Επικοινωνιακή διαχείριση οργανωσιακής κρίσης: η περίπτωση των ναυαγίων Samina Express και Sea Diamond / Οργανωσιακή κρίση, Κατηγορίες κρίσεων, κυρίαρχες προσεγγίσεις στη διαχείριση κρίσεων, Επικοινωνιακή στρατηγική, ΜΜΕ & Επικοινωνιακή στρατηγική, η περίπτωση των ναυαγίων Samina Express και Sea Diamond.
Οργανωσιακή κρίση, Κατηγορίες κρίσεων, κυρίαρχες προσεγγίσεις στη διαχείριση κρίσεων, Επικοινωνιακή στρατηγική, ΜΜΕ & Επικοινωνιακή στρατηγική, η περίπτωση των ναυαγίων Samina Express και Sea Diamond.: Τι σημαίνει οργανωσιακή κρίση, τι σημαίνει κρίση μιας οργάνωσης, για πείτε μου. Κρίση σε μια ε...
Κύριος δημιουργός: | Παναγιώτου Νικόλαος (Λέκτορας) |
---|---|
Γλώσσα: | el |
Φορέας: | Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης |
Είδος: | Ανοικτά μαθήματα |
Συλλογή: | Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας / Επικοινωνία Διαχείριση και Επίλυση Κρίσεων |
Ημερομηνία έκδοσης: |
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
2015
|
Θέματα: | |
Άδεια Χρήσης: | Αναφορά |
Διαθέσιμο Online: | https://delos.it.auth.gr/opendelos/videolecture/show?rid=ce6373f3 |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Σύγχρονα Μοντέλα Διαχείρισης Κρίσεων & Παρουσίαση εργασιών / Μοντέλα Διαχείρισης Κρίσεων, Μοντέλο "Συμμετοχής της Κοινότητας στη διαχείριση μιας Καταστροφής/Κρίσης" Community Based Management (CBDM), Μοντέλο Ισχυρού - Ενιαίου Συντονιστικού Κέντρου, Μοντέλο ανάλυσης κινδύνου, Μέθοδος Ανάλυσης Κινδύνου Υψηλού Επιπέδου (Μ.Α.Κ.Υ.Ε.), Μέθοδο Ανάλυσης Δυνατών και Αδύνατων Σηµείων, Ευκαιριών και Παραγόντων Κινδύνου (SWOT).
από: Παναγιώτου Νικόλαος
Ημερομηνία έκδοσης: (2015) -
Σύγχρονα Μοντέλα Διαχείρισης Κρίσεων & Οργάνωση υποστηρικτικών δικτύων - Δημιουργία Βάσης Δεδομένων / Μοντέλα Διαχείρισης Κρίσεων, Μοντέλο "Συμμετοχής της Κοινότητας στη διαχείριση μιας Καταστροφής/Κρίσης" Community Based Management (CBDM), Μοντέλο Ισχυρού - Ενιαίου Συντονιστικού Κέντρου, Μοντέλο ανάλυσης κινδύνου, Μέθοδος Ανάλυσης Κινδύνου Υψηλού Επιπέδου (Μ.Α.Κ.Υ.Ε.), Μέθοδο Ανάλυσης Δυνατών και Αδύνατων Σηµείων, Ευκαιριών και Παραγόντων Κινδύνου (SWOT). Δημιουργία Κοινού Συστήματος Επείγουσας Επικοινωνίας και Πληροφόρησης, Κοινό Σύστημα Επείγουσας Επικοινωνίας Και Πληροφόρησης - CECIS, Δημιουργία Βάσης Δεδομένων, Εκπαίδευση - Τεχνικές Προσομοίωσης, Μοντέλο ΕΠΙ, Εκπαίδευση στελεχών, παραδείγματα
από: Παναγιώτου Νικόλαος
Ημερομηνία έκδοσης: (2015) -
Black Sea Tourism Forum /
Ημερομηνία έκδοσης: (2013) -
9. Στατικές και δυναμικές σελίδες (JSP). / Διάλεξη 9 / Στόχος του εργαστηρίου είναι η εξοικείωση με τη δημιουργία και τη διαχείριση δυναμικών ιστοσελίδων με χρήση της γλώσσας JSP. Μετά την επεξεργασία του εργαστηρίου ο ενδιαφερόμενος θα έχει κατανοήσει τα θέματα δημιουργίας δυναμικών φορμών και θέματα διαχείρισης δεδομένων για ενδεχόμενη παραπέρα επεξεργασία τους.
από: Σκουρλάς Χρήστος
Ημερομηνία έκδοσης: (2015) -
Διάλεξη 10: Διαχείριση Κρίσεων στη Σχολική Κοινότητα / Διάλεξη 10
από: Γωνίδα Σοφία-Ελευθερία
Ημερομηνία έκδοσης: (2014)