπει να σταματήσει τις επιθέσεις του εναντίον των πορειών της θράκης εναντίον των πόλων της μαύρης θάλασσας και να σταματήσει να λέει αυτό το αίμα των χριστιανών επίσης κάτι πολύ χαρακτηριστικό στο οποίο βλέπουμε και την πολιτική ιδεολογία του βυζαντίου έτσι είναι ότι του λέει το γραφείο μάνος τελικά εκείνος ότι πως αποκαλείς τον εαυτό σου Βασίλη νέα με νέον ποιους ρωμαίους εννοείς αυτούς που υπέταξε με τη βία εκεί βλέπουμε ότι αναφέρεται καθαρά στους βυζαντινούς πληθυσμούς των περιοχών αυτών βλέπουμε με σπρέι με τους πληθυσμούς αυτούς δεν έχουμε ασχοληθεί μέχρι τώρα δεν έχω συναντήσει δημοσιεύσεις για τους ελληνικούς πληθυσμούς βυζαντινούς πληθυσμούς την περίοδο αυτή στην περιοχή της μαύρης θάλασσας στην περιοχή της θράκης στις περιοχές που είχε καταλάβει συμεών έχουμε έναν ελληνικό πληθυσμό ο οποίος πιστεύω ότι παίζει σημαντικό ρόλο σε διάφορα ζητήματα ακόμη και στην εδραίωση της νέας γραφής της Κιλικίας γραφής και επίσης βλέπουμε στις επιστολές του που μάνου που καπνίζουν εμφανίζεται ξεκάθαρα βυζαντινή πολιτική ιδεολογία και όσον αφορά την άνοδο ένα βυζαντινού στο θρόνο καθώς και την ιδεολογία τους για τα εδάφη τα οποία κατακτούν ξένοι τα βυζαντινά εδάφη έτσι που περιέρχονται σε στην εξουσία ξένων είχε μόνον η βυζαντινή πόλη είπε δεν παραιτούνταν από τα εδάφη αυτά θεωρούσαν δυνάμεις Αθηνά θεωρούσε ότι την κατάλληλη στιγμή θα έπρεπε να επανακτήσουν τα εδάφη αυτά είναι μια πάγια τακτική του βυζαντίου πως συμεών επίσης στο ζήτημα αυτό που ανάμεσα στο συμεών και το βυζάντιο πολύ σημαντικές είναι οι επιστολές του Πατριάρχην όλο του μυστικού προς τον συμεών έχουμε 22 23 επιστολές οι οποίες απευθύνονται στο σημειώνει δε μας έχει σωθεί φυσικά καμία επιστολή του σημειώνει για να ξέραμε της ποσό ιδίως εκφράζεται απέναντι στους βυζαντινούς αλλά μάλλον του ύφος του ήταν ιδιαίτερα σκληρό και αυτό το βλέπουμε από τις απαντήσεις που του δίνει ο όλος μυστικός όποιος επίσης προσπαθεί να τον πείσει να σταματήσει αυτό το εμπόλεμο έτσι τον εναντίον ουσιαστικά τον αδελφό του τον αποκαλεί συνεχώς τέκνων ημών που ευθυνόταν για τον δεν φταίει μόνον της θυμίζοντας το προσπαθώντας του να του υπενθυμίσει ότι οι βούλγαροι ηγεμόνες θεωρούνται τέκνα του βυζαντινού αυτοκράτορα θεωρούνται αδελφή του βυζαντινού αυτοκράτορα οπότε δεν μπορούν να επιτίθενται εναντίον του πατέρα τους ουσιαστικά και αυτό είναι επίσης ένα κομμάτι της βυζαντινής πολιτικής πολιτικής οι οποίοι η οποία βασιζόταν σ' αυτούς τους δεσμούς που ανέπτυσσε με τους ξένους ηγεμόνες