: Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που στα ΚΔΑΠ, τα κέντρα δημιουργικής απασχόλησης παιδιών ξεκινήσαν τα μαθήματα ροποτικής, καινούργια πράγματα για τους μικρούς μαθητές. Το κάναμε πρόσφατα στα συνεργασία με την πρωτοβάθμια εκπαίδευση στα δημοτικά ασχολεία και το συνεχίζουμε και στα ΚΔΑΠ. Αυτό είναι κάτι καλό γιατί τα παιδιά πέρα απ' τα συνήθειά ασχολούνται και με κάτι διαφορετικό, κάτι διαφορετικό, κάτι που είναι σύγχρονο και καινοτόμο θα έλεγα και είμαστε της άποψης και άλλες δράσεις που προγραμματίζουμε στα δημόσια αλλά και στα δικά μας GDAP να κάνουμε θα έχουν αυτήν την κατεύθυνση, δηλαδή να ξεφύγουμε λίγο από τα συνήθιμα, θύματα που διδασκόμαστε όλοι μας, διδαστηθήκαμε στα σχολεία και να πάμε σε κάτι διαφορετικό, είτε αυτό αφορά αθλητικές δραστηριότητες δραστηριότητες που αφορούν την καινοτομία ή ακόμη και την αστρονομία που πρόσφατα είχαμε μια πολύ ωραία εκδήλωση στο Δεύτερο Δημοτικό Σχολείο και συνεχίζουμε και εκεί πήραμε μια πρωτοβουλία σε συνεργασία με το Σύλλογο Αστρονομίας να βάλουμε την αστρονομία στο γυμνάσιο προμηθεύοντας στα σχολεία αυτά με ένα τηλεσκόπιο. Βρισκόμαστε εδώ στο κέντρο δημιουργικής αποσχόλησης του ΚΔΑΠ του Δημορτέων, συγκεκριμένου στο 7ο Δημοτικό Σχολείο. Όπως βλέπετε εκεί πίσω μου, υπάρχουν δύο ομάδες παιδιών, έχουν εισάγει τη ρομποτική τον τελευταίο καιρό, με γνώμα στην εξέλιξη και την τεχνολογία που υπάρχει. Τα παιδιά ανταποκρίνονται και τους φαίνεται μια πολύ ευχάριστη δράση. Πρόσπαθουν να φτιάξουν διάφορα πραγματάκια εδώ, από την επίβληψη των καθηγητών, πιστεύουμε ότι θα υπάρχει και μεγαλύτερη αντεπόκριση στο μέλλον και ότι τα παιδιά θα το αγκαλιάσουν και θα συνεχίσουν με τον ίδιο ζήλο που υπάρχει μέχρι και σήμερα. Όπως βλέπετε, τα παιδιά εδώ κατασκευάζουν ρομπότ, τα οποία... ή αυτοματισμούς, οι οποίοι έχουν ο στόχος, το κάθε παιδί τέλος πάντων, να μάθει και να προγραμματίζει και να κατασκευάζει. Φυσικά μέσα από παιγνιώδες καταστάσεις. Η κατάσταση δεν ακολουθεί το αυστηρό μοντέλο. Το μοντέλο είναι το να μπορέσουν να μάθουν, να αποκτήσουν κάποιες γνώσεις... στην τεχνολογία και στη πληροφορική. Έτσι, για να δούμε. Δυναμώνει μόνος. Δυναμώνει μόνος. Δυναμώνει μόνος. Άρα το συμπέρασμα ποιο είναι ότι όσο πιο ψηλό είναι το κτίριο, πέζει ρόλο το ύψος αλλά και τα θεμένια. Όχι, πέζει ρόλο να είναι πιο καλαστερωμένο. Πιο καλαστερωμένο, δηλαδή όσο ψηλό είναι ένα κτίριο τόσο καλύτερη βάση πρέπει να έχει. Και όσο μικρότερο είναι τόσο... Ναι, αυτό εδώ. Δηλαδή κοίταξε να δεις τώρα τι βάση έχει το ένα και τι το άλλο. Διπλάσια. Αλλά επειδή αυτό είναι ψηλό, γι' αυτό έχει διπλάσια βάση. |