: Ακόμα κι αν εμείς οι ίδιοι δεν το έχουμε ως στόχο ζωής, ως βασική μας προτεραιότητα, των πραγμάτων μας μέσω των ανταγωνισμών θα είμαστε υποχρωμένοι να τα ακολουθήσουμε. Ο ανταγωνισμός είναι πολύ μεγάλος πλέον. Είναι πολύ μεγάλος και ουσιστικά... Αυτός ο ανταγωνισμός, με επιτρέψτε μου, δεν αφορά μόνο τον ιδιότητα, δεν αφορά μόνο την επαγγελματία, αφορά και τα ίδια τα Παρεπισθήμια. Πρέπει, κατά την άποψη μου, να περνάμε σε μία άλλη περίοδο λειτουργίας του Παρεπισθήμιου. Έτσι είναι. Τα Παρεπισθήμια θα πρέπει να βρουν τρόπους μέσα από το ύψυχο δυναμικό τους και τον τρόπο με τον οποίο κάνει τη διδασκαλία του, παράγει την έρευνά του, να μπορέσουν να σταθούν νόρθια σε ένα τελείως διαφορετικό περιβάλλον, πολύ ανταγωνιστικό, για να εξασφαλίσουν αφενός με τα απαραίτητα οικονομικά στοιχεία για να μπορέσουν να παραμείνουν ενεργά στο τοπίο. Αυτό είναι το πρώτο και βασικότερο. Και σε δεύτερη φάση, να μπορέσουν να μπουν και αυτά στο χάρτη των πανεπιστημίων, τα οποία έχουν κάποιον χαρακτήρα ιδιαίτερο και έχουν ανταπόκληση στη γνώση που δίνουν, έτσι ώστε να αναδειχθούν, ας πούμε, πυρήνες ανάπτυξης. Ξέρετε, εγώ είμαι βασικός υπέρμαχος του «μια εικόνα αξίζει όσοι χίλιες λέξεις». Αφού είναι καιρόλος της τηλεόρασης, αν δεν υπερασπιστούμε τα μέσα, τα δικά μας, τι θα υπερασπιστούμε. Γι' αυτό ακριβώς, κύριε Οικονομού, είχα προτείνει στον κύριο Φλώρο, οι φοιτητές του τούματος του, αυτό δεν μπορούσα να δω στον χώρο της πληροφορικής, να μας ετοιμάσουν ένα μικρό βιντεάκι, διάρκεια στιγμών περίπου. Να πω ότι έχω δει το έργο των παιδιών σε άλλες περιπτώσεις και είναι εξαιρετικό και τους άξιζουν συγχαρητήρια. Λοιπόν, εγώ θα μετοιμάσω ένα μικρό βιντεάκι, κύριε Φλώρο. Έχω ένα μισί λεπτό, το οποίο δείχνει δουλειά. Το επιμελήθησαν οι φοιτητές της σχολής. Το επιμελήθησαν φοιτητές, υπό την επίβλεψη της κυρίας Τσιρίδου, είναι ειδικό προσωπικό που έχουμε, που ασχολείται με το βίντεο και δείχνει δουλειά των παιδιών. Να παρακαλέσουμε λοιπόν την Ιωάννα, η οποία είναι στο κοντρών, να δούμε λίγο αυτό το μικρό βιντεάκι, και να δούμε τι κάνουν οι φοιτητές σε αυτό το περιβόλιο. Υπότιτλοι AUTHORWAVE Επίσης, ο πρόεδρος του ΕΚΟΣΤΕ, ο ΜΟΥΚΟΣΤΕ, ο ΑΚΟΣΤΕ, ο ΑΚΟΣΤΕ, ο ΑΚΟΣΤΕ, ο ΑΚΟΣΤΕ, ο ΑΚΟΣΤΕ, ο ΑΚΟΣΤΕ, ο ΑΚΟΣΤΕ, ο ΑΚΟΣΤΕ, ο ΑΚΟΣΤΕ, ο ΑΚΟΣΤΕ, ο ΑΚΟΣΤΕ, ο ΑΚΟΣΤΕ, ο ΑΚΟΣΤΕ, ο ΑΚΟΣΤ� Τα