έτσι μέσω του χριστιανισμού και θεωρούσε ότι θα έπρεπε όλοι αυτοί οι ηγεμόνες που είχανε χριστιανοί στη από το βυζάντιο να αναγνωρίζουν το βυζαντινό αυτοκράτορα και ότι έχουν δεσμούς συγγένειας ετσι με τον Βυζαντινό αυτοκράτορα ως συμεών πεθαίνει ξαφνικά στις 27 Μαΐου 1927 στον θρόνο τον διαδέχθηκε γιος του ο πέτρος όποιος παντρεύτηκε την εμμονή του Ρωμανού λέει Καπίνο που τη Μαρία τηλέ ΚΑΠΗ ν 927 έχουμε και η φωτό μου γάμο είναι χαρακτηριστικός χωριό του Κωνσταντίνου Πορφυρογέννητου στο έργο του γράφει ότι κανονικά δεν θα έπρεπε κανένας γεγονός βυζαντινής της βυζαντινής αυτοκρατορίας της οικογένειας συχνά παντρεύεται κάποιων αγώνων δυνάστη ξένοι στην αστικής οικογένειας εκτός ίσως από τους δυτικούς τους δυτικούς τους κατατάσσει σε μια άλλη κατηγορία και για τον λόγο βλέπουμε να αναπτύσσεται εναντίον και του γάμου αυτού ανάμεσα στον πέτρο επίδομα τη Μαρία Αλέκα ν αλλά καταλήγει στο σχολείο ότι τελικά η μεγάλη καπνοί δεν προέρχεται από που ουσιαστικά από την βυζαντινή αυτοκρατορία κι οικογένεια απλά είναι εγγονή του Ρωμανού του καπνού ετσι δεν ήταν δεν ανήκει ουσιαστικά στην αυτοκρατορική οικογένεια ο Ρωμανός καπνός απλά μέσω του γάμου της κόρης του με τον κωνσταντίνο που εγένετο έγινε αυτοκράτορας συν αυτοκράτορες αλλά στην ουσία αυτός διοικούσε το κράτος και μάλιστα Κωνσταντίνος Πορφυρογέννητου βλέπουμε ότι ασχολείται περισσότερο με το συγγραφικό του έργο το βλέπουμε να ενθουσιάζεται με την ιδέα του αυτοκράτορα Ετσι είναι ένα διαφορετική προσωπικότητα όσον αφορά την πολιτική εξουσία πέτρος γιος του συμεών δεν διέθετε ούτε τις ηγετικές ικανότητες τον πατέρα του αλλά ούτε και τις φιλοδοξίες του ο πέτρος βασίλεψε από το 927 μέχρι το 969 βλέπετε μια πολύ μεγάλη περίοδος εξουσίας έτσι 42 χρόνια και έχουμε μια ουσιαστικά ειρηνική περίοδο στις βουλγαρία βυζαντινές θύμιζε βουλγαρικές σχέσεις οκ στελέχη ο ίδιος κατόρθωσε να πάρει να λάβει τον τίτλο του βασιλέα και θα δείτε μετά τις σφραγίδες τους με όλους στο βιβλίο του γιώργου Νταλάρα εξακολουθούν εισπρα γίδες και οι τίτλοι του εγώ και αυτός ονομάζεται βασιλεύς βασιλεύς βουλγάρων δεν έχουμε εδώ τη υπό τον τίτλο ρωμαίων πόσο τέτοιος δεν υπάρχει πρέπει να σας πω επίσης ότι ως σημειώνει είναι από τους πρώτους τέσσερις πρώτους ουσιαστικά άσυλα ως ηγεμόνας που κοινοποιείται στον τίτλο του Βυζαντινού αυτοκράτορα θα ακολουθήσουν και άλλοι συλλάβει ηγεμόνες και μετά θα δούμε ότι πολύ συχνά έτσι το προσωνύμιο Romeo προστίθεται στους τίτλους των κλάδων είχε μόνον ίσως επειδή είχαν κατακτήσει κάποιες περιοχές της βυζαντινής αυτοκρατορίας ήθελαν προβάλλουν στις περιοχές αυτές και στον τίτλο Μαιών χθες στην κομοτηνή εκείνο όταν θα μιλήσουμε για παράδειγμα και Στέφανου σαν θα δούμε ότι επίσης Στέφανος τους χρησιμοποιεί τον τίτλο το Romeo αλλά χρησιμοποιείται για αντιγραφή της κυρίως προσδίδουν και μια πολύ μεγάλη σειρά και άλλων τίτλων στο έργο του κυρίως στο λακωνικό του Στέφανου τους αν θα μπούμε σε διάφορες παραλλαγές εκεί πια αλλά και σε άλλες περιοχές εμφανίζονται στο διπλό σας λέω ότι την αρχή την κάνει ο συμεών έχουν γραφτεί πολύ ενδιαφέροντα άρθρα σχετικά με αυτή την με τον κύκλου του συμεών από γνωστούς εισέτι λόγους όπως είναι ο πλέον κοστοβόρες κι ο Φραν της Dell και ο κύριος Καραγιαννόπουλος έχει γράψει Ιωάννης Καραγιαννόπουλος και πεζός αυτά βλέπουμε ότι εκφράζεται μια αμφιβολία από τους ξένους επιστήμονες ότι ίσως τελικά στις διαπραγματεύσεις που έγιναν το 913 έξω από τα τείχη της κωνσταντινούπολης όταν συναντήθηκε ο Νικόλαος μυστικός με τον Σιμεόνε μήπως είχε γίνει κάποια τέλη της στέψης του συμεών κάποιοι το θεωρούν δεδομένο όπως είναι ο στρατάρχης σκιές να που θεωρεί δεδομένη μια στέψη τους σημειώνουν από τον πάπα από τον πατριάρχη νικολάου μυστικό και αυτό το γράφουν επειδή αναφέρεται έτσι στους βυζαντινούς χρόνους γράφους ότι είχε γίνει 1.1000 στην οποία πατριάρχης Νικόλαος μυστικός είχε θέσει στο στην κεφαλή του συμεών το επιρρίπτει η Marriott όσον αφορά τον όρο επιρρίπτει η Μαριόν τεχνολογία με ακριβώς σημαίνει το επιρρίπτει η μαριόν έχουνε εκφραστεί διάφορες υποθέσεις σχετικά με το επειδή η Μαριώ άλλοι πιστεύουν ότι πρόκειται για το κάλυμμα θήκη του πατριάρχη το έθεσε στην κεφαλή του και γενικά αλλά γιατί συναντά χρήση σημαιών και του νικολάου έτσι μυστικού γράφτηκαν επίσης διάφορα κυρίας άνθρακα κα αλκμήνη Σταυρίδου Φράνκα έχει γράψει μια διατριβή σχετικά με την συνάντηση αυτή του συμεών με τον Παπανικολάου μυστικό είναι διδακτορική της διατριβή σας διαβάζω κάποια χωριά για να Δείτε πώς αντιμετωπίζουν το ζήτημα η βυζαντινή από τον συνεχιστή του Θεοφάνους διαβάζουμε Νικόλαος δε ο πατριάρχης εξήλθε προς συμεών οδύνη την κεφαλήν είπε έκλεινε συμεών ευθύνη που ο πατριάρχης ποίησή σας απαντήστε Μάτος απόφαση τον εαυτό μου επειδή τα Αρίων αυτού έπεφτε το κεφάλι ενώ λέει ότι αν Αντισθένους αυτός την του έθεσε το θέμα το έθεσε στην κεφαλή το επιρρίπτει Αρίων και συνεχίζει ότι δωρίσουν αμέτρητα τρεις και μέγιστης φιλοφρόνηση πεντάδες τότε Συμεών και ιδού του υγιή επιστήμη διάνα