παιδιά είχαν έμπνευση. Πάντα έχουν έμπνευση τα παιδιά μας. Είναι σίγουρο. Είναι κάτι διαφορετικό. Αυτό το βίντεο θα το δείξουμε και άλλες φορές. Ομολογώ πως μου άρεσε και με εξέπληξε με θετικά. Ίσως πήρατε και μία ιδέα στην πράξη του τέχνη με νέα μέσα. Ακριβώς. Computer graphics και ό,τι άλλο συμβαίνει. Και όχι μόνο. Είδατε κάποιες κινήσεις που δεν ήταν τυχαίες σχετικά με τη διάδραση. Απλά, σε ένα μέσο όπως είναι τηλεόραση, η διάδραση είναι πάρα πολύ δύσκολη να αποτυπωθεί. Μέχρι σήμερα. Στην ελληνική τηλεόραση θα είναι διαφορετικά τα πράγματα. Λοιπόν, και εμείς θα είμαστε εδώ έτσι κι αλλιώς. Λοιπόν, εσείς πώς θα... Πάντα εμείς λόγω της συγκατοίκησης έχουμε έτσι δηλαδή ευκαιρία να βλέπουμε τα έργα των παιδιών στους τείχους, στις εκθέσεις που κάνουν και είναι πάντα εξαιρετικά όλα αυτά. Και όχι μόνο αυτό. Εγώ θα θέλα να μείνω και σε ένα άλλο σημείο που η συγκατοίκηση ουσιαστικά μας έχει βοηθήσει σε συνεργασίες. Συνεργασίες, οι οποίες μπορεί να είναι στα πλαίσια... Μόνο και μπορούν να τα λαγεί πληροφορίον, λίγο είναι αυτό. Και να φέρω ένα παράδειγμα, υπάρχει μάθημα ανάπτυξης βιντεοπαιχνιδιών, για παράδειγμα στο τμήμα πληροφορικής, όπου εκεί συμμετέχουν και δικές μας φοιτητές στα πλαίσια ενός άλλου μαθήματος, δημιουργώντας ομάδες προγραμματιστών από τη μεριά της πληροφορικής, καλλιτεχνών από τη δική μας, με σκόπο να δημιουργηθούν ενιαίοι τίτλοι, θα λέγε κανείς. Μόνο και μπορούν να τα λαγεί πληροφοριόν, σαν πολλούς αφητητών σε τμήματα τα οποία έχουν ταυτόσιμα εργαλεία. Αυτή η όσμος είναι πολύ σημαντική και το παράδειγμα του συναδέλφου είναι σημαντικό, σημαντικό κυρίως αναγνώστου που κάνει τα βιντεοπαιχνίδια και μας έχει βοηθήσει και να αποκτήσουμε έτσι και μια... Τι είναι το κανείο βιντεοπαιχνίδια, δεν καταλάβω αυτό. Το διδακτικό του αντικείμενο είναι ανάπτυξη παιχνιδιών, ουσιαστικά σε υπολογιστή. Λοιπόν, έχουμε φτάσει κοντά στη μισή ώρα και ξέρετε εδώ ότι δεν υπάρχει δημόσιο χαρακτήρας, δεν υπάρχει δημόσιο χαρακτήρας του Πανεπιστημίου. Να κάνουμε ένα πολύ μικρότερο ιδέα και θα μιλήσουμε και για όλα αυτά. Ακούω για τη διτουργία σας και πώς αυτό το Πανεπιστημίο είναι ένα τμήμα της ζωής της Κέρκυρας. Πώς παρεμβαίνεται και πώς η Κέρκυρα η ίδια αλληλεπιδρά με το Πανεπιστημίο γενικότερα. Λοιπόν, ένα πολύ μικρότερο ιδέα και μουσικό διάλειο. |