χώραν επέστρεψε ασυμφωνία επειδή σημαίνει ειρήνη διάλυση θέμα ας έτσι και ότι επέστρεψε με πολλά δώρα ως σημαία όλοι μαζί με τους γιους του στη χώρα του και από κει και πέρα δεν είχαν συμφωνήσει ουσιαστικά και την ειρήνη η οποία βέβαια είχε γίνει με το ζήτημα αυτό σημαίνει νέα πολιτική ως συμεών ο νέος λόγος της όποιος δεν έχει ίσως είναι Χαρακτηριστικότερο γιατί αναφέρεται πολλές φορές στο ζήτημα αυτό και στις σχέσεις του συμεών με το Βυζάντιο αυτή την περίοδο προσωπικά πιστεύω ότι δεν έχει γίνει κάποια στέψη του Σιμεόνε θα μπορούσε να έχει προβεί σε ένα τέτοιο βήμα ο Νικόλαος μυστικός θα ήταν ιδιαίτερα παρακινδυνευμένο από την άλλη βέβαια τίθεται το ερώτημα αν προσπάθησαν οι βυζαντινοί να παραπλανήσουν τους σημειώνει όχι ετσι η αλλιώς σημειώνω όποιος έχει ζήσει πολλά χρόνια στο βυζάντιο θα μπορούσε να παραπλανηθεί θα μπορούσε να πιστέψει ότι είναι μια τελετή στέψης αυτή έτσι τον δώσω πατριάρχη στην αρχή του να θέσει στην κεφαλή του επειδή τα αρείου υπάρχουνε διάφορα ζητήματα στο θέμα αυτό και όπως σας είπα η συζήτηση συνεχίζεται ένα συνάδελφος έτσι σχετικά νέος από τη βουλγαρία αγγέλα νικολό θα ασχολήθηκε με το ζήτημα αυτό και στην διδακτορική του διατριβή αλλά βλέπω τη δημοσίευση δημοσιεύει ακόμη αρκετά άρθρα σχετικά με τον τίτλο του συμεών και την βουλγαρική πολιτική ιδεολογία που βασίζεται στον τίτλο αυτό τι ήθελε να πετύχει με τον τίτλο αυτό ο ίδιος συμεών όπως θα δείτε και στις τραγικές έχουμε τρεις διαφορετικές παραλλαγές του τίτλου το χαρακτηριστικό είναι ότι έχουμε τις σφραγίδες στα ελληνικά έτσι εμφανίζεται βασιλεύς των βασιλέων της τη βυζαντινή το απαγόρευαν σαν τίτλων χρησιμοποιείται από όλους τους ξένους ηγεμόνες δικαιούται τον ούτε στον καρλομάγνου δεν είχαν αναγνωρίσει τον τίτλο αυτόν τον ανέφερε σαν αυτός που κυβερνά στους ρωμαίους δεν μπορούσαν να αναγνωρίσουν σαν τίτλο αυτοκρατορία Romeo το φυλλάδιο που σας έδωσα είναι μεταγραφή τόνισα διαφόρων σημαντικών αλφάβητο έτσι στα λατινικά αυτό μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε σε περίπτωση που έχετε κάποιους κάποιους τίτλους στα σλαβικά από τη βιβλιογραφία σας όταν εκπονεί εργασίες σχετικές έτσι και κατόρθωσε με κάποιο τρόπο να διαβάσετε τα αριστερά αν δεν γνωρίζετε την σλαβική γλώσσα και θέλετε να μετατραπεί σε τέτοιους τίτλους στα λατινικά κάποια γράμματα επειδή δεν τα έχω εντοπίσει στο κομπιούτερ μου έτσι δεν σας έχω δεν υπάρχουν στην πρωτοτυπία ενα από αυτά είναι προς το τέλος ένα ε που βλέπετε αντίστροφα ρωσικά αυτό μπορούμε να το μεταφράσουμε ως ε με 1.8 άνω μπορείτε να σημειώσετε και επίσης στο σερβικό αλφάβητο το προτελευταίο τραύμα είναι αυτό εδώ το τζετ του τζακ λένε σερβίρει υπάρχουν κάποιες λέξεις δεν υπάρχουν πολλές λέξεις με το συγκεκριμένο γράμμα επίσης θα δείτε ότι σε όλα τα ΑΒ έτσι υπάρχουν κάποια πράγματα που δείχνουν την τάση η της γλώσσας στα παχιά λεγόμενα σύμφωνα όπως είναι ξεκινώντας από την αρχή όπως είναι το παχύ ίσιο έτσι μεταγραφές σε ζητά με με τσεκ με καπέλα κι οι άγγελοι το μετά γράφουν έτσι έχουν μια διαφορετική μεταγραφή στο οικοσύστημα εγώ ακολουθώ το γερμανικό υπάρχει το παχύ ζώο και το κανονικό ζουν τα γράμματα που θα σας φανούν περίεργα είναι προς το τέλος που είναι τα τρεις διαφορετικά σε και σε έχουμε το ξέρετε κανονικό και τότε σε το παχύ έτσι το ένα μεταγραφικό κανονικά μέσα σε το άλλο είναι site HSBC και καπελάκι είναι το ύψος μετατρέψω ακολουθεί το αρχίσω μετά γράφεται έθεσε και καπελάκι τέως CEO στα ρωσικά ενώ το αντίστοιχο στα βουλγαρικά μετά γράφεται ως στο έτσι υπάρχει ίσως με πείτε βλέπετε τα Νήφων να αυτό μεταγραφές σαν αν καπελάκι το λένε λιοντάρια είναι αυτό το γράμμα μετά μετά το και αυτό εδώ το οποίο το μεταγραφή μέσα ένα αποστροφή του συναντάται αυτό συχνά μετά τον νου μου τον ήλιο στις καταλήξεις των λέξεων είναι αυτό που ακούγεται λίγο πιο παλιά στέγη μια είναι το γεράνι μετά γράφεται σαν που είναι το Quick κάπως έτσι το ακούμε το YouTube τα τελευταία γράμματα στο ρωσικό και στο βουλγαρικό αλφάβητο είναι Τουρκία έτσι λέμε παλικάρι για αυτό το θέμα οι σοφοί για είναι αυτό το γράμμα γεια σας έδωσα να δείτε ένα βιβλίο χειρόγραφα που προέρχονται από την περιοχή της Ύδρας έχουν μετά την απόλυτη κα χειρόγραφα και τα κύρια υλικά χειρόγραφα που προέρχονται από τους πρώτους αιώνες της δημιουργίας της γραπτής ουσιαστικά ασιατικής γλώσσας δεν έχουμε πολλά προγενέστερα κείμενα όπως σας είχαμε πει όσον αφορά την πολιτική γράφει αυτή είναι συγκεκριμένη κώδικες που μας είναι γνωστοί και φίλοι και φυσικά έχει μεγάλη διάδοση και είναι κατεξοχήν σλαβική γράφει είναι η γραφή που επικράτησε της το σλαβικό κόσμο και επικρατεί ακόμη και σήμερα στο μεγαλύτερο μέρος του κρατικού κόστους αυτά τα χειρόγραφα που προέρχονται από τη περιοχή της χριστίνας η τουλάχιστον έτσι πιστεύουν κάποιοι επιστήμονες γι αυτά και γι αυτό και τα έχουν συμπεριλάβει αφού το βιβλίο με τα χειρόγραφα της χρίζοντάς είναι από τα παλαιότερα όπως κοινό κώδικα σας σε έναν ανούσιο κώδικας μαρίνου σοκ κώδικας ένδυσης και πολλά και τα υπόλοιπα